Jump to content
Giann1s

Επισκευή μοτέρ ή όχι ;

Recommended Posts

Γεια σας. Έχω ένα Ινοβα που βαρεσε μπιέλα, 48000χλμ. Το χρησιμοποιώ κυρίως για την δουλειά κάνοντας 35χλμ και κάτι ψιλά κάθε μέρα. Είμαι ανάμεσα σε δύο επιλογές. 1) Κάνω τώρα γενική επισκευή μαζί με εκκεντροφορο, βαλβίδες κλπ κλπ , ΟΛΑ γνήσια . Πιστεύω έτσι θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο .. 2) Το αφήνω έτσι και το φτιάχνω σε μερικούς μήνες, γιατί όσο νάνε δεν είμαι και τόσο ελεύθερος οικονομικά. 

Το ερώτημα είναι το εξής. Από την στιγμή που βαράει μπιέλα, και γενικότερα το πηγαίνω με 70-80, πόσο πιθανό είναι να σπάσει τελείως η μπιέλα μέχρι να κάνω την επισκευή ; Με λίγα λογια εσείς τι προτείνετε , να κανω τώρα την επισκευή ή έχω χρόνο να το δουλεψω κιαλλο ;

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειναι πολλά τα 35χλμ καθε μερα.

ειναι πολλά και τα 70ή80 χλμ/ω.

Θα σπάσει πολυ πιο συντομα.  πότε ? αγνωστο. 1 βδομαδα ΄η 2 μηνες η1 χρόνο.

οχι γνησιο πιστόνι, καλύτερα σετ με κύλινδρο νέο.  ουτε μπιέλα γνήσια, επίσης. 

Αλλαγη μπέκ λαδιού οπωσδηποτε.

Ποιας χρονιας ειναι το παπί ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

ειναι πολλά τα 35χλμ καθε μερα.

ειναι πολλά και τα 70ή80 χλμ/ω.

Θα σπάσει πολυ πιο συντομα.  πότε ? αγνωστο. 1 βδομαδα ΄η 2 μηνες η1 χρόνο.

οχι γνησιο πιστόνι, καλύτερα σετ με κύλινδρο νέο.  ουτε μπιέλα γνήσια, επίσης. 

Αλλαγη μπέκ λαδιού οπωσδηποτε.

Ποιας χρονιας ειναι το παπί ?

Injection του '12. Άρα μου προτείνεις να πάω τη κλασσική συνταγή , κυλινδροπιστονο aasa και μπιέλα daytona ; Ρώτησα σε καλό συνεργείο για όλα γνήσια και μου είπαν 300 επισκευή +100-150 για εκ/φόρο και τα παρελκόμενα . Λες να βγει λίγο παραπάνω ;

Φυγοκεντρικά τα χω αλλάξει όλα 

πριν 9 λεπτά, το μέλος Giann1s έγραψε:

Injection του '12. Άρα μου προτείνεις να πάω τη κλασσική συνταγή , κυλινδροπιστονο aasa και μπιέλα daytona ; Ρώτησα σε καλό συνεργείο για όλα γνήσια και μου είπαν 300 επισκευή +100-150 για εκ/φόρο και τα παρελκόμενα . Λες να βγει λίγο παραπάνω ;

Φυγοκεντρικά τα χω αλλάξει όλα 

Μακάρι να είχα παραπάνω λεφτά, θα πήγαινα σε takegawa 

Τροποποιήθηκε από τον Giann1s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτή την στιγμή το μοτέρ σου είναι ένα Τζόκερ, δηλαδή σε αφήνει-δεν σε αφήνει στον δρόμο. 

Δεν είναι πχ απλά άρπαξε το κυλινδροπίστονο και τσιμπάει λίγο λάδι, άρα πρέπει να συμπληρώνω. Η μπιέλα, μπορεί να σε αφήσει ανα πάσα στίγμη.

Άσε τους εκκεντροφόρους και τα Takegawa, και κοίτα να το κάνεις μια σωστή επισκευή με νέο κυλινδροπίστονο, μπιέλα και την ανάλογη δουλειά στην κεφαλή με καλά ανταλλακτικά και ας μην είναι και τα γνήσια της Honda. Και φυσικά ότι άλλο θελήσει το μοτέρ. Τουλάχιστον εγω αυτό θα έκανα στην θέση σου, δεν θα ανέβαζα κυβικά ή το οτιδήποτε.

Έτσι θα έχεις 100% το κεφάλι σου ήσυχο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αυτή την στιγμή το μοτέρ σου είναι ένα Τζόκερ, δηλαδή σε αφήνει-δεν σε αφήνει στον δρόμο. 

Δεν είναι πχ απλά άρπαξε το κυλινδροπίστονο και τσιμπάει λίγο λάδι, άρα πρέπει να συμπληρώνω. Η μπιέλα, μπορεί να σε αφήσει ανα πάσα στίγμη.

Άσε τους εκκεντροφόρους και τα Takegawa, και κοίτα να το κάνεις μια σωστή επισκευή με νέο κυλινδροπίστονο, μπιέλα και την ανάλογη δουλειά στην κεφαλή με καλά ανταλλακτικά και ας μην είναι και τα γνήσια της Honda. Και φυσικά ότι άλλο θελήσει το μοτέρ. Τουλάχιστον εγω αυτό θα έκανα στην θέση σου, δεν θα ανέβαζα κυβικά ή το οτιδήποτε.

Έτσι θα έχεις 100% το κεφάλι σου ήσυχο. 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ενδέχεται να μην με κατάλαβες σωστά..

Δεν έχω κανέναν απολύτως σκοπό να ανεβάσω κυβισμό  στο μηχανάκι. Όπως έγραψα, το χρησιμοποιώ κυρίως για την δουλειά . Για αυτό το λόγο άλλωστε θελω να το επισκευασω με γνήσια ανταλλακτικά .

Το θέμα είναι πως ο φίλος ο innova έγραψε να μην πάρω γνήσιο κυλινδροπιστονο και μπιέλα, οπότε κάτι έπρεπε να απαντήσω και γω.

Οπότε συμφωνείς μαζί μου, όλα γνήσια έτσι ; Ιμιτασιον δεν βρίσκω λόγο να χρησιμοποιήσω . 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αααα οκ, εγω δεν κατάλαβα σωστά. Διάβασα Takegawa και το μυαλό μου πήγε σε παραπάνω κυβικά.

Οτι σηκώνει η τσέπη σου. Ή γνήσια ή μπορείς να βρεις και ιμιτασιόν σε καλή ποιότητα. Τα Aasa πχ είναι τίμια ανταλλακτικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και πάλι στην ομάδα.

Λοιπόν, για να μην πολυλογώ. Λίγες μέρες πριν σας έγραψα για το θέμα που έχει το μηχανάκι με τη μπιέλα. Εν τέλει, το είδα με μερικούς φίλους μου - αφού το πήγα και σε άλλα 2 συνεργεία - και κυριολεκτικά οι μισοί λένε μπιέλα, οι άλλοι μισοί λένε καδένα και οι υπόλοιποι βαλβιδες, ελατηρια  και εξάτμιση που είναι κομμένη. Δεν έχω τι να πωω! Έφυγα και απτό συνεργείο που πήγαινα...

Ξέρω αυτά με τους ήχους " τικ-τικ" " κλικ-κλικ" και "γκλαν-γκλαν" αλλά πραγματικά δεν βοηθάει.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει λίγο πιο εμπεριστατωμένα , να δούμε τελικά εάν όντως είναι μπιέλα ή όχι ; Χαχαχαχαχ, τι άλλο θα συμβεί .

 

Τέσσερα πράγματα μπορώ να πω με σιγουριά.

1) Δεν τρέμει το τιμόνι, με όση ταχύτητα και να πάω.. Τουλάχιστον αυτό έχω ακούσει να συμβαίνει με κατεστραμμένο πιστόνι, δεν ξέρω αν γίνεται και με μπιέλα .

2) Τα λάδια είναι στη θέση τους. Ούτε τσιμπάει, ούτε ξερνάει από κάτω.

3)  Ο θόρυβος ακούγεται και στο ρελαντί, όχι μόνο όταν δίνω γκάζι.

4) ( Και πιο σημαντικό ) Η 3η πατιναρει στα 60 χλμ και δεν ανεβαίνει ούτε πόντο !! όσο γκάζι και να δώσω ( το δοκίμασα στη Συγγρού ). Το τονίζω αυτό, γιατί όλον αυτό τον καιρό, πριν " πάθει " αυτό που έπαθε τέλος πάντων, αλλαζω από 3η σε 4η όταν έχω πιάσει τα 80-85. Πλέον έχω maximum τα 60.

Παρεπιπτόντως, φυγοκεντρικά ( 220€ σύνολο ) έχω αλλάξει εδώ και κοντά 1.5 μήνα, όπου λίγο αργότερα έπαθε αυτή τη ζημιά που σας περιγράψω ( όσο μπορώ δηλαδή ...

 

Τροποποιήθηκε από τον Giann1s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Βάλε ένα βίντεο.

 

Εγώ προσωπικά για μπιέλα το ακούω Πείτε μου αν θέλετε βίντεο με γκάζι ή να έχω το κινητό πιο κοντά στο μοτέρ.. 

Τροποποιήθηκε από τον Giann1s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Αυτό με το πιστόνι και το τρέμουλο στο τιμόνι, πρώτη φορά το ακούω. Εμένα στο Address το τιμόνι έτρεμε γιατί είχα στραβές ζάντες, όταν τις άλλαξα το καλοκαίρι με καινούριες το τρέμουλο έφυγε. Δεν νομίζω ένα χαλασμένο κυλινδροπίστονο να βγάζει τοοοσο κραδασμό σε ένα παπί για να ταρακουνάει όλο το σύνολο. Εμένα όταν είχε χαλάσει το κυλινδροπίστονο (δικιά μου χαζομάρα τότε πριν κάνα 2μιση χρόνια) έκανε έναν κροταλιστό κάπως θόρυβο, το piston slap δηλαδή, όταν το έμβολο τρώει τα τοιχώματα του κυλίνδρου και κοπανάει απο άκρη σε άκρη.

2) Αν τα λάδια είναι στην θέση τους, τότε το να άρπαξε το πιστόνι δεν παίζει να ισχυεί. Όταν το βάζεις μπρος σου πετάει καπνό απο πίσω; Μετά απο μαρσάρισμα ή στο κλείσιμο του γκαζιού καπνίζει η εξάτμιση; Πρόσεξε όμως, κάποιες φορές όταν το μηχανάκι είναι σε ακινησία για μερικές μέρες και το βάλεις μπρος θα βγάλει καπνούς αλλά αυτό είναι υγρασία...βέβαια τον χειμώνα συμβαίνει πιο πολύ αυτό.

3) Και η μπιέλα απο το ρελαντί ακούγεται, αλλά επειδή έχω δει μηχανάκι να βαράει η μπιέλα του (ένα KazeR ήτανε), ακουγόταν πιο δυνατά ο ήχος...

4) Αν σου πατινάρει εν κινήσει και δεν ανεβάζει άλλα km/h είναι δισκάκια συμπλέκτη. Πότε άλλαξες τελευταία φορά;

 

Θα έλεγα πιστόνι, αλλά αμα τα λάδια είναι στην θέση τους όπως λες λίγο περίεργο...εμένα μου έκαιγε πριν το φτιάξω...καδένα πότε άλλαξες;

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

1) Αυτό με το πιστόνι και το τρέμουλο στο τιμόνι, πρώτη φορά το ακούω. Εμένα στο Address το τιμόνι έτρεμε γιατί είχα στραβές ζάντες, όταν τις άλλαξα το καλοκαίρι με καινούριες το τρέμουλο έφυγε. Δεν νομίζω ένα χαλασμένο κυλινδροπίστονο να βγάζει τοοοσο κραδασμό σε ένα παπί για να ταρακουνάει όλο το σύνολο. Εμένα όταν είχε χαλάσει το κυλινδροπίστονο (δικιά μου χαζομάρα τότε πριν κάνα 2μιση χρόνια) έκανε έναν κροταλιστό κάπως θόρυβο, το piston slap δηλαδή, εκεί που το έμβολο τρώει τα τοιχώματα του κυλίνδρου και κοπανάει απο άκρη σε άκρη.

2) Αν τα λάδια είναι στην θέση τους, τότε το να άρπαξε το πιστόνι δεν παίζει να ισχυεί. Όταν το βάζεις μπρος σου πετάει καπνό απο πίσω; Μετά απο μαρσάρισμα ή στο κλείσιμο του γκαζιού καπνίζει η εξάτμιση; Πρόσεξε όμως, κάποιες φορές όταν το μηχανάκι είναι σε ακινησία για μερικές μέρες και το βάλεις μπρος θα βγάλει καπνούς αλλά αυτό είναι υγρασία...βέβαια τον χειμώνα συμβαίνει πιο πολύ αυτό.

3) Και η μπιέλα απο το ρελαντί ακούγεται, αλλά επειδή έχω δει μηχανάκι να βαράει η μπιέλα του (ένα KazeR ήτανε), ακουγόταν πιο δυνατά ο ήχος...

4) Αν σου πατινάρει εν κινήσει και δεν ανεβάζει άλλα km/h είναι δισκάκια συμπλέκτη. Πότε άλλαξες τελευταία φορά;

 

Θα έλεγα πιστόνι, αλλά αμα τα λάδια είναι στην θέση τους όπως λες λίγο περίεργο...εμένα μου έκαιγε πριν το φτιάξω...καδένα πότε άλλαξες;

1) Το είχα ακούσει από ξάδερφο που ασχολείται με μηχανές, δεν έχω ιδέα πραγματικά αν ισχύει 100%

2) Όχι δεν βγάζει τίποτα από πίσω. Μόνο που βαράει άκαφτες η εξάτμιση μερικές φορες ( είναι μπουκωμενη, ούτως ή άλλως πάω για αλλαγή σύντομα ), ανεξάρτητα απτην ποιότητα του μείγματος.

4) Αλλάχτηκαν πριν από περίπου 40-45 μέρες... Δισκάκια, ελατήρια,καμπάνες, τα πάντα . Τα είδα τα παλιά με τα ίδια μου τα μάτια ( ήταν σε αρκετά κακή κατάσταση )

Επίσης λιγό μετά την επισκευή φυγοκεντρικών είναι που έπαθε την βλάβη. Δεν ξέρω αν βοηθάει κάπως, ώστε να βγει ένα συμπέρασμα

 

Καδένα δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Ελπίζω να είναι αυτό και να θέλει ρύθισμα ( ή απλά μια αλλαγή )

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Giann1s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με όλο το σεβασμό χωρίς να έχω την διάθεση να σε προσβάλω από τα γραφόμενα σου μου δίνεις την εντύπωση πως δεν έχεις τις γνώσεις (όχι πως θα έπρεπε  δηλαδή , ούτε γνωριζόμαστε , ούτε ξέρω τι επαγγέλλεσαι κτλ ) να μας βοηθήσεις να καταλάβουμε την κατάσταση επαρκώς . Τι θέλω να πω : πχ σε ένα ποστ μας γράφεις για κομμένη εξάτμιση , μετά για άκαυτες επειδή είναι μπουκωμένη (;) η εξάτμιση   , γράφεις για τρέμουλο στο τιμόνι από φθορά στο πιστόνι κτλ γενικά αντιλαμβάνομαι μία σύγχυση. 

Προσωπικά αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι πρέπει να βγει η κεφαλή και ο κύλινδρος για ελέγχουν και για να ελέγξει στη συνέχεια ο μάστορας αν υπάρχει τζόγος στη μπιέλα .Όσον αφορά το πατινάρισμα , γενικά προσπαθούμε να ρυθμίσουμε τον συμπλέκτη από τη βίδα και αν δούμε ότι δεν υπάρχει διόρθωση του προβλήματος πάμε για δίσκους κτλ. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα όταν χάλασε το πιστόνι, δεν άλλαξε τίποτα απολύτως στο τιμόνι και την οδήγηση. Ακριβώς τα ίδια ήτανε, απλά όταν άλλαξα με καινούριο κυλινδροπίστονο το μοτέρ δούλευε πολύ πιο ομαλά σε σχέση με πριν. Είναι ένα μικρό μοτέρ με ένα 52.4mm πιστονάκι. Απλά δεν παίζει το σενάριο να κουνάει το τιμόνι επειδή το κυλινδροπίστονο την άκουσε. Έλα τώρα, μικρά αερόψυκτα μοτέρ με 9 και 10 άλογα το πολύ είναι τα Innova, Address, Sprinter κλπ, δεν βγάζουν μεγάλη δύναμη γενικά, δεν παράγουν δηλαδή τρελό έργο για να πεις οτι ταρακουνάει όλο το μηχανάκι.

Σε μηχανές με 3 και 4 κυλίνδρους και σαφώς μεγαλύτερα έμβολα ΙΣΩΣ και να γίνει αλλά και πάλι δεν γίνεται πάντα, και εκεί δύσκολο είναι.

Όσον αφορά την εξάτμιση και τους καπνούς γενικά ισχύουν τα εξής:

  • άσπρος καπνός που "μπλεδίζει" (δύσκολο όμως το μπλε να φανεί στο μάτι) σημαίνει οτι ο κινητήρας καίει λάδια
  • μαύρος καπνός είναι ένδειξη οτι το μείγμα είναι πλούσιο. Δηλαδή οτι το μπεκ ή το καρμπυρατέρ μας δίνει παραπάνω καύσιμο απο όσο πρέπει
  • λευκός καπνός κατά την εκκίνηση τις κρύες μέρες είναι υγρασία που πιάνει η εξάτμιση και μετά απο 5-10 λεπτά φεύγει. Σε αυτοκίνητα κάποιες φορές συνδεέται με βλάβη στο σύστημα ψύξης του κινητήρα. Άκυρο, αλλά είπα να το αναφέρω.

Στην δικιά σου περίπτωση αν λες για άκαυτες τότε ο καπνός θα πρέπει να είναι μαύρος ή έστω σκούρος. Δεν μπουκώνουν έτσι εύκολα οι εξατμίσεις, εχω δει πχ σε μοτέρ 140/150/160 κυβικά έχουν τις μανίσιες εξατμίσεις μαζί με προγράμματα, εκκεντροφόρους, φίλτρα και δεν μπουκώνουν. Στο μανίσιο μοτέρ απο δύσκολο ως απίθανο να σου μπουκώσει. Τώρα αν θες να την αλλάξεις απλά για να βάλεις μια aftermarket, είναι άλλο θέμα.

Γενικά μην αγχώνεσαι, δεν είναι anti-matter bomb το μοτέρ σου που είναι έτοιμο να εκραγεί αν δεν κάνεις τα σωστά πράματα. Πήγαινε το σε έναν καλό μάστορα και θα δεις τι θα σου πει. Καλά κάνεις και ψάχνεσαι, αλλά όταν κάτι είναι πέρα απο τις γνώσεις μας, καλύτερα να το αφήσουμε σε έναν ειδικό πάνω στο θέμα. Με τον καιρό μαθαίνεις λίγο-λίγο παραπάνω.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Με όλο το σεβασμό χωρίς να έχω την διάθεση να σε προσβάλω από τα γραφόμενα σου μου δίνεις την εντύπωση πως δεν έχεις τις γνώσεις (όχι πως θα έπρεπε  δηλαδή , ούτε γνωριζόμαστε , ούτε ξέρω τι επαγγέλλεσαι κτλ ) να μας βοηθήσεις να καταλάβουμε την κατάσταση επαρκώς . Τι θέλω να πω : πχ σε ένα ποστ μας γράφεις για κομμένη εξάτμιση , μετά για άκαυτες επειδή είναι μπουκωμένη (;) η εξάτμιση   , γράφεις για τρέμουλο στο τιμόνι από φθορά στο πιστόνι κτλ γενικά αντιλαμβάνομαι μία σύγχυση. 

Προσωπικά αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι πρέπει να βγει η κεφαλή και ο κύλινδρος για ελέγχουν και για να ελέγξει στη συνέχεια ο μάστορας αν υπάρχει τζόγος στη μπιέλα .Όσον αφορά το πατινάρισμα , γενικά προσπαθούμε να ρυθμίσουμε τον συμπλέκτη από τη βίδα και αν δούμε ότι δεν υπάρχει διόρθωση του προβλήματος πάμε για δίσκους κτλ. 

 

Καταλαβαίνω πώς το λες...

Φυσικά! και υπάρχει μια σύγχυση . Αφού σου λέω ότι έχω μιλήσει με 20 άτομα και έχω πάρει 10 διαφορετικές διαγνώσεις χαχχαχα . Τέλος πάντων, σκοπός μου δεν είναι να λυθεί το πρόβλημα από δω. Σκοπός μου είναι να πάρω μια παραπάνω γνώμη . Γιατί ναι, σίγουρα πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ, αλλά το θέμα είναι τι ζημιά έχει όντως το μηχανάκι και τί ζημιά θα μου πει ο μάστορας ότι " έχει " . Αυτό θέλω να γλιτώσω ...

Πίστεψε με αν ήξερα από μηχανολογία, δεν θα έγραφα ούτε μια πρόταση εδώ πέρα, γιατί θα είχα λύσει το θέμα μου εξ'αρχής.

Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να δώσω όσο περισσότερες πληροφορίες μπορώ . Αυτό

πριν 52 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εμένα όταν χάλασε το πιστόνι, δεν άλλαξε τίποτα απολύτως στο τιμόνι και την οδήγηση. Ακριβώς τα ίδια ήτανε, απλά όταν άλλαξα με καινούριο κυλινδροπίστονο το μοτέρ δούλευε πολύ πιο ομαλά σε σχέση με πριν. Είναι ένα μικρό μοτέρ με ένα 52.4mm πιστονάκι. Απλά δεν παίζει το σενάριο να κουνάει το τιμόνι επειδή το κυλινδροπίστονο την άκουσε. Έλα τώρα, μικρά αερόψυκτα μοτέρ με 9 και 10 άλογα το πολύ είναι τα Innova, Address, Sprinter κλπ, δεν βγάζουν μεγάλη δύναμη γενικά, δεν παράγουν δηλαδή τρελό έργο για να πεις οτι ταρακουνάει όλο το μηχανάκι.

Σε μηχανές με 3 και 4 κυλίνδρους και σαφώς μεγαλύτερα έμβολα ΙΣΩΣ και να γίνει αλλά και πάλι δεν γίνεται πάντα, και εκεί δύσκολο είναι.

Όσον αφορά την εξάτμιση και τους καπνούς γενικά ισχύουν τα εξής:

  • άσπρος καπνός που "μπλεδίζει" (δύσκολο όμως το μπλε να φανεί στο μάτι) σημαίνει οτι ο κινητήρας καίει λάδια
  • μαύρος καπνός είναι ένδειξη οτι το μείγμα είναι πλούσιο. Δηλαδή οτι το μπεκ ή το καρμπυρατέρ μας δίνει παραπάνω καύσιμο απο όσο πρέπει
  • λευκός καπνός κατά την εκκίνηση τις κρύες μέρες είναι υγρασία που πιάνει η εξάτμιση και μετά απο 5-10 λεπτά φεύγει. Σε αυτοκίνητα κάποιες φορές συνδεέται με βλάβη στο σύστημα ψύξης του κινητήρα. Άκυρο, αλλά είπα να το αναφέρω.

Στην δικιά σου περίπτωση αν λες για άκαυτες τότε ο καπνός θα πρέπει να είναι μαύρος ή έστω σκούρος. Δεν μπουκώνουν έτσι εύκολα οι εξατμίσεις, εχω δει πχ σε μοτέρ 140/150/160 κυβικά έχουν τις μανίσιες εξατμίσεις μαζί με προγράμματα, εκκεντροφόρους, φίλτρα και δεν μπουκώνουν. Στο μανίσιο μοτέρ απο δύσκολο ως απίθανο να σου μπουκώσει. Τώρα αν θες να την αλλάξεις απλά για να βάλεις μια aftermarket, είναι άλλο θέμα.

Γενικά μην αγχώνεσαι, δεν είναι anti-matter bomb το μοτέρ σου που είναι έτοιμο να εκραγεί αν δεν κάνεις τα σωστά πράματα. Πήγαινε το σε έναν καλό μάστορα και θα δεις τι θα σου πει. Καλά κάνεις και ψάχνεσαι, αλλά όταν κάτι είναι πέρα απο τις γνώσεις μας, καλύτερα να το αφήσουμε σε έναν ειδικό πάνω στο θέμα. Με τον καιρό μαθαίνεις λίγο-λίγο παραπάνω.

 

Φίλε μου, όσο μπορώ να δω εγώ τουλάχιστον, δεν βγάζει κανένας είδος κάπνας. Ούτε μυρίζει λάδια. Έχουν τύχει περιπτώσεις να μου βαράει πιστόνι και ξέρω πόσο μυρίζει από πίσω η λαδίλα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τότε αν δεν βγάζει καπνούς και τα λάδια είναι όντως στην ίδια στάθμη το πιστόνι απο οτι φαίνεται είναι οκ...

Αν δεν έχει αλλαχτεί η καδένα (όπως διάβασα στο προηγούμενο ποστ σου) εδω και τόσα χλμ το βρίσκω απολύτως φυσιολογικό να βαράει μετά απο τόσο καιρό, φυσικά με νέο τεντωτήρα. 

Απλά να ξέρεις οτι αν την καδένα την αφήσεις για πολυυ καιρό να βαράει όλο και περισσότερο δεν είναι απίθανο να πηδήξει δοντάκι και να στα κουρέψει όλα μέσα στο μοτέρ. Άλλαξε την λοιπόν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ μάγκες ευχαριστώ για όλα !

Τα λέμε από Τρίτη που μπαίνει συνεργείο. Καλή Ανάσταση σε όλους, με υγεία 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...