Jump to content
A03v

Lifan 125 vs Daytona 125

Recommended Posts

Είναι ένα θέμα που επείγει και θα ήθελα μια γρήγορη ανταπόκριση από γνωστες του θέματος. Πριν από μια βδομάδα πήγα το μηχανακι (ένα Daytona dy 50 injection) στο μάστορα για μετατροπή σε 125cc injection. Μου είπε θα χρειαστεί 4 μέρες. Πάω την 4η μέρα και μου λέει πως δεν είναι έτοιμο καθώς δεν έχει έρθει το φλοτερ, είπε. Έριξα μια ματιά στο μηχανάκι και είδα ότι τα καπάκια του μοτερ που είχαν μπει δεν ήταν μαύρα όπως περίμενα. Του είχα ζητήσει να αντικαταστήσει το μαμά 50αρι με το αντίστοιχο γνήσιο 125. Τα καπάκια λοιπόν ήταν γκρίζα όπως στο lifan. Δεν πολύ έδωσα σημασία και δεν είπα κάτι, αλλά αν όντως μπει lifan 125 θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή θα είναι μια χαρά. Όσον αφορά την αξιοπιστία και γενικότερα. 

Ερώτηση 2η). Υπάρχει lifan 125 injection? Αν όχι τότε τι στον π¥£€ο κάνει ο μηχανικός μου.

Καμια βοήθεια?

Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

....εχει σύμβαση με τον ΕΟΠΠΥ ο μηχ/κος σου ?

Θα του χρειαστεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατά πάσα πιθανότητα πάει να σε κοροϊδέψει αν δεν το έκανε ήδη. Που ελπίζω να μην σου έβαλε το lifan μοτέρ πάνω. Αλλάζεις μάστορα, ΧΘΕΣ κιόλας.

Επίσης, όχι δεν υπάρχει μοτέρ Lifan με injection. Μόνο Daytona υπάρχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μοτέρ είναι σαν αυτό ; -> spacer.png

spacer.png

Αν ναι τότε πιθανόν σου έβαλε lifan 110 καρμπυρατέρ , μοτέρ των ~ 220 €. 

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να γίνει η μετατροπή από 50 σε 125 , χρειάζεται ο κινητήρας του 125  (EI12202004) ~360€ , ο εγκέφαλος του 125 (V10124 84) ~50€ , τα σωστά αλυσιδογράναζα  και είτε η εξάτμιση του 125 είτε να τροποποιηθεί ο λαιμός της υπάρχουσας έτσι ώστε να ταιριάζει .

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το παδί είπε οτι το μοτέρ είχε γκρι καπάκια, άρα μιλάμε για το Lifan 110, ούτε καν το 125.

Το Lifan 125 έχει διαφορετικά καπάκια κάρτερ. Όπως και να έχει δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς προσωπικό όφελος είχε ο μάστορας απο αυτό, πέρα απο το ίσως κάποιο χρηματικό το οποίο απλά δεν βγάζει νόημα. Γιατί είτε ο μάστορας πάει να αγοράσει το 110 είτε το 125 injection και πάλι ο πελάτης θα του δώσει τα λεφτά άρα θα πληρώσει και για την αγορά που έκανε ο μάστορας.

Απο φιντάνια μάστορες γέμισε ο τόπος...μακριά απο αυτόν ξαναλέω.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα απο 1 χρόνο το lifan 125 μπήκε με τη cdi κεφαλή. Δε με ενθουσίασε να πω την αληθεια. Το μοτερ βγάζει 85 χιλιομετρα και από κατανάλωση χάλια. Με 4λιτρο τεποζιτο τα 100 χιλιομετρα με ένα γέμισμα θα τα βγάλει αμα δε πας τερμα. Με έχει απογοητεύσει η αλήθεια είναι αλλά θα πάω σε κάτι μεγαλύτερο οπότε δε με πολυνοιαζει κιολας 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος A03v έγραψε:

Το μοτερ βγάζει 85 χιλιομετρα

125αρι, 85 τελική;

Ένα 125αρι τυπικά 100 με 110 πιάνει πες...μήπως δεν ρυθμίστηκε σωστά;

Όπως και να έχει, εφόσον θα πας σε μεγαλύτερο, εγω στην θέση σου θα το κρατούσα για εργάτη. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και εγώ με το Address.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

125 με CDI κεφαλή ή την CDI την έβαλες εσυ?

Έτσι όπως το διαβάζω, μάλλον είχε ήδη CDI

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 31/5/2022 at 10:10 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Για να καταλάβω… πήρες ένα κομπλε 125 με CDI κεφαλή ή την CDI την έβαλες εσυ?

Την είχε ήδη πάνω 

Την 31/5/2022 at 9:30 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

125αρι, 85 τελική;

Ένα 125αρι τυπικά 100 με 110 πιάνει πες...μήπως δεν ρυθμίστηκε σωστά;

Όπως και να έχει, εφόσον θα πας σε μεγαλύτερο, εγω στην θέση σου θα το κρατούσα για εργάτη. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και εγώ με το Address.

85 χιλιομετρα με αμαξι να πηγαίνει δίπλα μαζί μου και μετρηθηκε και με GPS. Τόσα είναι. Το κοντέρ στο παπι έδειξε 100 πάρα κάτι. Για μαμά μοτερ δε μου αρέσει, ειναι ψωφιο σε σχεση με αλλα 125 και καιει και παραπανω. Θα το έχω για τις τρελες σε κανένα χωματοδρομο🤪

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Άστο έτσι όπως είναι μην το πειράζεις.

Κράτα το για εργάτη. 

Με 4λιτρα/100χμ δεν είναι εργάτης αλλά εξειδικευμένος τεχνιτης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 6/6/2022 at 9:25 ΜΜ, το μέλος Antreasss έγραψε:

Με 4λιτρα/100χμ δεν είναι εργάτης αλλά εξειδικευμένος τεχνιτης

Κάντο αέριο να σωθείς 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Το μηχανάκ ρε τρελλέεε

Εδώ άλλοι βάζουν τούρμπο και νίτρα σε αυτά, στο αέριο θα κολλήσουμε; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 31/5/2022 at 6:47 ΜΜ, το μέλος A03v έγραψε:

Μετα απο 1 χρόνο το lifan 125 μπήκε με τη cdi κεφαλή. Δε με ενθουσίασε να πω την αληθεια. Το μοτερ βγάζει 85 χιλιομετρα 

Τι γραναζωμα έχεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δοκίμασε 14-36 ή 13-36 σε 2ο στάδιο.

Το 15-36 είναι σχετικά μακρύ, με αποτέλεσμα να κρεμάει η 4η. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρεμάει η 4η ή τερματίζει σε στροφές και παει 85km/h?

Εάν τερματίζει μάκρυνε το λίγο ακόμα, εάν κρεμάει κανε ότι λέει ο Τάσος από πάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

ή τερματίζει σε στροφές και παει 85km/h?

Λίγο χλωμό αυτό...εδώ τα Lifan 110, πιάνουν 95 με 100 στο κοντέρ, το 125 δεν θα μπορεί;

Απλά, επειδή όλα αυτά τα 110-125cc μοτέρ (είτε Ιαπωνικά, είτε όχι), λόγο μικρής ροπής σε πιο μακρυά γραναζώματα κρεμάνε. Ο κινητήρας απλά δεν έχει την ανάλογη δύναμη να τραβήξει το φορτίο. 

Και εγώ όταν είχα δοκιμάσει 15Τ μπροστινό, η 3η τερμάτιζε στα 105 (χαρά εγώ, νόμιζα η 4η θα φτάσει 130), αλλά η 4η κρεμούσε τόσο που έπεφταν οι στροφές αρκετά.

Αντίθετα με 13Τ μπροστινό, φτάνει πιο σβέλτα τα 100-110.  

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Κρεμάει η 4η ή τερματίζει σε στροφές και παει 85km/h?

Εάν τερματίζει μάκρυνε το λίγο ακόμα, εάν κρεμάει κανε ότι λέει ο Τάσος από πάνω.

Η 2α βγάζει 62 Η 3η 80 και η 4η αργεί να ανεβάσει. Για να ξεπεράσει τα 90 θες αεροδρόμιο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ειναι ετσι ακολουθησε αυτο που ειπε ο Τασος πιο πανω και βαλε ενα μικροτερο γραναζι μπροστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος A03v έγραψε:

η 4η αργεί να ανεβάσει. Για να ξεπεράσει τα 90 θες αεροδρόμιο 

Ωραία, για αρχή δοκίμασε να πας σε 14Τ μπροστινό.

Αν πάλι, δεν σου αρέσει πας σε 13Τ. Εγώ με 13-34 είμαι κομπλέ πάντως, τόσα χρόνια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...