Jump to content
savvasmp

Δεν παιρνει μπροστα

Recommended Posts

Καλησπερα,

εγω εχω ενα bmw fuduro 650 του 99 κ  ειχα να την βαλω μπροστα 3 χρονια μπροστα και εχω αλλαξει μπουζι, μπαταρια, λαδια, φιλτρο αερος, ντιζα γκαζιου, καθαρισα το ντεποζιτο και ανοιξα τα καρμπυρατερ και τα καθαρισα ολα.. παρολα αυτα δεν παιρνει μπροστα ενω δινει ρευμα στα μπουζι...

καμια ιδεα στο τι μπορει να φταει;

 

ευχαριστω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμπίεση

Μίγμα

Ανάφλεξη.

 

Τα τρία πράγματα που πρέπει να έχει ένα μοτέρ για να δουλέψει.

 

Για το πρώτο θέλει συμπιεσόμετρο, αλλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα και χωρίς. Βγάζεις μπουζί, κρανκάρεις το μοτέρ, και με το δάκτυλο στην τρύπα του μπουζί, νοιώθεις αν ρουφάει και σπρώχνει δυνατά το μοτέρ. Ένα μοτέρ που έχει μείνει 3 χρόνια ακίνητο, έχει σίγουρα στεγνώσει τελείως το λάδι από τα τοιχώματα του κύλινδρου και τα ελατήρια του πιστονιού, με αποτέλεσμα απώλεια συμπίεσης. Για να το κάνεις να εκκινήσει για πρώτη φορά, πιο εύκολα, πάρε ένα λαδωτικό, και ρίξε μερικές σταγόνες λάδι μοτέρ μέσα. Χωρίς να βάλεις το μπουζί, κρανκάρισε το μοτέρ, να πετάξει την περίσσεια λαδιού. Αυτό ήταν τα ελατήρια έχουν βραχεί με λάδι, κρατάνε καλύτερη στεγανότητα, και η ποσότητα λαδιού πάνω στο πιστόνι αυξάνει την συμπίεση.

 

Για το δεύτερο, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι καθάρισες σωστά και συναρμολόγησες σωστά το καρμπυρατέρ και ότι άλλο έχει σχέση. Έχει βενζίνη μέσα το καρμπυρατερ όταν πας να το βάλεις μπρος; Δουλεύουν όλα σωστά; Το κύκλωμα τσοκ ας πούμε;

 

Για το τρίτο, λες έχει σπινθήρα. Είναι καλός ζωηρός ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΖΙΟΣ σπινθήρας από την ακίδα στο συλλέκτη του μπουζί ή έχει κανά κιτρινοκοκκινωπό σπινθήρα που πάει παντού; Στην δεύτερη περίπτωση το μπουζί είναι λερωμένο-βραχυκυκλωμένο, άλλαξέ το.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τον χρόνο σου την συμπίεση θα την κοιτάξω αύριο το πρωί το καρμπυρατερ το καθάρισα με σειρά και άλλαξα και τα βαρελάκια στα φλοτερ είχαν φρακαρει και σπάσει το μόνο που με κολαει πολύ στο καρμπυρατερ είναι η ρύθμιση του ρελαντι μήπως έκανα καμία βλακεια εκεί με τις βόλτες μέτρησα στα τέρματα αλλά και πάλι δεν είμαι 100% σιγουρος.. Σπυνθηρα έχουν καλό τα μπουζί... Δοκιμασα και με ταχύτητα αλλά δεν είναι πρόθυμο να πάρει δεν σκάει κάν.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 8/4/2021 at 9:29 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Συμπίεση

Μίγμα

Ανάφλεξη.

 

Τα τρία πράγματα που πρέπει να έχει ένα μοτέρ για να δουλέψει.

 

Για το πρώτο θέλει συμπιεσόμετρο, αλλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα και χωρίς. Βγάζεις μπουζί, κρανκάρεις το μοτέρ, και με το δάκτυλο στην τρύπα του μπουζί, νοιώθεις αν ρουφάει και σπρώχνει δυνατά το μοτέρ. Ένα μοτέρ που έχει μείνει 3 χρόνια ακίνητο, έχει σίγουρα στεγνώσει τελείως το λάδι από τα τοιχώματα του κύλινδρου και τα ελατήρια του πιστονιού, με αποτέλεσμα απώλεια συμπίεσης. Για να το κάνεις να εκκινήσει για πρώτη φορά, πιο εύκολα, πάρε ένα λαδωτικό, και ρίξε μερικές σταγόνες λάδι μοτέρ μέσα. Χωρίς να βάλεις το μπουζί, κρανκάρισε το μοτέρ, να πετάξει την περίσσεια λαδιού. Αυτό ήταν τα ελατήρια έχουν βραχεί με λάδι, κρατάνε καλύτερη στεγανότητα, και η ποσότητα λαδιού πάνω στο πιστόνι αυξάνει την συμπίεση.

 

Για το δεύτερο, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι καθάρισες σωστά και συναρμολόγησες σωστά το καρμπυρατέρ και ότι άλλο έχει σχέση. Έχει βενζίνη μέσα το καρμπυρατερ όταν πας να το βάλεις μπρος; Δουλεύουν όλα σωστά; Το κύκλωμα τσοκ ας πούμε;

 

Για το τρίτο, λες έχει σπινθήρα. Είναι καλός ζωηρός ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΖΙΟΣ σπινθήρας από την ακίδα στο συλλέκτη του μπουζί ή έχει κανά κιτρινοκοκκινωπό σπινθήρα που πάει παντού; Στην δεύτερη περίπτωση το μπουζί είναι λερωμένο-βραχυκυκλωμένο, άλλαξέ το.

μιά ερωτηση παρακαλώ ,για ριξιμο σταγονες με λαδι  μοτέρ βγαζοντας το μπουζί ισχύει κ για  πληρη ακινησία μετα απο  7-8 μηνες η μόνο για 2-3 χρονια οπως του φιλου ?

Την 8/4/2021 at 9:50 ΜΜ, το μέλος savvasmp έγραψε:

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τον χρόνο σου την συμπίεση θα την κοιτάξω αύριο το πρωί το καρμπυρατερ το καθάρισα με σειρά και άλλαξα και τα βαρελάκια στα φλοτερ είχαν φρακαρει και σπάσει το μόνο που με κολαει πολύ στο καρμπυρατερ είναι η ρύθμιση του ρελαντι μήπως έκανα καμία βλακεια εκεί με τις βόλτες μέτρησα στα τέρματα αλλά και πάλι δεν είμαι 100% σιγουρος.. Σπυνθηρα έχουν καλό τα μπουζί...φίλε ελυσες το  Δοκιμασα και με ταχύτητα αλλά δεν είναι πρόθυμο να πάρει δεν σκάει κάν.. 

τελικά  φίλε λυθηκε το προβλημα κ πήρε μπροστά το μοτέρ κ αν ναι τι εφταιγε 

Τροποποιήθηκε από τον sotirisss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος sotirisss έγραψε:

μιά ερωτηση παρακαλώ ,για ριξιμο σταγονες με λαδι  μοτέρ βγαζοντας το μπουζί ισχύει κ για  πληρη ακινησία μετα απο  7-8 μηνες η μόνο για 2-3 χρονια οπως του φιλου ?

Αν είναι σε φυλαγμένες συνθήκες, σε εσωτερικό χώρο, χωρίς να έχει υποστεί χειμώνα, βροχές, υγρασίες κ.ο.κ. , τότε νομίζω είναι υπερβολή για τόσο λίγο καιρό να το κάνεις αυτό. Αν όμως, είχε μεινει παρατημένο στο έλεος του καιρού, ε, δεν χάνεις και τίποτα να ρίξεις 2 σταγόνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/4/2021 at 11:25 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αν είναι σε φυλαγμένες συνθήκες, σε εσωτερικό χώρο, χωρίς να έχει υποστεί χειμώνα, βροχές, υγρασίες κ.ο.κ. , τότε νομίζω είναι υπερβολή για τόσο λίγο καιρό να το κάνεις αυτό. Αν όμως, είχε μεινει παρατημένο στο έλεος του καιρού, ε, δεν χάνεις και τίποτα να ρίξεις 2 σταγόνες.

ευχαριστώ για την απαντηση ,αν θελεις μου λές σε παρακαλώ σταματημένος  εντελώς (κ οχι εν κινήσει)  πως ελεγχουμε αν πατινάρει το μοτο ? βαζοντας π.χ. 2α η 3α ταχυτητα κ ξεκινωντας σβηνει αμεσως ειναι εντάξει οι δίσκοι ?  - κ αν ξεκιναει εστω λίγο πατινάρει ? (δεν ξερω αν το εγραψα σωστά ) αν γνωρίζεις σε παρακαλώ ενημερωσέ μας  ,οι τελειωμένοι δισκοι  βεβαια φαινονται σε πορεία το μοτο αν πατιναρουν ανοιγοντας το γκαζι κ το μοτο σερνεται... ,αλλά αν εχει πτωση συμπιεσης το μοτέρ κ οι δισκοι πατιναρουν απλά πως το ελέγχουμε για να δουμε πιο απο τα 2 φταίει  με σιγουριά ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνο σε πορεία φαίνεται, γιατί μόνο σε πορεία θα δίνει όλη τη ροπή το μοτέρ. Στο ρελαντί σχεδόν που πας να ξεκινήσεις δεν έχει τόση δύναμη. Εκτός κι αν τους βγάλεις και μετρήσεις πάχος ή τους δεις στραβωμένους, καμένους κλπ. Η συμπίεση πού κολλάει ακριβως με τους δίσκους δεν κατάλαβα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να δεις αν πατινάρει θα πηγαίνεις κανονικά πχ με τρίτη και 60χλμ και θα ανοίξεις το γκάζι απότομα.

Αν ανεβαίνουν οι στροφές αλλά το μηχανάκι δεν επιταχύνει, τότε πατινάρει, δηλαδή έχουν φαγωθεί οι δίσκοι,

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας ,η συμπίεση αφορά την πτωση ισχυος του μοτέρ  (ελατηρια πιστονιού κλπ ) λόγω παλαιότητας κυριως κ οχι λογω πολλών  χιλιομετρων ,κυκλοφορεί μόνο καλοκαιρι κάνοντας  500 - 600χλμ το πολυ καθε χρονο κ πάντα  με αλλαγη λαδιού κ φιλτρο λαδιού στο μοτέρ καθε χρόνο ...αφορά yamaha xt250 κ λογω οτι  το πιο κοντινό συνεργειο απεχει 65χλμ λογω επαρχιας ,προσπαθουμε να βρούμε αν φταιει η πτωση μοτέρ η οι δίσκοι η και τα 2 μαζί που ΔΕΝ τραβάει το xt250 οπως παλιότερα  ...πάντως οι βαλβιδες ειναι σωστα ρυθμισμένες με καινουργιο μπουζί κ καινουργιο φιλτρο αέρα 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον sotirisss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

πριν 27 λεπτά, το μέλος sotirisss έγραψε:

λόγω παλαιότητας κυριως κ οχι λογω πολλών  χιλιομετρων

Δεν λήγουν τα κυλινδροπίστονα, δεν είναι αναλώσιμα. Με τα χιλιόμετρα πάνε. Εκτός κι αν έχει πιάσει σκουριά ο κύλινδρος.

Αν πατινάρει το καταλαβαίνεις αν ανεβάζει τρελά στροφές αλλά δεν τραβάει. Σε πορεία μόνο.

Απο κει και πέρα, τρίψιμο θέλουν οι βαλβίδες; Γέμισε σκουριές και κάπνα η εξάτμιση; Μούργα στο καρμπυλατέρ; Κάτι άλλο; Απο δω που είμαστε δεν μπορούμε να ξέρουμε. Και οτι έχει πτώση η συμπίεση γιατί το λες, πεσμένη απόδοση μπορεί να είναι πολλά και διάφορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφού ρυθμίσεις βαλβίδες στο XT,είναι εύκολο να μετρήσεις την συμπίεση.
Κανονικά με τον κινητήρα ζεστό,αλλά αν δεν θες να κάψεις χέρια μέτρα το κρύο,θα είναι λίγο χαμηλότερες οι ενδείξεις.
βίδώνεις το όργανο στην υποδοχη του μπουζί,βγάζεις την ντίζα του αποσυμπιεστή off,
ανοίγεις τέρμα τo γκάζι για να παίρνει αέρα.
Πατάς μανιβέλα 7-8 φορές δυνατά ,μέχρι να σταθεροποιηθεί η ένδειξη.
Αν είναι πάνω από 140,ιδανικά 175 psi ,τότε είναι ο.κ.
Αν είναι πάνω από 150 δεν μιλάς και καθόλου...
Αν είναι παρακάτω από 140,ρίνεις μέσα στον κύλινδρο λίγο λάδι (πάτα μια δυο φορές ένα λαδικό)
και επαναλαμβάνεις.Αν ανεβεί πάνω από 10% έχεις φθορά στα ελάτήρια.
Αν είναι χαμηλή αλλά γενικά σταθερή, δεν σφραγίζουν καλά οι βαλβίδες,ή τις έχεις σφίξει πολυ.
(το ανοιγεις και βλέπεις,τρίβεις,αλλάζεις,ρυθμίζεις κ.τ.λ).
Αν είναι καί χαμηλή,και αλλάζει τιμή με το λάδι, έχεις και ελατήρια και βαλβίδες να ασχοληθείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δυστυχώς δεν εχω τις κατάλληλες τεχνικές γνωσεις για ανοιγμα εστω πάνω κεφαλής για τριψιμο βαλβιδων η αλλαγή σε τσιμουχάκια  η ελατηρια πιστονιού  , και φυσικά ουτε για αλλαγη δισκων  μόνος μου η εστω με βοηθεια φιλων αλλά κ αυτοί εχουν λιγες τεχνικές γνωσεις ...οπότε η μόνη λύση ειναι οταν επιτέλους πάω στο χωριό καποια στιγμή λογω covid19 ...τωρα ειναι αρκετά  δυσκολο ...κατεβασμα το μοτέρ κ το φερνω στην αθηνα μόνο του για καλό service ,παντως  φιλος με KLE 250 anhelo , παρατημένο αρκετο καιρό ,αλλαζοντας τσιμουχακια - τριψιμο βαλβιδων - νεοι δισκοι  στο σασμαν σε συνεργείο ,ειδε τεραστια διαφορά στο πριν κ στο μετά ...ουτε και ο ιδιος πιστευε οτι θα ειχε στα χερια του νεο κυριολεκτικά μηχανάκι...και δεν μιλάμε για τεραστιο ποσό σε κόστος γυρω στα 230 ευρω περίπου ολα μαζί ..εργασία κ ανταλ/κά 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον sotirisss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος sotirisss έγραψε:

.κατεβασμα το μοτέρ κ το φερνω στην αθηνα μόνο του για καλό service

Αυτή είναι μια πάρα πολύ κακή ιδέα. Κινητήρας χωρίς τα γύρω δε λειτουργεί. Ασε που είναι επίφοβο αν δε γνωρίζεις  να το ξαναβιδώσεις πάνω. Θα  το πας ή ολόκληρο ή καθόλου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...