Monkas50j 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 (τροποποιήθηκε) Έχει κάνει κάποιος ροικη εξέλιξη στο μηχανάκι του και αν ναι, αξίζει; Τροποποιήθηκε Απρίλιος 5 από τον Monkas50j Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 3.876 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Σε τι μοτέρ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Monkas50j 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Από crypton r115 , φοράει μια απιντο . Ξέρεις αν θα πηγαινει καλητερα το μηχανάκι η τσαμπα λεφτά ; Γενικά αξίζει; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 3.876 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Τσάμπα χρήματα σε μαμά μοτερ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.084 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Πρώτα κάνε οοοολα τα υπόλοιπα racing, και τη ροϊκή στο τέλος. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.236 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τρίτη την 11:09 πμ Ροϊκή γίνεται σε μοτέρ με ανεβασμένα κυβικά και πάλι, όχι πάντα η αλήθεια είναι. Που και να την κάνεις, πρέπει να πας την κεφαλή σε καλό μάστορα που να ξέρει πραγματικά πως να στην φτιάξει. Και το κόστος δεν είναι μικρό απο όσο ξέρω. Στην περίπτωση σου που το μοτέρ είναι εργοστασιακό δεν θα δώσει τίποτα ουσιαστικό. Καλύτερα θα είναι να καθαρίσεις το καρμπυρατέρ, να του βάλεις ένα καθαρό φίλτρο αέρα και να το ρυθμίσεις για τα δεδομένα της αλλαγμένης εξάτμισης. Το κόστος για ένα φίλτρο αέρα στο R115 πάνω απο 6€ δεν είναι. Αν ξέρεις να καθαρίζεις/ρυθμίζεις καρμπυρατέρ τότε κομπλέ, δεν θα δώσεις τίποτα. Αν πάλι δεν ξέρεις, τότε είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να κάτσεις να ασχοληθείς και να μάθεις! Δες και αυτό εδω αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς με το καρμπ Ειδικά αν έχει να καθαριστεί πολύ καιρό θα δεις οτι θα πηγαίνει καλύτερα στον δρόμο. Σκέψου στο δικό μου με απλό σπρέι το καθάρισα (ψεκαστό έχω βέβαια) πρόχειρα χωρίς να το λύσω και το μηχανάκι ξεμπούκωσε αρκετά. Αν το λύσεις και ασχοληθείς καλά θα είσαι άροντας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Monkas50j 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τρίτη την 03:57 μμ Σε ευχαριστώ πολυ φίλε, η αλήθεια είναι ότι έχω ασχοληθεί καθώς έχω ένα ακόμα μηχανάκι (Honda monkey) 72 είναι δεν κάνει πολλα αλλά μου αρέσει. Εντάξει έμαθα να καθαριζω καρμπυρατέρ, δεν είμαι ειδικός αλλά την δουλειά του θα την κάνει. Σίγουρα θα βοηθήσει μιας και τώρα με την καραντίνα είχε μείνει ακίνητο και το βλέπω λίγο πεσμένο σε δύναμη 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.236 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τρίτη την 06:50 μμ Το 72αρι το αφήνεις ως έχει, το έχουμε ξαναπεί και σε άλλα threads. Αν είναι καιρό σε ακινησία το Yamaha καλό θα είναι να γίνει ένας καθαρισμός. Αν διαβάσεις το thread που έβαλα πάνω τα εξηγεί αναλυτικά. Αν το καθαρίσεις καλά, αλλάξεις φίλτρο και το ρυθμίσεις λίγο να στρώσει το μείγμα για την εξάτμιση θα δεις οτι θα πηγαίνει όπως πρέπει. Κάτι ροϊκές κλπ είναι άλλη φάση μην τα σκέφτεσαι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.430 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τρίτη την 06:53 μμ Άλλο πραγμα ειναι η ροϊκη εξελιξη και αλλο πργαγμα το porting δηλαδη το ανοιγμα του αυλου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες