Jump to content
Giorgos19

Δυναμωμα daelim city ace 110

Recommended Posts

 Καλησπέρα σας εχω ενα daelim city ace 110 το αγορασα μεταχειρισμένο (σε τελεια κατασταση με βιβλιο σερβισ μπουζι και λαδια καθε 500 με 600 χλμ) πριν 9 μηνες και απο τοτε το οδηγαω καθημερινά αλλα απο την ωρα που το πηρα ψαχνω να δω πως να το δυναμωσω λιγο αλλα δεν μπορω να βρω πολλα για αυτο το μηχανάκι μονο οτι το μοτερ του ειναι σαν το supra το astrea και το lifan ξερω μονο οτι τα aftermarket πράγματα που μπαινουν σε αυτα τα μηχανακια μπαίνουν και στο δικο μου απο εκει και περα δεν ξερω ποσο αντεχει αυτο το μοτερ εχω ακουσει απο πολλους φιλους μου που κανουν ντελιβερι οτι ειναι σκυλια αθάνατα και πολυ δύσκολα χαλανε 

Απλα δεν μου φτανει το γκαζι του και σκεφτομουν να βαλω ενα 53μμ κυλινδροπιστονο cardinals μια cdi και κανενα 20-22 καρμπιρατερ ισα ισα για να εχω αρκετο γκαζι χωρις να εχω και το μοτερ στα ορια λετε να τα αντεξει? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πούλα το κ πάρε κάτι πιό δυνατό. Το συγκεκριμένο είναι εργάτης, δεν είναι για βελτιώσεις.

Αν θέλεις sony και καλά να πετάξεις λεφτά γιατί σου περισσεύουν, δώστα σε κανά φτωχό άνθρωπο να τον βοηθήσεις, από το να τα πετάς σε ανοησίες.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειναι κριμα να διακορευσεις αυτο το μοτερ απο τη στιγμη που ειναι οκ, τι νομιζεις οτι αν βαλεις κυλινδροπιστονο και καρμπ και CDI κεφαλη θα μεταμορφωθει σε Hayabusa?

Ουτε καν σαν το μαμα Lifan 125 δεν θα παηγαινει και θα σου κοστισει και παραπανω, θα σε ράβουν για πλακα αν πας και φτιαξεις το μαμα μοτερ, βαλε ενα lifan 125 και ασε το μαμα στην ακρη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχεις ένα τίμιο 110αρι μοτέρ βασισμένο σε Astrea. Γιατί να το φορτώσεις με βελτιώσεις που θα έχουν αμφίβολο αποτέλεσμα και αξιοπιστία; 

Όλα αυτά τα αερόψυκτα παπίσια μοτέρ δεν βγήκανε απο τα εργοστάσια τους με σκοπό τις υψηλές επιδόσεις ή να αποτελέσουν βάση για καλή βελτίωση. Παρέχουν όμως οικονομία στα σέρβις και χαμηλή κατανάλωση και αυτός είναι ο σκοπός του παπιού εν τέλει απο το πρώτο C50 μέχρι και τα σημερινά Supra-X 125, Daytona 125, Crypton-S 115 κλπ.

Εγω στην θέση σου τα λεφτά που θα είχα για να το βελτιώσω θα τα κρατούσα στην άκρη και όταν βγάλεις το Α2 δίνεις την πάπια και παίρνεις ένα 250αρι. Και πολύ καλύτερο γκάζι θα έχεις, και στήσιμο και φρένα και όλα, γιατί θα είναι μηχανή 😉

Αν ντε και καλά θες να βελτιώσεις κάτι με λιγότερο απο 10€ στο παπί παίξε με το μπροστά γρανάζι. Αν βάλεις ένα δόντι μικρότερο θα βελτιώσει το μπαμ σε ανηφόρες και δικάβαλα. Το να αλλάξεις μπορστινό γρανάζι είναι πανεύκολο, 10 λεπτά υπόθεση. 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Έχεις ένα τίμιο 110αρι μοτέρ βασισμένο σε Astrea. Γιατί να το φορτώσεις με βελτιώσεις που θα έχουν αμφίβολο αποτέλεσμα και αξιοπιστία; 

Όλα αυτά τα αερόψυκτα παπίσια μοτέρ δεν βγήκανε απο τα εργοστάσια τους με σκοπό τις υψηλές επιδόσεις ή να αποτελέσουν βάση για καλή βελτίωση. Παρέχουν όμως οικονομία στα σέρβις και χαμηλή κατανάλωση και αυτός είναι ο σκοπός του παπιού εν τέλει απο το πρώτο C50 μέχρι και τα σημερινά Supra-X 125, Daytona 125, Crypton-S 115 κλπ.

Εγω στην θέση σου τα λεφτά που θα είχα για να το βελτιώσω θα τα κρατούσα στην άκρη και όταν βγάλεις το Α2 δίνεις την πάπια και παίρνεις ένα 250αρι. Και πολύ καλύτερο γκάζι θα έχεις, και στήσιμο και φρένα και όλα, γιατί θα είναι μηχανή 😉

Αν ντε και καλά θες να βελτιώσεις κάτι με λιγότερο απο 10€ στο παπί παίξε με το μπροστά γρανάζι. Αν βάλεις ένα δόντι μικρότερο θα βελτιώσει το μπαμ σε ανηφόρες και δικάβαλα. Το να αλλάξεις μπορστινό γρανάζι είναι πανεύκολο, 10 λεπτά υπόθεση. 

 

κοιτα το μηχανακι δεν το θελω για κοντρες και τετοια θελω λιγο γκαζι παραπανω φυσικα επειδη κανει αρκετα μεγαλες αποστασεις συχνα και θελω να βαλω και ενα ψυγειο λαδιου δεν ξερω αν θα κανει την δουλεια που ελπιζω αλλα απο το τιποτα κατι ειναι και αυτο απο εκει και περα δεν προκειται να δωσω πολλα λεφτα για αυτο το μηχανακι εφοσον σε 2 χρονια θα βγαλω το Α2 το διπλωμα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνο έξοδα θα κάνεις χωρίς ουσιαστικό λόγο-αποτέλεσμα , αν θες κάτι πιο δυνατό  στα όρια του Α1 και πιο δυνατό πούλησε το και πάρε ένα cbr 125 ή κάτι παρόμοιο (αναλόγως τιμής - διαθεσιμότητας) .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 https://www.car.gr/parts/view/8384238-ilektriki-toyrminaturbo-x-gear-gia-papia

Εδώ είσαι. Με ευχαριστείς αργότερα. :tooth:

Προφανώς και τρολάρω, όπως σου είπαν και οι απο πάνω, τζάμπα λεφτά θα δώσεις, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το αφήσεις έτσι όπως είναι και να κάνεις υπομονή για το Α2. Άλλαξε ενα γρανάζι μπροστά για να έχεις καλύτερο τράβηγμα στις ανηφόρες και στο δικάβαλο και είσαι κομπλέ.

πριν 2 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Μόνο έξοδα θα κάνεις χωρίς ουσιαστικό λόγο-αποτέλεσμα , αν θες κάτι πιο δυνατό  στα όρια του Α1 και πιο δυνατό πούλησε το και πάρε ένα cbr 125 ή κάτι παρόμοιο (αναλόγως τιμής - διαθεσιμότητας) .

Εγώ ούτε στο να το πουλήσει και να πάρει κατι πιο δυνατό θα συμφωνήσω...  Με το Α1 είναι, με 14 άλογα το όριο και να βρεί μηχανάκι που είναι ακριβώς 14 άλογα/125 κυβικά και να το πάρει, πόσο καιρό θα του πάρει να το βαρεθεί ξανά? 1 μήνα? Δύο? Το πολύ! Προσωπικά πιστεύω οτι δεν ειναι και κάτι απο τα 9 να πας στα 14 άλογα... Ο μόνος λόγος που πιστευω οτι αξιζει να το  παρει ειναι για την οδηγικη του συμπεριφορα, συμπλέκτη κτλπ σε σχεση με το παπακι, οχι για την "δύναμη" του.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω κάνει πολλές διαδρομές το καλοκαίρι δικάβαλος για μπάνιο (πάνω απο 60χλμ πηγαίνε έλα) με 38 βαθμούς και δεν έπαθε τίποτα το μηχανάκι. Και τέλη καλοκαιριού 2020 3ημερο απο Βόλο μέχρι Λιβάδι Ολύμπου πήγα με το Address....300κατι χλμ συνολικά σε 3 μέρες. Πάλι τίποτα δεν έπαθε και δεν έχω ψυγείο λαδιού. Όσο βρίσκεται εν κινήσει το μηχανάκι μια χαρά είναι.

Και 600€ να ρίξεις, μηχανή δεν θα γίνει στο γκάζι. Το πολύ 2 άλογα να πάρει το μοτέρ maximum. Εσυ θα ακούς θόρυβο απο φιλτροχοάνη και εξάτμιση, θα νομίζεις οτι το μηχανάκι πάει καλύτερα (πλασέμπο λέγεται αυτό) ενώ στην πραγματικότητα οι διαφορές θα είναι μικρές. 

Σκέψου το εξής: τα 110/115/125cc είναι ήδη υπερκυβισμένες εκδόσεις απο 90αρια και 100αρια μηχανάκια. Αυτό που θέλω να πω είναι οτι πρόκειται για "τερματισμένα" μοτέρ απο το εργοστάσιο. Κοίτα να χαρείς το μηχανάκι σου αυτά τα 2 χρόνια και όταν έρθει η ώρα πας σε κάτι πιο δυνατό. Και εγω με το παπί είμαι τα τελευταία 4μιση χρόνια και έχω κάνει άπειρες βόλτες και εντός και εκτός νομού.

@graves Αλήθεια τώρα αυτή η ηλιθιότητα με την ηλεκτρονική τουρμπίνα, τι ακριβώς παρέχει πέρα απο θόρυβο και το οτι μπορείς να πουλάς εφέ στους φίλους σου; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχεις ένα μηχανάκι αξιόπιστο που σε εξυπηρετεί καθημερινά,θα σε πάει και θα σε φέρει με χαμηλό κόστος, αξιόπιστα.

Αν κάνεις αυτές τις μετατροπές,μετά από λίγο θα αρχίσεις να ασχολείσαι με δίσκους συμπλέκτη,

μπορεί να ψάχνεσαι και για καμπάνα (ανάλογα με την χρήση που θα του κάνεις,που μάλλον θα το σπάς),κτλ.

γενικά θα αρχίσουν να σε απασχολούν διάφορα θέματα που δεν τα είχες πρίν

και θα ρθει και κείνη η ώρα που θα πάς και με τα πόδια στην δουλειά πολύ νωρίτερα.

Μην επενδύσεις τα χρήματά σου σε κάτι που σου αφαιρεί αξιοπιστία,μάζεψέ τα και πάρε κάτι άλλο, αφού πουλήσεις

και αυτό που έχεις σε καλή κατάσταση και τιμή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

@graves Αλήθεια τώρα αυτή η ηλιθιότητα με την ηλεκτρονική τουρμπίνα, τι ακριβώς παρέχει πέρα απο θόρυβο και το οτι μπορείς να πουλάς εφέ στους φίλους σου; 

Δεν νομίζω να κάνει ούτε για να πουλάς εφέ :tooth: καρακιτσαριό είναι η φάση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετά απο αυτή την αγγελία περιμένω την στιγμή που θα βλέπουμε 16χρονα να λένε "ε μπρο τούρμπισα το 72αρι" 🤣🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω την θυμάμαι να κυκλοφορεί στα μοτο-μάγαζα του βαρδάρη απο 16 χρονών και εννοείται οτι στο ΕΠΑΛ την κοροιδεύαμε όλη η καγκουρο-παρέα, οπότε λογικά λίγοι είναι αυτοί που "την πάτησαν" και την αγόρασαν :tooth:

πριν 9 ώρες, το μέλος st3li0s έγραψε:

Κάνουν πλέον το 2021 εφέ με πειραγμένο παπάκι?🤓:scooter:

Εδω υπάρχει ακόμα το group "drag team panos" στο facebook :tongue:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος st3li0s έγραψε:

Κάνουν πλέον το 2021 εφέ με πειραγμένο παπάκι?🤓:scooter:

Πίστεψε με αν ακούσεις να μιλάνε πιτσιρικάδες θα δεις ότι λένε ακριβώς τα ίδια πράγματα που λέγαμε (τουλάχιστον εγώ με την παρέα μου) πριν 20 χρόνια... αφού ακόμα ασχολούνται με GLX και C... που ακόμα και τότε ήταν παλιά μηχανάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πίστεψε με αν ακούσεις να μιλάνε πιτσιρικάδες θα δεις ότι λένε ακριβώς τα ίδια πράγματα που λέγαμε (τουλάχιστον εγώ με την παρέα μου) πριν 20 χρόνια... αφού ακόμα ασχολούνται με GLX και C... που ακόμα και τότε ήταν παλιά μηχανάκια.

Να κυκλοφορούν δεν βλέπω, έτσι όπως κυκλοφορούσαν πριν 20 χρόνια...και αυτό με κάνει να καταλήγω σε αυτό που έγραψε πιο πάνω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος st3li0s έγραψε:

Να κυκλοφορούν δεν βλέπω, έτσι όπως κυκλοφορούσαν πριν 20 χρόνια

Είμαι του 1998 γεννημένος και απο όσο έβλεπα και στο Λύκειο μέχρι και του 99-2000 ήτανε ίσως η "τελευταίες" γενιές που έβγαζαν 2τροχους να το πω.

Όταν τέλειωσα το Λύκειο το 2016, μέχρι και σήμερα ότι μηχανάκι υπάρχει έξω απο το σχολείο είναι απο καθηγητές που θυμάμαι οτι είχανε τα συγκεκριμένα, ένα Astrea, ένα Innova και ένα CBF250...τα πιτσιρίκια πλέον θέλουν ηλεκτρικά για κάποιο λόγο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Είμαι του 1998 γεννημένος και απο όσο έβλεπα και στο Λύκειο μέχρι και του 99-2000 ήτανε ίσως η "τελευταίες" γενιές που έβγαζαν 2τροχους να το πω.

Όταν τέλειωσα το Λύκειο το 2016, μέχρι και σήμερα ότι μηχανάκι υπάρχει έξω απο το σχολείο είναι απο καθηγητές που θυμάμαι οτι είχανε τα συγκεκριμένα, ένα Astrea, ένα Innova και ένα CBF250...τα πιτσιρίκια πλέον θέλουν ηλεκτρικά για κάποιο λόγο.

Δεν θέλουν ηλεκτρικά.

Απλά το πλήρωμα του χρόνου θέλει πλέον τα πιτσιρίκια και τους νέους όπως εσύ να ασχολούνται πιο ποιοτικά με τον μοτοσυκλετισμό και όχι να καβαλούν σα βλαμμένα ακράνωτα όπως έκαναν το 2000.

Το τι έφταιξε και έκαναν στροφή δεν γνωρίζω, ίσως πέρασαν τα χρόνια (1 γενιά=20 χρόνια). Απλά αναφέρω το τι βλέπω.

Βλέπω νέους που έχουν την τάση να ακολουθούν βόλτες οργανωμένες και είναι πιο μαζεμένοι.

Βλέπω νέους που έχουν την τάση να ασχολούνται πιο ποιοτικά με ότι μηχανάκι έχουν.

Βλέπω νέους που έχουν την τάση να απολαμβάνουν βόλτες παρά κόντρες.

Γενικά πλέον είναι πιο εύκολο να μπλέξεις νέο σε βόλτα με μεγαλύτερους και να τον ιντριγκάρεις να μάθει και να αποκτήσει ποιοτικά ένα μεγαλύτερο μηχανάκι για να μπει στον μοτοσυκλετισμό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τότε είχαμε Ζετάκια 125 και τώρα κυκλοφορούν με ηλεκτρικά πατίνια της Lime, τι να λέμε τώρα :tongue:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος st3li0s έγραψε:

Δεν θέλουν ηλεκτρικά.

Απλά το πλήρωμα του χρόνου θέλει πλέον τα πιτσιρίκια και τους νέους όπως εσύ να ασχολούνται πιο ποιοτικά με τον μοτοσυκλετισμό και όχι να καβαλούν σα βλαμμένα ακράνωτα όπως έκαναν το 2000.

Το τι έφταιξε και έκαναν στροφή δεν γνωρίζω, ίσως πέρασαν τα χρόνια (1 γενιά=20 χρόνια). Απλά αναφέρω το τι βλέπω.

Βλέπω νέους που έχουν την τάση να ακολουθούν βόλτες οργανωμένες και είναι πιο μαζεμένοι.

Βλέπω νέους που έχουν την τάση να ασχολούνται πιο ποιοτικά με ότι μηχανάκι έχουν.

Βλέπω νέους που έχουν την τάση να απολαμβάνουν βόλτες παρά κόντρες.

Γενικά πλέον είναι πιο εύκολο να μπλέξεις νέο σε βόλτα με μεγαλύτερους και να τον ιντριγκάρεις να μάθει και να αποκτήσει ποιοτικά ένα μεγαλύτερο μηχανάκι για να μπει στον μοτοσυκλετισμό.

Αααα με αυτή την έννοια το λες, οκ.

Ναι σε αυτό, θα συμφωνήσω γιατί το είδα και μόνος μου σε εμένα. Γενικά μέχρι τα 19-20 ο μόνος καημός μου ήτανε πως θα κάνω το παπί πιο γρήγορο. Απο ένα σημείο και μετά και μέσω κουβέντας με πιο έμπειρα άτομα στον χώρο της μηχανής, και μέσα απο forums όπως εδω (και ένα γειτονικό ακόμα), και βόλτα στην βόλτα (είτε μόνος είτε μαζί με άλλα μηχανάκια) άρχισα σιγά σιγά να το παίρνω πιο θερμά το θέμα των 2 τροχών. Διαδρομές, εξοπλισμός, να οδηγάω πιο σωστά, να μάθω να κάνω μόνος μου δουλειές στο μηχανάκι πέρα απο το να αλλάζω λάδια-μπουζί κλπ. 

Και σε βόλτες όποτε πάμε με τα μηχανάκια, κυριλέ, με κράνη (ακόμα και οι συνοδηγοί), μπουφάν, εξοπλισμός κλπ. Και το ίδιο βλέπω και σε άλλα άτομα της ηλικίας μου. Γενικά το παπί (και κάθε μικρό 100κατι κυβικών μηχανάκι) είναι μια καλή αρχή για να μπεις στον κόσμο του μοτοσυκλετισμού αν ασχοληθείς, και όταν αργότερα έρθει η ώρα πας και σε μεγαλύτερο.

Βέβαια, μπορείς να μείνεις για πάντα 16χρονος οδηγός, και να μου ανεβαίνεις Πήλιο στο Χορευτό για μπάνιο χωρίς κράνος και με το κοντομάνικο. Είναι θέμα επιλογής πιστεύω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως να φταίει το ότι μένω στην Καβάλα, εδώ η καγκουριά κρατάει καλά, ανα διαστήματα οργανώνουν καγκουρόβολτες για να κάνουν φασαρία, burnout, σούζες και πατήματα, ας είναι καλά το ΤΕΙ που μαζεύονται ανενόχλητοι μέχρι να αρχίσουν τη “βόλτα”

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδω πέρα το επίπεδο καγκουριάς στον Βόλο έπεσε αρκετά σχετικά σε σχέση με πριν 4 χρόνια. Τώρα η Αγριά κρατάει ακόμα φουλ κάγκουρες. 

Να βλέπεις άτομα με Innova φτιαγμένα 160 κυβικά και Ζ125 να τρέχουν στην ευθεία ακράνωτοι. Και μιλάω για δρόμο που εύκολα μπορεί να πεταχτεί το οτιδήποτε. Αν εσυ πηγαίνεις με 110-120 πως σκ@τα θα σταματήσεις έγκαιρα; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...