Jump to content
g008

Zontes 310t2

Recommended Posts

Επειδή νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί νεαροί αναβάτες όπως εγώ που δεν έχουν πολλα χρήματα αλλά θα προτιμούσαν κάτι καινουργιο θεώρησα σωστό να γράψω για τις εμπειρίες μου με τη συγκεκριμένη μηχανή ώστε να υπάρχει μια εικόνα για αυτή καθώς και για παρομοιες μάρκες και μοντέλα. Αν γράφω σε λάθος θέμα συγχωρήστε με, μου φαινόταν το πιο σωστό. Ξεκινάμε λοιπόν:

2 εβδομάδες: Η μηχανή εχει φτάσει τα 450 χιλιόμετρα λόγω δουλειάς και σχολής δεν δυναμαι να την μετακινώ περισσοτερο και ας θέλω. Όμως προλαβε να φαει 3 τουμπες. Τα μόνα που έσπασαν ήταν οι χουφτες λιγάκι και η δεξιά μανετα ένα μικρό κομμάτι. Κατά τα αλλά η μηχανή συμπεριφέρεται ακόμα άψογα. Οδηγικα δεν έχω κανένα παραπονο. Είτε μέσα στην πολη με κίνηση είτε απέξω. Στο κοντέρ λόγω στρωσιματος έχω δει μέχρι και 100 χιλιόμετρα αλλά επειδή "κλέβει" Το κοντέρ φαντάζομαι είναι πιο κοντά στα 90kmh. Τα μόνα 2 μικρά παραπονα μέχρι στιγμής είναι τα εξής : 1) η σέλα είναι σχετικά μικρή σε μήκος οπότε με τη μπαγκαζιερα που έβαλα πισω εγώ και η κοπέλα μου ( μεγαλοσωμοι και οι 2 ) χωράμε άνετα ίσα ίσα. Φυσικά για κάποιον σε πιο φυσιολικα κιλά φαντάζομαι δεν θα υπάρξει θέμα. 2) το πατητο έχει την τάση όταν το κατεβάζεις να ανεβαίνει αν δεν το σπρωξιές μέχρι τέλους. Για κάποιον που έχει μάθει να το σπρωχνει λίγο και να καθεται το παπί είναι δυσκολο να το συνηθίσεις και κάπως επικίνδυνο. Μάλιστα έτσι έφαγα και την τουμπα μου. Αυτά για τώρα αλλά θα επανέλθω μάλλον κατά το πρωτο service 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περαστικά για τις τούμπες, φαντάζομαι ήταν μικροτούμπες με λίγα ή μηδέν χιλιόμετρα ανά ώρα. Στην αρχή συμβαίνουν, όταν είσαι αρχάριος, μετά μια-δυο-τρεις μαθαίνεις και δεν πέφτεις.

450 χλμ για 2 εβδομάδες, δεν είναι και λίγο. Καλά το πας.

Τα 100 χλμ που έχεις δει, εννοείς ταχύτητα 100χλμ/ω ή ότι η μέγιστη απόσταση που έχεις πάει με μια είναι 100χλμ;

Πως μπορεί να χωράει κάτι ''άνετα ίσα ίσα'';;; και τι νόημα έχει σε αυτήν σου την πρόταση το 1)-2) ;

Το πατητό τι είναι; Το σταντ; Το παπί που αναφέρεις τι σχέση έχει;

 

Βάλε και καμιά φωτό. Το Τ2 είναι με δίμπρατσο ψαλίδι ή μονόμπρατσο; Τι άλλες διαφορές έχει από τα Τ και Τ1;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εννοώ 100 χλμ/ω.

Ανετα ίσα ίσα εννοώ ότι δεν με ενοχλεί αλλά κάποιο κάπως πιο μεγάλο θα τον ενοχλεί. Δηλαδή δεν υπάρχει περιθωριο αλλά δεν προκειται να βάλω κιλά οπότε είμαι κομπλέ. 

Το σταντ ναι. Ντοπιολαλια το λέμε πατητο και έχω καιρό που γυρισα στη Λέσβο οπότε το συνήθισα έτσι παλι. 

Το παπι το ανέφερα καθαρά για να πω ότι έχω μάθει το σταντ να κατεβαίνει με ευκολία ενώ στο t2 θέλει να το σπρωξεις μέχρι τέρμα αλλιώς ανεβαίνει ξανά πανωπανω και θεώρησα σωστο να προειδοποιησω γτ εμένα με ψιλοαγχωσε και τώρα κοιτάω κάτω στο σταντ όταν κατεβαίνω απ'τη μηχανή. 

Το t2 είναι διμπρατσο φοράει 19αρι τροχό μπροστά και οι ζάντες ειναι ακτινωτες αλλά επιτρέπουν χρήση tubeless. Αυτές είναι οι μόνες διάφορες από όσο ξέρω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γεια σου φίλε. Η αλήθεια είναι πως ο κόσμος κάνει "κρα" για να γραφτούν εμπειρίες με τα Zontes από αναβάτες. Πολύ καλά έκανες και έγραψες (και είναι και σωστή κατηγορία το "Βίος και Πολιτεία", ειδικά αν έχεις σκοπό -που στο προτείνω- να γράφεις έτσι τακτικά όσο κάνεις χιλιόμετρα και να ανανεώνεις αυτό το thread).

Όπως είπε ο flying βάλε καμιά φωτογραφία (για τα συγχαρίκια κιόλας).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Η αλήθεια είναι πως ο κόσμος κάνει "κρα" για να γραφτούν εμπειρίες με τα Zontes από αναβάτες.

Ναι μεν κανει κρα ο κοσμος για εμπειριες απο τη χρηση των Zontes, αλλα αν δεν υπαρχει προηγουμενη εμπειρια απο καποια αλλη εταιρια κατασκευης μοτοσικλετων εμενα δε μου λεει κατι, αν δεν εχεις μετρο συγκρισης πως μπορεις να βγαλεις συμπερασμα..?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να βάλεις φωτό εδώ, πρέπει πρώτα να τις ανεβάσεις κάπου, σε κάποιο site που ανεβάζεις φωτό, και μετά να ρίξεις το link της καθαρής σκέτης εικόνας από το site, εδώ.

 

Για αυτήν την δουλειά, κάνει και το Facebook. Ανεβάζεις τις φωτό σου εκεί, και μετά τις ανοίγεις μία-μία σε ξεχωριστό παράθυρο που να δείχνει ΣΚΕΤΗ φωτογραφία. Παίρνεις το λινκ της κάθε ΣΚΕΤΗΣ φωτό, και το ρίχνεις εδώ. Για να δουλέψει αυτό, προσοχή, οι φωτό πρέπει να είναι σε κατάσταση public ή you only στο facebook. Αν τις έχεις σε κατάσταση friends only, δεν θα δουλέψει.

 

Αναμένουμε να το δούμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ναι μεν κανει κρα ο κοσμος για εμπειριες απο τη χρηση των Zontes, αλλα αν δεν υπαρχει προηγουμενη εμπειρια απο καποια αλλη εταιρια κατασκευης μοτοσικλετων εμενα δε μου λεει κατι, αν δεν εχεις μετρο συγκρισης πως μπορεις να βγαλεις συμπερασμα..?

Ε δε θα βγάλεις ένα συγκριτικό συμπέρασμα, θα βγάλεις ένα συμπέρασμα "in a vacuum" . Και εννοείται, η γνώμη κάποιου με εμπειρία και χρόνια μοτοσυκλετισμού, βαρύνει περισσότερο έναντι κάποιου αρχαρίου. Αλλά από την άλλη και ο αρχάριος, μπορεί να βλέπει πράγματα που είναι χρήσιμα για άλλους αρχάριους κι ένας πιο έμπειρος αναβάτης να μην τους δίνει σημασία. Γενικά, ό,τι γράφεται στη γνωσιακή βάση του mybike θετικό είναι κατά τη γνώμη μου. Αρκεί να είναι ειλικρινές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο αρχάριος μπορεί να σκέφτεται ''out of the box'', κάτι που ο έμπειρος, καμιά φορά εγκλωβίζεται και δεν βλέπει πράγματα μπροστά του.

 Οπότε κάθε γνώμη-πληροφορία-περιγραφή, χρήσιμη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή κάποιος που έχει αλλάξει 3-4 ή και παραπάνω μηχανάκια  είναι εγκλωβισμένος και δεν μπορεί να μιλήσει για ποιότητα υλικών, συναρμογής, για αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων ή ποιότητα κύλησης και μπορεί ένας αρχάριος που μέχρι πριν το μόνο πει είχε στην κατοχή του ήταν κινητό xiaomi ή iPhone?
 

Εννοείτε ότι όλα τα συμπεράσματα βγαίνουν με βάση ένα μέτρο σύγκρισης, και μια προηγούμενη εμπειρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ο αρχάριος μπορεί να σκέφτεται ''out of the box'', κάτι που ο έμπειρος, καμιά φορά εγκλωβίζεται και δεν βλέπει πράγματα μπροστά του.

 Οπότε κάθε γνώμη-πληροφορία-περιγραφή, χρήσιμη

Σκέψου να σου δώσουν ένα MotoGP μηχανάκι και να σου πουν πες μας τη γνώμη σου. Δίκιο έχεις ο Τάσος θαρρώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Σκέψου να σου δώσουν ένα MotoGP μηχανάκι και να σου πουν πες μας τη γνώμη σου. Δίκιο έχεις ο Τάσος θαρρώ 

Αφού το λύσω να δω πως είναι μέσα ή χωρίς να το δω;

😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εξαρτάται η γνώμη για το GP σε ποιούς θα απευθύνεται. Για ποιά από τις πτυχές του θα μιλήσω; Για την πίστα, ή για το πέρα-δώθε στη δουλειά; 

 

Συμφωνώ πώς αν δεν ξέρεις καλύτερα, δεν ξέρεις αν αυτό που θεωρείς φυσιολογικό είναι όντως το σωστό (και είπε ο Τάσος επιγραμματικά μερικά χαρακτηριστικά). Αλλά υπάρχουν και πτυχές που η γνώμη του αρχάριου μετράει ίσως και το ίδιο. Δηλαδή το "πιάστηκε ο κώλος μου" δε θέλει και ΤΟΣΗ εμπειρία για να ειπωθεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Δηλαδή το "πιάστηκε ο κώλος μου" δε θέλει και ΤΟΣΗ εμπειρία για να ειπωθεί.

Όπως το θέτεις δεν έχεις άδικο, αλλά και πάλι δεν λέει κάτι, αν δεν πεις κάτι πιο συγκεκριμένο για να καταλάβει το ευρύ κοινό, π.χ. η σέλα του είναι πιο αναπαυτική και άνετη σε σχέση με ένα Varadero ή έχει καλύτερη ανεμοκαλυψη σε σχέση με το Transalp που είχα.

Και γω έχω ένα townmate 25 χρόνια, θα το θεωρουσα ως το καλύτερο παπάκι αν δεν είχα καβαλήσει και άλλα.

 

Υ.Γ. Επίσης μπορεί το “πιάστηκε ο κωλος μου” μπορεί να δείχνει απαίδευτο κώλο και όχι κάποιο χαρακτηριστικό της μηχανής!

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1032 χιλιομετρα :

Ανεμοκαλυψη: στο 1.80 ο αερας χτυπαει στην κορυφη της ζελατινας του κρανους. λιγακι ενοχλητικο αλλα παλευεται.

Αναρτησεις: ιδιες με το r310, το "naked" μοντελο της κατηγοριας αυτης οποτε στην ασφαλτο ανταποκρινεται οσο πρεπει στις αναγκες μου και μου δινει να καταλαβω που ειναι το οριο. στο χωμα ομως δυστυχως προσφερει μονο πονο και φοβο. πονο οταν ειμαστε δυο ατομα καθιστα και φοβο οταν μονος παω για λιγο off-roading.

σασμαν: οι ταχυτητες μπαινουν ευκολα και με σιγουρια και ακομα και η νεκρα ειναι σχετικα ευκολη να βρεθει. σε σχεση με ενα καλοσυντηρημενο xt που εχω οδηγησει ειναι πολυ πιο βουτυρενιες οι αλλαγες.

ταχυτητα: τελικη δεν εχω βρει ακομα αλλα στις 8500 στροφες η μηχανη ειχε φτασει τα 135(κοντερ). στις 7000 στροφες τα 120 νμζ ειναι αρκετα βολικα χωρις να πιεζεται ο κινητηρας

ελαστικα:  της cst καλα και σε ασφαλτο και σε χωμα αλλα στη βροχη πολυ χαμηλο οριο δεν μπορεις να ξεχαστεις και να πιεσεις

πρωτο σερβις 30€

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή δεν βρίσκω την επεξεργασία θα τα γράψω από κάτω. 

Φρένα: το μπροστινό στην αρχή δεν δαγκώνει καθόλου. 

Το πισω πιάνει καλά. Τόσο καλά που το abs δεν μπορεί να περιμενει και ενεργοποιείται με το παραμικρό. Στην ασφαλτο δεν είναι προβλημα αλλά για το χώμα πρεπει να βρεθεί επειγόντως τρόπος απενεργοποίησης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος g008 έγραψε:

Επειδή δεν βρίσκω την επεξεργασία θα τα γράψω από κάτω. 

Φρένα: το μπροστινό στην αρχή δεν δαγκώνει καθόλου. 

Το πισω πιάνει καλά. Τόσο καλά που το abs δεν μπορεί να περιμενει και ενεργοποιείται με το παραμικρό. Στην ασφαλτο δεν είναι προβλημα αλλά για το χώμα πρεπει να βρεθεί επειγόντως τρόπος απενεργοποίησης

Μπορείς να βγάλεις την ηλεκτρική ασφάλειά του. Με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να μην είχε ποτέ ABS και το φρένο συμπεριφέρεται σαν συμβατικό. Στην φορά που θα ξέρεις ότι θα μπεις σε χώμα κάνεις μια στάση πριν μπεις, και την αφαιρείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...