Jump to content
Sign in to follow this  
Datr

Αγορα Μηχανης (600cc)

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια.. Εδω και ενα 5μηνο περιπου ψαχνω να βρω τι μηχανη να παρω αλλα δυστυχως λογω οικογενειακων υποχρεωσεων το εχω καθυστερησει πολυ αλλα βγηκα παλι στο ψαξιμο!! Λοιπον τοσο καιρο κοιταγα για super motard κυριως ktm 640 και husky 610 μιας και με τραβανε πιο πολυ αυτα τα μηχανακια. Μετα απο πολυ ψαξιμο εχω καταληξει οτι δεν θα βρω καποιο αξιοπιστο στα λεφτα που κοιταω (2000) , και επειδη ειμαι στενα οικονομικα δεν θελω να μεινω χωρις μηχανη λογω καποιου προβληματος που θα μου βγαλουν και να τρεχω απο δω κ απο κει να τα μαζευω. Τωρα θα μου πειτε παρε xt η fmx η καποιο αλλο αλλα δεν ψηνομαι επειδη τα χω οδηγησει και δεν με ικανοποιουν. Οποτε αλλαξα φιλοσοφια και το γυρισα προς γυμνο 600αρι τετρακυλινδρο. Οποτε τωρα ειμαι αναμεσα σε :

fazer 600 naked

hornet 600

gsr 600

Μιλαμε παντα για μεγιστη τιμη τα 2000-2200 ευρω. Υπαρχουν αρκετες αγγελιες ειδικα στα fazer και hornet οποτε πιστευω θα βρω αξιολογο μηχανακι σε αυτα τα λεφτα! Η χρηση που θα τους κανω θα ειναι καθημερινη μαξ 10 χιλιομετρα και τα σκ καμια βολτα - εκδρομη βουνο,θαλασσα κτλπ. Εψαξα και για τα 3 μηχανακια που αποτι καταλαβαινω ειναι παρομοια με μικρες διαφορες πχ fazer βγαζει τη δυναμη ψηλα, gsr πιο γραμμικο αλλα πιο ασχημο (για μενα παντα), hornet με χαλαει λιγο που ειναι καρμπυρατερ. Ποια ειναι η γνωμη σας? Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γνωμη μου, στο μπατζετ σου δες τι βρισκεις σε καλυτερη κατασταση/πιο προσεγμενο και ασε τα μοντελα.

Θα προτιμουσα μηχανακι με πολλα χιλιομετρα που να εχει ιστορικο συντηρησης παρα το αντιθετο. Το λεω γιατι σε κατι θα πρεπει να κανεις υποχωρηση με δυο χιλιαρικα.

Καλες αγορες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος pitapola έγραψε:

Γνωμη μου, στο μπατζετ σου δες τι βρισκεις σε καλυτερη κατασταση/πιο προσεγμενο και ασε τα μοντελα.

Θα προτιμουσα μηχανακι με πολλα χιλιομετρα που να εχει ιστορικο συντηρησης παρα το αντιθετο. Το λεω γιατι σε κατι θα πρεπει να κανεις υποχωρηση με δυο χιλιαρικα.

Καλες αγορες.

ευχαριστω πολυ για την απαντηση, ποσα θεωρεις πολλα χιλιομετρα για τετοιου ειδους μηχανακια? για να ειναι προβληματικα πολλα εννοω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η γνώμη μου είναι να κάνεις υπομονή και να μαζέψεις παραπάνω λεφτά.

Είναι μοντέλα δημοφιλή στους καγκουρες των 00's, σημερινούς 40άρηδες. Αν δεις πως τα πήγαιναν τότε θα αναθεωρήσεις. Καλά για συντήρηση δεν το συζητώ, εκείνη την εποχή ήταν άγνωστη λέξη. Απλά όταν άναβε το λαμπάκι του λαδιού, συμπλήρωναν ορυκτέλαιο από το βενζινάδικο. 

Μην πέσεις στην παγίδα της χαμηλής τιμής, εκτός αν πιάνουν τα χέρια για να τα φτιάχνεις μόνος σου και έχεις καλές άκρες σε ανταλλακτικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Datr έγραψε:

ευχαριστω πολυ για την απαντηση, ποσα θεωρεις πολλα χιλιομετρα για τετοιου ειδους μηχανακια? για να ειναι προβληματικα πολλα εννοω.

Καταλαβαινεις φανταζομαι πως δεν υπαρχει καποιο μαγικο νουμερο χιλιομετρων που μολις το περνας κανει ενα μπαμ το μοτερ. Ολα σχετικα ειναι. Προσωπικα το ψυχολογικο οριο των 100Κ μαλλον θα με προβληματιζε, χωρις παλι να λεει κατι.

Θα συμφωνησω σε ενα βαθμο με τον Γιωργο πιο πανω, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις κατι προσεγμενο στα λεφτα σου. Αλλα δεν ειναι και αδυνατο. Ξερω προσωπικα ατομο που πηρε σε αυτα τα λεφτα FZS 600 απο πρωτο χερι, που παρα τα χιλιομετρα του ηταν σε εξαιρετικη κατασταση. Απλα εχε το νου σου στο car και κανε υπομονη μηπως βγει κατι καλο. Το προσεγμενο μηχανακι (ειδικα οταν μιλαμε για τοσο παλια εργαλεια) θα το καταλαβεις ευκολα. Αν δε βρισκεις κατι που να σου κανει κλικ απλα περιμενε και μαζευε ταυτοχρονα χρηματα για να ανεβαζεις το μπατζετ σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παιδια καταλαβαινω τι λετε.. αλλα με τοσα λεφτα μονο τετοια μηχανακια μπορω να κοιταξω δηλαδη 2005-06-07.. Εννοειτει @ΓιωργοςΤΤ πως θα τα τσεκαρει μηχανικος και θα ζητησω βιβλιο σερβις και θα σιγουρευτω οσο πιο πολυ μπορω για την κατασταση του πριν το παρω. Υπαρχουν στο car με 50 χιλιαδες, 60 χιλιαδες κτλπ αγγελιες που δεν νομιζω να ειναι τοσα πολλα για τετοια μηχανακια.. Προσωπικα εφοσον εχω ψαξει απειρα για κτμ lc4 που κοιταγα και παιζαν στα 30-40 χιλιαδες χιλιομετρα, το θεωρω πιο σοφη επιλογη να παρω κατι τετοιο. Προφανως πιο μεγαλο budget θα ηταν καλυτερο απο ολες τις αποψεις αλλα ειναι δυσκολα 😞 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τόσα χρόνια που ασχολούμαι με μηχανές, δεν έχω καταλάβει τι είναι πιο εύκολο, να γυρίσεις τα χιλιόμετρα ή να κάνεις μουφα βιβλίο σέρβις.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χαχαχα ενταξει ρε φιλε οκ δικιο εχεις 😜 μηπως να παρω κανα ττρ που αποτι βλεπω εχεις και εσυ και να τελειωνω? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Edit.

Σε περίπτωση που δεν ειρωνεύεται, ούτε ΤΤ σου προτείνω. 

Απλά με 2.000 θα πάρεις ΤΤ ή ΧΤ από το πάνω ράφι. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Edit.

Σε περίπτωση που δεν ειρωνεύεται, ούτε ΤΤ σου προτείνω. 

Απλά με 2.000 θα πάρεις ΤΤ ή ΧΤ από το πάνω ράφι. 

οχι φιλε δεν ειρωνευομαι... αν θυμασαι ειχα ανοιξει ενα θεμα πριν απο 3-4 μηνες και μου ειχες πει για το ττρ. σκεψου απο τοτε ψαχνω για lc4 και δεν εχω βρει κατι αξιολογο. Αν δεν μου προτεινεις ουτε ττρ τοτε για τι να παω..? παπακι? 😛 χτ ξερω πως βρισκω σιγουρα αλλα δεν το θελω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γράφω σε πολλά θέματα και δεν θυμάμαι nicknames. Μια φωτό στο προφίλ σου θα βοηθούσε!

Αν ψάχνεις fun bike, το ΤΤ μια χαρά θα κάνει την δουλειά σου. Δυστυχώς στο μπάτζετ που διαθέτεις η αγορά είναι ρίσκο. Μπορεί να βρείς κάτι πολύ καλό, αλλά μπορεί να βρεθείς με λύκο που θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. 

Με λιγότερο από 2.000 βρίσκεις καλό ΤΤ και καλό ΧΤ. Απλά πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι είναι παλιές μοτοσυκλέτες, έχουν περάσει από κάθε καρυδιάς καρύδι και κανένας δεν σου εγγυάται για κατάσταση τους.

Μια σοβαρή βλάβη σε ΧΤ αντιμετωπίζεται πιο οικονομικά από ότι σε ένα τετρακύλινδρο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε αν ριξεις μια ματια στο καρ και οι αγγελιες για ttr δεν ειναι πολλες.. δεν ξερω τι φταιει και δεν υπαρχουν μηχανακια. Βεβαια απο χτ γινεται χαμος. Καποιος μαστορας δεν θα μπορει να μου πει εστω οτι ειναι ενταξει το μηχανακι μοτερικα? Και ξαναλεω ξερω οτι το budget ειναι χαμηλο και το εχω διαπιστωσει τουλαχιστον για τα lc4 οτι ολα σε αυτη τη τιμη ειχαν προβληματα ειτε μεγαλα ειτε μικρα που προσπαθουσαν να τα κρυψουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ΤΤ δεν έχει πουλήσει το όσο το ΧΤ, όποτε είναι λογικό να είναι λίγες οι αγγελίες. 

Να σου δώσω παράδειγμα εμένα. Το ΤΤ που πήρα, το έλεγξα, το είδε μηχανικός και ήταν καλό. Στους 6 μήνες που το είχα άρχισε να καίει λάδι. Στον χρόνο έκαιγε 1 λίτρο στα 100 κυριολεκτικά. 

Έκανα γενική επισκευή και από τότε με το μοτέρ δεν ασχολήθηκα. 

 

Κάποια στιγμή άρχισε να κάνει νούμερα η πλεξούδα. Όταν την έβγαλα, τα καλώδια έσπαζαν σαν μακαρόνια. Πλεξούδα δεν έβρισκα πουθενά και αναγκαστικά έκανα πατέντα με πλεξούδα από ΧΤ. 

Τα περισσότερα τα έκανα μόνος μου αλλά σε κάποια πλήρωσα και πλήρωσα καλά. 

 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικο μου φαινεται να μου βγαλει καποια ζημια..το θεμα ειναι μη μου μεινει στο χερι στον 1 μηνα οπως φοβαμαι οτι θα κανουν τα περισσοτερα απτα lc4 που υπαρχουν σε αυτη τη τιμη. Ναι ειναι πιο δυνατα ναι ειναι πιο καλα σαν συνολο, αλλα μη γελιομαστε το χτ και ττρ ειναι πιο ανθεκτικα σε μαλακιες. Και σε τοσων χρονων μηχανακι οι μαλακιες εχουν γινει... Τεσπα.. Εσυ το ττρ το χεις εντουρο η μοταρντ? Και κατα τη γνωμη σου καλυτερα να κοιταξω για το μοντελο με τα Upside down? το παλιο δηλαδη η το πιο καινουργιο με ohlins πισω? Η μανιβελα δεν με ενοχλει το λεω γιατι αποτι εχω δει η αποδοση στο μιζατο ειναι μειωμενη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ΤΤ του 95-97 με τα upside down είναι πιο καλό για μοταρντ, γιατί είναι πιο χαμηλό με ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο από το επόμενο μοντέλο. 

Διάφορα στην απόδοση δεν υπάρχει αισθητή μεταξύ μίζας και μανιβέλας. 

Επίσης τον τελευταίο καιρό έχω δει τουλάχιστον 3 640 στα 2.000 που κόβω το χέρι μου ότι δεν θα χαλούσαν πάνω στον μήνα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...