Jump to content
PanosCha

Απο Ιντζεκτιον σε καρμπυλατερ?

Recommended Posts

Καλησπερα μαγκες μου εχω μια πολυ επειγον ερωτηση εχω ενα μηχανακι daytona dy 50 2020 και θελω να φτιαξω το μοτερακι του να το κανω 54-55 χιλιοστα 

1. γινεται να κανω αυτη την αναβαθμιση ενω παραμενει ιντζεκτιον αν ναι τι θα χρειαστω και ενα κοστος στο περιπου

2. απο ιντζεκτιον σε καρμπυλατερ τι θα χρειαστω γιατι μου φαινεται και οι πιο λογικη λυση σε αυτη την περιπτωση και ποσο θα κοστισει περιπου

εαν εχετε καποια αλλη λυση σας παρακαλω πειτε μου σας ευχαριστω πολυ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επείγον, λέγεται κάτι, που είναι μεγάλης σημασίας να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Π.χ. πνίγεται ένας άνθρωπος στην θάλασσα, πρέπει να τρέξουμε να τον σώσουμε, αυτό είναι επείγον.

Λήγει αύριο η προθεσμία της εφορίας για τις δηλώσεις, και πρέπει να τις κάνουμε σήμερα, αυτό είναι επείγον.

Έχει έρθει ο διευθυντής και πρέπει να του δείξουμε τι φτιάχναμε τόσες μέρες ή θα απολυθούμε, αυτό είναι επείγον.

 

Τι μαιμουδιά σκέφτομαι να κάνω σε ένα ρημάδι μηχανάκι, γιατί με τρώει να πετάξω λεφτά χωρίς κανένα λόγο και να το κάνω και χειρότερο στο τέλος, αυτό δεν λέγεται επείγον.

Ειδικά μια ερώτηση, λέγεται επείγουσα. Επείγον ερώτηση, ούτε παιδί Δευτέρας Δημοτικού. 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Επείγον, λέγεται κάτι, που είναι μεγάλης σημασίας να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Π.χ. πνίγεται ένας άνθρωπος στην θάλασσα, πρέπει να τρέξουμε να τον σώσουμε, αυτό είναι επείγον.

Λήγει αύριο η προθεσμία της εφορίας για τις δηλώσεις, και πρέπει να τις κάνουμε σήμερα, αυτό είναι επείγον.

Έχει έρθει ο διευθυντής και πρέπει να του δείξουμε τι φτιάχναμε τόσες μέρες ή θα απολυθούμε, αυτό είναι επείγον.

 

Τι μαιμουδιά σκέφτομαι να κάνω σε ένα ρημάδι μηχανάκι, γιατί με τρώει να πετάξω λεφτά χωρίς κανένα λόγο και να το κάνω και χειρότερο στο τέλος, αυτό δεν λέγεται επείγον.

Ειδικά μια ερώτηση, λέγεται επείγουσα. Επείγον ερώτηση, ούτε παιδί Δευτέρας Δημοτικού. 

ρε φιλαρακι που ειρωνευεσαι κιολας η απαντα στην ερωτηση μου η μην ασχολεισαι καν μπωρει για εμενα να ειναι επειγον για τον οποιδηποτε λογο τι σε νοιαζει εσενα ρε φιλε εγω μπηκα σε αυτο το φορουμ για να παρω μια απαντηση στην ερωτηση μου και εσυ εδωσες βαση στα παντα εκτος απο την ερωτηση με ξεπερνας πραγματικα που πειρες το χρονο να γραψεις ολα αυτα παντος αντι να απαντησεις στην ερωτηση μου ωραιος αδερφακο

Τροποποιήθηκε από τον PanosCha

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τόσο σοβαρές ερωτήσεις για τόσο επείγον θέματα καλύτερα να τα ρωτήσεις σε κάποιον δικηγόρο.

Πέρα απο το troll τώρα, καλύτερα να ρωτήσεις τον μηχανικό που θα σου κάνει την μετατροπή (η οποία δεν αξίζει σε καμία περίπτωση και είναι 100% πεταμένα λεφτά αλλα ότι και να σου πούμε θα το κάνεις και θα κλαίς αργότερα - - - τεσταρισμένο 100%, δουλεύει.) :tongue: 

Σίγουρα δεν θέλεις να το ξανασκεφτείς να βάλεις επάνω το 125 μοτέρ και να το αφήσεις έτσι? Θα γλιτώσεις κόπο χρόνο αλλα και πολύ χρήμα... το 50άρι και "τέρμα" να το φτιάξεις μην νομίζεις οτι θα είναι γρηγορότερο απο ενα 125 μοτέρ μαμά και επίσης θα έχεις ξοδέψει ενα κάρο λεφτά και η αξιοπιστία θα φύγει πετώντας.

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Τόσο σοβαρές ερωτήσεις για τόσο επείγον θέματα καλύτερα να τα ρωτήσεις σε κάποιον δικηγόρο.

Πέρα απο το troll τώρα, καλύτερα να ρωτήσεις τον μηχανικό που θα σου κάνει την μετατροπή (η οποία δεν αξίζει σε καμία περίπτωση και είναι 100% πεταμένα λεφτά αλλα ότι και να σου πούμε θα το κάνεις και θα κλαίς αργότερα - - - τεσταρισμένο 100%, δουλεύει.) :tongue: 

Σίγουρα δεν θέλεις να το ξανασκεφτείς να βάλεις επάνω το 125 μοτέρ και να το αφήσεις έτσι? Θα γλιτώσεις κόπο χρόνο αλλα και πολύ χρήμα... το 50άρι και "τέρμα" να το φτιάξεις μην νομίζεις οτι θα είναι γρηγορότερο απο ενα 125 μοτέρ μαμά και επίσης θα έχεις ξοδέψει ενα κάρο λεφτά και η αξιοπιστία θα φύγει πετώντας.

το εχω σκεφτει αυτο αλλα τα ιντζεκτιον τα μοτερ της daytona πλεον τα φημονουν τουλαχιστον ετσι εχω ακουσει και το καρμπυλατερ παει αρκετα καλυτερα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ προτείνω να το κανείς εκτός από καρμπυρατέρ και πλατινοφορο, εκεί να δεις γκάζι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αρχή μην αρπάζεσαι τόσο εύκολα με το τρολάρισμα. Δεν είναι κακοπροαίρετο ούτε γίνεται με σκοπό την προσβολή. Χαλάρωσε λοιπόν.

Ενημερωτικά για να ξέρεις...όταν ο ψεκασμός στο Address μου έκανε νερά είχα σκεφτεί να το κάνω μετατροπή σε καρμπυρατέρ για να γλιτώσω μια και καλή το injection. Όταν ρώτησα τον μάστορα το κόστος θα ξεπερνούσε τα 500€ γιατί έπρεπε να γίνει μπόλικη δουλειά. 

Γιατί δεν βάζεις ένα Lifan 110 πάνω; Είναι ήδη 110cc απο μόνο του, τα καπάκια απο το 50αρι Daytona κουμπώνουν πάνω και θα είσαι έτοιμος. 

Πιο φθηνό θα σου βγει σε σχέση με μετατροπή απο injection σε καρμπ. Με 200€ βρίσκεις 110 μοτέρ καινούριο με 0 χλμ.

Think about it....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για αρχή μην αρπάζεσαι τόσο εύκολα με το τρολάρισμα. Δεν είναι κακοπροαίρετο ούτε γίνεται με σκοπό την προσβολή. Χαλάρωσε λοιπόν.

Ενημερωτικά για να ξέρεις...όταν ο ψεκασμός στο Address μου έκανε νερά είχα σκεφτεί να το κάνω μετατροπή σε καρμπυρατέρ για να γλιτώσω μια και καλή το injection. Όταν ρώτησα τον μάστορα το κόστος θα ξεπερνούσε τα 500€ γιατί έπρεπε να γίνει μπόλικη δουλειά. 

Γιατί δεν βάζεις ένα Lifan 110 πάνω; Είναι ήδη 110cc απο μόνο του, τα καπάκια απο το 50αρι Daytona κουμπώνουν πάνω και θα είσαι έτοιμος. 

Πιο φθηνό θα σου βγει σε σχέση με μετατροπή απο injection σε καρμπ. Με 200€ βρίσκεις 110 μοτέρ καινούριο με 0 χλμ.

Think about it....

αμα μπει το λιφαν και παλι δεν θα χρειαζεται μετατροπη? εφοσον ειναι τωρα ιντζεκτιον μπωρει να κανω και λαθος αλλα νομιζω και παλι θελει μετατροπη 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

ναι αλλά το λιφάν έρχεται μαζί με το καρμπυλατέρ και τα ηλεκτρικά

αν παρω το daytona το 125 το καρμπυλατερατο τοτε κομπλε λες να ειμαι?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ιδέα δεν έχω... αλλά νομίζω οτι θα ναι πολύ πιο ακριβό, και δε θα έρχεται με τα περιφερειακά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Ιδέα δεν έχω... αλλά νομίζω οτι θα ναι πολύ πιο ακριβό, και δε θα έρχεται με τα περιφερειακά.

μολις το εψαξα και Συνοδεύεται από καρμπυρατέρ, ανορθωτή, ηλεκτρονική, λεβιέ ταχυτήτων και μανιβέλα.

αρα κομπλε θα ειμαι και επισης αν γνωριζεις τι εξτρα θα χρειαστει?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος PanosCha έγραψε:

μολις το εψαξα και Συνοδεύεται από καρμπυρατέρ, ανορθωτή, ηλεκτρονική, λεβιέ ταχυτήτων και μανιβέλα.

αρα κομπλε θα ειμαι και επισης αν γνωριζεις τι εξτρα θα χρειαστει?

 

Μάλλον και το φιλτροκούτι και εξάτμιση, αλλά ας απαντήσει και κανένας άλλος, δεν ξέρω πολλά από παπάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν μπορείς να πάρεις το 125αρι Daytona μοτέρ τότε οκ. Αν έρχεται μαζί με όλα τα περιφερειακά, κάρμπ, ρεύματα, ηλεκτρονική κλπ τότε κομπλέ.

Εξάτμιση και φίλτρο τώρα....

Φίλος έχει το 50αρι Sprinter (καρμπ μοντέλο) και έβαλε Lifan 110 πάνω. Το μοτέρ δουλεύει μια χαρά, άρα πιστεύω οτι και το Daytona 125 μοτέρ δεν θα έχει θέμα...

Τώρα αν με το Euro 4 τροποποιήσαν φιλτροκούτι και εξάτμιση δεν το γνωρίζω αν και λογικά είναι ακριβώς τα ίδια, σιγά τι πατέντες έκαναν για να περάσει το 50αρι το Euro 4.

Εν τέλει βάζεις πάνω το μοτέρ και κοιτάς. Αν το μηχανάκι ακόμα και με ρύθμιση στο καρμπυρατέρ δεν αποδίδει σωστά, τότε πας σε πιο ελεύθερο φίλτρο και πιο ελεύθερη εξάτμιση.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ παντός το crypton το έχω με φιλτροχοάνη και πρόβλημα δεν είχε ποτέ, οπότε μην σε απασχολεί τόσο το φιλτροκούτι, 5 ευρώ κάνει μια χοάνη εν τέλη. Βάζεις και μια εξάτμιση με σιγαστήρα και είσαι κομπλέ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μωρέ αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατέρ για φιλτροχοάνη και εξάτμιση δεν θα έχει πρόβλημα.

Αυτό είναι το λιγότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απ οτι εχω δαβάσει εδω, η εξαγωγή απο το 50ρι ούτε έρχεται στο ίδιο σημείο ούτε έχει την ίδια διάμετρο με το 125.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τότε σίγουρα θα θελήσει διαφορετική εξάτμιση...στα 60€ πάντως υπάρχει η γνήσια για 125:

https://www.carseller.gr/bikespare/16744/

Αλλιώς μετά πας σε aftermarket, με σιγαστήρα βέβαια.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αν μπορείς να πάρεις το 125αρι Daytona μοτέρ τότε οκ. Αν έρχεται μαζί με όλα τα περιφερειακά, κάρμπ, ρεύματα, ηλεκτρονική κλπ τότε κομπλέ.

Εξάτμιση και φίλτρο τώρα....

Φίλος έχει το 50αρι Sprinter (καρμπ μοντέλο) και έβαλε Lifan 110 πάνω. Το μοτέρ δουλεύει μια χαρά, άρα πιστεύω οτι και το Daytona 125 μοτέρ δεν θα έχει θέμα...

Τώρα αν με το Euro 4 τροποποιήσαν φιλτροκούτι και εξάτμιση δεν το γνωρίζω αν και λογικά είναι ακριβώς τα ίδια, σιγά τι πατέντες έκαναν για να περάσει το 50αρι το Euro 4.

Εν τέλει βάζεις πάνω το μοτέρ και κοιτάς. Αν το μηχανάκι ακόμα και με ρύθμιση στο καρμπυρατέρ δεν αποδίδει σωστά, τότε πας σε πιο ελεύθερο φίλτρο και πιο ελεύθερη εξάτμιση.

 

 

ευχαριστω πολυ και ουτος η αλλος θα βαλω αλλη εξατμιση και αλλο φιλτρο αερα οποτε πενα ειναι πραγματα που ουτος η αλλος θα αλλαζα

πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τότε σίγουρα θα θελήσει διαφορετική εξάτμιση...στα 60€ πάντως υπάρχει η γνήσια για 125:

https://www.carseller.gr/bikespare/16744/

Αλλιώς μετά πας σε aftermarket, με σιγαστήρα βέβαια.

 

λογικα σε καποια aftermarket καμια vpr 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος PanosCha έγραψε:

λογικα σε καποια aftermarket καμια vpr 

Φρόντισε μόνο η εξάτμιση που θα πάρεις να έχει και σιγαστήρα. Και αν είναι να συνδυαστεί και με φίλτρο να γίνει σωστή ρύθμιση στο καρμπυρατέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι παλίκαρε, οπως και δήποτε σιγαστήρα γιατί γράφουν αλλά επίσης θα ενοχλείς πολύ το μεσημέρι/βράδυ και είναι κρίμα για όποιον ξυπνάει σχετικά εύκολα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πέρα απο το πρόστιμο μπορούν να σου πάρουν και τις πινακίδες αν η εξάτμιση κάνει υπερβολικό θόρυβο. Το οτι στους πιο πολλούς απλά δίνουν χαρτάκι, είναι απλά χάρη πιστεύω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος graves έγραψε:

Ναι παλίκαρε, οπως και δήποτε σιγαστήρα γιατί γράφουν αλλά επίσης θα ενοχλείς πολύ το μεσημέρι/βράδυ και είναι κρίμα για όποιον ξυπνάει σχετικά εύκολα.

 

φυσικα με σιγαστηρα σας ευχαριστω ολους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...