Jump to content
MxLover

Αγορα/μετατροπη SM.

Recommended Posts

Καλησπερα στην παρεα γραφω μετα απο αρκετο καιρο παλι και ο λογος ειναι για αγορα δευτεροτριτης μηχανης SM. Καταρχην να εξηγησω περιπου τι θελω απο το μηχανακι και ποιο ειναι το επιπεδο. Μερικοι που εχουμε συζητησει και σε αλλα ποστ μου γνωριζουν οτι εχω στην κατοχη μου ενα WR 125  της Yamaha με το οποιο ειμαστε αρκετο καιρο μαζι. Επισης στην οικογενια εχουμε και ενα Vara 1000 carb. Οι επαφες μου με μηχανες ειναι αυτες κυριως + παπακια και αλλα διαφορα μηχανακια φιλων που περνουμε βολτα το τετραγωνο. Στο δια ταυτα. Θελω ενα μηχανακι πολεμικο για κανα ΣΚ καθως και να εχει στησιμο να μπουμε στην local καρτοπιστα με προσοχη. Λοιπον η πρωτη μου επιλογη παρα το κραξιμο που αγνοφαινεται στο βαθος ειναι το SXV 450/550. Εχω διαβασει αρκετα πραγματακια για το μηχανακι εχω συνομιλησει με κατοχους και φυσικα ολοι μου λενε μακρια και αγαπημενοι ( οι περισσοτεροι τουλαχιστο ). Ειναι μεσα στο μπαντζετ μου ( 5 χιλιαρικα βαρια βαρια 6 ) ακομα και αν χρειαστει ενα καλο rebuild. Στα συν βαζω οτι ειναι ο βασιλιας της κατηγοριας θαρρω και ready to race. Στα μειων τα γνωστα που ακουγοντε απο ολους + οτι ισως δεν κανει για εναν αρχαριο σαν εμενα. Στην δευτερη θεση εχω το κουνουπακι της καρδιας μου το 690SM της ΚΤΜ το οποιο μοιαζει η πιο σωστη απο ολες τις επιλογες. Στα συν βαζω ενα πολυ καλο all around μηχανακι που θα μου τα κανει ολα και με το παραπανω , μου αρεσει και αισθητικα καθως και αξιοπιστο μηχανακι και στα - βαζω ..... βασικα δεν βαζω απλα ειναι πιο "αργο" σε συγκριση με το SXV και οχι τοσο "πολεμικο". Σαν τριτη και τελευταια επιλογη ειναι η αγορα ενος WR250-450F ' '15' '16 και η μετατροπη του σε SM. Στα + βαζω οτι ως γιαμαχακιας μαρεσει η ιδεα καθως ανετα μπορω να κανω ενα conversion την ιδια μερα να παω ενα βουναλακι. Στα μειων βαζω οτι βγαινω πολυ εκτος budget και στην αγορα και στο μονταρισμα ( θα μπορουσα να το καθυστερησω καποιους μηνες ακομα και να το κανω ) καθως ισως οτι μπορει να υστερει απο τα αλλα δυο πανω σε αυτο τον τομεα. Το κακο στην ολη υποθεση ειναι οτι λογο επαγγελματος θα κανω ελαχιστα τρακ ντειζ τον χρονο ισως 15 φορες τον χρονο την καλυτερη των περιπτωσεων + καμια βολτα "ξεδωματος". Απαραιτητη προυποθεση σε αλλες επιλογες που θα ειπωθουν ειναι εκδοσεις με πινακιδες κυκλοφοριας και οχι τυπου FS 450.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε τα θέλω σου σε σειρά και εφ όσων το κεφάλαιο πίστα έιναι ψηλά στους στόχους σου δεν βλέπω λόγο να μην πας σε ωρατο . Συγκεκριμένη χρήση ζητάς και για αυτό είναι φτιαγμένα αυτά τα μηχανάκια.

Μπάτζετ έχεις ικανοποίητικο για τα απρόβλεπτα αλλά προβλεπομενα της κατηγορίας .

Σημαντικός παράγοντας είναι να σε φτιάχνει αυτό που θα πάρεις. Να το θες πραγματικά. Είτε  αυτό λέγεται aprilia sxv είτε honda chally. Αν δηλαδή είναι το dream bike σου μέσα μην το συζητάς καθόλου.

Όλη η ιστορία είναι στο να κάνεις την απαραίτητη έρευνα για το μηχανάκι που κοιτάς. Έρευνα όχι απλά "common issues" αλλά πόσο έχει το κάθε εξάρτημα που θα χρειαστεί μόλις φτάσεις στο χρονικό σημείο για ανακατασκευή μοτέρ.Και πιο είναι αυτό το χρονικό σημείο βάση μανιουαλ

Αποψη μου είναι πάρε κάτι που θα μπορεί να μπει και σε πιο μεγάλη πίστα αν χρειαστεί. Εκτός από το SXV που πληρεί τα κριτήρια κοίτα και για bergo  FS650, Husqvarna 510(αυτό έχει τα πιο αραιά σέρβις), Ktm 525-530. 

Καλό ψάξιμο χτυπά p.m  αν θες κάτι Βerg.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα συμφωνήσω με τον από πάνω και γω.

Πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι ακριβώς θέλεις από το μηχανάκι που θα πάρεις. Καλό, χρυσό jack of all trades μηχανάκι το 690, αλλά είναι διαφορετική κατηγορία από ένα SXV ή ένα converted enduro.

Αν όπως λες το μηχανάκι δε θα έχει πρωτεύοντα ρόλο και θα το έχεις για να μπαίνεις καρτόπιστα όταν έχεις την ευκαιρία και κάνα Σάββατο/Κυριακή για να βγάλεις γούστα, τότε καλύτερα να κοιτάξεις κάτι που φτιάχτηκε με αυτόν τον σκοπό. Επιλογές "κονσέρβα" όπως αναφέρθηκαν και πάνω είναι SXV/FS 650/SMR 510/450 και λοιπά. Έχουν το πλεονέκτημα ότι έβγαιναν SM από το εργοστάσιο, οπότε δε χρειάζεται να ρίξεις ο ίδιος λεφτά σε αναρτήσεις/φρένα/γεωμετρία πέρα από ένα σερβισάκι και το αντίστοιχο setup.

Υπάρχει πάντα η επιλογή του να κάνεις convert ένα enduro, αλλά εκεί ανεβαίνει το κόστος αν θες κάτι που θα είναι στα ίδια επίπεδα με τα παραπάνω (καθώς ζάντες/φρένα/αναρτήσεις SM έχουν ένα Α κόστος). Επίσης συνήθως θα χρειαστούν λίγο περισσότερο TLC σε επίπεδο εμφάνισης/πλαστικών κ.λπ., καθώς την "ακούνε" πιο συχνά στο βουνό από χαζοπτωσεις κ.λπ.

Αν είναι να κρατήσεις ένα πράγμα από όλα αυτά, βάλε κάτω τα θέλω σου και αποφάσισε αν θες κάτι πιο ready to race ή κάτι που θα τα κάνει όλα με πιο αραιά διαστήματα σέρβις (690 κ.λπ.).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικα θα ειναι τριτο στην ουσια μηχανακι. Το μονο που θελω ειναι να το καβαλαω ενα ΣΚ πιστα η μια βολτα να ευχαριστηθω γκαζι να ξεδωσω και να γουσταρω στην τελικη. Δεν θα παω να κατεβω σε αγωνες επαγγελματικους η μη αλλα θα θελα ενα playbike που θα εχει το καταλληλο στησιμο να χωθω πιστα να μαθω 5-10 πραγματα με ασφαλεια παντα. Για το SXV εχω πληροφορηθει πως ενα rebuild ξεκιναει ευκολα απο χιλιαρικο και παμε αναλογα τι ειναι εκτος Spec που οριζει ο κατασκευαστης. Τα berg εχω ακουσει πολυ καλα λογια αλλα λιγα. Τα χασκι και ΚΤΜ θεωρω οτι εχουν πολλες επιλογες. Γενικα το SXV ειναι φουλ δελεαστικο σε ολα του και μου αρεσει σε ολους του τους τομεις αλλα σαν αρχαριος στην αρχη δεν νομιζω οτι θα ειναι και τοσο φιλικο απεναντι μου. Οσο για τα σερβις (παει για οποιο μηχανακι τελικα παρω) ακριβως επειδη θα ειναι ενα μηχανακι τριτης επιλογης δεν θα με ζορισει πολυ στην συντηρηση οσο αφορα τα Rebuilds. Τα λαδακια φιλτρακια και τα περιφεριακα θα τα εχει και με το παραπανω δεν εκανα ποτε τσιγκουνια σε αυτα και σε κανενα μηχανακι. Τωρα και ανα δυο τρια τρακ ντει η βολτες = 1-2 φορες τον μηνα  που λεει ο λογος για περιφεριακα και αν δεν με πειραζει αν ειναι να καβαλαω και να το χαιρομαι. Οπως ειπα βρισκομαι 4-5 μηνες μαξ Ελλαδα λογο δουλειας οποτε η ακινησια θα το τρωει που λεει ο λογος. Αυτο που με φοβιζει ισως λιγο ειναι μηπως ειναι υπερβολικα μηχανακια για εμενα. Αυτος ηταν ο μονος λογος που σκεφτηκα και ενα πιο πολιτισμενο μηχανακι ισως. Εαν ημουν 100% σιγουρος οτι θα ανταπεξελθω στις προσδοκιες μου θα επερνα σιγουρα καποιο ready to race. Πιστευω οτι θα φτασω σε ενα επιπεδο να τα τρεξω απλα ειναι και το ενδεχομενο μην ξενερωσω που δεν θα μπορω να τα διαχειριστω καλα στην αρχη. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος MxLover έγραψε:

Γενικα θα ειναι τριτο στην ουσια μηχανακι. Το μονο που θελω ειναι να το καβαλαω ενα ΣΚ πιστα η μια βολτα να ευχαριστηθω γκαζι να ξεδωσω και να γουσταρω στην τελικη. Δεν θα παω να κατεβω σε αγωνες επαγγελματικους η μη αλλα θα θελα ενα playbike που θα εχει το καταλληλο στησιμο να χωθω πιστα να μαθω 5-10 πραγματα με ασφαλεια παντα. Για το SXV εχω πληροφορηθει πως ενα rebuild ξεκιναει ευκολα απο χιλιαρικο και παμε αναλογα τι ειναι εκτος Spec που οριζει ο κατασκευαστης. Τα berg εχω ακουσει πολυ καλα λογια αλλα λιγα. Τα χασκι και ΚΤΜ θεωρω οτι εχουν πολλες επιλογες. Γενικα το SXV ειναι φουλ δελεαστικο σε ολα του και μου αρεσει σε ολους του τους τομεις αλλα σαν αρχαριος στην αρχη δεν νομιζω οτι θα ειναι και τοσο φιλικο απεναντι μου. Οσο για τα σερβις (παει για οποιο μηχανακι τελικα παρω) ακριβως επειδη θα ειναι ενα μηχανακι τριτης επιλογης δεν θα με ζορισει πολυ στην συντηρηση οσο αφορα τα Rebuilds. Τα λαδακια φιλτρακια και τα περιφεριακα θα τα εχει και με το παραπανω δεν εκανα ποτε τσιγκουνια σε αυτα και σε κανενα μηχανακι. Τωρα και ανα δυο τρια τρακ ντει η βολτες = 1-2 φορες τον μηνα  που λεει ο λογος για περιφεριακα και αν δεν με πειραζει αν ειναι να καβαλαω και να το χαιρομαι. Οπως ειπα βρισκομαι 4-5 μηνες μαξ Ελλαδα λογο δουλειας οποτε η ακινησια θα το τρωει που λεει ο λογος. Αυτο που με φοβιζει ισως λιγο ειναι μηπως ειναι υπερβολικα μηχανακια για εμενα. Αυτος ηταν ο μονος λογος που σκεφτηκα και ενα πιο πολιτισμενο μηχανακι ισως. Εαν ημουν 100% σιγουρος οτι θα ανταπεξελθω στις προσδοκιες μου θα επερνα σιγουρα καποιο ready to race. Πιστευω οτι θα φτασω σε ενα επιπεδο να τα τρεξω απλα ειναι και το ενδεχομενο μην ξενερωσω που δεν θα μπορω να τα διαχειριστω καλα στην αρχη. 

Μια χαρά το σκέφτεσαι . Και εγώ το FS 650 σ/κ το βγάζω και καμιά πιστουλα . Αν τα σέβεσαι θα σε σεβαστούν σαν πρωτάρη.

Το sxv κοιτα κάποιο μετά το 2008 , αν μπορείς να βρεις από rebuild (με αποδείξεις)ακόμα καλύτερα. Γενικά μακριά από όσα έχουν πορτοκαλο-κοκκινη φλατζοκολλα. Επίσης υποψην έχουν ξεχωριστά τα σαζμανολαδα από του μοτέρ.

(Σου κάνω και μια προώθηση  ένα λινκ για το πρόγραμμα των σέρβις.https://www.manualslib.com/manual/804920/Aprilia-Sxv-Rxv-450-550.html?page=86)

Δεν μας λες όμως ποίο σου αρέσει περισσότερο  από όσα είπαμε?

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικα ειμαι αρκετα aware θεωρω δεν θα πηγενα τελειως κουτουρου σε ενα SXV. Νομιζω οτι η ηταλιανα ειναι νουμερο 1 στις επιλογες μου. Το μονο που με προβληματισε στο συγκεκριμενο μηχανακι περαν απο καποια παιδικα βηχαλακια που ειναι ευρεως γνωστα δεν ηταν η αλλαγη των πιστονιων οσο η επιθεωρηση σασμαν καθε 90 ωρες λειτουργιας στην χομπιστικη του λειτουργεια η αλλιως 9000 χιλιομετρα σε νορμαλ συνθηκες δρομου. Μαζι με καποιες παραξενες αναφορες για χτυπηματα σασμαν μηχανολογικα νομιζω μονο εκει εχω ενδιασμους κατα τα αλλα καθε 90 ωρες δυο πιστονια δεν θεωρειτε τραγικη απο μερους μου απλα ειναι και οι αλλοι παραμετροι οπως χιτωνια, βαλβιδες διωστηρες κτλπ. Παντως εαν διαλεξω τελικως το SXV πιστευω στην αρχη θα προσπαθουσα να το γυρισω στην restricted μορφη του για καποιο διαστημα να το συνηθισω και εκ των υστερων να το ξανα ανοιγα ( θεωρω πως ειναι καποιος χαρτης ισως και καποια παραμετρος στο συστημα εξαγωγης καυσαεριων? οι μαστερ να διναν μια απαντηση ισως). Εαν τελικα δεν βρεθει η καταλληλη συζηγος νομιζω πως θα στραφω σε καποιο ΚΤΜ 520-530 (δεν βλεπω προσφατα μοντελα παντως ειναι τουλαχιστον 15+ ετιας) η καποιο χασκι/ΚΤΜ πολιτικο ισως (510/610, 640-690). Τα μπεργκ δεν μου καθεται καλα για καποιο λογο χωρις να θελω να προσβαλω κατι, το amateur level της υποθεσης θα ελεγα μαλλον που δεν εχω ακουσει και πολλα. Το Enduro conversion στοιχιζει πιο ακριβα αλλα πιστευω φερνεις το μηχανακι στα μετρα σου οπως θες εσυ σε περιπτωση που δεν βρεθει η καταλληλη αγορα (τελευταια λυση).

Τροποποιήθηκε από τον MxLover

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άρα κοιτάς για sxv αρχικά. Καλώς ψάξε για 2008 και άνω γύρω στα 3-4κ είναι οκ θαρρώ, ανάλογα βέβαια την περίπτωση.

Για σαζμαν δεν γνωρίζω τι παίζει σε αυτα ψάξε τα ξένα φόρουμ και θα βρεις ότι είναι.

Husaberg άμα δεν σου κάνει κλικ δεν πειράζει σιγά δεν είναι όλα για όλους . Πάντως κοίτα μήπως βρεις  κάποιο 2009+ FS 570. Τρομερός συνδυασμός αξιοπιστίας και δύναμης με το μοτέρ των 70μοιρων. Ναι τα πιο παλιά 650 ήταν αρκουδογκαζα αλλά θελουν και περισσότερη φροντίδα.( Περίπου ίδια με του sxv στα παλιά 650 σε ώρες)

Το Husqvarna  510 SMR δεν είναι πολιτικό μηχανημα ούτε είναι στην ίδια πρόταση με μπάτζετ  converted 525-530.

Ελπίζω να έχεις υποψην σου ότι οι εταιρείες στις μετατροπές από mx/ εντουρο/ sm(π.χ. Husqvarna 510 σε tc/ te/ smr  μορφή άλλαζαν ακόμα και triple clapms από έκδοση σε έκδοση για να φτιάξουν τη γεωμετρία της μηχανής (trail,rake, offset).

Για αυτό και στις  μετατροπές  που οι επιδόσεις είναι κατά νου αλλάζουν και αυτά με κάποια xtrig rocks π.χ που είναι ρυθμιζόμενα σε πολλές παραμέτρους. Εκτός αυτού οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω έχουν ξεχωριστά σωθηκα μέσα , ρυθμιστές και ελατήρια.

Δεν είναι αυτό που λέμε βάλε ροδες εντουρο και τράβα βουνό εφ όσων είσαι σοβαρός για το πιστοκομματι. 

Εκτός αν έχεις κανένα klx 250 οπότε ποιός νοιάζεται.

Επίσης σημαντικό είναι και το που μένεις , γιατί το να έχεις σωστό μάστορα  είναι μεγάλος παράγοντας και ίσως είναι πιο εύκολο στα αστικά κέντρα π.χ. Αθήνα. Εκτός αν είσαι χερας με τα εργαλεία και μπορείς μόνος σου οπότε εκεί πάσο.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χωρίς να διαφωνώ απαραίτητα με τα παιδιά από πάνω, θα σου πω μια διαφορετική άποψη.

Αν το ζητούμενο είναι να γίνεις τεχνικά καλύτερος στο πιστάκι, θα σου έλεγα μην πας σε κάτι τόσο τούμπανο.
Το γκάζι του δεν θα σου χρειαστεί στην καλύτερη, ενώ στην χειρότερη θα παλεύεις με τη δύναμη της μοτοσυκλέτας, αντί να προσέχεις την τεχνική σου.
Είναι απολαυστικότερο όπως λένε να μπορείς να πας ένα αργό μηχανάκι γρήγορα, παρά ένα γρήγορο μηχανάκι αργά.

Παιδιά εδώ μέσα, που περάσαν διάφορα μηχανάκια από τα χέρια τους και με εμπειρία σε καρτόπιστες (και όχι μόνο), προτίμησαν για τέτοια χρήση μηχανάκια, με λίγα κυβικά, ελαφριά και μανιτζέβελα.
Κάτι θα ξέρουν.

Αν τώρα γουστάρεις το braaaaap, το να ξεδώσεις με καγκουριές ένα ΣΚ ή σκέφτεσαι το ενδεχόμενο για συχνά TD σε κανονική πίστα, τότε πάρε ότι γουστάρεις από την στιγμή που υπάρχει και το μπαγιόκο.

Υ.Γ. Έχουμε πετύχει παλικάρι με 125 δίχρονο, σαν του @The Dread Rider νομίζω ήταν και δεν είχε τίποτα να ζηλέψει.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να πω και εγω οτι αυτα δεν ειναι μηχανακια για ανθρωπους που φοβουνται το γκαζι και σκεφτονται να βαλουν ακομα και περιοριστες..

Αυτα ειναι μηχανακια που παιρνει καποιος που οδηγησε KTM 600αρι και ειπε "α καλο ειναι, αλλα φαντασου να ζυγιζε και οσο ενα παπι!"

Θα τα κανεις πανω σου χωρις καμια υπερβολη. Πραγματικα θεωρω σχεδον αδυνατο να μαθεις να οδηγας ετσι. Ομως οκ γουστα ειναι αυτα. Ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος θα εισαι που "τον πανε αντι να τα παει".

Επισης με το 125 εχεις μπει στην πιστα? Νομιζω πρεπει να το βαλεις μια φορα να δεις τη φαση και τι θες οντως να κανεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Καταρχας να ξεκαθαρισω οτι η εικονα που εχουμε στο κεφαλι μας αποτυπωνεται τελειως διαφορετικα και με αλλο συναισθημα σε ενα πληκτρολογιο και κατ'επεκταση σε ενα φορουμ. Η εμπειρια μου δυστυχως η ευτυχως ειναι αυτη κυριως ενα 1000 κυβικα μηχανακι 300 κιλων και ενα εντουρακι 125. Δεν υπαρχει κανενας λογος να σας πω οτι ειμαι κιλλερ της ασφαλτου "και οχι μονο". Παμε στο κομματι πιστας. Αρχικα θελω να μπω πιστα για δυο λογους. Πρωτον δεν θελω να παρω οτιδηποτε μηχανακι σε αυτη την κατηγορια για καφετερια. Θελω πολεμο :kill:. Πολεμο ομως δεν μπορεις να κανεις σε δημοσιο δρομο ( παραλειπουμε λιγο στις πρωτες γραμμες που ειπα και για κανα ΣΚ βολτα ξερετε τι εννοω οι περισσοτεροι). Ο δευτερος ειναι προφανως οτι στην πιστα γινεσαι καλυτερος οδηγος + το εχω καπως απωθημενο. Δεν σκοπευω οπως εχω πει πιο πανω ουτε να φτασω ακρα (110%) ουτε να γινω αγωνιζομενος. Θελω να κανω το κεφι μου. Στα του SXV και γενικοτερα ready to race κατηγορια. Περιοριστη θα εβαζα μονο και μονο επειδη ειναι κατι που δεν εχω εμπειρια και ειναι απο τα πιο γρηγορα σε αυτον τον τομεα, ωστε να συνηθισω το μηχανακι και να κανω ομαλη μεταβαση οχι γιατι φοβαμαι και δεν θα το καταφερω ποτε. Δεν εχω λογο να το παιξω γρηγορος αλλα αυτο δεν με εμποδιζει κατα την γνωμη μου να παρω και ενα γρηγορο μηχανακι επειδη ειπα την αληθεια. Το να παρω πιο αργο και μετα αλλαξετο παλι ειναι πιο χρονοβορο ισως και κοστοβορο απο το να αλλαξω δυο φορες ενα χαρτη πχ  στον μηνα πανω μονο και μονο επειδη δεν θα το πηγενω στα κοκκινα απο την πρωτη μερα. Επισης λογο οτι ερχομαι φευγω και η αγοροπωλησιες δεν ειναι το φορτε μου θελω να δωσω αυτα που ειναι να δωσω να παρω ενα και τελος. Sm δεν εχω δοκιμασει σε πιστα αλλα το wr με 940mm σελα το φερνω "πατακια" σε κατι αναβασεις (κραχτε με και για αυτο χαχα). Δεν ειναι το ιδιο και το κατανοω φυσικα. Την βαρκα ειναι ανωφελο και περιττο να πως πως δεν ειναι για τετοια και δεν τα εχω κανει. Στην πιστα εχω εμπειρια μονο με καρτακια οταν ημουν πιτσιρικας (στην ιδια που θα πηγενω κιολας) δεν ξερω αν μετραει αχχααχ. Γενικα παντως ειμαι οπεν σε ολες τις αποψεις αλλα να πω και την αληθεια θελω να σκιπαρω τα entry μηχανακια μιας και η ηλικια μου (25 πλεον) καθως και ο χρονος μου ειναι λιγος για να το παω βημα βημα. Το ρισκο αποτυχιας ειναι μεγαλο και το καταλαβαινω απολυτα καθως και το χρεος του καθενου να μου πει ξερεις κατι? μπορει να παρεις το SXV και να μην το ευχαριστηθεις καθολου και να μπεις με ενα "ταπεινο" EXC 125 και να γουσταρεις τα παντα ολα. Σεβαστο και το δεχομαι αλλα θεωρω οτι θα το ξεπερασω γρηγορα στο δευτερο κομματι του Σαββατου η της Κυριακης που δεν θα πηγενει πιστα. Επισης για να πω την αληθεια απο μερια μου πανω στα λεγομενα σας προφανως προσπαθω να επωφεληθω απο τις γνωσεις καποιων και να με βοηθησουν στο κομματι αυτο. Δεν επιζητω βασικα την αποτροπη αγορας οποιαδηποτε μοτοσυκλετας οσο το expand του pool των διαθεσιμων καθως και ξεχωρισμο τους ( δεν θιγω κανεναν ουτε θελω να θιξω να μαθω θελω πραγματα που δεν ξερω). Στην τελικη θα μπορουσα ανετα να παω καρφι αν δεν ενδιαφερομουν και τοσο για αυτο που προκειτε να κανω και να μην παρω συμβουλες. Αντι αυτου εδω ειμαι και ειστε και σας ευχαριστω ολους σας για αυτο. Υ.Σ. αν και dream bike μου ειναι το 701 ( ασχετα που λεει WRF και δεν εχουμε μια για 701) το SXV το διαλεγω σαν πρωτη επιλογη για πολλους λογους οχι μονο αισθητικης περιφεριακων budget και τα λοιπα, αλλα και γιατι εκει που το 9/10 το φτηνουν και το θεωρουν πλεμπα εγω βλεπω ενα θρυλο και ενα μηχανακι αξιο για να εχει καποιος μιας και αυτα τα μηχανακια μια φορα βγαινουν. Κολλημενος δεν ειμαι ωστοσο !!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mετα απο καποια χρονια στα φορουμ εχω καταλαβει ποτε εχει νοημα να επιχειρηματολογησω και ποτε απεναντι μου εχω καποιον που ουσιαστικα εχει παρει τις αποφασεις του και εχει ερθει εδω απλα για να ακουσει αυτο που θελει. Ενω θα ειχα να σου πω παρα πολλα, υποψιαζομαι πως δεν εχει νοημα. Φοβαμαι πως θα καταλαβεις καποια πραγματα the hard way και πληρωνοντας πολλα παραπανω απ΄οσο θα χρειαζοταν.

Απλα να ξερεις πως στην πιστα δεν υπαρχουν entry μηχανακια οπως στο δρομο. Δλδ δε ξεκινας απο το Α1 για να πας στο Α2 και να καταληξεις στο Α. Ο,τι κανεις με το ενα κανεις και με το αλλο: προσπαθεις να πας οσο γινεται πιο γρηγορα και να βελτιωθεις (βλ. να κατεβασεις το χρονο σου). Απλα αναλογα με τη μηχανη αυτο γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο.

Καλες αγορες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

 

Απλα να ξερεις πως στην πιστα δεν υπαρχουν entry μηχανακια οπως στο δρομο. Δλδ δε ξεκινας απο το Α1 για να πας στο Α2 και να καταληξεις στο Α. Ο,τι κανεις με το ενα κανεις και με το αλλο: προσπαθεις να πας οσο γινεται πιο γρηγορα και να βελτιωθεις (βλ. να κατεβασεις το χρονο σου). Απλα αναλογα με τη μηχανη αυτο γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο.

Καλες αγορες.

Περνεις το μικρό και τελικά πας αργά. Ε σε κοροϊδεύουν οι φίλοι σου.

με το άλλο κάτι θα κλέβεις στα ευθειακια.

 

συγνωμμη για το off topic.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

 Ενω θα ειχα να σου πω παρα πολλα, υποψιαζομαι πως δεν εχει νοημα.

Εαν θεωρεις καπου λαθος αυτα που γραφω μπορεις να με διορθωσεις η και να με συμβουλεψεις. Δεν προσπαθω να θιξω κανεναν παρομονο να μαθω. Ναι στις αποφασεις μου ειναι να μπω στην πιστα. Ναι στις αποφασεις μου ειναι γρηγορο μηχανακι. Και για να λυσω την απορια μερικων οχι δεν εχω κολλημα ουτε με το SXV ουτε με κανενα αλλο μηχανακι (αν ειχα 12 χιλιαρικα να παρω το 701 απλα αυτο θα επερνα no matter what). Το θεωρω απλα πολυ καλο και για τις δυο χρησεις που θελω. Ενω ανεφερα πιστα και μηχανακι του ΣΚ συνεχιζω νιωθω οτι συνεχιζω να δεχομαι ενστασεις μονο στον τομεα των αγωνων και πιστας ενω εχω δωσει ξεκαθαρα την θεση μου παιδια. Ουτε αγωνιζομενος θελω να γινω ουτε να τρεξω για χρονους απλα να μαθω δεκα πραγματα της πιστας πως να στριβω πχ πως να κανω εξοδο που πατας συμπλεκτη πχ αυτα σαν χομπι. Επισης κατανοω πολυ περισσοτερα που ισως θεωρει καποιος αγνωστος σε ενα φορουμ (δεν θελω να κανω,ουτε εκανα επιδειξη γνωσεων και αν το εκανα δεν ειχα προθεση) απλως προσπαθω να επιβεβαιωσω η να διορθωσω τις λαθος εντυπωσεις μου. Δεν εχω ερθει για να ακουσω απο καποιον την επιβεβαιωση ( διαπιστωσε το και στα λεγομενα μου παραπανω εαν θα ηθελες να ασχοληθεις πραγματικα). Απλα το εχω πρωτη επιλογη. Εαν μπορεις να μου αποδειξεις το αντιθετο με σωστα επιχειρηματα και να με βοηθησεις μετα χαρας να μου μεταλαμπαδευσεις εσυ η οποιοσδηποτε αλλος τις γνωσεις του. Εχω δηλωσει εξαρχης οτι ειμαι αρχαριος για πιστα , δεν εχω εμπειρια θελω κατι για κεφι ομως και να το γουσταρω. Και να αργησω να τρεξω ακομα και το 125 δεν ειναι λογος να μην παρω ουτε το 570 ουτε SXV ουτε 701. Και αλλοι εχουν SS 1000αρια και πανε καφετερια πχ εγω ισα ισα θελω να κανω το βημα της πιστας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος MxLover έγραψε:

Εαν θεωρεις καπου λαθος αυτα που γραφω μπορεις να με διορθωσεις η και να με συμβουλεψεις. Δεν προσπαθω να θιξω κανεναν παρομονο να μαθω. Ναι στις αποφασεις μου ειναι να μπω στην πιστα. Ναι στις αποφασεις μου ειναι γρηγορο μηχανακι. Και για να λυσω την απορια μερικων οχι δεν εχω κολλημα ουτε με το SXV ουτε με κανενα αλλο μηχανακι (αν ειχα 12 χιλιαρικα να παρω το 701 απλα αυτο θα επερνα no matter what). Το θεωρω απλα πολυ καλο και για τις δυο χρησεις που θελω. Ενω ανεφερα πιστα και μηχανακι του ΣΚ συνεχιζω νιωθω οτι συνεχιζω να δεχομαι ενστασεις μονο στον τομεα των αγωνων και πιστας ενω εχω δωσει ξεκαθαρα την θεση μου παιδια. Ουτε αγωνιζομενος θελω να γινω ουτε να τρεξω για χρονους απλα να μαθω δεκα πραγματα της πιστας πως να στριβω πχ πως να κανω εξοδο που πατας συμπλεκτη πχ αυτα σαν χομπι. Επισης κατανοω πολυ περισσοτερα που ισως θεωρει καποιος αγνωστος σε ενα φορουμ (δεν θελω να κανω,ουτε εκανα επιδειξη γνωσεων και αν το εκανα δεν ειχα προθεση) απλως προσπαθω να επιβεβαιωσω η να διορθωσω τις λαθος εντυπωσεις μου. Δεν εχω ερθει για να ακουσω απο καποιον την επιβεβαιωση ( διαπιστωσε το και στα λεγομενα μου παραπανω εαν θα ηθελες να ασχοληθεις πραγματικα). Απλα το εχω πρωτη επιλογη. Εαν μπορεις να μου αποδειξεις το αντιθετο με σωστα επιχειρηματα και να με βοηθησεις μετα χαρας να μου μεταλαμπαδευσεις εσυ η οποιοσδηποτε αλλος τις γνωσεις του. Εχω δηλωσει εξαρχης οτι ειμαι αρχαριος για πιστα , δεν εχω εμπειρια θελω κατι για κεφι ομως και να το γουσταρω. Και να αργησω να τρεξω ακομα και το 125 δεν ειναι λογος να μην παρω ουτε το 570 ουτε SXV ουτε 701. Και αλλοι εχουν SS 1000αρια και πανε καφετερια πχ εγω ισα ισα θελω να κανω το βημα της πιστας. 

αγαπητε σε παρακαλω επειδη τα διαβαζω οσα γραφεις αν εχεις την καλοσυνη κανε παραγραφους. 

Καποια στιγμη μετα απο 3-4 σειρες μου βγαινουν τα ματια.

sorry για το off topic No2

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμενα προσωπικα δε με καιει το να μαθεις σωστα ή οτιδηποτε αλλο. Δεν ειναι του στιλ μου. Παρε και sxv 800 biturbo αμα θες. Η δικη σου διστακτικοτητα ειναι ο μονος λογους που εγραψα. Απο τη στιγμη που δεν τρεχουμε σε αγωνες οπου μετραει το καθε δευτερολεπτο, για μενα το μοναδικο ζητουμενο ειναι η διασκεδαση.

That said, εγω θα "ντρεπομουν" να παρω τετοιο μηχανακι και να του βαλω περιοριστη, ακομα και αν "ειχα τους λογους μου".

Οποτε απλα εχε υποψιν σου οτι αν δεν εχεις/σκοπευεις να αποκτησεις, εστω στοιχειωδη εξοικειωση με τη σουζα, απο πρωτη εως τριτη ταχυτητα, αναλογα με το γραναζωμα, δε θα ανοιγεις ποτε full γκαζι. Πως να διασκεδασεις ετσι.. Επισης ελπιζω να ξερεις να φρεναρεις οταν ερθουν τα χιλιομετρα.

Το οτι γραφεις κατεβατα με στιλ δικηγορος του εαυτου σου, επισης δεν ειναι θετικο σημαδι. Ομως σιγα who cares. Το μοναδικο αληθινο κριτηριο αγορας στη μηχανοκινηση ειναι αν εχεις τα λεφτα να το παρεις/συντηρισεις. Οποτε παρτο να σου φυγει το αχτι.

Btw το 701 ειναι γατακι μπροστα σε τετοια μηχανακια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν κανω τον δικηγορο απλα προσπαθω να προλαβω το κραξιμο γιατι με ενδιαφερει η ουσια. Καλως η κακως λογο διαφορων συνθηκων αλλα και οτι δεν εχω καποιον φιλο πχ να ασχολειτε με αυτο πρεπει να ζητησω βοηθεια εδω. ( Ωστοσο θεωρω τον εαυτο μου πολυ κακο στα λογια και οχι δικηγορο... απλα προσπαθω να ειμαι σοβαρος για να εχω και σοβαρες απαντησεις).

Οσο για το 701 αλλα και για το 690 ειναι παραδειγματα πχ φουλ αντικρουομενα σε σχεση με ενα SXV η FS. Δεν με νοιαζει καθολου ομως εαν 5 ατομα με σωστα επιχειρηματα μου δωσουν να καταλαβω οτι καλυτερα ενα 690 η ενα 125 exc τοτε θα αλλαξω τους οριζοντες μου. Δεν εχω ερθει να επιβεβαιωσω επιθυμιες το ξαναλεω αλλα και 10 βασικες αναζητησεις τις εχω κανει για καποια μοντελα που με ενδιαφερουν.

Ωστοσο Cpt το καταλαβαινω το πως θα διαχειριστεις την δυναμη σε ενα μηχανακι ειναι υποκειμενικο τελειως απο ατομα σε ατομα. Παμε βαση της λογικης και συμφωνω εν μερη στα λεγομενα σου. Εγω ομως εαν ειναι να περασω καλα δεν εχω κανενα θεμα να εχω restricted FS στην πιστα μεχρι να του μαζεψω τον αερα και ας γελανε και οι πετρες. Βασικα το κανω τελειως για μενα και ας ειμαι βεβηλος. Για ομαλη μεταβαση θα το εκανα οχι γιατι ειμαι κουλαδι (εν μερη)

 

ΥΣ: οντως με παραγραφους ειναι πολυ ανωτερο και ευαναγνωστο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Εν κατακλείδι , μεγάλο παιδί είσαι όπως όλοι πάρε οποίο σου αρέσει φτιάξει τις ατέλειες του (όπως με όλα τα μτχ) βγες βολτακι άνοιξε μια 3η και happy days. Η υπεραναλυση καμία φορά βλάπτει στις συνειδήτες επιλογές. :grin: 

Υ.γ στείλε καμία αγγελία άμα θες να δούμε η καμία τεχνική απορία π.χ. ψάχνεις κανένα part number για εξαρτήματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να σου πω την αληθεια Denso εχω ψαχτει λιγο με αγγελιες κυριως ψαχνομαι ακομα για τεχνικα κομματια διοτι δεν θελω να βιαστω ( περισσοτερο εχω δει που παιζουν οι τιμες στα μοντελα). Θελω να γυρισω λιγο γενικα πισω στα conversion. Παμε λοιπον στην περιπτωση που βρω ενα εντουρο που με ικανοποιει Πx EXC 350 ( η χρηση θα ειναι μονο μοταρντ και οχι χωμα ). 

1. Ξεπλεκω ζαντες περναω νεα στεφανια και κραταω τα ιδια κεντρα. Θα πρεπει να αλλαξω και δισκοπλακα υποχρεωτικα? αν ναι θα βρω μεγαλυτερη δισκοπλακα για το κεντρο στο μηχανακι ( οποιο και αν ειναι αυτο ) και θα φτιαξω μια υποδοχη για να ερθει πιο πισω η δαγκανα η θα πρεπει να αλλαξω τελειως και το συστημα φρενου?

2. Εστω που οι αναρτησεις ειναι πληρως ρυθμιζομενες μπορω να το φερω σε επιπεδα για SM η θα χρειαστουν αλλαγη? Και αν δεν εχει πληρως ρυθμιζομενες μονο με ελατηριο και αλλο ιξωδες πχ λαδι θα το φερω σε ενα καλο αποτελεσμα η θα πρεπει να βαλω αλλες ( Το ιδιο και για το πισω ). Γενικα ενα ρυθμισμα αναρτησης οτι και μηχανακι να παρω θα πρεπει να γινει για να ερθει στα μετρα μου.

3. Και τελος στην περιπτωση του convert μηπως ειναι καλυτερα ενα πολυ budget μηχανακι παλιας χρονολογιας και να το φερεις εξ ολοκληρου στα μετρα σου ( δαγκανες αναρτησεις μοτερ αισθητικα δισκοπλακες ολα) η να πας σε καινουργιο και να κανεις μικροαλλαγες και ενα σετ ζαντες?

 

Ευχαριστω προκαταβολικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οτι εχουν πει οι απο πανω...

ποιο το νοημα του θεματος? δεν εχουν νοημα οι αποψεις των μελων (ας ειναι σωστες και με επιχειρηματα), εφοσων εχεις ηδη παρεις τις αποφασεις σου?

εσυ θα παρεις οτι γουσταρεις και στο 1ο σερβις/πισω λαστιχο/εκτιμηση κοστους χρησης-συντηρησης/whatever θα μπει αποθηκη για 1 χρονο.

1000αδες αλλοι το εχουν κανει πριν απο σενα, 100αδες συνεχιζουν να το κανουν ακομα...

 

701, 690 vs ολων των αλλων πυραυλων εδαφους, κατι παρομοιο με ninja 300 vs zx10 γιατι εχουν ιδια εμφανιση😄

αν θες παρε καποιο 690, ολα τα "΄λαθη" θα σου ερθουν ομαλοτερα. 😉

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 23/2/2021 at 3:06 ΜΜ, το μέλος MxLover έγραψε:

Για να σου πω την αληθεια Denso εχω ψαχτει λιγο με αγγελιες κυριως ψαχνομαι ακομα για τεχνικα κομματια διοτι δεν θελω να βιαστω ( περισσοτερο εχω δει που παιζουν οι τιμες στα μοντελα). Θελω να γυρισω λιγο γενικα πισω στα conversion. Παμε λοιπον στην περιπτωση που βρω ενα εντουρο που με ικανοποιει Πx EXC 350 ( η χρηση θα ειναι μονο μοταρντ και οχι χωμα ). 

1. Ξεπλεκω ζαντες περναω νεα στεφανια και κραταω τα ιδια κεντρα. Θα πρεπει να αλλαξω και δισκοπλακα υποχρεωτικα? αν ναι θα βρω μεγαλυτερη δισκοπλακα για το κεντρο στο μηχανακι ( οποιο και αν ειναι αυτο ) και θα φτιαξω μια υποδοχη για να ερθει πιο πισω η δαγκανα η θα πρεπει να αλλαξω τελειως και το συστημα φρενου?

2. Εστω που οι αναρτησεις ειναι πληρως ρυθμιζομενες μπορω να το φερω σε επιπεδα για SM η θα χρειαστουν αλλαγη? Και αν δεν εχει πληρως ρυθμιζομενες μονο με ελατηριο και αλλο ιξωδες πχ λαδι θα το φερω σε ενα καλο αποτελεσμα η θα πρεπει να βαλω αλλες ( Το ιδιο και για το πισω ). Γενικα ενα ρυθμισμα αναρτησης οτι και μηχανακι να παρω θα πρεπει να γινει για να ερθει στα μετρα μου.

3. Και τελος στην περιπτωση του convert μηπως ειναι καλυτερα ενα πολυ budget μηχανακι παλιας χρονολογιας και να το φερεις εξ ολοκληρου στα μετρα σου ( δαγκανες αναρτησεις μοτερ αισθητικα δισκοπλακες ολα) η να πας σε καινουργιο και να κανεις μικροαλλαγες και ενα σετ ζαντες?

 

Ευχαριστω προκαταβολικα

1. Όλα είναι σχετικά με την χρήση που έχεις σκοπό να κάνεις. Μεγαλύτερη δισκοπλακα είναι το λιγότερο δυνατό που χρειάζεσαι για βολτιτσες τον δρόμο. Με μεικτά αποτελεσματα συνήθως. Ανταπτορες υπάρχουν η φτιάχνεις εσύ.

Αν όμως έχεις οποίαδηποτε βλέψη για επιδόσεις θες δαγκάνα και ίσως τρόμπα. Το ίσως πάει γιατί μαμά ακόμα και κάποια εντουρο δουλεύουν 12αρες η 13αρες τρομπες οι οποίες σηκώνουν μια 4 πιστονη δαγκανουλα 

Λύσεις υπάρχουν δεν χρειάζεται να δώσεις 1,5κ σε μπερινγκερ Κιτ, βρίσκεις μια μεταχειρο δαγκάνα που έχει κυκλοφορήσει σε αρκετές μοτοσυκλέτες(βλέπε brembo m4)(200-300ε) με μια κούτα τρόμπα rcs15(220-250) και έχεις αξιοπιστα φρένα για κάθε εφαρμογή  με το 1/3 της τιμής.

2. Τεράστιο θέμα προς συζήτηση . Για να σου απαντήσω απλά θα σου πω ότι αν ανοίξεις το μανιουαλ για το FS 650 που θεωρητικά είναι το ίδιο μηχανάκι με το Fe 650 θα δείς διαφορετικά part numbers (Type)για τα μπροστινά.

Παράδειγμα

Fe(enduro) 650 

1234wp48cxw

FS (supermoto)650

1234wp48zrx 

Αν λάβουμε υπόψιν και τη μικρότερη διαδρομή στο supermoto καταλάβαινουμε ότι δεν μιλάμε για το ίδιο εξάρτημα ,+ αυτό που ανέφερα πιο πάνω για τον σταυρό. 

Για το αν θα έρθουν φαντάζομαι ότι με ελατήρια και λάδια θα κάνεις κάποια  δουλειά στη χειρότερη θα θες cartridge kit.

Η πίσω ανάρτηση είναι λιγότερο περίπλοκη υπόθεση ειδικά αν υπάρχει ρύθμιση για high/low speed compression.

Σε μη ρυθμιζόμενες δεν θα ασχολιομουν καθόλου. Χάσιμο χρόνου.

3. Δεν είναι θέμα καινούργιο η παλιό στην περίπτωση της μετατροπής γιατί πάλι θα πρέπει να αλλάξεις ζάντες, φρένα,αναρτήσεις , στήσιμο, γραναζωμα .Μικρό αλλαγές δεν θα κάνεις όλα είναι μεγαλο-αλλαγες.

Μικροαλλαγές μόνο σε έτοιμο sm.

Μια σωστή μετατροπή παει άνετα 1,5-2κ και με μεταχειρισμένα πράγματα και εσένα ακόμα να ψάχνεις το σωστό "set-up"Γίνεται αλλά είναι τουλάχιστον αντι οικονομικό από άποψης χρόνου και χρήματος. Η ερώτηση είναι αν θέλεις να ασχοληθείς και να το κάνεις. Για αυτό και όλες οι αγγελίες τέτοιου τύπου είναι "ελληνικής μετατροπης" .Ελπίζω να μην σου ακουστούν υπερβολικά  απλά μιλάμε για πίστα και όχι σούζα, μπαντα  ,flipper τζελ στο μαλλί , γυαλι και παντελόνι lee.:grin:

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...