Jump to content
ΤάκηςΜπ

Ερώτηση για σαμπρέλες/λάστιχα σε παλιό κουρσάκι.

Recommended Posts

Μόλις αγόρασα αυτό το όμορφο κουρσάκι. (Περισσότερες φωτογραφίες εδώ)

spacer.png

Χρειάζεται λίγη αγάπη, αλλά τα σημαντικά δουλεύουν ? . Σασί και ρόδες ευτυχώς ίσια.

Οι ερωτήσεις που προκύπτουν αφού ψάχτηκα αρκετά. Βρίσκω ελάχιστες σαμπρέλες και λάστιχα για τις ζάντες του(27 x 1 1/4), αλλά βρίσκω, δεν είναι εκεί το θέμα. Είναι καλές όμως; Βρίσκω αυτές τις δύο cst(μία, δύο), οι οποίες δεν ξέρω σε τι διαφέρουν, όσο και να'ψαξα δεν βρήκα τι μπορεί να'ναι αυτό το "NR", και μια kenda. Είναι οκ αυτές ή θα βρω κάτι καλύτερο σε παρόμοια χρήματα αν πάρω σαμπρέλα λίγο διαφορετικού μεγέθους; Διάβασα σε χίλια δυό σημεία ότι δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία οι μικρές διαφορές στα μεγέθη της σαμπρέλας. Δεύτερον, βρήκα 3 ελαστικά(ένα, δύο, τρία). Τα πρώτα η αλήθεια είναι μ'αρέσουν περισσότερο, αλλά πάλι, υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ των τριών;

Ευχαριστώ πολύ! 

ΥΓ: Επειδή η μόνη μου επαφή με την ποδηλασία είναι ένα κίτρινο everest απ'το praktiker που είχα από παιδί, χρειάζεται κάτι άλλο να προσέξω; Εννοείται θα το πλύνω, θα λιπάνω ντίζες και αλυσίδα. Τροχούς προς το παρόν δεν ακουμπάω, γιατί θα το λούσω ?.

Edit: Ξέχασα. Έχω ένα βερνίκι spray, δεν πειράζει να του ρίξω λίγο από δω κι από κει αφού καθαρίσω μερικές σκουριές έτσι; 

 

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με γειά! Όμορφο και vintage! Τι μάρκα είναι;

Οι διαστάσεις στις παλιές κούρσες είναι λίγο παιδεμα. Η kenda είναι εξαιρετική μάρκα, τόσο σε σαμπρέλα όσο και σε λάστιχα. Όπως σε όλα τα οχήματα, για λάστιχα συνήθως ότι δώσεις θα πάρεις. Τα τρία λάστιχα που βάζεις δεν έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά. Βάλε οποίο σου έρθει καλύτερα. 

 

Αν θέλεις να είναι πραγματικά όμορφο χωρίς μπαλώματα και πρόχειρες δουλειές, σου προτείνω να το λύσεις όλο και να του κάνεις ηλεκτροστατική βαφή. Ακόμα και με σπρέι να το βάψεις το αποτέλεσμα θα είναι καλό. Έκανα της γυναίκας μου με ασταρι και χρώμα από αυτοκίνητο και έγινε άψογο. Και να σταξει, θα είναι σε σημείο που δεν φαίνεται.

 

Από συντήρηση χρειάζεται ότι ξέρεις από την μοτοσυκλέτα. Αλυσίδα, τακάκια, λάστιχα. 

 

Να βάλεις αντανακλαστικά πλαστικά στις ρόδες και αν χρειάζεσαι φωτάκια πες μου να σου στείλω link. 

Καλές βόλτες!!!!

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Με γειά! Όμορφο και vintage! Τι μάρκα είναι;

Οι διαστάσεις στις παλιές κούρσες είναι λίγο παιδεμα. Η kenda είναι εξαιρετική μάρκα, τόσο σε σαμπρέλα όσο και σε λάστιχα. Όπως σε όλα τα οχήματα, για λάστιχα συνήθως ότι δώσεις θα πάρεις. Τα τρία λάστιχα που βάζεις δεν έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά. Βάλε οποίο σου έρθει καλύτερα. 

 

Αν θέλεις να είναι πραγματικά όμορφο χωρίς μπαλώματα και πρόχειρες δουλειές, σου προτείνω να το λύσεις όλο και να του κάνεις ηλεκτροστατική βαφή. Ακόμα και με σπρέι να το βάψεις το αποτέλεσμα θα είναι καλό. Έκανα της γυναίκας μου με ασταρι και χρώμα από αυτοκίνητο και έγινε άψογο. Και να σταξει, θα είναι σε σημείο που δεν φαίνεται.

 

Από συντήρηση χρειάζεται ότι ξέρεις από την μοτοσυκλέτα. Αλυσίδα, τακάκια, λάστιχα. 

 

Να βάλεις αντανακλαστικά πλαστικά στις ρόδες και αν χρειάζεσαι φωτάκια πες μου να σου στείλω link. 

Καλές βόλτες!!!!

Ρπμ όποτε post-άρω για κάτι που χρειάζομαι εσύ μου απαντάς ? 

Το κουρσάκι από λίγο που το'ψαξα πριν το πάρω φαίνεται σαν ένα απλό ποδήλατο μαζικής παραγωγής. Αν δεν κάνω λάθος υπήρχε παλαιότερα μια αλυσίδα πολυκαταστημάτων στην Αμερική που λεγόταν Korvette και αυτό είναι το μοντέλο Power King(βέβαια βρήκα και διαφορετικά ποδήλατα με το ίδιο όνομα, οπότε δεν ξέρω). Δεν θέλω καν να μπω στην διαδικασία να το βάψω, το χρώμα του εκτός του ότι είναι πολύ καλό για 40+ χρονών ποδήλατο, θεωρώ θα χάσει και λίγο την αίγλη του αν του βγάλω τα αυτοκόλλητα και το βάψω μπακάλικα με σπρέι(γιατί δεν γνωρίζω κιόλας να κάνω τέτοια δουλειά). Προς το παρόν, θα το πλύνω πολύ καλά, θα το τρίψω στα σημεία που έχει επιφανειακή σκουριά, θα περάσω με λίγο βερνίκι τις ζάντες για να μην ξανασκουριάσουν και θα ρυθμίσω φρένα και ταχύτητες. Όσον αφορά τα λάστιχα, δεν είναι ότι επέλεξα αυτά τα 3, κυριολεκτικά δεν έχει άλλα(στο skroutz τουλάχιστον). Θα ψάξω και σε sites ποδηλατάδικων. Στείλε μου και τα link για φωτάκια σε παρακαλώ.

Ευχαριστώ πολύ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα πολλά χρόνια να δω ποδήλατο με κλασσική μεσαία τριβή με μπίλιες. Όπως και σιδερένιες ζάντες. Και σκελετό με μούφες, τι λες τώρα!

Δύο τέτοιες κούρσες έχω, κάποτε πριν χρόνια πολλά, έγραφα 30-40 χλμ την μέρα, τώρα κρεμάω τα ρούχα πάνω τους.

ΕΓΩ θα το έκανα βίδες όλο, και θα τα καθάριζα όλα, εξάρτημα προς εξάρτημα. Οι επιλογείς των ταχυτήτων ας πούμε, τα νικελ εξαρτήματα, καθάρισμα από τα γράσσα και τις βρωμιές θέλουνε.

ΕΓΩ θα πήγαινα τον σκελετό για ηλεκτροστατική. Θα δώσεις και 50 ευρώ και κάτι έγινε, σιγά το ποσό που θα χάσεις. Θα γίνει όμως ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

Ζάντες, σιδερένιες ΕΓΩ θα τις πέταγα με την μία. Αλουμινένιες και κατά προτίμηση με μοχλό ταχείας απελευθερώσεως στον άξονα. Τα κέντρα όμως δεν θα τα πέταγα, είναι καλά, μπορεί και να έπλεκα αλουμινένια στεφάνια σε αυτά, ανάλογα τι θα έβρισκα.

Λάστιχα και σαμπρέλες θα βρεις εύκολα παντού, και τα Kenda που ανέφερες, σταθερή αξία από την δεκαετία του '80.

 

Η καλύτερη-σωστότερη-αθλητικότερη ποδηλασία γίνεται με την κούρσα. Όλα τα άλλα είναι καταναλωτικές σαχλαμάρες.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προς το παρόν δεν θα πειράξω τίποτα. Από όσα είπες το μόνο που λίιιιγο με ξενίζει είναι πάλι το βάψιμο. Δεν ξέρω, έτσι ακριβώς όπως είναι, πολυκαιρισμένο, θαμπωμένο κάτι μου κάνει. Μπορεί στο μέλλον να το βάψω κανά British Racing Green και να του βάλω καφέ λεπτομέρειες, αλλά προς το παρόν παραγγέλνω asap σαμπρέλες, λάστιχα, μια ντίζα και ένα λάστιχένιο περίβλημα ντίζας γιατί είναι σκισμένο και φύγαμε για βόλτα. 

 

Quote

Και σκελετό με μούφες, τι λες τώρα!

Τώρα κατάλαβα ότι είναι μούφες, νόμιζα ότι ήταν design ?

 

Quote

ΕΓΩ θα το έκανα βίδες όλο, και θα τα καθάριζα όλα, εξάρτημα προς εξάρτημα. Οι επιλογείς των ταχυτήτων ας πούμε, τα νικελ εξαρτήματα, καθάρισμα από τα γράσσα και τις βρωμιές θέλουνε.

Δεν έχω άλλο ποδήλατο τώρα, οπότε πιο πολύ θέλω να το βγάλω βόλτα παρά να το κάνω πιπίλα. Επίσης, θεωρώ ότι έχει αγαπηθεί λίγο μέσα στην σχεδόν 50ετή ζωή του και πρόσφατα μάλιστα, γιατί πολλά περιφερειακά μου φαίνονται αρκετά φρέσκα. Σίγουρα θα καθαρίσω προσεκτικά όλες τις σκουριές, αλλά δεν θέλω με το καλημέρα να μπω στο τριπάκι να το κάνω βίδες όπως λες. 
 

Quote

Ζάντες, σιδερένιες ΕΓΩ θα τις πέταγα με την μία. Αλουμινένιες και κατά προτίμηση με μοχλό ταχείας απελευθερώσεως στον άξονα. Τα κέντρα όμως δεν θα τα πέταγα, είναι καλά, μπορεί και να έπλεκα αλουμινένια στεφάνια σε αυτά, ανάλογα τι θα έβρισκα.

Αν και όποτε αλλάξω κάτι, αυτό θα'ναι οι ζάντες. Είναι όντως πολύ βαριές και με περίεργες διαστάσεις, κάτι που ίσως αποδειχθεί προβληματικό στο μέλλον. Πρώτη φορά θα οδηγήσω ποδήλατο με τόσο λεπτές ζάντες όμως, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τις ήθελα.

Quote

Λάστιχα και σαμπρέλες θα βρεις εύκολα παντού, και τα Kenda που ανέφερες, σταθερή αξία από την δεκαετία του '80.

Πρόσφατα προσπαθούσα να φτιάξω το πίσω λάστιχο του μικρού μου ξαδέρφου και αγόρασα 4(!!!!!) σαμπρέλες Kenda. Τις τρυπούσε το λάστιχο στην πρώτη βόλτα. Και άλλαξα και λάστιχο στο τέλος, πάλι στην πρώτη βόλτα την τρύπησε. Το λάστιχο μέσα στην ζάντα ΑΘΙΚΤΟ. Μόνο και μόνο για το placebo της φάσης λογικά θα πάω στην άλλη μάρκα που είπα παραπάνω, αν και ομολογώ πως δεν την έχω ξανακούσει.

Quote

Η καλύτερη-σωστότερη-αθλητικότερη ποδηλασία γίνεται με την κούρσα. Όλα τα άλλα είναι καταναλωτικές σαχλαμάρες.

To each his own. Τα fitness ή τα gravel bikes τα θεωρώ κι εγώ λίγο μαρκετίστικά, αλλά ένα καλό trekking bike το'κανα μια βόλτα ?.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λάστιχα όντος υπάρχουν μόνο νο αυτά σε αυτή την διάσταση. Έχει πλέον καταργηθεί. Είναι σαν τον 18αρη πίσω τροχό σε παλιές σπορ μοτοσυκλέτες. Θα βρεις κάτι να βάλεις αλλά δεν έχεις πολλές επιλογές. 

Ξέρω από φίλο με Pegeot του 1980 που είχε ρίξει πολύ ψάξιμο. 

Φωτάκια έχω τα παρακάτω:

1. https://a.aliexpress.com/_mO8i5ph 

Φέγγουν καλύτερα και από μηχανάκι. Πραγματικά κάνουν την νύχτα μέρα. Απλά πρέπει να προσέχεις να τα έχεις χαμηλά για να μην τυφλώνεις τα αυτοκίνητα. Έχουν το μειονέκτημα ότι αν παρκάρεις κάπου και πας για καφέ, έχουν μεγάλο όγκο λόγω της ξεχωριστής μπαταρίας. 

2. https://a.aliexpress.com/_mNQDNDt

Έχω το προηγούμενο μοντέλο αλλά δεν έχουν διαφορά. Μιλάω για τις δύο τελευταίες επιλογές. Λιγότερο φως σε σχέση με το προηγούμενο, αρκετό για να βλέπεις και να σε βλέπουν. Μικρό μέγεθος, πιο πρακτικό από το προηγούμενο. 

 

 

@FlyingInADream

Ίσως καινούργιες ζάντες να μην ταιριάζουν στις υποδοχές, αλλά αν πλέξει στεφάνια με σύγχρονες διαστάσεις στα ήδη υπάρχοντα κέντρα τότε θα λύσει και το πρόβλημα με τα ελαστικά. 

Υγ: @ΤάκηςΜπ Αδελφός ΧΤακιας είσαι, έτσι θα σε αφήσω?

 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Φωτάκια έχω τα παρακάτω:

1. https://a.aliexpress.com/_mO8i5ph 

Φέγγουν καλύτερα και από μηχανάκι. Πραγματικά κάνουν την νύχτα μέρα. Απλά πρέπει να προσέχεις να τα έχεις χαμηλά για να μην τυφλώνεις τα αυτοκίνητα. Έχουν το μειονέκτημα ότι αν παρκάρεις κάπου και πας για καφέ, έχουν μεγάλο όγκο λόγω της ξεχωριστής μπαταρίας. 

2. https://a.aliexpress.com/_mNQDNDt

Έχω το προηγούμενο μοντέλο αλλά δεν έχουν διαφορά. Μιλάω για τις δύο τελευταίες επιλογές. Λιγότερο φως σε σχέση με το προηγούμενο, αρκετό για να βλέπεις και να σε βλέπουν. Μικρό μέγεθος, πιο πρακτικό από το προηγούμενο. 

Ευχαριστώ πολύ!

 

Quote

Υγ: @ΤάκηςΜπ Αδελφός ΧΤακιας είσαι, έτσι θα σε αφήσω?

???

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έγινε δουλίτσα σήμερα. Αφαίρεσα σχεδόν ό,τι σκουριά μπορούσα να δω με ένα μαλακό σύρμα και ζεστό νερό με ξύδι και την έβαλα μέσα για να μην ξαναεμφανιστεί ούτε λίγη μέχρι να της περάσω κερί.

spacer.png

Μένουν καθάρισμα γραναζιών και αλυσίδας με παραφινέλαιο, λίπανση και να 'ρθουν μεθαύριο σαμπρέλες και λάστιχα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελευταίες και σταματάω στο spam. 

spacer.png

spacer.png

Έδειξε! Οι σκουριές που έμειναν εδώ κι εκεί, σε δευτερεύοντα σημεία, λίγο με ενοχλούν, αλλά προς το παρόν δεν το πειράζω άλλο.

Η πρώτη αναγνωριστική βόλτα έγινε. Τα μόνα που μένουν είναι να ρυθμίσω λίγο το σασμάν και να φέρω ακόμα πιο κοντά τα τακάκια στην ζάντα γιατί υποτίμησα πόσο κοντά πρέπει να είναι για να δουλεύουν ανθρώπινα. Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό, πολύ πιο στιβαρό από όσο περίμενα. 

Edit: Τελικά πήρα Kenda λάστιχα και σαμπρέλες, γιατί τα cts δεν μου γέμιζαν το μάτι.

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Vintage, και εγινε ακόμη πιο ωραίο.

Θα πρότεινα αλλαγή πεταλιών, τα σιδερένια ''τρώνε'' αστράγαλος/γάμπες. Βαλε πλαστικά.

Το σασμάν βγαίνει εύκολα (λύνεις και τροχαλίες) και θέλει βούτηγμα σε πετρέλαιο 1 μέρα. Στέγνωμα, πλύσιμο με απορρυπαντικό, λάδωμα, πάλι σκούπισμα και δουλεύει σαν μικρόμετρο. Αλλιώς, τρώει συρματόσχοινα.

 

Προσοχή σε λακούβες, φεύγεις ''με τα μάτια''

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Το σασμάν βγαίνει εύκολα (λύνεις και τροχαλίες) και θέλει βούτηγμα σε πετρέλαιο 1 μέρα. Στέγνωμα, πλύσιμο με απορρυπαντικό, λάδωμα, πάλι σκούπισμα και δουλεύει σαν μικρόμετρο. Αλλιώς, τρώει συρματόσχοινα.

Αυτό ήθελα να αποφύγω ρε γαμώτο, αλλά μάλλον δεν το γλιτώνω. Πρέπει να δω βίντεο γιατί θα το λούσω άσχημα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ελεγξε τα ποτηρια/μπιλιες στον λαιμό, την ακουνε εκει τα κουρσάκια.

Επίσης ισως να θέλουν σφίξιμο οι ακτίνες τροχού, αλλά ειναι δύσκολη δουλειά + απαιτει γνωση ακτινολόγησης. Αν δεν πάει καλά, στραβωνει η ζάντα ή κόβονται ακτίνες στον δρόμο...

Ψαξου με άλλη σελα, να εχει κενό στη ''φαμίλια''. ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 20/2/2021 at 1:57 ΠΜ, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Πρόσφατα προσπαθούσα να φτιάξω το πίσω λάστιχο του μικρού μου ξαδέρφου και αγόρασα 4(!!!!!) σαμπρέλες Kenda. Τις τρυπούσε το λάστιχο στην πρώτη βόλτα. Και άλλαξα και λάστιχο στο τέλος, πάλι στην πρώτη βόλτα την τρύπησε. Το λάστιχο μέσα στην ζάντα ΑΘΙΚΤΟ. Μόνο και μόνο για το placebo της φάσης λογικά θα πάω στην άλλη μάρκα που είπα παραπάνω, αν και ομολογώ πως δεν την έχω ξανακούσει.

Κάποια ακτίνα παίζει να ήταν τόσο χαλαρή που έπαιζε το καψούλι της κάθε φορά που όπως γύρναγε ο τροχός, έπεφτε το βάρος στην ακτίνα. Κούνημα το καψούλι => σκάσιμο η σαμπρέλα. Για αυτό και τυλίγουμε με ταινία ή ακόμα καλύτερα λωρίδα παλιάς σαμπρέλας τα καψούλια μέσα στην ζάντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Κάποια ακτίνα παίζει να ήταν τόσο χαλαρή που έπαιζε το καψούλι της κάθε φορά που όπως γύρναγε ο τροχός, έπεφτε το βάρος στην ακτίνα. Κούνημα το καψούλι => σκάσιμο η σαμπρέλα. Για αυτό και τυλίγουμε με ταινία ή ακόμα καλύτερα λωρίδα παλιάς σαμπρέλας τα καψούλια μέσα στην ζάντα.

Από πάνω ήταν οι τρύπες πάντα. Πραγματικά δεν ξέρω πως το'φτιαξε ο άνθρωπος που το πήγαν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και με την σημερινή βόλτα ξεπεράσαμε τα 50-60χλμ.

spacer.png

spacer.png

Δύο προβλήματα που έχω. Το ένα είναι ότι γέρνει δεξιά για κάποιον λόγο, ελπίζω να είναι λόγω τροχών, γιατί βαρέθηκα να τους κάνω τέλεια ακτινολόγηση. Το δεύτερο είναι ότι δεν γυρνάνε τα μπροστά γρανάζια ελεύθερα απ'τα πετάλια, όταν σταματάω να κάνω πετάλι σταματάνε. Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει; 

Κατά τα άλλα το'χω λατρέψει, τα drop down bars τα συνηθίζω κάθε μέρα και περισσότερο, άπειρος έλεγχος, λογικά λόγο του παράλληλου άξονα των grips με τον τροχό, οι ταχύτητες τόσο όσο, δεν μου'χει λείψει ούτε μια φορά ούτε μεγάλο γρανάζι ούτε μικρό, η σέλα μέρα με την μέρα γίνεται κι αυτή όλο και ανετότερη και τα λάστιχα απροβλημάτιστα.

Τα φρένα εννοείται γτμ ?, ειδικά σήμερα που έβρεχε, sketchy af, που λεν' και στο χωριό μου. Πρέπει να κάνω ακτινολόγηση και να τα φέρω ακόμα πιο κοντά στην ζάντα, μπαίνει στον 5ετή προγραμματισμό κι αυτό, μαζί με την σέλα του xt και το ρουμπινέτο ?.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Δύο προβλήματα που έχω. Το ένα είναι ότι γέρνει δεξιά για κάποιον λόγο, ελπίζω να είναι λόγω τροχών, γιατί βαρέθηκα να τους κάνω τέλεια ακτινολόγηση. Το δεύτερο είναι ότι δεν γυρνάνε τα μπροστά γρανάζια ελεύθερα απ'τα πετάλια, όταν σταματάω να κάνω πετάλι σταματάνε. Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει; 

Γέρνει , εννοείς εκεί που πας π.χ. με 20χλμ/ω αφήνεις τιμόνι και αυτό τείνει να γείρει από μόνο του; Τσέκαρε ότι δεν κάθεσαι εσυ λοξά όταν συμβαίνει αυτό, ότι οι τροχοί σου αφήνουν το ίδιο ίχνος όταν πας ευθεία (βρέξε λάστιχα ή πέρνα από ένα βρεγμένο σημείο να βραχούν, και μετά δες τι ίχνη αφήνουν πίσω στο στεγνό), και ότι το τιμόνι δεν έχει ρουλεμάν που κολλάνε.

Η μεσαία τριβή, συνήθως δεν γυρνάει όταν αφήνεις τα πετάλια. Για αυτό έχει και ελεύθερο ο πίσω τροχός, για να μπορεί να γυρνάει ο τροχός χωρίς να παρασύρει πίσω γρανάζια-αλυσίδα-μπροστά γρανάζια&μεσαία τριβή. Το ότι δεν γυρνάνε τα πετάλια μπορεί να σημαίνει 1) ότι δουλεύει έξοχα το ελεύθερο στον πίσω τροχό 2) το ότι ίσως η μεσαία τριβή να έχει λίγο παραπάνω αντίσταση από το κανονικό, πράγμα που μπορεί να είναι θέμα λίπανσης, κατάστασης ρουλεμάν, κατάστασης αλυσίδας κ.ο.κ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 11/3/2021 at 7:19 ΜΜ, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Το δεύτερο είναι ότι δεν γυρνάνε τα μπροστά γρανάζια ελεύθερα απ'τα πετάλια, όταν σταματάω να κάνω πετάλι σταματάνε. Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει;

Γενικά σε ποδήλατα με τέτοιο σύστημα στις ταχύτητες τα πετάλια δεν γυρνάνε στο ελεύθερο γιατί το derrailleur έχει παραπάνω τριβές στη μετάδοση  σε σχέση με αυτά που δεν έχουν ταχύτητες η οποία τριβη-αντίσταση δεν αφήνει το ελεύθερο να παρασύρει την αλυσίδα και τα πετάλια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Γέρνει , εννοείς εκεί που πας π.χ. με 20χλμ/ω αφήνεις τιμόνι και αυτό τείνει να γείρει από μόνο του; Τσέκαρε ότι δεν κάθεσαι εσυ λοξά όταν συμβαίνει αυτό, ότι οι τροχοί σου αφήνουν το ίδιο ίχνος όταν πας ευθεία (βρέξε λάστιχα ή πέρνα από ένα βρεγμένο σημείο να βραχούν, και μετά δες τι ίχνη αφήνουν πίσω στο στεγνό), και ότι το τιμόνι δεν έχει ρουλεμάν που κολλάνε.

Η μεσαία τριβή, συνήθως δεν γυρνάει όταν αφήνεις τα πετάλια. Για αυτό έχει και ελεύθερο ο πίσω τροχός, για να μπορεί να γυρνάει ο τροχός χωρίς να παρασύρει πίσω γρανάζια-αλυσίδα-μπροστά γρανάζια&μεσαία τριβή. Το ότι δεν γυρνάνε τα πετάλια μπορεί να σημαίνει 1) ότι δουλεύει έξοχα το ελεύθερο στον πίσω τροχό 2) το ότι ίσως η μεσαία τριβή να έχει λίγο παραπάνω αντίσταση από το κανονικό, πράγμα που μπορεί να είναι θέμα λίπανσης, κατάστασης ρουλεμάν, κατάστασης αλυσίδας κ.ο.κ.

Όσον αφορά το πρώτο, στάνταρ δεν είμαι εγώ το πρόβλημα. Δοκίμασα 100 στάσεις, έβγαλα και πόδι αριστερά μπας και πάει ευθεία, τίποτα. Και γενικά, με οποιοδήποτε άλλο ποδήλατο και με τα μηχανάκια μου το κάνω κανονικά. 

Όσον αφορά το δεύτερο, αυτό που δεν ανέφερα, που ουσιαστικά αυτό είναι το πρόβλημα, αλλά υπέθεσα ότι είναι εξαιτίας αυτού που είπα, είναι ότι όταν σταματάω να κάνω πετάλι κρεμάει η αλυσίδα και μετά χρειάζεται μισή περιστροφή πχ για να ξανα "πιάσει". Και εκτός αυτού πετάει και καμιά φορά τις ταχύτητες όταν πάω να ξεκινήσω. Πχ αν είμαι στην πιο εύκολη ταχύτητα και πάω να ξεκινήσω με πετάει σε μια πιο δύσκολη. Κάτι άλλο φταίει γι'αυτό;;

πριν 6 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Γενικά σε ποδήλατα με τέτοιο σύστημα στις ταχύτητες τα πετάλια δεν γυρνάνε στο ελεύθερο γιατί το derrailleur έχει παραπάνω τριβές στη μετάδοση  σε σχέση με αυτά που δεν έχουν ταχύτητες η οποία τριβη-αντίσταση δεν αφήνει το ελεύθερο να παρασύρει την αλυσίδα και τα πετάλια.

^

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 48 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@ΤάκηςΜπ 

Ρύθμιση θέλουν οι ταχύτητες.

Λειτουργούν κανονικά ρε συ όταν πηγαίνω. Τι πρέπει να ρυθμίσω για να λύσω αυτό το πρόβλημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τον ρεγουλατορο σωστά πίσω γρανάζια αλλά δεν ξέρω πως. Μου τα κάνει ο ποδηλατας όταν πηγαίνω για σέρβις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

είναι ότι όταν σταματάω να κάνω πετάλι κρεμάει η αλυσίδα και μετά χρειάζεται μισή περιστροφή πχ για να ξανα "πιάσει". Και εκτός αυτού πετάει και καμιά φορά τις ταχύτητες όταν πάω να ξεκινήσω. Πχ αν είμαι στην πιο εύκολη ταχύτητα και πάω να ξεκινήσω με πετάει σε μια πιο δύσκολη. Κάτι άλλο φταίει γι'αυτό;;

^

Αντικατάσταση συρματόσχοινων, καθάρισμα λεβιέδων ταχυτήτων. Το σασμάν θελει πετρέλαιο βούτα / λύσιμο / φυσημα με αέρα / καθαρισμα παλιά γράσα απο ελατήρια εσωτερικά = κρεμά η  + πηδά ταχύτητες , και ρύθμιση εξ 'αρχής.

Δεν ειναι δύσκολο, 2 βιδάκια με ίσιο κατσαβίδι είναι, όπου πάιζουν ρόλο ΣΤΟΠ  στη 1η + τελευταια ταχύτητα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Αντικατάσταση συρματόσχοινων, καθάρισμα λεβιέδων ταχυτήτων. Το σασμάν θελει πετρέλαιο βούτα / λύσιμο / φυσημα με αέρα / καθαρισμα παλιά γράσα απο ελατήρια εσωτερικά = κρεμά η  + πηδά ταχύτητες , και ρύθμιση εξ 'αρχής.

Δεν ειναι δύσκολο, 2 βιδάκια με ίσιο κατσαβίδι είναι, όπου πάιζουν ρόλο ΣΤΟΠ  στη 1η + τελευταια ταχύτητα.

 

Ντίζες τις άλλαξα, λεβιεδάκια τα καθάρισα, το σασμάν και τα γρανάζια το καθάρισα με παραφινέλαιο και τα λίπανα με γράσο σπρέι. 

Λογικά κάποια μ@λ@κία έχω κάνει στο ένα εκ των 2 στοπ πίσω. Θα το δω, ευχαριστώ πολύ όλους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/3/2021 at 6:31 ΠΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Αντικατάσταση συρματόσχοινων, καθάρισμα λεβιέδων ταχυτήτων. Το σασμάν θελει πετρέλαιο βούτα / λύσιμο / φυσημα με αέρα / καθαρισμα παλιά γράσα απο ελατήρια εσωτερικά = κρεμά η  + πηδά ταχύτητες , και ρύθμιση εξ 'αρχής.

Δεν ειναι δύσκολο, 2 βιδάκια με ίσιο κατσαβίδι είναι, όπου πάιζουν ρόλο ΣΤΟΠ  στη 1η + τελευταια ταχύτητα.

 

Είμαι στην ίδια διαδικασία με τον φίλο που ξεκίνησε το θέμα. Οι δικές μου απορίες είναι οι ακόλουθες αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει:

  • Με τι καθαρίζω το μηχανισμό από το λεβιεδάκι ταχυτήτων με τα λάδια και τα γράσα που έχει μέσα? Υπάρχει κάποιο spray που να τα διώχνει ας πούμε?
  • Με τι τύπου spray ή λιπαντικό κάνω πάλι την λίπανση του λεβιέ ταχυτήτων?
  • Με τι τύπου spray ή λιπαντικό κάνω λίπανση στις ντίζες φρένων και ταχυτήτων?
  • Αν υποθέσουμε ανοίξω και βγάλω ρουλεμάν πεταλιών και τιμονιού. Με τι τα καθαρίζω και αυτά και με τι τα λιπαίνω? 
  • Την αλυσίδα με τι την καθαρίζουμε? Πετρέλαιο? Υπάρχει και εδώ κάποιο προτεινόμενο λιπαντικό?

Όπως φαίνεται τελικά οι απορίες μου, είναι με τι υλικό καθαρίζω κάθε μέρος του ποδηλάτου και με τι υλικό το λιπαίνω εκ νέου! Πρέπει να καθαρίσω και να λιπάνω τίποτα αλλο? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρειάζεσαι τρία σπρέι και πολύ υπομονή. 

Όπου έχει γρασσο σε συνδυασμό με σκόνη και χώμα, θα ρίξεις σπρέι καθαρισμού αλυσίδας. Μετά με οδοντογλυφίδα, οδοντόβουρτσα, μπατονετα ή κάτι παρεμφερές, θα απομακρύνεις την μπιχλα και θα σκουπίσεις ώστε να φύγει το υγρό. 

Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις πετρέλαιο ή παραφίνη αλλά εκεί θα πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο για να βγάλεις την βρωμιά. 

Θα λιπαίνεις τα πάντα με WD 40, εκτός από την αλυσίδα που θα ρίξεις σπρέι αλυσίδας ή σπρέι γρασσο. 

Στις ντιζες αφού τις καθαρίσεις μπορείς να βάλεις WD ή λεπτό λάδι που βάζουν στις ραπτομηχανές ή τις μηχανές κουρέματος. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...