Jump to content
A-nik-i

Kawasaki KLR650 (2022)

Recommended Posts

Νέο μοντέλο, μετά από το 2018, δεν προορίζεται μάλλον για την ευρωπαϊκή αγορά υποπτεύομαιspacer.png

Πηγές:
dirtbikemagazine.com
advpulse.com
kawasaki.com

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βλέπω abs και injection οπότε έχω μια κρυφή ελπίδα να πάρει euro 6 και να πατήσει ευρώπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 29 λεπτά, το μέλος strokt up έγραψε:

Βλέπω abs και injection οπότε έχω μια κρυφή ελπίδα να πάρει euro 6 και να πατήσει ευρώπη.

Δε βλέπω Euro5 θερμοσίφωνα, οπότε δεν ξέρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος strokt up έγραψε:

Βλέπω abs και injection οπότε έχω μια κρυφή ελπίδα να πάρει euro 6 και να πατήσει ευρώπη.

Στον τρέχοντα αιώνα όλα έτσι είναι.

Μια χαρά θερμοσίφωνα έχει πίσω από το πλαστικό. Εγώ λέω οτι θα το δούμε κι εδώ. Μακάρι να μην το θάψει η τιμή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Στον τρέχοντα αιώνα όλα έτσι είναι.

Μια χαρά θερμοσίφωνα έχει πίσω από το πλαστικό. Εγώ λέω οτι θα το δούμε κι εδώ. Μακάρι να μην το θάψει η τιμή.

Με το Versys-X300 να ξεκινάει στις 6 χιλιάδες (άραγε αναμένεται Versys 400;) και το Tenere 700 στα 10.500, το wiggle room είναι πολύ περιορισμένο, ώστε να μη χαντακώσει την άλλη μοτοσυκλέτα της εταιρείας και ταυτόχρονα να μη χαντακωθεί από την εγγύτητα με το -μάλλον ανώτερο- Tenere

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και να προοριζότανε για την ευρώπη, έτσι οπως το έκαναν είναι για κλάματα.

Μόνο οι φανατικοί του μοντέλου το εκθειάζουν κι αυτοί γιατί το παλιό τους, βγήκε καλό.

Κατά τ άλλα έτσι όπως το βλέπω εγώ είναι μια μοτοσυκλέτα απο το 2000 , με καινούργια φορεσία.

Το μοτέρ είναι το ίδιο με ψεκασμό.

Δεν ξέρω εαν είναι το μοναδικό μηχανάκι που έχει ακόμη 5 άρι κιβώτιο! Όσο καλό και να είναι , δεν παύει να είναι αναχρονιστικό.

Τα δε 200+ κιλά είναι κι αυτά απο τον περασμένο αιώνα.

Για την τιμολόγηση, η βασική έκδοση με ΑΒS ξεκινάει στα 7.000$, οπότε τα 5.700€(με σημερινή ισοτιμία) πες να γίνουν 7-7.500€

 

Ιδέα.

Το Versys 300 , με τον κινητήρα του ΚLR! 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κλασσικο KLR που κυκλοφορει στην Αμερικη ειναι με το ιδιο μοτερ κτλπ. απλα εβαλαν και injection.
Δεν προοριζεται για Ευρωπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ άσχημο το μπ@υρδέλο, αλλά εντάξει όλα αυτά εμένα άσχημα μου φαίνονται.:tooth:

Το μόνο καλό είναι πως οι κάτοχοι παλιών KLR θα βρίσκουν για αρκετό καιρό ακόμα ανταλλακτικά.?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω ότι και το 2050, η ηλεκτρική ιπτάμενη πλέον έκδοση του KLR, θα είναι εξίσου άσχημη με την πρωτη :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την καβασακι δεν θα την κοροϊδεύετε, την καβασακι...

Η Honda έχει βάλει το ίδιο 500αρι δικύλινδρο μοτέρ της στη μισή γκάμα μοτοσικλετών, η καβασακι έχει βγάλει το KLR 650 σε εντουρο, μοταρντ και τώρα σε αντβεντσουρ, πληροφορίες λένε ότι θα ακολουθήσουν άλλες 2 εκδόσεις, ένα KLR 650 SS και ένα naked στριτ φάιτερ.

πριν 2 ώρες, το μέλος Typhoon έγραψε:

Ιδέα.

Το Versys 300 , με τον κινητήρα του ΚLR! 

 

Προτιμω ΚLR αντβεντσουρ με μοτέρ από GPZ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Η Honda έχει βάλει το ίδιο 500αρι δικύλινδρο μοτέρ της στη μισή γκάμα μοτοσικλετών, η καβασακι έχει βγάλει το KLR 650 σε εντουρο, μοταρντ και τώρα σε αντβεντσουρ, πληροφορίες λένε ότι θα ακολουθήσουν άλλες 2 εκδόσεις, ένα KLR 650 SS και ένα naked στριτ φάιτερ.

Τουλάχιστον η καβασάκι δεν τα κυκλοφορούσε όλα μαζί, ένα KLR τη φορά.
Ένα on-off μηχανάκι ήταν πάντα.
Motard δεν το έβγαλε ποτέ και adventure δεν μπορείς να λέγεσαι αν δεν έχεις βάρος 250+ και τιμή κάνα εικοσάρικο.?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλύτερα να βάζανε ταμπούρο πίσω, παρά το σωληνακι που κρέμεται σαν τροφοδοσία καυστήρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Νέο μοντέλο, μετά από το 2018, δεν προορίζεται μάλλον για την ευρωπαϊκή αγορά υποπτεύομαι
[...]

Διαβάζω στο site του MOTO:

Quote

Στις 23 Ιανουαρίου η Kawasaki ανακοίνωσε πως είχε ολοκληρώσει την παρουσίαση των νέων μοντέλων της για την ευρωπαϊκή αγορά.
[.......]

Από εδώ

Παρόμοια πράγματα και στο bikeit.gr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Off-topic αλλά δε μπορούσα να αντισταθώ :tooth:

 

Στο 'murica πουλάνε ακόμα το DRZ καινούριο, με καρμπυρατέρ και 5τάχυτο κιβώτιο, και ζητάνε και και 7.500$ :rotfl:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...