Jump to content
Monkas50j

Με μεγαλυτερο καρμπυρατέρ ανεβάζω κυβικά;

Recommended Posts

Καλησπερα μάγκες

Εχω ένα Honda z50 monkey το οποίο μαμά έβγαινε 50.Το ειχα παει πριν μερικά χρόνια στον μηχανικό που εμπιστευομαι και το έκανε 72 . Αυτή την στιγμή το μηχανάκι φοράει ένα καρμπυρατέρ 18αρι , αν του βάλω ένα 22αρι θα πηγαίνει καλυτερα;θα ανέβουν τα κυβικά;θα έχει περισσότερη δύναμη η απλά θα καταπίνει την βενζίνη και δεν έχει διαφορά, δεν ξέρω μήπως παει και χειρότερα. 

Είμαι τέλειος άσχετος με αυτά πρίν καμια εβδομάδα άρχισα να ασχολουμαι με τα περί μοτερ.παρακαλώ οποίος έχει την διάθεση να απαντήσει και γνωρίζει να το κάνει... 

Ευχαριστώ🙏💕

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν πρόκειται να ανέβουν τα κυβικά με ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, δύο πράγματα επηρεάζουν τα κυβικά, η διάμετρος του πιστονιού/κυλίνδρου, και η διαδρομή του στροφάλου.

Το καρμπυρατέρ έχει να κάνει με την ποσότητα μείγματος που εισέρχεται στον θάλαμο καύσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνεπώς αν βάλω μεγαλυτερο καρμπυρατέρ θα μου είναι άχρηστο, σωστά;

Εκτός αν βάλω μεγαλυτερο πιστονι και θα χρειάζεται περισσότερο καύσιμο, έτσι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να προσθέσω ότι δεν ισχύει πάντα το «βάζω μεγάλο καρμπυρατέρ άρα παει καλύτερα» είναι άθροισμα και άλλων παραμέτρων το τελικό αποτέλεσμα, είναι πράγματα που αν δεν έχεις τις βασικές γνώσεις θα πρέπει να γράφουν πολλές σελίδες ώστε να πάρεις μια πρώτη ιδέα.

Αλλα και σε μηχανικό να το πας δεν ξέρω κατά πόσο θα έχει την όρεξη να ασχοληθεί, απλά θα σου βάλει το μεγάλο καρμπ και θα στο δώσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εάν το έχεις 72 κυβικά τότε σίγουρα με ένα μεγαλύτερο κάρμπ θα δώσει παραπάνω, απλά δεν είναι και ανάγκη να το αλλάξεις. Κυβικά δεν θα ανέβουν σε καμία περίπτωση.

Να ξέρεις όμως πρέπει να δοκιμάσεις 1-2 διαφορετικά νούμερα κάρμπ η και ζιγκλέρ για να δείς με ποιό δουλεύει πιο σωστά, δεν ειναι παίρνω 2 νουμερα μεγαλυτερο ετσι στην τύχη, το βάζω πάνω και δουλεύει σωστά 100% ... Μόνος σου με τις γνώσεις που έχεις νομίζω δεν είσαι σε θέση να ρυθμίσεις σωστά ενα καρμπ, το καλύτερο θα ήταν να το πας σε εναν επαγγελματία που δεν βαρίεται να ασχοληθεί και να στο αλλάξει / ρυθμίσει σωστά.

Και σε καμία περίπτωση μην αλλάξεις το ποιοτικό Japan μαμά κάρμπ με κάτι κινεζο-κάρμπ όπως OKO, KOSO η αλλου τύπου "Taiwan" που είναι απο τα βάθη της Κίνας με 40 ευρώ.

Εαν το αλλάξεις να βάλεις γνήσιο Mikuni, Keihin κτλπ, να ξέρεις οτι ενα καλό γνήσιο κάρμπ κάτω απο 150 ευρώ καινούριο δεν θα το βρείς. Απο εκεί και πέρα εσύ θα κρίνεις εαν αξίζει η όχι!

 

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι το μαμά καρμπυρατέρ πανω, το ειχα παει στόν μάστορα γτ ηταν χρόνια σε ακινησία και το καρμπυρατέρ είχε βρομιες μέσα. Επειδή Βιαζομουν να το παρω βόλτα του είπα να μην το καθαρίσει και να βάλει ένα άλλο με σκεπτικό να το καθαρίσω καλά εγώ όταν θα έχω χρόνο και να ξανά βάλω το γνήσιο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 59 λεπτά, το μέλος Monkas50j έγραψε:

Δεν είναι το μαμά καρμπυρατέρ πανω, το ειχα παει στόν μάστορα γτ ηταν χρόνια σε ακινησία και το καρμπυρατέρ είχε βρομιες μέσα. Επειδή Βιαζομουν να το παρω βόλτα του είπα να μην το καθαρίσει και να βάλει ένα άλλο με σκεπτικό να το καθαρίσω καλά εγώ όταν θα έχω χρόνο και να ξανά βάλω το γνήσιο. 

Οταν ακούω κάτι τέτοια βγάζω σπυριά. Γιατί η Βιασύνη είναι η μητέρα της Μαλακίας (που θα γίνει)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Monkas50j έγραψε:

Δεν είναι το μαμά καρμπυρατέρ πανω, το ειχα παει στόν μάστορα γτ ηταν χρόνια σε ακινησία και το καρμπυρατέρ είχε βρομιες μέσα. Επειδή Βιαζομουν να το παρω βόλτα του είπα να μην το καθαρίσει και να βάλει ένα άλλο με σκεπτικό να το καθαρίσω καλά εγώ όταν θα έχω χρόνο και να ξανά βάλω το γνήσιο. 

Δηλαδή είχε χρόνο να σου βάλει άλλο κάρμπ, να το ρυθμίσει κτλπ κτλπ απο το να σου καθαρίσει το μαμά? Τι κάρμπ είναι αυτό που σου έβαλε? Τι φάση ρε παιδιά? 11 χρόνια καβαλάω, αρκετές καγκουριές και βιασύνες έχω κάνει κι εγώ, ειδικά πιτσιρικάς, τέτοιο πράγμα όμως πρώτη φορά ακούω :tongue:

Καταρχήν το ξέρεις οτι έχεις στην κατοχή σου ενα σχεδόν κλασσικό κόσμημα πλέον?  Είσαι σίγουρος οτι θέλεις να το κάνεις οτι θέλεις να το κάνεις? Εγω προσωπικά εαν είχα στην κατοχή μου τέτοιο μηχανάκι θα προσπαθούσα να το φέρω όσο πιο κοντά γίνεται στην εργοστασιακή του κατάσταση, η αξία του ήδη είναι στο θεό (εφόσον είναι σε καλή και μαμά κατάσταση) - φαντάσου όταν γίνεις εσύ μπαμπάς πόσο θα αξίζει αυτό το μικρούλι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 38 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Δηλαδή είχε χρόνο να σου βάλει άλλο κάρμπ, να το ρυθμίσει κτλπ κτλπ απο το να σου καθαρίσει το μαμά; Τι κάρμπ είναι αυτό που σου έβαλε; Τι φάση ρε παιδιά;

Άμα το σβέρκωσε και καλά ανταλλαγή το μαμά καρμπ ο μάστορας, μια χαρά κερδισμένος βγήκε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το καρμπυρατέρ το έχω εγώ, δεν έγινε τραμκα κτλ

πριν 1 ώρα, το μέλος graves έγραψε:

Δηλαδή είχε χρόνο να σου βάλει άλλο κάρμπ, να το ρυθμίσει κτλπ κτλπ απο το να σου καθαρίσει το μαμά? Τι κάρμπ είναι αυτό που σου έβαλε? Τι φάση ρε παιδιά? 11 χρόνια καβαλάω, αρκετές καγκουριές και βιασύνες έχω κάνει κι εγώ, ειδικά πιτσιρικάς, τέτοιο πράγμα όμως πρώτη φορά ακούω :tongue:

Καταρχήν το ξέρεις οτι έχεις στην κατοχή σου ενα σχεδόν κλασσικό κόσμημα πλέον?  Είσαι σίγουρος οτι θέλεις να το κάνεις οτι θέλεις να το κάνεις? Εγω προσωπικά εαν είχα στην κατοχή μου τέτοιο μηχανάκι θα προσπαθούσα να το φέρω όσο πιο κοντά γίνεται στην εργοστασιακή του κατάσταση, η αξία του ήδη είναι στο θεό (εφόσον είναι σε καλή και μαμά κατάσταση) - φαντάσου όταν γίνεις εσύ μπαμπάς πόσο θα αξίζει αυτό το μικρούλι.

Με είπε ότι είχε πολυ βρωμιά μέσα και επειδή Βιαζομουν μου είπε ότι είναι πιο γρήγορο να βάλουμε άλλο και να το ρυθμίσουμε μπαμ μπαμ. Δυστυχώς εδώ που μένω δεν είναι και τόσο καλοί μάστορες από ότι φαίνεται, τι να σου πω και εγώ... 17 είμαι. Και όσο για το αν θέλω να το κρατήσω σε εργοστασιακή μορφή λίγο δυσκολο καθώς το μηχανάκι ήταν σε άθλια κατάσταση εμφανισιακά και σε ακινησία για χρόνια. Το είχε ο πατέρας μου το συγκεκριμένο, τ τα το έχω εγώ και προσπαθω να το κάνω όσο πιο όμορφο μπορώ και λίγο πιο γρήγορα συμφωνα με τα δικά μου γουστα.ολα τα εξαρτήματα τα έχω κρατήσει (βέβαια δεν είναι και σε τέλεια μορφή αλλα λειτουργούν) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ήτανε με αλλαγή καρμπυρατέρ να ανεβαίνουν και τα κυβικά όλα τα 50αρακια τώρα θα περνούσαν απο πάνω τα GTR, τα VF και τα μονοκύλινδρα 250αρια της τάξης 21 ίππων 😆

 

Ο κυβισμός δεν εξαρτάται απο το καρμπυρατέρ, αλλά απο την διάμετρο και την διαδρομή του κυλινδροπίστονου σου. 

Το καρμπυρατέρ απο την άλλη πάει ανάλογα με τον κυβισμό. Σε 72αρι μοτέρ πχ δεν θα βάλεις 26mm καρμπυρατέρ γιατί δεν θα δουλέυει σωστά, αντίστοιχα σε ένα 125αρι μοτέρ δεν θα δουλέψει σωστά ένα 16mm καρμπυρατέρ και πάει λέγοντας. 

Με 72cc και 18mm καρμπυρατέρ νομίζω είσαι μια χαρά δεν θες κάτι άλλο. Το Astrea σκέψου που είναι 100cc έβγαινε με 16mm καρμπυρατέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε του το δικό του καρμπυρατέρ καθαρισμένο και μια χαρά θα πηγαίνει.

Μην πετάξεις λεφτά σε μεγαλύτερο καρμπυρατέρ αμφιβόλου ποιότητας και σίγουρα αμφιβόλου αποτελέσματος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...