Jump to content
Monkas50j

Με μεγαλυτερο καρμπυρατέρ ανεβάζω κυβικά;

Recommended Posts

Καλησπερα μάγκες

Εχω ένα Honda z50 monkey το οποίο μαμά έβγαινε 50.Το ειχα παει πριν μερικά χρόνια στον μηχανικό που εμπιστευομαι και το έκανε 72 . Αυτή την στιγμή το μηχανάκι φοράει ένα καρμπυρατέρ 18αρι , αν του βάλω ένα 22αρι θα πηγαίνει καλυτερα;θα ανέβουν τα κυβικά;θα έχει περισσότερη δύναμη η απλά θα καταπίνει την βενζίνη και δεν έχει διαφορά, δεν ξέρω μήπως παει και χειρότερα. 

Είμαι τέλειος άσχετος με αυτά πρίν καμια εβδομάδα άρχισα να ασχολουμαι με τα περί μοτερ.παρακαλώ οποίος έχει την διάθεση να απαντήσει και γνωρίζει να το κάνει... 

Ευχαριστώ🙏💕

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν πρόκειται να ανέβουν τα κυβικά με ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, δύο πράγματα επηρεάζουν τα κυβικά, η διάμετρος του πιστονιού/κυλίνδρου, και η διαδρομή του στροφάλου.

Το καρμπυρατέρ έχει να κάνει με την ποσότητα μείγματος που εισέρχεται στον θάλαμο καύσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Συνεπώς αν βάλω μεγαλυτερο καρμπυρατέρ θα μου είναι άχρηστο, σωστά;

Εκτός αν βάλω μεγαλυτερο πιστονι και θα χρειάζεται περισσότερο καύσιμο, έτσι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Να προσθέσω ότι δεν ισχύει πάντα το «βάζω μεγάλο καρμπυρατέρ άρα παει καλύτερα» είναι άθροισμα και άλλων παραμέτρων το τελικό αποτέλεσμα, είναι πράγματα που αν δεν έχεις τις βασικές γνώσεις θα πρέπει να γράφουν πολλές σελίδες ώστε να πάρεις μια πρώτη ιδέα.

Αλλα και σε μηχανικό να το πας δεν ξέρω κατά πόσο θα έχει την όρεξη να ασχοληθεί, απλά θα σου βάλει το μεγάλο καρμπ και θα στο δώσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Εάν το έχεις 72 κυβικά τότε σίγουρα με ένα μεγαλύτερο κάρμπ θα δώσει παραπάνω, απλά δεν είναι και ανάγκη να το αλλάξεις. Κυβικά δεν θα ανέβουν σε καμία περίπτωση.