Jump to content
exppii

"Αγροτικό" μηχανάκι

Recommended Posts

Χαίρεται χαίρεται long time no see και τα συναφή.

Λέω να πάρω ένα μηχανάκι το οποίο θα χρησιμοποιείται εν είδει πάπιας/σκούτερ αλλά για επαρχία μεριά. Η χρήση του θα είναι βατοί χωματόδρομοι (να πηγαίνω στα χωράφια), δασικοί πάλι βατοί (για να βρούμε καμιά διαδρομή για τα εντούρο), καμιά παραλία το καλοκαίρι, πέρα δώθε στη δουλειά (10 χιλιόμετρα επαρχιακός), και πάνω κάτω στο χωριό. Εθνική δεν προβλέπεται να βγει ούτε να πάει στα μονοπάτια, υπάρχουν άλλες λύσεις για τέτοιες περιστάσεις.

 

Με μία γρήγορη ψαχτική είδα 2 μοντέλα που θα μας έκαναν τη δουλειά. Το παλιό κλασικό ΧΤ600Ε και KLR650C (όχι motard)

Τα ΧΤ λίγο πιο παλιά, αλλά πού και πού εμφανίζεται κανένα μη κανγκουρεμένο. Τα KLR σε λίγο καλύτερη κατάσταση.

 

Πλεονεκτήματα ΧΤ: ανταλλακτικά στο περίπτερο, γνωστή ποσότητα απανταχού και σε όποιο συνεργείο, απλότητα - το μοτέρ είναι σαν μεγάλο παπί στη συντήρηση, λίγο ελαφρύτερο.

Πλεονεκτήματα KLR: λίγο πιο γρήγορο, υδρόψυκτο, μάλλον (?) πιο στιβαρή κατασκευή.

 

Για τα συγκεκριμένα δεδομένα, αν είχαμε ένα και ένα στην ίδια κατάσταση και στην ίδια τιμή, ποιό θα επιλέγατε;

 

Ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο αυτά τα 2 θα επέλεγα ΧΤ 600 αλλα κατι σε 250 που θα είναι πιο εφλαρύ + οικονομικό δεν θα σε ενδιέφερε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολλά τα κυβικά, ξεφεύγει από την ιδέα του αγροτικού παπιού, και στην κατανάλωση. Θα πρέπει να κοιτάξεις ΧΤ225, DR200 και TW200, που είναι τα κλασικά μηχανάκια για να πας στο  κυνήγι. Το DR200 υπάρχει στην Αυστραλία σε αγροτική έκδοση με το όνομα Trojan 200 πχ.

Παρουσίαση του TW200 εδω

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Απο αυτά τα 2 θα επέλεγα ΧΤ 600 αλλα κατι σε 250 που θα είναι πιο εφλαρύ + οικονομικό δεν θα σε ενδιέφερε?

Σωστό σαν σκέψη, αλλά τι διαφορά να έχει ένα 250 από ένα 600 στην κατανάλωση με χαλαρή χρήση; Άντε πες 1 λίτρο παραπάνω στα 100, με 10000 (σιγά μη) το χρόνο είναι 100 λίτρα, δεν θα χρεοκωπήσουμε με 10 γεμίσματα.

Συν τοις άλλοις είμαι και 100 κιλά δηλαδή σχεδόν δικάβαλος από μόνος 😆 - Το μηχανάκι πρέπει να πιάνει και 110 άνετα για τον επαρχιακό, μην με πατήσουν οι νταλίκες.

 

πριν 41 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

ΧΤ225, DR200 και TW200

Ότι αναφέρθηκε παραπάνω, συν το γεγονός ότι αυτά τα μηχανάκια είναι λίγο δυσεύρετα, μάλλον όσοι τα έχουν δεν τα πουλάνε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γνωμη μου ειναι να βαλεις ταβανι στα 250-300cc, εκτος απο τα προαναφερθέντα απο τον costikos μηχανακια, ριξε μια ματιά σε XR250S/L (το S εχει μόνο μιζα, το L εχει μιζα + μανιβελα) ή κανενα AX/NX/XL Degree.

Εαν θελεις κατι πιο ελαφρυ χωρις τον περιττο εξοπλισμο για τα χωματα δες και κανενα XR250R (μανιβέλα μονο και ειναι χωρις μπαταρια)

Γενικά κοιταξε ολα τα 200-250αρια εντουρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος exppii έγραψε:

Σωστό σαν σκέψη, αλλά τι διαφορά να έχει ένα 250 από ένα 600 στην κατανάλωση με χαλαρή χρήση; Άντε πες 1 λίτρο παραπάνω στα 100, με 10000 (σιγά μη) το χρόνο είναι 100 λίτρα, δεν θα χρεοκωπήσουμε με 10 γεμίσματα.

Συν τοις άλλοις είμαι και 100 κιλά δηλαδή σχεδόν δικάβαλος από μόνος 😆 - Το μηχανάκι πρέπει να πιάνει και 110 άνετα για τον επαρχιακό, μην με πατήσουν οι νταλίκες.

Μην το λες, το ΧΤ καίει περίπου 5.5 - 6 λίτρα / 100 ενώ ενα 250άρι όπως το klx 250 είσαι στα 3.5 - 4 λίτρα ... 

Αλλα το πιο σημαντικό είναι το βάρος του, όχι τοσο η οικονομία θα έλεγα... Εσυ θελεις ενα εντούρο και το ΧΤ δεν το λες εντούρο στα 156 κιλά άδειο

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ΧΤ θα σκορπίσει σύντομα.

Το βάρος σου και το χωμα,  ειναι κακός συνδυασμός για ΧΤ σε τέτοια καθημερινη μικτή χρήση. 

Να πας σε XR όπως ειπωθηκε ή ακόμη καλύτερα σε KLR 250 που αντέχουν μια χαρά σε τέτοια. Δοκιμασμενα μοτό, λίγα πλαστικά, χαμηλό βάρος, ευκολοσυντήρητα, φθηνά ελαστικά. Η καταναλωση ΔΕΝ θα ειναι χαμηλή με 100 κιλά αναβάτη, αλλά δεν θα ειναι και τραγικά υψηλή. 

Υπάρχουν και τα DR 250/350, αλλά με οσα μολις ειδα στο καρ.γρ, ειναι τζοκερ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε παιδιά, I mean no disrespect που λένε και στις μαφιόζικες τις ταινίες, όλα που ακούστηκαν σεβαστά είναι αλλά: ΧΤ225, DR200, TW200 δεν υπάρχουν στις αγγελίες, ή είναι μοντέλα του 88 που λέει ο λόγος. ΑΧ-1 και τα συναφή θα κουδουνίσει τίποτα μέσα μετά από 30 χρόνια στην πλάτη και θα πάει όλο για πέταμα. Δεν ξαναμπλέκω με μη εμπορικό μηχανάκι για τέτοια χρήση. Πήρα μια φορά gasgas, φτάνει. Εκτός από αυτά, ένα μηχανάκι 200 250 κυβικά 15 άλογα δεν θα την παλέψει να βγει με ασφάλεια σε επαρχιακό, δεν είναι καθαρόαιμο εντούρο να μη μας νοιάζει η άσφαλτος. Δεν έχετε δει βούλγαρο με 6 μέτρα τζηπ μερτσέντες να σε έχει στους 30 πόντους από πίσω και να λες με πατάει - δεν με πατάει.

 

XR250 ή και 400 συμφωνώ, δεν σπάει δεν χαλάει είναι λουκούμι αλλά για να βρεις καλό θες 2500++. Κάτι KLX250 δεύτερης γενιάς καλούτσικα φαίνονται αλλά κι'αυτά κάτι 3000 βλέπω. Προτιμώ να τα βάλω στην κάβα να αλλάξω σε 1-2 χρόνια το εντούρο παρά να τα δώσω για γαϊδουράκι.

 

Η κατανάλωση δεν μας ενοχλεί, από το αγροτικό που είναι 3000 κυβικά λιγότερο θα καίει. Απαιτήσεις σε αναρτήσεις δεν έχουμε ιδιαίτερες, δεν θα μπει σε πίστα μοτοκρός, βόλτες στο χωματόδρομο θα πάει. Βάρος δεν μας ενοχλεί, ούτε μονοπάτι θα μπει, ούτε θα το σηκώνουμε κάθε 3 και λίγο από κάτω. Αρκεί να έχει 21 ζάντα μπροστά.

 

Με όλα αυτά τα δεδομένα, προσανατολίστηκα σε αυτά τα μοντέλα του πρώτου ποστ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε βρε ένα KLR  και μια χαρά θα είσαι.

Τα πάντα θα κάνει και έχεις πολλές πιθανότητες με κάνα 1.5 χιλιάρικο να βρεις αξιοπρεπές ενώ ΧΤ δύσκολα.

Καλές οι θεωρίες, αλλά τα περισσότερα από τα παραπάνω μοντέλα (XR, DR, DT, KLX) είναι είτε πανάκριβα για αυτό που είναι ή για τα χρόνια τους , είτε είναι "χρέπια ολκής".

Χρόνια ψάχνω για  μικρό on-off σε λογική τιμή και αξιοπρεπή κατάσταση, αλλά δεν έχω συναντήσει ακόμα.
Φθηνό σε μέτρια προς κακή κατάσταση έχω βρει κατά καιρούς, αλλά και πάλι ήθελε αρκετή δουλειά για να έρθει.

πριν 1 ώρα, το μέλος exppii έγραψε:

Δεν έχετε δει βούλγαρο με 6 μέτρα τζηπ μερτσέντες να σε έχει στους 30 πόντους από πίσω και να λες με πατάει - δεν με πατάει.

Μην είσαι σίγουρος ότι ήταν Βούλγαρος γιατί βλέπω καθημερινά ουκ ολίγους δικούς μας "πατριώτες" με βουλγάρικες πινακίδες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπαρχει και το κλασσικο dr 650 που μπορεις να δεις. Mε fairing και χωρις (καλυτερα χωρις). Πιο offroad απο τα αλλα 2 και γινεται και αρκετα μαχιμο με απλες μετατροπες (ψαξε youtube).
Xlr, xr κτλπ. επισης αξιολογα αν τα βρεις σε καλη τιμη.

Τα 250 δε βγαζουν 15 αλογα ας μην υπερβαλουμε. Το ax-1 που ειναι απο τα δυνατα της κατηγοριας βγαζει κοντα στα 30.

Το ΧΤ δεν ειναι και τοσο offroad παντως σε σχεση με τα αλλα.
Παρε ο,τι βρεις σε καλυτερη κατασταση και σου κανει κλικ.
Ολα αυτα πανω κατω ιδια ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφου εχεις εντουρο, αρα δε θα ξεσπας πανω του στο χωμα και ολοι οι χωματοδρομοι ειναι βατοι, γιατι δεν κοιτας κατι πιο πολιτικο και πιο καινουριο; Δε λεω να παρεις γυμνο, αλλα εγω θα εβαζα ΚΑΙ κατι του στυλ πηγασος 660 η καποιο ΚΛΕ 500, ακομα και freewind η το τεντωνω και ναι θα βαλω και τρανσαλπ, ολα κατω του 2χιλιαρου.

Ολο και κατι θα χρειαστεις να κουβαλισεις, τα υποπλαισια πχ του xr, θα σου βγαλουν την κλασσικη ρωγμη μετα την πρωτη βολτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος exppii έγραψε:

Χαίρεται χαίρεται long time no see και τα συναφή.

[........................]

Με μία γρήγορη ψαχτική είδα 2 μοντέλα που θα μας έκαναν τη δουλειά. Το παλιό κλασικό ΧΤ600Ε και KLR650C (όχι motard)

[............................]

Μια ερώτηση εδώ και για σένα και για τους υπόλοιπους. Στην Ελλάδα ποιές εκδόσεις του KLR ήρθαν; Ποιές είναι οι διαφορές τους;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 250αρια εντουρακια βγαζουν 19 με 21 αλογα στον τροχο, τα 28-30 ειναι στον στροφαλο.

Το 400R που εχω ειναι ενα playbike, 126 κιλα γεματο 34 αλογα τροχο, αλλα δεν προκειτε να βρεθει σωστο σε λογικη τιμη, τα περισσοτερα ειναι χρεπάκια.

ΤΤ/ΤΤR 600?

Βασικα τι ποσό θελεις να διαθέσεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα είπαμε και σε άλλο θέμα, TTR 250 παίζουν λίγα και "εξοργιστικά" ακριβά.
Αυτή τη στιγμή 4 στο car, το ένα με ζημιά, δύο χρέπια και ένα RAID στα 2500€.:uglystupid2:
Αυτά με το πλαστικό ντεπόζιτο, τα μπλέ ξεκινάνε από τα 2000€ και πάνω και θυμίζω για μηχανάκια 20 ετίας μιλάμε.
Εμένα με ενδιαφέρει σαν μοντέλο το συγκεκριμένο, αλλά εδώ και κάνα χρόνο που το κοιτάζω, βρήκα μόνο ένα αξιόλογο σε τίμια τιμή.

XR 400 από 2000€ και θα δεις και πολύ πιο πάνω...

DR 650, οκ αλλά πόσα κυκλοφορούν.(19 αυτή τη στιγμή στο car, 4 αγγελίες από τον ίδιο πωλητή, για το ίδιο μηχανάκι, βάζω μέσα και κάτι scrambler και κάτι RS κλπ κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Μια ερώτηση εδώ και για σένα και για τους υπόλοιπους. Στην Ελλάδα ποιές εκδόσεις του KLR ήρθαν; Ποιές είναι οι διαφορές τους;

Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο( βλ. παραεισαγωγές) όλες βρίσκονται στην Ελλάδα, σε διαφορετικές ποσότητες όμως.

Εν συντομία, για να μην μ@μηθεί το θέμα του παιδιού.
Οι διαφορές είναι κυρίως στα πλαστικά, χωρητικότητες ρεζερβουάρ, διάμετρος καλαμιών κ.α.

KLR 650-A το μοντέλο που μοσχοπούλησε στο Αμέρικα, λίγα θα βρεις και εδώ, στην Ελλάδα.

spacer.png

KLR 650-Β, το επονομαζόμενο και Tengai. Πρώιμο "adventure", πολύ πριν ανακαλύφθεί το "adventure".
Πολύ λίγα έχω δει στην Ελλάδα.

spacer.png

KLR650-C, δεν πήγε ποτέ Αμερική και το συναντάς πιο συχνά στην Ελλάδα, γιατί έβγαινε και πουλιούνταν μέχρι το 2004-2005.
Τα τελευταία κομμάτια τα μετέτρεπαν οι αντιπροσωπείες σε ντεμέκ motard (οι μόδες βλέπεις), με στεφάνια, εξατμίσεις, τιμόνια της Ιταλικής WRP.

spacer.png

KLR 650 E, το τελευταίο μέχρι την κατάργηση του μοντέλου (το 2018), δεν το βλέπω συχνά εδώ, στην Αμερική πούλησε αρκετά, είχε αρκετές "αναβαθμίσεις", το μεγαλύτερο μέρος του παραμένει, ειδικά στα μηχανικά μέρη, ίδιο.
spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Κοίτα και τα DR 600-650 και dominator 650

Μ ένα χιλιαρικάκι ή λίγο παραπάνω παίρνεις καλό ΝΧ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος exppii έγραψε:

.Εκτός από αυτά, ένα μηχανάκι 200 250 κυβικά 15 άλογα δεν θα την παλέψει να βγει με ασφάλεια σε επαρχιακό,

Με όλα αυτά τα δεδομένα, προσανατολίστηκα σε αυτά τα μοντέλα του πρώτου ποστ.

Όλα τα 250ρια, κατεβαζουν ανετα και με ασφάλεια 100χλμ/ω.

Τα μοντελα που εχεις βαλει, ειναι επιστροφή στα 90's. Τοτε που όσοι ψαχνόμασταν για τετοια χρήση και ταξιδιωτικό μαζί καταλήγαμε σε αυτά. Οι Αφρικα ήταν θεόβαρες, τα Τενερέ ζημιάρικα. Κυκλοφορούσαν τα μοντελα του '80 ανακατεμενα με μοντελα '90 όπου οι κατασκευαστες ''ψαχνόντουσαν'' και απλά δεν άκουγαν τον κόσμο της μοτό. Εως το '96, όπου βγηκε ο LC-4 και μαζι με το άριστο συνολο των 620 κατάπινε ότι κινιόταν εμπρός του.

Ζητας μοτό για τετοια χρηση, αλλά θα πρέπει να κανεις συμβιβασμούς εν ετει 2021. Ναι, ειναι παλιά, και θες πολυ ψάξιμο. Και θα πρέπει να ριξεις αρκετο νερό στο κρασί σου, διότι ΠΑΝΤΑ καπου θα υστερεί.

Το θετικο ειναι, οτι μετα απο τοσα χρονια, ειναι γνωστες οι ασθενειες εκεινων των μοτό, και που πονανε.

Εχεις σκεφτει να πας σε κανα διχρονο ΚΤΜ 300ρι ?

Τα λεφτα που ζητανε για καποια μοντελα που προταθηκαν παραπανω, ειναι σχεδον τα ιδια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 ώρες, το μέλος strokt up έγραψε:

Μέχρι πόσα χρήματα έχεις σκοπό να δώσεις;

Βαριά 1500, για μηχανάκι τέτοιας χρήσης και τέτοιας ηλικίας (που έχει πάει και φαντάρος).

 

 

πριν 19 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Xlr, xr κτλπ. επισης αξιολογα αν τα βρεις σε καλη τιμη.

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να έβγαζε διάφορα XR/L/S όπως είπε και ο @Tasos Meli, στη χειρότερη μπορεί να παίξουν και αυτά αλλά με συμβιβασμό στην άσφαλτο.

 

 

πριν 19 ώρες, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

πηγασος 660 η καποιο ΚΛΕ 500, ακομα και freewind η το τεντωνω και ναι θα βαλω και τρανσαλπ

Πήγασος 19", freewind παρομοίως, KLE-TRANSALP δικύλινδρα, 660 (ΧΤ?) ακριβό. Να ελέγχεις δίκτυο ποτίσματος δέντρων με ταχύτητα βαδίσματος μέσα στη ντάλα, λάσπη (και ενίοτε ξεκαβάλημα) με δικύλιδρο μου θυμίζει κάτι ταλαίπωρους που πάνε εντούρο με 1200 GS

 

πριν 17 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το 400R που εχω ειναι ενα playbike, 126 κιλα γεματο 34 αλογα τροχο, αλλα δεν προκειτε να βρεθει σωστο σε λογικη τιμη, τα περισσοτερα ειναι χρεπάκια.

Βλέπω σημεία και τέρατα, μηχανάκια από κόσμο που ήταν σε φάση "α, αλλάζουμε και τα λάδια, δεν το ήξερα" που θέλουν ακόμα 2 χιλιάρικα να γίνουν σωστά, τα ζητάνε την Αρτα με τα Γιάννενα.

 

TTR 600 δεν υπάρχει ακανγκούρευτο, TTR 250 δεν υπάρχουν τέλος, DR 650 δεν υπάρχουν, Dominator πολύ πλαστικό

πριν 50 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Μ ένα χιλιαρικάκι ή λίγο παραπάνω παίρνεις καλό ΝΧ

αλλά παίζει και ξεβράκωμα που είναι της μόδας για προαωπικό στυλ 😆

 

πριν 46 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τα μοντελα που εχεις βαλει, ειναι επιστροφή στα 90's

Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, άλλο σχεδιαστικά στα 90's και παλιότερα και άλλο κατασκευαστικά. Για αυτή τη δουλειά καρμπυλατέρ, αερόψυξη και ποιότητα κατασκευής χρειάζεται. Να πάρω μηχανάκι που θέλει διαγνωστικό για να γυρνάω στα χωράφια;

 

πριν 49 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ζητας μοτό για τετοια χρηση, αλλά θα πρέπει να κανεις συμβιβασμούς εν ετει 2021. Ναι, ειναι παλιά, και θες πολυ ψάξιμο. Και θα πρέπει να ριξεις αρκετο νερό στο κρασί σου, διότι ΠΑΝΤΑ καπου θα υστερεί.

Δεν βιαζόμαστε, πάω και με το αγροτικό 😝

 

πριν 50 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Εχεις σκεφτει να πας σε κανα διχρονο ΚΤΜ 300ρι ?

Μπα, άμα πάει εκεί το ζήτημα θα βάλω φώτα φλας τελάρο στο καθαρό και θα πορευτώ.

 

Σόρρυ για το φορμά του μηνύματος, ήθελα να απαντήσω σε όλους που μπήκαν στον κόπο να γράψουν. Για να ευθυμήσουμε λίγο, παίρνω τηλέφωνο έναν πιτσιρικά που είχε κάτι που με ενδιέφερε, μου λέει το κλασικό "το έδωσα". Αφού δεν τον άρχισα στα καντήλια τυχερός ήταν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος exppii έγραψε:

Βλέπω σημεία και τέρατα, μηχανάκια από κόσμο που ήταν σε φάση "α, αλλάζουμε και τα λάδια, δεν το ήξερα" που θέλουν ακόμα 2 χιλιάρικα να γίνουν σωστά, τα ζητάνε την Αρτα με τα Γιάννενα.

Και γω για να το επαναφέρω έριξα 2,5Κ, θα μπορούσα και με λιγότερα χωρις να κάνω καμία έκπτωση σε ποιότητα αλλα αφού ανοίχτηκε το βελτίωσα σε κάποια σημεία.

Πραγματικα τα λεφτά που ζητάνε είναι υπερβολικά, εγώ χρεπάκι το πήρα 1400 πριν 10 χρόνια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει κι άλλη πρόταση.

CM 200 και  GN 250.

Τα 2 συγκεκριμενα, ειναι εργάτες και αντέχουν σε οτιδηποτε. Ειναι ανετα, σηκωνουν φορτωμα, δεν κανιβαλίζονται (συνηθως), εχουν φθηνα ανταλλακτικά, παιρνουν μπρος με μιση μιζιά (εχοντας μια στοιχειώδη συντηρηση), εχουν φθηνα ελαστικά.

ΠΑΝΕ χωμα πολυ πιο ευκολα απο άλλα, χωρις να το λυπάσαι. Θα βγουν σε ανοιχτο δρόμο μια χαρά.

Ροπάτα και άνετα, ψάξε στο καρ.γρ απο '90 και μετα και να ειναι ο 1ος κάτοχος.

Χαμηλη θεση οδηγησης, εύκολος χειρισμός, μη ταλαίπωρο ανεβα-κατεβα.

Ναι, τα εχω οδηγησει και τα 2 και σε όλες τις συνθηκες αποδειχτηκαν διαμάντια.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε:

Υπάρχει κι άλλη πρόταση.

CM 200 και  GN 250.

Τα 2 συγκεκριμενα, ειναι εργάτες και αντέχουν σε οτιδηποτε. Ειναι ανετα, σηκωνουν φορτωμα, δεν κανιβαλίζονται (συνηθως), εχουν φθηνα ανταλλακτικά, παιρνουν μπρος με μιση μιζιά (εχοντας μια στοιχειώδη συντηρηση), εχουν φθηνα ελαστικά.

ΠΑΝΕ χωμα πολυ πιο ευκολα απο άλλα, χωρις να το λυπάσαι. Θα βγουν σε ανοιχτο δρόμο μια χαρά.

Ροπάτα και άνετα, ψάξε στο καρ.γρ απο '90 και μετα και να ειναι ο 1ος κάτοχος.

Χαμηλη θεση οδηγησης, εύκολος χειρισμός, μη ταλαίπωρο ανεβα-κατεβα.

Ναι, τα εχω οδηγησει και τα 2 και σε όλες τις συνθηκες αποδειχτηκαν διαμάντια.

 

 

Βρε λες; Να μια leftfield πρόταση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...