Jump to content
miltosbla

Αναβάθμιση daytona sprinter 50

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή χρονιά.Πρόσφατα ήθελα να αναβαθμίσω ενα 50αράκι που έχω στην κατοχή μου.Θέλω να το κάνω ενα χαλαρό βολτάδικο 52mm-53mm-54mm.Τι υλικά θα χρειαστώ και απο τι άλλο μοτέρ θα ταιριάζουν πάνω στο μοτέρ του sprinter..Ευχάριστω προκαταβολικά για τον χρόνο σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μισό κιλό αλεύρι τύπου 70%
1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, 15gr μαγιά και μισό ποτήρι νερό.

Στα μηχανάκια συνήθως τα αποκαλούμε ανταλλακτικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το πιο απλο ειναι να παρεις ενα μοτερ ολοκληρο 125 να βαλεις πανω χωρις να πειραξεις βιδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα 210€ βρίσκεις Lifan 110 και τα καπάκια του Daytona ταιριάζουν πάνω. Το έχει κάνει φίλος σε 50αρι Sprinter. 

Το 110 μια χαρά είναι για χαλαρές βόλτες.

Μην μπεις στην διαδικασία να ανοίξεις κάρτερ για μεγαλύτερα κυλινδροπίστονα κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω ενα lifan 110 αλλα θελω να το κανω ετσι!Ηαληθεια ειναι οτι το lifan ειναι κομπλε σε ταχυτητα-βενζινη αλλα ελεγα να το κανω με ανοιγμα καρτερ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις λεφτά για "πέταμα" τσίμπα καλύτερα καλό κρανάκι και μπουφάν/γάντια θα πιάσουν και τόπο έτσι.

Ενημερωτικά στο λέω: ο πατέρας μου είχε στρογγυλοφάναρο C50, το έκανε αρχικά 72cc και αργότερα με άνοιγμα κάρτερ κλπ το έκανε 105cc. Τελικά του κόλλησε γιατί δεν έφταναν τα λάδια μέσα στο κάρτερ. 

Τα 52,53,54 mm που αναφέρεις μαζί με αλλαγή στρόφαλου που πρέπει να γίνει θα αντιστοιχούν σε 100κατι κυβικά. Το δε κάρτερ είναι φτιαγμένο για 50αρι που σημαίνει οτι δέχεται συγκεκριμένες δυνάμεις απο την καύση, και μπορεί να πάρει συγκεκριμένη ποσότητα λαδιού. 

Επίσης με κάθε άνοιγμα κάρτερ, αύξηση κυβισμού κλπ προφανώς χάνεις αξιοπιστία. 

Θα έβαζα το Lifan πάνω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 16/1/2021 at 11:36 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αν έχεις λεφτά για "πέταμα" τσίμπα καλύτερα καλό κρανάκι και μπουφάν/γάντια θα πιάσουν και τόπο έτσι.

Ενημερωτικά στο λέω: ο πατέρας μου είχε στρογγυλοφάναρο C50, το έκανε αρχικά 72cc και αργότερα με άνοιγμα κάρτερ κλπ το έκανε 105cc. Τελικά του κόλλησε γιατί δεν έφταναν τα λάδια μέσα στο κάρτερ. 

Τα 52,53,54 mm που αναφέρεις μαζί με αλλαγή στρόφαλου που πρέπει να γίνει θα αντιστοιχούν σε 100κατι κυβικά. Το δε κάρτερ είναι φτιαγμένο για 50αρι που σημαίνει οτι δέχεται συγκεκριμένες δυνάμεις απο την καύση, και μπορεί να πάρει συγκεκριμένη ποσότητα λαδιού. 

Επίσης με κάθε άνοιγμα κάρτερ, αύξηση κυβισμού κλπ προφανώς χάνεις αξιοπιστία. 

Θα έβαζα το Lifan πάνω...

Εννοείται εξοπλισμό έχω αγοράσει πριν ακόμα πάρω το 1ο μηχανάκι.Δουλεψα το καλοκαίρι και για να "πείσω" την μάνα μου για να το πάρω πρώτα αγόρασα εξοπλισμό για να δείξω υπευθυνότητα.Βεβαια πάντα τα φοράω .Όσο για το lifan έχω χρησιμοποιήσει καλό είναι σαν μοτέρ αλλά όλοι το κοροϊδεύουν και δεν ξέρω τον λόγο.Εγω παντός κάτι παραπάνω δεν χρειάζομαι από τα 80+ που δίνει το lifan με ένα 20αρι καρμπυρατέρ που εχω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα πρόσφατα αγόρασα ένα καρμπυρατέρ 20άρι shark.το πάω σπίτι και μετά συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει να πάρω λαιμό.αλλά έχω στην κατοχή μου ένα από 18αρι καρμπυρατέρ και ένα από 21.πρέπει ο λαιμός σου είναι αποκλειστικά το ίδιο νούμερο με το καρμπυρατέρ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος miltosbla έγραψε:

 αλλά όλοι το κοροϊδεύουν και δεν ξέρω τον λόγο

Θα σου πω εγώ τον λόγο, επειδή είναι Lifan  :tooth:

πριν 11 ώρες, το μέλος miltosbla έγραψε:

Καλησπέρα πρόσφατα αγόρασα ένα καρμπυρατέρ 20άρι shark.το πάω σπίτι και μετά συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει να πάρω λαιμό.αλλά έχω στην κατοχή μου ένα από 18αρι καρμπυρατέρ και ένα από 21.πρέπει ο λαιμός σου είναι αποκλειστικά το ίδιο νούμερο με το καρμπυρατέρ;

Για να κουμπώσει "γάντι" ναι πρεπει να είναι ίδιο νούμερο!

Περα πλάκας περι του lifan κτλπ, σε σχέση με το να πειράξεις το 50άρι μοτέρ εννοείται να βάλεις το Lifan επάνω, το αποτέλεσμα θα είναι και πιο δυνατό και πιο αξιόπιστο, και μην σε πειράζει που είναι Lifan και όλοι το κοροιδεύουν (επειδή είναι Lifan) :tongue:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι και εμένα πιο παλιά με πείραζε που τα Address τα κοροϊδεύαν γιατί δεν πάνε τόσο όσο τα Crypton-X τα φτιαγμένα GLX κλπ. Και καλά "τάφος", "δεν πάει βήμα" κλπ και ας έχει ακριβώς ίδια γκάζια με ένα Innova injection, Daytona Sprinter κλπ. Αλλά τώρα που κοντεύω τα 23 δεν με νοιάζει, τότε που ήμουν 18μιση-19 χρονών με πείραζε.

Αν εσένα σε καλύπτει καλά το Lifan κλαίν μάιν τι σου λένε. Να στο πω πιο λαϊκά: χέσε την γνώμη των υπολοίπων. Και τα Daytona κινέζικα είναι αλλά έχουν κάνει μπόλικες πωλήσεις. Επίσης Lifan 110 μοτέρ έχω δει άπειρα έξω. Τίμιο μοτεράκι είναι, βάλτο πάνω και καλές βόλτες.

Για το καρμπυρατέρ πρέπει να είναι ακριβώς το ίδιο νούμερο ο λαιμός. Ψάξε για λαιμό 20mm, δεν νομίζω να σου κοστίσει πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ναι και εμένα πιο παλιά με πείραζε που τα Address τα κοροϊδεύαν γιατί δεν πάνε τόσο όσο τα Crypton-X τα φτιαγμένα GLX κλπ. Και καλά "τάφος", "δεν πάει βήμα" κλπ και ας έχει ακριβώς ίδια γκάζια με ένα Innova injection, Daytona Sprinter κλπ. Αλλά τώρα που κοντεύω τα 23 δεν με νοιάζει, τότε που ήμουν 18μιση-19 χρονών με πείραζε.

Αν εσένα σε καλύπτει καλά το Lifan κλαίν μάιν τι σου λένε. Να στο πω πιο λαϊκά: χέσε την γνώμη των υπολοίπων. Και τα Daytona κινέζικα είναι αλλά έχουν κάνει μπόλικες πωλήσεις. Επίσης Lifan 110 μοτέρ έχω δει άπειρα έξω. Τίμιο μοτεράκι είναι, βάλτο πάνω και καλές βόλτες.

Για το καρμπυρατέρ πρέπει να είναι ακριβώς το ίδιο νούμερο ο λαιμός. Ψάξε για λαιμό 20mm, δεν νομίζω να σου κοστίσει πολύ.

Ναι δίκιο έχεις σε ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...