Jump to content
J1manis

βελτιωσεις σε daytona sprinter 50 injection 2019

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους ειμαι λιγο καινουργιος στο forum και θελω τα φωτα σας στο τι βελτιωσεις μπορω να κανω.

Αρχικα το μηχανακι ειναι ενα daytona sprinter 50 injection του 2019 (του εχω βαλει μονο μια εξατμιση Motosport με μεγαλη μπουκα ) πλεον το μηχανακι δεν με ικανοποιει οποτε θα ηθελα να το φτιαξω λιγο.

Δεδομενου οτι ειναι injection δεν μπορω να βαλω μοτερακι lifan και τα 350$ που ζητανε για το 125αρι μοτερ την daytona μου φανταζουν παρα πολλα τι μετατροπες μπορω να κανω για να πηγαινει λιγο καλυτερα χωρις να υπαρχει επικινδυνοτητα να με αφησει....

ολες οι γνωμες ειναι ευπροσδεκτες ευχαριστω εκ των προτερων!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρα πολλά 350 ευρώ για ολοκαίνουριο μοτέρ 125 daytona ? E οχι δα ... + οτι το βαζεις και ξεμπερδεύεις, επίσης θα εχεις ενα άλλο μηχανάκι αρκετα πιο δυνατό, εργοστασιακό χωρις μετατροπές. Το 50άρι όσες μετατροπες και να το κάνεις αργα η γρήγορα θα το βαρεθείς ... Εδώ το 125 θα βαρεθεις μετά απο καιρό και θα θέλεις να κάνεις και αυτό να τραβάει λίγο καλύτερα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εννοειται πως στα 18 μου θα το πουλησω και θα παρω κατι πιο δυνατο εργοστασιακο απλα θα ηθελα να το βελτιωσω τωρα με λιγοτερα χρηματα απλα για να κανω την δουλεια μου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 350 ειναι μια νορμαλ τιμη, για να κανεις ενα μοτερ 50αρι να πηγαινει σαν μαμα 125 θα ξοδεψεις παραπανω, αν θελεις να το κανεις λιγο να ξεκολλαει και να μην κοστισει πολλα τοτε η μοναδικη λυση ειναι να το αλλαξεις ενα κυλινδρο 72cc και ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, η μοναδικη VFM βελτιωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς πολλά παιδιά λένε ότι είχαν πρόβλημα μετά την αλλαγή σε κυλινδροπίστονο μόνο με τον ψεκασμό. Για μένα βάλε την μαμά εξάτμιση να μην ακούγεται τουλάχιστον και βάλε 2-3 δόντια πιο μικρό δόντι πισω να μακρύνει λίγο και μην ασχολείσαι άλλο.  Κάνε υπομονή να έρθουν οι καλύτερες μέρες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το κάνεις 72αρι δεν θα πηγαίνει σωστά και αυτό γιατί ο εγκέφαλος έχει ρυθμιστεί για να ψεκάζει ως 50αρι. Και δεν αξίζει τώρα να ρίξεις πρόγραμμα σε 50αρι παπί. Γενικά σε 50αρι το να δίνεις χρήμα για να πάει καλύτερα είναι όσο άσκοπο όσο και το να ρίχνεις αντίστοιχα σε ένα 125αρι παπί λεφτά για επιδόσεις.

Άστο μανίσιο, μάζεψε λεφτά και τσιμπάς ένα μεγαλύτερο μηχανάκι.

Κοίτα τώρα με το 50αρι να το χαρείς όσο μπορείς και όταν έρθει η ώρα πας σε καλύτερο. Όλοι απο κάπου ξεκινάμε.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να δουλεψει σωστα πρεπει να φτιαξεις και τη συμπιεση, αν πας για ανταλλακτικα στον μπαρμπαμητσο και σου δωσει το σετ που βαζανε στα C50 πριν 40 χρόνια λογικο ειναι να μη δουλεψει ποτε σωστα, αν δεν παθεις δεν θα μαθεις, ασχολουμαι 25 χρονια με αυτες τις μαλακιες και καθε φορα μαθαινω και κατι νεο, απο τη στιγμη ομως που ολοι περιοριζονται και επαναπαυονται στις μηδαμινες γνωσεις των εμπορων μην περιμενετε να δειτε φως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος strokt up έγραψε:

Δυστυχώς πολλά παιδιά λένε ότι είχαν πρόβλημα μετά την αλλαγή σε κυλινδροπίστονο μόνο με τον ψεκασμό. Για μένα βάλε την μαμά εξάτμιση να μην ακούγεται τουλάχιστον και βάλε 2-3 δόντια πιο μικρό δόντι πισω να μακρύνει λίγο και μην ασχολείσαι άλλο.  Κάνε υπομονή να έρθουν οι καλύτερες μέρες.

εξηγησε μου λιγο τι ειναι τα δοντια γιατι ειμαι ψιλοασχετος😁

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Tasos Meli  Γενικά η καλύτερη απόδοση σε παπί κατά την γνώμη μου είναι όταν το συντηρείς σωστά. Όλα αυτά τα 125αρια αν το σκεφτείς διαφορετικά τα βλέπεις και ως υπερκυβισμένα 100αρια. Τα μοτέρ τους δηλαδή είναι ήδη "τερματισμένα" απο το εργοστάσιο δεν θες κάτι άλλο.

@J1manis Να παίξεις με το γρανάζωμα δηλαδή μπρος και πίσω γρανάζι αλυσίδας. Μικρότερο γρανάζι πίσω (λιγότερα δόντια δηλαδή) θα σου δώσει λίγο παραπάνω πορεία στο μηχανάκι (μην περιμένεις να τερματίσει το κοντέρ βέβαια), μεγαλύτερο πίσω = παραπάνω τράβηγμα αλλά χάνεις τελική. Το αντίστροφο ισχυεί για το μπροστά γρανάζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...