Jump to content
achilleasv

Βελτίωση εργοστασιακής εξάτμισης Honda innova 125i

Recommended Posts

Καλησπέρα συμφορουμίτες μου και Καλή Χρονιά με υγεία και καλά χιλιόμετρα!

Δεν προλαβαίνω να επισκέπτομαι το φόρουμ συχνά λόγω δουλειάς και επειδή ασχολούμαι και με το αυτοκίνητο πλέον... Του έκανα αυτά που ήθελα οπότε ασχολήθηκα ξανά με την innova μου. 

Όπως έχω γράψει στο θέμα μου, είναι στα 140 κυβικά με πιστόνι με γούβα για να μην ανεβάσει συμπίεση, έναν λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον μαμά και τον παράλληλο takegawa.

Με γράψανε για εξάτμιση πριν ένα χρόνο και πήρα την χαζή απόφαση να την πουλήσω και  να μην ξαναβάλω.. Έβαλα και καθρέφτες.. Έγινα προβλεπόμενος για το MYBIKE νομίζω ε;

Με την μαμά εξάτμιση το μηχανάκι στις ψηλές στροφές, ενώ μπορούσε να δώσει, ζοριζόταν. Δηλαδή το άκουγες πρόθυμο αλλά μέχρι εκεί.

Πήρα έναν σωλήνα από innova σαν της apido για να είναι πιο χοντρός και έκοψα την εξάτμισή μου σε δυο σημεία για να αλλάξω όλο τον σωλήνα μέχρι τον καταλύτη. Τον καταλύτη τον άφησα και πίσω του, στο διάτρητο, άνοιξα αρκετές τρύπες παραπάνω (μπορεί και άλλες τόσες).

Μοντάρω, κολλάω όμορφα να μην φαίνεται και πάω βόλτα.

Πήρε πιο πολύ δύναμη από ότι με μαμά λαιμό μέχρι και περίπου λίγες στροφές πριν τον κόφτη. Η δευτέρα σε ανηφορικό δρόμο δεν κοφτάρει αμέσως όπως έκανε με την VPR. Τα τελευταία 4-5 χλμ ανεβαίνουν πολύ αργά. 

Να βγάλω καταλύτη εντελώς; Πολύ μικρός ήταν και μετά από 10  χρόνια δεν ξέρω αν έχει και λόγο ύπαρξης..

Να ανοίξω πάλι και να κάνω καμία τρύπα  στα διαφράγματα του τελικού; 

Αφού έγινε πιο ελεύθερη μπροστά η λογική λέει να γίνει και πίσω.

Από θόρυβο δεν άλλαξε αισθητά πολύ.

Περιμένω τις γνώμες σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πραγματικα θελω να βρω σε καποια φαση τη χρυση τομη σε αυτο, μια εξατμηση να μην κανει θορυβο αλλα να μην κοβει το λιγοστο γκαζι που εχει το παπι, επειδη ειναι οπως ειπα λιγοστο ειναι και αισθητη η διαφορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πραγματικα θελω να βρω σε καποια φαση τη χρυση τομη σε αυτο, μια εξατμηση να μην κανει θορυβο αλλα να μην κοβει το λιγοστο γκαζι που εχει το παπι, επειδη ειναι οπως ειπα λιγοστο ειναι και αισθητη η διαφορα.

Τάσο είμαι αρκετά κοντά πιστεύω. Για το δικό μου όμως μόνο.. μπορεί δε μαμά ινοβα να μη δουλεύει καλά. 

Δεν περίμενα να πάρει τόση δύναμη σε όλο το φάσμα με τη βλακεία που έκανα! Χαχαχχα 

Πιστεύω πως αν βγάλω τον καταλύτη εντελώς και κάνω πιο εύκολη τη διαδρομή καυσαερίων προς τα έξω θα πέσει το back pressure και κάτι θα γίνει στα ψηλά..

Έχω την εντύπωση ότι στο παλάτζο γίνεται το θέμα μιας και άμα χαμηλώσω τη ρύθμιση του προγράμματος στο 3 από το 5 που δουλεύει παααααρα πολύ καλά, δηλαδη δεν προλαβαίνει να κάψει τη βενζίνη... Αλλά δε θα κάψουμε και το μοτέρ με το φτωχό μίγμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω πάντως που σε θυμάμαι όταν πηγαίναμε Αργαλαστή το καλοκαίρι άνοιξες το γκάζι στην ευθεία και παραλίγο να φύγεις σε άλλη διάσταση. Ρε άστο ως έχει πόσο παραπάνω γκάζι αυτό το μηχανάκι πχια; 😆

Δεν θα έβγαζα τον καταλύτη στην θέση σου. Αν το μηχανάκι απελευθερώθηκε και άλλο σε σχέση με πριν τότε νομίζω είσαι μια χαρά, τα είπαμε και στο τηλέφωνο. Απο την άλλη ο καταλύτης μετά απο 10 χρόνια θα έχει ήδη εξαντληθεί άρα ναι δεν έχει και λόγο ύπαρξης. Θα τον άφηνα μόνο και μόνο για το back pressure το οποιο βοηθάει και στο να μην χάνεται καύσιμο κατά την διάρκεια που γίνεται το παλάτζο στο μοτέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικά στο 3 θα έχει λιγότερα καυσαέρια, κάτι αντίστοιχο συνέβαινε στο Τownmate, όσο είχα έμβολο χαμηλής συμπίεσης και 25 καρμπυρατέρ, όταν έβαζα τάπα στην GL ρεταριζε στα μεσαία και μετά στα πολύ ψηλά δεν δεν πήγαινε, άλλαξα έμβολο και ανέβασα συμπιεση, έβαλα 20αρι, δουλεύει στρωτά και με την τάπα, μάλιστα έχει πάρει λίγο παραπάνω στα χαμηλά μεσαία, στο τέρμα μόνο αργεί να ανεβάσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγω πάντως που σε θυμάμαι όταν πηγαίναμε Αργαλαστή το καλοκαίρι άνοιξες το γκάζι στην ευθεία και παραλίγο να φύγεις σε άλλη διάσταση. Ρε άστο ως έχει πόσο παραπάνω γκάζι αυτό το μηχανάκι πχια; 😆

Δεν θα έβγαζα τον καταλύτη στην θέση σου. Αν το μηχανάκι απελευθερώθηκε και άλλο σε σχέση με πριν τότε νομίζω είσαι μια χαρά, τα είπαμε και στο τηλέφωνο. Απο την άλλη ο καταλύτης μετά απο 10 χρόνια θα έχει ήδη εξαντληθεί άρα ναι δεν έχει και λόγο ύπαρξης. Θα τον άφηνα μόνο και μόνο για το back pressure το οποιο βοηθάει και στο να μην χάνεται καύσιμο κατά την διάρκεια που γίνεται το παλάτζο στο μοτέρ.

Τασάρα, κυρίως το ψάχνω για την σωστή λειτουργία.. Απόδοση είμαι κομπλέ. Αλλά ποτέ δε μας φτάνει βλέπεις! Αυτό που ζητάω τώρα είναι να ελευθερώσω λίγο το τελικό καζάνι και να ρίξω backpressure γιατί κατά την επικάλυψη πιθανόν να είναι μεγαλύτερη η πίεση στο θάλαμο της εξάτμισης από ότι στην εισαγωγή και έτσι μπερδεύεται η κατάσταση. Ψιλά γράμματα και μπακαλίστικα όπως τα λέω.

πριν 9 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Λογικά στο 3 θα έχει λιγότερα καυσαέρια, κάτι αντίστοιχο συνέβαινε στο Τownmate, όσο είχα έμβολο χαμηλής συμπίεσης και 25 καρμπυρατέρ, όταν έβαζα τάπα στην GL ρεταριζε στα μεσαία και μετά στα πολύ ψηλά δεν δεν πήγαινε, άλλαξα έμβολο και ανέβασα συμπιεση, έβαλα 20αρι, δουλεύει στρωτά και με την τάπα, μάλιστα έχει πάρει λίγο παραπάνω στα χαμηλά μεσαία, στο τέρμα μόνο αργεί να ανεβάσει.

Ναι, αύριο θα δοκιμάσω να κάνω το πιο φθηνό. Να βάλω διάκενο εισαγωγής 0.05 από 0.10 και στην εξαγωγή να το αφήσω 0.10. 

Να ρυθμίσω ξανά και συμπλέκτη για να ξέρω 100% ότι δεν φταίει η ρύθμιση.

Αν έβαζα μπομπε θα ήθελα εντελώς άλλα πράγματα μετά και δε θα ήταν τόσο άνετο για τη χρήση που θέλω για μακρινές διαδρομές. Θα ζεσατινόταν γρήγορα.. Και θα ήθελα ελεύθερη εξάτμιση. Ενώ τώρα κάπως θα το βολέψουμε το θεμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Ναι, αύριο θα δοκιμάσω να κάνω το πιο φθηνό. Να βάλω διάκενο εισαγωγής 0.05 από 0.10 και στην εξαγωγή να το αφήσω 0.10. 

Σε τι πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διαβάζω διαμόρφωση  backpressure, άλλα διάκενα για να αλλάξει το παλάγκο, τρυπανιές σε καταλύτες και άλλα υψηλής μηχανολογίας πράγματα σε αυτό το θέμα.

Λεω να το τυπώσω να το χω να το διαβάζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Σε τι πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει;

Ίσως με μικρότερο διάκενο περάσει λίγο παραπάνω καύσιμο και χαμηλώσω το πρόγραμμα..

πριν 14 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Διαβάζω διαμόρφωση  backpressure, άλλα διάκενα για να αλλάξει το παλάγκο, τρυπανιές σε καταλύτες και άλλα υψηλής μηχανολογίας πράγματα σε αυτό το θέμα.

Λεω να το τυπώσω να το χω να το διαβάζω.

Κωστικο, αυτά σε παρακαλώ σε άλλους.. διάβασε και τα υπόλοιπα θέματά μου και ύστερα έλα από εδώ. Δεν έχω καμία όρεξη για σχόλια τέτοιου είδους.. 

Δεν έχω να αποδείξω σε κάποιον κάτι και το σταματάω εδώ. 

Α και αν δεν έχεις τι να κάνεις τόσο πολύ.. τύπωσε το!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ επειδή είχα το ίδιο θέμα στο crypton R, με την μαμά εξάτμιση ήταν λες και θα ανατιναχτεί μετά τα 60 χλμ, εβαλα μια apido των 40 ευρώ με σιγαστήρα εννοείται και "ησύχασα"

Απο το να κοβεις να κολλάς να τρυπάς κτλπ , βαλε μια με σιγαστήρα που δεν παίζει να σε γράψουν και τελείωσες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@achilleasv

Έστω ότι αν αλλάξεις το διάκενο μένει πιο πολύ ανοιχτή η βαλβίδα (που δεν ισχύει). Αυτό που θα περνάει είναι περισσότερο μείγμα, όχι περισσότερο καύσιμο. Η αναλογία βενζίνης/αέρα θα είναι είναι ίδια. 

 

Μην ασχοληθείς καν με αυτό. Επίσης είναι λάθος να ρυθμίζεις μείγμα και μετά να επεμβαίνεις σε εισαγωγή και εξαγωγή.

Φτιάξε πρώτα την εξάτμιση όπως θέλεις και μετά θα ασχοληθείς με την ρύθμιση του καυσίμου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχιλλέα μ, μπορεί να έχεις γράψει πολλά και να έχεις κάνει πολλά στην Ιννόβα, ΜΑΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ?😛

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@achilleasv

Έστω ότι αν αλλάξεις το διάκενο μένει πιο πολύ ανοιχτή η βαλβίδα (που δεν ισχύει). Αυτό που θα περνάει είναι περισσότερο μείγμα, όχι περισσότερο καύσιμο. Η αναλογία βενζίνης/αέρα θα είναι είναι ίδια. 

 

Μην ασχοληθείς καν με αυτό. Επίσης είναι λάθος να ρυθμίζεις μείγμα και μετά να επεμβαίνεις σε εισαγωγή και εξαγωγή.

Φτιάξε πρώτα την εξάτμιση όπως θέλεις και μετά θα ασχοληθείς με την ρύθμιση του καυσίμου.

Καύσιμο λέω το καύσιμο μίγμα!

Λες ε; Απλά ξέρω σε ποια θέση είναι το μίγμα όπως πρέπει και λίγο παραπάνω για να μην στεγνώσει το μοτέρ. Τώρα θέλω να φέρω την μαμά εξάτμιση λίγο πιο ελεύθερη. Οπότε λες να την ανοίξω και να επέμβω ξανά ε;

πριν 1 λεπτό, το μέλος costikos έγραψε:

Αχιλλέα μ, μπορεί να έχεις γράψει πολλά και να έχεις κάνει πολλά στην Ιννόβα, ΜΑΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ?😛

spacer.png

Λες να το βάψω όταν ξεκινήσει να καίει λάδι για να πάρω τα κενά;

πριν 30 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Εγώ επειδή είχα το ίδιο θέμα στο crypton R, με την μαμά εξάτμιση ήταν λες και θα ανατιναχτεί μετά τα 60 χλμ, εβαλα μια apido των 40 ευρώ με σιγαστήρα εννοείται και "ησύχασα"

Απο το να κοβεις να κολλάς να τρυπάς κτλπ , βαλε μια με σιγαστήρα που δεν παίζει να σε γράψουν και τελείωσες. 

Φίλε μου και με σιγαστήρα που τον είχα κάνει κιόλας κατά όλο το μήκος του τελικού με διάτρητο και διαδρομή διαφορετική... ακουγόταν πάλι αρκετά.. και γενικά είμαι της άποψης η εξάτμιση ελεύθερη η μανησια.

Δεν αντέχω τον θόρυβο του σιγαστήρα. Αλλά και πάλι μου το κάνανε ξεκάθαρο ότι την επόμενη φορά με εξάτμιση δε θα δεχτούν καμιά ένσταση για να πάρω σύντομα τα χαρτιά κτλ...

Ενώ με τη μαμά.. πόσο να ακουστεί; Και να ακούγεται λίγο παραπάνω λες έτσι το πήρα και το συζητάς... Άσε που περισσότερο ακούγεται το μοτέρ τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εξαρτάται από το πόσο θα μεταβάλει την ροή η πιο ανοιχτή εξάτμιση.

Αν έχεις δυναμομετρο εκεί κοντά περνά μια βόλτα. Αλλιώς ένας αναλυτής καυσαερίων θα σου λύσει όλες τις απορίες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

Λες να το βάψω όταν ξεκινήσει να καίει λάδι για να πάρω τα κενά;

Πιστεύω σε περίπτωση που καίει λάδια ένα μπλεδάκι/θαλασσί ταιριάζει καλύτερα 😛

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Φίλε μου και με σιγαστήρα που τον είχα κάνει κιόλας κατά όλο το μήκος του τελικού με διάτρητο και διαδρομή διαφορετική... ακουγόταν πάλι αρκετά.. και γενικά είμαι της άποψης η εξάτμιση ελεύθερη η μανησια.

Δεν αντέχω τον θόρυβο του σιγαστήρα. Αλλά και πάλι μου το κάνανε ξεκάθαρο ότι την επόμενη φορά με εξάτμιση δε θα δεχτούν καμιά ένσταση για να πάρω σύντομα τα χαρτιά κτλ...

Ενώ με τη μαμά.. πόσο να ακουστεί; Και να ακούγεται λίγο παραπάνω λες έτσι το πήρα και το συζητάς... Άσε που περισσότερο ακούγεται το μοτέρ τώρα.

Περίμενε λίγο, για να καταλάβω, σε έγραψαν με aftermarket ελεύθερη εξάτμιση ή με aftermarket με σιγαστήρα?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 ώρες, το μέλος graves έγραψε:

Περίμενε λίγο, για να καταλάβω, σε έγραψαν με aftermarket ελεύθερη εξάτμιση ή με aftermarket με σιγαστήρα?

 

Χωρίς σιγαστήρα με γράψανε. Αλλά και με σιγαστήρα κάνει πάλι πολύ θόρυβο και άσχημο...

Ακούγεται σα Sebring πως να το πω 😂

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Ακούγεται σα Sebring πως να το πω 😂

Θα ceβεcαι και δεν θα γελάς με την sebring..εμέις μεγαλώσαμε με αυτή γατάκι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Χωρίς σιγαστήρα με γράψανε. Αλλά και με σιγαστήρα κάνει πάλι πολύ θόρυβο και άσχημο...

Ακούγεται σα Sebring πως να το πω 😂

Ρε συ μην φοβάσαι οτι θα σε γράψουν με σιγαστήρα ... βαλε εκει μια εξατμιση να τελειώνεις ... η αστυνομία (Στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) κοιτάει αμα εχεις σιγαστήρα και μονο εαν δεν εχεις σε γραφει ... που ουτε καν χρειαζεται να κοιταξεις δηλαδη, ακουγεται η εξατμιση εαν εχει σιγαστηρα η αν δεν εχει ...

Τα μισά παπάκια εδώ με aftermarket εξατμίσεις με σιγαστήρα είναι, ε δεν παίζει να μας γράφουν όλους και να τις έχουμε ακόμα επάνω :tongue:

Παντός η apido στο crypton μου κανει μια χαρά ήχο με τον σιγαστήρα που έχει, ουτε να βαράει συναγερμούς αλλα ούτε και να ακούγεται το μοτέρ μόνο σαν την μανίσια

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 55 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Θα ceβεcαι και δεν θα γελάς με την sebring..εμέις μεγαλώσαμε με αυτή γατάκι 

Άλλα χρόνια!

πριν 24 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Ρε συ μην φοβάσαι οτι θα σε γράψουν με σιγαστήρα ... βαλε εκει μια εξατμιση να τελειώνεις ... η αστυνομία (Στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) κοιτάει αμα εχεις σιγαστήρα και μονο εαν δεν εχεις σε γραφει ... που ουτε καν χρειαζεται να κοιταξεις δηλαδη, ακουγεται η εξατμιση εαν εχει σιγαστηρα η αν δεν εχει ...

Τα μισά παπάκια εδώ με aftermarket εξατμίσεις με σιγαστήρα είναι, ε δεν παίζει να μας γράφουν όλους και να τις έχουμε ακόμα επάνω :tongue:

Παντός η apido στο crypton μου κανει μια χαρά ήχο με τον σιγαστήρα που έχει, ουτε να βαράει συναγερμούς αλλα ούτε και να ακούγεται το μοτέρ μόνο σαν την μανίσια

Ήμουν τόσα χρόνια με εξάτμιση. Έτυχα σε έναν βλάκα.. έγραφε εμένα με το παπί πλήρη εξοπλισμό και δίπλα περνούσανε κάτι διαλυμένα παπάκια χωρίς κράνος..

Δε θέλω να βάλω ξανά. Κάνει πολύ φασαρία όντως όταν το ανοίξω. 

 

Το πρόβλημα το έλυσα μάλλον. Ρύθμισα τον συμπλέκτη και στον ίδιο δρόμο με το πρόγραμμα στο 5 ανέβασε κανονικά μέχρι κόφτη η 2α. Εντάξει στα τελευταία 5 χλμ αργεί σε σχέση με την ελεύθερη εξάτμιση αλλά δεν πειράζει. 

Από όταν το ανέβασα το μοτέρ οι δίσκοι θέλουν κάθε μήνα τουλάχιστον ρύθμισμα. Τα σκληρά ελατήρια πλέον δεν είναι και τόσο σκληρά... Πρέπει να βρω ένα καλύτερο σύνολο συμπλέκτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...