panais460 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 (τροποποιήθηκε) καλή χρονια να εχουμε ολοι χωρις πτωσεις. ονομαζομαι παναγιωτης ειμαι 36 ετων. θελω να παρακολουθω τις συζητησεις και να μιλησω και εγω για το δικο μου θεμα που εχω με την μοτοσυκλετα μου και ισως βοηθησω και αλλους σε καποια θεματα. το προβλημα της μοτοσυκλετας μου υποψιαζομαι οτι ειναι κοινο. η μοτοσυκλετα λοιπον ειναι ενα kawasaki er6n πρωτης γενιας . αυτη την στιγμη εχει 53000 χλμ . το εχω απο τα 37000 χλμ της . ειναι στην κατοχη μου απο το 2015 οποτε καταλαβαινετε δεν το πολυ κυκλοφορω γενικα. τα αναλωσιμα ηταν παντα στην ωρα τους απο εμενα προσωπικα μιας και κατεχω το αθλημα λογω ειδικοτητας και μικρης πρακτικης εμπειριας. τα λαδια τα αλλαζω παντα μια φορα τον χρονο ή και πιο συχνα μιας και καθονται σε αδρανεια πολυ καιρο παρα δουλεουν ''καιγονται''. και εστιαζω τωρα στο προβλημα το οποιο ειναι ο συμπλεκτης. εχει μια περιεργη για μενα συμπεριφορα. ενω δεν ακουγεται κατι οταν τραβαω ντιζα και μετα την αφηνω (να βαρανε δηλ τα ελατηρια της καμπανας) και εχω αλλαξει ντιζα πριν απο εξι μηνες αγορασμενη απo kawasaki τεομοτο οταν ειμαι στο φαναρι και κουμπωνω νεκρα την στιγμη που αποσυμπλεκεται ο κινητηρας απο το σασμαν μου δινει η ροδα ενα ''σπρωξιμο''. δεν το κανει παντα δηλ καθε φορα που θα αφησω συμπλεκτη με νεκρα ταχυτητα να συμβει το ''σπρωξιμο'' αλλα εγω ανυσηχω και ειναι λιγο ενοχλητικη η αισθηση αυτη Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 8 από τον panais460 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1011 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 Έχουν κολλήσει από τη μάκα και την πολυκαιρία οι δίσκοι του συμπλέκτη. Αφού πιάνουν τα χέρια σου, άνοιξε τον, καθάρισε τα μεταλλικά και βάλε καινούργια τα φίμπερ. Εχει πολλά βίντεο ο σωλήνας να δεις πως γίνεται. Μάλλον δεν έχει γίνει ποτέ αυτό, αν κρίνω τα χιλιόμετρα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panais460 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 Παιζει να εχεις δικιο . Θα το ανοιξω ουτως η αλλως καποια στιγμή μαζι με αλλαγή λαδιού να μετρησω κιολας. Εχω manual και εχω ψωνισει δισκακια ελατήρια απο ΤΕΟΜΟΤΟ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1011 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 Πάρε και τη φλάντζα μη τυχόν σου χαλάσει στο βγάλσιμο. Να κοιτάξεις και τα μεταλλικά μην έχουν κουταλιάσει (αν και δε νομίζω) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panais460 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 Σημερα το πρωι για να μην κανω που πολλά μιας και ακομη δεν εχω αγοράσει δυναμοκλειδο αλλαξια λαδια φιλτρα και είναι κομπλέ. Τα λαδια βγήκαν μαυρα καμενα οχι πολυ λιπαρά στα 2200 γρ. Οποτε στην επομενη αλλαγή θα εχω και δυναμοκλειδο και θα ανεβασω και φωτο με τα βηματα αλλαγης Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες