Jump to content
Dennis Kand

Crypton R 105 βελτιωση και ανακατασκευη

Recommended Posts

Καλησπερα και καλη χρονια to everyone!

Crypton r 105 παρατημενο και παμε να το αναστησουμε. Εχει ανοιχτει καρτερ αλλαγη ρολεμαν, τσεκαρισμα τα γραναζια και ερωτημα , σε μαμα σροφαλομπιελα διαδρομη 54, λεμε να παμε στα 56 mm κυλιδροπιστονα aasa ή κατι παρομοιο , υπαρχει ομως προοπτικη και για 59mm η δεν θα χωρεσει-αντεξει η μαμα μπιελα?

Ευχαριστω εκ των προτερων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι λέμε να αλλάξουμε βαλβίδες , τι προτείνεις ;;

Το καρτερ μέχρι πόσα χιλιοστά κυλιδροπιστονο χωράει ;

Μαμά χωρίς να το πειράξουμε .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

55 σίγουρα γιατί το είχα, λογικά μέχρι  57 χωρίς άνοιγμα, το 59 θέλει γιατί το είχα και 59.

Αν δεν φτιάξετε την κεφαλή με μεγαλύτερες βαλβίδες τότε να μην πάτε πάνω από 55, για μαμα κεφαλή το 54Χ54 είναι ιδανικό με ένα εκκεντροφόρο 5ο σταδιο και καρμπυρατέρ από 22 ως 26 + ελεύθερη εξατμηση και φίλτρο έχεις ένα άλλο μηχανάκι χωρίς απώλεια αξιοπιστίας, απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχεις ταλαιπωρημένη μπιέλα-στρόφαλο, επίσης μην βάλετε φθηνά ανταλλακτικα όπως narita ή top την έχω πατήσει πολλές φορές με αυτά μέχρι που έβαλα Daytona και ηρέμησα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεγαλύτερες βαλβίδες τι προτείνεις ; 
Τώρα με έβαλες σε σκέψεις με το 55 , θα αλλάξουμε σίγουρα μπιέλα , θα πάμε σε ενισχυμένη i racing λογικα, , για στρόφαλο παίζεται , είναι ο μαμά , δεν φαίνεται τόσο ταλαιπωρημένος . Έχουμε εκκεντροφόρο , κάτι σε τρίτο στάδιο , τώρα ψάχνουμε σε κυλιδροπιστονο aasa μάλλον . Λες να χρειαστεί και ροικη ; 

πριν 3 λεπτά, το μέλος Dennis Kand έγραψε:; 

Επίσης θα αλλαχτούν και όλα τα ρουλεμάν , για καλό και για κακό .

Τροποποιήθηκε από τον Dennis Kand

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για βαλβίδες δεν έχω ιδέα, όταν είχα το μηχανάκι αυτές οι εργασιες ήταν από άλλο πλανήτη, τώρα είναι πιο προσιτές οι τιμές τους, επίσης καλό θα είναι να διευρύνεις τους αυλούς από τη στιγμή που θα μεγαλώσουν και οι βαλβίδες, αφού θα πας στον Άγγελο για τη μπιέλα, γιατί δεν του ζητάς μια συνολική τιμή ώστε να σου φτιάξει αυτός τον κύλινδρο με το κατάλληλο πιστόνι? Είναι λίγο πιο ακριβός  στη δουλειά αλλά είναι άψογος, μου έφτιαξε ένα κύλινδρο καλύτερο από γνήσιο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

55 σίγουρα γιατί το είχα, λογικά μέχρι  57 χωρίς άνοιγμα, το 59 θέλει γιατί το είχα και 59.

Αν δεν φτιάξετε την κεφαλή με μεγαλύτερες βαλβίδες τότε να μην πάτε πάνω από 55, για μαμα κεφαλή το 54Χ54 είναι ιδανικό με ένα εκκεντροφόρο 5ο σταδιο και καρμπυρατέρ από 22 ως 26 + ελεύθερη εξατμηση και φίλτρο έχεις ένα άλλο μηχανάκι χωρίς απώλεια αξιοπιστίας, απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχεις ταλαιπωρημένη μπιέλα-στρόφαλο, επίσης μην βάλετε φθηνά ανταλλακτικα όπως narita ή top την έχω πατήσει πολλές φορές με αυτά μέχρι που έβαλα Daytona και ηρέμησα.

Για πες για την TOP λιγο και που την έχεις πατήσει? Εκανα πρόσφατα ανακατασκευή το crypton r 115 και έβαλα 54mm TOP κυλινδροπίστονο (επειδή ηταν γιαπονέζικο και σε νορμαλ τιμη) και εναν εκκεντροφόρο 5ο στάδιο taiwan (δεν θυμάμαι μάρκα ακριβώς, ARC? ΑRCO? Κάτι τέτοιο) μαζί με taiwan στροφαλομπιέλα μάρκας W Standard  (δεν βρίσκαμε γνήσια εκτός μια που είχε 300 ευρώ, ούτε γιαπονέζικη και το βιαζόμουν γιατι σε 4 μέρες ξεκινούσα delivery)

Καρμπ έχω το μαμά, μια χαρά δουλεύει με αυτό και εξάτμιση apido (με σιγαστήρα) - Δεν τα έβαλα όλα aasa π.χ. γιατι ξέφευγε σε τιμή καθώς στην επισκευή χρειαζόταν σχεδόν τα πάντα να αλλαχτούν, όχι μόνο κυλινδροπίστονο, επίσης δεν τα έβαλα γνήσια όχι τόσο για την τιμή αλλα γιατι ήθελα παραπάνω χιλιοστά.

Το μηχανάκι όπως είπα δουλεύει ντελίβερι και κανει 100 με 120 χλμ καθημερινά σε περιοχή με αρκετές ανηφόρες, βέβαια δεν το λιώνω, πανω απο 60 δεν παω πουθενά αλλα το ζόρι δεν παύει να υπάρχει στις ανηφόρες ... Λές να έχω κι εγώ θέμα? Τι ακριβώς θέμα είχες εσύ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Τοπ, ναριτα, tkrj και γενικότερα πιστόνια των 25-30 ευρώ είναι για αντικατάσταση του μαμα, επαρκής η ποιότητα για νορμαλ χρήση, άσχετα ότι είναι ντελιβεράδικο και γράφει αρκετά χιλιόμετρα.

Στα δικά μου χέρια τότε 18-20 χρόνων το γκάζι δούλευε σαν on/off διακόπτης, αν μπορούσα να πάω καπου με τέρμα γκάζι τότε γιατί να πάω με μισό?

Καθημερινή και σκληρή η χρήση που έκανα, σούζες κόντρες και σε όλες τις ευθείες πήγαινα με τελική, το αποτέλεσμα όσο το είχα 55 ήταν να μου ραγίσει 3 φορές πιστόνι, μετά το έκανα 59 με ναριτα και συμπιεση στο θεό, πάνω σε μια προσπέραση έσπασε για κάποιο λόγο το πιστόνι και μου τα έκανε όλα ρύζι.

 Μετά άλλαξα μοτέρ και έβαλα 54 Daytona, το κράτησα κανένα χρόνο και πούλησα το μοτέρ και ξανά έφτιαξα το Τ με μαμα μοτέρ.

Εχω ξατι ξεχασμένα βίντεο στο yt.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...