Jump to content
Sign in to follow this  
xristos1988

κοστος μηχανων και συντηρησης ?

Recommended Posts

Γεια σας σκεφτομαι να αγορασω μηχανη και αναρωτιεμαι εαν θα μπορουσα να αντεξω τα εξοδα της, μου αρεσουν πολυ οι yamaha r1 του ετους 2003, cbr1000rr ετους 2005, yamaha r6 του 2005 , στο περιπου τι τιμες να περιμενω απο αυτες τις μηχανες (τωρα που ειναι και χειμωνας και υποτιθετε οτι πεφτουν και λιγο οι τιμες) , επισης  διαβαζω οτι το κοστος συντηρησης 1000ρας ειναι μεγαλο αλλα οσο και να εψαξα στο ιντερνετ δεν μπορεσα να βρω νουμερα, δηλαδη ποσα χρηματα ειναι το κοστος συντηρησης απο τις παραπανω μηχανες που αναφερω?

 

Τελος σκεφτομαι οτι εαν δεν την παλευα για μηχανη δρομου κατι χρονολογιας 2003 με 450 κυβικα τετραχρονο η 250 κυβικα διχρονο σε καθαρο motocross θα ηταν σχετικα πολυ οικονομικοτερη επιλογη για αγορα συντηρηση κτλ η ειναι σχεδον το ιδιο ?

 

κριμα που αντι να γλενταμε εμεις τα λεφτα μας γλεντανε αυτα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε τ μηχανακιά που κοιτάς ειδικά τα ss αυτης της χρονολογίας θέλουν πολύ χρήμα να ρθουν σε καλή κατάσταση πρώτα αυτό πρέπει να ανησυχει..κατόπιν ναι έχουν κόστος κ κίνησης κ συντήρησης ειδικά τ ss πάλι κ ειδικά τα 1000

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος xristos1988 έγραψε:

χρονολογιας 2003 με 450 κυβικα τετραχρονο η 250 κυβικα διχρονο σε καθαρο motocross θα ηταν σχετικα πολυ οικονομικοτερη επιλογη για αγορα συντηρηση κτλ η ειναι σχεδον το ιδιο?

Ωπα κάτσε. Το motocross τι θα το κάνεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το κοστος αγορας εξαρταται απο την κατασταση, οπως και το κοστος επισκευων.

αν υποθετουμε πως ειναι καλο το μοτο που θα παρεις, τα σερβις εχουν ως εξης (τιμες μαζι με εργασια και ΦΠΑ):

λαδι-φιλτρο/6κ χλμ 100ευρω 

μπουζι/24κ χλμ 120 ευρω

βαλβιδες/24κ χλμ 150 ευρω

λαστιχα/7κ χλμ 300ευρω

τακακια μπροστα 130ευρω

τακακια πισω 40-50ευρω

καταναλωση απο 7 εως 12λ/100

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρεαλιστικά, για να κινείσαι με μια τέτοια μοτό, και να την αξιοποιείς στην ζωή σου και όχι να την κοιτάς στο γκαράζ, θέλει ένα εισόδημα γύρω στα 700 ευρώ το μήνα, αφού βγουν τα πάγια έξοδα δλδ χώρια ενοίκια, εφορίες κ.ο.κ.

Με τα 700 αυτά, δεν θα πληρώνεις κόστος μηχανής, αλλά και ενεργειών που θα απαιτεί η μηχανή, π.χ. θα πάρεις την κοπέλα σου να πάτε μια βόλτα την Κυριακή, να φάτε κάτι εκεί που θα πάτε κ.ο.κ. Έχει και γραφειοκρατικά έξοδα, έχει και βλάβες, έχει και την τακτική συντήρηση, έχει και απρόοπτα π.χ. μια χαζοπτώση που θα θέλει 1000 ευρώ η συνολική ζημειά, μια κλήση τροχαίας στο τόσο κ.ο.κ.

Δεν υπάρχει στάνταρ νούμερο, του καθεαυτό κόστους της μοτοσυκλέτας διότι εξαρτάται 1) από την ίδια την μοτοσυκλέτα σε τι κατάσταση είναι και 2) από την χρήση που θα κάνεις.

Σε κάθε περίπτωση, αν δεν έχεις ένα εισόδημα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ σαν το παραπάνω, μην μπλέξεις, θα μιζεριάσεις κι εσύ κι η μοτοσυκλέτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να κατεβάσεις μερικά owner manuals των μηχανών που σε ενδιαφέρουν και να διασταυρώσεις τις ανάγκες τους με τις τιμές ανταλλακτικών και της εκτιμώμενης αξίας των εργατικών. Διαφορετικές μηχανές έχουν διαφορετικές ανάγκες, οπότε δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, αλλά ακόμα και τα νούμερα του noodles να δεις, δεν είναι απαγορευτικά. Στα μεταχειρισμένα παίζει σημαντικό ρόλο σε τι κατάσταση θα την πάρεις την μηχανή. Αν την πάρεις μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα μετά το μεγάλο σέρβις με σχετικά καινούργια λάστιχα, αλυσιδογράναζα και φρένα με ζωή ακόμα, δεν θα χρειαστεί να ρίξεις ούτε ένα ευρώ -αν και πάντοτε συνιστάται αλλαγή υγρών και φίλτρων και έλεγχος μπουζί. Αν την πάρεις σε κακή κατάσταση με πολλά περιφερειακά προς το τέλος της ζωής τους, γρήγορα θα χρειαστεί να βάλεις το χέρι στην τσέπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Ωπα κάτσε. Το motocross τι θα το κάνεις;

Για βολτα σε βουνο και μονοπατια, εαν δεν με περνει οικονομικα για τις μηχανες που ανεφερα...

Και οι μηχανες περιπου σε τι τιμες κυμενονται ? να ειναι μια τιμια επιλογη και να μην θελει επισκευες απο το προωτο δευτερολεπτο ? εννοω να ειναι σε καλη κατασταση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρηστάρα να σε ξεμπερδεψω έχεις δουλειά κ όχι πολλά χόμπυ μπορείς ν συντηρήσεις κ να χαρείς ss 600+κυβικά (για μένα τ 1000, είναι υπερβολή ) ..είσαι σε μέτρια φάση δες για κάνα 600 στρεετ π είναι κ πιο φιλικά κ πιο οικονομικά σε καύσιμα κ βενζίνες ...τα βγάζεις με τ ζόρι πέρα οτιδήποτε πάνω από 250 κυβικά θα σου δημιουργήσει πρόβλημα επιβίωσης 

Θες κάτι γ λίγο απ' όλα βρες (επειδή ανέφερες κ χώμα )κσνσ εντουρακι 250 τετράχρονο στα 1500 γ αρχή κ μετά βλέπεις 

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/1/2021 at 2:24 ΜΜ, το μέλος costikos έγραψε:

Ωπα κάτσε. Το motocross τι θα το κάνεις;

Σούζες και παντιλικια στον κεντρικό δρόμο στο χωριό..

Γιατι? Τα motocross για τι χρήση προορίζονται?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/1/2021 at 7:24 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

το κοστος αγορας εξαρταται απο την κατασταση, οπως και το κοστος επισκευων.

αν υποθετουμε πως ειναι καλο το μοτο που θα παρεις, τα σερβις εχουν ως εξης (τιμες μαζι με εργασια και ΦΠΑ):

λαδι-φιλτρο/6κ χλμ 100ευρω 

μπουζι/24κ χλμ 120 ευρω

βαλβιδες/24κ χλμ 150 ευρω

λαστιχα/7κ χλμ 300ευρω

τακακια μπροστα 130ευρω

τακακια πισω 40-50ευρω

καταναλωση απο 7 εως 12λ/100

Συγγνώμη βρε παιδί μου που επεμβαίνω αλλά εγώ αυτές τις τιμές δεν τις είδα πουθενά...:blink:

Σε ποιες μοτοσυκλέτες αναφέρεσαι...?

Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι τα ελαστικά όπου θες ένα 300άρι μαζί με τα περαστικά.

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος st3li0s έγραψε:

Συγγνώμη βρε παιδί μου που επεμβαίνω αλλά εγώ αυτές τις τιμές δεν τις είδα πουθενά...:blink:

Σε ποιες μοτοσυκλέτες αναφέρεσαι...?

Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι τα ελαστικά όπου θες ένα 300άρι μαζί με τα περαστικά.

Επειδή έγινε αναφορά πιο πάνω για 1000αρι SS ίσως σε αυτό, αν έχεις προσωπική εμπειρία θα ήθελα και γω να την μοιραστείς γιατί δε θα σας το κρύψω, τρόμαξα κάπως...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τα ποσά που διάβασα, για τα λάστιχα όπως είπες και συ το 300αρι είναι αναμενόμενο, τα υπόλοιπα δεν γνώριζα... το golf που έχω έχει πιο φθηνή συντήρηση ακόμα και στην αντιπροσωπία...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Με τα ποσά που διάβασα, για τα λάστιχα όπως είπες και συ το 300αρι είναι αναμενόμενο, τα υπόλοιπα δεν γνώριζα... το golf που έχω έχει πιο φθηνή συντήρηση ακόμα και στην αντιπροσωπία...

Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ ενός κοινού καθημερινού αυτοκινήτου και ενός SS επειδή είναι και τα δύο 1000 κυβικά. Θα πρέπει να το συγκρίνεις με το κόστος σέρβις κάποιου SS αυτοκινήτου. Σκέψου μόνο τα κοστούμια λύσε-δεσε γαι να αλλάξουν τα λάδια. Και τα λάδια 20 ευρώ/λιτρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ ενός κοινού καθημερινού αυτοκινήτου και ενός SS επειδή είναι και τα δύο 1000 κυβικά. Θα πρέπει να το συγκρίνεις με το κόστος σέρβις κάποιου SS αυτοκινήτου. Σκέψου μόνο τα κοστούμια λύσε-δεσε γαι να αλλάξουν τα λάδια. Και τα λάδια 20 ευρώ/λιτρο.

Από αυτό που λες φαίνεται ότι δεν είχες ποτέ VW, φυσικά και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, άνετα θα συντηρούσα 2 SS...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Από αυτό που λες φαίνεται ότι δεν είχες ποτέ VW, φυσικά και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, άνετα θα συντηρούσα 2 SS...

ΔηλαδήΣ; Καλά για WV ούτε τώρα ούτε αύριο ούτε ποτέ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αλήθεια είναι ότι η τακτική συντηρηση του είναι σε λογικά πλαίσια 100 ευρώ λάδια φίλτρο κάθε 15K ή έτος, 120 μπουζί κάθε 60Κ, τώρα τα υπόλοιπα δεν τα θυμάμαι, τα έχω σε αποδείξεις, αν σου βγάλει θα είναι το κλάμα... ευτυχώς μέχρι τώρα που έχει 170Κ δεν είχα θέμα, μόνο σετ χρονισμού άλλαξα προληπτικά γιατί είχε αρχίσει να ακουγεται και βγήκε 1190 ευρώ ΜΟΝΟ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

20€/λίτρο από που το παίρνετε ρε παιδιά?

Μάλλον νερό βάζω εγώ αντί για λάδια με 4lt 40-50-60€ άντε 70€ (το κάνω μόνος μου καρά ξεφτίλα δηλαδή)

Μάλλον πλαστελίνες βάζω εγώ αντί για τακάκια με 60-70€ μπρος-πίσω (το κάνω μόνος μου, ξεφτίλα δηλαδή)

Μάλλον φίλτρο απορροφητήρα βάζω εγώ αντί για νορμάλ φίλτρο HiFlo? αντιπροσωπείας? 10-15-20€ ή κανα K&N με 80-90€ που το κρατάς εφ'όρου ζωής (το κάνω μόνος μου, καρά ξεφτίλα δηλαδή)

Μάλλον σπίρτα βάζω εγώ για μπουζί NGK με 4-5€ το μπουζί= 40€, άντε πες ότι στο κάνει ο μάστορας + 40-50€ εργασία? (το κάνω μόνος μου αλλά να καταλάβω κάποιον που θα το πάει και στο συνεργείο να του το κάνουν)

Βαλβίδες οκ να το καταλάβω...θέλει συνεργείο!

Μάλλον εγώ κάνω κάποιο λάθος όντας με κουστουμάτο και με περισσότερα από 1000 κυβικά μηχανάκι...εκτός και αν τα πουσαρισμένα 1000άρια έχουν άλλα αναλώσιμα...

Παρακαλώ να με διαψεύσει κάποιος γιατί αν κρίνω από αυτά που λέτε θα το χαλάσω το μηχανάκι μου...

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οι τιμες που γραφω πιο πανω ειναι για 600/1000 ss (η suzuki στα gsxr, συνιστα αλλαγη μπουζι καθε 12κ ?)

το ss σε 4 τροχους το συγκρινεις με αυτοκινητο επιδωσεων οχι polo 1.4 (το οδηγικο δε νομιζω να το φτανει βεβαια :ph34r:)

 

ενδεικτικα γιατι το εχω ψαξει μεχρι και την τελευταια βιδα θα μιλησω για το ix (dream car, rally replica ?)

λαδι/7κ χλμ 100 ευρω (με μεγαλυτερο καρτερ λαδιου ευκολα πας στα 150 ευρω, θες 6-7λιτρα λαδι)

μπουζι 100ευρω/30κ χλμ (παλι εδω αναλογα τη χρηση βεβαια)

λαδι διαφορικου 200-250ευρω (30-35κ χλμ)

δισκο πλατο 600ευρω

τακακια 250ευρω (μπρος πισω με σκετικα επωνυμα)

μιλαμε για 1.5τονο το οποιο θελει $$ για χρηση και συντηρηση. ευκολα θα εκαιγα ντεποζιτο σε γυρο λιμνης πλαστηρα (διαδρομη 160χλμ, δηλ 35/100?)

αν το "δουλευεις" παιζει να μη σε φτανει ο μισθος του Μανθου Φουστανου ?

αν παρουμε και λιγο τα αφτερ ανταλλακτικα πχ η γνωστη χρωματιστη μπαρα που θα εχετε σιγουρα δει (το ασπρο που ειναι στη θεση του σηματος μεσα), ειναι μπαρα cusco και κοστιζει 300ευρω καινουρια, η ο προφυλακτηρας voltex o οποιος παιζει στο 1.5-2.5κ αναλογα το σχεδιο.

η λιστα στο μοτερ δεν εχει τελειωμο οποτε καταλαβαινουμε πως δεν εχει καμια σχεση με τα δικα μας καθημερινα αυτοκινητα.

αν μπει στο παιχνιδι πχ κανενα m3 e92 v8, εκει παμε στο θεο...

 

@st3li0s για τι μηχανακι μιλας? 

στις τιμες που λεω πιο πανω ειναι για ss και οι εργασιες να γινουν σε μηχανικο.

στο gsxr μου 55ευρω μου κοστιζε η αλλαγη λαδιου (λαδι και φιλτρο) γιατι την εκανα στο σπιτι μου.

48ευρω τα μπουζι γιατι τα εκανα επισης σπιτι μου

80 ευρω τα τακακια (μονο τα ανταλλακτικα) επισης σπιτι μου.

αν πας σε μηχανικο για πχ για μπουζι, δε θα σε παρει αλλα 50ευρω εργασια? και λιγα λεω μαλλον.

για τακακια μπρος πισως δε θες το λιγοτερο 150ευρω σε μηχανικο?

 

η suzuki σου λεει πως πρεπει να βαλεις μπουζι ιριδιου (11-12ευρω/τεμαχιο), αλλα σου δινει και τυπο απο τα απλα με 6ευρω, τα οποια ποτε δεν εβαλα.

τακακι δε θα βαλεις καλο με το λιγοτερο 30/δαγκανα μπροστα? sbk ειναι, οχι παπι. 

η honda στα cbr 600/1000 προτεινει μπουζι με 22ευρω/τεμαχιο και αλλαγη ανα 50κ χλμ.

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

οι τιμες που γραφω πιο πανω ειναι για 600/1000 ss (η suzuki στα gsxr, συνιστα αλλαγη μπουζι καθε 12κ ?)

το ss σε 4 τροχους το συγκρινεις με αυτοκινητο επιδωσεων οχι polo 1.4 (το οδηγικο δε νομιζω να το φτανει βεβαια :ph34r:)

 

ενδεικτικα γιατι το εχω ψαξει μεχρι και την τελευταια βιδα θα μιλησω για το ix (dream car, rally replica ?)

λαδι/7κ χλμ 100 ευρω (με μεγαλυτερο καρτερ λαδιου ευκολα πας στα 150 ευρω, θες 6-7λιτρα λαδι)

μπουζι 100ευρω/30κ χλμ (παλι εδω αναλογα τη χρηση βεβαια)

λαδι διαφορικου 200-250ευρω (30-35κ χλμ)

δισκο πλατο 600ευρω

τακακια 250ευρω (μπρος πισω με σκετικα επωνυμα)

μιλαμε για 1.5τονο το οποιο θελει $$ για χρηση και συντηρηση. ευκολα θα εκαιγα ντεποζιτο σε γυρο λιμνης πλαστηρα (διαδρομη 160χλμ, δηλ 35/100?)

αν το "δουλευεις" παιζει να μη σε φτανει ο μισθος του Μανθου Φουστανου ?

αν παρουμε και λιγο τα αφτερ ανταλλακτικα πχ η γνωστη χρωματιστη μπαρα που θα εχετε σιγουρα δει (το ασπρο που ειναι στη θεση του σηματος μεσα), ειναι μπαρα cusco και κοστιζει 300ευρω καινουρια, η ο προφυλακτηρας voltex o οποιος παιζει στο 1.5-2.5κ αναλογα το σχεδιο.

η λιστα στο μοτερ δεν εχει τελειωμο οποτε καταλαβαινουμε πως δεν εχει καμια σχεση με τα δικα μας καθημερινα αυτοκινητα.

αν μπει στο παιχνιδι πχ κανενα m3 e92 v8, εκει παμε στο θεο...

 

@st3li0s για τι μηχανακι μιλας? 

στις τιμες που λεω πιο πανω ειναι για ss και οι εργασιες να γινουν σε μηχανικο.

στο gsxr μου 55ευρω μου κοστιζε η αλλαγη λαδιου (λαδι και φιλτρο) γιατι την εκανα στο σπιτι μου.

48ευρω τα μπουζι γιατι τα εκανα επισης σπιτι μου

80 ευρω τα τακακια (μονο τα ανταλλακτικα) επισης σπιτι μου.

αν πας σε μηχανικο για πχ για μπουζι, δε θα σε παρει αλλα 50ευρω εργασια? και λιγα λεω μαλλον.

για τακακια μπρος πισως δε θες το λιγοτερο 150ευρω σε μηχανικο?

Τι αμαξι έχεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 49 λεπτά, το μέλος st3li0s έγραψε:

20€/λίτρο από που το παίρνετε ρε παιδιά?

Μάλλον νερό βάζω εγώ αντί για λάδια με 4lt 40-50-60€ άντε 70€ (το κάνω μόνος μου καρά ξεφτίλα δηλαδή)

Μάλλον πλαστελίνες βάζω εγώ αντί για τακάκια με 60-70€ μπρος-πίσω (το κάνω μόνος μου, ξεφτίλα δηλαδή)

Μάλλον φίλτρο απορροφητήρα βάζω εγώ αντί για νορμάλ φίλτρο HiFlo? αντιπροσωπείας? 10-15-20€ ή κανα K&N με 80-90€ που το κρατάς εφ'όρου ζωής (το κάνω μόνος μου, καρά ξεφτίλα δηλαδή)

Μάλλον σπίρτα βάζω εγώ για μπουζί NGK με 4-5€ το μπουζί= 40€, άντε πες ότι στο κάνει ο μάστορας + 40-50€ εργασία? (το κάνω μόνος μου αλλά να καταλάβω κάποιον που θα το πάει και στο συνεργείο να του το κάνουν)

Βαλβίδες οκ να το καταλάβω...θέλει συνεργείο!

Μάλλον εγώ κάνω κάποιο λάθος όντας με κουστουμάτο και με περισσότερα από 1000 κυβικά μηχανάκι...εκτός και αν τα πουσαρισμένα 1000άρια έχουν άλλα αναλώσιμα...

Παρακαλώ να με διαψεύσει κάποιος γιατί αν κρίνω από αυτά που λέτε θα το χαλάσω το μηχανάκι μου...

Οι περισσότερες αυξομειώσεις στις τιμές έχουν να κάνουν με υλικά, μάρκες, oem ή aftermarket και τρόπο οδήγησης. Πχ αν βάλεις ημιμεταλλικά τακάκια βγαίνει μισή τιμή απ'το να βάλεις μεταλλικά, αν βάλεις oem φίλτρα βγαίνουν ακριβότερα, αν βάλεις belray λάδι πχ που είναι απ'τα πιο ακριβά δαγκώνει. Ο noodles παραπάνω όμως μιλάει για τιμές μαζί με εκτιμώμενα εργατικά φαντάζομαι. Εμένα πριν χρόνια μου'χαν πάρει 70 ευρώ για ρύθμιση βαλβίδων στο xt επειδή "έπρεπε να λύσουν όλο το μηχανάκι". 5 βίδες. Η μόνη μου ένσταση στις τιμές σου είναι τα μπουζί, δεν ξέρω τι μηχανάκι έχεις, αλλά για cbr που κοιτάω εγώ, η μαμά honda προτείνει ιριδίου, το οποίο στην καλύτερη περίπτωση κάνει 20 ευρώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι τιμές που ανέφερα πιο πάνω είναι αντιπροσωπίας, αν γίνουν σε ένα άλλο συνεργείο είσαι στο 60-70, αν γίνουν σπίτι είσαι στα μισά, επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα το πάω αντιπροσωπία και γενικά δε μου “κοστίζει” πολύ, βέβαια γίνονται και άλλες περιοδικές συντηρήσεις που ίσως να απαιτούν τα «ειδικά» εργαλεία, όσο είχα ένα Saxo όλα τα έκανα σπίτι, μόνο φλάντζα κεφαλής και ιμάντα πήγα σε συνεργείο, ακόμα και στις τιμές ανταλλακτικών είναι μέρα με τη νύχτα τα πιο «σύγχρονα» αυτοκίνητα.

Εννοειται ότι η συντηρηση μιας μηχανής επιδόσεων δε συγκρίνεται με τα κοινά καθημερινά οχήματα, αλλά δεν απέχει και πολύ, γιατί άλλο το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών σε ένα αμαξι του 2005 και άλλο σε ένα του 2015.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

ΔηλαδήΣ; Καλά για WV ούτε τώρα ούτε αύριο ούτε ποτέ.

Αντζυ Σαμίου, 1.000.000 δίσκοι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...