Jump to content
Sakis@

Συντήρηση mx vs enduro

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

Γνωρίζουμε τις διαφορές στη συντήρηση όνος motocross με ένα enduro ? (Αλλαγές λαδιών , ρυθμίσεις βαλβιδών κ.α). Χρησιμοποιώ motocross μηχανάκι για enduro.

Ευχαριστώ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι τραγικά διαφορετική η συντήρηση μεταξύ των δύο (με βάση τα όσα ξέρω εγώ τουλάχιστον).

Και τα δύο θα ζητήσουν τα ίδια πράγματα, απλά το MX θα τα ζητήσει πιο σύντομα λόγω πιο αγωνιστικών συνθηκών, ψηλές στροφές συνέχεια κ.λπ. 

Στο εντούρο από την άλλη, ειδικά αν ασχολείσαι πιο ερασιτεχνικά, δεν καταπονείται το ίδιο το μηχανάκι οπότε θα είναι ελαφρά πιο αραιή η συντήρηση (π.χ. στο MX θα αλλάξεις λάδια μετά από κάθε 1-2 track days, ενώ στο εντούρο κάθε 5-6 ώρες λειτουργίας)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Δεν είναι τραγικά διαφορετική η συντήρηση μεταξύ των δύο (με βάση τα όσα ξέρω εγώ τουλάχιστον).

Και τα δύο θα ζητήσουν τα ίδια πράγματα, απλά το MX θα τα ζητήσει πιο σύντομα λόγω πιο αγωνιστικών συνθηκών, ψηλές στροφές συνέχεια κ.λπ. 

Στο εντούρο από την άλλη, ειδικά αν ασχολείσαι πιο ερασιτεχνικά, δεν καταπονείται το ίδιο το μηχανάκι οπότε θα είναι ελαφρά πιο αραιή η συντήρηση (π.χ. στο MX θα αλλάξεις λάδια μετά από κάθε 1-2 track days, ενώ στο εντούρο κάθε 5-6 ώρες λειτουργίας)

Κάθε 5-6 ώρες λειτουργίας ρε παίδες δεν είναι υπερβολικό ..Στο ttr κάθε πότε να τ αλλάζω;;θα μου πεις δεν είναι καθαρόαιμο συμφωνώ αλλά 5-6 ώρες ακόμα κ για σούπερ επίπεδο κ πολύ σκληρές συνθήκες νομίζω είναι υπερβολή 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο μπεργκο το μανιουαλ λέει αλλαγή κάθε 3 για ερασιτέχνες και μετά από κάθε αγωνα για race use. Στο δρόμο(supermoto) το 5ωρο  είναι όσο τραβάει άνετα χωρίς παράπονα απο  σαζμαν και λειτουργία . Μετά γκρινιάζει λίγο. 

Και ο μηχανικός λέει το ίδιο , 5 ώρες στο δρόμο αλλαγή  , πέταμα μετά από τρακ ντει.

Για χρηση σαπιολαδων τύπου 9ευρω το λίτρο ούτε λόγος , δεν ξέρει ούτε τη μυρωδιά τους🤣 θέλει το καλό πράμα με των 15-19. 

 Κάθε 25-30 ώρες μπουζί, antifreeze και βαλβίδες έλεγχος. (δεν έχουν χρειαστεί ποτε).

Τα άλλα μία φορά το χρόνο όπως λέει το μανιουαλ . Υγρά φρένων, Αναρτήσεις, τσεκ ρουλεμάν τροχών και καθάρισμα καρμπ.

Αυτά για  φρεσκαρισμενο μοτέρ, αν έχει αρκετές ώρες πάνω κάνεις τις απαραίτητες μειώσεις

πριν 31 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Κάθε 5-6 ώρες λειτουργίας ρε παίδες δεν είναι υπερβολικό ..Στο ttr κάθε πότε να τ αλλάζω;;θα μου πεις δεν είναι καθαρόαιμο συμφωνώ αλλά 5-6 ώρες ακόμα κ για σούπερ επίπεδο κ πολύ σκληρές συνθήκες νομίζω είναι υπερβολή 

Με το ttr κάνε τα διαστήματα σέρβις ενός ντελιβερα και δεν νμζ να έχεις θέμα.:grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Denzo έγραψε:

Στο μπεργκο το μανιουαλ λέει αλλαγή κάθε 3 για ερασιτέχνες και μετά από κάθε αγωνα για race use. Στο δρόμο(supermoto) το 5ωρο  είναι όσο τραβάει άνετα χωρίς παράπονα απο  σαζμαν και λειτουργία . Μετά γκρινιάζει λίγο. 

Και ο μηχανικός λέει το ίδιο , 5 ώρες στο δρόμο αλλαγή  , πέταμα μετά από τρακ ντει.

Για χρηση σαπιολαδων τύπου 9ευρω το λίτρο ούτε λόγος , δεν ξέρει ούτε τη μυρωδιά τους🤣 θέλει το καλό πράμα με των 15-19. 

 Κάθε 25-30 ώρες μπουζί, antifreeze και βαλβίδες έλεγχος. (δεν έχουν χρειαστεί ποτε).

Τα άλλα μία φορά το χρόνο όπως λέει το μανιουαλ . Υγρά φρένων, Αναρτήσεις, τσεκ ρουλεμάν τροχών και καθάρισμα καρμπ.

Αυτά για  φρεσκαρισμενο μοτέρ, αν έχει αρκετές ώρες πάνω κάνεις τις απαραίτητες μειώσεις

Με το ttr κάνε τα διαστήματα σέρβις ενός ντελιβερα και δεν νμζ να έχεις θέμα.:grin:

Σωστός σύμφωνο δεν είχα ουρά θα έχω ανά 10-12 τεποζιτα βενζίνης αλλάζω κ επώνυμο λαδακι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εσυ στο δικό σου κάνεις συντήρηση by the book ή σε πιο αραιά χρονικά διαστήματα? 

Καλησπέρα! Εγώ στο δικό μου Tasos Meli λόγω ερασιτεχνικής χρήσης κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 8 ώρες με λάδια 10w60. Γενικά όλα σε αραιά χρονικά διαστήματα . Το ψάχνω λίγο μήπως αλλάξω μηχανάκι τελικά..... χαχαχαχα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Antreasss έγραψε:

Κάθε 5-6 ώρες λειτουργίας ρε παίδες δεν είναι υπερβολικό ..Στο ttr κάθε πότε να τ αλλάζω;;θα μου πεις δεν είναι καθαρόαιμο συμφωνώ αλλά 5-6 ώρες ακόμα κ για σούπερ επίπεδο κ πολύ σκληρές συνθήκες νομίζω είναι υπερβολή 

TTR 250

Μπουζί, φίλτρο αέρα, έλεγχος και αντικατάσταση  εάν χρειάζονται κάθε 2000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο.

Λάδια κάθε 1000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο.

Έλεγχος βαλβίδων κάθε 2000 χλμ ή μια φορά το χρόνο.

Για το ΚΤΜάκι μου. (2χρονο)

Λάδια κάθε 20 ώρες ή 2000 χλμ
Μπουζί, φίλτρο αέρα μια φορά το χρόνο ή κάθε 4000 χλμ.

Τα "χοντρά" έλεγχος/αντικατάσταση, ριντ, πιστόνια, ελατήρια 30 ώρες για αγωνιζόμενους, 60 ώρες για χομπίστες.

Δεν είναι και άσχημα!
Τώρα πως τα ευρωπαϊκά είναι πιο απαιτητικά από τα γιαπωνέζικα δεν έχω καταλάβει ακόμα.😆
 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Sakis@ έγραψε:

Καλησπέρα! Εγώ στο δικό μου Tasos Meli λόγω ερασιτεχνικής χρήσης κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 8 ώρες με λάδια 10w60. Γενικά όλα σε αραιά χρονικά διαστήματα . Το ψάχνω λίγο μήπως αλλάξω μηχανάκι τελικά..... χαχαχαχα!

Κατά την άποψη μου σωστά κάνεις, δεν χρειάζεται η αυστηρή συντήρηση από τη στιγμή που δεν κάνεις αγωνιστική χρήση, εγώ είμαι της άποψης να πας σε εντουρο μηχανάκι όχι τόσο για τη συντήρηση που σαφώς έχει πιο αραιά διαστήματα, αλλά για το ότι θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο στη χρήση που κάνεις, τα Mx είναι πιο “απόλυτα ” μηχανάκια σε σχέση με τα πιο ελαστικά εντουρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

TTR 250

Μπουζί, φίλτρο αέρα, έλεγχος και αντικατάσταση  εάν χρειάζονται κάθε 2000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο.

Λάδια κάθε 1000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο.

Έλεγχος βαλβίδων κάθε 2000 χλμ ή μια φορά το χρόνο.

Για το ΚΤΜάκι μου. (2χρονο)

Λάδια κάθε 20 ώρες ή 2000 χλμ
Μπουζί, φίλτρο αέρα μια φορά το χρόνο ή κάθε 4000 χλμ.

Τα "χοντρά" έλεγχος/αντικατάσταση, ριντ, πιστόνια, ελατήρια 30 ώρες για αγωνιζόμενους, 60 ώρες για χομπίστες.

Δεν είναι και άσχημα!
Τώρα πως τα ευρωπαϊκά είναι πιο απαιτητικά από τα γιαπωνέζικα δεν έχω καταλάβει ακόμα.😆
 

 

 

Λάδια ανά 3000 λέει στ μσνουαλ μου ανά 1500 τ αλλάζω αλλά οκ δεν είναι θέμα τα 500 λιγότερα..ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η χρηση που γινεται ειναι το Α και το Ω, οπως λενε τα παιδια.

Να προσθεσω οτι θυμαμαι οτι το yz ειχε πιο αγριους εκκεντροφορους και αλλη ηλεκτρονικη απο το wr (μιλαμε τωρα μοντελα του 2000 κοντα). Αυτο απο μονο του αμεσα η εμμεσα κανει το yz να ζηταει πιο συχνη συντηρηση η ελεγχο απο το εντουρο αδερφακι του.

Γενικοτερα, συνηθως το εντουρο ειναι και πρεπει να ειναι πιο "μαλακο", οποτε συνηθως ειναι λιγοτερο πιεσμενο μοτερικα. Αν και δεν ειναι καθολου σωστο ακομα και ετσι να τα τσουβαλιαζουμε ετσι. Υπαρχουν εντουρο μηχανακια που στροφαρουν στο θεο με ελαχιστη χωρητικοτητα λαδιου και το λαδι τα μοιραζεται και στο σασμαν, ενω αλλα εχουν μεγαλυτερη διαδρομη κτλ...

Για τι μηχανακι μιλαμε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον... Έχω ένα CRF250R 2014 και σκεφτόμουν μήπως το άλλαζα , λόγω ότι η χρήση που κάνω είναι enduro. Σκεφτόμουν το ktm 350 - 400 exc. Δεν έχω πάρει βόλτα κάποιο η αλήθεια είναι αλλά φαντάζομαι γενικότερα θα είναι πιο ομαλό.

Ποια η γνώμη σας να βάλω 18αρη πίσω τροχό και να μαλακώσω τις αναρτήσεις. Θα είναι σαν enduro?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άποψη μου, δώσε το πισταδικο και πάρε ένα έτοιμο κατσίκι . Σεταρισμα Ανάρτησεις και έφυγες για βουνό μην μπλέξεις με μετατροπές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος Sakis@ έγραψε:

Καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον... Έχω ένα CRF250R 2014 και σκεφτόμουν μήπως το άλλαζα , λόγω ότι η χρήση που κάνω είναι enduro. Σκεφτόμουν το ktm 350 - 400 exc. Δεν έχω πάρει βόλτα κάποιο η αλήθεια είναι αλλά φαντάζομαι γενικότερα θα είναι πιο ομαλό.

Ποια η γνώμη σας να βάλω 18αρη πίσω τροχό και να μαλακώσω τις αναρτήσεις. Θα είναι σαν enduro?

Θα συμφωνήσω με τον @Denzo, αλλά θα κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου.:devil:

Εξαρτάται, από τα λεφτά σου, την υπομονή σου, το τερέν που οδηγείς και από το στυλ οδήγησης.

Το CRF -Χ (η εντούρο εκδοχή του CRF) έχει την ίδια βάση με το CRF-R (την μοτοκρός εκδοχή).
Θα μπορούσες θεωρητικά με revalving αναρτήσεων, 18άρι τροχό να το φέρεις κοντά στο Χ.
Νομίζω ότι είχαν διαφορετικό σασμάν και διαφορετικό εκκεντροφόρο.
Αν θες να το φέρεις ακόμα πιο κοντά θα μπορούσες να τα αλλάξεις και αυτά.

Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσες να έχεις ένα μηχανάκι "κομμένο και ραμμένο" στα μέτρα σου και όχι ένα έτοιμο, "κονσέρβα."
Διατηρείς τα πλεονεκτήματα του R ("αγρίλα","μανιτζεβελία", βάρος) και προσθέτεις από το Χ μόνο ότι σου χρειάζεται για το στυλ σου.
Δεν μπλέκεις με αγοραπωλησίες και περιπέτειες, αν ξέρεις το μηχανάκι σου και είσαι ευχαριστημένος και αν πουλήσεις ότι δεν χρειάζεσαι, μπορεί να σου βγει και φθηνά.
Δεν θα είσαι ούτε ο πρώτος που το έχει κάνει ούτε ο τελευταίος.
Μη σου πω ότι το κάνουν και οι ίδιες οι εταιρείες. (βλ.ΥΖ-Χ)

Όλο αυτό το σκεπτικό εξαρτάται από ότι έγραψα παραπάνω.
Φράγκα, Ικανότητα Μαστορέματος, Υπομονή, Στυλ, Τερέν κλπ.🍻
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα mx βγάζουν τη δύναμη ψηλά. Στο Enduro θες ροπή στα χαμηλα. Οκ αν δε θες να μπλεξεις με αγοραπωλησίες μπορείς να κάνεις μετατροπές αλλά Enduro δε θα γινει.

Σε χωματόδρομους και σε μεγαλύτερες ταχύτητες γενικά το mx είναι πιο fun αλλά αμα πας σε σκληρά μονοπάτια θες Enduro.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαι γω θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες (με μια επιφύλαξη, γιατί δεν έχεις εξηγήσει ακόμα τι ακριβώς χρήση του κάνεις) ότι θεωρώ πιο καλό να πουλήσεις το 250R και να πάρεις ένα άλλο.

Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό μηχανάκι, αλλά είναι ένα μηχανάκι φτιαγμένο για MX, και μάλιστα 250cc. Αυτό σημαίνει από τις 6-7κ και μετά "ξυπνάει". Το ίδιο και οι αναρτήσεις του, οι οποίες κάνουν τη ζωή σου πιο δύσκολη αν ασχολείσαι με σφιχτά, τεχνικά μονοπάτια enduro.

Εγώ προσωπικά αν φτάνει το budget σου, θα κοιτούσα κάτι σε 250-300cc δίχρονο KTM μεριά. Δοκιμασμένα μοτέρ με πολλά ανταλλακτικά, γεμάτο low-mid end (ειδικά το 300αρι), πολυ ελαφριά σαν σύνολο και με ένα σέρβις/revalving στις αναρτήσεις έτοιμα για εντούρο. Πλεονέκτημα επίσης το μεγαλύτερο ground clearance καθώς η πίσω ανάρτηση κουμπώνει πάνω στο ψαλίδι, δίχως μοχλικό (αυτό υπάρχει σε όλα τα KTM γενικά). Και το πιο σημαντικό για εμένα, αρκετά φθηνότερη συντήρηση από το αντίστοιχο 4T μοτέρ.

:cheers:

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Kαι γω θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες (με μια επιφύλαξη, γιατί δεν έχεις εξηγήσει ακόμα τι ακριβώς χρήση του κάνεις) ότι θεωρώ πιο καλό να πουλήσεις το 250R και να πάρεις ένα άλλο.

Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό μηχανάκι, αλλά είναι ένα μηχανάκι φτιαγμένο για MX, και μάλιστα 250cc. Αυτό σημαίνει από τις 6-7κ και μετά "ξυπνάει". Το ίδιο και οι αναρτήσεις του, οι οποίες κάνουν τη ζωή σου πιο δύσκολη αν ασχολείσαι με σφιχτά, τεχνικά μονοπάτια enduro.

Εγώ προσωπικά αν φτάνει το budget σου, θα κοιτούσα κάτι σε 250-300cc δίχρονο KTM μεριά. Δοκιμασμένα μοτέρ με πολλά ανταλλακτικά, γεμάτο low-mid end (ειδικά το 300αρι), πολυ ελαφριά σαν σύνολο και με ένα σέρβις/revalving στις αναρτήσεις έτοιμα για εντούρο. Πλεονέκτημα επίσης το μεγαλύτερο ground clearance καθώς η πίσω ανάρτηση κουμπώνει πάνω στο ψαλίδι, δίχως μοχλικό (αυτό υπάρχει σε όλα τα KTM γενικά). Και το πιο σημαντικό για εμένα, αρκετά φθηνότερη συντήρηση από το αντίστοιχο 4T μοτέρ.

:cheers:

Συμφωνω με όλα αλλά ας πούμε κ γ τ κατανάλωση+λάδι μίξης  τ 250κτμ δίχρονου σε σχέση με τετράχρονο 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

... δίχως μοχλικό (αυτό υπάρχει σε όλα τα KTM γενικά 2008+).

και πιο μπροστά παίζει το λεγόμενο PDS. (Progressive Damping System)
Πρώτη εμφάνιση το 1997.

Η μετάβαση σε δίχρονο είναι άλλο κεφάλαιο γιατί περιλαμβάνει και όλες τις ιδιοτροπίες που αυτό κουβαλάει μαζί του.

Το ΜΧ δεν θα γίνει ποτέ εντούρο αλλά πολλοί έμπειροι αναβάτες για κάποιο λόγο προτιμούν τα "εντουροποιημένα".
O Salvini με ένα RX 450 έτρεχε στην Ε2 του EWC.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Συμφωνω με όλα αλλά ας πούμε κ γ τ κατανάλωση+λάδι μίξης  τ 250κτμ δίχρονου σε σχέση με τετράχρονο 

 

Συμφωνώ ότι το 2Τ θα έχει αυξημένη κατανάλωση βενζίνης + το κόστος του λαδιού, αλλά πάλι κατά την γνώμη μου αυτό δεν καλύπτει τη διαφορά στο κόστος ενός rebuild ανάμεσα στα δύο μοτέρ.

Επειδή και εγώ ψάχνω το επόμενου μηχανάκι αυτήν την περίοδο και κοιτάω thumper 4T (τη συντήρηση τους, ανταλλακτικά, κόστος κ.λπ.) δεν υπάρχει σύγκριση. Εξαιρώντας τα ρουλεμάν στροφάλου/κιβωτίου που πάνω κάτω θα βγουν τα ίδια ανάμεσα στα δύο μοτέρ, η μπιέλα, το πιστόνι και οι φλάντζες ενός 450 4T είναι πιο ακριβά από ένα 250-300 2T, και εκτός από αυτό, έχεις το κόστος της καδένας και των γραναζιών της, αντιβάρων στροφάλου, βαλβίδες/ελατήρια και λοιπών κομματιών της κεφαλής αν κάτι χρειαστεί αλλαγή κ.λπ.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε €€ για να κάνεις rebuild ένα 4T σε σύγκριση με 2T αντίστοιχης κατηγορίας.

Βέβαια, όπως σωστά λέει ο @Canardo έχουν διαφορετικούς χαρακτήρες και τρόπους λειτουργίας ως μοτέρ, οπότε παίζει ρόλο και η προσωπική προτίμηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Συμφωνώ ότι το 2Τ θα έχει αυξημένη κατανάλωση βενζίνης + το κόστος του λαδιού, αλλά πάλι κατά την γνώμη μου αυτό δεν καλύπτει τη διαφορά στο κόστος ενός rebuild ανάμεσα στα δύο μοτέρ.

Επειδή και εγώ ψάχνω το επόμενου μηχανάκι αυτήν την περίοδο και κοιτάω thumper 4T (τη συντήρηση τους, ανταλλακτικά, κόστος κ.λπ.) δεν υπάρχει σύγκριση. Εξαιρώντας τα ρουλεμάν στροφάλου/κιβωτίου που πάνω κάτω θα βγουν τα ίδια ανάμεσα στα δύο μοτέρ, η μπιέλα, το πιστόνι και οι φλάντζες ενός 450 4T είναι πιο ακριβά από ένα 250-300 2T, και εκτός από αυτό, έχεις το κόστος της καδένας και των γραναζιών της, αντιβάρων στροφάλου, βαλβίδες/ελατήρια και λοιπών κομματιών της κεφαλής αν κάτι χρειαστεί αλλαγή κ.λπ.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε €€ για να κάνεις rebuild ένα 4T σε σύγκριση με 2T αντίστοιχης κατηγορίας.

Βέβαια, όπως σωστά λέει ο @Canardo έχουν διαφορετικούς χαρακτήρες και τρόπους λειτουργίας ως μοτέρ, οπότε παίζει ρόλο και η προσωπική προτίμηση.

Πολύ σωστά ..είχα δίχρονο γ βουνό δε θα ξαναπάρω παντα έπρεπε να δουλεύει ψηλά κ όπως είπες προσωπικά δε με ευχαριστούσε ...αντίθετα έχω δίχρονο μοταρντ που κ που τ βάζω πίστα καρτ κ μου δίνει χαρά ..για βουνό πήρα 250τετραχρονο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Πολύ σωστά ..είχα δίχρονο γ βουνό δε θα ξαναπάρω παντα έπρεπε να δουλεύει ψηλά κ όπως είπες προσωπικά δε με ευχαριστούσε ...αντίθετα έχω δίχρονο μοταρντ που κ που τ βάζω πίστα καρτ κ μου δίνει χαρά ..για βουνό πήρα 250τετραχρονο

Δε ξέρω τι δίχρονο είχες, πάντως τα 250/300 KTM που ανέφερα κάθε άλλο από αδύναμα είναι χαμηλά, ειδικά σε σύγκριση με ένα 250 4T

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Δε ξέρω τι δίχρονο είχες, πάντως τα 250/300 KTM που ανέφερα κάθε άλλο από αδύναμα είναι χαμηλά, ειδικά σε σύγκριση με ένα 250 4T

δεν ειπα καποθ οτι ειναο αδυναμα πανε μονοπατι ανηφορικο με διχρονο σε χαμηλες στροφες δεν νομιζω οτι θα ανεβεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

δεν ειπα καποθ οτι ειναο αδυναμα πανε μονοπατι ανηφορικο με διχρονο σε χαμηλες στροφες δεν νομιζω οτι θα ανεβεις

Μια αναζήτηση στο youtube να κάνεις, θα βρεις ατελείωτα βιντεάκια που θεωρώ ότι θα σε διαψεύσουν

 

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Πολύ σωστά ..είχα δίχρονο γ βουνό δε θα ξαναπάρω παντα έπρεπε να δουλεύει ψηλά κ όπως είπες προσωπικά δε με ευχαριστούσε ...αντίθετα έχω δίχρονο μοταρντ που κ που τ βάζω πίστα καρτ κ μου δίνει χαρά ..για βουνό πήρα 250τετραχρονο

Το πρόβλημα με τα δίχρονα είναι ότι σε πολλά μεταχειρισμένα είναι "ξεκωλιασμένη" ή κακορυθμισμένη η βαλβίδα ροπής (power valve) και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο πως συμπεριφέρεται το μηχανάκι.
Για μένα η μεγαλύτερη δυσκολία, προερχόμενος από τετράχρονο είναι το ανύπαρκτο engine breaking.
Θα πρέπει να δουλεύεις φρένα πολύ περισσότερο και πολύ καλύτερα τις σχέσεις.

Εγώ πάντως αν δεν ήταν τόσο "δύσκολο" σε ανταλλακτικά ένα CRM 250 (MK3) μια χαρά θα το κοιτούσα για μέσα την πόλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Μια αναζήτηση στο youtube να κάνεις, θα βρεις ατελείωτα βιντεάκια που θεωρώ ότι θα σε διαψεύσουν

 

καθεις με τ γνωμη του

τωρα αν θεωρεις αναβαση συτα δυσκολα κομματια με 3 χμ που σε προσπερναει 50ρι εντουρο οκ οπς ειπα καθενας τη γνωμη του εμενα δε με καλυπτει τ διχρονο ουτε με ευχαριστει...οσο για την ανακασκευη ναι ειναι πιο φτηνο στο διχρινο αλλα ειναι και σε λιγοτερα χιλιομετρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...