Jump to content
Datr

Αγορα Super-Motard???

Recommended Posts

Καλησπερα νεος στο φορουμ αλλα εχω τσεκαρει αρκετα θεματα αλλα πιο παλια αλλα πιο καινουργια.. Ειμαι 24 και διαθετω μεχρι 2000 ευρω για την αγορα ενος μεταχειρισμενου super motard.. Αυτα που μαρεσουν ειναι το 610 και το lc4 αλλα εχω καταλαβει οτι ειναι δυσκολα και στη συντηρηση αλλα και στη κυκλοφορια.. Εγω θα το χω για καθημερινο μηχανακι ( θα πηγαινω στη δουλεια 2-3χλμ αποσταση). Εψαξα ολα τα θεματα για το lc4 συγκεκριμενα και ειδα οτι πρεπει να σαι πολυ προσεκτικος στην αγορα.. Και δν ειμαι τωρα για βλαβες τυπου 1χιλιαρικο.. δν τα χω. Και για Χασκι 610 εχω κοιταξει και δεν βρισκω κατω απο 2500. Οποτε ειμαι αναμεσα στο ΤΤΡ και στο ΧΤΧ. Το ΤΤΡ 600 μαρεσει πιο πολυ και ας ειναι παλιο ενω το χτχ οχι τοσο.. Ειμαι λιγο μπερδεμενος οσο αναφορα το ΤΤΡ και τα μοντελα ΤΤs TT κτλπ.. Καποιος γνωστης η καποιος που να προτεινει κατι αλλο? Ευχαριστω. Btw αν το δει ο @CptAngel ειμαι ο τυπος φιλε που σε ρωτουσα στο youtube για το lc4 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα, καλώς ήρθες. Μια ερώτηση, γιατί είναι δύσκολα στη συντήρηση ? Πώς το κατάλαβες αυτό?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Καλησπέρα, καλώς ήρθες. Μια ερώτηση, γιατί είναι δύσκολα στη συντήρηση ? Πώς το κατάλαβες αυτό?

Ευχαριστω για την απαντηση.. με το δυσκολα εννοω... τακτικα και προσεκτικα. Πιο τακτικα απο ενα γιαπωνεζικο.. Επισης με το budget που διαθετω υποθετω οτι δεν θα βρω καλοσυντηρημενο lc4.. Γενικα ειναι ρισκο. Και δν ειμαι να ρισκαρω να παρω ενα μηχανακι που ισως μου βγαλει το προβλημα λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη και να πληρωνω εγω.. Διοτι με το ζορι μαζεψα αυτα τα λεφτα. Αλλα αν εξαιρεσεις αυτο ναι θα προτιμουσα ενα lc4

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Στα 2κ βρίσκεις καλά xt/fmx,χλωμό να βρεις xtx. Το ttr δεν έχει μίζα. 

Το ξερω φιλε δεν με ενοχλει η μανιβελα.. Αν και ειδα οτι καποια μοντελα εχουν μιζα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά το lc4 είναι τύπος μοτέρ και όχι μοντέλο μοτοσυκλέτας. Δευτερων απλές μηχανές είναι τετράχρονες. Λάδια , φίλτρα, αντιψυκτικό και βαλβίδες κάνεις. Απλά με μικρότερα διαστήματα λόγο απόδοσης.Τριτων χωρίς να θέλω να θίξω κάτι, αλλά για τη χρήση που περιγράφεις , (δουλειά σπίτι) καννα παπάκι -σκουτερακι ίσως να σου κάτσει καλύτερα.  

Τώρα στα μηχανάκια που έθεσες , πες μου αρχικά πιο KTM με τον κινητήρα lc4 κοιτάς?

Το 610 είναι καλό μηχανάκι και θα το βρεις πιο εύκολα σε καλύτερη κατάσταση, αλλά είναι εκτός μπάτζετ.θες 2600 -2800 σίγουρα.

ΧΤΧ πάλι εκτός μπάτζετ.

Τα ΤT καλά μηχανάκια είναι , ψάξε με το λογότυπο E στο τέλος για να έχει μίζα. 

Το R στο τέλος του TT 600 είναι έκδοση και δηλώνει πίσω ανάρτηση ohlins 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τα ΤΤ:

1995-1997: Υπάρχει το ΤΤ600s που είναι με μανιβέλα και το ΤΤ600Ε (σαν το δικό μου) με μίζα. Τα συγκεκριμένα εκτός του είναι πιο όμορφα από το επόμενο μοντέλο λόγω πλαστικών Acerbis, έχουν και ανάποδο μπροστινό. 

1998-200: Υπάρχει το ΤΤR600. Συμβατικό μπροστινό, Ohlins αναρτήσεις, μόνο μανιβέλα. Πιο γρήγορο λόγω μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και εκκεντροφόρου.

2001-2004: Τα ίδια με το προηγούμενο, αλλάζει λίγο το χρώμα και προστίθεται ένα μοντέλο που λέγεται ΤT600RE. Είναι εμφανισιακά ίδιο με το προηγούμενο απλά έχει αναρτήσεις Kayaba και μίζα. Πολύ σπάνιο να το βρεις, κυκλοφόρησε ελάχιστα. 

 

Οι χρονολογίες είναι ότι ενδεικτικές στην αγορά διότι πολλά πωλήθηκαν ως στοκ μεταγενέστερα πχ το δικό μου έχει πρώτη άδεια το 1999.

Θα βρεις καλό στα 1.500€. Το μοτέρ είναι αθάνατο αρκεί να έχει λάδι μέσα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 26 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Αρχικά το lc4 είναι τύπος μοτέρ και όχι μοντέλο μοτοσυκλέτας. Δευτερων απλές μηχανές είναι τετράχρονες. Λάδια , φίλτρα, αντιψυκτικό και βαλβίδες κάνεις. Απλά με μικρότερα διαστήματα λόγο απόδοσης.Τριτων χωρίς να θέλω να θίξω κάτι, αλλά για τη χρήση που περιγράφεις , (δουλειά σπίτι) καννα παπάκι -σκουτερακι ίσως να σου κάτσει καλύτερα.  

Τώρα στα μηχανάκια που έθεσες , πες μου αρχικά πιο KTM με τον κινητήρα lc4 κοιτάς?

Το 610 είναι καλό μηχανάκι και θα το βρεις πιο εύκολα σε καλύτερη κατάσταση, αλλά είναι εκτός μπάτζετ.θες 2600 -2800 σίγουρα.

ΧΤΧ πάλι εκτός μπάτζετ.

Τα ΤT καλά μηχανάκια είναι , ψάξε με το λογότυπο E στο τέλος για να έχει μίζα. 

Το R στο τέλος του TT 600 είναι έκδοση και δηλώνει πίσω ανάρτηση ohlins 

οταν λεω για να πηγαινω στη δουλεια εννοω οτι θα το χρεισιμοποιω καθημερινα.. σαν μεσο μεταφορας χωρις αυτο να σημαινει οτι θελω παπακι.. προφανως θα κανε καλυτερα τη δουλεια αλλα θελω και το γκαζι και τα φρενα και ολα. Και βολτες θα πηγαινω κτλπ. Δηλαδη τι επρεπε να γραψω , μαγκες θελω μηχανακι μονο για σουζες και παντιλικια για να ταιριαζει με τα lc4? .. Τελος παντων το lc4 εννοουσα το 640

πριν 19 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Για τα ΤΤ:

1995-1997: Υπάρχει το ΤΤ600s που είναι με μανιβέλα και το ΤΤ600Ε (σαν το δικό μου) με μίζα. Τα συγκεκριμένα εκτός του είναι πιο όμορφα από το επόμενο μοντέλο λόγω πλαστικών Acerbis, έχουν και ανάποδο μπροστινό. 

1998-200: Υπάρχει το ΤΤR600. Συμβατικό μπροστινό, Ohlins αναρτήσεις, μόνο μανιβέλα. Πιο γρήγορο λόγω μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και εκκεντροφόρου.

2001-2004: Τα ίδια με το προηγούμενο, αλλάζει λίγο το χρώμα και προστίθεται ένα μοντέλο που λέγεται ΤT600RE. Είναι εμφανισιακά ίδιο με το προηγούμενο απλά έχει αναρτήσεις Kayaba και μίζα. Πολύ σπάνιο να το βρεις, κυκλοφόρησε ελάχιστα. 

 

Οι χρονολογίες είναι ότι ενδεικτικές στην αγορά διότι πολλά πωλήθηκαν ως στοκ μεταγενέστερα πχ το δικό μου έχει πρώτη άδεια το 1999.

Θα βρεις καλό στα 1.500€. Το μοτέρ είναι αθάνατο αρκεί να έχει λάδι μέσα. 

γεια σου φιλε και ευχαριστω για την απαντηση!! Τα πιο πολλα στο car αποτι βλεπω ειναι ttr600 τα μπλε δηλαδη. Απο τα ΤΤ και τα TTR εκτος απτις αναρτησεις καρμπυρατερ και εκκεντροφορου υπαρχουν διαφορες πουθενα αλλου? Εφοσον δεν με ενοχλει η μανιβελα πιστευεις θα πρεπε να παρω TTR ? Η αξιζει το ΤΤΕ η ΤΤs λογω αναποδου μπροστινου. Για ποση διαφορα στη δυναμη μιλαμε? 

 

Τροποποιήθηκε από τον Datr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος Datr έγραψε:

οταν λεω για να πηγαινω στη δουλεια εννοω οτι θα το χρεισιμοποιω καθημερινα.. σαν μεσο μεταφορας χωρις αυτο να σημαινει οτι θελω παπακι.. προφανως θα κανε καλυτερα τη δουλεια αλλα θελω και το γκαζι και τα φρενα και ολα. Και βολτες θα πηγαινω κτλπ. Δηλαδη τι επρεπε να γραψω , μαγκες θελω μηχανακι μονο για σουζες και παντιλικια για να ταιριαζει με τα lc4? .. Τελος παντων το lc4 εννοουσα το 640

Όχι, απλά άλλη χρήση η μετακίνηση και άλλη χρήση η σβέλτη βολτουλα την Κυριακή που κάνεις για το γούστο σου. Δεν είναι κακό όλοι υπό κανονικές συνθήκες πάμε τις Κυριακές μας.

Τεσπά, 640 σε αυτά τα χρήματα μόνο κανένα Duke αν βρεις με πολύ ψάξε για να είναι καθαρό.

Ότι και να επιλέξεις πριν την αγορά ας το δεί μηχανικος που ξέρει για να μην έχεις ζημιές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος Denzo έγραψε:

Όχι, απλά άλλη χρήση η μετακίνηση και άλλη χρήση η σβέλτη βολτουλα την Κυριακή που κάνεις για το γούστο σου. Δεν είναι κακό όλοι υπό κανονικές συνθήκες πάμε τις Κυριακές μας.

Τεσπά, 640 σε αυτά τα χρήματα μόνο κανένα Duke αν βρεις με πολύ ψάξε για να είναι καθαρό.

Ότι και να επιλέξεις πριν την αγορά ας το δεί μηχανικος που ξέρει για να μην έχεις ζημιές.

μπα.. αποφασισα να το αφησω γτ ουτε τα λεφτα εχω ουτε την υπομονη για τοσο ψαξιμο και φοβαμαι μηπως και μετα απο ψαξιμο μου βγαλει καμια στραβη.. Μαλλον θα ναι το επομενο μου μηχανακι αν και οταν. Θα στραφω προς το TT που ξερω οτι θα μ αρεσει εχω οδηγησει ενα παλιοτερα και στα λεφτα μου ειναι πιο κομπλε

122008367_2860950030801287_7563243136761

Αυτο εδω το βρηκα σε μια αγγελια, ισως ειναι και καποιου εδω περα.. Ειναι το ΤΤΕ η ΤΤ σκετο? η αγγελια γραφει ΤΤR αλλα ειναι λαθος μαλλον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω τι μπορεί να υπήρξε κάποτε αλλά μίζα δεν έχει σίγουρα.

Διάφορα στην δύναμη... Αν ανέβεις αμέσως από το ένα στο άλλο θα καταλάβεις μια διαφορά στην επιτάχυνση. Πάρε ότι βρείς σε καλύτερη κατάσταση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Δεν ξέρω τι μπορεί να υπήρξε κάποτε αλλά μίζα δεν έχει σίγουρα.

Διάφορα στην δύναμη... Αν ανέβεις αμέσως από το ένα στο άλλο θα καταλάβεις μια διαφορά στην επιτάχυνση. Πάρε ότι βρείς σε καλύτερη κατάσταση.

χαχα οκ.. εφοσον ειναι τοση λιγη η διαφορα.  Σε αυτην την αγγελια γραφει το παιδι οτι εχει γινει ανακατασκευη και πλεον φοραει πιστονι wossner.. Τι εχεις να πεις για αυτο? 1500 το δινει https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31604084-yamaha-tt-600-s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τώρα σοβαρά????? 

Λείπουν φτερό της πινακίδας, τα φλας, τα κοντέρ και τα πίσω φώτα (καλή τύχη στο ΚΤΕΟ). Και πες αυτά θα τα βρεις. Οι διακόπτες των φώτων τι απέγιναν?????

Μπουρι εξάτμιση έβαλε, έναν δίσκο oversize να σταματάει όμως όχι. Το μόνο σωστό δείχνει το μοτέρ και οι ζάντες. Γενικά βρες κάτι όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή κατάσταση.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Τώρα σοβαρά????? 

Λείπουν φτερό της πινακίδας, τα φλας, τα κοντέρ και τα πίσω φώτα (καλή τύχη στο ΚΤΕΟ). Και πες αυτά θα τα βρεις. Οι διακόπτες των φώτων τι απέγιναν?????

Μπουρι εξάτμιση έβαλε, έναν δίσκο oversize να σταματάει όμως όχι. Το μόνο σωστό δείχνει το μοτέρ και οι ζάντες. Γενικά βρες κάτι όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή κατάσταση.

Πραγματι.. να σε ρωτησω.. η μετατροπη του για motard εκτος απο ζαντολαστιχα τι αλλο περιλαμβανει? Θα αξιζε να βρω καποιο εντουρο καθως τετοια υπαρχουν πιο πολλα και να το αλλαξω εγω? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα φίλος και καλος ήρθες. Επειδή το έχω ψάξει μέχρι αηδίας και για το lc4 και για τα 610 (είχα το TE 410e) εχω να σου πω οτι το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να κανεις υπομονη να μαζεψεις μερικά ακομα ωστε να πας σε KTM 690 sm στα 3.000-3.500 μοντέλο 2007+ 

Με 2 χιλιάρικα άποψη μου απέφυγε supermotard 15-16 ετών τα οποία είναι μηχανάκια που δεν τα αγοράζει κανεις για να τα πάει χαλαρά. Τα περισσότερα θα είναι ανακατασκευή λογικά... αμα είναι και κανένα lc4 το πρώτο χωρίς την high flow κεφαλή ειδικά, μακρυά. Παίζει να έχει κάνει και 3 ανακατασκευές. Οχι τιποτε αλλο, θα νομιζεις οτι αγορασες κατι φθηνο κτλπ κτλπ και στη τελικη θα σου βγει αλλα τόσα στα συνεργεια... και οταν τα βαλεις ολα μαζι κοστος αγορας + επισκευών και δεις οτι το συνολο ειναι μεγαλυτερο απο οσα χρειαζοσουν για να παρεις ενα motard 2007-8 μοντέλο με λιγα χιλιομετρα και σε τελεια κατασταση, τοτε θα φας την ξενέρα της ζωής σου. Ασε που ουτε να το πουλήσεις σε καλή τιμή θα μπορείς μετα, θα χάσεις αρκετά και στην πώληση. Τα εχω πάθει διστυχώς μια φορα πριν χρόνια για τον λογο οτι δεν μπορούσα/ήθελα να κανω υπομονη να μαζεψω για κατι πιο καινουριο....μην κάνεις το ιδιο λάθος! Εαν στην τελική χρειαζεσαι οπως και δηποτε κατι για να κυκλοφορεις, πάρε ενα παπι με τα λεφτα που εχεις και οταν εχεις τα υπολοιπα το πουλάς και παιρνεις ενα πιο καινουριο μοτάρντ. Ασε που εαν το προσεξεις το παπι οσο το παρεις τοσο θα το πουλησεις.

610 δεν θα επαιρνα πλεον εν ετη 2020, οχι γιατι δεν ειναι ωραιο μηχανακι, ισα ισα, ειναι τουμπανο και δεν σπαει δεν χαλάει (είναι husqvarna και γ**άει ? ) αλλα γιατι δεν υπαρχουν πλεον ανταλλατικα απο την εταιρία και είναι οτι βρείς μεταχειρισμένο, Ελλάδα η εξωτερικό. Εαν τυχει να πάθει κατι που είναι ανταλλατικο που δεν μπορεις να βρεις μεταχειρισμενο εκεινη την περιοδο, τοτε η θα χρειαστει να κανεις πατέντα (εαν γινεται στην περιπτωση που θα τυχεις) η να περασεις εβδομαδες/μηνες ελπίζοντας, περιμενωντας και ψαχνοντας ονλάιν μπας και εχει μπει καινουρια αγγελία με το ανταλλακτικό που ψάχνεις. Η στην τρίτη περίπτωση, να μην βρίσεις ανταλλακτικό και να κάνεις πατέντα ούτος η αλλος.

Τώρα οσο για τα ΧΤ, και τα ΤΤ μόνο supermotard δεν είναι .... Επίσης, πέρα απο αυτό, είναι μοτο 20 ετίας πλέον... δεν λέει. 

Αυτα απο εμένα, πρόσεξε και ψάξτο οσο καλύτερα μπορείς εαν τελικά αποφασίσεις να αγορασεις μοταρντ (ή ΧΤ...) σε αυτα τα χρήματα . Σκέψου την λύση με το παπί παντος.... και μηχανάκι θα έχεις να κάνεις την δουλειά σου και λεφτά θα σου μαζέψει! 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Datr έγραψε:

Πραγματι.. να σε ρωτησω.. η μετατροπη του για motard εκτος απο ζαντολαστιχα τι αλλο περιλαμβανει? Θα αξιζε να βρω καποιο εντουρο καθως τετοια υπαρχουν πιο πολλα και να το αλλαξω εγω? 

Ζάντες με κέντρα κομπλέ, δισκόπλακες και αποστάτες.... αυτό τουλάχιστον κάνει ο Έλληνας κάγκουρας γιατι κανονικά είναι πολλα παραπάνω όπως αναρτήσεις και άλλα που με λιγα λογια δεν συμφέρει να κάνεις γιατι απλα πουλάς το enduro και παίρνεις motard εργοστασιακό! Επίσης αυτα τα ζευγάρια με ζαντολάστιχα ακόμα και μεταχειρισμένα δεν είναι καθόλου φθηνά να ξέρεις. Υπολόγιζε 350+ για να είναι ίσια και σε καλή κατάσταση ΜΟΝΟ για τις ζάντες με τα κέντρα, μεταχειρισμένα ... + δισκόπλακες που θα πρεπει να βαλεις καινούριες 100 ευρώ και ίσως βάζω και λίγα + αποστάτες κανένα 30άρι + καινούρια λάστιχα που θα χρειαστεί να βάλεις άλλο ενα 200άρι + την δουλειά του μηχανικού που θα στα αλλαξει κανένα 30άρι, είσαι ήδη στα 700 ευρώ περίπου τα οποία θα τα "επενδύσεις" πανω σε ενα εντούρο 20ετίας? Εγω δεν θα το έκανα! 

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος graves έγραψε:

Καλησπέρα φίλος και καλος ήρθες. Επειδή το έχω ψάξει μέχρι αηδίας και για το lc4 και για τα 610 (είχα το TE 410e) εχω να σου πω οτι το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να κανεις υπομονη να μαζεψεις μερικά ακομα ωστε να πας σε KTM 690 sm στα 3.000-3.500 μοντέλο 2007+ 

Με 2 χιλιάρικα άποψη μου απέφυγε supermotard 15-16 ετών τα οποία είναι μηχανάκια που δεν τα αγοράζει κανεις για να τα πάει χαλαρά. Τα περισσότερα θα είναι ανακατασκευή λογικά... αμα είναι και κανένα lc4 το πρώτο χωρίς την high flow κεφαλή ειδικά, μακρυά. Παίζει να έχει κάνει και 3 ανακατασκευές. Οχι τιποτε αλλο, θα νομιζεις οτι αγορασες κατι φθηνο κτλπ κτλπ και στη τελικη θα σου βγει αλλα τόσα στα συνεργεια... και οταν τα βαλεις ολα μαζι κοστος αγορας + επισκευών και δεις οτι το συνολο ειναι μεγαλυτερο απο οσα χρειαζοσουν για να παρεις ενα motard 2007-8 μοντέλο με λιγα χιλιομετρα και σε τελεια κατασταση, τοτε θα φας την ξενέρα της ζωής σου. Ασε που ουτε να το πουλήσεις σε καλή τιμή θα μπορείς μετα, θα χάσεις αρκετά και στην πώληση. Τα εχω πάθει διστυχώς μια φορα πριν χρόνια για τον λογο οτι δεν μπορούσα/ήθελα να κανω υπομονη να μαζεψω για κατι πιο καινουριο....μην κάνεις το ιδιο λάθος! Εαν στην τελική χρειαζεσαι οπως και δηποτε κατι για να κυκλοφορεις, πάρε ενα παπι με τα λεφτα που εχεις και οταν εχεις τα υπολοιπα το πουλάς και παιρνεις ενα πιο καινουριο μοτάρντ. Ασε που εαν το προσεξεις το παπι οσο το παρεις τοσο θα το πουλησεις.

610 δεν θα επαιρνα πλεον εν ετη 2020, οχι γιατι δεν ειναι ωραιο μηχανακι, ισα ισα, ειναι τουμπανο και δεν σπαει δεν χαλάει (είναι husqvarna και γ**άει ? ) αλλα γιατι δεν υπαρχουν πλεον ανταλλατικα απο την εταιρία και είναι οτι βρείς μεταχειρισμένο, Ελλάδα η εξωτερικό. Εαν τυχει να πάθει κατι που είναι ανταλλατικο που δεν μπορεις να βρεις μεταχειρισμενο εκεινη την περιοδο, τοτε η θα χρειαστει να κανεις πατέντα (εαν γινεται στην περιπτωση που θα τυχεις) η να περασεις εβδομαδες/μηνες ελπίζοντας, περιμενωντας και ψαχνοντας ονλάιν μπας και εχει μπει καινουρια αγγελία με το ανταλλακτικό που ψάχνεις. Η στην τρίτη περίπτωση, να μην βρίσεις ανταλλακτικό και να κάνεις πατέντα ούτος η αλλος.

Τώρα οσο για τα ΧΤ, και τα ΤΤ μόνο supermotard δεν είναι .... Επίσης, πέρα απο αυτό, είναι μοτο 20 ετίας πλέον... δεν λέει. 

Αυτα απο εμένα, πρόσεξε και ψάξτο οσο καλύτερα μπορείς εαν τελικά αποφασίσεις να αγορασεις μοταρντ (ή ΧΤ...) σε αυτα τα χρήματα . Σκέψου την λύση με το παπί παντος.... και μηχανάκι θα έχεις να κάνεις την δουλειά σου και λεφτά θα σου μαζέψει! 

 

Ζάντες με κέντρα κομπλέ, δισκόπλακες και αποστάτες.... αυτό τουλάχιστον κάνει ο Έλληνας κάγκουρας γιατι κανονικά είναι πολλα παραπάνω όπως αναρτήσεις και άλλα που με λιγα λογια δεν συμφέρει να κάνεις γιατι απλα πουλάς το enduro και παίρνεις motard εργοστασιακό! Επίσης αυτα τα ζευγάρια με ζαντολάστιχα ακόμα και μεταχειρισμένα δεν είναι καθόλου φθηνά να ξέρεις. Υπολόγιζε 350+ για να είναι ίσια και σε καλή κατάσταση ΜΟΝΟ για τις ζάντες με τα κέντρα, μεταχειρισμένα ... + δισκόπλακες που θα πρεπει να βαλεις καινούριες 100 ευρώ και ίσως βάζω και λίγα + αποστάτες κανένα 30άρι + καινούρια λάστιχα που θα χρειαστεί να βάλεις άλλο ενα 200άρι + την δουλειά του μηχανικού που θα στα αλλαξει κανένα 30άρι, είσαι ήδη στα 700 ευρώ περίπου τα οποία θα τα "επενδύσεις" πανω σε ενα εντούρο 20ετίας? Εγω δεν θα το έκανα! 

Καλησπερα φιλε. Αρα μετατροπη δεν αξιζει, κοιταω για ετοιμο.. Η husqvarna ειναι αγορασμενη απο ΚΤΜ δν εχει ανταλλακτικα? Αλλα οπως και να χει πιστευω στο budget μου δεν τα φτανω αυτα τα μηχανακια.. Τωρα αυτο που λες για sm690.. Το budget ειναι 2κ και εφτασε με το ζορι εδω ? . Και ναι ξερω οτι ΤΤ και ΧΤ δν ειναι motard απτη μανα τους αλλα ενταξει.. δεν τα θελω και για πιστα. Νομιζω στα 2κ αυτα τα καλυτερα που μπορω να παρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάζεψε κάνα λ€φτό παραπάνω και πήγαινε σε κάτι πιο αξιοπρεπές, με budget €2000 στα 600/650cc θα βρεις κάτι που θα είναι κατασκευασμένο πριν το 2000 και έχουμε 2020..

Πόσο καλόσυμλντηριμένο μπορεί να είναι ένα μοτό τέτοιας ηλικίας σε αυτά τα λεφτά;

Το μιζάτο TTR600 ( με την μορφή που απέκτησε απο.το 1998 έως και το 2005 που σταμάτησε η παραγωγή του) είναι το TTR600RE, βγήκε το 2003, αυτό είναι ότι πιο καινούργιο σε TTR600.

Για τα υπόλοιπα ότι είπαν τα τσακάλια πιο πάνω.

Υπομονή και συλλογή €.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος Smias έγραψε:

Μάζεψε κάνα λ€φτό παραπάνω και πήγαινε σε κάτι πιο αξιοπρεπές, με budget €2000 στα 600/650cc θα βρεις κάτι που θα είναι κατασκευασμένο πριν το 2000 και έχουμε 2020..

Πόσο καλόσυμλντηριμένο μπορεί να είναι ένα μοτό τέτοιας ηλικίας σε αυτά τα λεφτά;

Το μιζάτο TTR600 ( με την μορφή που απέκτησε απο.το 1998 έως και το 2005 που σταμάτησε η παραγωγή του) είναι το TTR600RE, βγήκε το 2003, αυτό είναι ότι πιο καινούργιο σε TTR600.

Για τα υπόλοιπα ότι είπαν τα τσακάλια πιο πάνω.

Υπομονή και συλλογή €.

Γεια σου φιλος ευχαριστω που απαντησες! Ρε συ ναι με παρααπανω λεφτα παιρνω κατι πιο σιγουρο αλλα... τι φαση εγω νομιζα με 2κ παιρνεις ενα αξιοπρεπες μηχανακι.. οχι γαματο και τελειο αλλα αξιοπρεπες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις εργαλεία και πιάνουν τα χέρια σου παίρνεις πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Αν όχι παίρνεις βαρέλι χωρίς πάτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Αν έχεις εργαλεία και πιάνουν τα χέρια σου παίρνεις πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Αν όχι παίρνεις βαρέλι χωρίς πάτο.

ολα στο παιχνιδι μεσα ειναι.. και εργαλεια εχω και τα παντα.. γνωσεις απο μηχανακια στο μηχανικο κομματι δν εχω τοσες ωστε να τα φτιαχνω μονος αλλιως δν θα συζητουσαμε τωρα εδω. Αλλα μπορω να μαθω ποσο δυσκολο θα ναι σε μονοκυλινδρο να κανω καποια βασικα?? Το βλεπουμε μαγκες!!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλος είναι μονοκύλινδρο αλλα δεν είναι παπάκι μην τα μπερδεύεις. Εαν πας να το δεσεις μονος σου και σου κανει κανένα "μπαμ" για παράδειγμα, τα ανταλλακτικά δεν κοστίζουν όσο του παπιού... Ποσο μαλλον σε μοτο 20ετίας, καλύτερα να την δει καποιος που ξερει τι κανει γιατι σιγουρα ανοιγοντας την εαν γινει η στραβη θα ανακαλυψει και αλλα πόσα που θα θελουν και αυτα φτιαξιμο η φροντίδα τα οποια πολυ πιθανον εσύ και ο καθένας που δεν ειναι μηχανικός στο επάγγελμα να μην τα παρατηρήσουν καν.

Ξέρω οτι είσαι καυλωμένος, σε νιώθω, τα εχω περάσει πολλές φορές αλλα πας να μπλέξεις με τρύπιο κουμπαρά φιλαράκι! 

Οσο για τα ανταλλακτικά του 610 που την πήρε η ΚΤΜ κτλπ κτλπ, εχουν σταματησει τα ανταλλακτικα για μοτοσυκλέτες 10ετίας + (όπως εχει δικαίωμα καθε εταιρία να κάνει)  Το επιβεβαίωσα ο ίδιος οταν πήρα τηλ. στην husqvarna οταν εψαχνα να παρω ενα 610, και καλα που πηρα τηλεφωνο δηλαδη αλλιως θα το ειχα αγορασει και θα εψαχνα να το πουλησω μην τυχον και παθει τπτ και μετα πρεπει να το πετάξω. Βέβαια, δεν σου λεει κανεις οτι δεν υπαρχουν ακομα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα στην αγορά και σε, όπως επισης δεν σου λεει και κανεις οτι του χρόνου θα συνεχίσουν να υπάρχουν ακόμα. 

Απο εκεί και πέρα καλή αγορά οτι και αν αποφασίσεις...

Υστερόγραφο: Για να έφτασε το budget σου με το ζόρι μεχρι εδω που είναι τώρα σημαίνει οτι με λιγο ακόμα ζόρι μπορει να φτάσει και στο διπλάσιο. Θέμα υπομονής είναι, σε νιώθω που δεν την έχεις, ουτε εγω την είχα πολλες φορες σε προηγουμενες μότο που αγοραζα αλλα το εχω μετανιώσει γιατι στην τελική με λιγη υπομονη παραπάνω θα ειχα το μηχανακι που πραγματικά ηθελα.

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος graves έγραψε:

Οσο για τα ανταλλακτικά του 610 που την πήρε η ΚΤΜ κτλπ κτλπ, εχουν σταματησει τα ανταλλακτικα για μοτοσυκλέτες 10ετίας + (όπως εχει δικαίωμα καθε εταιρία να κάνει)  Το επιβεβαίωσα ο ίδιος οταν πήρα τηλ. στην husqvarna οταν εψαχνα να παρω ενα 610,

Πως πηρες τηλεφωνο στη Husqvarna ενω δεν υπαρχει? Ο.ο

Για τα lc4 φερνουν ανταλλακτικα μια χαρα παντως.

Btw Lc4 λεγονται τα μοντελα δεν ειναι μονο τυπος μοτερ.

Στο θεμα του φιλου. Με 2κ δε θα βρεις καλο lc4, αλλα με 2μισι - 3 θα βρεις.
Μακραν ο,τι καλυτερο για μικρα budget.

Στα λεφτα σου η καλυτερη επιλογη ειναι το ttr το μανιβελατο που εκτος απο πιο δυνατο/ευστροφο ειναι και πιο ελαφρυ απο το μιζατο. +Ohlins και νομιζω brembo φρενα?! Κακγουρομηχανημα με τα ολα του. Ειναι και αεροψυκτο για να μην ασχολεισαι με τα του ψυγειου που ειναι σημαντικο μερος του πονοκεφαλου σε τετοια μηχανακια.

Ομως θα χαλας παπουτσια, ποδια και νευρα με τη μανιβελα. Απο την αλλη οταν τη μαθεις θα το παιζεις ιστορια/γνωστης/σκληρος κ@ριολης. Θα μαθεις και ελεγχο πανικου οταν σου σβηνει σε φαναρια/αριστερη λωριδα :tooth:. Το αν αξιζει εξαρταται απ' το ποσο καγκουρας εισαι.

Περα απο αυτο πας ειτε σε tt μιζατο ειτε xt 600 αν βρεις καμια καλη μετατροπη ειτε fmx αν θες ετοιμο καλοστημενο μοταρντ. Αυτα τα 3 απο δυναμη ειναι τα ιδια, αλλα απο στησιμο το καλυτερο ειναι το fmx, δευτερο το tt και τριτο το xt που ειναι περισσοτερο καναπες παρα μοταρντ.

Αυτα. Καλη τυχη. Ειναι δυσκολη η φαση αν δε φτανει το budget.
Btw το δικο μου lc4 2 χιλιαρικα εκανε αλλα ηθελε συντομα αλλαγη ο,τι υπηρχε απο περιφερειακα(1000ρικο+). Οποτε σιγα σιγα το φτιαχνεις και εχεις και μηχανακι αν βρεις κατι αντιστοιχο. Αλλα θελει υπομονη.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε το χω ψάξει ιδιαίτερα το ζήτημα, αλλά τι ανταλλακτικά 610 ψάχνατε και δε βρίσκατε;

Με βάση το τι κοιτάω εγώ, υπάρχουν site ακόμα που πουλάνε ανταλλακτικά για τα ιταλικά χάσκυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...