Jump to content
Neku

Gilera runner 180 διχρονο

Recommended Posts

Καλησπερα στην παρεα, λιγες ιδεες οποιος μπορει και εχει ασχοληθει με τετοια μηχανακια παρακαλω!

 

Εγω και ο φιλος μου πηραμε 2 ραννερ 180 διχρονα και ενω αυτος θα το κρατησει μανησιο εγω θελω να το βελτιωσω. Αυτη τη στιγμη εχω αλλαξει πολλα πραγματα που ειχαν σαπισει απ τα χρονια, ρουλεμαν τσιμουχες σινεμπλοκ θερμοστατη λαστιχα κλπ κλπ. Φοραει ενα καρμπ δελλορτο 25 (εγω το εβαλα), μπιλιες πουλει 11γρ, βαριατορ μανησιο, πιατο βαριατορ απο 180 (το μεγαλο καρτερ ειναι απο 125), εξατμιση JL, στροφαλο 52αρη τζασιλ, εχει καποιες θυριδες απο τον προηγουμενο, αυτα. Παει καλα, αλλα θελω να πηγαινει καλυτερα. Εμεις τα ανοιγουμε και τε φτιαχνουμε μονοι μας, αλλα δεν ξερουμε απο βελτιωσεις και δεν ειμαστε μαστωρες. Εγω εχω ρωτησει σε διαφορα συνεργεια, και ειτε δεν ασχολουνται ειτε μου πουλανε μαλοσσι (αρκετο κοστος και δεν ξερω αν αξιζε). Τι κανουμε σε αυτη τη περιπτωση; Εχω δει καποια ραννερ με χιτωνια απο dt200, πιστονι wossner η wiseco και στροφαλο bgm/jasil 55. Αξιζει; Η παμε σε μαλοσσι; Αλλα πραγματα που μπορω να αλλαξω; Θεσσαλονικη ξερουμε καποιον που φτιαχνει τετοια μηχανακια;

Το θελω για βολτα 1-2 φορες την εβδομαδα 10-20 χιλιομετρα το πολυ. Δε το θελω ουτε για καθημερινο ουτε για κοντρες. Αλλα θελω να εχει το γκαζι οποτε το ανοιγω στα φαναρια. 

Και τελος εχετε προταση για βελιωαη στα φρενα και το πισω αμορτισερ; 

Σας ευχαριστω και ελπιζω καποιοι απο εσας ακομα να ασχολειστε με αυτα τα ξεχασμενα μηχανακια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πως θα το κρατήσει μανήσιο ο φίλος σου, κι αυτός Θεσσαλονίκη δεν είναι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Πως θα το κρατήσει μανήσιο ο φίλος σου, κι αυτός Θεσσαλονίκη δεν είναι;

Ναι φιλε και οι δυο θεσσαλονικη ειμαστε! Ειμαστε κολλητοι! Απλα πηραμε 2 ιδια ραννερ 180 (διαφορετικα χρωματα μονο) και τα πηραμε πιωμενα και σαραβαλιασμενα απο κατι πιτσιρικαδες οπως ειναι τα περισσοτερα ραννερ 180 της αγορας. Εγω το δικο μου ειδη το επιδιορθωσα σε αυτα που χρειαζοταν, τωρα εμεινε να βρω λυσεις για βελτιωσεις σε κυλινδρο πιστονι βαριατορ ηλεκτρονικη και λοιπα, ενω ο φιλος μου θα φτιαξει αυτα που εχουν προβλημα αλλα δε θα κανει παρεμβασεις σε κυλινδρο πιστονι και στροφαλο ( τα εχουμε τσεκαρει ειναι μανησια σε καλη κατασταση), αυτο εννοουσα.

 

Εκτως και αν εννοεις οτι επειδη ειμαστε καγκουρες εδω πανω δε μπορει να μη το πειραξει 😛

Τροποποιήθηκε από τον Neku

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το νησί της Μάνης βγάζει τους καλύτερους βελτιωτές, σαν τον Παναγιώτη του bachelor.

Τροποποιήθηκε από τον klab

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος klab έγραψε:

Το νησί της Μάνης βγάζει τους καλύτερους βελτιωτές, σαν τον Παναγιώτη του bachelor.

Έχω πάει. Υπέροχες παραλίες, απέραντο γαλάζιο, και πολλά τα μανήσια βεσπάκια. Κι ο Παναγιώτης μανήσιος λοιπόν, αν και κατέληξε στο Πορτο Ράφτη να βάζει την γλώσσα του σε μη-μανήσιες γκόμενες.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα ! 

Προσπερνάω το κακοήθες σχόλιο 😂του FlyingInADream για τη καγκουρομάνα Θεσσαλονίκη.

Ωραία γρήγορα scooterakia άλλης εποχής και φιλοσοφίας. Δώστε αρκετή προσοχή στο θέμα ανάρτηση - λάστιχα γιατί με αυτούς τους μικρούς τροχούς που το είχανε βγάλει δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή.

Στην ουσία του θέματος - για επιλογή aftermarket ανταλλακτικών δεν μπορώ να βοηθήσω.

Πάντως θα σου πω τα κλασσικά. Τέτοιες δουλειές θέλουν αρκετό χρήμα. Είναι βαρέλι δίχως πάτο ! Ο φίλος σου καλύτερη επιλογή έχει κάνει κατά την άποψη μου που απλά επιδιορθώνει ότι χρειάζεται για να είναι σε καλή κατάσταση το scooter. Επίσης η malossi δεν έχει κάνει τυχαία όνομα σε αυτόν το τομέα.

 

Όσον αφορά μηχανικούς στη πόλη που να ασχολούνται - να τα ξέρουν - και να κάνουν βελτιώσεις υπάρχουν.

Θεσσαλονίκη αφού ! 😎

Και ο Καλέμης και Κρασσάς τα ξέρουν καλά τα μηχανάκια αυτά αφού είναι αντιπρόσωποι.

Αλλά για ουσιαστικέ βελτιώσεις ο Κύρος έχεις πολύ καλό όνομα. 

Και στο συνεργείο του να μην θες να πας στο scootershop θα βρεις τα πάντα ! 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ArisD έγραψε:

Καλημέρα ! 

Προσπερνάω το κακοήθες σχόλιο 😂του FlyingInADream για τη καγκουρομάνα Θεσσαλονίκη.

Ωραία γρήγορα scooterakia άλλης εποχής και φιλοσοφίας. Δώστε αρκετή προσοχή στο θέμα ανάρτηση - λάστιχα γιατί με αυτούς τους μικρούς τροχούς που το είχανε βγάλει δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή.

Στην ουσία του θέματος - για επιλογή aftermarket ανταλλακτικών δεν μπορώ να βοηθήσω.

Πάντως θα σου πω τα κλασσικά. Τέτοιες δουλειές θέλουν αρκετό χρήμα. Είναι βαρέλι δίχως πάτο ! Ο φίλος σου καλύτερη επιλογή έχει κάνει κατά την άποψη μου που απλά επιδιορθώνει ότι χρειάζεται για να είναι σε καλή κατάσταση το scooter. Επίσης η malossi δεν έχει κάνει τυχαία όνομα σε αυτόν το τομέα.

 

Όσον αφορά μηχανικούς στη πόλη που να ασχολούνται - να τα ξέρουν - και να κάνουν βελτιώσεις υπάρχουν.

Θεσσαλονίκη αφού ! 😎

Και ο Καλέμης και Κρασσάς τα ξέρουν καλά τα μηχανάκια αυτά αφού είναι αντιπρόσωποι.

Αλλά για ουσιαστικέ βελτιώσεις ο Κύρος έχεις πολύ καλό όνομα. 

Και στο συνεργείο του να μην θες να πας στο scootershop θα βρεις τα πάντα ! 

 

 

 

 

Καλησπερα φιλε. Ο καλεμης ειναι κλασικη αξια, ολα τα ανταλλακτικα απο αυτον τα παιρνω σε ολα τα πιατζιο που ειχα, με ξερουν καλα στα ανταλλακτικα πανω 😹. Ο κυρος πολυ καλος και ειδικα ο μαστορας που εχουν εκει πολυ φιλικος, αλλα ο ανθρωπος μου ειπε ξεκαθαρα οτι δεν εχει χρονο να ασχοληθει με νικασιλ και χιτονια, αμα θελω να του το παω να κουμπωσει μαλοσσι δεν εχει προβλημα ομως. Το θεμα εδω ειναι αν συμφερει το μαλοσσι γιατι ειναι ακριβα και σε γενικες γραμμες τα build που εχω δει να βαρανε 29+ αλογα δεν ειναι μαλοσσι αλλα απο αλλες εταιριες η ομαδες βελτιωσεων. Δεν υπαρχει κανενας που να ασχολειται νε νικασιλ; Να εκανα κατι διαφορετικο και οχι την τυποποιημενη λυση του μαλοσσι. Οσο για την σωστη επιλογη μανησιο vs κωλοφτιαγμενο νομιζω ειναι θεμα τσεπης, αλλος θελει να οδηγαει pcx και να καιει 3 ευρω στα 100, εγω θελω να βγαζω το ραννερ 2 φορες την εβδομαδα και να καιω 5 ευρω στη βολτα.. εχω και μηχανη αλλα το γκαζι του μικρου διχρονου ειναι αλλη φαση και ειδικα τα βλεματα του κοσμου που αναρωτιεται τι ειναι αυτη λαδιερα που οδηγαω. Και ετσι οπως ειναι να το αφησω μια χαρα ειναι, μπαντα σουζα κοντρες με αλλα σκουτερ που δε με βλεπουν καν στα φαναρια.. αλλα ενα χιλιαρικακι και ξατι παραπανω νομιζω δεν εχω θεμα να το δωσω, ετσι και αλλιως εχω και μικρο σκουτερ για τις δουλειες αρα το ραννερ δε θα ταλαιπωρηθει, το εχω σχεδον 1 χρονο και του εχω κανει 1.000 χλμ και ολα τα ανταλλακτικα που του εβαλα ειναι σαν καινουργια. μενει τωρα να φτασει καμμια 30ρια αλογα.. Προταση για αναρτηση εχουμε; Λαστιχα εχω βαλει καινουργια μια χαρα ειναι.

 

Οσο για τα σχολια τα «κακα» δε με ενδιαφερει φιλε γιατι ο κοσμος σνομπαρει οταν ακουει για καγκουρομοτο του 2002 που καιει σαν 18αρι αμαξι, αλλα ο καθενας επιλεγει αυτο που του αρεσει. και εγω οταν βλεπω χαρλευ γελαω απο μεσα μου αλλα σιγα μη κατσω να ασχοληθω με το τι κανει ο καθενας με τα λεφτα του η να μπω σε ξενο ποστ και να βγαλω τη κακια μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Neku έγραψε:

Δεν υπαρχει κανενας που να ασχολειται νε νικασιλ;

Νικάσιλ στη Θεσσαλονίκη από όσο ξέρω μόνο ο Ανδρεάδης κάνει, όλοι οι υπόλοιποι από όσο ξέρω Ιταλία, Αγγλία τα στέλνανε.

Λεπτομέρειες, ποιότητα, τιμές πας από εκεί και ρωτάς.

Μια φορά μίλησα με τον άνθρωπο στο τηλέφωνο και μου φάνηκε ΟΚ, ούτε πρόλογο, ούτε εξυπνάδες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Νικάσιλ στη Θεσσαλονίκη από όσο ξέρω μόνο ο Ανδρεάδης κάνει, όλοι οι υπόλοιποι από όσο ξέρω Ιταλία, Αγγλία τα στέλνανε.

Λεπτομέρειες, ποιότητα, τιμές πας από εκεί και ρωτάς.

Μια φορά μίλησα με τον άνθρωπο στο τηλέφωνο και μου φάνηκε ΟΚ, ούτε πρόλογο, ούτε εξυπνάδες.

Φιλοκοτατος ο Ανδρεαδης, για μηχανουργειο μονο εκει παμε αλλα ο ανθρωπος μονο να μου φτιαξει αυτο που θελω μπορει, εγω χρειαζομαι και καποιον που ξερει τι πρεπει να φτιαχτει και με τι να συνδιαστει για να δουλευει σωστα και να εχει αποδοση (καρμπυρατερ εξατμιση στροφαλο κυλινδροπιστονο δυναμομετρηση κλπ) , γιατι αν ηταν τοσο απλο θα τα αγοραζα και θα τα εβαζα μονος μου δεν ειναι κατι, το θεμα ειναι εγω δεν γνωριζω τι πρεπει να βαλω για να γινει σωστη δουλεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γράφω κάποιες σκέψεις. Αφού στην ουσία δεν ψάχνεις για μάστορα να στο δέσει αλλά θέλεις να σου πει τι θα έβαζε αυτός και πως θα το συνδύαζε και αφού το οικονομικό και το θέμα μετακίνησης το έχεις λυμένο γιατί δεν μιλάς με εξωτερικό ? Στην Αγγλία κάνουν θαύματα - έχουν προϊόντα που δεν τα βρίσουμε εύκολα στην ελληνική αγορά και τρομερή τεχνογνωσία - εμπειρία - επαγγελματισμό. Είτε μίλα μαζί τους μέσω email για να πάρεις τις προτάσεις τους (αν σου δώσουν) είτε αν θέλεις και μπορείς, τους στείλεις το μοτέρ και να λαμβάνεις πίσω πύραυλο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν 1) χρήματα 2) υπομονή 3) να κρατήσεις το μηχανάκι -  αν όχι για πάντα - για πολλά χρόνια.

 

Εγώ στη θέση σου αν είχα αυτό το χιλιάρικο θα ασχολούμουν λίγο με το μοτέρ που έτσι και αλλιώς είναι τσακμάκι.

Το λίγο είναι σχετικό βέβαια. Άσχετο, υδρόψυκτο δεν είναι αυτό ; Θυμάμαι ότι είχαν πολύ συχνές βλάβες οι αντλίες ?

Θα έδινα βάση στη μετάδοση - με έμφαση στις εκκινήσεις - γιατί όπως είπες έχεις και μοτοσυκλέτα οπότε τι σε νοιάζει αν δεν βγάζει ψηλές τελικές το runner ? Για παιχνίδι το θέλεις !

Και θα έριχνα λεφτά σε αναρτήσεις και φρένα. Λάστιχα δεν τα ξαναλέω - είναι αυτονόητο. Από το απλό σέρβις μπροστινού λάδια ξύστρες τσιμούχες μέχρι αλλαγή ολόκληρου του μπροστινού αν σε παίρνει οικονομικά ! Δαγκάνες σωληνάκια τακάκια κτλ. Για εμένα εκεί πονάει πιο πολύ. Όχι ότι είναι κακό βέβαια αλλά είναι αρκετά γρήγορο !

 

 

Δεν μπαίνω καν στη συζήτηση του αν αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά σε ένα scooter της προηγούμενης 20 ετίας. Φυσικά και δεν αξίζει και το ξέρουμε όλοι. Ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του τι του αρέσει και που θέλει να ξοδέψει τα χρήματα ΤΟΥ ! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος ArisD έγραψε:

Γράφω κάποιες σκέψεις. Αφού στην ουσία δεν ψάχνεις για μάστορα να στο δέσει αλλά θέλεις να σου πει τι θα έβαζε αυτός και πως θα το συνδύαζε και αφού το οικονομικό και το θέμα μετακίνησης το έχεις λυμένο γιατί δεν μιλάς με εξωτερικό ? Στην Αγγλία κάνουν θαύματα - έχουν προϊόντα που δεν τα βρίσουμε εύκολα στην ελληνική αγορά και τρομερή τεχνογνωσία - εμπειρία - επαγγελματισμό. Είτε μίλα μαζί τους μέσω email για να πάρεις τις προτάσεις τους (αν σου δώσουν) είτε αν θέλεις και μπορείς, τους στείλεις το μοτέρ και να λαμβάνεις πίσω πύραυλο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν 1) χρήματα 2) υπομονή 3) να κρατήσεις το μηχανάκι -  αν όχι για πάντα - για πολλά χρόνια.

 

Εγώ στη θέση σου αν είχα αυτό το χιλιάρικο θα ασχολούμουν λίγο με το μοτέρ που έτσι και αλλιώς είναι τσακμάκι.

Το λίγο είναι σχετικό βέβαια. Άσχετο, υδρόψυκτο δεν είναι αυτό ; Θυμάμαι ότι είχαν πολύ συχνές βλάβες οι αντλίες ?

Θα έδινα βάση στη μετάδοση - με έμφαση στις εκκινήσεις - γιατί όπως είπες έχεις και μοτοσυκλέτα οπότε τι σε νοιάζει αν δεν βγάζει ψηλές τελικές το runner ? Για παιχνίδι το θέλεις !

Και θα έριχνα λεφτά σε αναρτήσεις και φρένα. Λάστιχα δεν τα ξαναλέω - είναι αυτονόητο. Από το απλό σέρβις μπροστινού λάδια ξύστρες τσιμούχες μέχρι αλλαγή ολόκληρου του μπροστινού αν σε παίρνει οικονομικά ! Δαγκάνες σωληνάκια τακάκια κτλ. Για εμένα εκεί πονάει πιο πολύ. Όχι ότι είναι κακό βέβαια αλλά είναι αρκετά γρήγορο !

 

 

Δεν μπαίνω καν στη συζήτηση του αν αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά σε ένα scooter της προηγούμενης 20 ετίας. Φυσικά και δεν αξίζει και το ξέρουμε όλοι. Ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του τι του αρέσει και που θέλει να ξοδέψει τα χρήματα ΤΟΥ ! 

 

Γεια, ευχαριστω για την απαντηση. Αγγλια/εξωτερικο σε ποιους ακριβως;

 

Αλλαγμενα ειναι ολα φιλε μου, μπουκαλες λαστιχα σωληνακια αντλια βενζινης ολα ειναι αλλαγμενα. Εχω βγαλει και την αντλια λαδιου και κανω απευθειας μιξη που ειναι πιο αξιοπιστη. Εχω ξανακανει τα ρευματα απο την αρχη, λαστιχα τακακια μπαταρια βαριατορ μπιλιες κρμπυρατερ κομπλερ μιζας. Γενικα το εχω σε αριστη κατασταση και παει παρα πολυ καλα αλλα θελω να το ανεβασω  σε δυναμη τωρα και περιφερειακα μονο πισω αναρτηση θα ηθελα και ισως δαγκανες.

 

Για το αν αξιζει ειναι σχετικο, ας πουμε ενα τ μαξ που κανει 14000 καινουργιο αξιζει;  Ενα μεταχειρισμενο τ μαξ που κανει 6-7000 αξιζει; Ξερω γω; Εγβ το πηρα τσαμπα και εχω ριξει 700 ευρω μεχρι στιγμης και εχω ενα μηχανημα με πολυ νευρο, αλλα 2 να ριξω και να φτασω 2500 παλι νε αυτα τα λεφτα σκουτερ με τετοια δυναμη δε θα εβρισκα, και ειδικοτερα ακουτερ που να το λυνω και να το δενω μονος μου. Για μενα αξιζει. Εχω και ενα μικρο σκουτερ που πηρα 2300 καινουργιο, αξιζει να μου πεις τοσα λεφτα για 125; για μενα ναι γιατι δε θα με κρεμασει ποτε.. Αρα το αν αξιζει ειναι καθαρα υποκειμενικο πιστευω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς φίλε δεν έχω κάποιον να σου προτείνω. 

Δεν ασχολούμαι. Μίλα με τα παιδιά στο scooterclub, με μέλη εδώ που ζουν Αγγλία, google κτλ πιστεύω αν έχεις υπομονή θα βγάλεις άκρη. 2020 έχουμε ! Αααν θέλεις να κάνεις το κάτι διαφορετικό όπως λες ! 

 

Αν δεν έχεις χρόνο και διάθεση πήγαινε στις πεπατημένες λύσεις πχ malossi ή polini και ούτε γάτα ούτε ζημία !

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εισαι ωραιος φιλε. Η καγκουρια της διχρονιλας εχει εξαφανιστει πολλα χρονια τωρα απο τους δρομους, αλλα οσοι την εχουν ζησει ξερουν οτι σαν αυτη.. δεν εχει.
Σε κανει 16 χρονων ακομα και αν εισαι.. 50. Οταν το βγαλεις στο δρομο να τρομοκρατει τον τοπο λεμε παντα. Στο βουνο δεν ειναι το ιδιο.

Στα πρακτικα δε μπορω να βοηθησω αλλα good luck!

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2009....κανα χρονο πριν το πουλησω,οταν εφτασε να καιει πιο πολυ απο 1600αρι αυτοκινητο.

Ωραια ηταν ομως...

polini κ malossi κυριως επαιζαν τοτε ....

Βαριατορ,δοκιμες γραμμαριων στις "μπιλες",ελατηρια συμπλεκτη για ψηλες εκκινησεις η πιο νορμαλ...

Ζημιες οχι ιδιαιτερες,μοτερ καμμια,η μεταδοση ποναγε με μικροδιαρροες βαλβολινης που ισως οφειλοταν στην τεχνογνωσια των τοτε μαστοριων.

Σινεμπλοκ στις βασεις του κινητηρα ουτε εχω θυμαμαι ποσες φορες ειχα αλλαξει λογω των κραδασμων,βελτιωνοταν περιοδικα η κατασταση με σπρει γρασσου αλλα παλι τα ιδια.

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 11/11/2020 at 1:42 ΠΜ, το μέλος CptAngel έγραψε:

Εισαι ωραιος φιλε. Η καγκουρια της διχρονιλας εχει εξαφανιστει πολλα χρονια τωρα απο τους δρομους, αλλα οσοι την εχουν ζησει ξερουν οτι σαν αυτη.. δεν εχει.
Σε κανει 16 χρονων ακομα και αν εισαι.. 50. Οταν το βγαλεις στο δρομο να τρομοκρατει τον τοπο λεμε παντα. Στο βουνο δεν ειναι το ιδιο.

Στα πρακτικα δε μπορω να βοηθησω αλλα good luck!

 Η πιο χαζη αλλα και ευχαριστη αισθηση το να οδηγας μια μαλακια που κανεις δε ξερει τι ειναι, κανει εναν περιεργο ηχο ΟΧΙ σαν μηχανης αλλα και οχι σαν μιας μικρης μοτοσυκλετας και φευγεις σχεδον οτι κινειται απ τα φαναρια.. 

 

Τελος παντων ας φυγει μια η καραντινα και εδω ειμαστε, απο οτι βλρπω η μαλοσσι θεωρειται αξιοπιστη λυση, αν μπορει να μου δωσει και τα αλογα που θελω ισως το σκεφτω. Για νικασιλ κλπ δεν εχω βγαλει ακρη θα δουμε..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...