Jump to content
Sign in to follow this  
statis4

Επιλογή πρώτης μηχανής

Recommended Posts

Χαιρετώ το φόρουμ. Είμαι 26 ετών και από βδομάδα ξεκινάω μαθήματα οδήγησης για Α. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου στα δίτροχα είναι από ένα runner 125 που οδηγώ χρόνια. Στο εγγύς μέλλον θέλω να περάσω σε μηχανή και άρχισα να κοιτάω υποψήφια μοντέλα. Ύψος 175 ~68kg. Η χρήση θα είναι καθημερινή εντός πόλεως, αλλά θέλω να έχει και τη δυνατότητα για κανά ταξιδάκι (πχ. 250-300km ταξίδι). Έχω δει τα εξής:

Yamaha FZ6 Fazer ή Naked
Kawasaki ER-6N (με χαλάει η έλλειψη ένδειξης επίπεδου καυσίμου και ABS, τα μοντέλα που διαθέτουν είναι αρκετά ακριβά)
Honda CB600F Hornet
Suzuki Bandit 650
Suzuki GSR600/S

Αυστηρά έως τα ~3000€, για να μου μείνει και budget για ποιοτικό εξοπλισμό, θα προτιμούσα μοντέλο νεότερο του '05. Έχετε να προτείνετε κάποιο απ' αυτά ως καλή πρώτη μηχανή (να συγχωρεί λάθη, γνωρίζω καγκουριές δε θα συγχωρήσει καμιά τους) ή κάποιο άλλο που να μου διαφεύγει; Σας ευχαριστώ πολύ!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
-2

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και καλως ήρθες. Γνωρίζεις οτι τα μοντέλα που αναφέρεις δεν καβαλιούνται νόμιμα με το Α2 ε;

Γιατί δεν βγάζεις κατευθείαν το Α να μπορείς να πάρεις ότι θέλεις;

Τροποποιήθηκε από τον kpapageo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ημουν ακριβως στην ιδια φαση με σενα απλα τρωω λιγο πιο πολυ το φαι μου και με διναν λιπασμα μικρο (1,83 και 85kg)! Anyway το αναφερω αυτο  γιατι αν ειχες 4χιλιαρικα ευρω και με τον σωματοτυπο σου θα ελεγα παρε mt07 και end of the conversation.

 

Εχουμε και λεμε

  • Yamaha FZ6 Fazer ή Naked

Εδω κοίτα για τα s2 μοντέλα καθως εχουν βελτιωσεις εκει που πονούσε το s1.  Κυριως να αναφερθει το s1 ειχε και θεματα με το πλαισιο του δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα στα οποια εχει ραγισει σε σημεια. Εγω προσωπικα δεν θα ενιωθα ανετα να παω σε κατι τετοιο. Τωρα δεδομενου οτι ερχεσαι απο 125 θα ελεγα οτι το fazer ειναι μηχανακι που ψηλα θα σε τρομαξει οχι οτι αν εχεις μυαλο δεν ειναι διαχειρισιμο αλλα θελει συνεση σε αντιθεση με ενα cbf600 λογου χαρη που και πιο "ατσαλος¨ να εισαι θα στο συγχωρουσε.

  • Kawasaki ER-6N (με χαλάει η έλλειψη ένδειξης επίπεδου καυσίμου και ABS, τα μοντέλα που διαθέτουν είναι αρκετά ακριβά)

Η ελλειψη abs ειναι οντως θεμα και αφου πηρα μοτο με abs τελικα οντως σε ιδιο διλλημα με εσενα λεω καλυτερα αστο ειδικα αν συμπεριλάβουμε στην εξισωση οτι και εδω υπαρχουν  παραδειγματα με σοβαρα θεματα στον κινητηρα (βλεπε χτυπησαν βαλβιδες). @kpapageo

  • Honda CB600F Hornet

Αυτο ειναι το μονο μοτο που αναφερεις και δεν το εχω οδηγησει, αν δεν σε ενοχλει το γεγονος οτι ειναι γυμνο και δεν του ταιριαζει ιδιαιτερα το σετακι top case και ζελατινα (οπως και στο gsr kai fazer naked) i would say go for it αλλα επισης μιλαμε για μοτο 100 αλογα οποτε παλι θα ελεγα απαιτει συνεση αν και αναφερεται ως πιο γραμμικο απο το s2.

  • Suzuki Bandit 650

Το μηχανακι στο οποιο κατεληξα και εγω, ειμαι κατοχος εδω και περιπου 1 μιση μηνα. Το επελεξα με βασικο γνωμονα οτι δεν βρηκα πουθενα να βγαζει σοβαρα θεματα (γενικα βασικα δεν ακουγεται να βγαζει κατι με σημαντικη συχνοτητα), απο εκει και περα παιζουν σε καλες τιμες και συχνα με abs. Νομιζω το γεγονος οτι ειναι πιο γραμμικο απο μηχανακια που εχουν κινητηρες downtuned απο ss (βλεπε χορνετ και σ2 απο cbr600rr kai r6 αντιστοιχα) το κανει θα ελεγα πιο καταλληλο για καποιον χωρις ουσιαστικη εμπειρια. Το βασικο αρνητικο για μενα ειναι το βαρος του το οποιο εμενα με ενοχλει κυριως στατικα και σε μανουβρες οταν η μηχανη δεν εχει χιλιομετρα. Ισως και στην πιστα ενοχλει αλλα δεν νομιζω οτι σε αφορα ακομα. Η καταναλωση παιζει απο 4.5 αμα πας στην εθνικη με 110 σαν νεκρος μεχρι 8 αν το πας ψιλο ταπα. Λογικα μπορει να παει και παραπανω αν πας τελικες στην εθνικη κλπ αλλα ειναι extreme σεναριο.

  • Suzuki GSR600/S

Το μηχανακι αυτο το εχω οδηγησει αρκετα καθως ηταν αυτο με το οποιο πηρα το διπλωμα Α. Ειναι στην ιδια φιλοσοφια με hornet και s2. Λενε για καταναλωση ιδιαιτερη υψηλη και θα τους πιστεψω. Απο κινητηρα για καποιον με μικρη εμπειρια πανω κατω οτι ειναι και τα υπολοιπα 600αρια με 100 αλογα. Οταν διαβαζεις για μετρια φρενα και μετριες αναρτησεις να θεωρεις οτι μιλαμε για οδηγους που λιγο-πολυ εχουν χερια, δηλαδη σε ενα αρχαριο θα φανουν υπεραρκετα και ισως ψαξεις για αναβαθμισεις σε τομεις αφου εχεις γραψει αρκετα χιλιομετρα και μονο αν το "κυνηγας".

 

Καταλεικτικα και δεδομενου το μπατζετ εγω θα εδινα μεχρι 2700 για gsr με αβσ σε αριστη κατασταση, μετα για σ2 και χορνετ θα εξαντλουσα το μπατζετ αν και ειδικα σ2 δεν νομιζω να βρεις σωστα με τα λεφτα σου. Αν θες κατι πιο ταξιδιαρικο και πιο γραμμικο- φιλικο και δεν σε ενοχλει το βαρος το bandit ειναι επισης πολυ καλη επιλογη. Επισης απο σερβις και λοιπα εξοδα πλην βενζινης ολα αυτα τα μοτο ειναι παραπλησια. Για εμενα ειναι πολυ σημαντικο να οδηγησεις ολα τα μοτο που αναφερεις ωστε να δημιουργησεις δικη σου αποψη και ετσι θα κανεις την καλυτερη επιλογη. 

Επισης θα ελεγα να δεις και τα εξης μοντελα που ταιριαζουν με αυτα που εχεις ηδη αναφερει- xj6 ιδιος κινητηρας με σ2 αλλα με μειωμενα αλογα και αυξημενη ροπη -πολυ πιο γραμμικο-. Aprilia shiver (gt) πολυ ανωτερα περιφερειακα απο τα προαναφερθεντα ωραιος κινητηρας (2κ που θεωρω οτι ειναι πιο σωστος αριθμος κυλινδρων για μικτη χρηση) και γενικα θα το επαιρνα εναντι του bandit ( το gt) αλλα δεν βρεθηκε κανενα της προκοπης. 

Just my 2 cents ολα τα παραπανω 

Τροποποιήθηκε από τον ktm power

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Antreasss έγραψε:

δες και το xj6n και βαλε κ κανα μυικο  κιλο φιλε

Στην προσπάθεια είμαστε αδερφέ! 😁

πριν 1 ώρα, το μέλος ktm power έγραψε:

Ημουν ακριβως στην ιδια φαση με σενα απλα τρωω λιγο πιο πολυ το φαι μου και με διναν λιπασμα μικρο (1,83 και 85kg)! Anyway το αναφερω αυτο  γιατι αν ειχες 4χιλιαρικα ευρω και με τον σωματοτυπο σου θα ελεγα παρε mt07 και end of the conversation.

.

.

Just my 2 cents ολα τα παραπανω 

Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση. Το Aprilia δεν το συμπεριέλαβα στην λίστα διότι ανεβαίνει αρκετά το budget στα ABS μοντέλα. Επίσης με φοβίζει το κόστος συντήρησης ενός ιταλικού, δεν είναι παραδοσιακά ακριβότερα τα ανταλλακτικά σε σχέση με τα ασιατικά; Χώρια που σ'αυτά τα λεφτά παίζει το MT07 που αναφέρεις και εσύ που είναι όνειρο.

To bandit η αλήθεια είναι ότι τσεκάρει πολλά κουτάκια στα θετικά του αλλά το βάρος του με απομακρύνει από την επιλογή του, σίγουρα θα το δοκιμάσω όμως. Πρώτο και κύριο μέλημα μου είναι η λογική κατανάλωση και η ευελιξία στην κίνηση. Το hornet από την άλλη θα το δω σίγουρα μιας και αυτό έχει και ο δάσκαλος οδήγησης. To xj6 είναι πολύ ωραίο, απλά σαν μη γνώστης του αθλήματος δε βλέπω ουσιαστική διαφορά με το φθηνότερο GSR600 (abs μοντέλα πάντα). 

Καταλήγοντας και εγώ, θα κοιτάξω πρώτα από όλα το bandit πως άνετο θα μου είναι στις μικρές ταχύτητες, αλλιώς με βλέπω για XJ6/GSR600/Hornet, κατ' αυτή τη σειρά ανάλογα με τη διαθεσιμότητα/κατάσταση/τιμή που θα βρω την στιγμή της αγοράς.

Τροποποιήθηκε από τον statis4

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως ηρθες. Δυο πραγματα απο εμενα. Πρωτον, απο τα τετρακυλινδρα θα προτιμουσα το XJ6 αν βρεις στα λεφτα σου. Πιο συγχρονη προσεγγιση απο τα υπολοιπα, με εμφαση στη ροπη και οχι στην ιπποδυναμη ψηλα. Για καθημερινο μηχανακι θα βολεψει πιο πολυ. Δευτερον και σπουδαιοτερον: εισαι σιγουρος πως κοιτας στη σωστη κατηγορια; Για πρωτη μηχανη και για τη χρηση που περιγραφεις ενα 250-300 θα ειναι πολυ πιο πρακτικο. Πχ στα λεφτα σου βρισκεις Ζ300 που ειναι συγχρονο μηχανακι, απιστευτα πιο βολικο απ΄τις μαουνες για μετακινηση μεσα στην πολη και φυσικα σε καλυπτει και στο ταξιδι που αναφερεις. Προφανως θα εχεις και πολυ μικροτερο κοστος ανα χιλιομετρο. Ακομα και το Ζ250SL νομιζω πως θα ηταν μια καλη επιλογη, ειδικα για καποιον με το σωματοτυπο σου. Ριξε μια ματια και αν μπορεις οδηγησε καποιο κι αυτης της κατηγοριας. Δεν ειναι τοσο "μικρα" οσο ισως φανταζεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Καλως ηρθες. Δυο πραγματα απο εμενα. Πρωτον, απο τα τετρακυλινδρα θα προτιμουσα το XJ6 αν βρεις στα λεφτα σου. Πιο συγχρονη προσεγγιση απο τα υπολοιπα, με εμφαση στη ροπη και οχι στην ιπποδυναμη ψηλα. Για καθημερινο μηχανακι θα βολεψει πιο πολυ. Δευτερον και σπουδαιοτερον: εισαι σιγουρος πως κοιτας στη σωστη κατηγορια; Για πρωτη μηχανη και για τη χρηση που περιγραφεις ενα 250-300 θα ειναι πολυ πιο πρακτικο. Πχ στα λεφτα σου βρισκεις Ζ300 που ειναι συγχρονο μηχανακι, απιστευτα πιο βολικο απ΄τις μαουνες για μετακινηση μεσα στην πολη και φυσικα σε καλυπτει και στο ταξιδι που αναφερεις. Προφανως θα εχεις και πολυ μικροτερο κοστος ανα χιλιομετρο. Ακομα και το Ζ250SL νομιζω πως θα ηταν μια καλη επιλογη, ειδικα για καποιον με το σωματοτυπο σου. Ριξε μια ματια και αν μπορεις οδηγησε καποιο κι αυτης της κατηγοριας. Δεν ειναι τοσο "μικρα" οσο ισως φανταζεσαι.

Καλημέρα και ευχαριστώ για την τοποθέτησή σου. Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη μου επιλογή σκεπτόμενος τη μετάβαση σε μηχανή ήταν να πάω σε κάτι έως 300CC, αλλά οι λόγοι που επέλεξα να πηδήξω την κατηγορία είναι οι εξής, χωρίς να θέλω να μπω σε χαρακτηρισμούς "εγώ είμαι σοβαρό άτομο, δε θα πέσω ούτε με hayabusa day1", αυτά τα ξέρει ο καθένας για τον εαυτό του, και τα λέει και τα πιστεύει ο ίδιος σ' αυτόν:

1) Δύσκολη σχετικά μεταπώληση (κοιτώντας την αγορά στην πόλη μου, παρατηρώ ότι ενώ τα 600+- είναι πολλά, τα 300+- που κυκλοφορούν εδώ έξω είναι μετρημένα στα δάχτυλα μιας παλάμης). 
2) Σε πίστες.. αγώνες δρόμου δε μπλέκω και εκτιμώ τη ζωή μου περισσότερο από το να φτάσω κάποια δευτερόλεπτα πριν. Κύριος στόχος μου είναι να πάρω μια μηχανή που θα τη μάθω από μπουσούλημα μέχρι άνετο ταξίδι που περιγράφω αλλά ταυτόχρονα θέλω να πάρω κάτι που θα το κρατήσω κάποια χρόνια, να είναι πιο future-proof ως προς το θέμα "το βαρέθηκα/μου είναι λίγο".
3) Καλώς η κακώς, μιας και η ζωή μας έχει αρκετά μαθηματικά-οικονομικά μέσα, μου φαίνεται πιο δύσκολο να δώσω 4000+- ευρώ για ~300άρι "μηχανάκι" και εξοπλισμό. Χαζομάρα μου που το λέω, αλλά δε κρύβω ότι το σκέφτομαι και έτσι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Καλως ηρθες. Δυο πραγματα απο εμενα. Πρωτον, απο τα τετρακυλινδρα θα προτιμουσα το XJ6 αν βρεις στα λεφτα σου. Πιο συγχρονη προσεγγιση απο τα υπολοιπα, με εμφαση στη ροπη και οχι στην ιπποδυναμη ψηλα. Για καθημερινο μηχανακι θα βολεψει πιο πολυ. Δευτερον και σπουδαιοτερον: εισαι σιγουρος πως κοιτας στη σωστη κατηγορια; Για πρωτη μηχανη και για τη χρηση που περιγραφεις ενα 250-300 θα ειναι πολυ πιο πρακτικο. Πχ στα λεφτα σου βρισκεις Ζ300 που ειναι συγχρονο μηχανακι, απιστευτα πιο βολικο απ΄τις μαουνες για μετακινηση μεσα στην πολη και φυσικα σε καλυπτει και στο ταξιδι που αναφερεις. Προφανως θα εχεις και πολυ μικροτερο κοστος ανα χιλιομετρο. Ακομα και το Ζ250SL νομιζω πως θα ηταν μια καλη επιλογη, ειδικα για καποιον με το σωματοτυπο σου. Ριξε μια ματια και αν μπορεις οδηγησε καποιο κι αυτης της κατηγοριας. Δεν ειναι τοσο "μικρα" οσο ισως φανταζεσαι.

@pitapola Πετρο γιατι θεωρεις το xj6 πιο συγχρονο απο τα υπολοιπα? και οκ απο το bandit σε καποια θεματα πχ πλαισιο αλλα απο χορνετ τζι-εσ-αρ κλπ δεν βλεπω τον λογο ισα ισα θα ελεγα με τα περιφερειακα του το θεωρω υποδεεστερο, επισης δεν βρισκεις με abs σχεδον με τιποτα

@statis4 Επειδη εχουμε ιδια ηλικια καταλαβαινω οτι  θες κατι μεγαλο και ενα 300αρι δεν σου λεει πολλα. Βεβαια η αληθεια ειναι οτι απο το 125 που εχεις ειναι αρκετη διαφορα εγω ειχα ενα pegaso strada και πηγα στο bandit οποτε εχει ενα δικαιο ο πιταπολα οτι θα μπορουσες να σκεφτεις και καποια στην κατηγορια 300-500cc. Σε αυτην την περιπτωση κοιτα και κανα cb500f ή cb500r αν εισαι τυχερος θα βρεις γυρω στο 3αρι μερικα

Οσον αφορα αυτο που λες για το απριλια δεν ισχυει ειδικα shiver (οχι gt) εχει παρα πολλα εντος του budget σου, αλλα ακομα και gt βλεπε (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31848252-aprilia-shiver-gt-750)

Τροποποιήθηκε από τον ktm power

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@statis4

Σχετικά με το 1, ο κύριος λόγος που βλέπεις πολλά 600άρια προς πώληση είναι ότι είναι μηχανάκια της χρυσής δεκαετίας που ο έλληνας αγόραζε καινούριο. Δε σημαίνει απαραίτητα πως υπάρχει μεγάλη ζήτηση, κυρίως υπάρχει μεγάλη προσφορά. Το Ζ300 πχ που σου είπα είναι μηχανή πενταετίας βαριά, ο κόσμος είχε ήδη μαζευτεί οικονομικά και δύσκολα αγόραζε καινούριο. Για όλα τ'άλλα όπως νομίζεις.


@ktm power

Στέλιο αναφέρομαι στην μοτερική προσέγγιση τετρακύλινδρου. Είναι πιο κοντά στα σύγχρονα μεσαία (πχ cbr650) ως απόδοση. Δεν πήγαν για 100 άλογα αλλά έδωσαν πιο γεμάτο φάσμα ροπής. Η διαφορά με τα παλιότερα 4Κ είναι αισθητή, κι ας νομίζει αυτός που δεν τα έχει οδηγήσει και απλά βλέπει τα άλογα ότι το gsr πχ θα είναι πιο δυνατό. Τι να τα κάνεις τα 100 άλογα ψηλά αν στο ενδιάμεσο έχεις μια τρύπα ΝΑ.

 

Επίσης είναι αντικειμενικά το πιο σύγχρονο μοντέλο (βγήκε μετά απ' τα υπόλοιπα). 

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@pitapola  αρχικα ισως ειναι καλυτερα να το συζητησουμε απο κοντα καθως ισως βγαινουμε οφφ τοπικ, αλλα το οτι βγηκε 2 χρονια αργοτερα απο το bandit και απο το χορνετ και ενα χρονο μετα το σ2 δεν ξερω πως το διαφοροποιει ουσιωδως. Κατα τα αλλα δεν εχω αποψη διοτι το xj6 δεν το εχω οδηγησει σε καθε περιπτωση αν επαιζε στα 3κ με αβσ θα το κοιτουσα σιγουρα.

Επισης το xj6 αναφερεται ως ιδιαιτερα budget κατασκευη σε αντιθεση με τα υπολοιπα που δεν διεκδικουν δαφνες αλλα ειναι ενα κλικ πανω

Τροποποιήθηκε από τον ktm power

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε νομίζω πως βγαίνουμε εκτός θέματος. Για τα υποψήφια μηχανάκια μιλάμε. Έχω οδηγήσει όλα τα μοντέλα που αναφέρονται (πλην του Aprilia) και εκφράζω προσωπική γνώμη. Για καθημερινό θα έπαιρνα το xj6, με δεύτερη επιλογή το hornet. 

GSR όχι, λόγω κατανάλωσης και λειτουργίας μοτέρ

Bandit όχι, γιατί θέλει δίπλωμα καπετάνιου

FZ6 όχι, λόγω λειτουργίας μοτέρ

ER6 όχι, λόγω απουσίας abs και ίσως προβληματισμού σε σχέση με το θέμα των βαλβίδων

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Δε νομίζω πως βγαίνουμε εκτός θέματος. Για τα υποψήφια μηχανάκια μιλάμε. Έχω οδηγήσει όλα τα μοντέλα που αναφέρονται (πλην του Aprilia) και εκφράζω προσωπική γνώμη. Για καθημερινό θα έπαιρνα το xj6, με δεύτερη επιλογή το hornet. 

GSR όχι, λόγω κατανάλωσης και λειτουργίας μοτέρ

Bandit όχι, γιατί θέλει δίπλωμα καπετάνιου

FZ6 όχι, λόγω λειτουργίας μοτέρ

ER6 όχι, λόγω απουσίας abs και ίσως προβληματισμού σε σχέση με το θέμα των βαλβίδων

 

 

Συμφωνω με οσα γραφεις, το θεμα ειναι οτι με 3κ δεν υπαρχει xj6 με abs. In any case καταλεικτικα και αφου δεν σε ενοχλει το γυμνο (δεν θες ανεμοκαλυψη top case και ιστοριες) θα ελεγα και γω χορνετ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν η βασική του χρήση θα είναι στην πόλη XJ6n ή Hornet.

Αν η βασική του χρήση θα είναι στα ταξίδια, Bandit.

Αν η βασική του χρήση θα είναι για την καύλα, Goldwing, Τuono, GSXRRRRRR, SD 1290 κλπ κλπ κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος klab έγραψε:

Αν η βασική του χρήση θα είναι για την καύλα, Goldwing, Τuono, GSXRRRRRR, SD 1290 κλπ κλπ κλπ

Όχι αδερφέ.. μπορεί το 2020 να ήταν παράξενο έτος αλλά δεν έχασα ακόμη την αγάπη για την ίδια μου τη ζωή 😁

To XJ6 δυστυχώς είναι εκτός budget αλλιώς θα ήταν ίσως η πρώτη μου επιλογή. Στην κατηγορία 400-500CC ABS οικονομικά μοντέλα δεν υπάρχουν. Για το hornet υπάρχουν σημεία γνωστά που χτυπάνε στην αξιοπιστία -> συντήρηση -> μαχαιριά στο πορτοφόλι; Μιας και τα θετικά σ' αυτό είναι ότι και μου αρέσει και το ότι θα μάθω με τέτοιο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θυμαμαι μια αγγελια για ενα cb500r στα 3200 anyway, απο αξιοπιστια δεν εχω διαβασει κατι και το ειχα ψαξει αρκετα το θεμα. Συντηρηση σου λεω ολα πανω κατω τα ιδια ειναι

πριν 2 λεπτά, το μέλος statis4 έγραψε:

Όχι αδερφέ.. μπορεί το 2020 να ήταν παράξενο έτος αλλά δεν έχασα ακόμη την αγάπη για την ίδια μου τη ζωή 😁

To XJ6 δυστυχώς είναι εκτός budget αλλιώς θα ήταν ίσως η πρώτη μου επιλογή. Στην κατηγορία 400-500CC ABS οικονομικά μοντέλα δεν υπάρχουν. Για το hornet υπάρχουν σημεία γνωστά που χτυπάνε στην αξιοπιστία -> συντήρηση -> μαχαιριά στο πορτοφόλι; Μιας και τα θετικά σ' αυτό είναι ότι και μου αρέσει και το ότι θα μάθω με τέτοιο.

 

Αφου λες οτι σου αρεσει και εμφανισιακα και θα μαθεις σε τετοιο go for it 😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα να δεις (τι ανώμαλη έκφραση) εγώ μια ζωή διάλεγα με βάση τι είναι ερωτεύσιμο στα μάτια μου, τι μου κάνει κλικ ρε παιδί μου και πάντα ήμουν ευχαριστημένος γιατί το κριτήριο δεν ήταν το πόσο καίει, τι κρατήματα-επιταχύνσεις έχει και λοιπά χαριτωμένα.

Ο καθένας βέβαια βάζει τα δικά του αντίβαρα στην ζυγαριά απόκτησης μιας μοτοσυκλέτας.

Θα σου ευχηθώ καλή τύχη και σύντομα αγκαλιά με το "μωρό" που θα ερωτευθείς.

ΥΓ Η honda σε περιμένει με τα φτερά ανοιχτά. :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος klab έγραψε:

Κοίτα να δεις (τι ανώμαλη έκφραση) εγώ μια ζωή διάλεγα με βάση τι είναι ερωτεύσιμο στα μάτια μου, τι μου κάνει κλικ ρε παιδί μου και πάντα ήμουν ευχαριστημένος γιατί το κριτήριο δεν ήταν το πόσο καίει, τι κρατήματα-επιταχύνσεις έχει και λοιπά χαριτωμένα.

Ο καθένας βέβαια βάζει τα δικά του αντίβαρα στην ζυγαριά απόκτησης μιας μοτοσυκλέτας.

Θα σου ευχηθώ καλή τύχη και σύντομα αγκαλιά με το "μωρό" που θα ερωτευθείς.

ΥΓ Η honda σε περιμένει με τα φτερά ανοιχτά. :biggrin:

πρεσβυωπία από βρέφος έτσι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος Ravendark έγραψε:

πρεσβυωπία από βρέφος έτσι;

Και εγώ σε αγαπάω :wub: Γιωργάρα.

Αλήθεια ακόμα να ανατιναχτεί το Αυστριακό Bajaj από το Chakan της Ινδίας; :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος ktm power έγραψε:

Συμφωνω με οσα γραφεις, το θεμα ειναι οτι με 3κ δεν υπαρχει xj6 με abs. In any case καταλεικτικα και αφου δεν σε ενοχλει το γυμνο (δεν θες ανεμοκαλυψη top case και ιστοριες) θα ελεγα και γω χορνετ

εχει με 3500 το δικο μου με 45000 καθαρα χιλιομετρα καθαρο μηχανακι και abs δε νομιζω οτι ειναι μεγαλη η διαφορα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...