Jump to content
marpap

Στρωσιμο lifan...

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.. Πρόσφατα έβαλα ένα μοτερακι (Lifan 110) στο στρογγυλακι μου. Μιας και ζω σε επαρχία υπάρχουν αρκετές ανηφόρες-κατηφορες και έχω ακούσει ότι πρέπει να αποφεύγονται. Επίσης μέχρι πόσο μπορώ να το ανοίξω? Ποια είναι η γνώμη σας και η εμπειρία σας πάνω σε αυτό το θέμα? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάζεις μπροστά, το αφήνεις ένα λεπτό να δουλέψει ρελαντί και οδηγάς ανοίγοντας το γκάζι μέχρι την μέση για 1.000 χλμ. Μετά αλλάζεις λάδια, και οδηγάς κανονικά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να αλλάξεις τα λάδια που έρχονται με το μοτέρ αμέσως, είναι χάλια. Και μετά στα 1000 πάλι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Πάνω κάτω οτι είπανε και τα παιδιά 

Προσεκτικό στρώσιμο με αγάπη, στοργή και προδέρμ για 1000χλμ χρησημοποιώντας όλες τις ταχύτητες. Το γκάζι μέχρι την μέση...δηλαδή μέχρι 60 km/h το πολύ να το φτάσεις το μηχανάκι. Λάδια-μπουζί και εγω θα τα άλλαζα επιτόπου, με επώνυμα. Όχι οτι θα πάθει κάτι με τα ήδη υπάρχον λάδια μέσα αλλά μόνο καλό θα κάνεις με μια αλλαγή. Φυσικά αποφεύγεις και τα δικάβαλα.

Για άνοιγμα μην ασχοληθείς καν. Είναι σαν να έχεις ένα μοτέρ απο Astrea 100 στα 53mm...σκέψου του σαν ένα ελαφρώς υπερκυβισμένο Astrea. Είναι ένα τίμιο μοτεράκι που αν το προσέχεις θα σε προσέχει. Στρώσιμο καλό, μην το σκίζεις μετά τα 1000χλμ και καλές βόλτες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το στρώσιμο δεν μπαίνει σε καλούπια, το “πήγαινε μέχρι 60” ή “κανε 1000 χιλιόμετρα”  απευθύνεται σε αυστραλοπίθηκους που καβαλούσαν πριν 20-30 χρόνια, σήμερα το μόνο που χρειάζεται να κανείς είναι να προθερμάνεις σωστά το μοτέρ σου και να το δουλεύεις σε όλο το φάσμα των στροφών του, ψάξε στο γουγλη το “σκληρό στρώσιμο” να πάρεις μια άλλη άποψη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το ήξερα καν αυτό...τόσα χρόνια νόμιζα χαλαρή βόλτα, ήρεμη οδήγηση κλπ...

Θα το έχω κατά νου μου...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Δεν το ήξερα καν αυτό...τόσα χρόνια νόμιζα χαλαρή βόλτα, ήρεμη οδήγηση κλπ...

Θα το έχω κατά νου μου...

Έχω στρώσει μια φορά στα 16 μου  με τον παλιο παραδοσιακό τρόπο, και ξέρεις τι κατάλαβα? Ότι άργησα 1000 χιλιόμετρα για να χαρώ το μηχανάκι μου, όλα τα υπόλοιπα γίνανε με το σκληρό τρόπο, κανένα απολύτως πρόβλημα, όταν όλα τα εξαρτήματα από την κατασκευή του έχουν τις σωστές ανοχές δεν υπάρχει κίνδυνος για κάποια δυσλειτουργεία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν άλλαξα κυλινδροπίστονο στο Address πάντως ο μάστορας μου είπε μέχρι 65 km/h το πολύ. 

Αργότερα μια ματιά στο manual αν θυμάμαι καλά ως τα 600χλμ μέχρι τα 2/4 το γκάζι μετά στα 3/5 ή κάτι τέτοιο. Έχω να κοιτάξω το manual απο τότε.

Για αυτό και σε αρκετές δοκιμές απο μηχανάκια που είναι ακόμα άστρωτα αναφέρουν την τελική τους ταχύτητα να υποθέσω; Σκληρό στρώσιμο και εκεί;

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μετά τον "Μανώλη, τον Τατούρη" ρίξε μια ματιά και στο Αγγλάκι παρακάτω και αν βγάλεις άκρη πες μας και εμάς... 😆

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικά πως είναι το σωστό στρώσιμο ρε παιδιά; Στον κόφτη όλες οι ταχύτητες έτσι για να μπει απο νωρίς στο παιχνίδι το μοτέρ; 😆😆

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 29 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τελικά πως είναι το σωστό στρώσιμο ρε παιδιά; Στον κόφτη όλες οι ταχύτητες έτσι για να μπει απο νωρίς στο παιχνίδι το μοτέρ; 😆😆

 

Γιατι οχι? ο κοφτης οριζεται σε στροφες που ειναι μεν πολλες αλλα οχι το πραγματικο τερμα. Σιδερα ειναι ρεεεεε.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τελικά πως είναι το σωστό στρώσιμο ρε παιδιά; Στον κόφτη όλες οι ταχύτητες έτσι για να μπει απο νωρίς στο παιχνίδι το μοτέρ; 😆😆

 

Αν τις μετρήσεις και το δέσιμο του κινητήρα το έκανε ο "Μανώλης" και δεν είναι δικό σου το μηχανάκι σκίσ' το με το "καλημέρα".

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κάνε στρώσιμο κανονικά. 😅

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και αν δεν σου έφτασαν τα προηγούμενα, δες και αυτό.

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τελικά πως είναι το σωστό στρώσιμο ρε παιδιά; Στον κόφτη όλες οι ταχύτητες έτσι για να μπει απο νωρίς στο παιχνίδι το μοτέρ; 😆😆

 

Το σωστό στρώσιμο είναι να μην παίρνεις μηχανάκι της κούτας. Οτι έγινε, έγινε.😄

Πέρα απ την πλάκα, πάρε κι ένα λίνκ από έναν engineer που με αρέσει πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...