Jump to content
ShapeshifterGR98

Επιλογή καρμπυρατέρ/κεφαλής για 125cc

Recommended Posts

Για λογαριασμό φίλου οι ερωτήσεις αυτές

Λοιπόν ένα φιλαράκι θα ξεκινήσει ανακατασκευή στο μηχανάκι του ένα Honda Astrea Grand μοντέλο του '98. Το μηχανάκι θέλει πολύ δουλειά, πλαστικά, αμορτισέρ, κοντέρ, φώτα αλλά κυρίως το μοτέρ το οποιο τσιμπάει λάδια και πατινάρει λίγο. Έτσι λοιπόν θα ξεκινήσουμε παρέα το rebuild, πλαστικά, περιφερειακά και αμορτισέρ θα τα αλλάξουμε μόνοι μας και το μοτέρ θα το αφήσουμε για τον μάστορα.

Τώρα...κυλινδριπίστονο, στρόφαλο και μπιέλα πήρε ήδη το παλικάρι της Aasa. Θα γίνει 54 x 54 mm το μοτέρ (125cc), τετράγωνο δηλαδή να μην κρεμάει κάπου, να είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα των RPM. Ωστόσο δεν ξέρουμε τι κεφαλή και τι καρμπυρατέρ να βάλουμε.

Για κεφαλή ή μένει η στοκ πάνω του Astrea ή μπαίνει μια CDI αλλά δεν ξέρω αν θελήσει και αλλαγή ηλεκτρονικής...μπορεί να λέω και ανοησίες για την ηλεκτρονική βέβαια, εκτός και αν δουλέψει εντάξει στο μοτέρ.

Απο καρμπυρατέρ, σκοπός είναι να μπει ένα που να δουλεύει σωστά αλλά να μην καταναλώνει και βενζίνη σαν τρελό. Τι μέγεθος καρμπυρατέρ δηλαδή θα είναι ισορροπήμενο να το πω για 125αρι μοτέρ; Εγω πιστεύω ένα απο Innova (18mm) θα ήτανε εντάξει...εκτός και αν με ένα 20 ή 22 πχ δουλεύει καλύτερα...

Επίσης το μηχανάκι έχει ήδη μια εξάτμιση Apido πάνω αν παίζει κάποιο ρόλο στην επιλογή καρμπ και κεφαλής.

Αυτά τα λίγα...κεφαλή ή του Astrea ή CDI και τι καρμπυρατέρ μπορεί να μπει πάνω στο μηχανάκι;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Edit: παραλίγο να το ξεχάσω αυτό, τα ελατήρια συμπλέκτη πρέπει να αντικατασταθούν με πιο σκληρά λόγo παραπάνω κυβικών?

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

18ρι είναι καλό. Το ήξερες οτι τα μικρής διαμέτρου καρμπ δινουν ροπή, αλλά τα μεγαλύτερης δίνουν ιππους;

Τελοςπαντων πιο σημαντικό είναι να καταφέρετε να το ζιγκλερώσετε και να το ρυθμίσετε σωστά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το ήξερα αυτό, όχι. Τώρα ιπποδύναμη, τι να βγάλεις απο 125αρι αστρίσιο μοτέρ, ροπή καλύτερα να τραβάει δικάβαλο άνετα. Ένα 18αρι τότε...ρύθμιση κλπ θα τα κάνει ο μάστορας...

Απο κεφαλή τι μπορεί να μπει; Ή κρατάμε την στοκ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

ρύθμιση κλπ θα τα κάνει ο μάστορας...

Μα το μάστορα φοβάμαι, σιγά μην κάτσει ν αλλάξει και ζιγκλέρ.😛

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμ καλώς...καλά πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις ζιγκλέρ βασικά;

Ένα σετάκι με ζιγκλέρ για Keihin είναι φθηνό πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Χμμ καλώς...καλά πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις ζιγκλέρ βασικά;

Ένα σετάκι με ζιγκλέρ για Keihin είναι φθηνό πάντως.

Το "Σετάκι" μου μυρίζει κινέζο.
Αν αυτά που κοιτάς είναι στο e-bay με κάνα 10€, φύγε μακριά.

Τα μαμά πάνε κάνα 10€ έκαστο.
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ζιγκλέρ ΠΑΝΤΑ κομμάτι-κομμάτι από κάποιον έμπιστο αντιπρόσωπο. Όλα τα κιτάκια που κυκλοφορούν στην αγορά στο 99% των περιπτώσεων δεν είναι γνήσια Keihin/Mikuni/Dell'orto κ.λπ., και όταν έχεις να κάνεις με τόσο ελάχιστα διαφορετικά tolerances, θες την εγγύηση που σου προσφέρει ο OEM κατασκευαστής. Ότι δηλαδή το 150 main jet που θα αγοράσεις θα αφήνει όντως περισσότερη βενζίνη από το 140 που έχει πάνω το καρμπυρατέρ τώρα.

Όσον αφορά τιμές, όταν ασχολιόμουν εγώ τουλάχιστον, γνήσια Dell'orto main jet μπορούσα να πάρω από έξω με 4-5 ευρώ το καθένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Χμμ καλώς...καλά πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις ζιγκλέρ βασικά;

Ένα σετάκι με ζιγκλέρ για Keihin είναι φθηνό πάντως.

Είναι μια διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα εργασία. Αν έχεις κιτ διαθέσιμο, σε 1-2 μέρες θα το βρείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσαμπέ λύση, ειναι επίσκεψη στο συνεργείο/α της περιοχής, και ερώτηση αν εχει ο μάστορας ''κάνα κουτί απο butter cookies ή Nescafe με παλιά ζιγκλέρ παραπεταμένο κάπου''. Με τον ψεκασμό εδω και 20 χρόνια, κανεις πλέον δεν τα δουλεύει..

Θα ΕΧΕΙ 100%, και πες του να ψάξεις εσυ, να βρείς όποιο θες. Δεν θα σου ζητησει τιποτα σε χρημα, τα ζιγκλέρ δεν παθαινουν κάτι όσο παλιά και να'ναι.

Τα Keihin εχουν ενα αστεράκι ζαβό, και γράφουν νούμερο.

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έγινε παραγγελία για καρμπυρατέρ απο Innova (όχι το γνήσιο), άρα το καρμπυρατέρ μας θα είναι 18mm...κεφαλή αν όχι CDI, η στοκ αντέχει 54x54 με 18mm καρμπυρατέρ;

Απο ζιγκλέρ όμως πως θα ξέρουμε τι νούμερο θέλει; Στα συνεργεία έχουν άπειρα ζιγκλέρ παρατημένα, αυτό το γνωρίζω. 

Νομίζω αν μπερδεύει στα χαμηλά είναι το ζιγκλέρ του ρελαντί και αν απο μεσσαίες και πάνω μπερδεύει είναι το μεγάλο ζιγκλέρ...εμείς όμως θα ξέρουμε τι νούμερο θα χρειαστούμε; Βγαίνουν σε πολλά νούμερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε, καταλαβαίνεις με το αυτί αν πνίγεται ή αν πεινάει. Σε συνδυασμό με τη σωστή ρύθμιση της βίδας μείγματος πάντα. Εδώ σε θέλω μάστορα να περπατάς στα κάρβουνα. Είπαμε, μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία. Στο Suzuki μου πχ, για να το βρώ άλλαξα 4 νούμερα,  απο 120 σε 75.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε ξέρω αν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στα καρμπ για 4T, αλλά αυτά με τα οποία θα παίξετε πιο πολύ θα είναι η βελόνα και το κύριο ζιγκλέρ. Το ζιγκλέρ ρελαντί επηρεάζει το μίγμα από κλείστο έως το 1/8-1/6 του γκαζιού. Αν έχετε θέμα στα μεσαία θα πρέπει να παίξετε με τη βελόνα (έχει εγκοπές πάνω στις οποίες κουμπώνει ένα clip, και κατά συνέπεια την αφήνει να βυθίζεται περισσότερο ή την σηκώνει πιο ψηλά και αφήνει περισσότερη βενζίνη να περάσει. Τέλος στα 3/4 με φουλ γκάζι είναι το κύριο ζιγκλέρ, το οποίο παίζει ρόλο κυρίως όταν η βελόνα έχει σηκωθεί εντελώς.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το τι νούμερα θα χρειαστείτε, ας φτάσει πρώτα το καρμπ να δείτε τι έχει μέσα από τη μάνα του, και παίρνετε αντίστοιχα ό,τι χρειαστείτε με βάση το πώς θα δουλεύει το μηχανάκι.

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το καρμπ ειναι στα πλαισια του μαμα, θα ταιζει το μοτερ αλλα δεν θα δωσει το κατι παραπανω που μπορει να δωσει ενα 54x54, τωρα το θεμα ειναι να το κανει να δουλεψει σωστα, για να το πετυχει θα πρεπει το μηχανακι να εχει σωστη συμπιεση, αρχικα θα πρεπει να φτιαξει σωστο squis, η CDI εχει μεγάλο χωρο καυσης για να χωρεσουν οι μεγαλες βαλβιδες, απαιτει πομπε εμβολο για να εχει τη σωστη συμπιεση, αν δεν ειναι πομπε αυτο που πηρατε καλυτερα με τη μαμα κεφαλή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κεφαλη αφηστε τη γνησια. η cdi ειναι για βελτιωμενα και θελει δουλεια να δουλεψει σωστα

(απλα ακουγεται ωραια στις συζητησεις των ανηλικων στα καφε, οπου 99/100 δουλευει πολυ χειροτερα απο τη στοκ) 😀

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Απο ζιγκλέρ όμως πως θα ξέρουμε τι νούμερο θέλει; Στα συνεργεία έχουν άπειρα ζιγκλέρ παρατημένα, αυτό το γνωρίζω. 

Νομίζω αν μπερδεύει στα χαμηλά είναι το ζιγκλέρ του ρελαντί και αν απο μεσσαίες και πάνω μπερδεύει είναι το μεγάλο ζιγκλέρ...εμείς όμως θα ξέρουμε τι νούμερο θα χρειαστούμε; Βγαίνουν σε πολλά νούμερα.

75 φορά μαμίσιο main jet.  Με εξατμιση Endurance απο το 2008, κατέληξα σε 82.

Το pilot, δεν θελει καμμία αλλαγή, βελόνα στη θέση 3.

5 θέσεις έχει, αν πας στη 4 (μετράς απο πάνω προς τα κάτω) τρώει πολύ φαί και πάει ίδια τελική.

Δοκίμασα και 90, πνιγόταν ψηλά.

Μίγμα = 1.5 στροφή ξεβίδωμα απο τέρμα βιδωμένο. Θέλει να εχεις κατσαβίδι μαζί, για να το ρυθμίζεις ζεστό εως ότου να πετύχεις (εκει που αρχίζει ν'ανεβάζει στροφές). Ρυθμίζεις και το ρελαντί όσο πιο χαμηλά γίνεται (ωστε το πρωι = κρύο να μην σβήνει.)

Απέφυγε πολλά λύσε-δέσε, διοτι θα εχεις διαρροές που δεν μαζεύονται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 20/10/2020 at 7:21 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τα Keihin εχουν ενα αστεράκι ζαβό, και γράφουν νούμερο.

Τα πράγματα βέβαια είναι πιο περίπλοκα (ως συνήθως) στην πραγματικότητα.
Σιγά μην δεν έβαζε ο κινέζος το "αστεράκι".
spacer.png

αριστερά κινέζος, δεξιά OEM.

Την 20/10/2020 at 8:09 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Έγινε παραγγελία για καρμπυρατέρ απο Innova (όχι το γνήσιο)...

Δηλαδή, made in PRC, made in Taiwan, μάρκα, τιμή;;🤔

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά, δεν είναι αστεράκι, καλλιτεχνικό Κ είναι. Οπως Keihin.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι του είπες τώρα του Innova. 

Από τότε που γλύτωσε στο τσακ, εκείνη την πανελλήνια παρτούζα στην Πάλαιρο  με το mybike, όλο αστεράκια βλέπει παντού.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mini update: 

Του έστειλαν λάθος καρμπυρατέρ. Παρήγγειλε ένα που ήτανε αντιγραφή για Innova και στάλθηκε ένα της iqTech 22αρι. Maikuni  γράφει πάνω..δεν το έδωσε πίσω βέβαια το κράτησε...22αρι καρμπ λοιπόν, εξάλλου όλα αυτά αντιγραφές απο το Keihin που φορούσε το CM200 είναι

Το μοτέρ το ανοίξαμε όλο όλο για να στείλουμε τα κάρτερ σε μηχανουργείο για άνοιγμα μιας και θα μπει 54mm κύλινδρος και πιστόνι...στείλαμε επίσης και την κεφαλή για να γυαλίσει τις έδρες των βαλβίδων. Για κεφαλή την γνήσια αλλά με νεές βαλβίδες και διαφορετικό εκκεντροφόρο...

Η κεφαλή είναι οκ αλλά στο κάρτερ έγινε αυτή εδω η βλακεία...

Czg7VC4.png

Δίπλα απο την θέση για την ράβδο του κυλίνδρου έχει κάτι σαν σκίσιμο. Αυτό δεν θα έπρεπε να γίνει...θα αντέξει το μοτέρ αν δεθεί, ή μέχρι να γίνει το στρώσιμο θα γεννήσει;

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...