Jump to content
ShapeshifterGR98

Υψόμετρο και ψεκασμός?

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

Έχω παρατηρήσει κάτι στο μηχανάκι το οποιο γίνεται όταν βρίσκομαι σε ψηλά μέρη πχ Χάνια ή και πιο πάνω όπως στον πύργο του ΟΤΕ (υψόμετρο απο 1200μ και πάνω δηλαδή).

Όταν είμαι σταματημένος στο ρελαντί και ανοίγω γκάζι, το μηχανάκι φαίνεται να κοπιάζει κάπως. Δεν μπερδεύει ούτε ρετάρει, είναι σαν να μην έχει αρκετό μίγμα το μηχανάκι, σαν να πάει να σβήσει. Δεν μιλάω για απότομο άνοιγμα γκαζιού (ξερόγκαζο), ίσα ίσα λίγο να το ανοίξω το μηχανάκι είναι σαν απρόθυμο κάπως. Εν κινήσει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το φίλτρο αέρα μέσα στο φιλτροκούτι είναι εργοστασιακό, δεν έχει κάτι σε aftermarket στην εισαγωγή ούτε έχω παίξει με μίγμα ποτέ. Μέσα στην πόλη δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ αυτό, μόνο στο Πήλιο φαίνεται να το κάνει.

Επηρεάζει το υψόμετρο τα μικρά injection (παπιά πχ) όπως και τα καρμπυρατεράτα μοτέρ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το υψόμετρο επηρεάζει όλα τα οχήματα.

Ο αέρας είναι πιο αραιός ( λιγότερη μάζα σε ίδιο όγκο), όποτε και το οξυγόνο που εισέρχεται στον θάλαμο καύσης είναι λιγότερο.

Η ηλεκτρονική μέσω της ένδειξης που λαμβάνει από τον αισθητήρα μάζας αέρα στην εισαγωγή (αν υπάρχει) και τον αισθητήρα λ στην εξαγωγή, προσαρμόζει την ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζει το μπεκ. 

Το καρμπυρατέρ δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες και χρειάζεται ρύθμιση (συνήθως αρκεί αλλαγή στην θέση της βελόνας).

Όπως και να έχει, λιγότερη βενζίνη ισοδυναμεί με λιγότερη θερμική απόδοση δηλαδή λιγότερη ισχύ. 

 

Υγ, αρχές δεκαετίας 00's, κάποιος είχε ανεβάσει φορητό δυναμομετρο σε μια εκδήλωση enduro στο Ελατοχώρι Πιερίας. Πολλά παιδιά έκλαψαν εκείνη την μέρα με τα νούμερα που είδαν... Και μιλάμε για υψόμετρο 700 μέτρα αν θυμάμαι καλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω πάντως στο WR δεν ειχα ποτε θεμα με υψομετρικη διαφορα παρολο που δεν εχει αισθητηρα Λ και ειναι και εξατμισομενο. Θαρρω πως ολα τα συστηματα ψεκασμου διαθετουν το λιγοτερο αισθητηρα ροης/πιεσης αερα, θερμοκρασιας αερα και φυσικα TPS η αισθητηρα θεσεως της πεταλουδας. Αναλογα θα επρεπε να ρυθμισει και το μειγμα. Αυτο που παίζει να εχει καποιο ρολο στο ολο συστημα μιας και το address δεν διαθετει ψυγειο ειναι προφανως ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερού. Μια παραμετρος ειναι αρκετη για να ειναι ας πουμε "λειψό" το ολο συστημα και οχι ολοκληρωμενο. Βεβαια απλα ειναι μια μου σκεψη που ισως ειναι κατα πολυ λαθος αλλα ενα μικρο νοημα το βγάζει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή το ρύθμισες στη θάλασσα, πηγές στα 1.000μ και δούλευε το ίδιο???

Τα πρώτα οχήματα με ψεκασμό δεν διέθεταν αισθητήρα μάζας αέρα, όπως δεν διαθέτουν τα περισσότερα μικρά μονοκύλινδρα που δεν είναι φτιαγμένα για ακραίες επιδόσεις.

Η θερμοκρασία νερού δεν έχει σχέση με την θερμοκρασία αέρα της εισαγωγής, είναι άσχετα μεταξύ τους.

Αν μιλήσετε με παλιούς ταξιδιώτες θα σας πουν  ιστορίες που διέσχιζαν τις Άλπεις με 50 γιατί τα καρμπυρατέρ τους έπνιγαν το μοτέρ στο καύσιμο.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος MxLover έγραψε:

 Αυτο που παίζει να εχει καποιο ρολο στο ολο συστημα μιας και το address δεν διαθετει ψυγειο ειναι προφανως ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερού. Μια παραμετρος ειναι αρκετη για να ειναι ας πουμε "λειψό" το ολο συστημα και οχι ολοκληρωμενο. Βεβαια απλα ειναι μια μου σκεψη που ισως ειναι κατα πολυ λαθος αλλα ενα μικρο νοημα το βγάζει 

ειναι σωστή, διοτι η θερμοκρασια ψυγείου δίνει πληροφορίες για την θερμοκρασία του μοτέρ, και μεταβάλλει την ποσοτητα καυσιμου.

Στα ψεκαστα Innova, υπάρχει αισθητηρας θερμοκρασίας λαδιού, έντεχνα κρυμμένος στην κατω μεριά του κάρτερ.

Τα 1200μ ειναι μέσο υψόμετρο, εχουμε πάει Αετομηλίτσα (μεσω Πληκάτι απο χώμα) που ειναι 1540 μ με DR 650, XL 600, Africa 750 φορτωμενα φουλ. Ισως η ροπή τους να έκανε μη αισθητη τη μειωση ισχύος και γενικά να μην το νιωθαμε.

Στο Address υπάρχει κάποιος αισθητηρας να μετρα θερμοκρασια μοτέρ ? Εκει ειναι το θεμα, διοτι η υπερθερμανση ερχεται γρηγορα, οχι λόγω ανηφορας, αλλά λόγω αλλαγης ποσοστου οξυγόνου (όπως ειπε ο @ΓιωργοςΤΤ ) και μοιραία θελει επαναρυθμιση.

Στις  Άλπεις με κατι 3+ 4χιλιαρα υψόμετρα, θα κυκλοφορουσαν με κουτακια γεματα ζιγκλέρ, παλιά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Innova έχει αισθητήρα λ?

Λογικά δεν καταλάβατε διαφορά λόγω ροπής τρακτέρ που έχουν τα συγκεκριμένα μοτέρ. Αλλά στο παπάκι των 7 ίππων που αν πάρει κανένα κιλό στις γιορτές το μωρό που μπαίνει δικαβαλο το καταλαβαίνεις, η διαφορά είναι σαφώς αισθητή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το Innova έχει αισθητήρα λ?

Μπά, δε νομιζω. Ανοικτό συστημα ψεκασμού ειναι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Δηλαδή το ρύθμισες στη θάλασσα, πηγές στα 1.000μ και δούλευε το ίδιο???

Ναιπ. Τουλάχιστον δεν ειδα καμια τρομακτικη διαφορα ουτε μπουκωματα. 

Τα πρώτα οχήματα με ψεκασμό δεν διέθεταν αισθητήρα μάζας αέρα, όπως δεν διαθέτουν τα περισσότερα μικρά μονοκύλινδρα που δεν είναι φτιαγμένα για ακραίες επιδόσεις.

Δεν το γνωριζω σιγουρα για τα αλλα παντως το WR125R/X διαθετουν κανονικα και με τον νομο. 

Η θερμοκρασία νερού δεν έχει σχέση με την θερμοκρασία αέρα της εισαγωγής, είναι άσχετα μεταξύ τους.

Νομιζω εισαι λαθος εδω καθως το ιδιο το manual της γιαμαχα κατατάσσει τον αισθητηρα θερμοκρασιας στο συστημα ψεκασμου και οπως ειπώθηκε επηρεαζει την αναλογια καυσιμου. Επισης ενα τιπ οταν "βγαζεις" το φυσακι απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας αναβει το λαμπακι του σερβις, το βεντιλατερ περνει μπροστα και το ρελαντι ανεβαινει. Στα μερακλωματα του δινει και 0.6725 αλογα στην ροδα. 

Αν μιλήσετε με παλιούς ταξιδιώτες θα σας πουν  ιστορίες που διέσχιζαν τις Άλπεις με 50 γιατί τα καρμπυρατέρ τους έπνιγαν το μοτέρ στο καύσιμο.

Δεν αντιλεγω!!! 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@MxLover

Μιλάς για μοντέλο με injection. Νόμιζα ότι μιλούσες για μοντέλο με καρμπυρατέρ. Άρα δεν ρύθμισες καρμπυρατέρ να δουλεύει άψογα στην θάλασσα και να κάνει το ίδιο σε μεγάλο υψόμετρο. 

Προφανώς εφόσον δεν έχει λ, πρέπει να έχει κάποιο τρόπο να κάνει τις διορθώσεις. Εφόσον υπάρχει αισθητήρας στην εισαγωγή, κάνει παρόμοια δουλειά με τον λ. Το σύστημα με την θερμοκρασία νερού ίσως ένα έξτρα μέτρο. 

Τα μοντέλα με injection με τον χψ τρόπο θα διορθώσουν το μείγμα τους. Η ερώτηση του Τάσου είναι γιατί το μοτέρ του ήταν ράθυμο και η απάντηση είναι λόγω της μειωμένης πυκνότητας του αέρα. Όλα τα οχήματα αποδίδουν λιγότερο σε τέτοιες συνθήκες, είναι νόμος της φυσικής. Το αν το καταλαβαίνουμε ή όχι είναι άλλο θέμα. Απλά σε ένα μικρής ισχύος μοτέρ, κάθε απώλεια είναι αισθητή. 

Το βεντιλατερ ανάβει για να σε προστατεύει από βλάβη του αισθητήρα. Λέει αφού δεν παίρνω ένδειξη, το ανάβω για να μην έχω υπερθέρμανση σίγουρα. Ίσως το ρελαντί ανεβαίνει για να μπορεί η γεννήτρια να ανταποκριθεί στην κατανάλωση ρεύματος, μιας και το βεντιλατερ σου δουλεύει σε μέγιστη ισχύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Νόμιζα οτι μόνο τα καρμπυρατέρ έχουν θέμα σε υψομετρικές αλλαγές.

Το Address έχει CL τύπου ψεκασμό (Closed Loop) με τον αισθητήρα λ εμφανή στον λαιμό της εξάτμισης. Το Innova πχ τον έχει στην κεφαλή τον αισθητήρα λ. Επίσης έχει και αισθητήρα θερμοκρασίας μοτέρ, οπου αναβοσβήνει το FI στο κοντέρ αν διαβάσει τιμές εκτός ορίων...μια φορά μου είχε ανάψει μόνο και μετά απο 10 λεπτά στάση το μηχανάκι ήτανε πάλι νορμάλ. Αυτό έγινε πριν κάναν χρόνο βέβαια καλοκαίρι 2019 ερχόμενος απο μπάνιο, δικάβαλος με 40 βαθμούς έξω.

Τώρα για αισθητήρα στην εισαγωγή...το Address έχει 2 (ναι, παρακαλώ) αισθητήρες στο σώμα ψεκασμού, ο ένας μετράει την πίεση του αέρα (IAP, Intake Air Pressure sensor) και ο άλλος την θερμοκρασία του (ΙΑΤ, Intake Air Temperature sensor). Με βάση αυτά τα 2 σήματα και σε συνδιασμό με τα σήματα απο τους υπόλοιπους αισθητήρες (λάμδα, αισθητήρας στροφάλου, TPS κλπ) δίνει εντολή στο μπεκ να ψεκάσει ανάλογα...

Αν όμως, ο ΙΑΡ διαβάζει την πίεση του αέρα, τότε σε μεγαλύτερο υψόμετρο θα είναι μικρότερη πιστεύω...δεν θα έπρεπε να ψεκάσει παραπάνω το μπεκ για να έρθει το μίγμα στα ίσα του; Ο αισθητήρας ΙΑΤ για την θερμοκρασία πιστεύω παίζει ρόλο στην ψυχρή εκκίνηση, και πράγματι τα κρύα πρωινά το ρελαντί για μερικά λετπά ανεβαίνει αυτόματα και μετά χαμηλώνει πάλι.

Επίσης να πω οτι το μπεκ και η αντλία βενζίνης είναι καθαρά όπως και το σώμα ψεκασμού και ο αύλος εισαγωγής. Το σώμα και τον αύλο τα έκανα καθαρισμό πριν 1 μήνα περίπου.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι. Σε συνθήκες χαμηλής πίεσης, στον  ίδιο όγκο αέρα έχεις λιγότερη μάζα. Άρα λιγότερο οξυγόνο, άρα χρειάζεσαι λιγότερο καύσιμο. 

Η ραθυμία του μοτέρ σου, δεν οφείλεται σε αδυναμία προσαρμογής στις συνθήκες. Οφείλεται στο ότι καίει μικρότερη ποσότητα μείγματος.

Αν είχες καρμπυρατέρ θα δούλευε πιο πλούσια σε σχέση με την λειτουργία του στο επίπεδο της θάλασσας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άρα το μηχανάκι μου, δουλεύει με πιο φτωχό μίγμα στα Χάνια και γενικά σε μεγάλα υψόμετρα, κατάλαβα.

Νόμιζα τόσο καιρό οτι ο εγκέφαλος το ρυθμίζει, αλλά τελικά έκανα λάθος.

Ευχαριστώ!

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι. Δεν δούλευε με πιο φτωχό μείγμα. Δούλευε με λιγότερο μείγμα

Δεν έκανες λάθος, όντος το ρυθμίζει.

Φτωχό μείγμα είναι πολύ αέρας, λίγη βενζίνη. 

Πλούσιο μείγμα είναι λίγος αέρας, πολύ βενζίνη. 

Στην περίπτωση σου, η ηλεκτρονική διάβασε πλούσιο μείγμα και διόρθωσε την παροχή βενζίνης. 

Η αναλογία παραμένει εκεί που έχει ρυθμιστεί η ηλεκτρονική να την διατηρεί. Αλλά επειδή έχεις λιγότερο αέρα σου δίνει και λιγότερο καύσιμο. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή το Address διάβαζε παραπάνω αέρα σε σχέση με καύσιμο και μείωσε τον χρόνο ψεκασμού (άρα και λιγότερο καύσιμο)...καλώς. Και πάλι thanks.

Εντάξει δεν ήτανε σε σημείο να μην πάει βήμα, αλλά στο ρελαντί φαινότανε η διαφορά. Σπίτι πχ όταν το βάζω μπρος αρπάζει με την πρώτη το γκάζι, αυτό εννοώ.

Και μια ακόμα ερώτηση, αν για παράδειγμα ένα μηχανάκι (με injection πάλι) έχει ελεύθερο φίλτρο στην εισαγωγή και αφήνει να περνάει παραπάνω αέρας, η διαφορά θα ήτανε μικρότερη; Ή και πάλι τα ίδια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@MxLover

Μιλάς για μοντέλο με injection. Νόμιζα ότι μιλούσες για μοντέλο με καρμπυρατέρ. Άρα δεν ρύθμισες καρμπυρατέρ να δουλεύει άψογα στην θάλασσα και να κάνει το ίδιο σε μεγάλο υψόμετρο. 

Προφανώς εφόσον δεν έχει λ, πρέπει να έχει κάποιο τρόπο να κάνει τις διορθώσεις. Εφόσον υπάρχει αισθητήρας στην εισαγωγή, κάνει παρόμοια δουλειά με τον λ. Το σύστημα με την θερμοκρασία νερού ίσως ένα έξτρα μέτρο. 

Δεν γνωριζω για ολες τις μοτοσυκλετες και το συστημα που κουβαλανε αλλα σχεδον καθε συστημα injection που γνωριζω χρειαζεται καποιους απαραιτητους αισθητηρες. Οσο λιγοτεροι παραμετροι τοσο λιγοτερη ακριβεια στον υπολογισμο ( αυτο ηταν το point μου). Το συστημα με την θερμοκρασια νερου/λαδιου/κινητηρα περαν απο το ταπεινο 125αρακι το συναντάμε και σε κινητηρες βαριας βιομηχανίας.

Τα μοντέλα με injection με τον χψ τρόπο θα διορθώσουν το μείγμα τους. Η ερώτηση του Τάσου είναι γιατί το μοτέρ του ήταν ράθυμο και η απάντηση είναι λόγω της μειωμένης πυκνότητας του αέρα. Όλα τα οχήματα αποδίδουν λιγότερο σε τέτοιες συνθήκες, είναι νόμος της φυσικής. Το αν το καταλαβαίνουμε ή όχι είναι άλλο θέμα. Απλά σε ένα μικρής ισχύος μοτέρ, κάθε απώλεια είναι αισθητή. 

Συμφωνώ απλα θαρρω οτι ενα πληρες και λειτουργικο συστημα injection θα προσπαθησει να κανει το ιδανικο. Τα μπουκωματακια του φιλου και συμφορουμιτη μπορει να ειναι αποτελεσμα ενος ακαθαρτου φιλτρο αερα. Εγω δεν συνάντησα το φαινομενο αυτο και ξεκινησα βολτα απο θαλασσα και εφτασα κορυφη ταυγετου χωρις κομπιασματα και μπουκωματακια. 

Το βεντιλατερ ανάβει για να σε προστατεύει από βλάβη του αισθητήρα. Λέει αφού δεν παίρνω ένδειξη, το ανάβω για να μην έχω υπερθέρμανση σίγουρα. Ίσως το ρελαντί ανεβαίνει για να μπορεί η γεννήτρια να ανταποκριθεί στην κατανάλωση ρεύματος, μιας και το βεντιλατερ σου δουλεύει σε μέγιστη ισχύ.

Το ρελαντι ανεβενει γιατι περνει εντολη το fast idle solenoid για τον λογο που ανεφερες αλλα και για τον λογο της αυξημενης ψυξης εν σταση μιας και το βεντιλατερ δεν θα κλεισει ποτε. Επισης το μειγμα γινεται αρκετα πιο πλουσιο για να κρατισει τις θερμοκρασιες χαμηλα. Συχνο φαινομενο οταν το ειχα δοκιμασει ηταν ο ακαυτος μαυρος καπνός. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ShapeshifterGR98

Τάσο ξεκουράσου καλά, πιες καφέ το πρωί που θα σηκωθείς και ξαναδιάβασε τί έχω γράψει. Τα λες ανάποδα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συγχώρα με, απο τσίπουρα γύρισα χθες βράδυ 😄

 

Άρα το λοιπόν...ο αέρας σε μεγάλα υψόμετρα είναι μικρότερης πυκνότητας. Ο εγκέφαλος διαβάζει λιγότερη πυκνότητα αέρα και για να μην γίνει πλούσιο το μίγμα απο καύσιμο, μειώνει την βενζίνη που ψεκάζει το μπεκ. Λιγότερο μίγμα λοιπόν. 

Τώρα το κατάλαβα! 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 55 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Συγχώρα με, απο τσίπουρα γύρισα χθες βράδυ 😄

 

Άρα το λοιπόν...ο αέρας σε μεγάλα υψόμετρα είναι μικρότερης πυκνότητας. Ο εγκέφαλος διαβάζει λιγότερη πυκνότητα αέρα και για να μην γίνει πλούσιο το μίγμα απο καύσιμο, μειώνει την βενζίνη που ψεκάζει το μπεκ. Λιγότερο μίγμα λοιπόν. 

Τώρα το κατάλαβα! 

 

Απλά έχει ένα εύρος που μπορεί να γίνει διόρθωση στην αναλογία οξυγόνου - καυσίμου το οποίο έχει προγραμματιστεί από το εργοστάσιο, ίσως στη δίκη σου περίπτωση να ταβάνιασε.

Παντως στο XR400 που είχε ρυθμιστεί σε υψόμετρο 230-250 μέτρα είχε διαφορά στα 1000 μέτρα, όχι τρομερή σε φάση δυσλειτουργίας αλλά αισθητή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

ίσως στη δίκη σου περίπτωση να ταβάνιασε.

Απο οτι φαίνεται ναι. Εν τέλει δεν παίζει να ρυθμίστηκε ποτέ απο την Suzuki με την ιδέα οτι το μηχανάκι θα βρεθεί στα 1200μ υψόμετρο.

Σε πιο μεγάλα κυβικά η διαφορά είναι πιο μικρή πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

Απλά έχει ένα εύρος που μπορεί να γίνει διόρθωση στην αναλογία οξυγόνου - καυσίμου το οποίο έχει προγραμματιστεί από το εργοστάσιο,

Και σε περίπτωση ελεύθερου φίλτρου-φιλρτοχοάνης κι ελεύθερης εξάτμισης φεύγει τελείως εκτός ορίων της ρύθμισης με την εργοστασιακή ECU. Ταβανιάζει συνέχεια κι είναι πάντα φτωχό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η εξάτμιση που έχω δεν είναι ξετάπωτη όπως για παράδειγμα μια Apido. Μακρύ λαιμό (high-up), και η εσωτερική διάμετρος του τελικού λίγο πιο μεγάλη σε σχέση με την στοκ. Επίσης ο σιγαστήρας είναι fixed άρα και να θες να τον βγάλεις δεν γίνεται, πρέπει να την σφάξεις. Είναι τόσο όσο να το πω.

Εντάξει, είναι ένα θέμα που δεν ισχυεί παντού, άρα ποιος ο λόγος να το τερματήσεις και να ασχολήθεις με remap. Σε μικρά κυβικά (110,125,135) δεν έχει νόημα να το κάνεις. Πολλά λεφτά για το τίποτα, καλύτερα να τα δώσεις σε εξοπλισμό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 ποιος ο λόγος να το τερματήσεις και να ασχολήθεις με remap. Σε μικρά κυβικά (110,125,135) δεν έχει νόημα να το κάνεις. Πολλά λεφτά για το τίποτα, καλύτερα να τα δώσεις σε εξοπλισμό.

Εξαρτάται σε τι φαση της ζωης σου εισαι. Προσωπικά οσο κραξιμο και αν εφαγα που πεταξα λεφτα σε ενα "αχρηστο", "υποτονικό", "αψυχο" μηχανακι αλλο τοσο δεν με νοιαζει η γνωμη του καθενός και το ευχαριστιεμαι οσο μπορω. Εχω να το καβαλησω 1-2 μηνες τωρα για διαφορους λογους και μου λειπει μια βολτα του οσο δεν μου εχουν λείψει πράγματα σημαντικά στην ζωη. Και ναι και μεγαλυτερο θα παρω και πιο δυνατο αλλα και παλι στην καρδια μου αυτο θα ειναι. Οι συμβουλες που δινουμε βεβαια γινονται με σκοπο να μην μετανιωσει καποιος κατι γιατι τα τραβηξαμε και εμεις. Προσωπικα εχω πετάξει χαρτζιλικια σε παπακια και πραγματικα δεν αξιζει και τα εχω μετανιωσει. Ελα ομως μια μερα να σε κερασω καφε στην αυλη μου και μεζεδακι και να κατσω ωρες ατελειωτες να σου μιλάω για αυτο το 125αρακι πάνω στο σταντ/πατητήρι . Εχω αγανακτησει φυσικα οπως ο καθενας μας μαζι με ενα οχημα αλλα στο τελος αυτο που μετραει ειναι το χαλβαδιασμα και οι εμπειρίες μαζι του που δεν σε αφηνουν να το αποχωριστείς καθολου. Επισης θα ειχα το 450 αλλα γιατι να μην εχω και το 450 και το 125 που λατρεψα? Σορρυ για το οφφ τοπικ!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@MxLover Δεν θα πω όχι σε αυτό, ίσα ίσα θα συμφωνήσω.

Έχω πειραμματιστεί αρκετά με το Address, είχα μπει στο τρυπάκι για αρκετές βελτιώσεις. Κυλινδροπίστονα, εκκεντροφόρο, προγράμματα, συμπλέκτες τα πάντα όλα. Άλλαξα εξατμίσεις, φίλτρα, γρανάζια, λάμπες, τα πάντα όλα. 

Αλλά μιας και σε ένα injection μηχανάκι, και πόσο μάλιστα στο Address που δεν έχει ποικιλία σε aftermarket, θα σου κοστίσουν ακριβά, δεν τα έκανα ποτέ. Προσωπικά τα καλύτερα λεφτά που έριξα πιστεύω ήτανε σε νεές ζάντες, νέα λάστιχα, νέα αμορτισέρ πίσω και σωστά φώτα LED μπροστά.

Το μηχανάκι πραγματικά βελτιώθηκε στον δρόμο, και μετά το στρώσιμο στα λάστιχα έγινε πολύ πολύ πιο σίγουρο στις στροφές. Πλέον το στρίβω οριακά λίγο πριν ακουμπήσουν τα μαρσπιέ κάτω άφοβα, και το χαίρομαι κιόλας να σου πω την αλήθεια. Επίσης με τα φώτα βγαίνω για βόλτα το βράδυ χαλαρά.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα πάρω κάτι μεγαλύτερο, αλλά προς το παρόν όσο και να το θέλω δεν παίζει γιατί έχω να τελειώσω και την σχολή (άνοιξη ξεκινάω την πρακτική μου και μετά την πτυχιακή). Μετά ναι θα κοιτάξω για κάτι μεγαλύτερο, αλλά είτε δώσω το Address, είτε το κρατήσω σαν εργάτη, δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσες ώρες πέρασα στον δρόμο και άλλες πόσες ώρες έφαγα με το να το σκαλίζω, ακόμα και αν αυτό ήτανε να λύσω τα πλαστικά για να δω τα εξαρτήματα του μέσα.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...