Jump to content
ShapeshifterGR98

Suzuki Address 125 - 4 χρόνια μετά

Recommended Posts

Μετά απο 4 χρόνια, σχεδόν καθημερινά πάνω στην σέλα του, νομίζω ήρθε η ώρα να γράψω την εμπειρία μου μέχρι στιγμής με αυτό το μηχανάκι.

Έχουμε και λέμε...Suzuki Address 125 λοιπόν...

RkTZ6Qd.jpg

Το μηχανάκι το αγόρασε ο πατέρας μου τον Σεπτέμβριο του 2008 κούτα, και τον Αύγουστο του 2016 πέρασε στην κατοχή μου, με 9600κατι χλμ. Μέχρι στιγμής έχω γράψει περίπου 74.400χλμ μαζί του, τα οποια ήτανε πέρα απο βόλτες και 1μιση χρόνος ως ντελιβεράς σε 4 διαφορετικά μαγαζιά του Βόλου.

Θα είμαι ειλικρινής και θα το παραδεχτώ, όταν το είχα πρωτοπάρει δεν μου άρεσε. Ήτανε "αργό", "σάπιο" και "δεν πήγαινε βήμα" με μέτρο σύγκρισης τα Crypton-X και τα φτιαγμένα GLX και Innova. Ψάχτηκα αρκετά με τρόπους για να το κάνω πιο γρήγορο στον δρόμο (όσοι με θύμαστε απο τον πρώτο καιρό που μπήκα μέσα σε αυτό το φόρουμ, sorry για το πρίξιμο που σας έριξα), να πατάει τα Χ, να βγάζει 130 τελική και όχι 100 με 110 και και και. 

Ίσως γιατί ήμουν ακόμα 18 με 19 χρονών, μα μάλλον πιο πολύ γιατί δεν εστίασα στο γεγονός οτι είναι απλά ένα παπί εν τέλει, και τίποτα περισσότερο. Όταν σιγά σιγά άρχισα να αφήνω τα πειράμματα με τις τέρμα ξετάπωτες εξατμίσεις και τις φιλτροχοάνες, άρχισα σιγά σιγά να το ρίχνω στις βόλτες. Και τελικά ήτανε η καλύτερη επιλογή που έκανα μιας και μου δίδαξε αρκετά πράγματα το μηχανάκι.

Ας πούμε αρχικά για το ίδιο το Address. Σαν μοτέρ είναι ένα τυπικό παπί. Όλα αυτά τα 2βαλβιδα αερόψυκτα των 110 και 125 cc δεν βγήκανε για κάτι άλλο πέρα απο οικονομία στην συντήρηση, χαμηλή κατανάλωση και εύκολη μετακίνηση. Θα σου πει ναι σε βόλτες, αλλά με το δεδομένο οτι θα είναι χαλαρές βόλτες. Εξάλλου όσο και να ανοίξεις το γκάζι, όσο και να το ξεζουμίσεις το μηχανάκι, πάνω απο 110 με 120 δεν θα δεις ποτέ στο κοντέρ του, άρα why bother?

CibTZtI.jpg

Το μοτέρ του αποδίδει 10 άλογα και 1 κιλό ροπής, με μια τυπική τελική να είναι 100 με 110 km/h που είναι μια χαρά για παπί. Η τροφοδοσία γίνεται με injection της Mikuni με ένα 24mm σώμα ψεκασμού να ταϊζει με αέρα το μοτέρ. Θετικό στοιχείο οτι το Address χαίρεται περισσότερο στις χαμηλομεσσαίες στροφές και έχει φουλ ελαστικότητα σε αυτό το φάσμα των RPM. 

Συνεπώς δεν θα σου πει όχι αν θελήσεις να πάρεις έναν φίλο-μια φίλη και να ανεβείτε δικάβαλο στο Πήλιο για καφέ. Μια χαρά θα ανέβει, μια χαρά θα κατέβει. 

Η ελαστικότητα και η ευστροφία του μοτέρ, κάπου απο τις 8000RPM και μετά εξαφανίζονται (τυπικό υποτετράγωνο γαρ) άρα μην περίμενεις και τρελά στροφιλίκια με το μηχανάκι να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Αποδίδει γραμμικά και ωραία μέχρι τις 8000 και απο εκεί και μετά περισσότερο θόρυβο θα κάνεις. 

Απο θέμα άνεσης είναι καλό. Τα χέρια και τα πόδια βρίσκονται σε εντάξει γωνίες και η σέλα είναι άνετη, θα σε κουράσει μόνο μετά απο πολύ ώρα στον δρόμο. Στην ίδια καλή περίπτωση βρίσκεται και ο συνοδηγός. Τα φρένα τώρα...το μπροστά είναι 220mm με διπίστονη δαγκάνα της Nissin και είναι πολύ καλό σε δύναμη και αίσθηση. Το ταμπούρο πίσω απλά υπάρχει. Απο θέμα αίσθησης δεν είναι καλό, αν πατήσεις λίγο παραπάνω απο όσο πρέπει μπλοκάρει ο τροχός. Το κόλπο που κάνω είναι να το ρυθμίζω λίιιγο πιο χαλαρό και αποφεύγω την ακινητοποιήση της πίσω ρόδας. Κακό κουσούρι του να τρώει εύκολα τα συνεμπλοκ του για κάποιο λόγο. 

Προσοχή μόνο να δωθεί στο κιβώτιο, μιας και αρκετά Address χρονολογίας 2007 με 2009 υποφέρανε αρκετά απο αυτό το πρόβλημα. Προσοχή επίσης στον ψεκασμό μιας και πάλι τα 2007-2009 μοντέλα βγάζανε προβλήματα στις αντλίες βενζίνης. Σαν λειτουργεία το κιβώτιο είναι μαλακό και τέρμα σαφές στις αλλαγές ταχυτήτων. Μόνο όταν έχει πολύ κρύο έξω το κούμπωμα της πρώτης είναι λίγο σκληρό όπως και το να βάλεις νεκρά μετά, αλλά μετά απο 5 με 7 λεπτά στρώνει.

2HXz8KN.jpg

H ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, η βαφή άριστη ποιοτικά και το όλο σύνολο είναι στιβαρά φτιαγμένο. Τριξίματα ελάχιστα εκτός αν σακατέψεις στο τέρμα τα πλαστικά του. Επίσης είναι οικονομικό, με την Suzuki να δηλώνει 2.8/100 (Euro 3) κατανάλωση, με ντεπόζιτο 4.3L. Ένα γέμισμα σε βγάζει τυπικά 120 με 140 km περίπου, που είναι καλά για παπί.

 

Σαν εμπειρία μου έμαθε πολλά πράγματα. Τα βασικά της σωστής θέσης πάνω στο μηχανάκι, πότε να φρενάρω/κατεβάσω ταχύτητα πριν την στροφή, τα βασικά της γυροσκοπικής οδήγησης (conter-steering), να μην φοβάμαι να πλαγιάσω και λίγο παραπάνω και αυτές τις μέρες μέχρι και λίγο χώμα!

kWRz15I.jpg

Πριν 1 μήνα ταξίδεψα και πρώτη φορά πάνω στην σέλα του με μια όμορφη εκδρομή μέχρι το Λιβάδι Ολύμπου.

dl26irx.jpg

 

Αρκετά μαθήματα οδήγησης λοιπόν απο ένα παπί. Τώρα πάμε στα ανταλλακτικά και τι έχω αλλάξει...

Απο ανταλλακτικά υπάρχουν πάνω κάτω όλα όσα χρειαστεί κάποιος. Πλαστικά, περιφερειακά, αναλώσιμα, φανάρια, κυλινδροπίστονα, καδένες εκκεντροφόρου κλπ, τα βρίσκεις εύκολα. Για κάποια άλλα ενδέχεται να χρειαστεί να τα φέρεις απο εξωτερικό, όπως την αντλία βενζίνης που έφερα. Δεν έχει την ίδια ποικιλία ανταλλακτικών που έχουν τα Honda και τα Yamaha, αλλά οτι χρειαστείς για τα τυπικά υπάρχουν.

Πάμε στο τι αλλάξαμε...

  1. Κυλινδροπίστονο. Μετά απο δικό μου σφάλμα του να το αφήσω πριν 2 χρόνια για ένα καλοκαίρι χωρίς λάδια το πιστόνι την άκουσε και έφαγε τον κύλινδρο απο μέσα, κάνοντας τον οβάλ. Δεν έβαλα oversize πιστόνι ούτε άλλαξα κύλινδρο, τα άλλαξα με τα ίδια ανταλλακτικά στα ίδια κυβικά: συνολικό κόστος επισκευής με τα όλα του: 300€
  2. Αντλία βενζίνης: Αφού και η 2η αντλία τα έφτυσε με την σειρά της, άρχισα να ψάχνω για καινούρια. Με τον μάστορα βρήκαμε και φέραμε αντλία ολοκαίνουρια στο κουτί της απο αποθήκη της Suzuki στην Βουλγαρία. Κόστος αντλίας 250€ + καινούριο φίλτρο βενζίνης (πιο ελεύθερο) και εργατικά: 300€.
  3. Σασμάν: στα 11.000κατι πρέπει να ήτανε όταν το έβγαλε πριν 4 χρόνια. Έσπασε η φουρκέτα με τα γρανάζια του σασμάν. Φουρκέτα απο Innova injection, μηχανουργείο για τροποποιήση για να ταιριάξει στο σασμάν του Address και απο τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Κόστος: 70€
  4. Ζάντες: μετά απο 12 χρόνια χρήσης οι εργοστασιακές κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. Είχανε αρκετά στουμπήγματα με το μηχανάκι μεταξύ 60-70 km/h να κουνιέται άσχημα. Άλλαξα με γνήσιες πάλι της Union νίκελ ενισχυμένες. Κόστος: 200€ μαζί με λάστιχα Michelin CityPro καινούρια.

Ένα καλό σέρβις (λάδια, μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού) πάνω κάτω 30 με 35€ να σου βγει όλο μαζί και είναι μια δουλειά που την κάνεις μόνος σου, είναι εύκολη πραγματικά.

Και απο aftermarket τι φοράει το μηχανάκι μου:

  1. Εξάτμιση ολόσωμη για Address της Motorsport. Πραγματικά απο όσες εξατμίσεις έχουν μπει πάνω στο μηχανάκι, αυτή είναι η καλύτερη όλων κατά την άποψη μου. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και καλό νίκελο, δεν σπάει μπάλες, ταιριάζει όμορφα πάνω στο μηχανάκι και δίνει και κάτι τοις λιγάκι στο άνοιγμα. Δεν είναι ξετάπωτη (fixed σιγαστήρας) να κρεμάει το μοτέρ, αντιθέτως είναι τόσο όσο, έτσι ώστε το μηχανάκι να μην χάνει χαμηλά αλλά παράλληλα να ανοίγει και πιο ελεύθερα το γκάζι. Πραγματικά πολύ καλή.
  2. Αμορτισέρ πίσω. Συγκεκριμένα YSS μαύρα 33cm. Δεν ήθελα να βάλω μικρότερα ή μεγαλύτερα σε νούμερο γιατί θα άλλαζε το μηχανάκι στον δρόμο. Θα φόρτιζε λάθος το μπροστά και το πίσω μέρος στο άνοιγμα του γκαζιού και δεν το ήθελα. 33αρια λοιπόν, μουράτα στην όψη, με 5 σκάλες ρύθμισης (στην 3η τα εχω προσωπικά) και κόστος 50€ μαζί με μεταφορικά. Μετά απο ένα καλό σέρβις στα μπροστά, είδα άλλο μηχανάκι στον δρόμο. Πιο άνετο στις λακούβες των εξαιρετικών δρόμων του Βόλου, και στις στροφές το μηχανάκι είναι σταθερό, σίγουρο και παρέχει ωραία κρατήματα.
  3. Φώτα LED. Πίσω φανάρι LED (λευκό κρύσταλλο το εξωτερικό) με ενσωματωμένα φλας και μπροστινή λάμπα LED της Novsight. Έχω την A500-N15 25W. Το Address έχει σταθερό ρεύμα στα φώτα του, άρα η εγκατάσταση της είναι παιχνιδάκι. Πολύ καλύτερος φωτισμός το βραδύ, χωρίς κενά σημεία και με την μεγάλη σκάλα να φέγγει πολύ καλά. Μια ρύθμιση ήθελε μόνο για να μην χτυπάει τους άλλους οδηγούς στα μάτια. Επίσης σε διακρίνουν και την μέρα καλύτερα.
  4. Γρανάζωμα. Εδω δεν έκανα κάτι το ιδιαίτερο. Απλά το μπροστινό απο 14Τ το έκανα 13Τ. Το μηχανάκι τραβάει καλύτερα γιατί η τελική σχέση μετάδοσης έγινε πιο κοντή. Επίσης η τελική των 105 με 110 km/h έρχεται πιο γρήγορα γιατί η 4η δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη. Σε δικάβαλα το μηχανάκι πηγαίνει άνετο πλέον.
  5. Δικά μου αυτοκόλλητα. Μιας και τα εργοστασιακά είχανε ξεθωριάσει, εκτύπωσα σε μαγαζί δικά μου. Δεν είναι κάτι το σπουδαίο, απλά να μην δείχνει τέρμα άδειο το μηχανάκι.

Πάντως αν είναι κάτι που μου έμαθαν οι πειραμματισμοί πάνω στο μηχανάκι είναι οτι σε παπί τελικά δεν είναι σκοπός να το κάνεις πιο γρήγορο αλλά καλύτερο. Βελτίωσα τα κρατήματα, τα φώτα και τα φρένα του με νέα δισκόπλακα (220mm και πάλι αλλά καινούρια...ιμιτασιόν). Δεν χρειάζεται κάτι άλλο μετά, πέρα απο τα σέρβις του και βενζίνη φυσικά. Μια εξάτμιση, είναι αρκετή αν θες να κάνει λίγο ήχο και να χαζοελευθερώσεις το μοτέρ του. Τίποτα άλλο.

Γενικά συμπεράσματα είναι οτι το υποτίμησα πραγματικά στην αρχή, μα τελικά κατέληξα να το αγαπήσω πραγματικά σαν μηχανάκι. Βόλταρα σε άπειρα μέρη, γύρισα όλη την Μαγνησία πάνω του, εκτός Μαγνησίας στο 1ο μου ταξίδι, έμαθα βασικές έννοιες στην οδήγηση, κάποιες μηχανολογικές δουλειές να τις κάνω μόνος μου, μα το κυριότερο κουβαλάει και πολλές αναμνήσεις μου πάνω του. Παπί είναι εν τέλει, αρα δεν είναι αναγή να του ζητάς του κόσμου τις απαιτήσεις όσον αφορά τα γκάζια και τις επιδόσεις. Θα κάνει, ότι έχει σχεδιαστεί να κάνει, και αν το προσέχεις θα το κάνει καλά και θα το κάνει για πάντα.

 

Αν ήτανε να το χαρακτηρίσω με μια μόνο λέξη θα ήτανε: τίμιο!

 

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο Τάσο! Πολύ ωραίο κείμενο, καλογραμμένο που περιλαμβάνει όλα όσα θέλει να ξέρει κάποιος που ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Μια διόρθωση, το σωστό είναι να πεις συνεχές ρεύμα, όχι σταθερό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίος ο καθρεφτάκιας, ευανάγνωστο κείμενο το κατέβασα όλο νεράκι.

Και για να μην ξεχνιόμαστε εξαιρετικές φωτογραφίες, έχεις ταλέντο :thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όντως συνεχές ρεύμα είναι, πράγματι. Επίσης απο οτι φαίνεται όλα τα φώτα (κοντέρ, φλας, πίσω φανάρι) είναι συνεχές το ρεύμα τους. Μοναδικό πράμα που θα θελήσει αλλαγή αν κάποιος αλλάξει το πίσω φανάρι που έχει δικά του φλασάκια είναι να αλλάξει το φλασέρ. Θα ανάβουν, αλλά θα αναβοσβήνουν μόνο όταν έχεις στροφές στο μοτέρ. Στο ρελαντί κοντά δεν αναβοσβήνουν. Δεν είναι κάτι το σπουδαίο.

@klab Οι καθρέπτες πλέον είναι στο βασικό πακέτο. Στο ντελίβερι ανακάλυψα το πόσο πραγματικά χρειάζονται στον δρόμο...

 

@GRR Η μπιέλα δεν έπαθε τίποτα πραγματικά. Μέχρι και σήμερα ίχνος ύποπτου θορύβου απο το μοτέρ.

 

Οι μόνοι ήχοι που βγάζει στο ρελαντί είναι η βαλβίδα ρελαντί και το φιλτροκούτι που ρουφάει αέρα.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η καδένα εκκεντροφόρου από το Address ταιριάζει και στο innova, είναι ίδιες απ ότι έχω ακούσει. Και πολύ πιθανόν κι άλλα ανταλλακτικά (χωρίς τροποποίηση, όπως την φουρκέτα στο σασμάν που ανέφερες)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρέπει να έχουν ίδιες καδένες, ναι. Έχει τύχει να δω καδένα εκκεντροφόρου που να λέει Address/Innova. Πέρα απο αυτό όμως δεν έχουν άλλα κοινά ανταλλακτικά αυτά τα δυο μηχανάκια. Πιστόνι, ψεκασμός, καμπάνα, είναι διαφορετικά.

Ωστόσο το Address μοιράζεται κάποια ανταλλακτικά με άλλα Suzuki παπάκια, το Shogun και το FX. Προσοχή, δεν λέω το FD112 ένα Kaze-R με άλλο όνομα, μιλάω για το Shogun 110 μοντέλο 1997 με 2001 περίπου. Το FD112 βγήκε το 2002 με 2004 αν δεν κάνω λάθος, είναι λίγο πιο μετά.

Ζάντες, πιρούνια μπροστά, σταυρός, δισκόπλακα, συνεμπλοκ πίσω φρένου, αλυσιδογράναζα και κιθάρα για το ταμπούρο πίσω είναι ίδια με αυτά των Shogun και FX. Για την κιθάρα ταμπούρου απο το FX δεν είμαι 100% σίγουρος, αλλά απο το Shogun σίγουρα ταιριάζει. Ουσιαστικά το ίδιο το Address είναι η συνέχεια του Shogun (στην Ασία βγήκε ως Shogun 125SP).

Επίσης τα Shogun-Address έχουν ίδιο ακριβώς πιστόνι, 53.5mm και τα δυο τους. Άρα και να θες να βάλεις ένα λίγο oversized πχ 54 ή 54.5mm που βγαίνουν για το Shogun ταιριάζει και στο Address χωρίς θέμα (αρκεί να πας τον κύλινδρο σε τόρνο).

Και το πιστόνι απο το FX μπορεί να ταιριάξει πάνω στο Address. Κλασσική συνταγή υπερκυβισμού, πιστόνι FX που είναι 57mm απο το εργοστάσιο, τόρνος και γίνεται 140 κυβικά περίπου. Τώρα αν η μπιέλα και το μοτέρ σαν σύνολο αντέχουν 57mm, μαζί με εκκεντροφόρο και πρόγραμμα δεν το ξέρω...

Πάντως σε περίπτωση που σου κάψει λάδια, μπορείς να φας 1mm τον κύλινδρο και με το 54.5 πιστόνι γίνεται περίπου 129-130cc...δεν θα δεις καμία διαφορά αλλά θα μπαλώσεις την τρύπα συμπίεσης του οβάλ κυλίνδρου.

Γενικά ανταλλακτικά κοινά θα βρεις μεταξύ των Suzuki παπιών. Το κακό ξαναλέω, είναι οτι δεν έχεις πολλές επιλογές σε aftermarket σε αυτό το παπί, και η Suzuki δυστυχώς βαράει στις τιμές των ανταλλακτικών της.

Edit: Ξέχασα να αναφέρω ένα ακόμα μικρό χαρακτηριστικό του μοτέρ. 

Ο συμπλέκτης έχει το σύστημα PECS της Suzuki (Power Engagement Clutch System). Το PECS εμφανίζεται σε αρκετά μικρά μοτέρ της Suzuki απο τα τέλη των 90s μέχρι και σήμερα με πρώτο μοντέλο που να το χρησημοποιήσει να είναι το RGV 120, ένα μικρό 2τ παπί παρόμοιας φιλοσοφίας με το Ζ125.

Δεν είναι κάτι το wow, αλλά βοηθάει σε 2 πράγματα: 1) οι αλλαγές ταχυτήτων να είναι πολύ πιο ομαλές και να απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια απο τον οδηγό και 2) να μην κλωτσάει τόσο ο πίσω τροχός στις αλλαγές ταχύτητων.

Ουσιαστικά κάνει το μηχανάκι πιο "πολιτισμένο" στην λειτουργεία του κιβωτίου του. Μικρολεπτομέρεια, αλλά ας αναφερθεί, δεν είναι κακό.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα μοντέλα που κυκλοφόρησαν πολύ λίγα κομμάτια έχουν πανάκριβα ανταλλακτικά, πχ το Yamaha Cygnus R 125 1996-1999 που το έχω ως δεύτερο μηχανάκι έχει πανάκριβα ανταλλακτικά: το καρμπυρατέρ καινούργιο γνήσιο έχει 600 ευρώ που είχα ρωτήσει μια φορά στην αντιπροσωπεία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To Address τουλάχιστον εδω στον Βόλο κυκλοφορεί σχετικά αρκετά έξω. Στην Λάρισα επίσης έχω δει πολλά Address στον δρόμο, άρα με βάση αυτές τις 2 πόλεις, πιστεύω δεν ήτανε τόσο χαμηλό στις πωλήσεις σε παπιά που βγήκανε μεταξύ 2007 και 2011.

Σίγουρα πιο κάτω απο το Innova-i και Crypton-X, αλλά πιο πάνω σε σχέση με το Kawasaki ZX130 πχ. Εδω πέρα για παράδειγμα κυκλοφορούν πολύ λίγα ΖΧ.

Προσωπική μου γνώμη είναι και το αγοραστικό κοινό. Όπως και να το κάνουμε το main κοινό μιας εταιριάς όταν φέρνει ένα παπί, είναι το νεανικό κοινό. Το Address τα είχε όλα, νεανική εμφάνιση (αιχμηρές γωνίες, όμορφο προφίλ), καλό μοτέρ, οικονομικό και ωραία κρατήματα. Δεν είχε να ζηλέψει κάτι. Αλλά όταν μια εταιρία δεν έχει γίνει δημοφιλής απο παλιά τότε το νέο μοντέλο μπορεί και να βαλτώσει στις πωλήσεις σε σχέση με άλλα της ίδιας κατηγορίας. Και ας είμαστε ειλικρινής, η αγορά των παπιών ήτανε πάντα πολύ ανταγωνιστική.

Αν το ίδιο ακριβώς μηχανάκι το έβγαζε η Honda ή η Yamaha για παράδειγμα θα πούλαγε. Γιατί αυτές οι 2 εταιρίες είχανε μεγάλη ιστορία και αγάπη απο τους παπόβιους της Ελλάδας. Τα GLX, C50, Astrea Grand, Supra, Crypton T105/115R ήτανε το κύριο δίτροχο των πιτσιρικάδων στις αρχές των 2000s. Όλοι ήθελαν ένα Innova ή ένα Crypton 115.

Προσωπικά αυτό πιστεύω οτι έγινε...κλαιν τώρα 2020 έχουμε, μπήκαμε στην εποχή των 150αριων και 180αριων παπιών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η Sym τα τελευταία 4 χρόνια έχει ανέβει αρκετά στα παπιά, βγάζει τώρα πλέον παπιά ενώ παλαιότερα δεν έβγαζε. Και έχω ακούσει καλά λόγια για την αξιοπιστία τους και υπάρχει πολύ καλή σχέση ποιότητας -τιμής

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η SYM μπήκε πραγματικά δυναμικά στον χώρο του παπιού με το VF185 και το μικρότερο αδερφάκι του το VF125. Το 185 είναι σχεδόν 200cc παπί, με 18 άλογα, 140 τελική, πολύ καλοστημένο στον δρόμο και σύστημα ABS. Το 125αρι μοντέλο επίσης πολύ ωραίο. Αν δεν είχα μηχανάκι και έψαχνα ένα 125αρι για την πόλη και για χαλαρές βόλτες παίζει να έπαιρνα το 125. Σε σχέση με το Daytona Velos 125 το θεωρώ πολύ πιο ποιοτικό. Επίσης ήτανε η πρώτη εταιρία που έφερε Euro 4 παπί στην Ελλάδα, το Magic SR125.

Επίσης το μοτέρ του 125 είναι βασισμένο σε αυτό του Innova απο όσο έχω ακούσει...η Kymco παράλληλα φαίνεται να παράτησε εντελώς το concept του παπιού. Σταμάτησε στα Visa και στα Jetix...

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και το Sym Magic 125 το παπάκι είναι πολύ καλό και αρκετά αξιόπιστο. Το μόνο μειονέκτημα του ότι είναι λίγο ποιο αργό από τα επώνυμα 125αρια παπάκια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όλα τα Euro 4 μοντέλα πάνω κάτω τα ίδια γκάζια έχουνε όπως και τα Euro 3 125cc. Πχ το Address με το Innova-i (σε στοκ setups, χωρίς κάποια βελτιώση) είναι το ίδιο σχεδόν, απλά κερδίζει λίγο στο μπαμ λόγω σασμάν. 

Σε παπί δεν έχει νόημα να συγκρίνεις γκάζια, μιας και όλα το ίδιο είναι ουσιαστικά. Αυτό που θα κοίταζα αν ήτανε να αγοράσω παπί είναι η ροπή, να μπορεί να τραβάει άνετα δικάβαλα ας πούμε και να είναι οικονομικό. Τις ρεπρίζ, τα 0-100, και τις τελικές ας τα αφήσουμε για τα μεγαλύτερα μοτό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/10/2020 at 8:01 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

dl26irx.jpg

 

Το μπροστινό λάστιχο έτσι όπως το φοράς μήπως το έχεις βάλει ανάποδα? Πάντως βλέπω πολλούς που του φοράνε έτσι όπως εσύ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

'Ετσι μου το έβαλε ο μάστορας, πάντα έτσι τα φορούσα στο μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει ένα βελάκι και δίπλα λέει FRONT, για τον μπροστά τροχό δηλαδή...αύριο το πρωί αν είναι που θα βγει και για βόλτα θα το κοιτάξω. 

Το βελάκι πρέπει να δείχνει μπροστά, και εκεί δείχνει κιόλας απο ότι θυμάμαι...

Αλήθεια όμως, αν πχ τα λάστιχα μπήκανε ανάποδα τι μπορεί να γίνει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Το βελάκι πρέπει να δείχνει την κατεύθυνση που γυρίζει ο τροχός. Σκοπός μου ήταν να σε κάνω να κατεβεις βραδυάτικο να κοιτάξεις, αλλά δεν έπιασε. Πάει κούλαρες....😛

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Yeap, και τα 2 βελάκια στον μπροστινό και στον πίσω τροχό αντίστοιχα στην κατεύθυνση που γυρνάει ο τροχός δείχνουν.

All good.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος noodles έγραψε:

@costikosΣωστα ειναι το λαστιχο, ετσι μπαινει οταν ειναι μπροστα "αναποδα" 😀

Ανάποδα όπως μπαίνουμε ή όπως βγαίνουμε;

Ανάποδα όπως το κοιτάζω ή όπως με κοιτάζει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/10/2020 at 2:22 ΜΜ, το μέλος costikos έγραψε:

Ανάποδα όπως μπαίνουμε ή όπως βγαίνουμε;

Ανάποδα όπως το κοιτάζω ή όπως με κοιτάζει;

αναποδα οπως οταν πας να δεις αν ερχομαι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...