Jump to content
Antonis13

Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Motocross - Enduro.

Recommended Posts

Είμαι 17 χρονών και του χρόνου θα πάρω μηχανάκι. Στην αρχή σκεφτόμουν για ενα naked sym nhx 125, αλλα μετά άλλαξα κάπως γνώμη. Σκέφτηκα να πάρω ενα Kx 80 καθαρόαιμο, αλλά θέλω με το μηχανάκι να πηγαίνω και τις βόλτες μου στο δρόμο. Οπότε σκέφτηκα να πάρω ένα Enduro.

Μπορώ να πάω στο χώμα με ενα Enduro;

Ποιό Enduro μου προτέινετε; Το πολύ ενα χιλιάρικο.

Γενικός τι μου προτείνεται για off-road αλλα καί για δρόμο;

Τροποποιήθηκε από τον Antonis13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να μιλάμε την ίδια γλώσσα:

Ανέβασε φωτογραφία από τα μοντέλα που σου αρέσουν- ενδιαφέρουν, διότι τα έχεις κάνει μαγιονέζα στο μυαλό σου.

Επίσης εξήγησε μας τι εννοείς "πάω χώμα". Εννοείς βόλτα, σβέλτη οδήγηση ή αγωνιστικό ρυθμό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εκτος του οτι θα φας τα μουτρα σου γτ τα Kx ειναι πυραυλακια με 1000 ευρω θα παρεις χρεπι και νομιζω οτι και ντο διπλωμα λογω ιπποδυναμης δεν σε καλυπτει στο συγκεκριμενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το KX είναι motocross και όχι enduro. Αυτό σημαίνει οτι δεν έχει πινακίδα και φώτα - φλας και γενικά οτι χρειάζεται για να το βγάλεις στο δρόμο. Ούτε κλειδί έχει. Ούτε κάν πλάγιο έχει για να το αφήσεις κάπου (αν και χωρίς κλειδί που να το αφήσεις?) ?  

Τι εννοείς με την ερώτηση αν μπορείς να πάς χώμα με ένα enduro? Γι αυτό ακριβώς έχουν φτιαχτεί τα enduro, για να πάνε σε χώμα (βουνό) όπως και τα motocross, απλά τα motocross είναι για πίστα - εξού και οτι δεν έχουν πινακίδα και φώτα, γιατι το φορτώνεις στο τρέιλερ/φορτηγάκι και το πας στην πίστα. 

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλα με ένα χιλιάρικο δεν παίρνεις ούτε παπί 125cc στην κυριολεξία - στο λέω γιατι τώρα που μιλάμε αυτές τις ημέρες είμαι σε ψάξιμο παπιού και κάτω απο 1100-1200 δεν εχω βρεί ΤΙΠΟΤΑ αξιόλογο. Πόσο μάλλον για enduro! Για να βρείς σωστό enduro πόσο μάλλον δίχρονο σε καλή κατάσταση θέλεις τα διπλά λεφτά ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. 

Οτι enduro βρείς (αν βρείς) με ένα χιλιάρικο θα είναι 20 ετών και θα έχει φάει 100 ανακατασκευές και θα σου φάει άλλα 1000 σε μάστορες και ανταλλακτικά και στην τελική θα το πουλήσεις κιόλας γιατι μηχανάκι θα αγοράσεις και όλο χωρίς μηχανάκι θα μένεις γιατι θα είναι στο συνεργείο.

Για εμένα μην κάνεις εισαγωγή στον κόσμο των 2 τροχών με δίχρονο ΚΑΘΑΡΟ enduro προς θεού. Και θα φάς τα μούτρα σου οπως είπε και ο φίλος πιο πάνω και θα σου φεύγουν τα 10άρικα στην βενζίνη και στο λάδι για πλάκα σε κάθε βόλτα (πίστεψε με, είχα 4 δίχρονα απο 50cc εώς 250cc)

Για εμένα βρές ένα 125 τετράχρονο endurο  που να σου αρέσει εφόσον θέλεις να πηγαίνεις χώμα, με λίγα παραπάνω λεφτά και για να το κρατήσεις, και να το ευχαριστηθείς χωρίς να σου βγάζει συνέχεια προβλήματα αλλα και να βάζεις ένα 10άρικο βενζίνη και να ξεχνάς να ξαναβάλεις. 

Η εαν θέλεις τόσο πολύ δίχρονο, τσέκαρε τα 50άρια της aprilia. Έχει και enduro/motard αλλα και πίστας. Eμένα το Aprilia RS 50 του 2007 ήταν το πρώτο μου μηχανάκι και πραγματικά μπορώ να πω οτι ήταν όντως τέλειο σχολέιο απο το να έπαιρνα παπί π.χ. Μην σε ξεγελάνε οτι είναι 50cc, είναι δίχρονα και θα περνάς όλα τα μαμά παπάκια μέχρι 125 κυβικά!  Επιβεβαιωμένο απο εμένα!  Και απο ομορφιά, απο άλλο πλανήτη πραγματικά!  (Στη θέση σου θα διάλεγα το enduro αντί για το πίστας για να μπορείς να πηγαίνεις και στο βουνό αλλα και στο δρόμο, ενώ αμα πάρεις το RS θα περιοριστείς μόνο στον δρόμο.)

Απλά να ξέρεις οτι αν και 50άρι, θα κάψει παραπάνω απο ένα τετράχρονο 125. Εαν βάλεις και το λάδι που θα καίει εξτρά στην τιμή της βενζίνης τοτε ξεφεύγεις αρκετά και δεν αξίζει η διαφορά για το λιγο παραπάνω τράβηγμα που θα νιώθεις. 

Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι άποψη μου.

Αυτά απο εμένα! Και επειδή είσαι μικρός και νέος στον χώρο και στο λέω απο πρώτο χέρι γιατι το έκανα κι εγώ, μην πάρεις κάτι που δεν θα σε καλύπτει το δίπλωμα. Δεν μιλάω για την αστυνομία, πλέον ούτε οι ίδιοι ξέρουν ποιά διπλώματα καλύπτουν ποιές μηχανές, μιλάω καθαρά και μόνο σε περίπτωση ατυχήματος, έμπλεξες απλά. Και ο άλλος να φταίει, αυτομάτως τα πληρώνεις ΟΛΑ εσύ καθώς δεν σε καλύπτει το δίπλωμα σου. Απο τα 16 μέχρι τα 18 που έβγαλα το δίπλωμα, είχα 125άρια χωρίς δίπλωμα (με δίπλωμα για 50άρι...) και πλέον στα 26 μου όταν το σκέφτομαι λέω απο μέσα μου "τι μαλά**ς ήμουν"! Άσε που δεν θα ευχαριστηθείς βόλτα γιατι συνέχεια θα κοιτάς δεξιά - αριστερά και καθρέπτες για το αν έχει αστυνομία τριγύρω και για το τι θα γίνει εαν σε σταματήσουν - στα λέω γιατι τα έκανα διστυχώς.

Και το πιο βασικό, μην ξεχνάς ποτέ οτι είτε μένεις στο κέντρο της Αθήνας είτε σε ένα χωρίο με 10 άτομα πληθυσμό, είτε καβαλάς μοτοποδήλατο 25cc είτε 1000άρα πίστας, το κράνος είναι μαγκιά!

Ελπίζω να βοήθησα!  :cheers:

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος graves έγραψε:

Και ο άλλος να φταίει, αυτομάτως τα πληρώνεις ΟΛΑ εσύ καθώς δεν σε καλύπτει το δίπλωμα σου.

Αυτο δεν ισχυει οποτε ας μην το αναπαραγουμε..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος graves έγραψε:

Το KX είναι motocross και όχι enduro. Αυτό σημαίνει οτι δεν έχει πινακίδα και φώτα - φλας και γενικά οτι χρειάζεται για να το βγάλεις στο δρόμο. Ούτε κλειδί έχει. Ούτε κάν πλάγιο έχει για να το αφήσεις κάπου (αν και χωρίς κλειδί που να το αφήσεις?) ?  

Τι εννοείς με την ερώτηση αν μπορείς να πάς χώμα με ένα enduro? Γι αυτό ακριβώς έχουν φτιαχτεί τα enduro, για να πάνε σε χώμα (βουνό) όπως και τα motocross, απλά τα motocross είναι για πίστα - εξού και οτι δεν έχουν πινακίδα και φώτα, γιατι το φορτώνεις στο τρέιλερ/φορτηγάκι και το πας στην πίστα. 

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλα με ένα χιλιάρικο δεν παίρνεις ούτε παπί 125cc στην κυριολεξία - στο λέω γιατι τώρα που μιλάμε αυτές τις ημέρες είμαι σε ψάξιμο παπιού και κάτω απο 1100-1200 δεν εχω βρεί ΤΙΠΟΤΑ αξιόλογο. Πόσο μάλλον για enduro! Για να βρείς σωστό enduro πόσο μάλλον δίχρονο σε καλή κατάσταση θέλεις τα διπλά λεφτά ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. 

Οτι enduro βρείς (αν βρείς) με ένα χιλιάρικο θα είναι 20 ετών και θα έχει φάει 100 ανακατασκευές και θα σου φάει άλλα 1000 σε μάστορες και ανταλλακτικά και στην τελική θα το πουλήσεις κιόλας γιατι μηχανάκι θα αγοράσεις και όλο χωρίς μηχανάκι θα μένεις γιατι θα είναι στο συνεργείο.

Για εμένα μην κάνεις εισαγωγή στον κόσμο των 2 τροχών με δίχρονο ΚΑΘΑΡΟ enduro προς θεού. Και θα φάς τα μούτρα σου οπως είπε και ο φίλος πιο πάνω και θα σου φεύγουν τα 10άρικα στην βενζίνη και στο λάδι για πλάκα σε κάθε βόλτα (πίστεψε με, είχα 4 δίχρονα απο 50cc εώς 250cc)

Για εμένα βρές ένα 125 τετράχρονο endurο  που να σου αρέσει εφόσον θέλεις να πηγαίνεις χώμα, με λίγα παραπάνω λεφτά και για να το κρατήσεις, και να το ευχαριστηθείς χωρίς να σου βγάζει συνέχεια προβλήματα αλλα και να βάζεις ένα 10άρικο βενζίνη και να ξεχνάς να ξαναβάλεις. 

Η εαν θέλεις τόσο πολύ δίχρονο, τσέκαρε τα 50άρια της aprilia. Έχει και enduro/motard αλλα και πίστας. Eμένα το Aprilia RS 50 του 2007 ήταν το πρώτο μου μηχανάκι και πραγματικά μπορώ να πω οτι ήταν όντως τέλειο σχολέιο απο το να έπαιρνα παπί π.χ. Μην σε ξεγελάνε οτι είναι 50cc, είναι δίχρονα και θα περνάς όλα τα μαμά παπάκια μέχρι 125 κυβικά!  Επιβεβαιωμένο απο εμένα!  Και απο ομορφιά, απο άλλο πλανήτη πραγματικά!  (Στη θέση σου θα διάλεγα το enduro αντί για το πίστας για να μπορείς να πηγαίνεις και στο βουνό αλλα και στο δρόμο, ενώ αμα πάρεις το RS θα περιοριστείς μόνο στον δρόμο.)

Απλά να ξέρεις οτι αν και 50άρι, θα κάψει παραπάνω απο ένα τετράχρονο 125. Εαν βάλεις και το λάδι που θα καίει εξτρά στην τιμή της βενζίνης τοτε ξεφεύγεις αρκετά και δεν αξίζει η διαφορά για το λιγο παραπάνω τράβηγμα που θα νιώθεις. 

Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι άποψη μου.

Αυτά απο εμένα! Και επειδή είσαι μικρός και νέος στον χώρο και στο λέω απο πρώτο χέρι γιατι το έκανα κι εγώ, μην πάρεις κάτι που δεν θα σε καλύπτει το δίπλωμα. Δεν μιλάω για την αστυνομία, πλέον ούτε οι ίδιοι ξέρουν ποιά διπλώματα καλύπτουν ποιές μηχανές, μιλάω καθαρά και μόνο σε περίπτωση ατυχήματος, έμπλεξες απλά. Και ο άλλος να φταίει, αυτομάτως τα πληρώνεις ΟΛΑ εσύ καθώς δεν σε καλύπτει το δίπλωμα σου. Απο τα 16 μέχρι τα 18 που έβγαλα το δίπλωμα, είχα 125άρια χωρίς δίπλωμα (με δίπλωμα για 50άρι...) και πλέον στα 26 μου όταν το σκέφτομαι λέω απο μέσα μου "τι μαλά**ς ήμουν"! Άσε που δεν θα ευχαριστηθείς βόλτα γιατι συνέχεια θα κοιτάς δεξιά - αριστερά και καθρέπτες για το αν έχει αστυνομία τριγύρω και για το τι θα γίνει εαν σε σταματήσουν - στα λέω γιατι τα έκανα διστυχώς.

Και το πιο βασικό, μην ξεχνάς ποτέ οτι είτε μένεις στο κέντρο της Αθήνας είτε σε ένα χωρίο με 10 άτομα πληθυσμό, είτε καβαλάς μοτοποδήλατο 25cc είτε 1000άρα πίστας, το κράνος είναι μαγκιά!

Ελπίζω να βοήθησα!  :cheers:

επιβεβεαιωμςνο καΙ απο μενα πρωτο μηχανακι στα 15 derbi sm 50 μανισιο πατουσα κρυπτον κλπ 100αρια παπια οταν το πειραξα εδωσα και xt 600

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αυτο δεν ισχυει οποτε ας μην το αναπαραγουμε..

Νομίζω πως 99% ισχυεί φίλε μου, εκτός αν έχει αλλάξει κάτι απο παλιά.

Σε περίπτωση ατυχήματος όποιος και αν φταίει εαν έναν απο τους δύο δεν τον καλύπτει το δίπλωμα, η ασφαλιστική του θα πληρώσει κανονικά την αποζημίωση απο ατύχημα, απλά μετά αυτός που δεν είχε δίπλωμα θα τα χρωστάει ΟΛΑ στην ασφαλιστική του, δεν υπάρχει περίπτωση να του χαρίσουν ούτε 1 ευρώ! Μόνο διακανονισμό θα αφήσουν να κάνει σε κάποιες δώσεις.

Το ξέρω οτι ισχυεί (κατα 99% πάντα γιατι όλοι κάνουν λάθοι) επειδή ο θείος μου είναι λογιστής και ασφαλιστής και τόσα χρόνια τις ασφάλειες μου τις κάνω σε αυτόν. Τωρα αν κάνει λάθος, ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση. Αν και δεν νομίζω να κάνει λάθος! Έχει και μια λογική εξάλλου! 

πριν 10 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

επιβεβεαιωμςνο καΙ απο μενα πρωτο μηχανακι στα 15 derbi sm 50 μανισιο πατουσα κρυπτον κλπ 100αρια παπια οταν το πειραξα εδωσα και xt 600

Μετά το RS 50 πήρα DT 125 X.  Όταν πείραξα το DT (το είχα πειράξει αρκετά καλά...) έδινα κι εγώ XT :tooth: 

Αχ αυτή η παιδική καγκουριά πόσο μου έλειψε... Άλλες εποχές τοτε ρε γμτ.... οταν δεν σε ένοιαζε τίποτα παρα μόνο να βάλεις 10 ευρώ βενζίνη για να κάνεις την βόλτα σου! 

Τώρα το 80% της νέας γενιάς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να αγοράσουν το καινούριο μπλουζάκι της supreme απο την collection του 2020 και να ανέβουν level στο league of legends ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@graves @Antreasss

Οι άλλοι έδιναν ή τρέχατε μόνοι σας σαν τον τύπο με το MR2 που νόμιζε ότι πήγαινε μαζί με το Skyline μέχρι τα 200?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@graves @Antreasss

Οι άλλοι έδιναν ή τρέχατε μόνοι σας σαν τον τύπο με το MR2 που νόμιζε ότι πήγαινε μαζί με το Skyline μέχρι τα 200?

Όχι, σοβαρά. Πρώτο μηχανάκι aprilia rs 50 μαμά, οι 2 κολλητοί μου ο ένας crypton R 115 και ο άλλος astrea supra 100 μαμά όλοι. Ήμουν όχι μόνο μπροστά, αλλα και 15 κιλά πιο βαρύς απο τους άλλους 2! Τα crypton Χ όμως δεν τα περνούσα. Όταν του έβαλα gianelli εξάτμιση και ζιγκλέρ, περνούσα και τα X! 

Όσο για το DT που είχα και τα XT, σκέψου ήταν ανεβασμένο στα 150κάτι κυβικά με μονό ελατήριο πιστόνι + εξάτμιση, καρμπ μεγαλύτερο, άνοιγμα θυρίδων και V force. Σε τελικές δεν ξέρω, παντώς φανάρι φανάρι η στα ΙΚΕΑ τις Πέμπτες στα 0-400, όντως τα περνούσα. Τι να σε πω, ίσως ηταν άχρηστοι στην εκκίνηση ? 

Δεν έχω και κανένα λόγο να πώ ψέμματα 26 χρονών μαντράχαλος πλέον για τα XT που έδινα πριν 10 χρόνια στα 16 μου :tooth:

edit: τότε υπήρχαν και αρκετά ΧΤ 500 τριγύρω, που ήταν αρκετά γνωστά εως ψοφίμια θυμάμαι, ίσως να ήταν και τα 500άρια που έδινα, έχουν περάσει και 10 χρόνια, παντως αυτό που ξέρω είναι οτι ήταν σίγουρα ΧΤ, σίγουρα μαμά, και σίγουρα έδωσα 2 με το DT μου! :cheers:

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το rs 50 όντως είναι πολύ πιο γρήγορο από τις πάπιες. 

Τώρα για DT και ΧΤ, όντας κάτοχος και των 2 (ΤΤ, αλλά ΧΤ είναι στην ουσία) επέτρεψε μου να έχω μια αμφιβολία.....

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το rs 50 όντως είναι πολύ πιο γρήγορο από τις πάπιες. 

Τώρα για DT και ΧΤ, όντας κάτοχος και των 2 (ΤΤ, αλλά ΧΤ είναι στην ουσία) επέτρεψε μου να έχω μια αμφιβολία.....

Δές το edit μου!

Το TT (εαν μιλάμε για το TTR) ηταν πιο δυνατό απο ΧΤ!  Ήταν 30 κιλά περίπου πιο ελαφρύ + με πιο άγριο εκκεντροφόρο εαν δεν κάνω λάθος. Ιδια δεν τα λές!

 

Εδώ κατι ζετάκια και modenas πειραγμένα θυμάμαι στα 61(???) χιλιοστά περνούσαν XTX 660 στα 400 μέτρα, μπροστά μου τα έβλεπα, δεν μου το είπε φίλος φίλου της πεθεράς του περιπτερά κτλπ κτλπ :tooth: Σαν σωστοί κάγκουρες της εποχής, κάθε πέμπτη στα ΙΚΕΑ είμασταν

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω το ΤΤ 600Ε, προηγούμενο μοντέλο από το TTR. 

Δεν σε προλαβαίνω στα Edit?

To Z ήταν μεγάλος φονιάς. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

 

Εχουν υπαρξει απειρα παραδειγματα που εδειξαν οτι δεν ισχυει.

Και οχι δεν εχει καποια λογικη. Δηλαδη καθεσαι ακινητος στο δρομο πανω σε παπι πχ. και ερχεται και σε παταει νταλικα αλλα φταις εσυ επειδη δεν ειχες διπλωμα?  Ή περναει καποιος κοκκινο και σε κανει χαλκομανια αλλα εφταιγες εσυ? Τωρα τι κομπινες ισως προσπαθησουν να κανουν οι ασφαλιστικες ειναι αλλο θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 38 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Έχω το ΤΤ 600Ε, προηγούμενο μοντέλο από το TTR. 

Δεν σε προλαβαίνω στα Edit?

To Z ήταν μεγάλος φονιάς. 

Αυτό είναι ακόμα πιο ελαφρύ ακόμα και απο το ΤΤR νομίζω! 

Κανονικός φονιάς το Ζ. Παρα λίγο να έφευγε ενα παλικάρι απο εδώ με πειραγμένο Ζ με μαμά φρένα. Την γλύτωσε θυμάμαι στην κυριολεξία παρα τρίχα!

πριν 29 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Εχουν υπαρξει απειρα παραδειγματα που εδειξαν οτι δεν ισχυει.

Και οχι δεν εχει καποια λογικη. Δηλαδη καθεσαι ακινητος στο δρομο πανω σε παπι πχ. και ερχεται και σε παταει νταλικα αλλα φταις εσυ επειδη δεν ειχες διπλωμα?  Ή περναει καποιος κοκκινο και σε κανει χαλκομανια αλλα εφταιγες εσυ? Τωρα τι κομπινες ισως προσπαθησουν να κανουν οι ασφαλιστικες ειναι αλλο θεμα.

Ετσι όπως το λες δεν ξέρω είναι η αλήθεια, σε τέτοιες περιπτώσεις.

 Ρε λες να με δούλευε ο θείος τόσα χρόνια? ? Πλέων τον δέρνω άνετα, θα περάσω για μια κουβέντα απο το γραφείο αύριο :tooth::tooth::tooth:

 

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος graves έγραψε:

Νομίζω πως 99% ισχυεί φίλε μου, εκτός αν έχει αλλάξει κάτι απο παλιά.

Σε περίπτωση ατυχήματος όποιος και αν φταίει εαν έναν απο τους δύο δεν τον καλύπτει το δίπλωμα, η ασφαλιστική του θα πληρώσει κανονικά την αποζημίωση απο ατύχημα, απλά μετά αυτός που δεν είχε δίπλωμα θα τα χρωστάει ΟΛΑ στην ασφαλιστική του, δεν υπάρχει περίπτωση να του χαρίσουν ούτε 1 ευρώ! Μόνο διακανονισμό θα αφήσουν να κάνει σε κάποιες δώσεις.

Το ξέρω οτι ισχυεί (κατα 99% πάντα γιατι όλοι κάνουν λάθοι) επειδή ο θείος μου είναι λογιστής και ασφαλιστής και τόσα χρόνια τις ασφάλειες μου τις κάνω σε αυτόν. Τωρα αν κάνει λάθος, ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση. Αν και δεν νομίζω να κάνει λάθος! Έχει και μια λογική εξάλλου! 

Μετά το RS 50 πήρα DT 125 X.  Όταν πείραξα το DT (το είχα πειράξει αρκετά καλά...) έδινα κι εγώ XT :tooth: 

Αχ αυτή η παιδική καγκουριά πόσο μου έλειψε... Άλλες εποχές τοτε ρε γμτ.... οταν δεν σε ένοιαζε τίποτα παρα μόνο να βάλεις 10 ευρώ βενζίνη για να κάνεις την βόλτα σου! 

Τώρα το 80% της νέας γενιάς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να αγοράσουν το καινούριο μπλουζάκι της supreme απο την collection του 2020 και να ανέβουν level στο league of legends ?

Για να πάρω το κιτ μαλλοσι τότε ήταν πανάκριβα δούλευα βοηθός στ πλακάκια στ θείο μου όλο το καλοκαίρι ..άλλες εποχές τότε τα λεφτά που του είχα ρίξει άνετα έπαιρνες μηχανή 600 τώρα 

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@graves @Antreasss

Οι άλλοι έδιναν ή τρέχατε μόνοι σας σαν τον τύπο με το MR2 που νόμιζε ότι πήγαινε μαζί με το Skyline μέχρι τα 200?

Γεια σου Γιώργη κ με το xj6 έχω δώσει cbr 600 με καλό οδηγό  το είχα ανεβάσει κ εδώ δεν το χουν όλοι στ κόντρα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Για να πάρω το κιτ μαλλοσι τότε ήταν πανάκριβα δούλευα βοηθός στ πλακάκια στ θείο μου όλο το καλοκαίρι ..άλλες εποχές τότε τα λεφτά που του είχα ρίξει άνετα έπαιρνες μηχανή 600 τώρα 

Γεια σου Γιώργη κ με το xj6 έχω δώσει cbr 600 με καλό οδηγό  το είχα ανεβάσει κ εδώ δεν το χουν όλοι στ κόντρα 

Εαν αυτό είναι αλήθεια τότε ο οδηγός του cbr ηταν οτιδήποτε άλλο εκτός απο καλός :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος graves έγραψε:

Εαν αυτό είναι αλήθεια τότε ο οδηγός του cbr ηταν οτιδήποτε άλλο εκτός απο καλός :tooth:

Φίλε δεν είμαστε 15 χρονα ούτε είναι του χαρακτήρα μου τα ψέματα ορίστε το βίντεο..Οσο για τον άλλο οδηγό έλα μια Κυριακή να δεις τι κάνει στ πίστα στο μοτοκρός 

Και αυτός κουλός ήταν;;;όλοι οι κουλοι με μενα πάτησαν;

Θες και με 1000ρι στα 200 μέτρα;

Το λιανισαμε το θέμα του πιτσιρικά καλημέρα μάγκες καλό σ/κ να χουμε

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το KX85 εβγαινε σε 2 εκδοσεις, ενα με μικρους τροχους και ενα με μεγαλυτερους, δεν θυμαμαι ιντσες, ειναι μηχανακια για πιτσιρικαδες που κανουν αγωνιστικο ή ερασιτεχνικο ΜΧ, οχι για βολτες και καθημερινη οδηγηση, απο γκαζι εχει 19-20 αλογα τροχο, μπορει σαν νουμερο να ακουγεται μεγαλο για 85cc αλλα ειναι διαχειρισιμο σε χρηση πιστας, για χρηση εντουρο θα δυσκολεψει αρκετα τον καθε αναβατη καθως αποδιδει σχετικα αποτομα αυτα τα αλογα.

Επειδη το Α1 εχει περιορισμο τα 11ΚW (περιπου 14,6 αλογα) τα μηχανακια που μπορεις να επιλεξεις περιοριζονται, δηλαδη δεν μπορεις να πας σε ενα καθαροαιμο εντουρο (πχ KTM EXC125).

Γενικα εγω θα επελεγα κανενα XR125L απο τετραχρονα ή κανενα DT125 απο τα τελευταια, αλλα παλι στα 1000 ευρω δεν θα βρεις κατι της προκοπης, αν ανεβεις στα χρηματα μπορεις να δεις για WR125R παλι τετραχρονο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο χιλιάρικο επίσης παίζουν 125 xtx που σε καλή κατάσταση που είναι κ όμορφα κ θα μάθεις τα βασικά κ σε καλύπτει το δίπλωμα πάρε και ένα ζευγάρι εντουρο ζαντολαστιχα να κάνεις κ τ κομμάτι σου οπότε θελήσεις 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνο εγώ βρίσκω κάτι περίεργο στις κόντρες αυτές;

Κάτι δεν μου κολλάει....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Μόνο εγώ βρίσκω κάτι περίεργο στις κόντρες αυτές;

Κάτι δεν μου κολλάει....

αληθεια για πε λοιπον γτ εγω που τις ετρςξα ισως να μου διαφευγει  κατι..τσπ μαγκες δεν ασχολουμαι αλλο βιντεο εβαλα και παλι ιστοριες ακουω,,Εχω πιο σοβαρα προβληματα να ασχοληθω καλο απογευμα

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Μόνο εγώ βρίσκω κάτι περίεργο στις κόντρες αυτές;

Κάτι δεν μου κολλάει....

Ηλία.. αν εσυ εισαι κουλομαρία δεν σου φταιμε εμεις οι χεράδες... εχω ριξει άπειρες φάπες σε 1000αρια με το Townmate στα φανάρια στις 2μετρες κοντρες που έστηνα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ηλία.. αν εσυ εισαι κουλομαρία δεν σου φταιμε εμεις οι χεράδες... εχω ριξει άπειρες φάπες σε 1000αρια με το Townmate στα φανάρια στις 2μετρες κοντρες που έστηνα...

τα μετρα ειναι 320-330 φιλος ..λες να αλλαζε κατι στα επομενα 70 μετρα ενω ειμαι 4-5 μηχανακια μπροστα???Το γεγονος οτι ειναι και αυτα τετρακιλυνδρα πιο ελαφρυ το χοντα και κυριως πολυ πιο δυνατα μηχανακια το αφηνουμε ασχολιαστο και απλα πεταμε μια παπαρια..Δεκτον μαγκες

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss
διατυπωση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

τα μετρα ειναι 320-330 φιλος ..λες να αλλαζε κατι στα επομενα 70 μετρα ενω ειμαι 4-5 μηχανακια μπροστα???Το γεγονος οτι ειναι και αυτα τετρακιλυνδρα πιο ελαφρυ το χοντα και κυριως πολυ πιο δυνατα μηχανακια το αφηνουμε ασχολιαστο και απλα πεταμε μια παπαρια..Δεκτον μαγκες

Ειχα ενα Hornet 600, ξερω τι μπορει να κανει ενα μηχανακι με 98 αλογα (μοτερ), ξεκινωντας σωστα με 1-2-3, τωρα αν το XJ6 με τα 78 μπορει να ριξει σε 600RR και Z750 μου ειναι καπως δυσκολο να το πιστεψω, θα μου πεις οτι το XJ6 εχει παραπανω ροπη... και? δεν ξεκιναμε στα φαναρια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...