Jump to content
Sign in to follow this  
ArisD

Streetfighter 1000αρι γνώμες

Recommended Posts

Καλησπέρα. Ο τίτλος τα λέει όλα ! Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας με κύριο σκοπό τη κυριακάτικη βόλτα.

1000cc, budget ιδανικά θα ήθελα μεταξύ 10.000€ και 12.000€ και ίσως και λίγο παραπάνω αν βρεθεί ο έρωτας ! Μεταχειρισμένα κοιτάω εννοείται σε αυτά τα χρήματα.

 

Σκέφτομαι KTM Super Duke 1290, Ducati Streetfighter, Ducati Diavel , Ducati monster 1200 , Yamaha  MT10

 

Thriump, Aprilia και MV Agusta αν και πολύ όμορφα τα γυμνά τους τα φοβάμαι.To ξέρω ότι είπα σχεδόν όλη τη κατηγορία. Θέλω γνώμες κυρίως από κατόχους, αν υπάρχουν αλλά όλες οι απόψεις δεκτές.

Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει και η σκέψη ότι το ποσό είναι αρκετά μεγάλο και μήπως πρέπει να πάω σε κάτι ποιο λογικό για την ηλικία μου, πχ adventure ή multi άνετο και λειτουργικό αλλά η καρδιά και η χρήση που θα του κάνω μου λένε συνέχισε.

Τροποποιήθηκε από τον ArisD

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η οποία ηλικία είναι;

 

EDIT: Τώρα διάβασα το θέμα όπου άνοιξες για το καλωσόρισμα!

 

Λοιπόν. Στην θέση σου, θα κοιτούσα κάτι σε λιγότερα κυβικά και με λιγότερα χρήματα. Για παράδειγμα ένα 990 σε καλή κατάσταση δεν θα είναι πολύ χειρότερο από ένα 1290 σε θέμα επιδόσεων. Επίσης τα έξοδα κτήσης ( ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας) είναι πολύ μικρότερα. Δεν πιστεύω ότι αξίζει να διαθέσεις ένα τόσο μεγάλο ποσό για μια βόλτα τις Κυριακές. 

Για έκανα καλώς κοιτάς την συγκεκριμένη κατηγορία. Όλες οι μοτοσυκλέτες που ανέφερες είναι κορυφαίες σε επιδόσεις. Διάλεξε αυτή που σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά.

 

Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, στην θέση σου θα αγόραζα ένα 675, που το θεωρώ από τα καλύτερα γυμνά. Επιδόσεις, γεωμετρία, ήχος του αλλά και ποιότητα και ακρίβεια κατασκευής που αγγίζει ιαπωνικό επίπεδο. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τώρα είδα το thread σου Άρη! 

Η ηλικία σου είναι μιά χαρά, για εμένα πάντα άποψη μου έχεις χρόνια ακόμα για TDM. Άραξε που λέμε και εδώ στη Σαλονίκη!

Εξάλλου και 5 χρόνια να το κρατήσεις εαν το προσέχεις τέτοια μότο δεν θα πέσει πολύ η αξία της και πιστεύω όταν έρθει η στιγμή να το πουλήσεις για να πάς σε κατι τύπου TDM, τα λεφτά θα φτάνουν άνετα να πάρεις αυτό που θέλεις. Μιλάμε για ενα πολύ καλο budget! Όχι σαν το δικό μου ???

Στο θέμα τώρα! Κακώς απορίπτεις την Triumph, συγικριμένα παίρνεις street triple 1050 μοντέλο 2014+ που παίζει όντως να είναι το καλύτερο στην κατηγορία.

Εγώ πάλι στη θέση σου θα πήγαίνα για καινούριο του κουτιού μοντέλο 2020 street triple 800r που έχει καινούριο 12.700ευρω!  120 άλογα!  Γενικά παίρνεις αρκετά μοντέλα των 800cc καινούρια με αυτά τα χρήματα, δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένο 1000cc.

Εαν όμως είσαι σίγουρος οτι θέλεις να είναι 1000cc και πάνω και να μην είναι Triumph τότε γνώμη μου να πας σε ΚΤΜ 1290 super duke, μακράν το πιο όμορφο απο όλα (καλα αυτό είναι υποκειμενικό) αλλα σίγουρα το πιο μάχιμο σαν streetfighter- μότο που το θέλεις εσύ εφόσον μιλάμε μόνο για την κυριακάτικη βόλτα! :2guns::2guns:

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ηλικία 40 . Το 990 το έχω απορρίψει. Το έχω οδηγήσει κιόλας ωραίο αλλά δεν τρελάθηκα. Όπως και το 675 που μου φαίνεται και μικρό άσε που δεν μου άρεσε και ο ήχος ! οκ ανώμαλος από ότι μου λένε ! Το 1050 street triple ψιλοσκέφτομαι αλλά με κρατάει το thriumph που δεν είχα ποτέ καθώς και η μεταπώληση.

Επίσης θέλω να είναι γεμάτο χαμηλά. Να χορτάσω ροπή. Συμφωνώ απόλυτα πως με λιγότερα χρήματα κάνω τη δουλεία μου αλλά τώρα υπάρχει η οικονομική άνεση και θέλω να καλύψω και το εγώ μου, το γούστο μου. Οπότε εφόσον υπάρχει και αυτοκίνητο θέλω να πάρω μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα (χωρίς να βάζω οικονομικούς ή χρονολογικούς περιορισμούς) με όλα τα καλούδια ηλεκτρονικά και μη.

 

Κύρια χρήση κυριακάτικη βόλτα - ίσως πίστα και καμιά χαζομετακίνηση στη πόλη για το χαβαλέ.

 

SD1290 είναι η κύρια μου σκέψη αυτή τη στιγμή....

 

@graves Κλείνω τα αυτιά μου και πάω για δεύτερη νιότη ! Άντε να μην κοιτάξω και τα ss?

 

Θα περάσω απο thriumph να δω το 800αρι αν και δεν νομίζω να έχουν καν για test ride.

Εκτός και αν νομίζουν οτι υπάρχει άνθρωπος που θα δώσει 10+ για γουρούνι στο σακί !

Επίσης έχει κανείς άποψη για το επίσημο service εδώ Θεσσαλονίκη ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εάν δεν έχουν test ride σε μια μοτοσυκλέτα που κάποιος θα πληρώσει 11.000 (!!!!) για να αποκτήσει τότε εας το κλείσουν το μαγαζάκι! Απο service δεν παιζει να εχεις θεμα σε οποια μάρκα και αν αποφασίσεις να πας. Καινούριες μοτοσυκλέτες είναι όλες, είσαι καλυμένος στα πάντα για παρα πολλα χρόνια! 

Αν και επειμένω για το triumph το 800άρι, κοίτα και κανένα Ζ 900 καινούριο 2020 μοντέλο που παίζει γύρω στα 10.000. Είναι και αυτό έρωτας και μάχιμο!

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κυριακάτικη βόλτα λες.. Σου πέρασαν από το μυαλό μήπως τίποτα zzr1400 ή hayabusa? Έχουν κάποια από αυτά που ζητάς.  Γκάζι ροπή αξιοπιστία άνεση..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σ'αυτα τα χρηματα θα πηγαινα σε 765 rs καινουργιο.

Θεωρω πως ειναι μεγαλο και σεβαστο ποσο για να το διαθετα για μεταχειρισμενο εκτος κι αν ειχα τρελο ερωτα με καποιο συγκεκριμενο μηχανακι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@graves, @GeorStrat Άντε να μιλήσουμε σοβαρά τώρα για triumph όταν παίρνω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ μοτοσυκλέτα από αυτές που υποθετικά θα με ενδιέφεραν για test ride. 765, 800 και 1050 rs ρώτησα για να πάρω απάντηση πως τα πρώτα δεν έχουν καμία σχέση με το τελευταίο. (υπονοώντας οτι το 1050 είναι ανώτερο) αλλά πως θα το καταλάβω - μάθω εγω αυτό ? Από την άποψη του πωλητή ; ? Οπότε μου λύθηκε η απορία γιατί δεν τα πολυβλέπω στους δρόμους. Υπάρχει καλώς ή κακώς αυτή η δυσπιστία απο τη μεριά των αγοραστών + γενικότερη οικονομική και οχι μόνο κατάσταση, είναι και οι έμποροι που θέλουν να δώσεις 8 και 10Κ για γουρούνι στο σακί !

 

@ManosKTM To busa δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Ο ζουζουρας.....Κανονικά ούτε αυτό με ενδιαφέρει. Αλλά έχω μια αδυναμία στα kawa

Δεν θα ταξιδέψω σε αυτοκινητόδρομο. Δεν με ενδιαφέρουν οι αστρονομικές ταχύτητες. Ούτε η άνεση του συνεπιβάτη.

Και πιστεύω πως αυτή η κατηγορία δεν θα ξεδιπλώσει τις αρετές που έχουν φυσικά σε ορεινό κλειστό στροφιλίκι...

 

 

 

https://www.car.gr/29982044-ktm-1290-super-duke-r

Γνωρίζει κάποιος κάτοχο ; Το πιο πιθανό είναι οτι το έκανε ανταλλαγή με bmw..

 

 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις !

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Η οποία ηλικία είναι;

 

EDIT: Τώρα διάβασα το θέμα όπου άνοιξες για το καλωσόρισμα!

 

Λοιπόν. Στην θέση σου, θα κοιτούσα κάτι σε λιγότερα κυβικά και με λιγότερα χρήματα. Για παράδειγμα ένα 990 σε καλή κατάσταση δεν θα είναι πολύ χειρότερο από ένα 1290 σε θέμα επιδόσεων. Επίσης τα έξοδα κτήσης ( ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας) είναι πολύ μικρότερα. Δεν πιστεύω ότι αξίζει να διαθέσεις ένα τόσο μεγάλο ποσό για μια βόλτα τις Κυριακές. 

Για έκανα καλώς κοιτάς την συγκεκριμένη κατηγορία. Όλες οι μοτοσυκλέτες που ανέφερες είναι κορυφαίες σε επιδόσεις. Διάλεξε αυτή που σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά.

 

Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, στην θέση σου θα αγόραζα ένα 675, που το θεωρώ από τα καλύτερα γυμνά. Επιδόσεις, γεωμετρία, ήχος του αλλά και ποιότητα και ακρίβεια κατασκευής που αγγίζει ιαπωνικό επίπεδο. 

Εμ δεν ισχύει αυτό.... αν τα οδηγήσεις διαδοχικά το 990 σου φαίνεται ψόφιο, χωρίς φρένα και βάρκα.

Στο φίλο που άνοιξε το θέμα να πάρει το 1290, το πιο πολυχρηστικό γυμνό και κανονικός κανίβαλος (όταν του το ζητήσεις).

ΥΓ. Το Aprilia τα σβήνει όλα αλλά επειδή τα φοβάσαι και άνετο δεν το λες δεν στο προτείνω.

Τροποποιήθηκε από τον Wolf1138

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εννοείται ότι το 1290 είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς. Είναι όντος τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις ώστε να δικαιολογήσει την διπλάσια σχεδόν τιμή σε μεταχειρισμένο;

Το πρότεινα ως κάτι πιο οικονομικό και fun to ride σε παρόμοιο επίπεδο. Δεν έχω εμπειρία με το 1290 αλλά για να το λες σίγουρα ξέρεις καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Εννοείται ότι το 1290 είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς. Είναι όντος τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις ώστε να δικαιολογήσει την διπλάσια σχεδόν τιμή σε μεταχειρισμένο;

Το πρότεινα ως κάτι πιο οικονομικό και fun to ride σε παρόμοιο επίπεδο. Δεν έχω εμπειρία με το 1290 αλλά για να το λες σίγουρα ξέρεις καλύτερα.

Το αν αξίζει ή όχι είναι προσωπικό ζήτημα και θέμα τσέπης. Σίγουρα και τα 2 ελάχιστοι μπορούν να τα πάνε στο όριο.

Αλλά αν ανέβεις διαδοχικά (το λέω επειδή το έχω κάνει) δεν γίνεται να επιλέξεις το 990 για όποιο άλλο λόγο εκτός του οικονομικού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

MT09 SP +ΠΦΕ ή ΜΤ09 απλό + aftermarket αναρτήσεις επιλογής σου (με σωστά ελατήρια για το βάρος σου) + ΠΦΕ.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

nope

πριν 2 ώρες, το μέλος ArisD έγραψε:

@graves, @GeorStrat Άντε να μιλήσουμε σοβαρά τώρα για triumph όταν παίρνω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ μοτοσυκλέτα από αυτές που υποθετικά θα με ενδιέφεραν για test ride. 765, 800 και 1050 rs ρώτησα για να πάρω απάντηση πως τα πρώτα δεν έχουν καμία σχέση με το τελευταίο. (υπονοώντας οτι το 1050 είναι ανώτερο) αλλά πως θα το καταλάβω - μάθω εγω αυτό ? Από την άποψη του πωλητή ; ? Οπότε μου λύθηκε η απορία γιατί δεν τα πολυβλέπω στους δρόμους. Υπάρχει καλώς ή κακώς αυτή η δυσπιστία απο τη μεριά των αγοραστών + γενικότερη οικονομική και οχι μόνο κατάσταση, είναι και οι έμποροι που θέλουν να δώσεις 8 και 10Κ για γουρούνι στο σακί !

 

@ManosKTM To busa δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Ο ζουζουρας.....Κανονικά ούτε αυτό με ενδιαφέρει. Αλλά έχω μια αδυναμία στα kawa

Δεν θα ταξιδέψω σε αυτοκινητόδρομο. Δεν με ενδιαφέρουν οι αστρονομικές ταχύτητες. Ούτε η άνεση του συνεπιβάτη.

Και πιστεύω πως αυτή η κατηγορία δεν θα ξεδιπλώσει τις αρετές που έχουν φυσικά σε ορεινό κλειστό στροφιλίκι...

 

 

 

https://www.car.gr/29982044-ktm-1290-super-duke-r

Γνωρίζει κάποιος κάτοχο ; Το πιο πιθανό είναι οτι το έκανε ανταλλαγή με bmw..

 

 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις !

 

Δεν παίρνεις το Tuono του @Wolf1138 μπας και πάρει κανα ΚΤΜ να δει την υγειά του;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει άνεση συνεπιβάτη, διαστημικές ταχύτητες, καθημερινη χρηση κτλπ, εαν δεν σε ενδιαφέρει και η αγωνιστική συντήρηση γιατί δεν χτυπάς ενα SXV 550 να εκτελείς ότι κινείται απο φανάρι σε φανάρι? ? 

Οχι, σοβαρά τώρα, απαράδεκτο για την triumph να μην έχουν test ride! Στην Αγγλία επειδή έζησα 4 χρόνια στο Λονδίνο θυμαμαι ξεκάθαρα οτι είχαν και κυκλοφορούσαν και πάρα πολλές. Είναι έρωτας αυτη η εταιρία ρε γμτ! 

Να ρωτήσω, γιατι έβγαλες απο την λίστα την Aprilia και άφησες την Ducati? Θέλω να πω οτι αμα φοβάσαι την Aprilia δεν υπάρχει λόγος να μην φοβάσαι και την Ducati αλλα κατα την άποψη μου δεν θα έπρεπε να φοβάσαι καμια απο τις 2! Μιλάμε για μηχανές του 2018+ οπότε οτι προβλήματα είχαν ακουστεί για τα πιο παλιά Ιταλικά προφανώς και πλέον είναι παρελθόν, 2020 έχουμε δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχουν λύσει το πρόβλημα των ηλεκτρικών τους π.χ.! Εγω γενικά είμαι λάτρης των Ιταλικών για πολλούς λόγους.

Κάτοχοι που φοβόταν να τα πλύνουν με πιεστικό η να τα καβαλήσουν σε βροχή και διάφορα τέτοια που ακουγόταν παλιότερα ήταν για μηχανάκια μιας 15ετίας πίσω! Τώρα εν έτη 2020 να μην έχουν καταφέρει να μονώσουν τα ηλεκτρικά τους δεν παίζει. Η οτι τα ducati σπάνε και χαλάνε ... ναί, έσπαγαν και χαλάγανε μοντέλα μέχρι 2005 και αυτό επειδή δεν τα προσέχαν και όπως έπρεπε να τα προσέξουν! Κατα τα άλλα τα Aprilia έχουν πλαισιάρες, περιφεριακάρες και γενικά όλα πάνω τους σε -άρες. Ασε που σε θέμα design .... πόσα χρόνια μπροστα! Ιταλοί ρε παιδί μου, πως να το κάνουμε, με το θέμα ομορφιάς το'χουν απλά! 

Εαν αλλάξεις γνώμη, κάνε ενα test ride το Tuono 1000  v4 abs, δεν έχεις να χάσεις κάτι και νομίζω θα το ερωτευτείς! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κυριακατικη βολτα, χωρις συνεπιβατη ?

με το budget σου παιρνεις ανετα ss ~8-10ετιας και μενουν και ρεστα. υπαρχουν καλες ευκαιριες πλεων σε λογικες τιμες...

 

αν θες naked, sd 1290 1η και mt09 2η επιλογη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aπο αυτα που λες εγω θα πηγαινα για sd1290, πολυ καλο μηχανακι, παρα πολυ δυνατο, φρενα και αναρτησεις κορυφη, ποιοτητα πολυ καλη...

Ducati streetfighter (1098) πολυ ξεπερασμενο, πανεμορφο εμφανισιακα (ισως οτι πιο ομορφο), αλλα ειναι πισω σε ολα πλεον και δεν αξιζει τα λεφτα που χρειαζονται για να το παρεις μεταχειρισμενο. Ειμαι λατρης του ξηροκαμπανου και του χωροδικτυωματος της ducati αλλα οχι ...

Diavel θα επαιρνα μονο για να πουλαω μουρη και να ανοιγω στα φαναρια

Monster ναι, αλλα πιο χαλαρη φαση απο 1290 και ΜΤ

Το ΜΤ δεν θα το επαιρνα με τιποτα, για καποιο λογο μου καθεται στον λαιμο, ισως για την ασχημια του, δεν ξερω...Ολοι λενε οτι ειναι μια πολυ καλη προσπαθεια απο την yamaha, αλλά sd και tuono δεν θα γινει ποτε...

Επισης τα εξοδα χρησης σε ενα 990 που αναφερθηκε ειναι περισσοτερα αποτι στο 1290 και στον δρομο δεν εχουν καμια σχεση, καμια ομως, ουτε σε ευκολια οδηγησης, ουτε σε γκαζι, ουτε πουθενα...

Απο αυτα που δεν λες θα πηγαινα παλι για tuono v4, ημουν κατοχος και εχω οδηγησει πολλες φορες 1290 οσο ειχα το tuono, λιγο πιο γρηγορο αλλα σε ευχαριστηση οδηγησης τιποτα δεν συγκρινεται με το πλαισιο και το μοτερ του ν4

Τροποποιήθηκε από τον Gee

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 22/9/2020 at 11:02 ΠΜ, το μέλος ArisD έγραψε:

@graves, @GeorStrat Άντε να μιλήσουμε σοβαρά τώρα για triumph όταν παίρνω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ μοτοσυκλέτα από αυτές που υποθετικά θα με ενδιέφεραν για test ride. 765, 800 και 1050 rs ρώτησα για να πάρω απάντηση πως τα πρώτα δεν έχουν καμία σχέση με το τελευταίο. (υπονοώντας οτι το 1050 είναι ανώτερο) αλλά πως θα το καταλάβω - μάθω εγω αυτό ? Από την άποψη του πωλητή ; ? Οπότε μου λύθηκε η απορία γιατί δεν τα πολυβλέπω στους δρόμους. Υπάρχει καλώς ή κακώς αυτή η δυσπιστία απο τη μεριά των αγοραστών + γενικότερη οικονομική και οχι μόνο κατάσταση, είναι και οι έμποροι που θέλουν να δώσεις 8 και 10Κ για γουρούνι στο σακί !

 

Είδα 765 κι αναστήθηκα από τον τάφο μου. Λοιπόν, η Τ ως αντιπροσωπεία είναι ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ και λίγα λέω. Τα γυμνά τους τα είχαν βγάλει για test ride κάποιο διάστημα πριν λίγο καιρό. Το γεγονός πως δεν είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή δεν είναι αποκλειστική αναποδιά της Τ. Ο λόγος που δεν βλέπεις πολλά 765 στον δρόμο δεν είναι η άθλια πολιτική της εταιρείας αλλά η φιλοσοφία του αγοραστικού κοινού ως προς τις επιλογές του. Ας πούμε τα Χόντα τα βλέπεις παντού και ταυτόχρονα ο Σαρακάκης είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει σε aftersales . Το 765rs είναι απλά κορυφαίο ως πρόταση και πρακτικά είναι και το μοναδικό γυμνό με όλη την έννοια της κατηγορίας. Πανάλαφρο με αρκετά επιθετική θέση οδήγησης και γεμάτο παντού και φυσικά φοράει ό,τι καλύτερο υπάρχει πάνω. Αν ανέβαινα σε κυβικά , το tuono θα ήταν επίσης μονόδρομος για τους ίδιους λόγους. Στο απρίλια κάθεσαι και βλέπεις την μπροστινή ρόδα ενώ όλα τα άλλα έχουν πιο όρθια θέση με αποκορύφωμα την άθλια στάση ενός mt10. Αν δεν σε ενδιαφέρουν αυτά και θες κάτι εξίσου κορυφαίο αλλά λίγο πιο πολιτικό, sd1290 all the way. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να βάλω στο παιχνίδι και το bmw s1000r? Έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και ταξιδεύει ωραία, κι από δύναμη πολύ κοντά στο sd1290.

Τροποποιήθηκε από τον DIAMAPA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος DIAMAPA έγραψε:

Να βάλω στο παιχνίδι και το bmw s1000r? Έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και ταξιδεύει ωραία, κι από δύναμη πολύ κοντά στο sd1290.

Καίει γάμπες σε κίνηση και όχι τόσο ροπάτο χαμηλά όσο άλλα. Παίζει μόνο από 6-7 χιλ στροφές και πάνω.  Έχω το xr αλλά έχω οδηγήσει και το r πολλές φορές και η ζέστη και των δυο στα πόδια μέσα στη πόλη είναι ασύλληπτη. Κατά τ’άλλα πολύ καλό, και άνετο και γατούλα και πύραυλος (το r). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος DIAMAPA έγραψε:

Να βάλω στο παιχνίδι και το bmw s1000r? Έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και ταξιδεύει ωραία, κι από δύναμη πολύ κοντά στο sd1290.

?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας.

Πλέον Νο1 επιλογή SD 1290

 και αν δεν μου ταιριάξει θα κοιτάξω και το tuono V4 που αν και aprilia πρέπει να είναι άρρωστο !!!

 

Το καλό και κακό με αυτά τα μοντέλα είναι οτι βρίσκεις ελάχιστες αγγελίες.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...