Jump to content
graves

Enduro vs naked η αλλιώς "Δεν ξέρω τι θέλω"

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους μετα απο χρόνια που είχα να επισκεφτώ το φόρουμ, καθώς ήμουν στο εξωτερικό απο το 2016 και δεν είχα μηχανή! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και όσοι απο τους παλιούς της "χωματινής μπουγάτσας" είστε ακόμα ενεργοί (και με θυμάστε... 😛), στείλτε κανένα ΠΜ ρε' σείς! 

Δεν θα τα πολυλογώ, επέστρεψα Ελλάδα λοιπόν μετά απο σχεδόν 4 χρόνια και μπαίνω ξανά σιγά σιγά στο ψάξιμο για μηχανή! 

Το τελευταίο μηχανάκι που είχα ήταν ένα husqvarna te 410e 2000, το οποίο ήταν και το μηχανακι που είχα κρατήσει πιο πολύ καιρό απο όλα τα υπόλοιπα (3 χρόνια.) 

Χρόνια τώρα έλεγα οτι μετά απο το 410 θα έπαιρνα το 610e, το πιο καινούριο απο αυτό που είχα εγώ, το injection μοντέλο του 2007 και μετά. Ακόμα τρελένομαι με την πάρτυ του εννοείται, απλα τελευταία σκεφτόμουν οτι δεν είχα ποτέ τετρακύλινδρο και οτι θα γούσταρα να τα δοκιμάσω και αυτά, οπότε έτσι έχει μπει στο παιχνίδι και το GSR 600 abs. Σκεφτόμουν και για cbr 600rr αλλα το έβγαλα απο το μυαλό μου γιατι δεν είμαι για clip on καθώς πιστεύω οτι θα με κουράσει αρκετά και θα καταλήξω να το πουλήσω για αυτό και μόνο τον λόγο, άσε που είναι και κρίμα να βράζουν στο φανάρι η μέσα στην κίνηση τα καημένα!

 Η χρήση της μηχανής θα είναι κυρίως για βόλτες εντός/εκτός πόλη, για να πηγαίνω και στη δουλειά μου εαν θέλω (οταν δεν βρέχει και δεν πάω με το αμάξι) αλλα και να μπορώ να πάω κανένα μικρό ταξίδι ακτίνας 100-150χλμ. καλοκαίρι π.χ. Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική που προτιμώ να πηγαίνω με την μηχανή και όχι το αμάξι. (Αμα καταλήξω στο husqvarna η χρήση της πέρα απο τις παραπάνω θα είναι και να πηγαίνω βουνό μια Κυριακή όπως έκανα οταν είχα το 410)

Budget: 2500 μέγιστο καθώς θέλω και αλλα 500 περίπου για καινούριο κράνος μπουφάν γάντια γιατι τα παλιά που είχα δεν κάνουν ούτε για πέταμα πλέον! 

Αλλα μηχανάκια στο budget μου δεν έχει που να μου αρέσουν καθώς οι μόνες κατηγορίες που μου αρέσουν είναι τα Enduro/sm και τα naked οπότε ένα απο τα δύο. Κάτι XT 660 κτλπ τρώνε άκυρο απευθείας γιατι μόνο enduro η sm δεν είναι και το z 750 τρώει άκυρο γιατι το ψαλίδι του είναι λίγο μεγαλύτερο απο του kaze-r 115 που είχα κάποτε, όπως και τα φρένα του είναι σαν ταμπούρο μπρός-πίσω. Το οτι είναι καποια παραπάνω άλογα απο το GSR δεν με ενοχλέι καθώς δεν πιστεύω οτι χρειάζονται παραπάνω απο τα 95 άλογα του GSR για χρήση εκτός πίστας. Και πολλά είναι. Πάρα πολλά βασικά.

Η καρδιά λέει GSR στην παρούσα κατάσταση καθώς τόσα χρόνια μονοκύλινδρα είχα (πέρα απο ενα καγκουρο-aprilia rs 250 δίχρονο 2-κύλινδρο το οποίο ήταν έρωτας και το γκάζι του απλά δεν υπήρχε, άνετα πιστεύω οτι ηταν πιο δυνατό απο ενα GSR 600) αλλα το μυαλό ξέρει οτι τα αγαπημένα μου είναι τα ψηλόφτερα και οτι αργά η γρήγορα ξανά σε ψηλόφτερο θα καταλήξω... είτε είναι enduro (με λάστιχα on-off εννοείται) είτε είναι sm.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συγνωμη αλλά αυτό το χοντροκωλικο μηχανακι δεν μου άρεσε ποτέ, βέβαια είναι υποκειμενικό αυτό, εγώ προτείνω να πας σε 4κυλινδρο, έχει την καυλαντα του και αυτό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπερα, πολυ ιδια φαση με εσενα ημουν κατεληξα σε bandit 650s, αλλα ειδα και 2-3 gsr στην σαλονικη και ψαχτηκα για το μοτο αυτο (το ειχα και για το διπλωμα Α). Τιμιο μοτο στα λεφτα που παιζουν τα μεταχειρισμενα και μπορεις να βρεις ακομα και με 2500 μοντελα μετα του 2008 που  εχουν και abs. Τις προαλες ειχε μια τρελη ευκαιρια στην αθηνα gsr 600 2010 abs που εμοιαζε ΑΨΟΓΟ με τιμη στο καρ 2700, δυστυχώς σε αυτα τα λεφτα απο οτι εχω δει και γω αλλες αξιολογες επιλογες δεν εχει, οποτε απο μενα βουρ.

Θεωρω δεδομενο οτι ξερεις τα περι καταναλωσης κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Συγνωμη αλλά αυτό το χοντροκωλικο μηχανακι δεν μου άρεσε ποτέ, βέβαια είναι υποκειμενικό αυτό, εγώ προτείνω να πας σε 4κυλινδρο, έχει την καυλαντα του και αυτό...

Κοίταξε, ο κώλος του με aftermarket εξατμίσεις αλλάζει κατα πολύ καθώς φεύγουν τα 2 πλαστικά που είναι στο μανίσιο καζανάκι, όπως επίσης και αυτή η τεράστια - χάλια κατα το γουστο μου - βάση πινακίδας που υπάρχουν aftermarket που έχω ψάξει πολύ πιο κομψές και όμορφες και πραγματικά με αυτα τα 2 αλλάζει όλο το μότο! Κι εμένα στην αρχή αυτό με χαλούσε, ο χοντρός κώλος του αλλα μερικά στο car.gr που έχουν αλλαγμένες εξατμίσεις και βάση πινακίδας μου αρέσουν παρα πολύ μπορώ να πώ!

Κι εγώ έτσι λέω μάλλον να ακούσω την καρδιά και να πάω σε 4κύλινδρο. Στην τελική εαν δεν μου αρέσει, τότε ξέρω 100% ποια θα είναι η επόμενη και τελική αγορά! Κάτι άλλο στα 2500 ταβάνι δεν παίζει όμως εκτός απο z 750 (2007+ μοντέλο με το upside down μπροστινο) αλλά ενώ είναι τόσο όμορφο εμφανισιακά απο θέμα desing με τέλειες γωνίες κτλπ για ψυχολογικούς και μόνο λόγους δεν το θέλω, δεν μπορώ να κοιτάω αυτό το ψαλίδι και να ξέρω οτι βγάζει 105 άλογα το μοτέρ που αποφάσισαν να βάλουν πάνω! 

Τώρα που το ξανασκέφτομαι μήπως να βάλω ξανά και το cbr 600RR στην λίστα? Μου αρέσει πιο πολύ και απο το GSR και απο το Z 750 εμφανησιακά και έχει μακράν το καλύτερο στήσιμο - φρένα - αναρτήσεις τα πάντα όλα. Και εν τέλη αφού πιο πολύ για τις βόλτες το θέλω, άσχετο τώρα εαν πηγαίνω καμιά φορά στη δουλειά με αυτό αντί για το αμάξι, στην τελική μιλάμε για 5 λεπτά απόσταση. Όσο για το ταξιδάκι Χαλκιδική για παραλία τα καλοκαίρια πιστεύω οτι και αυτό παλεύεται καθώς μιλάμε για 100 χλμ απόσταση, ούτε καν ταξίδι το λές, βόλτα είναι. Εχω κάνει πολύ χειρότερα στην τελική (Θεσσαλονίκη Αλεξανδρούπολη με παπί suzuki address 125 φορτωμένος σαν γαιδούρι - πήγαινα Σαμοθράκη καλοκαιρινή σεζόν και ήθελα να πάρω το παπί μαζί μου όπως και δήποτε) 😅

Μπορεί όντως να είναι τόσο κουραστικό ενα SS? Τι σκατά, 26 χρονών είμαι, δεν θα την παλέψω?

πριν 15 λεπτά, το μέλος ktm power έγραψε:

καλησπερα, πολυ ιδια φαση με εσενα ημουν κατεληξα σε bandit 650s, αλλα ειδα και 2-3 gsr στην σαλονικη και ψαχτηκα για το μοτο αυτο (το ειχα και για το διπλωμα Α). Τιμιο μοτο στα λεφτα που παιζουν τα μεταχειρισμενα και μπορεις να βρεις ακομα και με 2500 μοντελα μετα του 2008 που  εχουν και abs. Τις προαλες ειχε μια τρελη ευκαιρια στην αθηνα gsr 600 2010 abs που εμοιαζε ΑΨΟΓΟ με τιμη στο καρ 2700, δυστυχώς σε αυτα τα λεφτα απο οτι εχω δει και γω αλλες αξιολογες επιλογες δεν εχει, οποτε απο μενα βουρ.

Θεωρω δεδομενο οτι ξερεις τα περι καταναλωσης κλπ.

Καλησπέρα! Το bandit 650 το τσέκαρα και αυτό, δεν μπορώ να πώ οτι μου άρεσε, βασικά νομίζω τσέκαρα τα πάντα στην κατηγορία και budget όχι 2500 αλλα μέχρι 3000 και πάλι κατι που να μου αρέσει δεν βρήκα!

Κατανάλωση - service κτλπ ναι τα γνωρίζω όλα δεν με ενδιαφέρουν, δεν θα είναι βασικό εργαλείο μετακίνησης εξάλλου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Που σαι ρε Graves!! Λοιπον φιλε, πηρα και εγω 4κυλινδρο, ενα cbr600f. Οπως λεει και ο Τασος απο πανω, εχει τη φαση του.

Σε στροφιλικι (ειτε σφιχτο, ειτε ανοιχτο) ειναι απολαυση.

Αυτο που μου αρεσε απο την αρχη ειναι οτι θες να πας χαλαρα, κουμπωνεις μια 6η, ουτε σκορτσαρει, ουτε τιποτα και απλα γουργουριζει. Εχεις ορεξη για παιχνιδι, εισαι με 2ες - 3ες.

Απο θεμα κουρασης, με το F, 300-400 km μονοκοπανια τα βγαζω συχνα, πολλα δικαβαλα με τριβαλιτσο, τις καλοκαιρινες διακοπες σε νησακια, commuting στην Αθηνα, δε με κουρασε καπου.

Οποτε θα σου ελεγα παρε ενα 4κυλινδρο να δεις τη φαση και δε χαθηκε ο κοσμος, οταν και αμα το βαρεθεις, το πουλας και περνεις κατι αλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 600rr πάρτο αν θα μπαίνεις πίστα για trackdays. Ή γιατί σου αρέσει πολύ η εμφανισή του. Για οποιαδήποτε άλλη πραγματική χρήση, ένα CBR600F σαν του παραπάνω, είναι πολύ καλύτερο σε όλα.

Το RS250 σε κανένα όνειρο, όση νοσταλγία κι αν έχεις, δεν έχει συγκρίσιμο γκάζι με ένα σύχρονο τετρακύλινδρο 600, ουτε καν επαφή σε ένα άνοιγμα. Αλλά αυτά, σάματι τα έχουμε ξαναπεί.

Καλούς δρόμους σε ότι πάρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης, ψηλόφτερο + commuting = λασπωμένα πόδια ως τα γόνατα σε κάθε συνάντηση με νερά.

Τέλος πάντων, αν το δείς αυστηρά ορθολογικά, πιό πολύ σε Χ300,πάει το θέμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω στη θεση σου θα επαιρνα 1000 παντως. Πχ. z1000.
Αν ειναι να πας σε 4κ, go all the way να ευχαριστηθεις γκαζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Που σαι ρε Graves!! Λοιπον φιλε, πηρα και εγω 4κυλινδρο, ενα cbr600f. Οπως λεει και ο Τασος απο πανω, εχει τη φαση του.

Σε στροφιλικι (ειτε σφιχτο, ειτε ανοιχτο) ειναι απολαυση.

Αυτο που μου αρεσε απο την αρχη ειναι οτι θες να πας χαλαρα, κουμπωνεις μια 6η, ουτε σκορτσαρει, ουτε τιποτα και απλα γουργουριζει. Εχεις ορεξη για παιχνιδι, εισαι με 2ες - 3ες.

Απο θεμα κουρασης, με το F, 300-400 km μονοκοπανια τα βγαζω συχνα, πολλα δικαβαλα με τριβαλιτσο, τις καλοκαιρινες διακοπες σε νησακια, commuting στην Αθηνα, δε με κουρασε καπου.

Οποτε θα σου ελεγα παρε ενα 4κυλινδρο να δεις τη φαση και δε χαθηκε ο κοσμος, οταν και αμα το βαρεθεις, το πουλας και περνεις κατι αλλο.

Έλα ρε καλημέρα! Το XRάκι το έχεις ακόμα να φανταστώ έτσι?? 

Για sport turing ρε γμτ δεν μου αρέσουν καθόλου, εαν είναι να πάω σε 4κύλινδρο λέω naked η ss, για τον λόγο οτι δεν με ενδιαφέρουν τα μεγάλα ταξίδια με την μότο! Πιο πολύ βόλτες και καυλάντα μωρε, ξέρεις! Ωραίο μότο το f παντως στην κατηγορία του, τα καλύτερα έχω ακούσει!

πριν 5 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το 600rr πάρτο αν θα μπαίνεις πίστα για trackdays. Ή γιατί σου αρέσει πολύ η εμφανισή του. Για οποιαδήποτε άλλη πραγματική χρήση, ένα CBR600F σαν του παραπάνω, είναι πολύ καλύτερο σε όλα.

Το RS250 σε κανένα όνειρο, όση νοσταλγία κι αν έχεις, δεν έχει συγκρίσιμο γκάζι με ένα σύχρονο τετρακύλινδρο 600, ουτε καν επαφή σε ένα άνοιγμα. Αλλά αυτά, σάματι τα έχουμε ξαναπεί.

Καλούς δρόμους σε ότι πάρεις.

Για πίστα δεν το σκέφτομαι προς το παρόν αλλα δεν σκεφτόμουν και για βουνό όταν είχα πάρει το te 410e και στην τελική κατέληξε να προσπαθεί να ακολουθεί καθαρά enduro στα δάση το καημένο με dual sport λάστιχα 😅 οπότε τίποτα δεν αποκλείω. Εαν το πάρω σίγουρα θα δοκιμάσω να μπώ, τώρα το αν μου αρέσει δεν το ξέρω, οπότε δεν θα ήθελα να βάλω την πίστα σαν ενα σοβαρό λόγο αγοράς. 

Όσο για το RS 250, ένα θα πώ, μην υποτιμάς αυτό το τερατάκι! Η aprilia το δίνει μαμά 72.5 άλογα, δίχρονα άγρια άλογα και βάρος στεγνό 141kg! και άσε που το δικό μου το είχα κάνει ολική ανακατασκευή με πιστόνια μονού ελατηρίου, ολόσωμες gianelli με carbon τελικά και carbon reed! Δεν ξέρω για το GSR 600 συγικριμένα γιατι δεν είχα ανοιξει ποτέ, κάτι fazer 600 όμως που έτυχε να ανοίξω αρκετές φορές η αλήθεια είναι ήμουν μπροστά, αρκετά μπροστά κιόλας αφού όλοι απορούσαν στο τέλος καθώς λίγοι ήξεραν το rs 250 σαν μηχανάκι! 

πριν 5 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Επίσης, ψηλόφτερο + commuting = λασπωμένα πόδια ως τα γόνατα σε κάθε συνάντηση με νερά.

Τέλος πάντων, αν το δείς αυστηρά ορθολογικά, πιό πολύ σε Χ300,πάει το θέμα.

commuting δεν το λές, με βροχές κτλπ υπάρχει το αμάξι το οποίο πλέον είναι και το βασικό μέσο μετακίνησης!

Tο x300 καλό all around αλλα μακρυά πολύ απο το budget και επίσης δεν με ενδιαφέρει κάτι τοσο all around, είναι τέλειο σαν καθημερινό, αλλα δεν προορίζετε για αυτή την χρήση!

πριν 14 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Εγω στη θεση σου θα επαιρνα 1000 παντως. Πχ. z1000.
Αν ειναι να πας σε 4κ, go all the way να ευχαριστηθεις γκαζι.

Το θεωρώ λίγο υπερβολή το 1000 (περι ορέξεως θα μου πεις) και στα naked και στα supersport και γενικά, δεν πιστεύω οτι 150-180 άλογα είναι αναγκαία. Επίσης δεν θα ήθελα να κάνω την εισαγωγή μου στα 4κύλινδρα με 1000cc σε καμία περίπτωση, οπότε είπα να πάω αυστηρά σε 600cc! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Το θεωρώ λίγο υπερβολή το 1000 (περι ορέξεως θα μου πεις) και στα naked και στα supersport και γενικά, δεν πιστεύω οτι 150-180 άλογα είναι αναγκαία. Επίσης δεν θα ήθελα να κάνω την εισαγωγή μου στα 4κύλινδρα με 1000cc σε καμία περίπτωση, οπότε είπα να πάω αυστηρά σε 600cc! 

Δε μιλαω για supersport. Συγκεκριμενα μιλαω για z1000 που το γνωριζω.
Δεν εχει καμια παραπανω δυσκολια απο τα μικροτερα. Κλασσικο 4κ ειναι στα χαμηλα ειναι βελουδο και στα ψηλα τηλεμεταφορα. Γυρω στα 125 αλογα.
Ο φιλος μου εδινε το δικο του στην κοπελα του(0 εμπειρια) να κανει τις δουλειες της σκεψου..
Απλα απ' το να στιβεις το 600, ειναι πιο ωραιο να εχεις το 1000 που οσο και να δωσεις παλι χαλαρο ειναι και αν βγεις εξω απο την πολη, μπορεις να ευχαριστηθεις γκαζι.
+εξτρα ροπη για παιχνιδι και ανεση.

Επισης εχει φρενουκλες και ειναι σχεδον στα ιδια κιλα με το 750.
Αλλα it's up to you και τα αλογα των 600 4κ αχρειαστα ειναι για πολη anyway, οποτε το βλεπω καθαρα ως καφριλα.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Δε μιλαω για supersport. Συγκεκριμενα μιλαω για z1000 που το γνωριζω.
Δεν εχει καμια παραπανω δυσκολια απο τα μικροτερα. Κλασσικο 4κ ειναι στα χαμηλα ειναι βελουδο και στα ψηλα τηλεμεταφορα. Γυρω στα 125 αλογα.
Ο φιλος μου εδινε το δικο του στην κοπελα του(0 εμπειρια) να κανει τις δουλειες της σκεψου..
Απλα απ' το να στιβεις το 600, ειναι πιο ωραιο να εχεις το 1000 που οσο και να δωσεις παλι χαλαρο ειναι και αν βγεις εξω απο την πολη, μπορεις να ευχαριστηθεις γκαζι.
+εξτρα ροπη για παιχνιδι και ανεση.

Επισης εχει φρενουκλες και ειναι σχεδον στα ιδια κιλα με το 750.
Αλλα it's up to you και τα αλογα των 600 4κ αχρειαστα ειναι για πολη anyway, οποτε το βλεπω καθαρα ως καφριλα.

Έχει διαφορά το 750 με το 1000 στο στήσιμο πέρα απο τα φρένα? Ο μόνος λόγος που δεν κοιτούσα ζ 750 είναι η αλήθεια οτι διάβασα τα χειρότερα για τα φρένα και το ψαλίδι του οπότε υπέθεσα οτι θα είναι παρόμοια και στο 1000! Εαν αλλάζει τότε ίσως μπεί και το Z 1000 στη λίστα καθώς είναι πανέμορφο σε σχέση με το GSR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν εχω μετρο συγκρισης γενικα επειδη δεν εχω εμπειρια απο τετοια μηχανακια, αλλα το 1000 χρονολογιας εκει γυρω στο 2005 ειναι streetfighter φαση γενικα ως αισθηση.
Ο,τι πρεπει για ξυλο στην πολη δηλαδη.

Γενικα εχω την αισθηση οτι το 1000 ηταν καλο γενικα και σαφως ανωτερο του 750 σε ολα.
Ασε που εχει το μοτερ του zx9r που ειναι καψουρα μου απο το λυκειο και γνωστο αγριμι της εποχης.

Απο 'κει και περα πρεπει να ριξεις test ride να κρινεις μονος σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος CptAngel έγραψε:

Δεν εχω μετρο συγκρισης γενικα επειδη δεν εχω εμπειρια απο τετοια μηχανακια, αλλα το 1000 χρονολογιας εκει γυρω στο 2005 ειναι streetfighter φαση γενικα ως αισθηση.
Ο,τι πρεπει για ξυλο στην πολη δηλαδη.

Γενικα εχω την αισθηση οτι το 1000 ηταν καλο γενικα και σαφως ανωτερο του 750 σε ολα.
Ασε που εχει το μοτερ του zx9r που ειναι καψουρα μου απο το λυκειο και γνωστο αγριμι της εποχης.

Απο 'κει και περα πρεπει να ριξεις test ride να κρινεις μονος σου.

Τώρα βλέπω οτι όλα τα 1000 φοράνε USD μπροστινό οπότε όντως τα φρένα αλλάζουν απο αυτό και μόνο ακόμα και οι δαγκάνες να είναι ίδιες.

Τωρα με έβαλες σε σκέψεις... θα το ψάξω παραπάνω το θέμα φρένα z 750 vs z 1000 και θα δώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να σημειωσω οτι αυτο που εχω οδηγησει εγω ειχε μονη acrapovic και power commander, οποτε ηταν εξτρα μαχιμο.
Αν βρεις κατι τετοιο αξιζει 100% για 'μενα. Good luck.

Να σημειωσω οτι σε σχεση με το hornet 600 της σχολη οδηγων, που ειναι παρομοιο με το gsr, η διαφορα στο γκαζι ειναι η μερα με τη νυχτα.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

By the way κοίταξα και τα fazer 600 / 1000 naked, και αυτά ομορφούλικα, ο κώλος τους μου αρέσει πιο πολύ απο του GSR αλλα στο γενικό σύνολο δεν είμαι σίγουρος ποιό απο τα 2 μου αρέσει περισσότερο, νομίζω το GSR καθως μου βγάζει κατι σαν πιο "καινούριο" μηχανάκι. 

Edit: παίζουν και σε καλές τιμές τα fazer, με 1800-2000 ευρά παίρνεις κάτι σχετικά αξιόλογο απο οτι φαίνεται

 

Τροποποιήθηκε από τον graves

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το fazer 600 ειναι αυτο που εβγαλε τη φημη οτι τα 4κ ειναι ταφοι στα χαμηλα παντως :tooth:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Το fazer 600 ειναι αυτο που εβγαλε τη φημη οτι τα 4κ ειναι ταφοι στα χαμηλα παντως :tooth:

 

😂😂 είμαι σίγουρος, yamaha είναι, πάντα έιχε θέμα η yamaha στα χαμηλά στα 4κύλινδρα της! Δεν νομίζω να με χαλάσει όμως τόσο πολύ η να έχει καμια ουσιαστική διαφορά με το GSR 600 που να το κάνει "άλλο μηχανάκι" 

Ερχόμενος απο το 410, λογικά όλα τα 600 4κύλινδρα θα μου φανούν τάφοι στα χαμηλά θαρρώ 😛 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

 

Όσο για το RS 250, ένα θα πώ, μην υποτιμάς αυτό το τερατάκι! Η aprilia το δίνει μαμά 72.5 άλογα, δίχρονα άγρια άλογα και βάρος στεγνό 141kg! και άσε που το δικό μου το είχα κάνει ολική ανακατασκευή με πιστόνια μονού ελατηρίου, ολόσωμες gianelli με carbon τελικά και carbon reed! Δεν ξέρω για το GSR 600 συγικριμένα γιατι δεν είχα ανοιξει ποτέ, κάτι fazer 600 όμως που έτυχε να ανοίξω αρκετές φορές η αλήθεια είναι ήμουν μπροστά, αρκετά μπροστά κιόλας αφού όλοι απορούσαν στο τέλος καθώς λίγοι ήξεραν το rs 250 σαν μηχανάκι!

Δεν το υποτιμάω, δεν το αποκαλώ καν ''μηχανάκι''. 🤓

Δεν το υπερτιμώ όμως. Μαζί σου στην νοσταλγία, άλλωστε κι εγώ έχω μοτό της κατηγορίας 60 άλογα τροχό της ίδιας εποχής, αλλά όπως ήδη σου έγραψα, η νοσταλγία δεν αναπληρώνει τα πραγματικά μεγέθη.

Περιοδικό 2Τροχοί, τεύχος Νο55 Φεβρ 1996, τεστ Aprilia RS250, σελίδα 55 , ισχύς στον τροχό 55.5 άλογα στις 10.250rpm. 

Για την μεγάλη διαφορά από τα 70 άλογα που ανακοίνωνε η Aprilia,  στα 55 που μέτρησε το περιοδικό, χαρακτηριστικά ο συντάκτης γράφει στο κείμενο στην σελίδα 53, ''δλδ τα λιλιπούτεια γρανάζια της δίχρονης μετάδοσης κατασπάραξαν 15 ολόκληρα άλογα...προχωράμε''

Το GSR έχει λίγο κάτω από 90 τροχό, τα περισσότερα 600 naked της δεκαετίας 2000 που κοιτάς είχαν 90+ άλογα τροχό.

Επειδή είχα μοτό της τάξεως 90+ τροχό (triumph 675 street triple) και έχω μοτό σχεδόν 90 αλόγων τροχό (VFR750F), ξέρω άμεσα τι διαφορά έχουν τα 50-60 άλογα τροχό από το 90+-. Η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που αν κατέβεις από το ''μεγάλο'' και ανέβεις στο ''μικρό'' που έχεις καιρό να οδηγήσεις, νομίζεις ότι είναι χαλασμένο.

Κατά τα άλλα βέβαια, τέτοιο καυλάκι σαν το RS250 δεν ξαναβγήκε, ούτε συνεχίστηκε, να δούμε αν το αναμενόμενο 660 θα το θυμίσει σε κάτι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν το υποτιμάω, δεν το αποκαλώ καν ''μηχανάκι''. 🤓

Δεν το υπερτιμώ όμως. Μαζί σου στην νοσταλγία, άλλωστε κι εγώ έχω μοτό της κατηγορίας 60 άλογα τροχό της ίδιας εποχής, αλλά όπως ήδη σου έγραψα, η νοσταλγία δεν αναπληρώνει τα πραγματικά μεγέθη.

Περιοδικό 2Τροχοί, τεύχος Νο55 Φεβρ 1996, τεστ Aprilia RS250, σελίδα 55 , ισχύς στον τροχό 55.5 άλογα στις 10.250rpm. 

Για την μεγάλη διαφορά από τα 70 άλογα που ανακοίνωνε η Aprilia,  στα 55 που μέτρησε το περιοδικό, χαρακτηριστικά ο συντάκτης γράφει στο κείμενο στην σελίδα 53, ''δλδ τα λιλιπούτεια γρανάζια της δίχρονης μετάδοσης κατασπάραξαν 15 ολόκληρα άλογα...προχωράμε''

Το GSR έχει λίγο κάτω από 90 τροχό, τα περισσότερα 600 naked της δεκαετίας 2000 που κοιτάς είχαν 90+ άλογα τροχό.

Επειδή είχα μοτό της τάξεως 90+ τροχό (triumph 675 street triple) και έχω μοτό σχεδόν 90 αλόγων τροχό (VFR750F), ξέρω άμεσα τι διαφορά έχουν τα 50-60 άλογα τροχό από το 90+-. Η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που αν κατέβεις από το ''μεγάλο'' και ανέβεις στο ''μικρό'' που έχεις καιρό να οδηγήσεις, νομίζεις ότι είναι χαλασμένο.

Κατά τα άλλα βέβαια, τέτοιο καυλάκι σαν το RS250 δεν ξαναβγήκε, ούτε συνεχίστηκε, να δούμε αν το αναμενόμενο 660 θα το θυμίσει σε κάτι.

 

Όντως μιλάει για στρόφαλο, αυτό δεν το είχα σκεφτεί οτι μπορεί να χάνει τόσα πολλά μέχρι τον τροχό, Τι να πώ, ίσως τα fazer τοτε τα οδηγούσαν κουλάδια και γι αυτό ήμουν μπροστά! 😛

Παντός σφαίρα το άτιμο ρε γμτ...τέντωνε τα χέρια σου...και αυτή η διχρονίλα...αχ και βαχ. 

Το street triple για τι χρήση το είχες? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή το budget σου είναι σχετικά περιορισμένο προσωπικά θα κοίταγα πρώτα την κατάσταση της μοτοσυκλέτας που θα πάρεις και ας κάνεις μια παραχώρηση στο θέμα πιο συγκεκριμένα θες. Δικύλινδρα μέχρι τετρακύλινδρα από 600 κυβικά και πάνω κάνουν για αυτά που θες (αναφέρθηκαν άλλοι παραπάνω στα πλεονεκτήματα του κάθε τύπου και κυβικών).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tώρα παρατηρώ οτι πέρα του GSR 600, όλα τα άλλα naked (hornet, z, fazer n) φοράνε πάνω κάτω το ίδιο ψαλίδι, μόνο του gsr είναι τύπου ss, οπότε μήπως είμαι λίγο υπερβολικός που απέριψα το Ζ για αυτον κυρίως τον λόγο? Δηλαδή και το fazer 600 naked που μου άρεσε ίδιο ψαλίδι με το Ζ έχει πανω κάτω. 

Κατα τα άλλα το Ζ είναι έρωτας εμφανισιακά σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα naked που μου άρεσαν, ακόμα και το πρώτο μοντέλο με την μακρυά εξάτμιση μου αρέσει παραπάνω και απο το GSR και απο το fazer, και όταν λέω παραπάνω εννοώ πολύ παραπάνω, ανέκαθεν για μένα τα Ζ ήταν είναι και θα είναι απο τα πιο όμορφα μηχανάκια, και όσο περνάνε τα χρόνια, κάθε μοντέλο είναι ομορφότερο απο το προηγούμενο! Κάποτε ήταν και όνειρο είναι η αλήθεια το Ζ 750 όταν ήμουν πιτσιρικάς στα 18 (όπως και το 90% των μηχανόβιων πιτσιρικάδων λογικά) 😅

Tο μόνο που με κρατάει πλέον στο Ζ είναι το ψαλίδι αλλα στην τελική όλα τα ίδια έχουν, πέρα του gsr όλα σαν να έβαλαν ψαλίδι απο crypton X είναι. Όσο για τα φρένα απο όσο έχω διαβάσει και μου το επιβεβαίωσε και ο μηχανικός μου, είναι οι μπουκάλες που δημιουργούν το πρόβλημα και όχι οι δαγκάνες και οι δισκόπλακες και μου είπε επίσης οτι αρκετοί σε Ζ (στο πρώτο μοντέλο) βάζανε USD μπροστινό απο 636 η κάποιο άλλο SS μεταχειρισμένο και το πρόβλημα λυνόταν. Οπότε και αυτό αμα λάχει και με χαλάνε τόσο τα φρένα και δεν νιώθω ασφάλεια, το φτιάχνω. Εκτός αμα βρώ στο budget μου το 2ο μοντέλο 2007+ που είναι λίγο πιο "αργό" αλλα έχει USD μπροστινό και είναι και πιο όμορφο απο το πρώτο μοντέλο.

Απο ανταλλακτικά απο ότι έψαξα επίσης βρίσκεις με το κιλό για Ζ σε σχέση με GSR (οχι οτι εκει υπαρχει προβλημα αλλα στα Ζ είναι δεκαδες παραπανω τα ανταλλακτικα, απο μεταχειρισμένα μέχρι καινούρια, όπως και διάφορα aftermarket αξεσουάρ παίζουν με το κιλό καθώς πούλησε πάρα πολύ στην Έλλαδα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα γίνω κακός αλλά το Z έχει άθλια οδηγική συμπεριφορά. Είναι όμορφο, με πολύ δύναμη αλλά ίσως το χειρότερο σε γεωμετρία. Ειδικά για κάποιον που έρχεται από τα εντούρο θα φανεί νομίζω ντουλάπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

Θα γίνω κακός αλλά το Z έχει άθλια οδηγική συμπεριφορά. Είναι όμορφο, με πολύ δύναμη αλλά ίσως το χειρότερο σε γεωμετρία. Ειδικά για κάποιον που έρχεται από τα εντούρο θα φανεί νομίζω ντουλάπα.

Τα έχω ακούσει κι εγώ, αλλα ρε γμτ, είναι τόσο όμορφο που αμα καταλήξω σε φέιζερ 600 η gsr θα τα βλέπω στο δρόμο και θα χτυπάω το κεφάλι μου που δεν πηρα Ζ. Να σημειώσω οτι η διαφορά στην δύναμη που έχει δεν με ενδιαφέρει, και τα άλλα 2 μιά χαρα μου φτάνουν.

Στην τελική, αξίζει να πάρεις μια μοτο που ξέρεις οτι ειναι καλύτερη στα περισσότερα (GSR) ΑΛΛΑ έχει κάτι που σε χαλάει στην εμφάνιση της και ξέρεις οτι στο ίδιο budget παίρνεις μια άλλη (Z) που μπορεί να υστερεί σε διάφορα αλλα σου αρέσει εμφανισιακά τόσο πολύ που την κοιτάς και λιώνεις? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι αξίζει, γιατί σε 6 μήνες δε θα σου κάνει καμία αίσθηση η εμφάνιση οτι και να ναι, καλή ή κακή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος graves έγραψε:

Τα έχω ακούσει κι εγώ, αλλα ρε γμτ, είναι τόσο όμορφο που αμα καταλήξω σε φέιζερ 600 η gsr θα τα βλέπω στο δρόμο και θα χτυπάω το κεφάλι μου που δεν πηρα Ζ. Να σημειώσω οτι η διαφορά στην δύναμη που έχει δεν με ενδιαφέρει, και τα άλλα 2 μιά χαρα μου φτάνουν.

Στην τελική, αξίζει να πάρεις μια μοτο που ξέρεις οτι ειναι καλύτερη στα περισσότερα (GSR) ΑΛΛΑ έχει κάτι που σε χαλάει στην εμφάνιση της και ξέρεις οτι στο ίδιο budget παίρνεις μια άλλη (Z) που μπορεί να υστερεί σε διάφορα αλλα σου αρέσει εμφανισιακά τόσο πολύ που την κοιτάς και λιώνεις? 

Δεν έχω απάντηση δυστυχώς γιατί αυτά είναι άλυτα ερωτήματα, ή μάλλον ο καθένας τα απαντά διαφορετικά.

Πάντως θα επαναλάβω ότι για αυτή την κατηγορία που κοιτάς και με τα χρήματα που έχεις διαθέσιμα το πρώτο σου μέλημα είναι να είναι σε καλή κατάσταση γιατί κρίμα θα είναι να μπλέξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...