Jump to content
SV1BDO

Suzuki FD 110 Shogun (μτχ) ή DY 125 καινούργιο ?

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα, 

Είμαι 54 ετών, εδω και 8 χρόνια περίπου μένω επαρχία (Αίγιο) και ψάχνω για ένα παπάκι 100-125cc για τις καθημερινές μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη, καθώς υπάρχει πρόβλημα με το παρκάρισμα. Οι αποστάσεις που θα κάνω είναι περίπου 5-10 χλμ καθημερινά σε επαρχιακό δίκτυο.

Πριν το Αίγιο έμενα Αθήνα και από τα 18 μέχρι τα 40 μου περίπου το κύριο μεταφορικό μου μέσον ήταν το δίκυκλο (πέρασαν από τα χέρια μου 3 παπιά, Honda C50 6βολτο εισαγωγής, Honda C90 εισαγωγής & Yamaha V50 δίχρονο το οποίο κράτησα και τον περισσότερο χρόνο), ενώ για ένα διάστημα είχα και μία Moto Guzzi 400GTS (4 κύλινδρη τετράχρονη, αντίγραφο της θρυλικής Honda CB400 Four της δεκαετίας του 80).

 Σκέφτομαι λοιπόν να ξαναπάρω δίκυκλο για τις καθημερινές μετακινήσεις και είμαι μεταξύ παπιού και σκούτερ. Καθώς είμαι μεγαλόσωμος (1,87 ύψος, 120+ κιλά) και έχω αρχίσει να έχω θεματάκια με πόνους στην μέση, η αγορά scooter θα ήταν η καλύτερη επιλογή από θέμα άνεσης, χώρων και προστασίας. Φοβάμαι όμως οτι σε βάθος χρόνου θα μου κοστίσει περισσότερο η συντήρηση του, καθώς απ οτι διαβάζω είναι πιό απαιτητικά στην συντήρηση και σε περίπτωση πτώσης τα πλαστικά τους κοστίζουν όσο μισό σκούτερ. 

Από την άλλη μεριά τα παπιά είναι "σκυλιά του πολέμου" και έχουν αποδείξει την αξία τους τόσα χρόνια, και όπως προανέφερα, έχω 20+ εμπειρία από την χρήση τους. Ο γενικός προβληματισμός μου λοιπόν είναι η αγορά κάποιου μεταχειρισμένου παπιού (σε τιμή 700-1000 Ευρώ) το οποίο προφανώς θα έχει στην πλάτη του ένα σεβαστό αριθμό χιλιομέτρων από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του με άγνωστο τρόπο συμπεριφοράς σε αυτό, ή η αγορά καινούργιου ?

Και για να κάνουμε τα πράγματα πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για κάποιο Suzuki Shogun FD110 (το παλιό μοντέλο, αυτό με τα φλας στο τιμόνι) το οποίο έχει περίπου 50.000 χλμ και είναι σε σχετικά καλή κατάσταση για τα χρόνια του (μοντέλο 2000). Απ οτι διάβασα στο Ιντερνετ, αν και ήταν πολύ καλό μηχανάκι, δεν πούλησε τόσο καλά όσο θα του άξιζε, παρόλο που στην ουσία είναι κλώνος του Kaze-R.

Οι προβληματισμοί μου λοιπόν είναι οι εξής:  Τί είδους σοβαρές βλάβες ή αντικαταστάσεις (πχ στρόφαλος, μπιέλα, αλλαγή κυλινδροπίστονου λόγω χαμηλής συμπίεσης κλπ) θα πρέπει να περιμένω να μου βγούν μετά από τόσα χρόνια & χιλιόμετρα, και κυρίως αν θα υπάρχουν τα σχετικά ανταλλακτικά για την επισκευή τους? Υπάρχει συμβατότητα ανταλλακτικών μηχανής και πλαστικών με τα Kaze-R? Σε περίπτωση που λόγω σοβαρής βλάβης αναγκαστώ να αλλάξω τον κινητήρα (πχ Lifan) μπορώ να δηλώσω τον νέο κινητήρα στην άδεια για να μην έχω πρόβλημα με ΚΤΕΟ κλπ ?

Αν όλα αυτά τα πιθανά έξοδα αθροιστούν σε βάθος χρόνου, μήπως τελικά συμφέρει η αγορά ενός καινούργιου DY-125 RS, το οποίο και θα έχει 2 χρόνια εγγύηση, ενώ τεχνολογικά θα είναι και πιό σύχρονο (ψεκασμός αντί καρμπυρατέρ, δισκόφρενο πίσω, CBS, κλπ) ?

Αυτά τα ολίγα, συγγνώμη αν σας κούρασα. 

Σωτήρης

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλώς ήρθες!

Τα χιλιόμετρα στα παλιά πάπια είναι 99,9% λάθος. Αλλά και σωστά να ήταν, το να αλλάξεις ένα μοτέρ είναι τόσο φτηνό και εύκολο που δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει. 

Στην θέση σου θα αγόραζα ένα καινούργιο Daytona. Τα περισσότερα θέματα τους έχουν λυθεί σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες που γράφουν στο φόρουμ. Υπάρχει και σχετικό θέμα αν ψάξεις, όπου αναλύονται και κάποιες εργασίες που γίνονται όπως για παράδειγμα πλήρωση των αναρτήσεων με λάδι, γιατί ο Κινέζος το τσιγκουνεύεται.

Μην περιμένεις ποιότητα ιαπωνικού παπιου των 90s, αλλά θα κάνεις την δουλειά σου με αξιοπρέπεια. 

Το να δώσεις χρήματα, να μαζέψεις ένα λύκο παπί παλιό με όσα προβλήματα ενδέχεται να σου βγάλει, τα οποία θα πρέπει να πληρώσεις από την τσέπη σου δεν το βρίσκω λογικό. Πόσο μάλλον για παπί που δεν έχει πουλήσει πολύ και θα βρεις δύσκολα ανταλλακτικά. 

Στις ερωτήσεις τεχνικής φύσης, δεν γνωρίζω να σου απαντήσω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και απο μένα. Daytona δαγκωτό της κούτας και απο μένα και θα σου εξηγήσω το γιατί. Αν το suzuki είναι αυτοm (fd 110)
 spacer.png
Δεν θα βρίσκεις ούτε βίδα απο ανταλλακτικά και όταν βρίσκεις θα είναι πάρα πολύ ακριβά σε σχέση με τα υπόλοιπα. Πλαστικά, κοντέρ κλπ δεν το συζητάμε δεν βρίσκεις.
Αν εννοείς αυτό (fd 112)
 spacer.png
Τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα γιατί ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηχανάκι είναι kawasaki (άσχετα που λένε τα αυτοκόλλητα suzuki) οπότε τα ανταλλακτικά τα βρίσκεις παντού πολύ φθηνά εκτός των δυο πλαστικών της μάσκας και του μπροστινού φαναριού που εγώ προσωπικά δεν μπόρεσα να τα βρώ πουθενά. Στο 1000άρικο αν είναι υπερ άριστο ίσως αξίζει. 
Απο την άλλη το daytona έχει 2-3 παιδικές ασθένειες οι οποίες διορθώνονται πολύ οικονομικά και έχεις και το πλεονέκτημα των 2 ετών εγγύησης και το αγοράζεις καινούργιο οπότε ξέρεις το ιστορικό του. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο αδερφος μου ειχε την παρακατω γενια shogun αγορασμενο καινουργιο,αν θυμαμαι καλα γυρω στα 35k (σε μαμα κατασταση) χτυπησε μπιελα επισκευαστηκε και πουληθηκε οπου κυκλοφορει ακομα και σημερα.

Δεν εχω δει αρκετα να κυκλοφορουν απ την συγκεκριμενη γενια .

Ηταν αρκετα δυνατο και ροπατο και με καλη ποιοτητα κατασκευης παντως.

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.

@strokt up είναι το FD110 (πρώτη φωτό). Με φοβίζει πολύ η έλλειψη ανταλλακτικών. Τελικά μάλλον θα πάω σε καινούργιο, όπου μπήκε και το Keeway Target 125 στην λίστα. Από αυτά που διαβάζω, σαφώς υπερτερεί έναντι του Daytona DY-125. Πρέπει να τα δοκιμάσω και τα δύο για να αποφασίσω. 

Τα Daytona έχουν καλύτερο δίκτυο διανομής, ενώ το δίκτυο διανομής και υποστήριξης της Keeway δεν είναι και τόσο ισχυρό όσο της Daytona. Μένω στο Αίγιο (Ν.Αχαϊας) όπου υπάρχει αντιπρόσωπος και εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Γκοργκολή, ενώ η Keeway έχει εξουσ. συνεργείο στην Πάτρα. Διάβασα σε κάποιο καρφιτσωμένο πόστ (του 2010) οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τα απλά service (πχ λάδια, βαλβίδες) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, εφοσον δεν χρειαστείς αντικατάσταση ανταλλακτικού που καλύπτεται από την εγγύηση. Μένει να το διευκρινήσω και να δω τι ισχύει, ώστε αν τελικά προχωρήσω στην αγορά του Keeway, να μην είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω Πάτρα (40 χλμ από το Αίγιο) για τα Service.  

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπαρχει συγκριση. Καινουργιο εννοειται. Τα συγκεκριμενα ειναι και μια χαρα αξιοπιστα και δε μπορω να φανταστω να κανεις και τα τρελα χιλιομετρα εκει που εισαι.

Ανετα θα το κρατησεις για οσο ακομα καβαλας(εκτος αν το δωσεις) χωρις σημαντικα προβληματα και θα ειναι και καινουργιο με ολα τα πλεονεκτηματα του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Shogun 110 ήτανε ένα αρκετά καλό μηχανάκι για την εποχή του, ποιοτικό, στιβαρό και με ένα απο τα πιο δυνατά 4τ μοτέρ στην αγορά εκείνη την εποχή για 110cc. Σε σχέση με Astrea και Kaze-R ήτανε πιο δυνατό αλλά δεν πούλησε σχεδόν καθόλου. Απο ανταλλακτικά δεν παίζει τίποτα πάνω κάτω...ταιριάζουν κάποια ανταλλακτικά απο το Address αλλά αν πχ χρειαστεί να αλλάξεις κάποιο πλαστικό μόνο σε μεταχειρισμένο θα το βρεις και αν...

Κοίτα για Daytona κούτα. Πάρα πολλοί ντελιβεράδες εδω στον Βόλο το έχουν και το ντελίβερι είναι ένα σκληρό τεστ αντοχής για ένα μηχανάκι. Όταν δούλευα 1μιση χρόνο ντελιβεράς και εγω, ρώτησα κάποια άτομα για το Daytona και τους άφησε καλές εντυπώσεις. 

1.8L/100km κατανάλωση, είναι φουλ οικονομικό, καλά φρένα και μοτέρ ικανό να σε βγάλει τίμια στις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειές. Ανταλλακτικά υπάρχουν επίσης και φυσικά είναι πολύ πιο φρέσκο τεχνολογικά σαν σύνολο σε σχέση με ένα μηχανάκι 20ετιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Max ήτανε αξιόπιστα σε γενικές γραμμές απο όσο ξέρω. Είχα ακούσει οτι τα πρώτα μοντέλα (όχι τα Neo Max) είχανε προβλήματα με τα ηλεκτρικά τους πάντως, δεν ξέρω αν ισχυεί όμως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για εμένα τα καλύτερα επώνυμα μεταχειρισμένα παπάκια είναι το Yamaha Crypton R 115 και το Yamaha Crypton 105. Το Crypton 105 μπορείς να το βρεις ποιο φθηνό μεταχειρισμένο απ ότι το Crypton R 115. Επίσης, για εμένα η Yamaha έχει τις καλύτερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα και τα ποιο τίμια service αντιπροσωπείας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Για το Kawasaki Max 100 τι λέτε? Ισχύει ότι έχει προβληματική μπιέλα?

Σασμαν ειχαν θεματα, μεινε μακρυα απο τα προϊστορικά μηχανακια, αυτα για να τα αγορασεις θα πρεπει να σου αρεσει η ταλαιπωρια ή να εχεις καποιο προβλημα στο κεφαλι.

πριν 12 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τα Max ήτανε αξιόπιστα σε γενικές γραμμές απο όσο ξέρω. Είχα ακούσει οτι τα πρώτα μοντέλα (όχι τα Neo Max) είχανε προβλήματα με τα ηλεκτρικά τους πάντως, δεν ξέρω αν ισχυεί όμως.

Λιωνανε οι ενδειξεις στο καντραν, δεν ειχα δει καποιο αλλο θεμα με τα ηλεκτρικα τους.

πριν 2 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Για εμένα τα καλύτερα επώνυμα μεταχειρισμένα παπάκια είναι το Yamaha Crypton R 115 και το Yamaha Crypton 105. Το Crypton 105 μπορείς να το βρεις ποιο φθηνό μεταχειρισμένο απ ότι το Crypton R 115. Επίσης, για εμένα η Yamaha έχει τις καλύτερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα και τα ποιο τίμια service αντιπροσωπείας

Απο τα καλυτερα και πραγματικα αξιοπιστα μοτερ που μπορεις να παρεις σε αυτα τα χρηματα, αρκει να μην αγοραστει απο κανενα καυτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α ξέχασα να αναφέρω κι ότι σε Crypton R 105/Crypton R 115 βρίσκεις ποιο εύκολα ανταλλακτικά απ ότι σε Suzuki FD 110 Shogun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ένα 105, ναι μπορείς να κοιτάξεις και αυτό σαν επιλογή σε σχέση με το Shogun/Kaze-R. Ποιοτική κατασκευή, ροπάτο αξιόπιστο μοτέρ, οικονομικό και με καλά φρένα.

Ανταλλακτικά υπάρχουν και στο περίπτερο που λέει ο λόγος. Και αν ποτέ θελήσεις να το κάνεις λίγο πιο δυνατό, έρχεται ήδη με 54mm διαδρομή άρα γίνεται εύκολα 125αρι χωρίς να φοβάσαι. Αν βρεθεί σε καλή κατάσταση θα είναι μια καλή περίπτωση.

Και το 115 επίσης καλό, αλλά πιο ακριβό σαν μεταχειρισμένο σε σχέση με το 105.

@Tasos Meli όπως και να έχει είναι ένα πραγματικά πολύ παλιό μηχανάκι πλέον, και δεν παίζει να πούλήσε και σχεδόν καθόλου απο οτι φαίνεται. Ανταλλακτικά λιγότερα και απο το Shogun.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 16/10/2020 at 7:08 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

...Κοίτα για Daytona κούτα. Πάρα πολλοί ντελιβεράδες εδω στον Βόλο το έχουν και το ντελίβερι είναι ένα σκληρό τεστ αντοχής για ένα μηχανάκι. Όταν δούλευα 1μιση χρόνο ντελιβεράς και εγω, ρώτησα κάποια άτομα για το Daytona και τους άφησε καλές εντυπώσεις. 

1.8L/100km κατανάλωση, είναι φουλ οικονομικό, καλά φρένα και μοτέρ ικανό να σε βγάλει τίμια στις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειές. Ανταλλακτικά υπάρχουν επίσης και φυσικά είναι πολύ πιο φρέσκο τεχνολογικά σαν σύνολο σε σχέση με ένα μηχανάκι 20ετιας.

Εχω απορρίψει το Shogun λόγω της έλλειψης των ανταλλακτικών. Η Short list αυτή την στιγμή περιλαμβάνει τα Daytona DY125 & Sprinter και το Keeway Target 125. Μάλλον με κερδίζει το Target 125, λόγω καλύτερης ποιότητας συναρμογής, καλύτερων αναρτήσεων και κυρίως λόγω της άνετης σέλας και του μεγάλου χώρου από κάτω, που μπορεί να χωρέσει Full Face κράνος.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Target δεν είναι κακό απο οτι φαίνεται. Η Keeway πάντως είναι της Benelli αν δεν κάνω λάθος και η ίδια η Keeway είχε βγάλει και στο παρελθόν μηχανάκια.

Ενδιαφέρον πρόταση και το SYM VF125 που η τιμή του είναι λίγο πιο κάτω απο 2000€ κούτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...