Jump to content
Alxhmisths

Adventure μέχρι 5.000

Recommended Posts

Όπως λέει και ο τίτλος ψάχνω Street adventure μέχρι 5.000 κούτα, σε μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα μόνο το zontes που φάνηκε ωραίο αλλά τα 310 με φοβιζουν στο θέμα απόδοσης, τι άλλες επιλογές υπάρχουν σε αυτά τα χρήματα και κατηγορία; 

Σκοπός είναι καθαρά ταξιδάκια και αν είναι εφικτό αποστάσεις 200-300 χλμ ξεκούραστα. 

Υπάρχουν επιλογές ή ζητάω πολλά; 

 

ΥΓ: θα είναι σχεδόν πάντα διπλό. 

Τροποποιήθηκε από τον Alxhmisths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει το άλλο κινέζικο Voge σ αυτά τα χρήματα. Με αυτά που θέλεις να κάνεις τις κανονικές Ιαπωνικές εταιρίες τις ξεχνάς.

Στο Zontes και οι δύο θέσεις (αναβάτη-συνεπιβάτη) της σέλας είναι πραγματικά απαίσιες, στο άλλο δεν φαντάζομαι να είναι πολύ καλύτερα, αλλά δεν έχω ανέβει.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 41 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Τα beneli trk 502 ποσο παιζουν? Νομιζω καλη εναλλακτικη.

Κοντά στα 7Κ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το είδα και το 502 αλλά δε θέλω να φτάσω τόσο για μια βόλτα το ΣΚ

 

Για τα γνωστά ιαπωνικά το ξέρω αλλά μπορεί να υπάρχει κάτι που να μου ξέφυγε. 

 

Είδα και το BMW αλλά το βλέπω πολύ γυμνό και δεν ξέρω αν θα κουράσει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Alxhmisths έγραψε:

Είδα και το BMW αλλά το βλέπω πολύ γυμνό και δεν ξέρω αν θα κουράσει. 

και πολύ Ινδικό, επίσης...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δικάβαλο,ταξίδια,και 5000€ κούτα δεν συμβαδίζουν.

Ή θα βάλεις κάτι ακόμα ή θα πας σε μεταχειρισμένο μεγαλυτερο από 300 κυβικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είδα του 19 μοντέλο το 502 έχει 6 χιλιάρικα και νομίζω είναι μια καλή επιλογή. 

Γνωρίζουμε τι διαφορές έχει με του 20;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ ρίχνω στο τραπέζι το CB500X, μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα 5-6 χρόνων μέχρι 5χιλιαρικα και νεότερα 2-3 χρόνων με λίγα παραπάνω χρήματα.

Απο τη μις έχεις ένα καινούριο Benelli και από την άλλη ένα μεταχειρισμένο Honda, τι είναι καλύτερο..?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το τευχος Αυγούστου του Moto  εχει τεστ στα μικρα αυτης της κατηγοριας, κοιταξε το, μπορει να σε βοηθησει στην επιλογη σου. Παντως, δεν εγραψαν και τα καλυτερα για το Benelli. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έτσι πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό....

Ζοντες 300 στα 4100

Voge 300 στα 3850 η voge 500 στα 5850

Benelli trk 250 στα 3960 η μεταχειρισμένο 500

Vstrom 250 στα 4900 με καλή ροπή

Η αουτσάιντερ mt03 με ζελατίνα στα 5000 περιπου

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς καλησπέρα!!! Κατά δεύτερο, σε ενδιαφέρει καθόλου η μεταπώληση, το after sales service, η ευκολία εύρεσης ανταλλακτικών κτλ; Αν ναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, μείνε μακρυά από τέτοιου είδους «λύση». Στη θέση σου θα κοιτούσα κάτι πιο αξιόπιστο και με παραπάνω δύναμη μεταχειρισμένο παρά ένα κινέζικο 300άρι που θα αγκομαχάει να προσπεράσει οτιδήποτε υπάρχει μπροστά του όντας 2κάβαλος, όπως μας είπες!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε το χω σκεφτεί για τη μεταπωλητή, ανταλλακτικά γτ να μη βρίσκω; 

Το Voge 500 δε μ φάνηκε και τόσο αδύναμο και φοράει πράγματα γνωστά, μπιλ σταιν, μπος και δε το λες και ακριβό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Alxhmisths έγραψε:

Δε το χω σκεφτεί για τη μεταπωλητή

Ποια είναι η μέχρι τώρα σχέση σου με τη μοτοσικλέτα? Δώσε μας μερικές πληροφορίες για την εμπειρία σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μεταπωλητή δε με ένοιαξε ποτέ γτ συνήθως τα έδινα σε γνωστούς ή συγγενείς οπότε είναι δεδομένο πως θα έχανα χρήματα. 

Σκουτερακια με λες. 

Ενα TDM είχα ενα φεγγάρι αλλά επειδή το έτρωγε η αποθήκη το έδωσα σε φίλο που του πίνει το αίμα. 

Σκοπός μου πάντα ήταν βόλτες τύπου Αθήνα Ναύπλιο ή Πάτρα ξέρω γω αλλά κάτι οι δικαιολογίες, κάτι το αμάξι δεν είχα καλές επαφές με ταξίδια. 

Τώρα μου μπήκε το σαράκι και το ψάχνω αλλά δεν θέλω να περάσω τα 600 κυβικά μιας που με λες αρχάριο σε συμπλέκτη και αποστάσεις. 

Τροποποιήθηκε από τον Alxhmisths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω πως το voge 500 στη τιμή που το δίνουν με τα επώνυμα περιφερειακά που έχει και την σοβαρή αντιπροσωπεία που είναι από πίσω είναι μια πολύ καλή λύση.

Ακριβώς τα κυβικά που χρειάζονται με ανάποδο μπροστινό,καλά φρένα,αναρτήσεις,καλά άλογα (ούτε πολλά ούτε λίγα) και όμορφο κατά γενική ομολογία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικά δεν έχω κολλήματα με τις μάρκες, αλλά δεν θα έδινα 6000 για να κάνω τον beta tester σε κινέζικη μοτοσικλετα, μπορεί τα περιφερειακά να είναι επώνυμα αλλά αυτό από μόνο του δε σημαίνει ότι σαν σύνολο είναι καλό, προτιμώ προσωπικά να πάω σε μια μεταχειρισμένη με σχετικά λίγα χιλιόμετρα, η οποία έχει αποδείξει  τι είναι παρά σε κάτι καινούριο που είναι μεν υποσχόμενο αλλά όχι δοκιμασμένο. 
Στην τσέπη σου κουμάντο θα κανείς φυσικά μόνο εσυ, απλά εμείς γράφουμε τις απόψεις ή τις εμπειριες μας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σεβαστό, αλλά η voge δεν είναι στον αέρα, είναι εταιρία της loncin και απ όσο ξέρω τα τελευταία 15 χρόνια η συγκεκριμένη εταιρεία φτιάχνει τα 650 μοτέρ της bmw. 

Μαζί με τα περιφερειακά απο γνωστά ονόματα νομίζω δίνουν ενα αρκετά καλο σύνολο. 

Σκέφτομαι λάθος; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο καθένας έχει ένα δικό του τρόπο σκέψης, δεν θα πω ότι σκέφτεσαι λάθος, παραθετεις λογικά επιχειρήματα και βάση αυτών δεν είναι μια λάθος επιλογή, επίσης ότι κατασκευάζεται στον Κίνα δεν σημαίνει ότι χαρακτηρίζεται ως “κινέζικο”, όπως σωστά είπες για τα μοτέρ της BMW, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι προδιαγραφών BMW ή θα είναι και αυτό “κινέζικο”?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι τυχαία εταιρία.

Δε συνεργάζεται τυχαία με bmw.

Επίσης βλέπεις ότι παίρνει σοβαρά τον αγοραστή όταν βάζει abs bosch, ανάποδα kayaba, φρένα nissin, λάστιχα pirelli, οθόνες tft με όλες τις ενδείξεις.

Επίσης στην Ελλάδα είναι η mototrend από πίσω.

Άρα θέμα σε σέρβις ανταλλακτικά δε παίζει. 

Επίσης όσοι το έχουν δοκιμάσει λένε τα καλύτερα και μιλάνε για το πιο ποιοτικό "κινεζικό" με πολύ ομοιογένεια σε όλα.

Εγώ στο sh περίμενα ενα μηνα για αμορτισέρ πισω και στο tdm δεν είχαν ροδελες στις τάπες αντιψυκτικου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...