Jump to content
Άγγελος1970

Αλλαγη πισω γραναζιου σε tenere 660 z. Μοντελο 09

Recommended Posts

Καλησπερα εχω τα μαμισια γραναζια ακομα ,αν και το εχω τοσα χρονια εχω κανει μονο 20000 χλμ επειδη μενω σε μερος με ανηφοριες και μικρες ευθειες σκεπτομαι βα βαλω ενα γραναζι μεγαλυτερο πισω για καλυτερο τραβηγμα τι με συμβουλευεται; Τωρα φοραει 15/45 3:1 σχεση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

660 κυβικά μονοκύλινδρο. Αν ζοριζεται στις ανηφόρες τότε όσοι έχουν παπάκια τι κάνουν; Άστο όπως είναι από εμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν σου πω ότι έχει κομμάτια που δουλεύω πρώτη- δευτέρα θα το πιστέψεις; το μηχάνημα ζορίζεται αν έχω και δεύτερο άτομο πίσω ..........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και η δική μου γνώμη είναι να το αφήσεις όπως είναι, αν πάλι θέλεις να δοκιμάσεις, άλλαξε το μπροστινό που είναι πιο φθηνό και πιο εύκολο να αλλαχτεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Και η δική μου γνώμη είναι να το αφήσεις όπως είναι, αν πάλι θέλεις να δοκιμάσεις, άλλαξε το μπροστινό που είναι πιο φθηνό και πιο εύκολο να αλλαχτεί.

Μπροστα να βαλω μικροτερο πόσα δοντια ; Ενα  δόντι μικρότερο; Καλα θα ειναι;

 

Τροποποιήθηκε από τον Άγγελος1970

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

15/46, ένα δόντι μεγαλύτερο ποσω, κλασική επιλογή απανταχού Τενερέδων ανά τον κόσμο.

Πέρσι τον Ιανουάριο άλλαξα αλυσίδα και γρανάζια και πίσω έβαλα 46άρι, δεν το έχω μετανιώσει.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαι εγω αυτήν την αλλαγη ειχα στο μυαλο μου αλλα να που ετυχε να εχουμε τις ιδιες μηχανες. Να ρωτησω υπαρχει καποια αποκλιση στα χλμ που δειχνει το κοντερ; Οχι οτι με πολυνοιαζει αλλα ετσι για την κουβεντα. Γιατι εχω διαβασει καπου οτι τα κοντερ ειναι ρυθμισμενα με τα μαμισια γραναζια

Τροποποιήθηκε από τον Άγγελος1970

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

XT660Z, έρωτας από το 2007 που χαλβάδιαζα στο Μοτό τότε..!

 

Έχει απόκλιση, δείχνει λίίίγο πιο πολλά.

Και με τα μαμίσια δείχνει ένα κλίκ πιο πολλά άλλα με το 46άρι πίσω λίγα ακόμα.

Αλλά εάν θέλεις αυτό το λίίίγο ακόμα καλύτερο τράβηγμα βάλε το, για τους ίδιους λόγους το έκανα και εγώ.

Σε ανοιχτό δρόμο/εθνική/αυτοκινητόδρομο δεν έχει τύχει να βγω από τότε οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει αισθητή διαφορά, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι για τελικές αυτό το μηχανάκι.

Στο κέντρο της Αθήνας πάντως βολεύει πολύ το 15/46.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω για  αυτοο το λιιιγο καλυτερο τραβηγμα ενδιαφερομαι οι τελικες δεν με νοιαζουν η πιο μεγαλη ευθεια εδω ειναι 200 με 300 μετρα  ?? δεν μου λες 47 πισω θα ηταν υπερβολικό;; Εγω μενω σε νησί συγκεκριμενα ικαρία  μιλαμε για πολυ ανηφορα κλειστες στροφες κλπ κλπ  με το 47 πισω εδω θα ειχα καλυτερο τραβηγμα;

Τροποποιήθηκε από τον Άγγελος1970

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικά ναι, δες ΕΔΏ για τους συνδιασμούς γραναζιών και αλυσίδας.

Για νησί ναι νομίζω θα είναι οκ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Άγγελος1970 έγραψε:

με το 47 πισω εδω θα ειχα καλυτερο τραβηγμα;

1 δοντι εμπρος = 3 πίσω (χοντρικα). Ισως και 48 να ειναι καλύτερα.

Πρεπει να ελεγξεις ομως, αν θα φτασει η αλυσιδα ή αν θα θες νεα +  μακρύτερη = θα μπεις σε εξοδο των 100-120 ε.

Με το μπροστινο μόνο, δεν θες μακρυτερη αλυσιδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 ώρες, το μέλος Smias έγραψε:

15/46, ένα δόντι μεγαλύτερο ποσω, κλασική επιλογή απανταχού Τενερέδων ανά τον κόσμο.

Πέρσι τον Ιανουάριο άλλαξα αλυσίδα και γρανάζια και πίσω έβαλα 46άρι, δεν το έχω μετανιώσει.

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε:

1 δοντι εμπρος = 3 πίσω (χοντρικα). Ισως και 48 να ειναι καλύτερα.

Πρεπει να ελεγξεις ομως, αν θα φτασει η αλυσιδα ή αν θα θες νεα +  μακρύτερη = θα μπεις σε εξοδο των 100-120 ε.

Με το μπροστινο μόνο, δεν θες μακρυτερη αλυσιδα.

Θα παει σετ η αλλαγη γραναζια και αλυσιδα τωρα το μπροστινο θα το αφησω το ιδιο 15 δοντια θα δω για το πισω  ή 47 θα βαλω ή 48

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε θα τραβαει καλυτερα γραναζωμενο ,αλλα χειροτερα.Νομιζω ειναι υπερβολη .Στη θεση σου θα εβλεπα την αλυσιδα στον μηχανικο μην εχει κανει μαζεματα σε καποια σημεια κ θα την αλλαζα.Το ιδανικο μαζι με γραναζια ,η φτηνη λυση και προσκαιρη μονο αλυσιδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω είναι αρκετό.

Αλλάζει αισθητά το μηχανάκι που είναι κακως τόσο μακρύ απ' το εργοστάσιο.

Αποκτάει αυτό το νευρακι που του έλειπε.

Τελικές φορτώνει καλύτερα με το 46 πολύ πιο ορεξατα.

Έχει ένα σφάλμα στο κοντέρ βέβαια και στα συνολικά χμ αλλά διορθώνεται κ αυτό άμα.σ ενοχλεί τόσο πολύ.

 

Το μπροστινό άσε το μαμά.

Τα σινεμπλόκ του να ελέγξεις επίσης γιατί τα ταλαιπορει αρκετά.

Μπορεί να θέλουν αλλαγή.

Με 48 που λες θα σε κουράσει.

Θα σπάει αμέσως στη εθνική και γενικά σε πορεία.

Δε θα σ αρέσει το δούλεμα του,ειδικά άμα το έχεις συνηθίσει όπως δουλεύει τώρα.

Δεν αξίζει για μενα.

Με ένα σετακι καινούρια αλυσίδα γρανάζια θα σαι κομπλέ.

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...