Άγγελος1970 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2020 Καλησπερα εχω τα μαμισια γραναζια ακομα ,αν και το εχω τοσα χρονια εχω κανει μονο 20000 χλμ επειδη μενω σε μερος με ανηφοριες και μικρες ευθειες σκεπτομαι βα βαλω ενα γραναζι μεγαλυτερο πισω για καλυτερο τραβηγμα τι με συμβουλευεται; Τωρα φοραει 15/45 3:1 σχεση Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.894 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2020 660 κυβικά μονοκύλινδρο. Αν ζοριζεται στις ανηφόρες τότε όσοι έχουν παπάκια τι κάνουν; Άστο όπως είναι από εμένα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Άγγελος1970 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2020 Αν σου πω ότι έχει κομμάτια που δουλεύω πρώτη- δευτέρα θα το πιστέψεις; το μηχάνημα ζορίζεται αν έχω και δεύτερο άτομο πίσω .......... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2020 Και η δική μου γνώμη είναι να το αφήσεις όπως είναι, αν πάλι θέλεις να δοκιμάσεις, άλλαξε το μπροστινό που είναι πιο φθηνό και πιο εύκολο να αλλαχτεί. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Άγγελος1970 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2020 (τροποποιήθηκε) πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Και η δική μου γνώμη είναι να το αφήσεις όπως είναι, αν πάλι θέλεις να δοκιμάσεις, άλλαξε το μπροστινό που είναι πιο φθηνό και πιο εύκολο να αλλαχτεί. Μπροστα να βαλω μικροτερο πόσα δοντια ; Ενα δόντι μικρότερο; Καλα θα ειναι; Τροποποιήθηκε Αύγουστος 5 , 2020 από τον Άγγελος1970 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 15/46, ένα δόντι μεγαλύτερο ποσω, κλασική επιλογή απανταχού Τενερέδων ανά τον κόσμο. Πέρσι τον Ιανουάριο άλλαξα αλυσίδα και γρανάζια και πίσω έβαλα 46άρι, δεν το έχω μετανιώσει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Άγγελος1970 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 (τροποποιήθηκε) Kαι εγω αυτήν την αλλαγη ειχα στο μυαλο μου αλλα να που ετυχε να εχουμε τις ιδιες μηχανες. Να ρωτησω υπαρχει καποια αποκλιση στα χλμ που δειχνει το κοντερ; Οχι οτι με πολυνοιαζει αλλα ετσι για την κουβεντα. Γιατι εχω διαβασει καπου οτι τα κοντερ ειναι ρυθμισμενα με τα μαμισια γραναζια Τροποποιήθηκε Αύγουστος 6 , 2020 από τον Άγγελος1970 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 XT660Z, έρωτας από το 2007 που χαλβάδιαζα στο Μοτό τότε..! Έχει απόκλιση, δείχνει λίίίγο πιο πολλά. Και με τα μαμίσια δείχνει ένα κλίκ πιο πολλά άλλα με το 46άρι πίσω λίγα ακόμα. Αλλά εάν θέλεις αυτό το λίίίγο ακόμα καλύτερο τράβηγμα βάλε το, για τους ίδιους λόγους το έκανα και εγώ. Σε ανοιχτό δρόμο/εθνική/αυτοκινητόδρομο δεν έχει τύχει να βγω από τότε οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει αισθητή διαφορά, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι για τελικές αυτό το μηχανάκι. Στο κέντρο της Αθήνας πάντως βολεύει πολύ το 15/46. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Άγγελος1970 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 (τροποποιήθηκε) Και εγω για αυτοο το λιιιγο καλυτερο τραβηγμα ενδιαφερομαι οι τελικες δεν με νοιαζουν η πιο μεγαλη ευθεια εδω ειναι 200 με 300 μετρα δεν μου λες 47 πισω θα ηταν υπερβολικό;; Εγω μενω σε νησί συγκεκριμενα ικαρία μιλαμε για πολυ ανηφορα κλειστες στροφες κλπ κλπ με το 47 πισω εδω θα ειχα καλυτερο τραβηγμα; Τροποποιήθηκε Αύγουστος 6 , 2020 από τον Άγγελος1970 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 Λογικά ναι, δες ΕΔΏ για τους συνδιασμούς γραναζιών και αλυσίδας. Για νησί ναι νομίζω θα είναι οκ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.875 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 πριν 2 ώρες, το μέλος Άγγελος1970 έγραψε: με το 47 πισω εδω θα ειχα καλυτερο τραβηγμα; 1 δοντι εμπρος = 3 πίσω (χοντρικα). Ισως και 48 να ειναι καλύτερα. Πρεπει να ελεγξεις ομως, αν θα φτασει η αλυσιδα ή αν θα θες νεα + μακρύτερη = θα μπεις σε εξοδο των 100-120 ε. Με το μπροστινο μόνο, δεν θες μακρυτερη αλυσιδα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Άγγελος1970 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2020 πριν 14 ώρες, το μέλος Smias έγραψε: 15/46, ένα δόντι μεγαλύτερο ποσω, κλασική επιλογή απανταχού Τενερέδων ανά τον κόσμο. Πέρσι τον Ιανουάριο άλλαξα αλυσίδα και γρανάζια και πίσω έβαλα 46άρι, δεν το έχω μετανιώσει. πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε: 1 δοντι εμπρος = 3 πίσω (χοντρικα). Ισως και 48 να ειναι καλύτερα. Πρεπει να ελεγξεις ομως, αν θα φτασει η αλυσιδα ή αν θα θες νεα + μακρύτερη = θα μπεις σε εξοδο των 100-120 ε. Με το μπροστινο μόνο, δεν θες μακρυτερη αλυσιδα. Θα παει σετ η αλλαγη γραναζια και αλυσιδα τωρα το μπροστινο θα το αφησω το ιδιο 15 δοντια θα δω για το πισω ή 47 θα βαλω ή 48 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zaxarias_crypton 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2020 Δε θα τραβαει καλυτερα γραναζωμενο ,αλλα χειροτερα.Νομιζω ειναι υπερβολη .Στη θεση σου θα εβλεπα την αλυσιδα στον μηχανικο μην εχει κανει μαζεματα σε καποια σημεια κ θα την αλλαζα.Το ιδανικο μαζι με γραναζια ,η φτηνη λυση και προσκαιρη μονο αλυσιδα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Στέργιος Βήχος 3.790 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2020 (τροποποιήθηκε) Ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω είναι αρκετό. Αλλάζει αισθητά το μηχανάκι που είναι κακως τόσο μακρύ απ' το εργοστάσιο. Αποκτάει αυτό το νευρακι που του έλειπε. Τελικές φορτώνει καλύτερα με το 46 πολύ πιο ορεξατα. Έχει ένα σφάλμα στο κοντέρ βέβαια και στα συνολικά χμ αλλά διορθώνεται κ αυτό άμα.σ ενοχλεί τόσο πολύ. Το μπροστινό άσε το μαμά. Τα σινεμπλόκ του να ελέγξεις επίσης γιατί τα ταλαιπορει αρκετά. Μπορεί να θέλουν αλλαγή. Με 48 που λες θα σε κουράσει. Θα σπάει αμέσως στη εθνική και γενικά σε πορεία. Δε θα σ αρέσει το δούλεμα του,ειδικά άμα το έχεις συνηθίσει όπως δουλεύει τώρα. Δεν αξίζει για μενα. Με ένα σετακι καινούρια αλυσίδα γρανάζια θα σαι κομπλέ. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 2 , 2020 από τον Στέργιος Βήχος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες