Jump to content
merciless

ECU flash/προγραμμα/διορθώση μείγματος;;

Recommended Posts

Καλημέρα!!! Έχω μπει εδώ και καιρό σε σκέψεις και δεν ξέρω τι να κάνω... πάμε από την αρχή λοιπόν!! Έχω ένα tracer 900 τελείως στοκ (βασικά μόνο φίλτρο έχω και αυτο γιατί είναι πλενομενο) και σκέφτομαι να του φτιάξω το μίγμα γιατί γενικά στο άνοιξε κλείσε του γκαζιού είναι απότομο ακόμα και στο στάνταρ mode δεν θέλω να το κάνω για να παρω ίππους άλλωστε με την μαμά εξάτμιση θα το αφήσω και εδω ερχετε το ερώτημα αξίζει ;;;; Έχω ακουσει τόσα πολλά ακόμα και για τα βαριά ονόματα του κλάδου του προγραμματισμού που αντί για κάτι καλύτερο έγινε χειρότερο... θα θελα να μου πείτε υπαρχει κάποιος να ασχολειθει σοβαρά ;;; Αξίζει ;;; Η να το αφήσω έτσι όπως είναι κάνοντας υπομονή;;;

Τροποποιήθηκε από τον merciless

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι εννοείς να του φτιάξεις το μείγμα? Τι θα αλλάξεις στο μείγμα δηλαδή ώστε να μην είναι απότομο στο άνοιξε κλείσε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...χώρια που δεν είναι και τόσο απότομο.

Μόνο στο "σπορτ" mode είναι κάπως πιο άμεσο.

Δε θα το έλεγα ενοχλητικό

Χώρια που είναι ωραίο για σούζες 😍

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δεν κανω λαθος ολα τα mt-09/tracer πρωτης γενιας (15'-16') ειχαν αυτο το θεμα με την αποτομη αποκριση κατα το ανοιξε κλεισε.

Πιστευω δεν θα βλετιωθει αυτο το ζητημα επεμβαινοντας στο μειγμα με καποιον επαναπρογραμματισμο καθως το θεμα της αποκριση ςεχει να κανει με την ρυθμιση του ηλεκτρογκαζου (ισως να μπορει να επεμβει ο προγραμματιστης σε αυτο ).

Εγω θα το αφηνα ως εχει και θα μαθαινα καλυτερα τα χουγια του ωστε να το φερω οσο γινεται στα μετρα μου.

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως πρωην κατοχος του ΜΤ09 πιστευω εχει βαση αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Οντως το jurkiness της μηχανης ειναι κατι που μπορει να διορθωθει με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και στο fz09.org απ'ολους οσους πηραν την αποφαση να το κανουν διαβαζα μονο καλα λογια. Ακομα και σε στοκ μηχανακι η διαφορα θα ειναι αισθητη. Το θεμα ομως ειναι ενα και σημαντικο: ποιος μπορει να σου το κανει αυτο στην Ελλαδα. Γιατι το να στειλεις την ECU στην Αμερικη και να μεινεις χωρις μηχανη για κανα διμηνο ειναι λιγο δυσκολο. Εδω δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω. Θα προτεινα να μπεις σε κανενα γκρουπ του fb για το μηχανακι σου και να ρωτησεις εκει κατοχους για να μαθεις απο πρωτο χερι ποιον επαγγελματια και αν μπορεις να εμπιστευτεις. Σε καποια φαση που ειχα ψαχτει θυμαμαι οτι μου ειχαν προτεινει καποιον ο οποιος αγοραζει σεταρισμενα προγραμματα απο εξωτερικο, απο καποιον Ρωσο. Συγγνωμη για την ασαφεια μου, αλλα πανε καποια χρονια απο τοτε. Σου το λεω παντως επειδη με την τοτε ερευνα αγορας μου ειχα καταληξει πως υπαρχει ατομο που κανει σωστα αυτες τις δουλειες στην ΑΘηνα. Δεν το ειχα προχωρησει γιατι μενω Θεσσαλονικη και θα χρειαζοταν καμια βδομαδα να μεινω χωρις μηχανη.

 

Για οσους λενε οτι δεν ειναι μεγαλο θεμα ή ειναι και καλο, να πω το προβλημα που ειχα εγω και δεν το εβρισκα καθολου ασημαντο. Σε γρηγορη οδηγηση πλησιαζεις τη στροφη, κλεινεις γκαζι, πεφτεις φρενα, ξαπλωνεις τη μηχανη και στο σημειο που εισαι σχεδον στη μεγιστη κλιση ερχεται η ωρα να ανοιξεις σιγα σιγα το γκαζι. Ε, αυτο το σιγα σιγα στο ΜΤ/900 δε γινεται. Υπαρχει ενα αποτομο ξεκινημα που οταν εισαι σε οριακη κλιση μπορει να σου δημιουργησει θεμα. Σε ολες τις αλλες καταστασεις ειναι κατι που βρηκα πως συνηθιζεται, αλλα σε αυτην που σας περιεγραψα ειναι προβλημα οπως και αν το δεις. Σε συζητηση με αλλους ιδιοκτητες σε φορουμ ειχαμε καταληξει οτι σε οδηγηση πιστας μπορει και να ειναι προτιμοτερο να οδηγας με το Β mode (κι ας ειναι το ψωφιο) αφου εκει το πεταγμα ηταν πιο περιορισμενο. Μεγαλο προβλημα και στη σουζα βεβαια το συγκεκριμενο κουσουρι. Οσο καλο ειναι το 09 για σουζα αν εισαι ασχετος (γιατι σηκωνεται μονο του), τοσο χαλια ειναι αν εισαι λιγο πιο προχωρημενος και παιζεις με σημειο ισορροπιας. Εκει το ανοιξε κλεισε του γκαζιου κανει τη ζωη δυσκολη. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι stunter προτιμανε το μικρο αδερφακι με το αναλογικο γκαζι (ΜΤ07).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πρόβλημα σε πολλά ψεκαστά όπως και στο 09 είναι η εναλλαγή απο λειτουργία closed σε open loop. Αν διαβασεις για kevxtx o2 controller θα καταλάβεις. Ο Αυστραλός έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε 09 αν σε ενδιαφέρει μόνο το jerkiness λόγω της μετάβασης από closed σε open. 

Αλλιώς ένας σωστός προγραμματιστής επίσης μπορεί να το διορθώσει (συνήθως με κατάργηση των αισθητήρων λ ώστε να δουλεύει μόνιμα σε open loop). Θα ρωτούσα τον TRE και τον Spiros Samios τι κάνουν σε στοκ μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος xaotikos έγραψε:

Το πρόβλημα σε πολλά ψεκαστά όπως και στο 09 είναι η εναλλαγή απο λειτουργία closed σε open loop. Αν διαβασεις για kevxtx o2 controller θα καταλάβεις. Ο Αυστραλός έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε 09 αν σε ενδιαφέρει μόνο το jerkiness λόγω της μετάβασης από closed σε open. 

Αλλιώς ένας σωστός προγραμματιστής επίσης μπορεί να το διορθώσει (συνήθως με κατάργηση των αισθητήρων λ ώστε να δουλεύει μόνιμα σε open loop). Θα ρωτούσα τον TRE και τον Spiros Samios τι κάνουν σε στοκ μηχανή.

Ναι θα ρωτήσω στον σαμιο... ο τρε οσο και καλο προγραμματισμό να κανει δεν είναι αυτήν η δουλειά του πηγαινοέρχεται με άλλη δουλειά και δεν ξέρω ποσό χρονο έχει ο άνθρωπος για να ασχοληθεί σοβαρά....

πριν 9 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

...χώρια που δεν είναι και τόσο απότομο.

Μόνο στο "σπορτ" mode είναι κάπως πιο άμεσο.

Δε θα το έλεγα ενοχλητικό

Χώρια που είναι ωραίο για σούζες 😍

Καλά το Α είναι απαλευτο... το std είναι καπως καλύτερο αλλά και αυτο ενοχλητικό... είμαι καλο παιδί δεν κάνω τέτοια πράγματα (σούζες)

πριν 7 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Ως πρωην κατοχος του ΜΤ09 πιστευω εχει βαση αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Οντως το jurkiness της μηχανης ειναι κατι που μπορει να διορθωθει με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και στο fz09.org απ'ολους οσους πηραν την αποφαση να το κανουν διαβαζα μονο καλα λογια. Ακομα και σε στοκ μηχανακι η διαφορα θα ειναι αισθητη. Το θεμα ομως ειναι ενα και σημαντικο: ποιος μπορει να σου το κανει αυτο στην Ελλαδα. Γιατι το να στειλεις την ECU στην Αμερικη και να μεινεις χωρις μηχανη για κανα διμηνο ειναι λιγο δυσκολο. Εδω δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω. Θα προτεινα να μπεις σε κανενα γκρουπ του fb για το μηχανακι σου και να ρωτησεις εκει κατοχους για να μαθεις απο πρωτο χερι ποιον επαγγελματια και αν μπορεις να εμπιστευτεις. Σε καποια φαση που ειχα ψαχτει θυμαμαι οτι μου ειχαν προτεινει καποιον ο οποιος αγοραζει σεταρισμενα προγραμματα απο εξωτερικο, απο καποιον Ρωσο. Συγγνωμη για την ασαφεια μου, αλλα πανε καποια χρονια απο τοτε. Σου το λεω παντως επειδη με την τοτε ερευνα αγορας μου ειχα καταληξει πως υπαρχει ατομο που κανει σωστα αυτες τις δουλειες στην ΑΘηνα. Δεν το ειχα προχωρησει γιατι μενω Θεσσαλονικη και θα χρειαζοταν καμια βδομαδα να μεινω χωρις μηχανη.

 

Για οσους λενε οτι δεν ειναι μεγαλο θεμα ή ειναι και καλο, να πω το προβλημα που ειχα εγω και δεν το εβρισκα καθολου ασημαντο. Σε γρηγορη οδηγηση πλησιαζεις τη στροφη, κλεινεις γκαζι, πεφτεις φρενα, ξαπλωνεις τη μηχανη και στο σημειο που εισαι σχεδον στη μεγιστη κλιση ερχεται η ωρα να ανοιξεις σιγα σιγα το γκαζι. Ε, αυτο το σιγα σιγα στο ΜΤ/900 δε γινεται. Υπαρχει ενα αποτομο ξεκινημα που οταν εισαι σε οριακη κλιση μπορει να σου δημιουργησει θεμα. Σε ολες τις αλλες καταστασεις ειναι κατι που βρηκα πως συνηθιζεται, αλλα σε αυτην που σας περιεγραψα ειναι προβλημα οπως και αν το δεις. Σε συζητηση με αλλους ιδιοκτητες σε φορουμ ειχαμε καταληξει οτι σε οδηγηση πιστας μπορει και να ειναι προτιμοτερο να οδηγας με το Β mode (κι ας ειναι το ψωφιο) αφου εκει το πεταγμα ηταν πιο περιορισμενο. Μεγαλο προβλημα και στη σουζα βεβαια το συγκεκριμενο κουσουρι. Οσο καλο ειναι το 09 για σουζα αν εισαι ασχετος (γιατι σηκωνεται μονο του), τοσο χαλια ειναι αν εισαι λιγο πιο προχωρημενος και παιζεις με σημειο ισορροπιας. Εκει το ανοιξε κλεισε του γκαζιου κανει τη ζωη δυσκολη. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι stunter προτιμανε το μικρο αδερφακι με το αναλογικο γκαζι (ΜΤ07).

Με έχεις πιασει ακριβός στο τι νιώθω.... κοιτά είμαι και στα 2 γκρουπ στο φβ και αρκετοί έχουν προγραμμα από το φβ δεν μπορεί ευκολα να μιλήσει... από κοντά όμως μερικοί έχουν θεματάκια που οφείλονται σε κονσέρβες που εκτός του ότι είναι κονσέρβες δεν είναι και ρυθμισμένες και καλά.... από ότι έχω διαβασει γενικά στα φορουμ ξένα και ελληνικά είναι ότι αξίζει να το κανείς αλλά αν βρεις κάποιον που να ασχολειθει σοβαρά και εκεί διαπιστώνω το μεγαλύτερο πρόβλημα... καλά για Αμερική δεν σκέφτομαι να το στείλω Ασε που αυτός που το στέλνουν οι περισσότεροι συνεργάζεται με έλληνα (σαμιο).... 

 

Τροποποιήθηκε από τον merciless

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος merciless έγραψε:

 

Με έχεις πιασει ακριβός στο τι νιώθω.... κοιτά είμαι και στα 2 γκρουπ στο φβ και αρκετοί έχουν προγραμμα από το φβ δεν μπορεί ευκολα να μιλήσει... από κοντά όμως μερικοί έχουν θεματάκια που οφείλονται σε κονσέρβες που εκτός του ότι είναι κονσέρβες δεν είναι και ρυθμισμένες και καλά.... από ότι έχω διαβασει γενικά στα φορουμ ξένα και ελληνικά είναι ότι αξίζει να το κανείς αλλά αν βρεις κάποιον που να ασχολειθει σοβαρά και εκεί διαπιστώνω το μεγαλύτερο πρόβλημα... καλά για Αμερική δεν σκέφτομαι να το στείλω Ασε που αυτός που το στέλνουν οι περισσότεροι συνεργάζεται με έλληνα (σαμιο).... 

 

Το καλό στην περίπτωσή σου πάντως είναι πως μιλάμε για στοκ μηχανή. Αν είναι κάπου να δουλέψει σωστά η κονσέρβα, αυτό είναι στο στοκ. Όταν αρχίζουν οι μετατροπές εκεί αρχίζει η ανάγκη για εξατομίκευση.

 

Τώρα που διάβασα το σχόλιο του @xaotikos νομίζω ο TRE είναι αυτός που μου είχαν προτείνει, αλλά απ' ό,τι βλέπω έχεις ψαχτεί ήδη κι εσύ. Εγώ πάντως θα την έκανα την κίνηση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και από μένα. Κατοχος tracer 900 gt στο οποιο εχει γινει φλασαρισμα εγκεφαλου στον Σαμιο. Ναι αξιζει να το κανεις και ο Σπυρος ξερει αρκετα καλα το συγκεκριμενο μοτο. Επισης να πω οτι δεν ειναι το πρωτο που του εχω παει για φλασαρισμα και αν αλλαξω σε κατι αλλο παλι εκει θα παω. Καλο θα ηταν να περασεις απο εκει και να μιλησεις μαζι του για το τι θελεις ακριβως να πετυχεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Thanos89 έγραψε:

Καλημέρα και από μένα. Κατοχος tracer 900 gt στο οποιο εχει γινει φλασαρισμα εγκεφαλου στον Σαμιο. Ναι αξιζει να το κανεις και ο Σπυρος ξερει αρκετα καλα το συγκεκριμενο μοτο. Επισης να πω οτι δεν ειναι το πρωτο που του εχω παει για φλασαρισμα και αν αλλαξω σε κατι αλλο παλι εκει θα παω. Καλο θα ηταν να περασεις απο εκει και να μιλησεις μαζι του για το τι θελεις ακριβως να πετυχεις. 

Εσυ να φανταστώ έχεις και φίλτρο εξάτμιση έτσι ;;; Σου εφτιαξε και φιλτροκουτι ; Γενικά ποσά χιλιόμετρα είναι που το έχεις κανει και πως είναι από απόκριση γκαζιού ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Εκει το ανοιξε κλεισε του γκαζιου κανει τη ζωη δυσκολη. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι stunter προτιμανε το μικρο αδερφακι με το αναλογικο γκαζι (ΜΤ07).

Ειχα το ΜΤ09 πρωτης γενιας και συμφωνω απολυτα οτι το προβλημα δεν ειναι καθολου αμελητεο. Η Yamaha νομιζω το 2015 / 16 ειχε βγαλει και καινουργια χαρτογραφηση που εδω στη Σκωτια την εκανε δωρεαν, ομως δεν ηταν και πολυ καλυτερη. Οσο για το σχολιο με το ΜΤ07 θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω γιατι και αυτο θελει χαρτογραφηση. Οι δε stunters κανουν παντα χαρτογραφηση σε ολες τις μηχανες τους ετσι κι αλλιως αναλογα με το τι θελουν να κανουν με τη μηχανη. Εχω το Τ700 με τη CP2 μηχανη (ιδια με το ΜΤ07) και ειναι το ιδιο χαλια. Εχω κανει ηδη 3500χλμ και παει για χαρτογραφηση σε ενα μηνα.

Εχει να κανει με τα emisions και δυστυχως ειναι πολυ γνωστο προβλημα με τα Yamaha. Εχω ηδη αναφερει σε αλλη συζητηση ποσο εκνευριζει οταν εισαι σε κληση, ετοιμος να ανοιξεις γκαζι, ειδικα σε βρεγμενο δρομο.

Αν δεν μπορεσεις να κανεις χαρτογραφηση, κοιτα να παρεις ολα τα μποσικα απο το γκαζι και κοιτα μηπως βρεις ενα Throttle Tamer που βοηθαει. Εχει πολλα και φθηνα στο ebay

Τροποποιήθηκε από τον Osprio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος Osprio έγραψε:

Οσο για το σχολιο με το ΜΤ07 θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω γιατι και αυτο θελει χαρτογραφηση. Οι δε stunters κανουν παντα χαρτογραφηση σε ολες τις μηχανες τους ετσι κι αλλιως αναλογα με το τι θελουν να κανουν με τη μηχανη. Εχω το Τ700 με τη CP2 μηχανη (ιδια με το ΜΤ07) και ειναι το ιδιο χαλια. Εχω κανει ηδη 3500χλμ και παει για χαρτογραφηση σε ενα μηνα.

Εχει να κανει με τα emisions και δυστυχως ειναι πολυ γνωστο προβλημα με τα Yamaha. Εχω ηδη αναφερει σε αλλη συζητηση ποσο εκνευριζει οταν εισαι σε κληση, ετοιμος να ανοιξεις γκαζι, ειδικα σε βρεγμενο δρομο.

Θα σου επιτρέψω να διαφωνείς αν μου επιτρέψεις κι εσύ να διαφωνώ με τη σειρά μου. Είχα ΜΤ07 του 2014 και δεν είχε τέτοιο θέμα. Κανονικό το γκάζι του και μάλιστα σε αυτό το μηχανάκι έμαθα σούζα. Αυτή τη στιγμή το έχει αγοράσει φίλος stunter και έχει γίνει stunt bike. Χωρίς φλασάρισμα φυσικά.

eMzOZUB.jpg

 

Τώρα για το "όλοι οι stunters κάνουν φλασάρισμα" καταλαβαίνεις πως είναι γενίκευση που δεν μπορεί να ισχύει.

 

Ίσως πάντως επειδή η μηχανή σου είναι πιο πρόσφατη να έχουν γίνει αλλαγές για τα πιο αυστηρά πρότυπα που έρχονται και να είναι πιο έντονο το φαινόμενο, τι να σου πω. Το παλιό το 07 το ορθόδοξο μια χαρά ήταν. Σίγουρα καμία σχέση με το 09.

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με ενα απλο Google search 'mt 07 jerky throttle' η και 'mt 09 jerky throttle' βλεπεις τι παιζει. Χαμος! To ερωτημα ειναι γιατι η Yamaha κανει τα στραβα ματια εδω και χρονια?

πριν 40 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Τώρα για το "όλοι οι stunters κάνουν φλασάρισμα" καταλαβαίνεις πως είναι γενίκευση που δεν μπορεί να ισχύει.

Εχεις δικιο, επρεπε να ειχα γραψει ' πολλοι' και οχι 'ολοι'

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος merciless έγραψε:

Εσυ να φανταστώ έχεις και φίλτρο εξάτμιση έτσι ;;; Σου εφτιαξε και φιλτροκουτι ; Γενικά ποσά χιλιόμετρα είναι που το έχεις κανει και πως είναι από απόκριση γκαζιού ; 

Ναι DNA φιλτρο και τελικο Scorpion με τους μαμα λαιμους. Φιλτροκουτι το εκανα εγω πριν του το παω και αφου ειχα μιλησει και μαζι του. Τελικο σκορ ηταν λιγο πανω απο αντιστοιχα μηχανακια με ολοσωμες Ακραποβιτς με φιλτρο και προγραμμα. Το τονιζω το τελευταιο γιατι στα γκρουπ στο FB ολοι λενε μονο Ακραποβιτς η οποια ειναι πανακριβη. Ασε που πολλοι δεν κανουν καν προγραμμα. 
Εχω τωρα πανω απο 10 χιλιαδες χιλιομετρα με προγραμμα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με την αποκριση γκαζιου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο Σάμιος, κάνει και δυναμομέτρηση για τυχόν διαφορές και διορθώσεις όταν περνάει τον χάρτη ή απλά περνάει ένα 'Χ πρόγραμμα;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Smias έγραψε:

Ο Σάμιος, κάνει και δυναμομέτρηση για τυχόν διαφορές και διορθώσεις όταν περνάει τον χάρτη ή απλά περνάει ένα 'Χ πρόγραμμα;

 

Το ανεβαζει στο δυναμομετρο και του κανει καυσαναλυση αρχικα και ξεκιναει μετα να φτιαχνει τους χαρτες. Δεν θα περασει ποτε κονσερβα προγραμμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...