Jump to content
Sign in to follow this  
Ansquitos

Ktm duke 390 vs Yamaha mt 03 660

Recommended Posts

Καλησπερα σας, με λενε Πανο κ σας διαβαζω αρκετα χρονια, εφταση η στιγμη λοιπον που χρειαζομαι τις ιδεες-προτασεις σας για το παραπανω διλημμα. Οδηγαω παπι 2,5 χρονια, καλο, χρυσο , οικονομικο, σκυλι αλλα θελω το κατι παραπανω, οποτε εχοντας το Α2 ψαχνω την επομενη. Κινουμαι κυριως περιαστικα κ μπορει μια στο τοσο να κατεβω κ αθηνα, οποτε το παπι κουραζει για τις αποστασεις που ειναι λιγο μεγαλυτερες.

Τι ζηταω απο την επομενη καλη μου:1) Αξιοπιστο, καθως ειναι το μοναδικο μεσο μετακινησης μου, θελω καθε μερα να με παει στην δουλεια μου. 2) Οικονομικο, οσο γινεται, αγαπησα το παπι για αυτον τον λογο, πηγαινα οπου ηθελα οποτε ηθελα χωρις να με νοιαζει τι θα καψει, το ξερω δεν γινεται να πιασει την καταναλωση ενος παπιου αλλα μην καει και σαν χιλιαρι. Εννοειται κ ανταλακτικα να βρισκω σε νορμαλ τιμες. 3) Η πλακα της οδηγησης, δεν ψαχνω τα ορια, γουσταρω που καβαλαω κ μονο, αλλα να εχει κ λιγο ενδιαφερον οταν το ζητησω αλλιως εμενα κ στο παπι. 4) Κ τελος να με βαλει σγα σγα στο χωρο της μηχανης και να αποκτησω εμπειρια για τις επομενες.

Οι επιλογες μου ειναι 3,οι ρεαλιστικες, και υπαρχει και μια 4η που απλα δεν θελω να δεχθω να την βγαλω απο την λιστα μου :). Μπατζετ ας πουμε 3κ , κρανος μπουφαν εχω ηδη, οποτε το μπατζετ ειναι για αγορα κ οτι σερβις χρειαστει.

Ktm duke 390: Παντου διαβαζεις τα καλυτερα για αυτο, αλλα σκεφτομαι καποια παγιδα θα εχει. Εχει πλακα, στριβει, φρεναρει, κανει κομιουτ κ το βρισκεις με καπου στα 3κ μοντελα του 14-15. Ενα αρνητικο ειναι οτι θυμαμαι ειχε υπαρξει ενα θεμα εδω στο φορουμ με ενα παιδι που το ειχε παρει καινουργιο και του ειχε βγαλει πολλα πολλα προβληματα.

Yamaha mt 03 το 660: Αξιοπιστο, ομορφο εμφανισιακα(για μενα ντε, ειναι λοβ ορ χειτ αυτο). Το βρισκεις επισης κατω απο 3κ μοντελα ομως του 10, με οτι μπορει να σημαινει αυτο. Αρνητικα δεν ξερω, το εχω στο μυαλο μου λιγο ξενερωτο λιγο χοντα φμξ, πιθανον να κανω κ λαθος

Το διλημμα βασικα ειναι μεταξυ αυτων των δυο, δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο κ δεν μπορω να αποφασισω, οποτε πειτε ιδεες κατοχοι και μη μπας και βγαλω καμια ακρη.

Παμε τωρα και στα αλλα 2 που εχω στο μυαλο μου αλλα δεν τα βαζω στην συγκριση καθως δεν μου μοιαζουν ρεαλιστικες και ορθες επιλογες.

Drz 400 sm: Κολλημα με το μηχανακι αυτο, καθως μεγαλωσα με querly κ supermofools, αλλα οσο το σκεφτομαι ψυχραιμα νομιζω δεν αξιζει να δωσω 3-3,5 που ζητανε για μηχανη 15 χρονων, οποτε το εχω βαλει στην ακρη, ιδιαιτερες καγκουριες δεν κανω αλλα αν το ειχα σιγουρα θα δοκιμαζα πραγματακια 🙂

Και μτ 07: Ναι ξερω ειναι πανω απο το μπατζετ, ναι ξερω ειναι πανω απο το διπλωμα, αλλαααα , το διπλωμα μπορω να το βγαλω, το μπατζετ ας πουμε οτι με λιγο σαλιο κ υπομονη μπορει να μεγαλωσει λιγο και να φτασει τα 4, αν τελικα παω για μτ07 σημαινει οτι θεωρητικα για αρκετα χρονια δεν θα θελω αναβαθμιση , ενω με τα αλλα 2, μπορει σε 1-2 χρονια να θελω το κατι παραπανω παλι με οτι χασουρα σημαινει αυτο στις αγοροπωλησιες . Εμφανισιακα μου αρεσει πολυ και μου φαινεται πολυ μηχανη σε αντιθεση με το κτμ τουλαχιστον. Τα αρνητικα ειναι 2 , 1) πρεπει να κανω υπομονη παλι, ενω θελω μεσα στο καλοκαιρι να βολταρω με το καινουργιο κ 2) οτι κινδυνος μπορει να υπαρχει να πας απο τα 10 αλογα στα 75 ξαφνικα.

Αυταααα, νομιζω σας εβαλα λιγο στην θεση μου. Επισης δεν ειχα βρει αλλο συγκριτικο μεταξυ των δυο , οποτε δεν ειναι κακο να υπαρχει.

Ευχαριστωωω

 

Τροποποιήθηκε από τον Ansquitos
ανεβηκε χωρις να ειναι ετοιμο το προηγουμενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως ηρθες!

Αφου λες για καταναλωση, θα σου ελεγα ,αλλον οχι για το μοτερ του 660, γιατι δεν ειναι και τερας οικονομιας (νομιζω παιζει κοντα στα 6l/100 km). Κατα τα αλλα τιμιο.

Το duke, οντως εχουν ακουστει πραγματακια, αλλα ειναι πολυ ωραιο μηχανακι.

Για το drz, οντως οι τιμες ειναι στο θεο και τα μηχανακια 9 στις 10 ειναι κανιβαλισμενα.

Το MT07, πολυ value for money και σιγουρα θα το προτιμουσα απο το 660 και μαλλον η πιο συνετη επιλογη. Οπως και το suzuki SV - gladius βεβαια.

Για την κατηγορια των μικροτερων, τσεκαρε μηπως σου αρεσει και κατι σε MT03, το καινουριο με τον 2κυλινδρο (αυτο το μοντελο λεω https://www.car.gr/28690602-yamaha-mt-03)

Οπως και της Καβασακι, (πχ αυτο https://www.car.gr/29619510-kawasaki-z-300-abs)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το mt07 βγαίνει και σε φιμωμένη Α2 έκδοση, βέβαια δεν ξέρω αν μπορείς να φιμώσεις ενα μεταχειρισμένο και να είσαι οκ. Απλώς σαν τροφή για σκέψη (και μεταξύ μας, ενα σπρώξιμο παραπάνω προς αυτό).

 

Α! Και καλώς ήρθες, ωραία τα γράφεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάνε μια βόλτα στις εκθέσεις και κάνε τέστ ράιντ ή τουλάχιστο κάθησε σε όλα αυτά, γιατί δεν έχουν καμία σχέση με ότι ξέρεις οδηγικά και μιλάς στον αέρα. Αν το κάνεις αυτό, το πιό πιθανό είναι να καταλήξεις μόνος σου στο τι θέλεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως σας βρηκα, ευχαριστω για τις απαντησεις. Το μτ03 το 300ρι νομιζω δεν αξιζει τα παραπανω λεφτα σε σχεση με το κτμ κ το μτ660. Το καβασακι απο την αλλη δεν το ειχα στα υπ οψιν ειναι η αληθεια αλλα δεν υπαρχουν πολλες αγγελιες Αθηνα και οσες ειναι ζητανε αρκετα παραπανω απο το κτμ οποτε κ αυτο μενει εκτος. Τωρα για το φιμωμενο μτ07 εχω την εντυπωση απο φορουμ κ τετοια πως γινεται μονο σε καινουργιο, και καινουργιο ξεφευγει αρκετα.Ακομα και να γινεται ομως να φιμωσεις μεταχειρισμενο, απο το να μπω στην διαδικασια αυτη ας βγαλω το απεριοριστο να ξεμπερδευω.

Τωρα για τα τεστ ραιντ κ αυτα δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησουν, νομιζω πως οποιοδηποτε απο αυτα κ να οδηγησω θα μου αρεσει μετα το παπι. Θυμαμαι ειχα παει σε μια εκθεση στο ελληνικο που ειχε κ τεστ ραιντ, ειχα οδηγησει ενα honda crf 250l κ ενα leoncino για μερικους γυρους, απιστευτα μου ειχαν φανει και τα 2 😛 .

Αρχιζει σιγα σιγα να μπαινει στο παιχνιδι κ το μτ07 κ μου αρεσει :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο τα τεσσερα κριτηρια που εχεις βαλει το μονο που τα καλυπτει ολα ειναι το 07. Αμεσως μετα παει το 390 (υστερει σε αξιοπιστια). Το ΜΤ03 καλο, χρυσο αλλα δεν μπορει να μπει στα ισια σε μια συζητηση με το 07 και το duke. Με την καμια ομως. Αλλης γενιας μηχανη, αλλης φιλοσοφιας γενικοτερα. Και το λεω εγω που παντα μου αρεσε σαν μοντελο. DRZ το βγαζω εντελως απο τη συζητηση, σχεδον αδυνατο να βρεις κατι καθαρο σε νορμαλ τιμη. Και ειναι και αρχαιολογια εδω που τα λεμε σε σχεση με τα πρωτα δυο.

 

Αν δεν υπηρχε το θεμα του διπλωματος θα σου ελεγα 07 με κλειστα ματια. Αλλα επειδη καταλαβαινω οτι θα καιγεσαι τωρα, για μενα καθαρα πας για το ΚΤΜ. Και η Παναγια μαζι σου...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε όποιο και να καταλήξεις θα πρεπει πρώτα να κάτσεις πάνω αλλά και να το οδηγήσεις.

Σχετικά με το 390 δεν έχει θέματα αξιοπιστίας, εκτός αν πέσεις σε κανένα που ο ιδιοκτήτης είναι για τον π......

Τα σέρβις του είναι οικονομικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος Ansquitos έγραψε:

Τωρα για τα τεστ ραιντ κ αυτα δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησουν, νομιζω πως οποιοδηποτε απο αυτα κ να οδηγησω θα μου αρεσει μετα το παπι. Θυμαμαι ειχα παει σε μια εκθεση στο ελληνικο που ειχε κ τεστ ραιντ, ειχα οδηγησει ενα honda crf 250l κ ενα leoncino για μερικους γυρους, απιστευτα μου ειχαν φανει και τα 2 😛 .

"Δεν κάνω τεστ ράιντ γιατί όλα θα μου φανούν τέλεια, καλύτερα να διαλέξω από φωτογραφίες" οκκκκκ.....

Αν έμενες κάπου απόμακρα ίσως να έστεκε αυτό που λες. Αλλά είσαι στην Αθήνα απ ότι κατάλαβα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ψαχνω να διαλεξω απο φωτογραφιες , ψαχνω αποψεις απο καποιους που πιθανον να τα εχουν οδηγησει, τελος παντων θα το δω μηπως μπορεσω να ανεβω στο 390 κ στο μτ07 που μπορω να τα βρω σε εκθεσεις. Απ οτι καταλαβαινω το μτ07 το θεωρειτε πιο ολοκληρωμενη μηχανη και ισως να αξιζει την ταλαιπωρια (αναβαθμιση σε απεριοριστο διπλωμα)κ το μεγαλυτερο κοστος. Ευχαριστω κ παλι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορείς να αγοράσεις MT-07 περιορισμένο. Μπορείς να αφαιρέσεις το περιορισμό (όχι νόμιμο) ή να τον κρατήσεις μέχρι να βγάλεις Α. Απλά στην άδεια θα φαίνεται πάντα περιορισμένο. Τώρα αυτά που λένε ότι θα σου βρει η ασφαλιστική την άρση του περιορισμού και δεν θα σε αποζημιώσει τα θεωρώ αστεία. 

Οι σύγχρονες μηχανές είναι φιλικές προς τον χρήστη με ομαλές καμπύλες ροπής και ισχύος που επιτρέπουν σε κάποιον λιγότερο έμπειρο αναβάτη να κάνει την μετάβαση από μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα. 

Αν μπορείς να διαθέσεις το ποσό, το ΜΤ07 είναι η πιο λογική επιλογή.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...