Jump to content
Sign in to follow this  
C50 1LOVE

C50 51mm επιλογή καρμπυρατέρ

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια θέλω να προχωρήσω σε αλλαγή καρμπυρατέρ και θέλω την βοήθεια σας εδώ, λοιπόν το μηχανακι φοράει κυλινδροπιστονο 51mm x49,5 και ειναι στα 101cc, φοράει κεφαλή αστρεα με εκκεντροφόρο 3ο στάδιο, πολλαπλασιαστή takegawa που ειναι φτιαγμενοσ για να σηκώνει μεγαλύτερο καρμπυρατέρ μου είπαν, ηλεκτρονικη shark ψηφιακή με ρυθμιζόμενο advance και εχει χαρτογραφήσεις που θα βοηθήσουν για μεγαλύτερο καρμπ μου οπωσ μου είπανε, όποτε τι περιθώρια εχω σε μεγεθοσ καρμπυρατέρ με αυτά που φοράω?

Τώρα φοράω 20αρι ταϊβανέζικο και δεν πάει καλα σε σχέση με αλλα 100αρια απ οτι εχω καταλάβει εξαιτιασ του καρμπ, οποτε τι νούμερο καρμπυρατέρ να βάλω? Επίσης στο νούμερο καμπυλατερ που θα βάλω μετράει και η μάρκα? Γιατι εχω ακούσει να λενε ξέρω γω πχ αν ειναι keihin 22 ειναι σαν κινεζικό 26 και διαφορά τέτοια, με λίγα λόγια το ποσά ΜΜ θα επιλέξω πάει ανάλογα και με τη μάρκα που θα πάρω η αυτο δεν αλλάζει τίποτα? Καλα σίγουρα μπορεί να αποδώσει διαφορετικά ενα καλύτερο σε ποιότητα καρμπ αλλα το τι ποιότητα θα πάρω αλλάζει και τα μμ η οχι τελικα? 🤔

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το προβλημα που δεν παει οπως λες, μηπως δεν οφειλεται στο καρμπυρατερ αλλα στο πιστόνι? Το piston squish ειναι σωστο? οταν αυτο δεν ειναι σωστο για να γεμισεις τον χωρο καυσης καταφευγεις σε μεγαλυτερο καρμπ, λανθασμενα ομως... στο δικο μου παπι που το διορθωσα απο 26αρι που ειχα εβαλα 20αρι και πηγαινει πιο καλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω θα μπορούσε να ειναι και ετσι, δεν λέω οτι δεν πάει, εχω ανοιξει φιλικά με λιφανακι 110 μαμα ενος φίλου μου και βγαίναμε ίσα , αλλα και πάλι εχω πάρει βόλτα και αλλο 100αρι φίλου που φόραγε ακριβωσ οτι έβαλα εγω απλως μεγαλύτερο καρμπιλατερ και δεν είχε καμία σχέση με το δικό μου ειχε πολυ περισσότερο αέρα και δύναμη, οποτε κατάλαβα οτι κάτι δεν πάει καλα, και σκευτηκα οτι δεν θα μπορούσε να φταιει και το καρμπ που φοράω? Δηλαδή θέλω να πω καλύτερα δεν θα ήταν να παιξω με καρμπ? Γιατι και οπωσ Τα λες να ειναι αν βάλω πιο μεγάλο καρμπ και πάει καλύτερα και δουλέψει σωστα νομίζω θα ειμαι κομπλε και θα εξξοσοροπιστει το ζήτημα όποτε δεν θα χρειαζετε να κανω κάτι αλλο ετσι δεν ειναι? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω απλα εγραψα την εμπειρια μου με βαση το δικου μηχανακι που το εφτιαξα με τα χερια μου, το δικο σου το ξερεις εσυ, αν νομιζεις οτι με το καρμπυρατερ θα φτιαξει τοτε αλλαξε το και βλεπεις την μετεπειτα πορεια.

Αλλα καλο ειναι να ξεκιναει μια βελτιωση απο τα βασικα, δεν βαζουμε ενα κυλινδρο 51 με ενα πιστονι που θα μας δωσει το μαγαζι και το κλεινουμε περιμενωντας να ξυρισει την ασφαλτο, εγω για να καταληξω στο τι φταιει αλλαξα 2 εξατμησεις, 3 εκκεντροφορους, 3 καρμπυρατερ και 2 ηλεκτρονικες και τελικα ενα βιντεο στο ΥΤ μου ανοιξε τα ματια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω απλα εγραψα την εμπειρια μου με βαση το δικου μηχανακι που το εφτιαξα με τα χερια μου, το δικο σου το ξερεις εσυ, αν νομιζεις οτι με το καρμπυρατερ θα φτιαξει τοτε αλλαξε το και βλεπεις την μετεπειτα πορεια.

Αλλα καλο ειναι να ξεκιναει μια βελτιωση απο τα βασικα, δεν βαζουμε ενα κυλινδρο 51 με ενα πιστονι που θα μας δωσει το μαγαζι και το κλεινουμε περιμενωντας να ξυρισει την ασφαλτο, εγω για να καταληξω στο τι φταιει αλλαξα 2 εξατμησεις, 3 εκκεντροφορους, 3 καρμπυρατερ και 2 ηλεκτρονικες και τελικα ενα βιντεο στο ΥΤ μου ανοιξε τα ματια.

Καλα σίγουρα η εμπειρία αυτή σου έδωσε παραπάνω γνώσεις, απλως επειδή λέω ξεκινησω αλλάζωντας καρμπυρατέρ ήθελα την συμβουλή σας σχετικά με το μέχρι ποσά μμ καμπ σηκώνει βάση αυτών που φοράω και βάση της εμπειρίας σας και αν παίζει ρόλο η μάρκα στα ποσά μμ καρμπυρατέρ θα πρέπει επιλέξω να βάλω, δηλαδή λενε μερικοί απο μάρκα σε μάρκα αλλάζει το ποσά μμ καρμπ πρέπει να φορέσεις πανω και ρώτησα αν τελικα ισχύει αυτο 🤔😁

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχει να κάνει με τη μάρκα, ο τύπος του καρμπ παίζει ρόλο, πολλοί βάζουν 24 αρι pwk που είναι για δίχρονα, αυτό στην εργοστασιακή του κατάσταση έχει πιο μεγάλα ζιγκλερ σε σχέση με ένα 24 αρι π.χ. που είναι για τετράχρονο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η Dellorto έχει ενα ωραιο διαγραμμα για αυτό, αριστερά τα χιλιοστά και κάτω οι ίπποι. Βασικα όλα αυτά θέλουν διάβασμα γιατί αλλιώς απλα ξοδεύεις χρονο και χρήμα.

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια αυτο το σχόλιο δεν εχει να κάνει με καρμπ απλα για να μην ανοίγω καινουριο θέμα ξανά και ξανά ειπα να ρωτήσω εδώ, λοιπόν εχουμε και λεμε, έβαλα ελαφρωμενο βολάν με πηνια για φώτα αλλα και απο τότε που το έβαλα τα φώτα μου ειναι πολυ αδύναμα, δηλαδή στο ρελαντί ειναι δεν φέγγουν καν και όταν δινω γκάζι ανάβουν αλλα τόσο μόνο ώστε να με βλέπουν οι γύρω μ αλλα εγω να μην βλέπω τίποτα, εχω ακούσει οτι τα ελαφρωμενα βολάν για να έχουν σωστα και δυνατά φώτα χρειάζονται αλλο ανόρθωτη, το θέμα ειναι οτι δεν εχω ιδέα απο ανορθώτες και δεν ξέρω ούτε τι ανορθωτη να πάρω ούτε τι ανωρθωτη πρέπει να πάρω εκτως απ τον μαμα που να ταιριάζει και να βγάζει ρεύμα σωστο για ελφρομενο βολάν, οποίος γνωρίζει τι ανορθω να βάλω ας με βοηθήσει λιγο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...