Jump to content
Sign in to follow this  
Sotirakis1992

Εκκίνηση με ταχύτητα (σκαστό)

Recommended Posts

Πρόσφατα άλλαξα ρελέ μίζας το οποίο στοίχιζε 100+ Ευρώ το γνήσιο στην αντιπροσωπεία. Ναι! ΕΚΑΤΟ+ ευρώ - Δεν έγραψα λάθος. Το μηχανάκι είναι ενα honda xr125. έβαλα ενα κορεάτικο εννοείται με 15ευρώ. Ρώτησα πόσο έχει η μίζα δηλαδή και η αντίδραση του υπαλλήλου ήταν "άστο καλύτερα".... Αν ενα ρελε έχει 100 η μίζα θα εχει κανένα 300+. 

 Μένω σε δρόμο με κατηφόρα και δεν μου ειναι πρόβλημα καθόλου να το τσουλάω και να το βάζω με ταχύτητα μπροστά. Το λέω με την έννοια να γλιτώσω "μιζιές" και φθορά μίζας. *** Δεν έχει μανιβέλα δυστηχώς.

Η Ερώτηση μου είναι, πειράζει να το βάζω μπροστά με ταχύτητα? Μην πάω να γλιτώσω και την πάθω απο αλλού.

Ξέρω ακούγεται υπερβολικό αλλα έχω τρομάξει με τις τιμές που άκουσα και δεν έχει και aftermarket για το μοντελο.

Ευχαριστώ! 

Τροποποιήθηκε από τον ksino1100
Διόρθωση τίτλου: εκκινιση --> εκκίνηση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα. 

Δεν είναι σωστό να το βάζεις σκαστο γιατί καταπονείς το σύστημα μετάδοσης κίνησης. 

Η μίζα δεν παθαίνει τίποτα. Το πολύ πολύ να χρειαστεί καρβουνακια τα οποία δεν κοστίζουν ούτε 20€. Δεν χρειάζεται να αγοράσεις ολόκληρη μίζα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν γνωρίζω τι μίζα φοράει το XR125, είναι πολύ πιθανό όμως  να φοράει κάποια που φοράνε και τα παπιά. Στην περίπτωση αυτή, βρίσκεις aftermarket  μίζες π.χ. αυτήν , με μικροποσά τύπου 25-45 ευρώ, οι οποίες είναι καλές, δεν υστερούν σε κάτι. Ψάξτο.

Το πιο πιθανό όμως είναι να μην χρειαστείς ποτέ αλλαγή μίζας, καρβουνάκια αλλάζουμε στις μίζες και γίνονται καινούριες. Σπάνιο να καεί το πηνίο της μίζας.

Δεν είναι καλό να βάζεις μπροστά σπρωχτό φθείρεις διάφορα συστήματα. Για μια στο τόσο δεν πειράζει, αλλά όχι να το κάνεις καθημερινή πρακτική.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Καλημέρα. 

Δεν είναι σωστό να το βάζεις σκαστο γιατί καταπονείς το σύστημα μετάδοσης κίνησης. 

[........]

 

πριν 7 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

[.............]

Δεν είναι καλό να βάζεις μπροστά σπρωχτό φθείρεις διάφορα συστήματα. Για μια στο τόσο δεν πειράζει, αλλά όχι να το κάνεις καθημερινή πρακτική.

Θέλει κανείς σας όταν βρει χρόνο να γράψει 2 λόγια για τις φθορές αυτές; Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τρόμαξες με το ρελέ και πας να σώσεις τη μίζα, αλλά είναι δυο τελείως διαφορετικά συστήματα.

Σκέψου αυτό: Αν έχει βρέξει και σπρόχνωντας γλυστρήσεις και πέσεις, τι θα έχεις γλυτώσει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

 

Θέλει κανείς σας όταν βρει χρόνο να γράψει 2 λόγια για τις φθορές αυτές; Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω

Το κυριότερο είναι ο συμπλέκτης που τρώει μια ανάποδη τριβή από αυτήν για την οποία έχει σχεδιαστεί να δουλεύει. Ο συμπλέκτης είναι φτιαγμένος να συμπλεκτάρει τον κινητήρα που γυρνάει και πάει να δώσει κίνηση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο σπρωχτό, πάει το κιβώτιο ταχυτήτων που γυρνάει να δώσει κίνηση στο μοτέρ που δεν γυρνάει, δλδ ανάποδα από το κανονικό.

Δεν σημαίνει ότι θα πάθει κάτι γρήγορα, αλλά αν αυτό το κάνουμε κάθε μέρα, ε στο πέρασμα του χρόνου κάτι θα πάθει.

 

Επίσης δεν είναι καλό και σε μια άλλη περίπτωση, στα ψεκαστά οχήματα που έχουν μείνει από μπαταρία. Όταν ένα ψεκαστό μείνει από μπαταρία, δεν υπάρχει αρκετό ηλεκτρικό ρεύμα, για να δουλέψει ο ψεκασμός, δλδ τα ηλεκτρονικά του ψεκασμού και η αντλία βενζίνης. Όταν λοιπόν το βάζουμε μπροστά σπρωχτό, πρέπει να προλάβει να κάνει κάποιες περιστροφές το μοτέρ, να παράγει ρεύμα το σύστημα πηνία-ανόρθωση, να πάρει μπρος η αντλία του ψεκασμού και τα ηλεκτρονικά του, και ΤΟΤΕ να δώσουν μίγμα στους κυλίνδρους. ΟΛΟ αυτό, για καλό δεν είναι.

 

Τέλος σε παλιότερες καρμπ μοτοσυκλέτες, μπορούμε να πάθουμε το άλλο. Να έχει πάθει μια φορά τα 5 χρόνια μια εμπλοκή το φλοτέρ σε κάποιο καρμπ, να έχει γεμίσει όλο το βράδυ τον κύλινδρο με βενζίνη που ως υγρό είναι ασυμπίεστο, να πάμε εμείς να βάλουμε σπρωχτό και... μεγειά το μοτέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως στο Crypton X άλλαξα την μίζα με μία aftermarket που έκανε 19€ και εδώ και 2 χρόνια με καθημερινή χρήση δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Καλό θα ήταν όπως είπε ο Flying να ψάξεις αν μπορείς να βάλεις από άλλο μοντέλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το κυριότερο είναι ο συμπλέκτης που τρώει μια ανάποδη τριβή από αυτήν για την οποία έχει σχεδιαστεί να δουλεύει. Ο συμπλέκτης είναι φτιαγμένος να συμπλεκτάρει τον κινητήρα που γυρνάει και πάει να δώσει κίνηση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο σπρωχτό, πάει το κιβώτιο ταχυτήτων που γυρνάει να δώσει κίνηση στο μοτέρ που δεν γυρνάει, δλδ ανάποδα από το κανονικό.

Σε ολα τα μανιβελάτα η κινηση μεταδιδεται μεσω του συμπλεκτη, δεν εχει να κανει με τη φορά περιστροφης, το προβλημα θα προκυψει επειδη θα δεχεται αποτομα περισσοτερη δυναμη σε σχεση με μια απλη "μανιβελιά"

 

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τέλος σε παλιότερες καρμπ μοτοσυκλέτες, μπορούμε να πάθουμε το άλλο. Να έχει πάθει μια φορά τα 5 χρόνια μια εμπλοκή το φλοτέρ σε κάποιο καρμπ, να έχει γεμίσει όλο το βράδυ τον κύλινδρο με βενζίνη που ως υγρό είναι ασυμπίεστο, να πάμε εμείς να βάλουμε σπρωχτό και... μεγειά το μοτέρ.

Αυτο ειναι αρκετά πιθανο και καταστροφικο σε  περιπτωση που συμβει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστώ πολύ παιδιά!  Τρόμαξα η αληθειά με τις τιμές αυτες και θεωρούσα πως η μίζα είναι "ευαίσθητο " εξάρτημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...