Jump to content
Lyricists

GTR 150 Λάδια Κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα, έχω ένα Honda GTR 150 και κοντεύω τα 1000χλμ. Στα 1000χλμ θα αλλάξω λάδια για πρώτη φορά. Το θέμα μου είναι πως στο βιβλιαράκι λέει 10W-30 αλλά επειδή είμαστε στην Ελλάδα, πολλοί βάζουν 10W-40 τώρα το καλοκαίρι και το χειμώνα 10W-30. Εγώ επειδή όμως έχω 1000χλμ και το μοτέρ ίσα ίσα που είναι στρωμένο, καλό δεν θα ήταν να βάλω 10W-30 λάδι ώστε το μοτέρ να μάθει σε αυτό το λάδι όπως και προτείνει η Honda; Εγώ μένω σε νησί και η θερμοκρασία μαξ φτάνει 30 βαθμούς κελσίου. Να βάζω 10W-30 χειμώνα-καλοκαίρι; Ή να βάλω τώρα το καλοκαίρι 10W-40 και το χειμώνα 10W-30 και να το "πάω" έτσι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

10/30 να βαλεις, σε τετοια λαδια δουλευουν απ'οτι βλεπω τα τελευταια μηχανακια. και στα δικα μου  nc750x  και CB1300   10/30 λεει και αυτο βαζω. Tα υδροψυκτα εχουν σταθερη θερμοκρασια, αν ειχες αεροψυκτο τοτε ,ναι  θα εβαζα και εγω 10/40.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος getsim andreas έγραψε:

10/30 να βαλεις, σε τετοια λαδια δουλευουν απ'οτι βλεπω τα τελευταια μηχανακια. και στα δικα μου  nc750x  και CB1300   10/30 λεει και αυτο βαζω. Tα υδροψυκτα εχουν σταθερη θερμοκρασια, αν ειχες αεροψυκτο τοτε ,ναι  θα εβαζα και εγω 10/40.

εδω παιζουν θερμοκρασιες απο 10°C τον χειμωνα μεχρι 35°C το καλοκαρι. Σε νησι ειμαι. Ολοι μου λενε 10/40 χειμωνα καλοκαιρι... Δεν ξερω τι να κανω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έχει και ερώτηση στα σήματα για το δίπλωμα. 

1) Θα βάλεις αυτά που προτείνει το συνεργείο.

2) Θα βάλεις αυτά που προτείνει ένας φίλος σου.

3) Θα βάλεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 53 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το έχει και ερώτηση στα σήματα για το δίπλωμα. 

1) Θα βάλεις αυτά που προτείνει το συνεργείο.

2) Θα βάλεις αυτά που προτείνει ένας φίλος σου.

3) Θα βάλεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.

Η Honda ομως σε ολα τα παπακια προτεινει 10/30 λαδι. Εαν εισαι στην Αθηνα με καυσωνα εσπασε το λαδι 10/30... Το 30αρι πανω απο 35 βαθμους κελσιου σπαει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος Lyricists έγραψε:

Το 30αρι πανω απο 35 βαθμους κελσιου σπαει...

Δηλαδή σε μια ζεστή μέρα του καλοκαιριού πριν καν βάλεις μπροστά, το λάδι έχει "σπάσει" λόγω θερμοκρασίας;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το έχει και ερώτηση στα σήματα για το δίπλωμα. 

1) Θα βάλεις αυτά που προτείνει το συνεργείο.

2) Θα βάλεις αυτά που προτείνει ένας φίλος σου.

3) Θα βάλεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.

Θα έπρεπε να έχει και μια επιλογή ακόμα:

4)  Θα βάλεις αυτό που προτείνει ο οχτρός σου που ζηλεύει το μηχανάκι σου και θέλει να σου καεί.

Γιατί αν το 3) είναι λάθος απάντηση θα πρέπει να σβηστούν όλα τα θέματα που έχουν γραφτεί για λάδια.?

Σοβαρά τώρα, δεν έχει στο μάνουαλ το κλασικό πινακάκι με τις θεεμοκρασίες περιβάλλοντος και τα λάδια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Θα έπρεπε να έχει και μια επιλογή ακόμα:

4)  Θα βάλεις αυτό που προτείνει ο οχτρός σου που ζηλεύει το μηχανάκι σου και θέλει να σου καεί.

Γιατί αν το 3) είναι λάθος απάντηση θα πρέπει να σβηστούν όλα τα θέματα που έχουν γραφτεί για λάδια.?

Σοβαρά τώρα, δεν έχει στο μάνουαλ το κλασικό πινακάκι με τις θεεμοκρασίες περιβάλλοντος και τα λάδια;

Δεν εχει κατι. Στο Supra X και στο Astrea 110 το εχει αυτο το πινακακι. Και για αυτα τα μηχανακια λεει βαλτε 10w30 λαδι.  Στο βιβλιαρακι του GTR δεν εχει κατι. 

πριν 18 ώρες, το μέλος Gee έγραψε:

Δηλαδή σε μια ζεστή μέρα του καλοκαιριού πριν καν βάλεις μπροστά, το λάδι έχει "σπάσει" λόγω θερμοκρασίας;

Όταν το λάδι φτάσει τους 100 βαθμούς κελσίου, τότε θα σπάσει επειδή η θερμοκρασία του περιβάλλοντος θα είναι υψήλη για το 30αρι...

Τροποποιήθηκε από τον Lyricists

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν:

Όντως το 10-30 σύμφωνα με τα πινακακια ενδείκνυται για θερμοκρασίες μέχρι 35 βαθμών κελσίου. Όχι 30. Στην πράξη όμως δεν σημαίνει ότι στους 35 όλα δουλεύουν ρολόι και στους 36 διαλύεται το σύμπαν. 

Αλλά ο μόνος που μπορεί να μας πει αν έσπασε ένα λάδι είναι το χημείο του κράτους. Ότι και να πούμε εγώ και εσύ χωρίς ανάλυση είναι ιστορίες για αρκούδες. 

 

Για να απαντήσω στην ερώτηση σου, ΕΓΩ ΘΑ έβαζα 10-40 για όλο τον χρόνο, μιας και ΕΓΩ θεωρώ ότι είναι το καλύτερο για τις θερμοκρασίες της χώρας μας χειμώνα καλοκαίρι. Η διαφορά μεταξύ των 2 είναι μικρή. Στην κρύα εκκίνηση θα είναι το ίδιο. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα έβαζα 10-30 μιας και το προτείνει το μανιουαλ και ειναι ολοκαίνουργιο το μοτέρ. Αν αρχίσει και στα τσιμπάει, βλέπεις να σκληραίνει και να σου κανει κόλπα το σασμάν βαλε 10-40 στην επόμενη αλλαγή. Και στο μοτέρ που έχει το αμάξι μου και προτείνει 0-30 και 5-30 το μανιουαλ βάζανε οι 9 στους 10 το 5-30 και ολο λέγανε για θεματακια σε σημεία που το λάδι εχει αντίκτυπο ενω τα ελάχιστα με το 0-30 δούλευαν κομπλέ. Και απο την στιγμή που αμάξι 250 άλογα τουρμπατο με πυρομετρο να φτάνει 800+ βαθμούς δεν "σπάει" τα 0-30 λάδια (μεχρι τα πρώτα 5-7000 χλμ τουλάχιστον) δεν νομίζω το παπί να το κάνει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος Lyricists έγραψε:

Δεν εχει κατι. Στο Supra X και στο Astrea 110 το εχει αυτο το πινακακι. Και για αυτα τα μηχανακια λεει βαλτε 10w30 λαδι.  Στο βιβλιαρακι του GTR δεν εχει κατι. 

Όταν το λάδι φτάσει τους 100 βαθμούς κελσίου, τότε θα σπάσει επειδή η θερμοκρασία του περιβάλλοντος θα είναι υψήλη για το 30αρι...

Το πινακάκι, ειναι μπούσουλας, και εχει πλέον ξεπεραστεί. Τα λιπαντικά εχουν εξελιχθεί σε απίθανο βαθμό, λόγω νομοθεσίας ρύπων και αυξησης ιπποδύναμης στα μοτέρ.

Τα αερόψυκτα 2βάλβιδα που αναφέρεις, εχουν άλλες ανοχές, άλλα διάκενα βαλβίδων, άλλη συμπίεση. Το 10/30 που προτείνει η Honda, δουλεύει σε αυτά μια χαρά, αλλά αλλάζεται συχνότερα.

Το υδροψυκτο 150ρι σου, θα δουλέψει μια χαρά με κάποιο 30ρι λάδι ποιοτικό (και όχι των 6e/lt).

Οι 100°C στο λάδι, ειναι δύσκολο να τους πιάσεις. ΑΝ συμβεί, το λάδι χάνει μεγάλο μέρος των ιδιοτήτων του.  Πρέπει να συνδυαστεί θερμοκρασια περιβάλλοντος ανω των 35°C, υψηλο φορτίο στο μοτέρ, μεγάλο χρονικό όριο λειτουργίας, χαμηλή ταχύτητα , κλπ.  Στο υδροψυκτο μοτέρ, θα εχεις ηδη ενδείξεις υπερθέρμανσης, θα δουλεύει ο ανεμιστήρας υπερωρίες.

Οδηγάμε μοτοσυκλέτες, οχι φορτηγά.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 23/6/2020 at 8:58 ΜΜ, το μέλος Lyricists έγραψε:

εδω παιζουν θερμοκρασιες απο 10°C τον χειμωνα μεχρι 35°C το καλοκαρι. Σε νησι ειμαι. Ολοι μου λενε 10/40 χειμωνα καλοκαιρι... Δεν ξερω τι να κανω

Οπως σου εγραψα φιλε, το μηχανακι ειναι υδροψυκτο, 10/30.  Οταν εμεις σκευτομασταν τι λαδι να βαλουμε, η σχιστοματιδες ειχαν κανει κατι απειρες δοκιμες σε αυτα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εν κατακλείδι, επειδή το μηχανάκι είναι ολοκαίνουργιο θα βάλω 10/30 όπως προτείνει η Honda να νιώθω ότι ξέρεις κάτι; εγώ κάνω το σωστό οπότε όλα καλά. Το μηχανάκι επειδή είμαι σε νησί μαξ μπορεί να κάνω 30χλμ ή να δουλέψει 1 ώρα. Τώρα για το άλλο που λένε ότι προτείνει λάδια για τις θερμοκρασίες που έχει εκεί. Από ότι βλέπω οι θερμοκρασίες σε Μαλαισία, Ινδονησία και Ιαπωνία τώρα το καλοκαίρι είναι περίπου οι ίδιες με της Ελλάδας... Για λάδι κατά 99% θα βάλω τα Silkolene Comp 4. Αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το να δουλέψει 1 ώρα είναι αντικειμενικό. Αν πηγαίνεις σε μια " ευθεία " δεν θα καταλαβαίνει τίποτα. Αν είσαι 1η - 2αρα για μια ώρα θα βράσει...

Γιατί να μην βάλεις το λάδι της honda και να είσαι σίγουρος? Σίγουρα όπως είπε και παραπάνω σχιστομάτιδες θα το έχουν φτιάξει / υπολογίζει αντίστοιχα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Το να δουλέψει 1 ώρα είναι αντικειμενικό. Αν πηγαίνεις σε μια " ευθεία " δεν θα καταλαβαίνει τίποτα. Αν είσαι 1η - 2αρα για μια ώρα θα βράσει...

Γιατί να μην βάλεις το λάδι της honda και να είσαι σίγουρος? Σίγουρα όπως είπε και παραπάνω σχιστομάτιδες θα το έχουν φτιάξει / υπολογίζει αντίστοιχα.

Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο ποιοτικά για την τιμή τους... Όλοι λένε ότι της Honda τα λάδια είναι νερολαδα.. Με τα ίδια λεφτά παίρνω λάδι πολύ ανώτερο με ανώτερες πιστοποιήσεις ανώτερο όνομα στον χώρο του λαδιού, το οποίο έχει εστέρες μέσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είχα ποτέ μου χόντα και ούτε έχω χρησιμοποιήσει το λάδι τους, αλλά μια εταιρία σαν την χόντα ( ούτε βγήκε χθες αλλά αφήνει τα πράγματα στη τύχη τους, φημίζεται για την αξιοπιστία άλλωστε! Ας αφήσουμε τα ηλεκτρονικά απέξω ? ), πιστεύω πως θα έχει καλά λάδια για το μοτέρ, όχι για τον οδηγό... δεν ξέρω αν με πιάνεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στη θεση σου θα εβαζα 10W-40, επειδη η Honda εχει χασει τον μπουσουλα τα τελευταια χρονια, και ειναι η μονη εταιρια που θεωρει οτι το 10w30 κανει για ολα τα μηχανακια που πουλαει, χωρις να εξεταζει καμια αλλη παραμετρο, απλα θελει να ειναι καλυμενη. Επισης θα εβαζα και 100% synthetic, το κοστος ειναι αμελητεο και τα πλεονεκτηματα πολλα.

Τροποποιήθηκε από τον Spiros77

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Στη θεση σου θα εβαζα 10W-40, επειδη η Honda εχει χασει τον μπουσουλα τα τελευταια χρονια, και ειναι η μονη εταιρια που θεωρει οτι το 10w30 κανει για ολα τα μηχανακια που πουλαει, χωρις να εξεταζει καμια αλλη παραμετρο, απλα θελει να ειναι καλυμενη. Επισης θα εβαζα και 100% synthetic, το κοστος ειναι αμελητεο και τα πλεονεκτηματα πολλα.

Ναι όμως ρε συ να σου πω κάτι; Δεν έχω φτιάξει εγώ το μοτέρ οπότε δεν ξέρω τι ανοχές έχει... Τα καινούργια μοτέρ φτιάχνονται με μεγαλύτερη ακρίβεια και στενότερες ανοχές. επίσης σε ολοκαίνουργιο μοτέρ δεν πάει και τόσο η καρδιά μου να βάζω πιο χοντρό λάδι απ ότι προτείνει ο κατασκευαστής. εγώ σκέφτομαι να κάνω καμιά 20αρια χιλιάδες χλμ με 10/30 και μετά να βάλω 10/40...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Lyricists εφόσον το έχεις αποφασίσει, τι το κουράζεις; Βάλε 10W-30 και μια χαρά θα είσαι καλυμμένος. Το προτείνει το εργοστάσιο οπότε όλα καλά!

 

Όσο αφορά στα χοντόλαδα: κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της κάνει εμπορικές συμφωνίες με προμηθευτές και προωθεί συγκεκριμένα αναλώσιμα. Δεν σημαίνει ότι αυτά τα αναλώσιμα (πχ λάδια) είναι μάπα αλλά σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα (και χειρότερα, εννοείται)... Η Honda ΔΕΝ παράγει/συσκευάζει λάδι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε μου γεια σου...Να βαλεις οτι λεει η honda 10w30 jaso ma..Εχω honda vision 2017 εδω και ενα χρονο 3 φορες αλλαγη λαδιων με 10w30 jaso mb 2 φορες honda λαδι μια φορα μοτουλ...Μια χαρα ειναι το hondoλαδο.

Αμα βρισκεις σε καλη τιμη liqui moly να βαλεις αυτο...Πιστευω ειναι απο τα καλυτερα λαδια που κυκλοφορουν  δυστυχως νομιζω δεν βγαζουν με jaso mb που θελει το δικο μου σκουτερακι

10 μηχανικους να ρωτησεις ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρη του ο ενας λεει κανε οτι λεει το μανουαλ ο αλλος λεει ειμαστε ελλαδα βαλε αυτο ο αλλος λεει αλλαξε τα λαδια οταν λεει το μανουαλ ο αλλος λεει αλλαξε τα πιο νωρις ακρη δεν θα βγαλεις...Κανε οτι λεει η HONDA και εισαι οκ.

Απο παπαρολογιες και γνωστες εχουμε χορτασει...Ειχα modenas x cite το πηρα με 35.000 απ οτι ελεγε το μαγαζι μαλλον ειχε τα διπλασια αλλα οκ...του αλλαζα λαδι 10w40(το ελεγε το μανουαλ) απο γνωστες εταιριες καθε 2500χλμ το εδωσα σχεδον με 100.000 χλμ πανω στο κοντερ δεν μου ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα στη μηχανη και δεν εκαιγε ουτε σταγονα λαδι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 46 λεπτά, το μέλος petran3 έγραψε:

Αμα βρισκεις σε καλη τιμη liqui moly να βαλεις αυτο...Πιστευω ειναι απο τα καλυτερα λαδια που κυκλοφορουν  δυστυχως νομιζω δεν βγαζουν με jaso mb που θελει το δικο μου σκουτερακι

 

Η διαφορά jaso ma με mb είναι ότι το ma είναι για τον κινητήρα και για το κιβώτιο ταχυτήτων ενώ το mb είναι μόνο για τον κινητήρα επειδή περιέχει αντιτριβικά πρόσθετα (όπως και τα λάδια τω αυτοκινήτων δλδ) . Αν είναι σωστές οι προδιαγραφές ιξώδους και API , στο σκούτερ στην πραγματικότητα δεν σε νοιάζει αν είναι ma , mb ή αυτοκινητόλαδο .

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να βαλεις το γνησιο λαδι honda 10-30 (αυτο στη φωτο το stavros-2stroker)

το ιδιο βαζω στο cbr 250, ειναι μια χαρα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 1/7/2020 at 4:10 ΜΜ, το μέλος petran3 έγραψε:

10 μηχανικους να ρωτησεις ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρη του ο ενας λεει κανε οτι λεει το μανουαλ ο αλλος λεει ειμαστε ελλαδα βαλε αυτο ο αλλος λεει αλλαξε τα λαδια οταν λεει το μανουαλ ο αλλος λεει αλλαξε τα πιο νωρις ακρη δεν θα βγαλεις...Κανε οτι λεει η HONDA και εισαι οκ.

 

 

Η καθε εταιρια ανα περιοχη δινει και τις αναλογες συστασεις (ομοιως ανα περιοχη δηλαδη κρατος στα υγροψυκτα υπαρχουν και διαφορες σε θερμοστατες-ψυγεια) γιατι αλλο Ρωσια και αλλο Αιγυπτο.

Το καθε μαγαζι ή καθε μαστορας θελει να πουλησει το δικο του για ευνοητους λογους εξ'ου και κατι ''αυτο βαζω στους πελατες μου-με αυτην την εταιρια συνεργαζεται ο κατασκευαστης" κλπ σχολια τα οποια για μενα περνανε αδιαφορα γιατι πχ ο κατασκευαστης μεχρι χτες ειχε συμφωνια με την Valvoline αλλα σημερα υπεγραψε με την Aral κ.ο.κ

Ο χρηστης πρεπει να ψαξει πολυ καλα το θεμα ιδιως αν εχει απαιτησεις απο το μηχανακι του διοτι τα λιπαντικα εχουν εξελιχθει πολυ τα τελευταια χρονια και πλεον βρισκεις στο διαδικτυο πολλες πληροφοριες που συχνα οι εταιριες δεν γραφουν επανω στο ταμπελακι. Ετσι βαση του τι λεει ο κατασκευαστης και μετα τις απαραιτητες συγκρισεις και αφου ληφθουν υποψη καποιοι παραγοντες (αλλο Φλωρινα αλλο Χανια,αλλο χαλαρη βολτα στην πολη αλλο σπορ οδηγηση σε ασφαλτινη ορεινη διαδρομη) προβαινεις στην αγορα και εχεις και το μυαλο σου εκει που λενε δηλαδη οχι αντε το βαλαμε και ορμα.

Εαν δεις οτι το Α ή το Β λιπαντικο ''το παει'' το μηχανακι σου (δεν ακους θορυβους,δεν το καιει πολυ,δεν βλεπεις ρινισματα στην αλλαγη κλπ) συνεχιζεις...και δεν νομιζω να υπαρχει λιπαντικο πχ Yamaha ή Kawasaki διοτι υπαρχουν συνεργαζομενα εργοστασια για λιπαντικα και απλα μπαινει το ''γνησιο'' αυτοκολλητο πχ πως κανει η VW με το G12 της και το πουλα μετα οσο ενα μπουκαλι ουισκυ σε κεντρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...