Jump to content
696Slayer

Ερωτηση πρωταρη. Αν η μιζα δεν δουλευει μπορω να το φτιαξω μονος μου?

Recommended Posts

Σήμερα το πρωί πήγα να βάλω μπρος και :

1ον Όταν γύρισα το κλειδί στην μοτοσυκλέτα μου δεν άναψε τίποτα. (ούτε φώτα, ούτε ο λαμπτήρας της νεκράς)

2ον Η μίζα δεν έδωσε. Ουτε καν έκανε ήχο. Τίποτα. 

Η μοτοσυκλετα ειναι μια Virago Yamaha 125. Μεταχειρισμενη. Ομως της αλλαξα μπαταρία τον χειμωνα που μας περασε. Γιατί είχα ξανά ιστορικό με το να με αφήνει στον δρόμο.

  *δεν ξερω αν παιζει ρολο το οτι προχθές ο αδερφος μου που την οδηγουσε έπαισε σε στροφη, και η μηχανη τον πλακωσε. Και τους δυο καλα τους ειδα. Λιγο ο δεξης μου καθρευτης ξεχαρβαλωθηκε. Μηπως εγινε κατι απο το πεσιμο και δεν παιρνει μπρος? Αφου μετα το πεσιμο την οδηγισα κανονικοτατα μεχρι το σπιτι... ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα δεν ανάβει τίποτα, γιατί να φταίει η μίζα;; Εκτος αν δεν το εξήγησες καλα, κοίτα την ασφάλεια μην είναι καμένη ή την ααφαλειοθήκη μην εχιρι διαλυθεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ανάβει ούτε λαμπάκι, ΑΡΑ;

Άρα ή έχει καεί κάποια κεντρική ασφάλεια που δίνει σε ΟΛΑ ή έχει για κάποιο λόγο αδειάσει η μπαταρία ή έχει κοπεί κάποιο καλώδιο από την πτώση ή βγει κάποιο φις ή έχει φύγει-ξεβιδώσει κάποιος πόλος από την μπαταρία.

Είχες πτώση. Άρα κάτι κουνήθηκε, κάτι τραντάχτηκε, κάτι κόπηκε, κάτι έχει γίνει.

Τσέκαρε τα παραπάνω.

Η κεντρική ασφάλεια, ξέρεις που είναι στο μοτό σου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος 696Slayer έγραψε:

Οχι??

Ομως θα το γκουγκλάρω. 

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν ανάβει ούτε λαμπάκι, ΑΡΑ;

Άρα ή έχει καεί κάποια κεντρική ασφάλεια που δίνει σε ΟΛΑ ή έχει για κάποιο λόγο αδειάσει η μπαταρία ή έχει κοπεί κάποιο καλώδιο από την πτώση ή βγει κάποιο φις ή έχει φύγει-ξεβιδώσει κάποιος πόλος από την μπαταρία.

Είχες πτώση. Άρα κάτι κουνήθηκε, κάτι τραντάχτηκε, κάτι κόπηκε, κάτι έχει γίνει.

Τσέκαρε τα παραπάνω.

Η κεντρική ασφάλεια, ξέρεις που είναι στο μοτό σου;

Ευχαριστω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θα μετρουσα πρωτα την μπαταρια μου με ενα πολυμετρο πριν ψαξω για ασφαλειες κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 27 λεπτά, το μέλος venzinas έγραψε:

Εγω θα μετρουσα πρωτα την μπαταρια μου με ενα πολυμετρο πριν ψαξω για ασφαλειες κλπ

Πολυμετρο. Οκ. Δηλαδη παιζει να εχει προβλημα η μπαταρια παρολο που την άλλαξα.. ?

Τροποποιήθηκε από τον 696Slayer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαλλον οχι, αλλα θα σου χρειαστει ετσι κι αλλιως, αφου εχεις θεματα με τα ηλεκτρικα, για να τσεκαρεις διακοπτες και καλωδια. Δες κανα γιουτουμπ πως χρησιμοποιειται το πολυμετρο για ελεγχο του ηλεκτρικου συστηματος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπαταρια  κλειστου τυπου εχει, η ανοικτου τυπου με υγρα!!!! γιατη αν εχει με υγρα, μπορει με την τουμπα που εφαγε  το μηχανακι να αδιασαν υγρα και να σου κανει προβλημα η μπαταρια. Συν οτι σου εγραψαν τα παιδια .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά τα λες, αλλά πρέπει να εξηγησουμε στο παιδί οτι η μπαταρία με υγρά εχει ένα σωληνάκι αποχέτευσης και η κλειστή δεν έχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξερω αν εχει καμια σημασια, αλλα πριν λιγο δοκιμασα να την βαλω μπρος στην κατηφορα. Πηρε η μιζα, μα μολις σταματησα μου εσβησε η μηχανη και ο λαμπτηρας. Αναγκαστικα θα το παω σε συνεργειο. Δυστηχως εδω στην περιοχη ολα τα "μαστόρια" είναι παρτον εναν και χτυπα τον αλλον. Δεν ενδιαφερονται καν. ? Σας ευχαριστώ που απαντήσατε πάντως??

Τροποποιήθηκε από τον 696Slayer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι πάει να πει ''πηρε η μίζα'' μαζί με το  ''δοκίμασα να το βάλω μπροστά στην κατηφόρα'' ;

Τι ΑΚΡΙΒΩΣ έκανες δηλαδή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως απλός αναγνώστης θα κάνω μια παρατήρηση, από τη στιγμή που δεν έχεις τις ελάχιστες γνώσεις να τσεκάρεις την κεντρική ασφάλεια στο μηχανάκι σου, πως θα φτιάξεις μια (υποτίθεται) χαλασμένη μίζα?

πριν 1 λεπτό, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τι πάει να πει ''πηρε η μίζα'' μαζί με το  ''δοκίμασα να το βάλω μπροστά στην κατηφόρα'' ;

Τι ΑΚΡΙΒΩΣ έκανες δηλαδή;

Πιθανολογώ ότι απλά “γύρισε” το μοτέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τι πάει να πει ''πηρε η μίζα'' μαζί με το  ''δοκίμασα να το βάλω μπροστά στην κατηφόρα'' ;

Τι ΑΚΡΙΒΩΣ έκανες δηλαδή;

1)Γυρισα το κλειδι. 

2)το αφησα να κυλισει. 

3)εβαλα πρωτη. 

4)αφησα τον συμπλεκτη. 

5)πηρε μπρος. 

6)εκανα τον γυρω του τετραγωνου. 

7)σταματησα μπροστα απο το σπιτι μου. 

8)η μηχανη εσβησε μονη της μαζι με ολα τα αλλα. Φωτα λαμπτηρας νεκρας κλπ. Η μηχανη μου ηταν ΝΕ. ΚΡΗ. 

πριν 17 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ως απλός αναγνώστης θα κάνω μια παρατήρηση, από τη στιγμή που δεν έχεις τις ελάχιστες γνώσεις να τσεκάρεις την κεντρική ασφάλεια στο μηχανάκι σου, πως θα φτιάξεις μια (υποτίθεται) χαλασμένη μίζα?

Πιθανολογώ ότι απλά “γύρισε” το μοτέρ.

Με πολυ προσοχη, ιντερνετ, θετικη ενεργεια και μπολικο πίσμα. ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

"Σκαστό" το έβαλες, η μίζα δεν χρειάστηκε να κάνει δουλίτσα!

Μ' αρέσει όμως που είσαι ορεξάτος και γουστάρεις να μάθεις.
Ας το πάμε με μικρά βηματάκια, σιγά-σιγά.

Στο είπανε και τα παλικάρια παραπάνω, για να βγει μια άκρη πρέπει πρώτα να αποκλείσουμε ένα-ένα τα πιθανά αίτια.
Το πρώτο και το πιο εύκολο που πρέπει να ελέγξουμε είναι η "υγεία", η κατάσταση της μπαταρίας.
Το ότι την άλλαξες πρόσφατα δεν λέει τίποτα.
Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν μια μπαταρία να "τα φτύσει", αλλά ας μην το συζητήσουμε προς το παρόν.

Βήμα 1ο:
Τσεκάρεις ότι τα καλώδια στους πόλους της μπαταρίας έχουν καλή επαφή και δεν έφυγε τίποτα με την "σούπα".
Αν δεν έχουν σφίγγεις/στερεώνεις σωστά, γυρίζεις κλειδί, δίνεις μιζιά.
Αν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε προχώρα στο επόμενο βήμα.

Βήμα 2ο:
Δανείζεσαι/αγοράζεις ένα πολύμετρο. (αγόρασε, έστω ένα φθηνό για αρχή, δεν θα το μετανιώσεις, θα σου χρειαστεί πολλές φορές).
Μόλις το βρεις έλα να σου πούμε πώς θα μετρήσεις την τάση της μπαταρίας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος 696Slayer έγραψε:

1)Γυρισα το κλειδι. 

2)το αφησα να κυλισει. 

3)εβαλα πρωτη. 

4)αφησα τον συμπλεκτη. 

5)πηρε μπρος. 

6)εκανα τον γυρω του τετραγωνου. 

7)σταματησα μπροστα απο το σπιτι μου. 

8)η μηχανη εσβησε μονη της μαζι με ολα τα αλλα. Φωτα λαμπτηρας νεκρας κλπ. Η μηχανη μου ηταν ΝΕ. ΚΡΗ. 

Με πολυ προσοχη, ιντερνετ, θετικη ενεργεια και μπολικο πίσμα. ?

Μίζα, είναι ο ηλεκτροκινητήρας που εκκινεί τον βενζινοκινητήρα.

Καταλαβαίνεις ότι η έκφρασή σου ''πήρε η μίζα'' δεν έχει ουδεμία σχέση με την αλληλουχία που περιέγραψες τώρα. Η μίζα σε όλο αυτό, δεν έπαιξε κανέναν ρόλο και δεν έκανε απολύτως τίποτα. Η φράση ''πηρε η μίζα'' σημαίνει ότι η μίζα τόσο καιρό δεν γύρναγε, είχε φάει κάποιο κόλλημα, η μίζα η ίδια λέμε, και ξαφνικά ξεκόλλησε και γύρισε Η ΜΙ ΖΑ.

Η φράση που περιγράφει το πραγματικό αποτέλεσμα που είχες είναι ''πηρε το μοτέρ-ο κινητήρας (μπροστά)''.

Η μηχανή σου είναι ΝΕ ΚΡΗ, γιατί κάποιο ηλεκτρικό κύκλωμα έχει κάπου κοπεί. Έχουν ξεβιδωθεί οι πόλοι της μπαταρίας; Έχει σπάσει εσωτερικά η μπαταρία από την πτώση και δεν δουλεύει πια; Κάποιο άλλο φις; Το φις του ρελέ μίζας; Με την πτώση έγινε κάποια ηλεκτρική επαφή που έκαψε την κεντρική ασφάλεια; Έχει χτυπηθεί κανά καπάκι πηνίων και έχει κόψει καλωδίωση μέσα κάποιο πηνίο και σου αδειάζει μπαταρία; Κάτι από αυτά ή κάτι σαν αυτά έχει γίνει. Θέλει ψάξιμο από άνθρωπο που καταλαβαίνει τι κάνει.

Θα έλεγα να απευθυνθείς σε επαγγελματία ή σε κάποιον γνώστη -πραγματικά γνώστη όμως, όχι κατά φαντασίαν- φίλο σου να σε βοηθήσει. Δυστυχώς μέσω φόρουμ, δεν είμαστε εκεί να βλέπουμε τι κάνει, οπότε δεν μπορούμε ποτέ να ξέρουμε ακριβώς τι έχει πάθει, και οι μαντεψιές κοστίζουν σε χρόνο, κόπο και κάποιες φορές χρήμα.

 

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μίζα, είναι ο ηλεκτροκινητήρας που εκκινεί τον βενζινοκινητήρα.

Καταλαβαίνεις ότι η έκφρασή σου ''πήρε η μίζα'' δεν έχει ουδεμία σχέση με την αλληλουχία που περιέγραψες τώρα. Η μίζα σε όλο αυτό, δεν έπαιξε κανέναν ρόλο και δεν έκανε απολύτως τίποτα. Η φράση ''πηρε η μίζα'' σημαίνει ότι η μίζα τόσο καιρό δεν γύρναγε, είχε φάει κάποιο κόλλημα, η μίζα η ίδια λέμε, και ξαφνικά ξεκόλλησε και γύρισε Η ΜΙ ΖΑ.

Η φράση που περιγράφει το πραγματικό αποτέλεσμα που είχες είναι ''πηρε το μοτέρ-ο κινητήρας (μπροστά)''.

Η μηχανή σου είναι ΝΕ ΚΡΗ, γιατί κάποιο ηλεκτρικό κύκλωμα έχει κάπου κοπεί. Έχουν ξεβιδωθεί οι πόλοι της μπαταρίας; Έχει σπάσει εσωτερικά η μπαταρία από την πτώση και δεν δουλεύει πια; Κάποιο άλλο φις; Το φις του ρελέ μίζας; Με την πτώση έγινε κάποια ηλεκτρική επαφή που έκαψε την κεντρική ασφάλεια; Έχει χτυπηθεί κανά καπάκι πηνίων και έχει κόψει καλωδίωση μέσα κάποιο πηνίο και σου αδειάζει μπαταρία; Κάτι από αυτά ή κάτι σαν αυτά έχει γίνει. Θέλει ψάξιμο από άνθρωπο που καταλαβαίνει τι κάνει.

Θα έλεγα να απευθυνθείς σε επαγγελματία ή σε κάποιον γνώστη -πραγματικά γνώστη όμως, όχι κατά φαντασίαν- φίλο σου να σε βοηθήσει. Δυστυχώς μέσω φόρουμ, δεν είμαστε εκεί να βλέπουμε τι κάνει, οπότε δεν μπορούμε ποτέ να ξέρουμε ακριβώς τι έχει πάθει, και οι μαντεψιές κοστίζουν σε χρόνο, κόπο και κάποιες φορές χρήμα.

 

 

 

 

 

Σορυ αν εκφράζομαι λάθος. Τώρα μπαίνω στο τρυπακι των μηχανικων. Ότι ξερω μεχρι τωρα το εμαθα μόνος μου. Δεν εχω κανεναν στον κοινωνικό κυκλο μου που να ασχολειτε εστω και λιγάκι με : μηχανες, μηχανικα, μηχανολογικά κλπ. Φοβαμαι οτι αν συνεχιζω να μιλαω θα ακουσετεκαι και αλλα κουφά από μένα. Ζητω συγνωμη απο τωρα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To No1 εφόδιο για να μάθεις 5 χρήσιμα (σχετικά με το αντικείμενο) πράγματα είναι η απλή λογική , κάτι που παραβλέπει πολύς κόσμος αυτή την εποχή  . πχ κάτι επίκαιρο ,  σήμερα τα παιδιά στις πανελλαδικές έγραφαν πληροφορική (η πρώην ΑΕΠΠ)  ένα μάθημα πολύ χαμηλότερης δυσκολίας σε σχέση με τα υπόλοιπα που χρειάζεται λίγο διάβασμα , μαθηματικά δημοτικού και λογική σκέψη , με κάποιο τρόπο αρκετοί μαθητές γράφουν ακόμα και χειρότερα από ότι στα μαθηματικά παρόλο την τεράστια διαφορά στην δυσκολία. Γιατί ; για μένα  επειδή πιστεύουν πώς όλα είναι ή "παπαγαλία" ή πολύ περίπλοκα .

Γιατί τα γράφω τα από πάνω και ποια είναι η εφαρμογή στο θέμα μας ; Επιστράτευσε την λογική σου και μάθε πρώτα τα βασικά , προφανώς δεν μπορείς να επισκευάσεις κάτι που δεν ξέρεις : τι είναι ,τι κάνει και αν/πώς λειτουργεί  .Για ότι δεν ξέρεις ρωτάς ή βρίσκεις (κυρίως αν τα πηγαίνεις καλά με τα αγγλικά υπάρχει πολύ υλικό).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 24/6/2020 at 3:40 ΜΜ, το μέλος Canardo έγραψε:

"Σκαστό" το έβαλες, η μίζα δεν χρειάστηκε να κάνει δουλίτσα!

Μ' αρέσει όμως που είσαι ορεξάτος και γουστάρεις να μάθεις.
Ας το πάμε με μικρά βηματάκια, σιγά-σιγά.

Στο είπανε και τα παλικάρια παραπάνω, για να βγει μια άκρη πρέπει πρώτα να αποκλείσουμε ένα-ένα τα πιθανά αίτια.
Το πρώτο και το πιο εύκολο που πρέπει να ελέγξουμε είναι η "υγεία", η κατάσταση της μπαταρίας.
Το ότι την άλλαξες πρόσφατα δεν λέει τίποτα.
Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν μια μπαταρία να "τα φτύσει", αλλά ας μην το συζητήσουμε προς το παρόν.

Βήμα 1ο:
Τσεκάρεις ότι τα καλώδια στους πόλους της μπαταρίας έχουν καλή επαφή και δεν έφυγε τίποτα με την "σούπα".
Αν δεν έχουν σφίγγεις/στερεώνεις σωστά, γυρίζεις κλειδί, δίνεις μιζιά.
Αν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε προχώρα στο επόμενο βήμα.

Βήμα 2ο:
Δανείζεσαι/αγοράζεις ένα πολύμετρο. (αγόρασε, έστω ένα φθηνό για αρχή, δεν θα το μετανιώσεις, θα σου χρειαστεί πολλές φορές).
Μόλις το βρεις έλα να σου πούμε πώς θα μετρήσεις την τάση της μπαταρίας.

Σημερα, ηρθε ενας φιλος μου τσοπερας , να μου κανει εκπληξη, και με ρωτησε για το μηχανακι μου,του ειπα το και το, και το ανελαβε επιτοπου. Κουβαλουσε μαζι του τα παντα, και πολυμετρο, και αλεν και καλωδια για ρευμα.. Κινητο συνεργειο ο τυπος! Τελος παντων.. Τα ξεβοδωσαμε ολα μαζι, να μην τα πολυλογω, η μπαταρια μου ητανε αδεια. Οι αναφλεκτιρες μου καμμενοι και οι δυο, το καρμπιλατερ βουλωμενο, και το συγκεκριμενο μηχανακι ειχε να αλλαξει λαδια εδω και πεντε χρονια να πουμε! Στην ουσια τπυ εκανε σερβις. Μας πηρε ολη μερα. Πρωτα μετρισε την μπαταρια με πολυμετρο. Επειτα συνδεσε τους πολους της με το αμαξι του, η μηχανη δουλεψε κανονικα, αρα το θεμα ηταν συγουρα της μπαταριας. Επειτα ξεβιδωσε το καρμπιλατερ, το οποιο μου ειπε να μην το αγγειζω εγω γιατι ειμαι πρωταρης, το ξεβουλωσε, το επλυνε και το εβαλε στην θεση του. Σειρα ειχαν τα λαδια της μηχανης τα οποια για να τα αλλαξει πρωτα εβαλε ενα υγρο στην μηχανη και την αφησε στο ρελαντι για κανα πενταλεπτο, καθαρισαν τα παντα εσωτερικα(στην εποχη του μου ειπε δεν ειχαν τετοιο πράμα, καθαριστικό?) φυσικα το λαδι βγηκε καταμαυρο στο τελος.. Και μου εβαλε καινουριο. Μου εδειξε το τζαμακι που υπαρχει για να βλεπω την σταθμη των λαδιων! Οταν ειχαμε πλεον στην κατοχη μας τα καινουρια μπουζι και την μπαταρια τα εβαλε και αυτα(το ενα μπουζι το βιδωσα μονος μου?) Τελος, βιδωσε καλυτερα "εκεινο το σοδερενιο πραγμα που σκεπαζει την αλυσιδα μεχρι ενα σημειο, λιγο πριν να φτασει η αλυσιδα την πισω ροδα" γιατι μου ξεχαρβαλονοταν συνεχεια?. Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ την εβαλα μπρος!!! ΑΑΑΛΛΟΣ ΗΧΟΣ. τρομαξα, νομιζα απεκτισα αλλη μηχανη! Καλα, εννοητε σε δευτερεπτα εγινα καπνος. Για να την τεσταρω την πηγα απο ανηφορες, απο στροφες, την πηγαινα πολυ σιγα, μετα ξανα γρηγορα, καποια φαση σε μια μεγαλη ευθια που εχουμε εδω, εδωσα γκαζι τερμα και γιαορωτη φορα επιασα τα 125 χλμ!! 

  Το λοιπον, εμαθα και σημειωσα οσα περισσοτερα πραγματα μπορουσα, εκανα λιστα με εργαλεια και μαραφετια που πρεπει να παρω, ειδικα αν θελω να ασχολειθω με τον κλαδο της μηχανικης.... Που θελω. 

   Ελπιζω το επομενο σερβις να το κανω μονος μου. Και να το κανω σωστα. 

Σας ευχαριστω ολους πολυ που ενδιαφερθικατε και απαντήσατε στις ερωτησεις μου! ??Μακάρι μια μέρα να φτάσω το επίπεδό σας.

Σοβαρά. Τα λέμε! 

Την 24/6/2020 at 3:40 ΜΜ, το μέλος Canardo έγραψε:

"Σκαστό" το έβαλες, η μίζα δεν χρειάστηκε να κάνει δουλίτσα!

Μ' αρέσει όμως που είσαι ορεξάτος και γουστάρεις να μάθεις.
Ας το πάμε με μικρά βηματάκια, σιγά-σιγά.

Στο είπανε και τα παλικάρια παραπάνω, για να βγει μια άκρη πρέπει πρώτα να αποκλείσουμε ένα-ένα τα πιθανά αίτια.
Το πρώτο και το πιο εύκολο που πρέπει να ελέγξουμε είναι η "υγεία", η κατάσταση της μπαταρίας.
Το ότι την άλλαξες πρόσφατα δεν λέει τίποτα.
Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν μια μπαταρία να "τα φτύσει", αλλά ας μην το συζητήσουμε προς το παρόν.

Βήμα 1ο:
Τσεκάρεις ότι τα καλώδια στους πόλους της μπαταρίας έχουν καλή επαφή και δεν έφυγε τίποτα με την "σούπα".
Αν δεν έχουν σφίγγεις/στερεώνεις σωστά, γυρίζεις κλειδί, δίνεις μιζιά.
Αν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε προχώρα στο επόμενο βήμα.

Βήμα 2ο:
Δανείζεσαι/αγοράζεις ένα πολύμετρο. (αγόρασε, έστω ένα φθηνό για αρχή, δεν θα το μετανιώσεις, θα σου χρειαστεί πολλές φορές).
Μόλις το βρεις έλα να σου πούμε πώς θα μετρήσεις την 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...