Jump to content
dimrap

Αγορά πρώτης μηχανής

Recommended Posts

Καλησπέρα στο φόρουμ...Σαν νέος και εγώ στο χώρο της μοτοσυκλέτας ψάχνω βοήθεια στην αγορά της πρώτης μηχανής...Με δίπλωμα Α2 και για χρήση commuter με δυνατότητα ημερήσιων ταξιδιών έχω δει τα εξής γυμνά(μόνο για γυμνά ενδιαφερόμαι) και θα ήθελα την συμβουλή σας..Αν κάποιος είναι και χρήστης ακόμη καλύτερα..Οι μηχανές είναι:1)Bmw G 310 R 2) KAWASAKI Z 400 3) YAMAHA MT 03 4)HONDA CB500F όλα του '20.Να σημειώσω εδώ ότι έχω δει και έχω κάτσει μόνο στα 2 ενώ στα άλλα όχι (στο Κάβο και στο μτ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαλημέρα φίλε μου!

Θα απέκλεια από τη λίστα το BMW και θα άφηνα τα τρία γιαπωνέζικα με προτεραιότητα στο CB και στο Z ?

Αν τελικά επιλέξεις Z400, πηγαίνεις αναγκαστικά για καινούριο... δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε μεταχειρισμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και τα τρία ιαπωνικά είναι πολύ καλά, το BMW με τίποτα. "Αν ήμουν εγώ ", θα έπαιρνα το Yamaha λόγω τιμής κι εμφάνισης,  εσύ πάρε όμως όποιο σου αρέσει περισσότερο. Αν θες και κάποια εναλλακτική λύση, αυτή είναι το Benelli 302 S.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Yamaha επειδή πήγα και το είδα είναι όντως πολύ δυνατό... διάολος.. αλλά με χαλάει πολύ σχεδιαστικά μπροστά...σε αντίθεση με το καβασακι το πράσινο που είδα επίσης... θέλω αλλά να δω και το cb από κοντά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aν ψάχνεις δυναμη και επιδόσεις καλύτερα κοιτα προς KTM Duke 390.

Δες και το θεμα για το 390 εντος του φορουμ εχει αρκετες πληροφοριες.

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε έχω δει και το δούκα αλλά όσο μηχαναρος είναι τόσο με χαλάει σχεδιαστικά (προσωπικά σαν καγκουρομηχανο μου μοιάζει)και μονοκύλινδρο οπότε για ταξίδια δεν θα βολεύει...Σου ξαναλέω είναι φοβερό εργαλείο αλλά όχι όμορφο για μένα και για άλλη χρήση.. Σέ ευχαριστώ πάντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απότι βλέπω έχουν και μια διαφορά 800 ευρώ περίπου η οποία έχει μια σημαντική διαφορά στην τιμή.

Από εμένα mt, όχι για την εμφάνισή του. Αξιόπιστο, οικονομικό και έχει το γκαζάκι του ( έχει δοκιμαστεί από αρκετά άτομα αυτά τα χρόνια ).

Το z ενώ έχει ωραίο μουτράκι μου τα χαλάει στο καντράν ( versys 650 - z 650 έρχονται και σε αυτά τα κυβικά τώρα.... ). Ακόμη δεν έχει δουλευτεί και ως σύνολο για να δούμε αν και που βγάζει κάποιο κουσούρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεταξύ των 2 που κατέληξες (Honda-Kawasaki) πάρε όποιο σε βολεύει καλύτερα στη θέση οδήγησης και σου αρέσει καλύτερα οπτικά. Είναι ισοδύναμα , στην ίδια κατηγορία (Α2 για αρχάριους), δεν είναι πιεσμένα για δύναμη, και τα δίνεις εύκολα σε 2 χρόνια που θα τα βαρεθείς και θα θέλεις κάτι πιο δυνατό. Εγω πχ θα έπαιρνα το Ζ γιατί μου αρέσει το πλαίσιο-χωροδικτύωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος dimrap έγραψε:

 Ποιο από τα 2 έχει καλύτερη,πιο βολική θέση συνεπιβάτη?

Το Honda νομίζω. Είναι προσανατολισμένο περισσότερο προς την άνεση, ενώ το Kawasaki είναι ας πούμε πιο "αθλητικό".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 14/6/2020 at 12:38 ΠΜ, το μέλος dimrap έγραψε:

Καλησπέρα στο φόρουμ...Σαν νέος και εγώ στο χώρο της μοτοσυκλέτας ψάχνω βοήθεια στην αγορά της πρώτης μηχανής...Με δίπλωμα Α2 και για χρήση commuter με δυνατότητα ημερήσιων ταξιδιών έχω δει τα εξής γυμνά(μόνο για γυμνά ενδιαφερόμαι) και θα ήθελα την συμβουλή σας..Αν κάποιος είναι και χρήστης ακόμη καλύτερα..Οι μηχανές είναι:1)Bmw G 310 R 2) KAWASAKI Z 400 3) YAMAHA MT 03 4)HONDA CB500F όλα του '20.Να σημειώσω εδώ ότι έχω δει και έχω κάτσει μόνο στα 2 ενώ στα άλλα όχι (στο Κάβο και στο μτ).

Ποιο Κάβο ? Κάβο Ντόρο ? ?

BMW G310 για μούρη, Kawasaki Z400 γιατί είναι η χρυσή τομή , Yamaha MT-03 για σχεδίαση ,ευκολία,κλιμακωτή απόδοση , Honda CB500F ως το πιο άνετο και για λίγο παραέξω απο αυτά που θες.

Απλά αν γράφεις πολύ χιλιόμετρο , αργά ή γρήγορα, θα αρχίσεις να θες ησυχία και άνεση, άρα πιο αεροδυναμικό κράνος , φέρινγκ , περισσότερο υλικό στη σέλα.

Μήπως να δοκίμαζες και κάνα Versys 300 / Honda CB 500 X  πριν καταλήξεις ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

On-off για αστική μετακίνηση φίλε μου αποκλείεται! Δεν θέλω ούτε ζελατίνες ούτε φερινγκ μέσα στην πόλη..και για λίγα ταξίδια ανά διαστήματα δεν είναι λόγος αγοράς... Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το στιλ... είμαι naked fan χρόνια τώρα...αν καί όταν το βαρεθω πιθανόν να σκεφτώ τα παραπάνω.. μέχρι τότε ούτε κάν τα συζητάω... οπότε το ερώτημα μου εξακολουθεί: Ζ 400 ή honda cb500f?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις το ερώτημα για σένα.

Οδήγησε τα και πάντα όρθιος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφόσον είσαι ήδη στο φάσμα των 6.000€ και λες για Α2 ( σε 2 χρόνια θα μπορείς να έχεις σίγουρα Α στα χέρια σου ανεξαρτήτου ηλικίας )....

Κοιτάς για γυμνό και μόνο οπότε το θέμα άνεση" το αφήνουμε λίγο στην "άκρη". Γιατί δεν κάθεσαι λίγο παραπίσω ( αν δεν... ) και να πας στο mt07?

Το παίρνεις με τον περιοριστή για Α2 και όταν με το καλό βγάλεις το Α το αλλάζεις.

Οι ανέσεις είναι λίγο πολύ ίδιες ( θα πήγαινα πάλι στο yamaha ).

Μεταξύ των 2 αν μπορείς να αντέξεις τα 700€ που είναι η διαφορά σου ( εφόσον έχεις τα 6.000 δεν είναι και πολύ μακριά ) δεν βρίσκω έναν λόγο να πας στο honda. Εκτός αν θες τόσο την φτερούγα...

 

Για το Ζ400 δεν μπορώ να κάτι, έτυχε να κάτσω σε z250sl ( απλά τρόμαξα ) και z300 ( πιο ανθρώπινα τα πράγματα ). Πολύ "γυμνό" για εμένα και με σέλα που δεν πας ούτε μέχρι το περίπτερο ( δεν συζητάω για συνεπιβάτη ) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όλη η mt σειρά  με χαλάει πολύ σχεδιαστικά όσο καλή και αξιόπιστη και αν θεωρείται.. έκατσα πληροφοριακά να σου πω στο mt 03 και είναι ήταν καλό από άνεση και φυσικά πολύ δυνατό...με χαλάει πολύ μπροστά η μούρη... μου αρέσει πολύ να γουστάρω όταν βλέπω το μηχανάκι μου...(προσωπική άποψη)..και επειδή πάω για Α2 μέχρι να γίνει η ανανέωση σε Α φαντάζομαι θα πάρει κάποιο χρόνο... ξεκινάς με το z 400 η το honda ή οποιοδήποτε άλλο σε α2 και μετά πηγαίνεις στο απεριόριστο σε όποιο θες....και αφού ανέφερες στη κατηγορία αυτή το mt 07 , σου λέω ότι τό νέο honda cb650r είναι ότι καλύτερο στην κατηγορία αυτή... τετρακύλινδρο, χαμηλό σχετικά,με traction control και 94 γιατί να μην πας σε αυτό αλλά στο mt?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 29 λεπτά, το μέλος dimrap έγραψε:

Όλη η mt σειρά  με χαλάει πολύ σχεδιαστικά όσο καλή και αξιόπιστη και αν θεωρείται.. έκατσα πληροφοριακά να σου πω στο mt 03 και είναι ήταν καλό από άνεση και φυσικά πολύ δυνατό...με χαλάει πολύ μπροστά η μούρη... μου αρέσει πολύ να γουστάρω όταν βλέπω το μηχανάκι μου...(προσωπική άποψη)..και επειδή πάω για Α2 μέχρι να γίνει η ανανέωση σε Α φαντάζομαι θα πάρει κάποιο χρόνο... ξεκινάς με το z 400 η το honda ή οποιοδήποτε άλλο σε α2 και μετά πηγαίνεις στο απεριόριστο σε όποιο θες....και αφού ανέφερες στη κατηγορία αυτή το mt 07 , σου λέω ότι τό νέο honda cb650r είναι ότι καλύτερο στην κατηγορία αυτή... τετρακύλινδρο, χαμηλό σχετικά,με traction control και 94 γιατί να μην πας σε αυτό αλλά στο mt?

Αν είναι να πάρεις γυμνό γιατί να πάρεις τετρακύλινδρο; Είναι ωραίο παιχνίδι για την πόλη το mt07 αν είσαι ο Ταρζάν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν θα απαντήσω στο ίδιο στυλ γιατί πολύ απλά φαίνεται πως δεν έχεις ξεκαθαρίσει με τον εαυτό σου ένα απλό πράγμα. Ξέρεις τι ζητάς?

Βάζεις ένα target price στα 6.000€ ( που δεν είναι καθόλου άσχημο για νέο αναβάτη και Α2 κατηγορία ). 

Καταρχάς από τα 6.000 στα 6.800 είναι "μικρή" η διαφορά.... αν πας στα 8.000 αλλάζεις ολόκληρη κατηγορία!

Μην ξεχνάμε πως το cb δεν βγαίνει για Α2.

Ενώ λες πως θέλεις "για χρήση commuter με δυνατότητα ημερήσιων ταξιδιών" πετάς ως καλύτερη επιλογή ένα -> Τετρακύλινδρο γυμνό που βγάζει το νεύρο στα μεσαία και μετά, καταπίνει και την μάνικα στο πρατήριο σε σχέση το κάθε δικύλινδρο. Πολύ πιο ακριβά service κλπ κλπ....

ΖΥΓΑΡΙΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ 40Χ19Χ61ΕΚ. ESPIEL ABO217

Ζύγιασε λίγο καλύτερα αυτά που θέλεις, θα σε βοηθήσει πάρα πολύ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανάφερα το 650 r ως εναλλακτική του mt 07. Δεν σου είπα ότι θα το πάρω.Επισης το cb 500f είναι κατηγορίας α2 σίγουρα... εγώ επειδή δεν είμαι έμπειρος οδηγός θέλω κάτι πιο μικρό μέχρι να πάω στο mt 07 η άλλο αντίστοιχων κυβικών... Δεν νομίζω ότι είναι για αρχάριο ένα 700αρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος dimrap έγραψε:

Ανάφερα το 650 r ως εναλλακτική του mt 07. Δεν σου είπα ότι θα το πάρω.Επισης το cb 500f είναι κατηγορίας α2 σίγουρα... εγώ επειδή δεν είμαι έμπειρος οδηγός θέλω κάτι πιο μικρό μέχρι να πάω στο mt 07 η άλλο αντίστοιχων κυβικών... Δεν νομίζω ότι είναι για αρχάριο ένα 700αρι

πάρε το mt07 ΜΕ περιοριστή που είναι ότι πρέπει για αρχάριο. Μετά όταν νιώσεις έτοιμος, βγάλε τον περιοριστή βάλε και ένα σετ ελατήρια στην ανάρτηση και είσαι έτοιμος πάλι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...