basstard 170 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2020 Καλησπέρα, έχω καταλήξει μεταξύ των 2 αυτών μοτοσυκλετών για την επόμενη μου μηχανή. Τείνω προς την Καβα γιατί μ' αρέσει απλά περισσότερο, υπ' όψιν δεν είναι 636, ανήκει στις χρονιές που το γύρισε η Καβα στα 599 για να μην φτιάχνει ξεχωριστό αγωνιστικό μοτέρ αφού τα 636 απαγορεύονται στα SS600 πρωταθλήματα. Το CBR ωστόσο είναι ελαφρύτερο και με καλύτερες ροπές χαμηλά. Πιο γρήγορη γεωμετρία επίσης, αν και διάβασα (και είδα) εξαιρετικά πράγματα για το στρίψιμο της Καβα. Ίσως όμως έχει καλύτερο turn-in το Honda βάσει χαρακτηριστικών. Φρένα υπερτερεί μάλλον το Καβα που επίσης είναι και το μοναδικό της χρονιάς με μονόδρομο. Δυστυχώς βάρυνε λίγο αδικαιολόγητα, παραμένοντας βέβαια σε ανταγωνιστικά νούμερα. Ενδεικτικά αναφέρω επίσημα νούμερα στεγνού βάρους: 154 το Honda, 167 το Kawasaki. Το Daytona 2006-2008 ήταν στα 166 στεγνό για να έχετε μέτρο σύγκρισης και με άλλες μηχανές πλην των 2 αυτών. Χωρίς να είστε biased προς κάποια εταιρία -αν γίνεται- και έχοντας οδηγική εμπειρία από τουλάχιστον ένα εκ των δύο, ποιο θα επιλέγατε? Έμεινα απόλυτα εντυπωσιασμένος πάντως απ'την ποιότητα κατασκευής της Καβα, μου φάνηκε ανώτερη του Honda και γενικά αυτά τα 2 αρκετά ανώτερα των υπολοίπων 3 SS600 (Yamaha-Suzuki-Triumph) σε ποιότητα υλικών-βαφών. Δυστυχώς το test ride και των 2 ήταν σε εξαιρετικά χαλαρούς ρυθμούς, για να καταλάβω το πως αποδίδουν τα μοτέρ τους, φρένα, συμπεριφορά στις στροφές κλπ. Και στα 2 κούμπωσα όμορφα, στην Καβα τεντώνεις τα χέρια λίγο παραπάνω αλλά είναι πιο άνετη στα πόδια και γενικά ελαφρώς χαμηλότερη. Πίστα θα μπει όποιο κι αν πάρω αλλά προφανώς θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο δρόμο. Hit me! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.279 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2020 Νομίζω έχεις ήδη αποφασίσει αν κρίνω από το κείμενό σου. Αν λοιπόν τεχνικά καλύπτεσαι περισσότερο από το ZX και επιπλέον (βασικό) σου αρέσει περισσότερο, δε χωρούν πολλά πολλά. Αυτό που θα σου πρότεινα να κάνεις είναι το εξής: να βρεις τα 2 καλυτερα μηχανάκια (kawa/honda) που σε καλύπτουν σε κόστος και κατάσταση. Και τότε να ζυγίσεις ΚΑΙ την μεταξύ τους σύγκριση σε κατάσταση. Οπότε να έχεις πλήρη εικόνα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 231 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2020 Για το honda μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε η γραμμικότητα του κινητήρα (σε σχέση με το gsxr μου) και πως ένιωσα οικεία από το πρώτο σέσσιον μαζί του. Το μηχανάκι είχε αρκετά αλλαγμένα περιφερειακά, οπότε δε μπορώ να κρίνω φρένα, αναρτήσεις και στήσιμο. Το kawa δεν το έχω οδηγήσει. Τα φρένα αναβαθμίζονται πολύ εύκολα και φτηνά, οπότε δε θα τους έδινα βάρος στην αξιολόγηση. Αν δεν είχες προτίμηση σε εμφάνιση, θα πρότεινα να πάρεις αυτό που θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση + καλύτερη προίκα, αλλά εφόσον σου αρέσει περισσότερο το kawa, όρμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2020 μιλαμε και στα 2 για 07-08? ποιο φιλικο το cbr (μοτερ, πλαισιο, φρενο κτλ), υστερει αρκετα σε δυναμη ομως, αλλα θα σου αρεσει περισσοτερο αν εισαι αρχαριος (και αργοτερα βεβαια). περισσοτερο πολεμικη θεση οδηγησης το zx (εισαι "μεσα" στο μηχανακι και οχι "πανω" οπως στο cbr). τα καλυτερα στοκ φρενα της κατηγοριας του. μη κοιτας να νουμερα γενικα (αλογα, βαρος κτλ). παρε οποιο σου αρεσει εμφανησιακα και βρεις σε καλυτερη κατασταση. να τα ελεγχξεις ολα πριν παρεις το οποιοδηποτε, 30-40ευρω σε ενα μηχανικο θα σε γλυτωσουν απο 1000αρικα. μην αγορασεις το 1ο που θα βρεις, πηγαινε δες οσα περισσοτερα μπορεις. τσεκαρε ιδιοκτητες, και αποφασισε με ηρεμια... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες