Jump to content
A-nik-i

Μοτοσυκλετιστικά Podcasts/Youtube channels

Recommended Posts

Ασχολείστε καθόλου με podcasts; Είναι ένα μέσο που έχει πέραση τα τελευταία χρόνια και σε πολλές περιπτώσεις έρχεται να αντικαταστήσει το ραδιόφωνο για κάποιους, προσωπικά είπα να του δώσω μια ευκαιρία καθότι είμαι πολύ ραδιοφωνάκιας. Ό,τι ενδιαφέρον και να έχεις, το πιθανότερο είναι πως μπορείς να βρεις ένα podcast σχετικά με αυτό. Είναι εύκολο γενικά να έχεις πρόσβαση σε αυτά (εγώ ας πούμε βρήκα όσα βρήκα στο Spotify, αλλά υπάρχουν και άλλα μέσα) αν και ο κύριος όγκος είναι στα αγγλικά, οπότε ίσως δυσκολέψει κάποιους.

Έτσι λοιπόν ψιλοέψαξα εχθές μη βρω καμιά πρόταση για κανένα podcast που αξίζει να έχω στο background και βρήκα κυρίως τα: Cleveland Moto, Adventure Rider Radio, Motorcycle & Misfits και το Highside/Lowside (το μόνο που ξεκίνησα να ακούω, καθότι είναι του Revzilla τους οποίους και παρακολουθώ).

Έλεγα σε αυτό το θέμα να κάνουμε έτσι προτάσεις για podcasts ή και κανάλια στο Youtube (αν συμφωνούν οι συντονιστές, αλλιώς ας διορθωθεί και ο τίτλος) τα οποία παρακολουθούμε και έχουν μοτοσυκλετιστικό περιεχόμενο.

Από Youtube, μακράν του δεύτερου το αγαπημένο μου κανάλι είναι το καναδικό Fortnine και έπονται τα: The Missenden Flyer, Nothing to Prove (μεσήλικες από Αγγλία και Γερμανία αντίστοιχα που κάνουν κανένα test-ride ή προτάσεις εξοπλισμού), Motorcyclist Magazine (όπου ήταν για μεγάλο διάστημα οι Zack Courts και Ari Henning αλλά αποχώρησαν), Revzilla και DriveMag Riders (που είναι κάπου εδώ στα Βαλκάνια, αλλά δε θυμάμαι πού)

edit: Ελληνικά κανάλια δε γράφω, διότι σχετίζονται και με καταστήματα και περιοδικά κλπ οπότε να μην κάνω διαφήμιση

Τροποποιήθηκε από τον A-nik-i

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

+1 για Fortnine και Missenden.

Εγώ ψιλοπαρακολουθώ 44 TeethDave Moss Tuning και MotoJitsu.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

fortnine, 44teeth, mcn,και κανένα mc comute , mc garage από το Motorcyclist Magazine

Απο μπρααπ Querly(τουμπανοι) και λιγο supermotofools

o zack και ο Αρι παντως πήγαν στο revzilla.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

+1 για Fortnine και Missenden.

Εγώ ψιλοπαρακολουθώ 44 TeethDave Moss Tuning και MotoJitsu.

Ξέρω τους 44Teeth αλλα παρακολουθώ σπάνια οπότε δεν το έγραψα. Τα δύο τελευταία όμως δεν τα γνώριζα και με τράβηξαν αρκετά!

πριν 2 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

fortnine, 44teeth, mcn,και κανένα mc comute , mc garage από το Motorcyclist Magazine

Απο μπρααπ Querly(τουμπανοι) και λιγο supermotofools

o zack και ο Αρι παντως πήγαν στο revzilla.

Querly παρακολουθούσα "φανατικά" (είχα φτιάξει και ολόκληρο playlist μόνο από τα τραγούδια που έβαζε στα βίντεο) αλλά πλέον ψάχνω πιο πληροφοριακό περιεχόμενο. Όσο το θυμάμαι όμως, είχαν πολύ ωραίο στυλ. Για Zack & Ari όντως κάτι τσίμπησα τις τελευταίες μέρες στο Revzilla

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Ξέρω τους 44Teeth αλλα παρακολουθώ σπάνια οπότε δεν το έγραψα. Τα δύο τελευταία όμως δεν τα γνώριζα και με τράβηξαν αρκετά!

Querly παρακολουθούσα "φανατικά" (είχα φτιάξει και ολόκληρο playlist μόνο από τα τραγούδια που έβαζε στα βίντεο) αλλά πλέον ψάχνω πιο πληροφοριακό περιεχόμενο. Όσο το θυμάμαι όμως, είχαν πολύ ωραίο στυλ. Για Zack & Ari όντως κάτι τσίμπησα τις τελευταίες μέρες στο Revzilla

Ειναι ταυτότητα στο στόμα κάποια βιντεο τους , A και ξεχασα να αναφέρω τους αλλους τρελακιδες που βλέπω στο enduro kex..!!

  όποτε τους βλέπω σκεφτομαι στο τελος του βιντεο ,αγγελία  πωλείται .... απο χομπίστα μόνο ερασιτεχνική χρηση κτλπ:grin:

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 6/9/2020 at 3:23 ΜΜ, το μέλος A-nik-i έγραψε:

[.......................] Για Zack & Ari όντως κάτι τσίμπησα τις τελευταίες μέρες στο Revzilla

Και το σχετικό τρέιλερ
https://www.youtube.com/watch?v=Rac7KxhIahA

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 09/06/2020 at 10:49 ΠΜ, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

+1 για Fortnine και Missenden.

Εγώ ψιλοπαρακολουθώ 44 TeethDave Moss Tuning και MotoJitsu.

-1 για fortnine και -1 για Missenden

και τα δυο λένε ότι τους βολεύει για κλικς, αποδεδειγμένα. Ειδικά ο Missenden έχει δάχτυλο στο μέλι ( BMW, toro adventure κλπ) ο Bryan τώρα τελευταία στο επεισόδιο για το 1250 GS  στρεβλωσε αλήθειες σε τραγικό σημείο. Παρόλα αυτά τα κλικς βροχή!
το fortnine είναι σαφως πιο διασκεδαστικό αλλά και τα δυο είναι επιχειρήσεις εισοδήματος. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Osprio έγραψε:

-1 για fortnine και -1 για Missenden

και τα δυο λένε ότι τους βολεύει για κλικς, αποδεδειγμένα. Ειδικά ο Missenden έχει δάχτυλο στο μέλι ( BMW, toro adventure κλπ) ο Bryan τώρα τελευταία στο επεισόδιο για το 1250 GS  στρεβλωσε αλήθειες σε τραγικό σημείο. Παρόλα αυτά τα κλικς βροχή!
το fortnine είναι σαφως πιο διασκεδαστικό αλλά και τα δυο είναι επιχειρήσεις εισοδήματος. 

Eπειδή εχω δει το βιντεο , αλλα δεν ξερω για το φρεσκο (εμενα ιδιο μου φαινεται απο το 2005 )  GS , ποιες αλήθειες στρέβλωσε ? 

Οτι την  το κλειδι για την ταπα  του λαδιου δεν την αγοράζεις αλλά στην δινει η προπελα με την παραλαβη ας πουμε?

Με ενδιαφέρει γιατί θεωρουσα οτι είναι αρκετά αντικειμενικό σαν καναλι.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

Eπειδή εχω δει το βιντεο , αλλα δεν ξερω για το φρεσκο (εμενα ιδιο μου φαινεται απο το 2005 )  GS , ποιες αλήθειες στρέβλωσε ? 

Οτι την  το κλειδι για την ταπα  του λαδιου δεν την αγοράζεις αλλά στην δινει η προπελα με την παραλαβη ας πουμε?

Με ενδιαφέρει γιατί θεωρουσα οτι είναι αρκετά αντικειμενικό σαν καναλι.

Τα ανύπαρκτα προβλήματα της GS:

Η τάπα λαδιού ανοίγει με το χερούλι από το κατσαβίδι, η οθόνη είναι ορατή γιατί η βάση του GPS γυρίσει με το χέρι (αν έχεις το GPS μπορείς να δεις επίσης τα πάντα, ταχύτητα, τοποθεσία, κλπ κλπ), το Auto-Hold φρένων μπαίνει στο manual setting και σφίγγοντας τη μανέτα κλειδώνει και ξεκλειδώνει οπότε δεν κολλάς. Αυτά πριν αρχίσουμε για τα solenoid valves που μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί ούτε μια αποτυχία. Το pull- low- pull απλά δεν συμβαίνει. Η μηχανή έχει ίσως το καλύτερο mapping που υπάρχει αυτή τη στιγμή. 
 

Τα υπαρκτά, και συχνά, προβλήματα που ούτε καν ανέφερε:

Φρένα που στάζουν. Ήδη άλλαξα όλα τα μπροστινά με την εγγύηση. 

Κολλάει η βαλβίδα εξαγωγής στην εξάτμιση που σημαίνει αλλαγή λαιμών! Πάνω από ενάμιση χιλιάρικο χωρίς εγγύηση. Το έχω ήδη πάθει, ευτυχώς έχω εγγύηση 

Μπαταρία του κώλου ( έχει αλλαχτεί ήδη δυο φορές)

Με έχει αφήσει δυο φορές με software warnings 

Σκουριά στον πυρό του άξονα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Βέβαια ο καιρός εδώ στη Σκωτία δεν βοηθάει αλλά και πάλι, απαράδεκτο!

Η GS, κι’ας λένε, είναι μηχανάρα αλλά έχει προβλήματα. Αν τα λύσεις, λέει . Αυτά που είπε όμως ο Ryan είναι δυστυχώς ανύπαρκτες παπαριές. Μόνο σε ένα έχει δίκιο, η GS ποιοτικά, όπως και πολλά αλλά μοντέρνα μηχανάκια, πηγαίνει προς τα πίσω αντί να πάει μπροστά. 

Αυτα τα λίγα προς το παρον ως εξήγηση από προσωπική εμπειρία που έχω με τη 1250GS στου 12 μήνες που έχω κάνει 20k χλμ

Φιλικά, πάντα 

 

Τροποποιήθηκε από τον Osprio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 ώρες, το μέλος Osprio έγραψε:

-1 για fortnine και -1 για Missenden

και ο Bryan τώρα τελευταία στο επεισόδιο για το 1250 GS 

" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΡΆΙΑΝ, Ο ΡΆΙΑΝ ΕΙΝΑΙ " 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος crussifier έγραψε:

" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΡΆΙΑΝ, Ο ΡΆΙΑΝ ΕΙΝΑΙ " 

Apologies! Trigger happy fingers! Πιο κάτω έιχα γράψει Ryan

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είπες.

Ελα, πέστο μας

Τροποποιήθηκε από τον Osprio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά,αν ένας content creator δεν έχει το χέρι στο μέλι αυτός είναι ο Ryan και γενικά το Fortnine. Σίγουρα προμοταρουν προϊόντα που έχουν σε stock, γιατί μαγαζί είναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μεροληπτούν. Επίσης, έχει μιλήσει σε βίντεο για το πόσα περιμένουν οι εταιρείες από τους δημοσιογράφους και τι πρέπει να κάνεις / λες για να είσαι στο white list και να κερδίζεις τα δωρεάν ταξιδάκια. Γι'αυτο και δεν βλέπω σχεδόν κανένα "first impressions" βίντεο από κανέναν. Όλα είναι τα ίδια. Αν θες να το συζητήσουμε παραπάνω ευχαρίστως. Τέλος, είναι άλλο επιχείρημα να θεωρείς ότι έκανε λάθος ο Ryan και άλλο το ότι τα παίρνει. Το πρώτο το δέχομαι πολύ εύκολα, γιατί δεν γνωρίζω κιόλας για να σε αντικρούσω, για το δεύτερο θα πρέπει να έχεις κάποιες, ακόμα και αδύναμες, αποδείξεις. 

@Osprio

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος crussifier έγραψε:

" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΡΆΙΑΝ, Ο ΡΆΙΑΝ ΕΙΝΑΙ " 

Βάλε και το βίντεο να καταλάβει ο άνθρωπος :laugh:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 47 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Γενικά,αν ένας content creator δεν έχει το χέρι στο μέλι αυτός είναι ο Ryan και γενικά το Fortnine. Σίγουρα προμοταρουν προϊόντα που έχουν σε stock, γιατί μαγαζί είναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μεροληπτούν. Επίσης, έχει μιλήσει σε βίντεο για το πόσα περιμένουν οι εταιρείες από τους δημοσιογράφους και τι πρέπει να κάνεις / λες για να είσαι στο white list και να κερδίζεις τα δωρεάν ταξιδάκια. Γι'αυτο και δεν βλέπω σχεδόν κανένα "first impressions" βίντεο από κανέναν. Όλα είναι τα ίδια. Αν θες να το συζητήσουμε παραπάνω ευχαρίστως. Τέλος, είναι άλλο επιχείρημα να θεωρείς ότι έκανε λάθος ο Ryan και άλλο το ότι τα παίρνει. Το πρώτο το δέχομαι πολύ εύκολα, γιατί δεν γνωρίζω κιόλας για να σε αντικρούσω, για το δεύτερο θα πρέπει να έχεις κάποιες, ακόμα και αδύναμες, αποδείξεις. 

@Osprio

Καταρχήν (για να βγει από τη μέση) ο Missenden μαζεύει και από κλικ και από εταιρίες και αναφέρεται συχνά σε sponsors.
 

Ο Ryan και το συνεργείο του έχουν άλλη προσέγγιση, όχι αυτή των sponsors αλλά κυρίως της αμοιβής από τα YouTube κλικ και merchandise πωλήσεων. Δεν έχω καθόλου πρόβλημα με αυτό. Το πρόβλημα αρχίζει όταν έξυπνα προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες κλικς (που μεταφράζονται σε $$) με ανακρίβειες εκμεταλλευόμενος τη γνωστή παγκοσμίως αντιπάθεια ενός τεράστιου κοινού προς τη GS. Εκεί αρχίζει να χάνεται η αξιοπιστία του και λειτουργεί ως ακόμα ένας κυνικός, αλλά παραδέχομαι αστείος, influencer. 
Τα τελευταία χρόνια έχω περάσει από πολλά και διαφορά καινούργια μηχανάκια. Μ’αρεσουν όλα μα κανένα δεν ήταν τέλειο, πόσο μάλλον ένα σαν τη τελευταία GS με τεχνολογία διαστημοπλοίου και όλα τα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό.  Αλλά δεν είναι σωστό αυτό που έκανε. Αν του έκανε μήνυση η BMW οι οπαδοί του θα έβριζαν την εταιρία και θα παράβλεπαν το γεγονός ότι όντως είπε ανακρίβειες και επιπλέον έβγαλε μια τεχνολογία ως προβληματική αντί για απλα και μόνο παλιομοδίτικη. Γιατί άραγε; 

Όταν μάθουμε την απάντηση θα μάθουμε και πόσο αμερόληπτος είναι. Μέσω της εμπειρίας μου με την μηχανή κατάλαβα ότι τελικά ΚΑΙ αυτός ‘ότι να’ναι’ είναι και γιαυτο δε  θα ξανά φορέσω το μπλουζάκι fortnine που μου αγόρασα δώρο πέρσι τα Χριστούγεννα. Τώρα τα υπόλοιπα πρόβατα ας κάνουν ότι θέλουν. Γούστο τους και καπέλο τους και το σέβομαι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Βάλε και το βίντεο να καταλάβει ο άνθρωπος :laugh:

 

Είναι να απορείς τι διαολο διδάσκουν στα σχολεία 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 47 λεπτά, το μέλος Osprio έγραψε:

Καταρχήν (για να βγει από τη μέση) ο Missenden μαζεύει και από κλικ και από εταιρίες και αναφέρεται συχνά σε sponsors.
 

Ο Ryan και το συνεργείο του έχουν άλλη προσέγγιση, όχι αυτή των sponsors αλλά κυρίως της αμοιβής από τα YouTube κλικ και merchandise πωλήσεων. Δεν έχω καθόλου πρόβλημα με αυτό. Το πρόβλημα αρχίζει όταν έξυπνα προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες κλικς (που μεταφράζονται σε $$) με ανακρίβειες εκμεταλλευόμενος τη γνωστή παγκοσμίως αντιπάθεια ενός τεράστιου κοινού προς τη GS. Εκεί αρχίζει να χάνεται η αξιοπιστία του και λειτουργεί ως ακόμα ένας κυνικός, αλλά παραδέχομαι αστείος, influencer. 
Τα τελευταία χρόνια έχω περάσει από πολλά και διαφορά καινούργια μηχανάκια. Μ’αρεσουν όλα μα κανένα δεν ήταν τέλειο, πόσο μάλλον ένα σαν τη τελευταία GS με τεχνολογία διαστημοπλοίου και όλα τα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό.  Αλλά δεν είναι σωστό αυτό που έκανε. Αν του έκανε μήνυση η BMW οι οπαδοί του θα έβριζαν την εταιρία και θα παράβλεπαν το γεγονός ότι όντως είπε ανακρίβειες και επιπλέον έβγαλε μια τεχνολογία ως προβληματική αντί για απλα και μόνο παλιομοδίτικη. Γιατί άραγε; 

Όταν μάθουμε την απάντηση θα μάθουμε και πόσο αμερόληπτος είναι. Μέσω της εμπειρίας μου με την μηχανή κατάλαβα ότι τελικά ΚΑΙ αυτός ‘ότι να’ναι’ είναι και γιαυτο δε  θα ξανά φορέσω το μπλουζάκι fortnine που μου αγόρασα δώρο πέρσι τα Χριστούγεννα. Τώρα τα υπόλοιπα πρόβατα ας κάνουν ότι θέλουν. Γούστο τους και καπέλο τους και το σέβομαι. 

Θα ξαναδώ το βίντεο με το gs το βράδυ για να δω πόσο διαλλακτικος είναι σε αυτά που λέει αλλά δεν μπορείς να κατηγορήσεις αυτό το κανάλι για clickbait και click fishing. Να δεχτώ ότι βάζει φανταχτερους τίτλους όπως "how hd killed itself" ή "are motorcycle tires a rip off?", που οκ, δεν έχεις άδικο ότι θα τσιμπήσουν τα έξτρα κλικ τους, αλλά θεωρώ ότι τα αξίζουν και με το παραπάνω. Και εξηγώ, στο μεν εξηγεί κανονικότατα και με αρκετές λεπτομερειες πως η hd πήρε την κάτω βόλτα, μεταφορικά λοιπόν αυτοκτόνησε και στο δε φοράει κυριολεκτικά λάστιχο αυτοκινήτου και πάει και οδηγεί στην βροχή εξηγώντας ταυτόχρονα και όλη την κουλτούρα και την επιστήμη γύρω από τα ελαστικά. Είναι rip off τα λάστιχα μοτοσυκλέτας; σε καμία περίπτωση, σου εξήγησε γιατί; ξεκάθαρα. Γιατί να θεωρηθεί click fishing; Και εννοείται αυτά τα 2 βίντεο είναι μια μειοψηφία μέσα σε δεκάδες άλλα που έχουν τους πιο βαρετους τίτλους που υπάρχουν, λες και τα ονομάζει για να τα κρατάει αρχείο στον σκληρό του είναι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό που έλεγε για τη GS είναι ότι η BMW το προμοταρε σαν super duper μεταβλητού χρονισμού σύστημα και ο ΡΑΙΑΝ έλεγε ότι όχι μόνο δεν είναι σούπερ αλλά άλλοι το υλοποιησανε στις μοτο τους, πριν απο 30 χρόνια χωρίς καν να το πολύ διαφημίζουν 

Εντάξει, μιλάμε για χρυσή εποχή Ιαπώνων με φοβερό over - engineered κρεσέντο τότε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να μη γίνομαι βαρετός, νομίζω ότι εξήγησα με συγκεκριμένα στοιχεία γιατί άλλαξε η γνώμη μου για το κανάλι. Κι,εγώ το ακολουθούσα πιστά μέχρι πρότινος. Δυστυχώς ένα επεισόδιο με έκανε να καταλάβω ότι τελικά δεν είναι αυτός που εγώ νόμιζα ότι είναι. Δεν σας λέω μην τον βλέπετε. Απλά έβαλα ένα -1 πιο πάνω. 

πριν 4 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

Αυτό που έλεγε για τη GS είναι ότι η BMW το προμοταρε σαν super duper μεταβλητού χρονισμού σύστημα και ο ΡΑΙΑΝ έλεγε ότι όχι μόνο δεν είναι σούπερ αλλά άλλοι το υλοποιησανε στις μοτο τους, πριν απο 30 χρόνια χωρίς καν να το πολύ διαφημίζουν 

Εντάξει, μιλάμε για χρυσή εποχή Ιαπώνων με φοβερό over - engineered κρεσέντο τότε 

Τα μισά που είπε λες. Στα άλλα μισά δείχνει το γκάζι να κάνει φανερό stepping όταν μπαίνει ο μεταβλητός χρονισμός. Τώρα άμα σου πω εγώ ότι δεν καταλαβαίνεις καν το stepping ποιον θα πιστέψεις; Φυσικά τον Rayan, όπως και πολλοί άλλοι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ είπα το κεντρικό θέμα του video , αυτό ανέλυσε με διαγράμματα, video και εκτιμώ οτι πέφτει μέσα

Στα υπόλοιπα , εκφράζει την αίσθηση του , απαγορεύεται ?

Στη τελική , αν με ενδιαφέρει να αγοράσω όντως το GS , θα έπαιρνα στα υπόψιν και τη δική σου άποψη και τη δικιά του, κέρδος είναι για μένα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Osprio έγραψε:

Τα ανύπαρκτα προβλήματα της GS:

Η τάπα λαδιού ανοίγει με το χερούλι από το κατσαβίδι, η οθόνη είναι ορατή γιατί η βάση του GPS γυρίσει με το χέρι (αν έχεις το GPS μπορείς να δεις επίσης τα πάντα, ταχύτητα, τοποθεσία, κλπ κλπ), το Auto-Hold φρένων μπαίνει στο manual setting και σφίγγοντας τη μανέτα κλειδώνει και ξεκλειδώνει οπότε δεν κολλάς. Αυτά πριν αρχίσουμε για τα solenoid valves που μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί ούτε μια αποτυχία. Το pull- low- pull απλά δεν συμβαίνει. Η μηχανή έχει ίσως το καλύτερο mapping που υπάρχει αυτή τη στιγμή. 
 

Τα υπαρκτά, και συχνά, προβλήματα που ούτε καν ανέφερε:

Φρένα που στάζουν. Ήδη άλλαξα όλα τα μπροστινά με την εγγύηση. 

Κολλάει η βαλβίδα εξαγωγής στην εξάτμιση που σημαίνει αλλαγή λαιμών! Πάνω από ενάμιση χιλιάρικο χωρίς εγγύηση. Το έχω ήδη πάθει, ευτυχώς έχω εγγύηση 

Μπαταρία του κώλου ( έχει αλλαχτεί ήδη δυο φορές)

Με έχει αφήσει δυο φορές με software warnings 

Σκουριά στον πυρό του άξονα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Βέβαια ο καιρός εδώ στη Σκωτία δεν βοηθάει αλλά και πάλι, απαράδεκτο!

Η GS, κι’ας λένε, είναι μηχανάρα αλλά έχει προβλήματα. Αν τα λύσεις, λέει . Αυτά που είπε όμως ο Ryan είναι δυστυχώς ανύπαρκτες παπαριές. Μόνο σε ένα έχει δίκιο, η GS ποιοτικά, όπως και πολλά αλλά μοντέρνα μηχανάκια, πηγαίνει προς τα πίσω αντί να πάει μπροστά. 

Αυτα τα λίγα προς το παρον ως εξήγηση από προσωπική εμπειρία που έχω με τη 1250GS στου 12 μήνες που έχω κάνει 20k χλμ

Φιλικά, πάντα 

 

Οκ, δεκτές ολες οι ενστασεις σου , για εμένα προσωπικά οι απόψεις απο ιδιοκτήτες είναι μεγαλύτερης σημασίας από ενα γιουτοιυμποκαναλο , ομως παράλληλα δεν νομιζω οτι είναι ολα σκαρτα επειδη το βιντεο με το gs δεν ήταν "on point" όπως μας λες. 

Και εξηγώ : Το βιντεο ας πουμε με τα καθαριστικά αλυσίδας θεωρώ οτι είναι αρκετά καλό και αντικειμενικό , οπως και αυτο με τις μπαταριες. Αυτο γιατί μπηκε στον κόπο να τα τεσταρει οσο είναι δυνατόν , δινοντας μια τεκμηριομένη απάντηση. Προσωπικά εχω δοκιμασει οπως όλοι χιλίαδες μπουκάλια απο καθαριστικά και λιπαντικά αλυσίδας και έιχα καταλήξει στην κλασικη λυση wd-40 ή kerosen (cheap ftw για καθαρισμα). Αφου τελειωσαν τα αποθέματα είπα να δοκιμασω τι μλκιες λέει αυτος και πήρα το ipone. Εμεινα ευχαριστημένος για 3 λογους :

Εχω καταργήσει όντως την οδοντόβουρτσα για το καθαρισμα , μόνο ψεκάζω 2-3 φορες και την περνάω με ένα πανί αλλες 2-3.

Κατα συνέπεια θέλω λιγότερο χρόνο για την αγκαρια της αλυσιδας 

Δεν αφήνει την λαδιλα πανω στην αλυσίδα που αφήνει το wd.

Αυτες είναι οι δικές μου παρατηρήσεις οσο αναφορά την δοκιμή στις αναφορές του όμως να ειπωθεί οτι οντως υπάρχει διαφορά τιμης καθως 15-16 ευρώ είναι παραπάνω απο τα 8 του wd και σιγουρα απο το πόσο αγοραζει ο καθένας το αεροπλανοκαύσιμο του. Συμπέρασμα : Αν βαριέσαι αξίζει.

Σιγουρα δεν είναι ο moto god , ο ράιαν όμως δεν θεωρώ πως δεν είναι για τα μπάζα επείδη αστόχησε κάπου. Οπως με όλα πρεπει να δοκιμάσουμε κατι για να δουμε αν μας κάνει.

Θα συνεχίσω να τον τεστάρω  οπου μπορώ , η κριτική σκέψη δεν έβλαψε κανέναν.:thumbsup1: 

Υ.Γ.

Ακόμα περιμένω μια ανασκόπιση σου από τον τενερε 700 γιατί είδα ενα σημερα και μου  ετρεξαν τα σάλια . :grin:

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 40 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

Εγώ είπα το κεντρικό θέμα του video , αυτό ανέλυσε με διαγράμματα, video και εκτιμώ οτι πέφτει μέσα

Στα υπόλοιπα , εκφράζει την αίσθηση του , απαγορεύεται ?

Στη τελική , αν με ενδιαφέρει να αγοράσω όντως το GS , θα έπαιρνα στα υπόψιν και τη δική σου άποψη και τη δικιά του, κέρδος είναι για μένα.

 

Ωχ! Πλάκα πλάκα με αυτά τα στραβά που είπα για τη Μπέμπα πιο πάνω δεν σε βλέπω να τη παίρνεις (λέμε αν..) 

 

 

 

πριν 26 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Οκ, δεκτές ολες οι ενστασεις σου , για εμένα προσωπικά οι απόψεις απο ιδιοκτήτες είναι μεγαλύτερης σημασίας από ενα γιουτοιυμποκαναλο , ομως παράλληλα δεν νομιζω οτι είναι ολα σκαρτα επειδη το βιντεο με το gs δεν ήταν "on point" όπως μας λες. 

Και εξηγώ : Το βιντεο ας πουμε με τα καθαριστικά αλυσίδας θεωρώ οτι είναι αρκετά καλό και αντικειμενικό , οπως και αυτο με τις μπαταριες. Αυτο γιατί μπηκε στον κόπο να τα τεσταρει οσο είναι δυνατόν , δινοντας μια τεκμηριομένη απάντηση. Προσωπικά εχω δοκιμασει οπως όλοι χιλίαδες μπουκάλια απο καθαριστικά και λιπαντικά αλυσίδας και έιχα καταλήξει στην κλασικη λυση wd-40 ή kerosen (cheap ftw για καθαρισμα). Αφου τελειωσαν τα αποθέματα είπα να δοκιμασω τι μλκιες λέει αυτος και πήρα το ipone. Εμεινα ευχαριστημένος για 3 λογους :

Εχω καταργήσει όντως την οδοντόβουρτσα για το καθαρισμα , μόνο ψεκάζω 2-3 φορες και την περνάω με ένα πανί αλλες 2-3.

Κατα συνέπεια θέλω λιγότερο χρόνο για την αγκαρια της αλυσιδας 

Δεν αφήνει την λαδιλα πανω στην αλυσίδα που αφήνει το wd.

Αυτες είναι οι δικές μου παρατηρήσεις οσο αναφορά την δοκιμή στις αναφορές του όμως να ειπωθεί οτι οντως υπάρχει διαφορά τιμης καθως 15-16 ευρώ είναι παραπάνω απο τα 8 του wd και σιγουρα απο το πόσο αγοραζει ο καθένας το αεροπλανοκαύσιμο του. Συμπέρασμα : Αν βαριέσαι αξίζει.

Σιγουρα δεν είναι ο moto god , ο ράιαν όμως δεν θεωρώ πως δεν είναι για τα μπάζα επείδη αστόχησε κάπου. Οπως με όλα πρεπει να δοκιμάσουμε κατι για να δουμε αν μας κάνει.

Θα συνεχίσω να τον τεστάρω  οπου μπορώ , η κριτική σκέψη δεν έβλαψε κανέναν.:thumbsup1: 

Υ.Γ.

Ακόμα περιμένω μια ανασκόπιση σου από τον τενερε 700 γιατί είδα ενα σημερα και μου  ετρεξαν τα σάλια . :grin:

 

Ετοιμάσου για τα καλά ΚΑΙ τα στραβά του Τenere!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...