Jump to content
σεσα λαχτ

καινουργιο μελος, γνωμη για μηχανη

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους! φοιτητρια, 21 ετων , θα χω το Α2 μετα το καλοκαιρι, και ψαχνω καποια μοντελα μετα τη σεζον , αναλογως και την τιμη, που ισως δρομολογησω για αγορα.

τα γνωστα για αρχαριους τα γνωριζω (kawasaki er5,suzuki gs 500, yamaha mt 07, honda cb 500 ,suzuki sv650 των 35kw) ωστόσο μου χει κολλήσει το yamaha XJ6 και συγκεκριμενα ενα μοντελο ΧJ6 R 19 το οποιο ομως περα απο 2-3 μαξ αγγελιες στο εξωτερικο με αυτον τον κωδικο ,δεν μπορω να τη βρω αλλού(ποσο μαλλον περιορισμενο εργοστασιακα για το α2). εχετε καμια πληροφορια για αυτο? γιατι ως γνωστον πρωταρα ισως οι γνωσεις μου να ειναι καπως επιφανειακες. επειτα απο τυχον απαντησεις πανω σε αυτο το μοντελο που θα ενδιαφερομουν πολυ να μαθω, δεχομαι κριτικες για αυτη την επιλογη και κατα ποσο οφελει η οχι να παιξει τον ρολο του πειραματοζωου στα πρωτα χρονια οδηγησης, που μαλλον δεν οφελει τοσο.

(οι αγγελιες που το βρηκα ειναι απο γερμανια, οποτε αν παιζει καμια εμπειρια απο κοστος εκτελωνισμου, πανω κατω γιατι παιζουν διαφορα κριτηρια, πειτε μου)

ευχαριστω πολυ!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

450px-Gyps_fulvus_at_zoo_Salzburg-0015.j

Όρνιο:  Το Όρνιο είναι ημερόβιο αρπακτικό πτηνό, ένας από τους γύπες που απαντούν και στον ελλαδικό χώρο. Η επιστημονική του ονομασία είναι Gyps fulvus και περιλαμβάνει 2 υποείδη


Υ.Γ.: προλαβαίνω το απαραίτητο σχόλιο, συνεχίστε εσείς από κάτω απατώντας on-topic

Τροποποιήθηκε από τον A-nik-i

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

450px-Gyps_fulvus_at_zoo_Salzburg-0015.j

Όρνιο:  Το Όρνιο είναι ημερόβιο αρπακτικό πτηνό, ένας από τους γύπες που απαντούν και στον ελλαδικό χώρο. Η επιστημονική του ονομασία είναι Gyps fulvus και περιλαμβάνει 2 υποείδη
 

Λοιπόν πριν 3 χρόνια πηγαίνοντας στη νότια Κρήτη (Ρέθυμνο) σε παραλιακό χωματόδρομο με από κάτω γκρεμό-θάλασα, βγαίνοντας από τυφή στροφή, ένα τέτοιο όρνιο κάθονταν σε μια πέτρα στην άκρη. Με το που με είδε πέταξε κι έφυγε, αλλά έτσι όπως προχωρoύσα με τη μηχανή, βρέθηκε γύρω στα 2 μέτρα απ το κράνος μου. Παιδιά, από κοντά είναι τεεεεράστιο, πολύ εντυπωσιακό πτηνό.

Please continue.

α και, για ποιό λόγο κοιτάς γερμανικές αγγελίες, είσαι γκασταρμπάιτερ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ίσως το XJ6 σου πέσει λίγο μεγάλο. Βάλε μας μια φωτό να έχουμε εικόνα του μεγέθους σου 

φωτο προφιλ?μου τις απορριπτει το φορουμ ,αλλα γενικα νομιζω το χω απο αυτη την αποψη

πριν 22 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Λοιπόν πριν 3 χρόνια πηγαίνοντας στη νότια Κρήτη (Ρέθυμνο) σε παραλιακό χωματόδρομο με από κάτω γκρεμό-θάλασα, βγαίνοντας από τυφή στροφή, ένα τέτοιο όρνιο κάθονταν σε μια πέτρα στην άκρη. Με το που με είδε πέταξε κι έφυγε, αλλά έτσι όπως προχωρoύσα με τη μηχανή, βρέθηκε γύρω στα 2 μέτρα απ το κράνος μου. Παιδιά, από κοντά είναι τεεεεράστιο, πολύ εντυπωσιακό πτηνό.

Please continue.

α και, για ποιό λόγο κοιτάς γερμανικές αγγελίες, είσαι γκασταρμπάιτερ;

Αγιο παυλο? γαμαει εκει.

ε γερμανικες γιατι ειναι φθηνοτερες , καλυτερες ευκαιριες, λιγοτερο καγκουροκακομεταχειρισμενες, ε και εμενα εκει 2-3 χρονια οποτε ειμαι κομπλε να μεσολαβησω μονη μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα περισσότερα που ανέφερες δεν τα οδηγείς με Α2, αλλά φαίνεται να γνωρίζεις τον περιορισμό. Γνωρίζεις αν γίνεται νόμιμα να βάλεις περιοριστή σε μηχανή σαν ιδιώτης; Γενικά βέβαια, το xj6 δεν είναι και τίποτα τρελό κατά την άποψή μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ γεράκι έχει τύχει να δω πριν κάμποσα χρόνια, σε ένα μονοπάτι για κάτι πηγές στη Λευκάδα και μου έκανε εντύπωση. Τώρα πόσω μάλλον να μιλάς για τέτοια πουλιά. Εντυπωσιακά πλάσματα και όσο πιο κοντά έρχεσαι στη φύση, τόσο λυπάσαι που της φερόμαστε τόσο άσχημα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Στο θέμα μας τώρα! Για το θέμα του εκτελωνισμού, με μια πρόχειρη αναζήτηση στο φόρουμ βρήκα αυτό και αυτό. Το "XJ6 R 19" δεν το βρίσκω και δεν καταλαβαίνω τη διαφορά από το γνωστό XJ6. Για το XJ6, αν θυμάμαι καλά έχω διαβάσει για υψηλή κατανάλωση χωρίς και να έχει αντίστοιχα υψηλές επιδόσεις. 4κύλινδρο μοτέρ, ίσως λίγο αντιοικονομικό γενικότερα και λίγο άτοπο για έναν πρωτάρη. Ο γενικότερος κανόνας είναι πως τα 2κύλινδρα μοτέρ, είναι λίγο πιο all-around και πιο ταιριαστά στις συνθήκες της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη. Αν βέβαια έχουμε να κάνουμε με το "δεν ξέρω ρε παιδί μου, είδα ένα στο δρόμο και το ερωτεύτηκα", τα υπόλοιπα περισσεύουν. Αν όχι, και είσαι ανοιχτή εντελώς σε άλλες προτάσεις και κατευθύνσεις, τότε το συζητάμε διαφορετικά

Τώρα γενικότερα, η υπόθεση Α2+μεταχειρισμένο είναι λίγο περίεργη, γιατί τα περισσότερα μεταχειρισμένα είναι εποχής προ του Α2, οπότε ή δεν καλύπτονται ή ΥΠΕΡκαλύπτονται από τις προϋποθέσεις του.
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Τα περισσότερα που ανέφερες δεν τα οδηγείς με Α2, αλλά φαίνεται να γνωρίζεις τον περιορισμό. Γνωρίζεις αν γίνεται νόμιμα να βάλεις περιοριστή σε μηχανή σαν ιδιώτης; Γενικά βέβαια, το xj6 δεν είναι και τίποτα τρελό κατά την άποψή μου. 

ναι ναι απλα τα ανεφερα.απο ο,τι διαβασα και μονο ελλαδα με μεταχειρισμενο δεν μπορεις. οσο για την γερμανια αν το κανονισεις εκει και το περασεις TÜV και μετα ερθεις εδω για εκτελωνισμο περναει. διορθωστε με αν οχι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος σεσα λαχτ έγραψε:

Αγιο παυλο? γαμαει εκει.

Μετά το Ροδάκινο, γιατι στη συγκεκριμένγη φάση ήθελα πριβέ παραλία τον Αυγουστο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Εδώ γεράκι έχει τύχει να δω πριν κάμποσα χρόνια, σε ένα μονοπάτι για κάτι πηγές στη Λευκάδα και μου έκανε εντύπωση. Τώρα πόσω μάλλον να μιλάς για τέτοια πουλιά. Εντυπωσιακά πλάσματα και όσο πιο κοντά έρχεσαι στη φύση, τόσο λυπάσαι που της φερόμαστε τόσο άσχημα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Στο θέμα μας τώρα! Για το θέμα του εκτελωνισμού, με μια πρόχειρη αναζήτηση στο φόρουμ βρήκα αυτό και αυτό. Το "XJ6 R 19" δεν το βρίσκω και δεν καταλαβαίνω τη διαφορά από το γνωστό XJ6. Για το XJ6, αν θυμάμαι καλά έχω διαβάσει για υψηλή κατανάλωση χωρίς και να έχει αντίστοιχα υψηλές επιδόσεις. 4κύλινδρο μοτέρ, ίσως λίγο αντιοικονομικό γενικότερα και λίγο άτοπο για έναν πρωτάρη. Ο γενικότερος κανόνας είναι πως τα 2κύλινδρα μοτέρ, είναι λίγο πιο all-around και πιο ταιριαστά στις συνθήκες της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη. Αν βέβαια έχουμε να κάνουμε με το "δεν ξέρω ρε παιδί μου, είδα ένα στο δρόμο και το ερωτεύτηκα", τα υπόλοιπα περισσεύουν. Αν όχι, και είσαι ανοιχτή εντελώς σε άλλες προτάσεις και κατευθύνσεις, τότε το συζητάμε διαφορετικά

Τώρα γενικότερα, η υπόθεση Α2+μεταχειρισμένο είναι λίγο περίεργη, γιατί τα περισσότερα μεταχειρισμένα είναι εποχής προ του Α2, οπότε ή δεν καλύπτονται ή ΥΠΕΡκαλύπτονται από τις προϋποθέσεις του.
 

Ουτε εγω το βρισκω ειδα ενα στο δρομο, ετσι εγραφε η μηχανη, ρωτησα τον τυπα και μου το επιβεβαιωσε.

Νομιζω μια αγορα απλα και μονο για το εμφανισιακο της υποθεσης ειναι τουλαχιστον αφελης, το ιδανικο ειναι να συνδιαστουν ολα για αυτο και απευθυνομαι εδω κανοντας παραλληλα μια προσπαθεια αυτομορφωσης. 

δεχομαι προτασεις και το ψαχνω και μετα και μονη μου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οποιος πάει με το εμφανισιακό, καταληγει σε τραγικές επιλογές. Οποιος παίρνει το αγαπημένο του μηχανάκι για πρώτο, τραβάει τα (οτι έχει ο καθένας) στο πρώτο στατικό πέσιμο. Θές γνώμη; Πάρε κάτι φτηνό και σχετικά εύκολο , να μη τρλαθείς αν (όταν δηλαδή) σου πέσει σταματημένο, και ξεφορτώσου το σε 1 χρόνο όσο το πήρες. Η δώστο στην αδερφή/ξαδέρφη σου για ξεκίνημα. Μαξ 2 χιλιάρικα για μένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος σεσα λαχτ έγραψε:

Ουτε εγω το βρισκω ειδα ενα στο δρομο, ετσι εγραφε η μηχανη, ρωτησα τον τυπα και μου το επιβεβαιωσε.

Νομιζω μια αγορα απλα και μονο για το εμφανισιακο της υποθεσης ειναι τουλαχιστον αφελης, το ιδανικο ειναι να συνδιαστουν ολα για αυτο και απευθυνομαι εδω κανοντας παραλληλα μια προσπαθεια αυτομορφωσης. 

δεχομαι προτασεις και το ψαχνω και μετα και μονη μου!

Η αγορά μοτοσυκλέτας είναι γενικά "αφελής" υπόθεση. Το αυτοκίνητο έχει πολλά πλεονεκτήματα που είναι τόσο σημαντικότατα, όσο και αντικειμενικότατα (άνεση, ασφάλεια, ευκολία στο φόρτωμα, ξεκούραστο ταξίδι μπλα μπλα μπλα). Η μοτοσυκλέτα επιλέγεται λόγω ρομαντισμού και σε ένα βαθμό ο ρομαντισμός είναι "αφέλεια". Εννοείται δεν δέχομαι και δεν συμφωνώ η αφέλεια αυτή να οδηγεί σε μια κακή αγορά μιας κακής και αναξιόπιστης μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν το XJ6 τέτοια; Ούτε καν. Αξιότατη μοτοσυκλέτα.

Αλλά στο δεύτερο σκέλος αυτού που λέει ο @costikos θα συμφωνήσω. Μάλλον κάτι πιο παλιο-πιο φθηνό-πιο αδύναμο είναι καλύτερη επιλογή για ξεκίνημα. Από την άλλη, με αυτή τη στρατηγική μπλέκεις με μεταβιβάσεις. Να την πάρεις τώρα, να τη δώσεις μετά επειδή πλέον δε σε καλύπτει. Το να πάρεις κάτι με περιοριστή και να "ξεφιμωθεί" όταν βγάλεις το Α, έχει κι αυτό την αξία του. Αλλά έχει την παγίδα οτι πρέπει να αγοράσεις κάτι που ξέρεις στα σίγουρα ότι θα θες να κρατήσεις. Και σαν αρχάριος, δεν πολυξέρεις τί σου αρέσει και τί ψάχνεις.

Σε μοντέλα τώρα. Εμένα μου αρέσει πολύ το Hornet. Πολύ όμως. Αλλά δε νομίζω να έβγαινε φιμωμένο (edit: γράψε λάθος, έχει 100 άλογα και νομίζω για να είναι εντός του Α2 ένα περιορισμένο μηχανάκι, πρέπει να είχε μέχρι τα 2πλάσια άλογα από το όριο του Α2, ήτοι ~85). Το ER6 είναι πολύ καλή επιλογή, νομίζω έβγαινε φιμωμένο και ξέρω οτι έχει πολύ καλό όνομα στους "αρχάριους". Φιλικό αλλά ταυτόχρονα ικανό για πολλά. Το SV650 είναι επίσης ωραία επιλογή. Αλλά όλα αυτά είναι στο νεφέλωμα του αν έβγαιναν με περιοριστή και αν αυτό αναγνωρίζεται εδώ από το Υπουργείο χωρίς προβλήματα και εξουθενωτική γραφειοκρατία.

Μετά κοιτάς 250άρια. CBF, YBR για παράδειγμα

Τροποποιήθηκε από τον A-nik-i

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Η αγορά μοτοσυκλέτας είναι γενικά "αφελής" υπόθεση. Το αυτοκίνητο έχει πολλά πλεονεκτήματα που είναι τόσο σημαντικότατα, όσο και αντικειμενικότατα (άνεση, ασφάλεια, ευκολία στο φόρτωμα, ξεκούραστο ταξίδι μπλα μπλα μπλα). Η μοτοσυκλέτα επιλέγεται λόγω ρομαντισμού και σε ένα βαθμό ο ρομαντισμός είναι "αφέλεια". Εννοείται δεν δέχομαι και δεν συμφωνώ η αφέλεια αυτή να οδηγεί σε μια κακή αγορά μιας κακής και αναξιόπιστης μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν το XJ6 τέτοια; Ούτε καν. Αξιότατη μοτοσυκλέτα.

Αλλά στο δεύτερο σκέλος αυτού που λέει ο @costikos θα συμφωνήσω. Μάλλον κάτι πιο παλιο-πιο φθηνό-πιο αδύναμο είναι καλύτερη επιλογή για ξεκίνημα. Από την άλλη, με αυτή τη στρατηγική μπλέκεις με μεταβιβάσεις. Να την πάρεις τώρα, να τη δώσεις μετά επειδή πλέον δε σε καλύπτει. Το να πάρεις κάτι με περιοριστή και να "ξεφιμωθεί" όταν βγάλεις το Α, έχει κι αυτό την αξία του. Αλλά έχει την παγίδα οτι πρέπει να αγοράσεις κάτι που ξέρεις στα σίγουρα ότι θα θες να κρατήσεις. Και σαν αρχάριος, δεν πολυξέρεις τί σου αρέσει και τί ψάχνεις.

Σε μοντέλα τώρα. Εμένα μου αρέσει πολύ το Hornet. Πολύ όμως. Αλλά δε νομίζω να έβγαινε φιμωμένο (edit: γράψε λάθος, έχει 100 άλογα και νομίζω για να είναι εντός του Α2 ένα περιορισμένο μηχανάκι, πρέπει να είχε μέχρι τα 2πλάσια άλογα από το όριο του Α2, ήτοι ~85). Το ER6 είναι πολύ καλή επιλογή, νομίζω έβγαινε φιμωμένο και ξέρω οτι έχει πολύ καλό όνομα στους "αρχάριους". Φιλικό αλλά ταυτόχρονα ικανό για πολλά. Το SV650 είναι επίσης ωραία επιλογή. Αλλά όλα αυτά είναι στο νεφέλωμα του αν έβγαιναν με περιοριστή και αν αυτό αναγνωρίζεται εδώ από το Υπουργείο χωρίς προβλήματα και εξουθενωτική γραφειοκρατία.

Μετά κοιτάς 250άρια. CBF, YBR για παράδειγμα

μωρε γενικα εχετε δικιο, απλα σκεφτομαι οτι οντως δεν αξιζει να δωσεις 2-3 χιλιαρικα για μηχανη που θα αλλαξεις σε ενα χρονο(δεδομενου το οτι μπορει να την εχεις επιβαρυνει καπως και να μην μπορεις να την δωσεις με τα πολλα πολλα). ειναι μια αγορα που πιστευω λογω φοιτηταριου και κακο μεροκαματο θα μου μεινει για καμια 2ετια τουλαχιστον μεχρι να παρω αλλη ή αλλαξουν τα δεδομενα. 

μενει να ψαξω λιγο επισημα και εκτεταμενα το θεμα περιορισμου, κατα τα αλλα και εγω στα ιδια μοντελα που ανεφερες κυμαινομαι πανω κατω, απλα με ενδιεφερε να μαθω και για αυτην που ειδα δρομο και δεν εβρισκα  μηπως αξιζε και ειναι καλη επιλογη.

τωρα αν σου πω οτι εδωσα το αμαξι για να παρω μηχανη θα φαω κραξιμο ε? 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μη μπλεξεις με περιορισμους και εκτελωνισμους και ολα αυτα. Αρχιζεις απο το 0 και πας κατευθειαν σε πραγματα που θα ταλαιπωρουσαν ακομη και καποιον εμπειρο. Πολυ δυσκολα θα παρεις σαφη απαντηση για το τι ισχυει οσο και να ψαξεις.

Μπες car.gr, δες τις απειρες αγγελιες που εχει εκει και βρες κατι προσιτο, που να καλυπτεται απο το α2 και πανω απο ολα σε μερος που θα μπορεις να πας να το δεις και να το κοιταξεις και σε μαστορα πριν το αγορασεις. Μην κανεις focus στο XJ, ειναι απλα αλλη μια μηχανη και ιδιαιτερα σε περιορισμενη μορφη, πιστεψε με δεν αξιζει οσο νομιζεις.

Δες τον περιορισμο του διπλωματος σαν μια ευκαιρια να ψαχτεις παραπανω να γνωρισεις μοντελα που δεν ηξερες και οταν ερθει η ωρα πας στο απεριοριστο και παιρνεις ο,τι σου 'ρθει.

Υ.Γ. Η μηχανη εχει πολλα πρακτικα oφελη, ειδικα στην Ελλαδα και καλα εκανες και την προτιμησες αντι να ταλαιπωρεισαι με το αυτοκινητο. Δεν ειναι μονο θεμα παθους σε καμια περιπτωση και το αποδεικνυουν αυτο χιλιαδες ++ αναβατες.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Μη μπλεξεις με περιορισμους και εκτελωνισμους και ολα αυτα. Αρχιζεις απο το 0 και πας κατευθειαν σε πραγματα που θα ταλαιπωρουσαν ακομη και καποιον εμπειρο. Πολυ δυσκολα θα παρεις σαφη απαντηση για το τι ισχυει οσο και να ψαξεις.

Μπες car.gr, δες τις απειρες αγγελιες που εχει εκει και βρες κατι προσιτο, που να καλυπτεται απο το α2 και πανω απο ολα σε μερος που θα μπορεις να πας να το δεις και να το κοιταξεις και σε μαστορα πριν το αγορασεις. Μην κανεις focus στο XJ, ειναι απλα αλλη μια μηχανη και ιδιαιτερα σε περιορισμενη μορφη, πιστεψε με δεν αξιζει οσο νομιζεις.

Δες τον περιορισμο του διπλωματος σαν μια ευκαιρια να ψαχτεις παραπανω να γνωρισεις μοντελα που δεν ηξερες και οταν ερθει η ωρα πας στο απεριοριστο και παιρνεις ο,τι σου 'ρθει.

Υ.Γ. Η μηχανη εχει πολλα πρακτικα oφελη, ειδικα στην Ελλαδα και καλα εκανες και την προτιμησες αντι να ταλαιπωρεισαι με το αυτοκινητο. Δεν ειναι μονο θεμα παθους σε καμια περιπτωση και το αποδεικνυουν αυτο χιλιαδες ++ αναβατες.

ναι εχεις δικιο. απλα ηθελα κατι να μου βγαλει λιγο καιρο μην αρχισει τα προβληματα μολις το παρω, και φιλοι μου ετυχε να χαν κακες εμπειριες απο car.gr για μηχανες για αυτο και το αποφευγω μερικως. τωρα νταξει σιγουρα δεν θα γινει καμια σπασμωδικη κινηση, καταληγουμε σε κατι πιο προσιτο για αρχη και βλεπουμε οπως ειπες στο απεριοριστο.

Ευχαριστω πολυ! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@σεσα λαχτ Αν γράφαμε στα γερμανικά και ο ιστότοπος ήταν .de, θα έλεγα κι εγώ να κάνουμε μια συζήτηση για περιορισμούς, εκτελωνισμούς, έγκριση τύπου and the like. Αλλα πραγματικά θεωρώ θα μπεις σε ένα λαβύρινθο με όλα αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα. Δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά. Εδώ για το ίδιο το δίπλωμα ακούς κάτι επικές μάντολες, για όριο στα 400 κυβικά και ξέρω γω τι άλλο. Δες κάτι που να είναι από τη μάνα του εντός των προδιαγραφών, αυτή είναι η πρότασή μου. Κι αυτό περιλαμβάνει όμως και μηχανές που ήρθαν στην Ελλάδα επισήμως περιορισμένες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

@σεσα λαχτ Αν γράφαμε στα γερμανικά και ο ιστότοπος ήταν .de, θα έλεγα κι εγώ να κάνουμε μια συζήτηση για περιορισμούς, εκτελωνισμούς, έγκριση τύπου and the like. Αλλα πραγματικά θεωρώ θα μπεις σε ένα λαβύρινθο με όλα αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα. Δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά. Εδώ για το ίδιο το δίπλωμα ακούς κάτι επικές μάντολες, για όριο στα 400 κυβικά και ξέρω γω τι άλλο. Δες κάτι που να είναι από τη μάνα του εντός των προδιαγραφών, αυτή είναι η πρότασή μου. Κι αυτό περιλαμβάνει όμως και μηχανές που ήρθαν στην Ελλάδα επισήμως περιορισμένες

α καλα ναι και εγω τα εχω ακουσει αυτα. ναι ισως δεν παει το ολο 'φερνω απο γερμανια' τοσο βολικα, τουλαχιστον πρωτη φορα θεμιτο να παρω απο εδω και κατι σειφ. vielen vielen dank!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Οποιος πάει με το εμφανισιακό, καταληγει σε τραγικές επιλογές. Οποιος παίρνει το αγαπημένο του μηχανάκι για πρώτο, τραβάει τα (οτι έχει ο καθένας) στο πρώτο στατικό πέσιμο. Θές γνώμη; Πάρε κάτι φτηνό και σχετικά εύκολο , να μη τρλαθείς αν (όταν δηλαδή) σου πέσει σταματημένο, και ξεφορτώσου το σε 1 χρόνο όσο το πήρες. Η δώστο στην αδερφή/ξαδέρφη σου για ξεκίνημα. Μαξ 2 χιλιάρικα για μένα.

2ος Θεμελιώδης Νόμος Μοτοσυκλετικής: 1ο μηχανάκι = στατική πτώση 

Υ. Γ. Καλωσόρισες @σεσα λαχτ και καλή τύχη. Όπου και αν καταλήξει το ψάξιμο, φρόντισε να το χαρείς.  Πάντα όρθια!

Τροποποιήθηκε από τον Priest

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χτυπά ένα 250 ρι στα 1500 ευρω γ αρχή .. απ' αυτά που αναφέρεις τ περισσότερα θες α δίπλωμα ...το xj6 που έχω είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά όχι για πρωτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος Priest έγραψε:

2ος Θεμελιώδης Νόμος Μοτοσυκλετικής: 1ο μηχανάκι = στατική πτώση 

Υ. Γ. Καλωσόρισες @σεσα λαχτ και καλή τύχη. Όπου και αν καταλήξει το ψάξιμο, φρόντισε να το χαρείς.  Πάντα όρθια!

δηλαδη αδιαπραγματευτο το πεσιμο, κοιτα να δεις... και στο διπλωμα ηταν ολα μελι λουκουμι

πριν 17 ώρες, το μέλος Antreasss έγραψε:

Χτυπά ένα 250 ρι στα 1500 ευρω γ αρχή .. απ' αυτά που αναφέρεις τ περισσότερα θες α δίπλωμα ...το xj6 που έχω είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά όχι για πρωτη

ναι μαλλον ετσι θα γινει, ελεγα να παρω ενα δυναμικο να μου μεινει, αλλα φουλ λανθασμενη τακτικη απο ο,τι καταλαβα.

λοιπον τωρα για την απορια, εσυ που την εχεις, ξες ποια ειναι η διαφορα σε αυτο και το xj6r? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος σεσα λαχτ έγραψε:

ναι μαλλον ετσι θα γινει, ελεγα να παρω ενα δυναμικο να μου μεινει, αλλα φουλ λανθασμενη τακτικη απο ο,τι καταλαβα.

Βασικα λειτουργει αντιστροφα αν μιλαμε για περιορισμενο μηχανακι(στις περισσοτερες περιπτωσεις).

Πιο δυνατο=περισσοτερα κυβικα/+κυλινδροι, βαρυτερο/μεγαλυτερο πλαισιο κτλπ.=μεγαλυτερο βαρος.

Οποτε εσυ αφαιρεις την παραπανω δυναμη και σου μενει μονο το βαρος. Αρα εχεις ενα μηχανακι που το εχεις κανει 48 αλογα ενω θα επρεπε να ειναι 60, το οποιο ειναι φτιαγμενο με τη λογικη οτι θα ειχε 60 αλογα οποτε αξιζε το παραπανω βαρος=ειναι ληθαργικο.
Αντιστοιχα αν εχεις ενα ελαφρυ μονοκυλινδρο πχ. που ειναι απο τη φυση του 48 αλογα επειδη μεχρι εκει μπορουσαν να το φτασουν χωρις να μεγαλωσουν/αλλαξουν το μοτερ του και αρα να μεγαλωσουν το βαρος και να το κανουν χειροτερο για τη προοριζομενη χρηση/χαρακτηρα του, το οποιο ομως εχει πιο ευκινητη αισθηση και λογικα αφου ειναι ελαφρυτερο με τα ιδια αλογα θα ειναι και πιο γρηγορο(στις επιταχυνσεις τουλαχιστον).

Οποτε παρε κατι που θα ειναι πιο αδυναμο αλλα θα εχει και τα αντιστοιχα πλεονεκτηματα(βαρος, καταναλωση, ευκολια συντηρησης) και οταν ερθει η ωρα θα εχεις απεριοριστες επιλογες να παρεις κατι δυνατοτερο/καλυτερο/ακριβοτερο κτλπ. Ασε που θα εχεις το νου σου στο δρομο να μαθεις να κυκλοφορεις και οχι στο να διαχειριζεσαι την παραπανησια δυναμη/βαρος, οποτε παλι καλυτερα ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και να συμπληρώσω στα όσα πολύ σωστά του συμφορουμίτη το εξής (το οποίο το εννόησα και πιο πριν αλλά δεν το είπα πολύ σωστά): Πας και αγοράζεις ένα Ninja 250 για παράδειγμα. Βλέπεις στη συνέχεια οτι το στυλ αυτό δεν είναι τελικά για σένα, θες άλλη θέση οδήγησης, άλλη συμπεριφορά, άλλη χρήση. Δυστυχώς έκανες λάθος επιλογή αλλά έμαθες, οπότε όταν κοιτάξεις για κάτι μεγαλύτερο θα μπορείς να κάνεις πλέον μια σωστή επιλογή.

Η μάθηση δηλαδή, δε θα αφορά μόνο την οδήγηση αλλά και τον εαυτό σου τον ίδιο, θα καταλάβεις τί θες και τί όχι, τί μπορείς κ.ο.κ. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα πολύ πιο οικονομική (και στο κόστος αγοράς αλλά και χρήσης/συντήρησης) και πιο φιλική

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος σεσα λαχτ έγραψε:

δηλαδη αδιαπραγματευτο το πεσιμο, κοιτα να δεις... και στο διπλωμα ηταν ολα μελι λουκουμι

ναι μαλλον ετσι θα γινει, ελεγα να παρω ενα δυναμικο να μου μεινει, αλλα φουλ λανθασμενη τακτικη απο ο,τι καταλαβα.

λοιπον τωρα για την απορια, εσυ που την εχεις, ξες ποια ειναι η διαφορα σε αυτο και το xj6r? 

Δε βλέπω κάποια διαφορά στις φωτο.. μέτα το 2013 βγήκε το facelift δε ξέρω αν τ ονομασαν έτσι ...το xj6 n εχω εγώ το γυμνό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...