Jump to content

Recommended Posts

Ηρθε ο καιρος να περασω παλι κτεο και για αλλη μια φορα το μπροστα μου φρενο εχει θεμα. Εχω ενα κινεζικο παπακι και ουσιαστικα καθε 1-2 χρονια (το εχω ηδη 6) αρχιζει και κολαει η τρομπα, ή τουλαχιστον ετσι νομιζω. Το φρενο σαν φρενο δεν κολαει αλλα η μανετα δεν επιστρεφει με αποτελεσμα η λαμπα πισω να ειναι συνεχεια αναμενη. Η λυση που μου δινει ο μηχανικος (σε 2 εχω παει) ειναι αλλαγη τρομπας με αλλη (κινεζικη). Και αυτο γιατι "δεν συμφερει το λυσιμο + καθαρισμα" σαν κοστος σε σχεση με το ανταλλακτικο.

Και αναρωτιεμαι τωρα εγω πριν παρω αλλη μια. Ειμαι τοσο ατυχος? Ειναι τοσο χαλια οι κινεζικες τρομπες. Παιζει κατι αλλο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1ον πολύ απλά αν θέλει άλαγμα η τρόμπα βάζεις άλλη μάρκα που να ταιριάζει, και 2ον μπορεί να φταίει η δαγκάνα στο δισκόφρενο, να κολλάνε τα έμβολα της δαγκάνας.Μπορεί ακόμη να μην είναι full γεμάτο το δοχείο με τα υγρά φρένων στην τρόμπα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μου κανει εντυπωση ομως γιατι σε ενα αλλο κινεζο που εχουμε που χανει υγρα φρενων, η μανετα γυρναει ακομα και οταν ειχε χασει ολα τα υγρα.

Περιμενα να γυρναει και αυτη. Θα το ψαξω παντως γιατι δεν παει αλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος Roaf Beast έγραψε:

Ηρθε ο καιρος να περασω παλι κτεο και για αλλη μια φορα το μπροστα μου φρενο εχει θεμα. Εχω ενα κινεζικο παπακι και ουσιαστικα καθε 1-2 χρονια (το εχω ηδη 6) αρχιζει και κολαει η τρομπα, ή τουλαχιστον ετσι νομιζω. Το φρενο σαν φρενο δεν κολαει αλλα η μανετα δεν επιστρεφει με αποτελεσμα η λαμπα πισω να ειναι συνεχεια αναμενη. Η λυση που μου δινει ο μηχανικος (σε 2 εχω παει) ειναι αλλαγη τρομπας με αλλη (κινεζικη). Και αυτο γιατι "δεν συμφερει το λυσιμο + καθαρισμα" σαν κοστος σε σχεση με το ανταλλακτικο.

Και αναρωτιεμαι τωρα εγω πριν παρω αλλη μια. Ειμαι τοσο ατυχος? Ειναι τοσο χαλια οι κινεζικες τρομπες. Παιζει κατι αλλο?

αν άλλαζες και υγρα φρένων, δεν θα το πάθαινε αυτό.

Τωρα θελει πέταμα η τρόμπα, δεν επισκευάζονται ( σε επίπεδο παπιου). Πάρε μία νέα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Roaf Beast έγραψε:

Μου κανει εντυπωση ομως γιατι σε ενα αλλο κινεζο που εχουμε που χανει υγρα φρενων, η μανετα γυρναει ακομα και οταν ειχε χασει ολα τα υγρα.

Περιμενα να γυρναει και αυτη. Θα το ψαξω παντως γιατι δεν παει αλλο.

Λογικά κολλάει το λαστιχάκι που σπρώχνει τα υγρά φρένων, μέσα στην τρόμπα του δισκόφρενου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

αν άλλαζες και υγρα φρένων, δεν θα το πάθαινε αυτό.

Τωρα θελει πέταμα η τρόμπα, δεν επισκευάζονται ( σε επίπεδο παπιου). Πάρε μία νέα

βαζω καινουρια υγρα καθε φορα. 

επειδη δεν ηταν ξεκαθαρο, φροντιζω να γινονται κανονικα τα σερβις του, μερικες φορες και νωριτερα του κανονικου

Τροποποιήθηκε από τον Roaf Beast

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...