Jump to content
Sign in to follow this  
basstard

Kawasaki Z750 vs Triumph Street Triple 675 vs...

Recommended Posts

Χαιρετώ άπαντες μετά από πολύυυυ καιρό! Long time, no see που λεν' και στο χωριό μου.

Θα μπω στο θέμα κατ' ευθείαν. Έχω ένα CB400SF και είχα σκέψεις για cafe racer. Πήρα ζάντες-μπροστινό NC29, τεπόζιτο CB750/900 bol d'or και μερικά άλλα πραγματάκια. Ωστόσο οδηγώντας την πολύ όλο αυτό το διάστημα της καραντίνας που ήμασταν λίγο παγωμένοι κατάλαβα ότι ίσως δεν αξίζει να το κάνω. Θα έβγαινε πολύ όμορφο αλλά 400άρι, άντε να το κάναμε και υπεκυβισμό (+1.500€) και να πήγαινε και 60-70 άλογα ρόδα. Πάλι θα μου λείπουν ροπές νομίζω.

Φυσικά υπάρχει και η λύση του τίτλου: πουλάω CB και παίρνω ένα απ' τα 2. Τους αλλάζω κοστουμάκι, clip ons, καμιά αναβαθμισούλα σε αναρτήση πίσω-ελατήρια και με τα ίδια λεφτά που θα έδινα για το project παίρνω κάτι σύγχρονο.

Πάμε μια σύγκριση αυτά τα 2 σε γκάζια-κρατήματα-αξιοπιστία-φρένα. Θα μπορούσα να βάλω στο παιχνίδι και το Hornet 600, είτε προ αλουμινένιου πλαισίου-ψεκασμού (<2007) είτε μετά γιατί κρατάω το bol d'or κοστούμι που μ' αρέσει γενικά αλλά φαντάζομαι χάνει απ' τα άλλα 2 στους παραπάνω τομείς. Αναφέρομαι γενικά σε μηχανάκια '07-'08.

Τις γνώμες σας!

Τροποποιήθηκε από τον basstard

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις, τι είχες βρει για να κάνεις υπερκυβισμό το NC23 μοτέρ. Π.χ. τι πιστόνια θα έβαζες, από ποιόν κατασκευαστή, τι διάσταση και τι τιμή;

Ρεκτιφιέ στο μπλοκ ποιός θα έκανε;

Τα 1500 πως βγαίνουν τόσα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Π.χ. τι πιστόνια θα έβαζες, από ποιόν κατασκευαστή, τι διάσταση και τι τιμή;

Ρεκτιφιέ στο μπλοκ ποιός θα έκανε;

Τα 1500 πως βγαίνουν τόσα;

Νταξ τώρα θα αποκαλύψω μυστικά που είναι μόνο για γνώστες...

Πιστόνια θα βάλεις σφυρήλατα 57mm πομπέ UMA Racing από Crypton X, κάνουν για μαμα κεφαλή, 480 ευρώ και τα υπόλοιπα θα τα φας στο ρεκτιφιέ, σε μπυρες και σουβλάκια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχουν και της JE 58άρια (444cc) και μου είπε ο μηχανικός ότι βρήκε και Wiseco, 2 kits μάλιστα. Αυτά δεν κατάφερα να τα βρω. Δε ξέρω ποια θα έβαζα να σου πω την αλήθεια, αλλά το 1,5Κ αφορά 600-800 τα πιστόνια και τα υπόλοιπα οι δουλειές για να μπουν. Έπεσε επίσης και η ιδέα για μοτέρ CBR600F, αν χωράει-ταιριάζει. Εγώ ξέρω ότι είναι σε πλαίσιο ανοιχτού τύπου που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως μέρος του, ενώ του SF κλειστού και ο κινητήρας απλά στηρίζεται. Ομοίως και για κινητήρα Gull Arm που σκέφτηκα εγώ ως by default πιο έτοιμος για το χαρακτήρα που θέλω. Η κεφαλή του SF δεν έχει και πολύ χώρο για να αγριέψουν οι εκκεντροφόροι, άλλο ένα πρόβλημα που αγνοούσα όταν το αγόραζα.

Ρεκτιφιέ στο ποιος θα κάνει δε φτάσαμε, αν πειράζαμε ένα τετρακοσάρι, αλλά δεν είναι και αυτό το θέμα μας ιδιαίτερα. Κυρίως είναι ότι εγώ τελικά ήθελα γκάζια-κρατήματα σύγχρονης μηχανής και τα ψάχνω σε ένα μηχανάκι 'σειράς' 30 χρόνων. Που δεν είναι ότι δε στήνεται, σέρβις με Hyperpro ή Ohlins το μπροστινό του CBR, Ohlins (άλλο ένα χιλιάρικο...) πίσω και λίγο ψηλωμένα και θα είναι τρενάκι. Αλλά από ένα Triple θα απέχει παρασάγγας μάλλον.

Btw η σκέψη μου είναι να πουλήσω το SF αυτή τη στιγμή αλλά να κρατήσω τα parts που πήρα. Προς το παρόν να πάρω ένα Daytona 675 που είναι το μηχανάκι με τα χαρακτηριστικά που ζητάω και να αφήσω το custom για όταν θα έχουμε λεφτά. Τώρα φοβάμαι να τα ξοδέψω, μήπως και δεν ικανοποιηθώ στο τέλος και έχω κάνει μια τρύπα στο νερό. Η περίπτωση του να γίνει supersport με κινητήρα CBR600 ναι με ψήνει, αλλά και πάλι ξεφεύγει. Και όλα αυτά για μηχανάκι του χιλιάρικου και κάτι. Βέβαια με τα customs δεν πάει έτσι και το ήξερα..

Τροποποιήθηκε από τον basstard

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχεις δωσει την απάντηση σου μόνος σου. Τσιμπα ενα τριπλ και εισαι ενταξει,

Αν αντεχεις όμως σε μπαγκουι, κρατα το γκιλφ , ξυλωσε πινακίδες, βάλτο μέσα  για να καστομαρεις με το πασο σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος basstard έγραψε:

Υπάρχουν και της JE 58άρια (444cc) και μου είπε ο μηχανικός ότι βρήκε και Wiseco, 2 kits μάλιστα. Αυτά δεν κατάφερα να τα βρω. Δε ξέρω ποια θα έβαζα να σου πω την αλήθεια, αλλά το 1,5Κ αφορά 600-800 τα πιστόνια και τα υπόλοιπα οι δουλειές για να μπουν. Έπεσε επίσης και η ιδέα για μοτέρ CBR600F, αν χωράει-ταιριάζει. Εγώ ξέρω ότι είναι σε πλαίσιο ανοιχτού τύπου που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως μέρος του, ενώ του SF κλειστού και ο κινητήρας απλά στηρίζεται. Ομοίως και για κινητήρα Gull Arm που σκέφτηκα εγώ ως by default πιο έτοιμος για το χαρακτήρα που θέλω. Η κεφαλή του SF δεν έχει και πολύ χώρο για να αγριέψουν οι εκκεντροφόροι, άλλο ένα πρόβλημα που αγνοούσα όταν το αγόραζα.

Ρεκτιφιέ στο ποιος θα κάνει δε φτάσαμε, αν πειράζαμε ένα τετρακοσάρι, αλλά δεν είναι και αυτό το θέμα μας ιδιαίτερα. Κυρίως είναι ότι εγώ τελικά ήθελα γκάζια-κρατήματα σύγχρονης μηχανής και τα ψάχνω σε ένα μηχανάκι 'σειράς' 30 χρόνων. Που δεν είναι ότι δε στήνεται, σέρβις με Hyperpro ή Ohlins το μπροστινό του CBR, Ohlins (άλλο ένα χιλιάρικο...) πίσω και λίγο ψηλωμένα και θα είναι τρενάκι. Αλλά από ένα Triple θα απέχει παρασάγγας μάλλον.

Btw η σκέψη μου είναι να πουλήσω το SF αυτή τη στιγμή αλλά να κρατήσω τα parts που πήρα. Προς το παρόν να πάρω ένα Daytona 675 που είναι το μηχανάκι με τα χαρακτηριστικά που ζητάω και να αφήσω το custom για όταν θα έχουμε λεφτά. Τώρα φοβάμαι να τα ξοδέψω, μήπως και δεν ικανοποιηθώ στο τέλος και έχω κάνει μια τρύπα στο νερό. Η περίπτωση του να γίνει supersport με κινητήρα CBR600 ναι με ψήνει, αλλά και πάλι ξεφεύγει. Και όλα αυτά για μηχανάκι του χιλιάρικου και κάτι. Βέβαια με τα customs δεν πάει έτσι και το ήξερα..

Είσαι πολύ σίγουρος, ότι ταιριάζουν σε πίρο, ύψος κορώνας από τον πίρο, σχέδιο κορώνας (βαλβιδοτσέπες) τα πιστόνια που κοιτάς; Εγώ έψαχνα πριν λίγα χρόνια για το VFR μου, και δεν έβρισκα ΤΙΠΟΤΑ να ταιριάζει, παρά μόνο τα JE που είναι διπλού ελατηρίου και για αγωνιστική χρήση μόνο.

Η Honda δεν δίνει καν oversize πιστόνια για κανονικό ρεκτιφιέ στα 400ρια της.

Τέσπα.

 

Το CB400SF μοιάζει πολύ σαν φιλοσοφία με το Z750, με την λογική ότι και τα δύο είναι παλιάς κοπής γυμνά. Απλά το Ζ750 είναι διπλάσια ιπποδύναμη (σχεδόν), ντάξει έχει και πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και μοχλικό.

Από την άλλη, το Street Triple 675 προέρχεται από ξεγύμνωμα του σπορ Daytona και είναι πολύ πιο μοντέρνα στημένο. Αν θα μπορούσα να δώσω μια αναλογία, όπως πριν με τα CB400SF-Z750, το Street triple 675 είναι κάτι ανάλογο του CB1-400 απλά διπλάσια ιπποδύναμη κι αυτό.

Αν θέλεις ένα πολύ πιο δυνατό CB400SF αλλά στην ίδια λογική, πας στο Ζ750. Αν όμως θες κάτι πολύ πιο σπορ, το Street triple είναι προς αυτήν την κατεύθυνση,

Street triple 675 είχα για 4 χρόνια περίπου, το ξέρω, μάλιστα έχω γράψει αυτό https://www.forumtriumph.gr/topic3185/?f=17&t=3185 και αυτό https://www.forumtriumph.gr/forum/street-triple-675-56/topic/διακόπτης-φώτων-για-street-triple-675f-2331/

Καλή επιλογή ότι κι αν πάρεις. Εγώ το CB πάντως, θα το κράταγα κι αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 51 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Είσαι πολύ σίγουρος, ότι ταιριάζουν σε πίρο, ύψος κορώνας από τον πίρο, σχέδιο κορώνας (βαλβιδοτσέπες) τα πιστόνια που κοιτάς; Εγώ έψαχνα πριν λίγα χρόνια για το VFR μου, και δεν έβρισκα ΤΙΠΟΤΑ να ταιριάζει, παρά μόνο τα JE που είναι διπλού ελατηρίου και για αγωνιστική χρήση μόνο.

Η Honda δεν δίνει καν oversize πιστόνια για κανονικό ρεκτιφιέ στα 400ρια της.

Τέσπα.

 

Το CB400SF μοιάζει πολύ σαν φιλοσοφία με το Z750, με την λογική ότι και τα δύο είναι παλιάς κοπής γυμνά. Απλά το Ζ750 είναι διπλάσια ιπποδύναμη (σχεδόν), ντάξει έχει και πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και μοχλικό.

Από την άλλη, το Street Triple 675 προέρχεται από ξεγύμνωμα του σπορ Daytona και είναι πολύ πιο μοντέρνα στημένο. Αν θα μπορούσα να δώσω μια αναλογία, όπως πριν με τα CB400SF-Z750, το Street triple 675 είναι κάτι ανάλογο του CB1-400 απλά διπλάσια ιπποδύναμη κι αυτό.

Αν θέλεις ένα πολύ πιο δυνατό CB400SF αλλά στην ίδια λογική, πας στο Ζ750. Αν όμως θες κάτι πολύ πιο σπορ, το Street triple είναι προς αυτήν την κατεύθυνση,

Street triple 675 είχα για 4 χρόνια περίπου, το ξέρω, μάλιστα έχω γράψει αυτό https://www.forumtriumph.gr/topic3185/?f=17&t=3185 και αυτό https://www.forumtriumph.gr/forum/street-triple-675-56/topic/διακόπτης-φώτων-για-street-triple-675f-2331/

Καλή επιλογή ότι κι αν πάρεις. Εγώ το CB πάντως, θα το κράταγα κι αυτό.

Γιατί ολη αυτή η ψαχτικη για ετοιμο κιτ?

Ρωτ'αω γιατί απο οσο θυμάμαι και η cp και η je(και ολες οι εταιριες λογικα ,vertex, wiseco κτλ) εχουν φορμες που συμπληρωνεις με τις διαστασεις πιστονιου που θες για custom παραγγελία. 

Δεν το εχει κοιταξει καποιος αυτό? 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 24/05/2020 at 10:24 ΜΜ, το μέλος Denzo έγραψε:

Γιατί ολη αυτή η ψαχτικη για ετοιμο κιτ?

Ρωτ'αω γιατί απο οσο θυμάμαι και η cp και η je(και ολες οι εταιριες λογικα ,vertex, wiseco κτλ) εχουν φορμες που συμπληρωνεις με τις διαστασεις πιστονιου που θες για custom παραγγελία. 

Δεν το εχει κοιταξει καποιος αυτό? 

Αυτό ισχύει, το είχα σα λύση κι εγώ. Ο μηχανικός μου διαφωνούσε και έλεγε θα βρούμε, υπάρχουν. Υπάρχει και ελληνική καλή εταιρία επίσης για καστομ παραγγελία.

 

Την 24/05/2020 at 9:32 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Είσαι πολύ σίγουρος, ότι ταιριάζουν σε πίρο, ύψος κορώνας από τον πίρο, σχέδιο κορώνας (βαλβιδοτσέπες) τα πιστόνια που κοιτάς; Εγώ έψαχνα πριν λίγα χρόνια για το VFR μου, και δεν έβρισκα ΤΙΠΟΤΑ να ταιριάζει, παρά μόνο τα JE που είναι διπλού ελατηρίου και για αγωνιστική χρήση μόνο.

Η Honda δεν δίνει καν oversize πιστόνια για κανονικό ρεκτιφιέ στα 400ρια της.

Τέσπα.

Το CB400SF μοιάζει πολύ σαν φιλοσοφία με το Z750, με την λογική ότι και τα δύο είναι παλιάς κοπής γυμνά. Απλά το Ζ750 είναι διπλάσια ιπποδύναμη (σχεδόν), ντάξει έχει και πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και μοχλικό.

Από την άλλη, το Street Triple 675 προέρχεται από ξεγύμνωμα του σπορ Daytona και είναι πολύ πιο μοντέρνα στημένο. Αν θα μπορούσα να δώσω μια αναλογία, όπως πριν με τα CB400SF-Z750, το Street triple 675 είναι κάτι ανάλογο του CB1-400 απλά διπλάσια ιπποδύναμη κι αυτό.

Αν θέλεις ένα πολύ πιο δυνατό CB400SF αλλά στην ίδια λογική, πας στο Ζ750. Αν όμως θες κάτι πολύ πιο σπορ, το Street triple είναι προς αυτήν την κατεύθυνση,

Street triple 675 είχα για 4 χρόνια περίπου, το ξέρω, μάλιστα έχω γράψει αυτό https://www.forumtriumph.gr/topic3185/?f=17&t=3185 και αυτό https://www.forumtriumph.gr/forum/street-triple-675-56/topic/διακόπτης-φώτων-για-street-triple-675f-2331/

Καλή επιλογή ότι κι αν πάρεις. Εγώ το CB πάντως, θα το κράταγα κι αυτό.

Της JE λέει for ideal for fast road & racing applications. Πιθανότατα είναι ταλαιπώρια για road use. Δε ξέρω και για την αξιοπιστία του μπλοκ-κυλίνδρων-στροφάλου μετά από κάτι τέτοιο. 13 συμπίεση λέει...

https://www.tts-performance-shop.co.uk/collections/je-street-bike-pistons/products/honda-cbr400-je-forged-piston-444cc-bigbore-kit

Διαδικτυακός φίλος, από Ρωσία, που μεταξύ άλλων έχει κι ένα SF που του έβαλε μόνος ψεκασμό και τώρα τουρμπίζει, μου είπε ότι αυτά της JE για να δουλέψουν σωστά θέλουν προφίλ στους εκκεντροφόρους αρκετά άγριο και η κεφαλή του SF δεν έχει τον απαιτούμενο χώρο.

Τώρα για το X vs Ψ, τελικά Ω. Ήτοι Daytona 675 και ουχί τριπλ. Καλά το Z απορρίφθηκε μισή ώρα αφού άνοιξα το τόπικ. Πάσχει σε στήσιμο. Αφού κλιπόνς θέλω έτσι κι αλλιώς και ψάχνω το καλύτερο δυνατό στήσιμο, κατάλαβα γενικά -να 'ναι καλά και ο φάδερ μου με το χαρλεακι που με ξεστράβωσε- ότι 600 supersport χρειάζομαι. Και να αφήσω τα παλιά-κλασικά. Εντάξει τα σύγχρονα αιχμηρά σχέδια με τα πολλά πλαστικά και τις γωνίες δε μου πολυαρέσουν αλλά αν τα πηγαίνουμε καλά και θέλω να την κρατήσω χρόνια αυτό αλλάζει. Και γίνεται ένα υπέροχο old school racer με μισο φερινγκάκι στρογγυλοφάναρο και ουρά αγωνιστικών 70's, παραδείγματα υπάρχουν πολλά.

Τις τελευταίες 2 μέρες ήμουν μεταξύ Daytona και R6, both '08-'09. Κλείνω προς το Daytona για πολλούς λόγους αλλά αν έχετε να καταθέσετε κάτι επι του θέματος, ελεύθερα φυσικά, μην ανοίγω κι άλλο. Περισσότερο πιστεύω ότι μου ταιριάζει οδηγικά και βολεύει γενικά τη street use ο διαμαντένιος αυτός τρικύλινδρος που τραβάει σε όλο το στροφόμετρο. Πλαίσιο ξυράφι έχουν και τα 2, βάρος ίδιο, αναρτήσεις-φρένα νομίζω υπερτερεί το Daytona (μιλάω για το απλό). Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό, μου αρέσουν και τα 2 είτε μαμά, είτε καστομ.

Αφήστε που δε ξέρω και αν θα επενδύσω σε μηχανάκι 09 λεφτά για να το κανω πιο 'προσωπικό'. Ίσως δηλαδή να ψάξω για ένα μεταγενέστερο μοντέλο (πχ 675R >'13) για να επενδύσω (που λέει ο λόγος..) αν όντως το θέλω, σαν πιο futureproof. Flying δυστυχώς οικονομικά δε μπορώ να κρατήσω και το CB, χρειάζομαι κατ' αρχήν τα χρήματα για να πάρω τώρα άλλο. Και για την ακρίβεια το έβαλα αγγελία χθες μαζί με τα parts (πηρουνι-ζάντες NC29, τεπόζιτο boldor). Στο μέλλον αν θέλω ντε και καλά ένα κλασικό cafe racer, θα κοιτάξω για κανένα Inazuma 750. Καλή βάση και το μοτέρ του GSX-R '85 έβγαζε 115 άλογα, όχι 86 που βγάλαν στο Inazuma. Πολυ θεωρητική κουβέντα έτσι κι αλλιώς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...