Jump to content
Gosi

GSXR 1000 K6 Σερβις και δακρυ

Recommended Posts

Καλησπερα στην ομαδα, μη τα πολυλογω απεκτησα μια GSXR 1000 k6 η οποια καθεται σε ενα γκαραζ για χρονια. Εχω οδηγικη εμπειρια με μηχανες τετοιου κυβισμου αλλα οχι εμπειρια ιδιοκτησιας. Αυτο που θελω να πω, εκατσα και εψαξα λιγο τι χρειαζεται η μηχανη για ενα απλο σερβις το οποιο θελω να κανω μονος οπως εκανα με τα προηγουμενα μηχανακια μου. Απλα τα χρηματα μου φαινονται υπερβολικα πολλα. Και παραθετω : 

Φιλτρο λαδιου HIFLO HF138 : 8€

Λαδακι Motul 10w-40 1lt : 8€

4x μπουζι CR9EIX iridium : 66€ (16,5τμχ)

Φιλτρο αερα K&N SU1005 : 75€ !!!

Φιλτρο βενζινης : 25€

Μιλαμε 185 ευρω ηδη, παραπανω απο οσα εδωσα γενικο ετησιο σερβις για το αμαξι μου (χωρις μπουζι)

Και αυτα ειναι μονο η αρχη αφου θελω σερβις ψαλιδιου το οποίο θα παω μάστορα αλλα ειναι σιγουρα πανω απο 100€, επισκευη της τρομπας πισω φρενου, ρουλεμαν τροχων, αλυσιδογραναζα(150+ ανετα) και παλι λογο χιλιομετρων (50.000) παιζει να βρεθω αγκαλιτσα με κανα πιστονι καθως υπαρχει ενα κροταλισμα στη δεξια μερια του κινητηρα. Δεν μιλαω καν για λαστιχα. Συν το πενηνταρι για τη μπαταρια που εδωσα...

Εσεις οταν το πατε μαστορα ή το κανετε μονοι, τοσο σας βγαίνει το απλο σερβις; Μηπως στην αγνοια μου διαλεξα εξεζητημένα υλικα αγωνιστικών προδιαγραφων;Δεν θελω να βαλω και τιποτα φτηνιες ομως. Σιγουρα μπορω να κοψω στα μπουζι αλλα και παλι...Ξερω οτι ειναι ακριβο σπορ αλλα παραπαει αυτο :Ρ

 

Τα αλλα κοστη που περιγραφω, χονδρικα εσας ποσο σας βγαινουν στα χιλιαρια σας; Εβαλα τις εκτιμήσεις μου αλλα οσο ανεβαινουν κυβικα ξεφεύγουν οι τιμες και μαλλον λεω λιγα

Τωρα ειναι δικο μου και τελος, καινουριο δεν μπορουσα να παρω και η αληθεια ειναι ηθελα Κ6 συγκεκριμενα (παιδικοι ερωτες) 

Τροποποιήθηκε από τον Gosi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα, αρχικα να πω οτι πεσανε μαζεμενα τα εξοδα διοτι οπως ειπες το μηχανακι καθοταν, αν ηταν σε κινηση ισως να μη χρειαζοταν επισκευη η τρομπα και αλλαγη τα ρουλεμαν, για πιστονια ουτε καν, ειναι πολυ λιγα τα 50Κ, καμια καμπανα ισως να βαραει.

Για τις τιμες που παρεθεσες να πω οτι τα μπουζι ιριδιου τα αλλαζεις σε πολυ αραια διαστηματα, αρα δινεις τα λεφτα μια φορα και "τελος" , το λαδι μου φαινεται φθηνο, βαλε κατι καλυτερο, το KN τζαμπα λεφτα, βαλε το μαμα στο 1/3 την τιμης του ΚΝ για αρχη.

Οτι μπορεις να κανεις μονος σου ειναι κερδος, αφου γινουν ολες οι εργασιες και το φερεις στα μετρα σου δεν θα σου ζητησει για αρκετο καιρο λεφτα, απλα η αρχη θα κοστισει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικες οι τιμες που περιγράφεις και τα ανταλλακτικά που ζητας πιστόνι δεν θα χρειαστείς . Δεν οδηγας και aprillia rs 250 , ουτε κανεις καμια αγωνιστική χρηση υποθέτω. 

Ενα 1000αρι πολιτικό ss έιναι με τις ανγκες του και αυτό όπως ολα.  

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατ αρχην μην συγκρινεις το σερβις της συγκεκριμενης μηχανης με του αυτοκινητου Χρειαζεται πολυ περισσοτερα και ακριβοτερα πραγματα .

Εσυ ομως δεν μιλας για ενα απλο ετησιο σερβις αλλα για ολικη αποκατασταση σχεδον. Αν δεν χρειαστει να ανοιξεις κινητηρα θα χρειαστεςι τουλαχιστον 1000 ευρω για να την κανεις λειτουργικη και ασφαλη.  Μονον λαστιχα, φρενα και αλυσιδογραναζα, περνας τα 600 ευρω αν δεν χρειαστει να αλλαξεις και δισκοπλακες.

Οποτε θα πρεπει να χαλαρωσεις και να καταλαβεις οτι πηρες ενα μηχανακι που περναει τα 300 χιλ την ωρα  και δεν θα πρεπει να κανεις καμια εκπτωση σε θεματα ασφαλειας.

Καλη αρχη και σου ευχομαι το κροταλισμα του κινητηρα να ειναι καδενα. Γιατι αν ανοιξεις κινητηρα τα χρηματα ειναι παρα πολλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σερβις και δακρυ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση,βεβαια δεν συγκρινεται με το αντιστοχο σερβις ενος Hyundai atos κι ας ειναι 1000 κυβικα και τα δυο.
Το δυσκολο της υποθεσης δεν ειναι να βρεις 3-4-5k να παρεις ενα μηχανακι το οποιο πριν λιγα χρονια κοστιζε περιπου τα τετραπλασια,με οτι αυτο συνεπαγεται αλλα να μπορεσεις να το κρατησεις και να το συντηρησεις χωρις να συμπληρωνεις λαδια καθε οποτε η να κυκλοφορεις με ξεραμενα τετραγωνα λαστιχα 4ετιας.

Δωστα μια φορα να εισαι σιγουρος για αυτο που καβαλας μιας κ λες οτι τωρα το πηρες και κοιτα να το ευχαριστηθεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις ολων σας, πραγματικα πολυ πολυ χρήσιμα οσα μου ειπατε! Μου δωσατε αυτοπεποίθηση. Τα ειχα γενικα σαν μηχανακια που ζητανε πολυ απλα λιγοτερο απο ενα enduro πχ. αλλα ειναι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω "πολιτικα"

Για την τρομπα απο οσο μου ειπε και το παιδι που μου την εδωσε, ειχε γινει ανάκληση απο τη suzuki πριν χρονια αλλα ο ιδιος δεν ασχοληθηκε. Γενικα προσεγμενο παντως ως ενα σημειο

Στο μυαλο μου η ασφαλεια μεσω σχολαστικης συντήρησης, νουμερο ενα προτεραιότητα στις υψηλες ταχυτητες οποτε θα τα σταξω!  Καλες βολτες, καλη σεζον να εχουμε ολοι μας!

Τροποποιήθηκε από τον Gosi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Σερβις και δακρυ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση,βεβαια δεν συγκρινεται με το αντιστοχο σερβις ενος Hyundai atos κι ας ειναι 1000 κυβικα και τα δυο.
Το δυσκολο της υποθεσης δεν ειναι να βρεις 3-4-5k να παρεις ενα μηχανακι το οποιο πριν λιγα χρονια κοστιζε περιπου τα τετραπλασια,με οτι αυτο συνεπαγεται αλλα να μπορεσεις να το κρατησεις και να το συντηρησεις χωρις να συμπληρωνεις λαδια καθε οποτε η να κυκλοφορεις με ξεραμενα τετραγωνα λαστιχα 4ετιας.

Δωστα μια φορα να εισαι σιγουρος για αυτο που καβαλας μιας κ λες οτι τωρα το πηρες και κοιτα να το ευχαριστηθεις.

Το αυτό. Γενικά νομίζω η συντήρηση μιας μοτοσυκλετας από τα 600cc και πάνω είναι σοβαρή υπόθεση για το μέσο όρο των πορτοφολιων

 

Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, το δύσκολο δεν είναι να αγοράσεις μοτοσυκλέτα. Το δύσκολο είναι να τη συντηρήσεις, σωστά και ομορφα.

Το κόστος συντήρησης επίσης είναι αντιστρόφως ανάλογο με τα κόστος αγοράς 

Μεγάλη μηχανή φθηνή; σημαίνει πιο πολύ μεταχειρισμένη και  πιο πολλά έξοδα μαζεμένα. 

 

Παρόλα αυτά, να θυμάσαι ότι το χιλιάρι σου έχει επιδόσεις υπεραυτοκινητου.  Αν το δεις έτσι είναι πολύ λογικό το κόστος συντήρησης. 

 

Ειδικά αν το χρησιμοποιεις για αυτό που φτιάχτηκε και όχι για παπάκι, θα κάνεις τα έξοδα μια φορά και μετά δε θα σου φαίνονται τόσο άσχημα. 

 

Καλές βόλτες λοιπόν! 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια ειδα τιμές για ρουλεμαν τροχων και επαθα πλακα να πουμε. Ο λογος που θελω να τα αλλάξω ειναι επειδη σε δυο βολτες που την εχω παει, παρολο που εχει σταμπιλιζατερ, μου αρχισε τα χαστουκια το τιμονι και τις δυο φορες σε αναραταξη του δρόμου στα χιλιομετρα. Ευτυχώς με λυπηθηκε ο Μεγαλοδυναμος να πούμε, την μια δε φορουσα και κρανος και λεω πεθανα.

Περα απο το πιρουνι που έχει στεγνωσει απο λαδι εντελώς και ειναι προφανης αιτια, πως μπορω αλλιως να καταλαβω αν τα ρουλεμαν θελουν αλλαγμα; μη σκασω τωρα 250 ευρω τσαμπα για δυο φλατζες

Επισης τα σταμπιλιζατερ θελουν σερβις/πεταμα; αυτο παντως καλη κοντρα δινει και νομιζω αυτο με εσωσε (ειναι τοσο παλιο οσο και η μηχανη)

Τροποποιήθηκε από τον Gosi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

(κάτσε ρε μάνα μου. Πρώτα αγόρασες τη μηχανή, ψιλιαζομαι ούτε βόλτα καν τη πήγες ούτε κοιτάξεις πόσο κάνουν τα ανταλλακτικά;

και τώρα έχεις φρικάρει με τα διάφορα που έχει η φαντάζεσαι ότι έχει; 

 

Η επόμενη βόλτα σου να είναι από ένα καλό συνεργείο! 

Η τηλεδιάγνωση δεν έχει εφευρεθεί ακόμα!

Και επειδή πολοι την έχουμε πάθει όπως εσύ, θα σου κάνει καλό να πάρεις μια ολοκληρωμένη  άποψη απο ενα επαγγελματία και όχι από ένα φόρουμ για να σταματησεις τις εικασίες!) 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Gosi

Λάδι χρειάζεσαι 3,1 λίτρα, δηλαδή 4 λίτρα και όχι από αυτό που έχει 8 ευρώ. Αυτό είναι για παπάκια. Χρειάζεσαι φουλ συνθετικό, από 14 περίπου το λίτρο. 

Στον προηγούμενο δηλαδή, είπαν " η μηχανή σου έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, έλα να στο διορθώσουμε δωρεάν" και δεν ασχολήθηκε.... Καταλαβαίνεις πόσο έχει ασχοληθεί με όλα τα υπόλοιπα.....

Ξεκινά με τα βασικά από τα οποία εξαρτάται η δική σου ζωή πρώτα και μετά της μηχανής σου, ώστε κάποια στιγμή να έχεις κάτι σωστό. 

Ξεκινά να εντοπίσεις που οφείλεται το πρόβλημα ευστάθειας. Μπορεί να είναι και μόνο τα λάστιχα αν είναι αυτά με τα οποία την αγόρασε ο προηγούμενος. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλτρο αέρα έβαλες ΚΝ που πουλάει τρέλα σαν εταιρία. Ας έβαζες το μαμά ή π.χ. ένα HiFlo που έχει 19 ευρώ.

Τα ρουλεμάν δεν είναι ακριβά, βρήσκεις επώνυμα Ιαπωνικά Koyo ή NTN , κυλινδρικά κιόλλλας με κανά 30ρι σύνολο, βέβαια είναι και τα εργατικά της αλλαγής άμα πας σε μάστορα.

Πως καταλαβαίνεις ότι θέλεις ρουλεμάν και πως αλλάζονται εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2017/04/blog-post.html

Τσιμούχες και λάδια στο πηρούνι, επίσης δεν είναι πολλά λεφτά, ανάλογα τι πολιτική θα εφαρμόσεις, θα βάλεις επώνυμα εμπορίου, θα βάλεις αντιπροσωπείας, θα τα αλλάξεις εσύ με κάποιον γνώστη φίλο σου, θα τα πας σε μάστορα, μια φυσιολογική τιμή που ΔΕΝ σε κλέβει το συνεργείο είναι κανά 50ρι η εργασία αλλαγής και κανά 30-40 τα ανταλλακτικά (τσιμούχες-σκούπες-λάδι) άμα μιλάμε για επώνυμα εμπορίου. Πως αλλάζονται οι τσιμούχες σε πηρούνι σαν το δικό σου, εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2014/10/a-usd-cartridge.html

 

Κατά τα άλλα, καταλαβαίνω την συναισθηματική σου έκπληξή, για τις τιμές που ενδεχομένως δεν περίμενες, αλλά καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο με την λογική κι όχι με το θυμικό μόνο. Τι περίμενες, ότι θα πάρεις μια μοτοσυκλέτα υπερεπιδόσεων και θα συγκρίνεται με ένα ΙΧ ή ότι άλλο έχεις στο μυαλό σου; Μετά την έκπληξη, σιγά σιγά, έλα και στην γνώση, καλό στον ευατό σου θα κάνεις, όπως πάντα κάνει η γνώση.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να βγάλεις τις ρόδες και να τσεκάρεις τα ρουλεμάν είναι εύκολο, Αλλά αν δεν έχεις manual να δεις πως και πόσο ακριβώς θα τα σφίξεις στο δέσιμο (με δυναμόκλειδο βέβαια) και επίσης πώς ακριβώς θα ρυθμίσεις την αλυσίδα , πως θα είσαι σίγουρος οτι δεν θα πάει κάτι στραβά όταν τρέχεις με 200? Ειναι πολύ λεπτές οι ισορροπίες σε αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Gosi έγραψε:

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Gosi έγραψε:

Παιδια ειδα τιμές για ρουλεμαν τροχων και επαθα πλακα να πουμε. Ο λογος που θελω να τα αλλάξω ειναι επειδη σε δυο βολτες που την εχω παει, παρολο που εχει σταμπιλιζατερ, μου αρχισε τα χαστουκια το τιμονι και τις δυο φορες σε αναραταξη του δρόμου στα χιλιομετρα. Ευτυχώς με λυπηθηκε ο Μεγαλοδυναμος να πούμε, την μια δε φορουσα και κρανος και λεω πεθανα.

Περα απο το πιρουνι που έχει στεγνωσει απο λαδι εντελώς και ειναι προφανης αιτια, πως μπορω αλλιως να καταλαβω αν τα ρουλεμαν θελουν αλλαγμα; μη σκασω τωρα 250 ευρω τσαμπα για δυο φλατζες

Επισης τα σταμπιλιζατερ θελουν σερβις/πεταμα; αυτο παντως καλη κοντρα δινει και νομιζω αυτο με εσωσε (ειναι τοσο παλιο οσο και η μηχανη)

Φιλικα στο λεω..Δεν αρχισες καλα ....Πηγες βολτα με τοσες ελλειψεις, χωρις κρανος και μαλιστα με χιλιομετρα!!!   Οπως το ειπες... σε λυπηθηκε ο μεγαλοδυναμος...Αλλα να εχεις υποψην σου οτι εχει πολλα στον νου του....

Τροποποιήθηκε από τον ANDREASP

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επισης το κροταλισμα, ειναι απο τεντωτηρα ή/και καδενα.

Κλασσικο στα σουζουκι. Οταν ζεσταινεται και με τα σωστα λαδακια, ησυχαζει.

Αν οχι, ενα ελεγχο μην βρεθεις προ εκπληξεων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τοσα και αλλα τοσα θα χρειαστεις για να το κανεις σωστο μηχανακι.

τσιγκουνιες δε χωρανε, ρισκαρεις πολλα αν τις κανεις. 

τσεκαρε για την ενισχυση του πλαισιου μεσο ανακλησης, οπως επισης και την ανακληση της μπροστινης τρομπας φρενου.

μπουζι 11ευρω το εχουν κοστιζουν.

λαδι βαλε bel ray exp 15-50 

γενικο σερβις στη μπροστινη αναρτηση 150ευρω

τακακια μπροστα 80-100ευρω (σωληνακια επισης μαλλον θα θες καινουρια, 15 χρονια θα εχουν γινει χαλια, αλλα 150 ευρω για σωληνακια)

ρυθμισμα βαλβιδων 150ευρω

λαστιχα 300 ευρω

αλυσιδογραναζα 200ευρω (ειπαμε, οχι τσιγκουνιες, θα τις πληρωσεις ακριβοτερα στο μελλον)

καθαρισμα, αντλιας βενζινης 50ευρω

τα $$ εχουν ξεπερασει το 1κ, και δε βαλαμε μεσα αντιψυκτικο, τεντωτηρα (αν χρειαστει) και τπτ αλλο που θα εχω ξεχασει

 

1.5κ θελει και το δικο μου κ8 600 σε σερβις-αναλωσιμα για να ξαναγινει σωστο μηχανακι. ναι, οι τιμες στα σερβις ειναι αυτες που εχεις καταλαβει.

αν το πας σε μηχανακο, βγαινει αρκετα παραπανω, θα χρειαστει αρκετη δουλεια η οποιο κοστιζει σε εργατικα.

για το σταμπι, την "κοντρα" και διαφορα αλλα θα ξαναμιλησουμε οταν κανεις ενα σωστο γενικο σερβις στο μηχανακι.

 

αγορασες ενα πολιτικο sbk=top μοτοσυκλετα, δε γινεται να το συγκρινεις με αυτοκινητο 1.4 κυβικων και 90 αλογων...

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 28 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

αν το πας σε μηχανακο, βγαινει αρκετα παραπανω, θα χρειαστει αρκετη δουλεια η οποιο κοστιζει σε εργατικα.

Εξήγησε μου κάτι σε αυτά που λες. Προτείνεις σε άνθρωπο που δεν έχει ξανακάνει τέτοιες εργασίες, να αλλάξει πχ τα σωληνάκια των φρένων μόνος του; Εμένα θα μου κοβόταν τα αίματα να το κάνω αυτό σε όχημα που πιάνει τα 200 από δω ως το περίπτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα απλά service δεν κοστίζουν. Αν το μηχανάκι το θυμόμαστε όμως μια φορά τη 10ετία για σέρβις ναι θέλει χρήμα για να κυκλοφορήσει. Όλα αυτά μαζί δεν αλλάζονται ποτέ, απλά το μηχανάκι ήταν "παρατημένο" καιρό πριν μπει στο γκαράζ. Βάλε σειρά σιγά σιγά με προτεραιότητα σε λάστιχα και θα γίνουν όλα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εάν πιάνουν τα χέρια σου και με την βοήθεια του service manual καθώς και κάποια βασικά εργαλεία, τίποτα δεν είναι δύσκολο. Ειδικά στα σουζουκι που γενικά έχουν χώρο για να δουλέψεις και δεν είναι πολύ στριμωγμένα.

Κατά τ αλλα ξεκινά από το τρίπτυχο λάστιχα φρένα αναρτήσεις, και μετά πέρασε προς το μοτέρ καθώς τα πρώτα είναι αυτά που θα σε κρατήσουν όρθιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε μου οι τιμες που περιγραφεις δεν ειναι παραλογες, ετσι ειναι αυτα τα μηχανακια, οπως σου ειπαν παραπανω ειναι μηχανακια επιδοσεων και δεν ειναι να παιζεις με αυτα.

Μαλλον δεν ηξερες πολυ καλα τι μηχανακι πηρες...

Την 20/5/2020 at 8:04 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Τα ρουλεμάν δεν είναι ακριβά, βρήσκεις επώνυμα Ιαπωνικά Koyo ή NTN , κυλινδρικά κιόλλλας με κανά 30ρι σύνολο

 

Κυλινδρικα ρουλεμαν σε τροχο GSXR? μου το εξηγεις λιγο αυτο γιατι με σκαλωσες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο τιμόνι. Για το τιμόνι παραπονιόταν ο φίλος, αν θυμάμαι καλά.

ΕΔΙΤ: Πήγα πίσω και διάβασα, για ρουλεμάν τροχών ρωτάει όντως, τέλος πάντων εγώ για ρουλεμάν τιμονιού έγραψα το παραπάνω.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω πως είναι το σωστό. Κωνικά τα λένε όλοι, αλλά εμένα κύλινδροι μου φαίνονται (δεν τα έχω μετρήσει) . Τι είναι τελικά τα στοιχεία αυτά, κύλινδροι ή κόλουροι κώνοι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Εξήγησε μου κάτι σε αυτά που λες. Προτείνεις σε άνθρωπο που δεν έχει ξανακάνει τέτοιες εργασίες, να αλλάξει πχ τα σωληνάκια των φρένων μόνος του; Εμένα θα μου κοβόταν τα αίματα να το κάνω αυτό σε όχημα που πιάνει τα 200 από δω ως το περίπτερο.

δε προτεινα τπτ, απλα πληροφοριες δινω.

απο τη στιγμη που δε γνωριζει, το να πειραματιστει σε μια δυσκολο μοτοσυκλετα οπως το ss δεν εχει νοημα. δε πρεπει καν να το σκεφτει.

ειχε 4-5 για την αγορα, ε προφανως δε θα κολλησει στα 200-300ευρω παραπανω για εργασια μηχανικου απο τη στιγμη που θα δωσει 1κ για το σερβις...

 

πριν 19 ώρες, το μέλος ManosKTM έγραψε:

Εάν πιάνουν τα χέρια σου και με την βοήθεια του service manual καθώς και κάποια βασικά εργαλεία, τίποτα δεν είναι δύσκολο. Ειδικά στα σουζουκι που γενικά έχουν χώρο για να δουλέψεις και δεν είναι πολύ στριμωγμένα.

Κατά τ αλλα ξεκινά από το τρίπτυχο λάστιχα φρένα αναρτήσεις, και μετά πέρασε προς το μοτέρ καθώς τα πρώτα είναι αυτά που θα σε κρατήσουν όρθιο.

τα suzuki ειναι οι πιο ευκολες μοτοσυκλετες για να δουλεψεις. ολα ειναι τοσο απλα και εχει χωρο για τα παντα...

το ss ομως, δεν ειναι το καλυτερο για να ξεκινησει καποιος να ασχολειται, απο τη στιγμη που δεν εχει καθολου εμπειρια σε αλλα μοτο.

καλυτερα να παει σε εμπιστο μηχανικο, να ειναι καλυμμενος και ησυχος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

 

τα suzuki ειναι οι πιο ευκολες μοτοσυκλετες για να δουλεψεις. ολα ειναι τοσο απλα και εχει χωρο για τα παντα...

το ss ομως, δεν ειναι το καλυτερο για να ξεκινησει καποιος να ασχολειται, απο τη στιγμη που δεν εχει καθολου εμπειρια σε αλλα μοτο.

καλυτερα να παει σε εμπιστο μηχανικο, να ειναι καλυμμενος και ησυχος.

Τα ςς της σουζουκι είναι πιο εύκολα από αλλά και αυτό λόγω του ότι δεν ειναι τόσο μαζεμένα στον σκελετό όπως κάποια άλλα μοντέλα. Βλέπε γιαμαχα και καβασακι.

Αν πιάνουν τα χέρια του και καταλαβαίνει το μανιουαλ γιατί όχι? Και τα ςς σαν όλα τα άλλα είναι, και μάλιστα με γνώμονα την οικονομία που ζήτησε, ειναι απαραίτητο κάποιες εργασίες να τις κάνει μόνος.

Τροποποιήθηκε από τον ManosKTM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...