Jump to content
geonabro

XT 600 γενικες ερωτησουλες

Recommended Posts

Καλησπερες παιδες,πηρα ενα χτακι(1999) μαμα πριν απο κανα 2μηνο με 56.000κμ στο κοντερ εννοειται δεν το πιστευομε αυτο αλλα οκ,θα ηθελα να σας ρωτησω καποια πραγματακια μηπως καποιος γνωστης γνωριζει...

1)Βαζω πρωτη αφηνω συμπλεκτη χωρις γκαζι και ακουω ενα τακ σαν να εχει κενο η καμπανα(απο μοτερ ακουγεται δεν ειναι δηλαδη κατι απο συνεμπλοκ αλυσιδες κτλ)...Παιζει να ειναι φυσιολογικο ,υπαρχει καποιος αλλος λογος να το κανει αυτο???Περα απο το ψυχαναγκαστικο του να δουλευει σωστα εχω καποιο αλλο προβλημα?
2)εχω νεκρα παταω τερμα συμπλεκτη ,ακουω ενα ενα ελαφρυ συνεχομενο τακ τακ στο σημειο που καταληγει η ντιζα του συμπλεκτη ... τι μπορει να ειναι αυτο ??? οι δισκοι οταν αποσυμπλεκτουν ακουμπαν ενα τσακ και ακουγεται?
3){Δυσκολη} Πως αλλαζουμε την κουρμπα αβανς και τα κατα συνεπεια το μεγιστο αβανς
4) Εχει να προτεινει κανεις με νουμερα καποιο setup??? πχ ταδε λαιμος ,ταδε τελικο ,ταδε πιστονι ,ταδε kit ή καρμπ κτλ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Μπορεί να είναι πολλά, μπορεί και τίποτα. Από την περιγραφή άκρη δεν βγάζω πάντως.

2) Κάνε έλεγχο στην καμπάνα. Ο συμπλέκτη είναι πάνω στο καπάκι της καμπάνας ή στο αριστερό κάρτερ;

3) Σοβαρά τώρα????

4) Οι συνδυασμοί είναι περίπου όσοι και του Τζόκερ! Τί ακριβώς θέλεις να πετύχεις και τί ποσό διαθέτεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τασο σωστος σε αυτο που λες. Η ερωτηση εινα πολυ γενικης φυσεως δηλαδη αμα εχει πειραξει καποιος το μηχανακι του απλα να μου ελεγε οτι με αυτα που του εκανα εβγαλα τοσα αλογα τροχο...Δεν ψαχνω ακομα λεπτομερειες,ενα γενικο πλανο για αργοτερα θελω να κανω!!!

 

Γιωργο 1)χμμμ δεν ξερω τι αλλη πληροφορια να σας εδινα,θα προσπαθησω καποια στιγμη να το βγαλω βιντεο μηπως και καταλαβετε κατι απο εκει
2)η ντιζα συμπλεκτη ναι ειναι στο καπακι της καμπανας ακριβως δες που καταληγει ,πισω απο απο τους λαιμων ειναι η ντιζα απο την ενδεικτικη φωτο

3)ειναι ακραιο το ξερω σε μπελα να βρισκομαστε

4)Γνωριζω,το τι θελω να πετυχω πολυ σχετικο ... Οταν οδηγαω μονος θελω να ειναι αξιοπιστο και οταν πετυχω κανα ΚΤΜ να ειναι ενα βημα πριν το μπαμ χαχαχαχαχαχα... Πλακιτσα κανω δεν ξερω ακομα η ερωτηση ειναι πολυ γενικης φυσεως να παρω χαμπαρι περιπου τι μπορει με βελτιωσεις να κανει αυτο το μοτερ

 

ODCC_CZ4DA935RZ5RYaDLZePzdvrOrk_FYyTE5AH

Τροποποιήθηκε από τον geonabro

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο ΧΤ μπορείς να βελτιώσεις τα πάντα. Το θέμα είναι πόσα € έχεις, τι σκοπό έχεις και αν τελικά συμφέρει να επενδύσεις χρήματα σε μια μηχανή που δεν είναι φτιαγμένη για επιδόσεις. 

Ενδεικτικά μπορώ να σου πω πως με μια ολόσωμη εξάτμιση, ένα φίλτρο αέρος ΚΝ και το Κιτ καρμπυρατέρ της Dynojet, το ΧΤ σου θα γίνει αρκετά πιο ζωηρό. Κόστος περίπου 500€ εκτός αν βρεις μεταχειρισμένη εξάτμιση.

 

Για τον συμπλέκτη αν δεν ανοίξεις το καπάκι να γίνει έλεγχος, δεν μπορούμε να μαντέψουμε. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τον συμπλέκτη μπορεί να έχει κάνει δοντακια η καμπάνα και να σκαλωνουν τα δισκάκια. Όπως λέει και ο Γιώργος, αν δεν ανοίξεις δεν θα μάθεις ποτέ, που λέει και ο Γονίδης....

 

Όσο για τα ΚΤΜ. Ασχολίαστο...

Πάντα θα είναι ένα Τσικ πιο μπροστα:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος geonabro έγραψε:

 

Εχεις παρει λαθος μηχανακι αν θες να το βελτιωσεις. Τα xt 600 τα πουλανε κατα μεσο ορο 500 ευρω λιγοτερα απο τα KTM lc4 640 αντιστοιχης καταστασης. Για να κανεις οποιαδηποτε βελτιωση το 500αρικο αυτο θα το καλυψεις κατευθειαν και ζητημα να εισαι σε επιπεδα xtx 660 σε γκαζι, ποσο μαλλον σε lc4 και σε οοολα τα αλλα (περιφερειακα, στησιμο κτλπ.) θα εισαι ετη φωτος πισω. Επισης το xt δε θα ειναι πλεον οσο "αθανατο" οσο λενε, αν αρχισεις να το πειραζεις.

Τωρα αν επιμεινεις να κανεις το xt πυραυλο, ετοιμασου να δωσεις χιλιαρικα ολοκληρα για αμφιβολα αποτελεσματα και να φτασεις budget KTM 690 που ερχεται με γκαζι, κορυφαια περιφερειακα και σωστα στημενο, απο το εργοστασιο. Οποτε παλι χαμενος βγαινεις.

Με αλλα λογια, πεταμενα λεφτα. Αν θες επιδοσεις παρε lc4 που τα δινουν τζαμπα.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος geonabro έγραψε:

3){Δυσκολη} Πως αλλαζουμε την κουρμπα αβανς και τα κατα συνεπεια το μεγιστο αβανς

Με προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική, υπάρχουν διάφορες με λίγη έρευνα.

...ρε ππαιδιά γιατί τον βαράτε τον άθρωπα που θέλει να βελτιώσει το ΧΤ; Αλλοι θέλουν έτοιμο μοτό να έχει γκάζι και με εγγήηση και όλα, άλλοι θέλουν τα το φτιάξουν μόνοι τους ως project. Είναι θέμα προσωπικού γούστου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή το έχω ζήσει όλο αυτό που έχεις στο μυαλό σου να κανείς θα σου πω ότι μόνο χαμένος θα βγεις,  αν το XT σου δεν έχει σοβαρά προβλήματα, τύπου καίει 1 λίτρο λάδι κάθε 1000 χιλιόμετρα ή δουλεύει σαν κουδουνίστρα, να το αφήσεις στην ησυχία του, δεν είναι πλασμένο να παίζει μπάλα στα μεγάλα γήπεδα, εγώ σε ένα XR400R των 1400 ευρώ έριξα άλλα 2500 σιγά σιγά για να το μαζέψω και άλλα 500 για ζαντολάστιχα motard, ναι μεν σου δίνει την ευχαρίστηση ότι καβαλάς κάτι που έχει επισκευαστεί και δεν θα σε αφήσει στο δρόμο αλλά με τα λεφτά που έδωσα αγόραζα πολύ καλύτερο μηχανάκι, επίσης μου έχει μείνει να αλλάξω καρμπυρατέρ και να βάλω και μια εξατμηση, δηλαδή άλλα 7-8 κατοστάρικα στην καλύτερη περίπτωση, και φυσικά πάντα θα υπάρχει κάποιος που με αντίστοιχο ή φθηνότερο μηχανάκι θα μας ρίχνει φάπες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικά δεν δάγκωσα κανέναν.. 

Απλά σχολίασα οτι το ΚΤΜ θα είναι πάντα απο πάνω. απο φρένα πλαίσιο, αναρτήσεις και βαρος 

Αν θέλει ο φίλος να το κάνει, καλά κάνει. 

Γούστο του και μπράβο του 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαγκες μου με βαλατε σε αρκετες σκεψεις μην πω στον σωστο δρομο χαχαχαχα .... Μαλλον η καλυτερη φαση ειναι να του κανεις μικρο βελτιωσεις χωρις να πειραξεις καθολου μοτερ dynojet kit ,knn φιλτρο ,λαιμους κ τελικο!!! Μαλλον απο εκει και περα θα χασω τον υπνο μου τσαμπα ...Οσον αφορα την καμπανα για να βγαλω συμπερασματα ακριβως πρεπει να την ανοιξω την δω,οταν αλλαξω δισκακια θα ειναι η καταλληλη φαση αλλα απο οτι φαινεται ουτε αυτο επείγει γιατι αλλες φορες μου το κανει αλλες οχι!!!

 

Σας ευχαριστω πολυ ολους για τον χρονο σας!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω αν ειπώθηκε πάλι, αλλά τσεκαρε και την ντιζα συμπλέκτη.

Καθάρισε και ρεγουλαρισέ την.

Μην βάλεις σπρέι γρασσου κλπ μεσα

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Μην βάλεις σπρέι γρασσου κλπ μεσα

@HLIAS για ξήγα το λίγο αυτό. :think:
Εγώ χρησιμοποιώ είτε λαδάκι μηχανής (ότι υπάρχει διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή) ή γράσο βάσης λιθίου ή PTFE γράσο σε σπρέι και μου φαίνεται ότι αυτό το τελευταίο κάνει την καλύτερη δουλειά.
Ξέρεις κάτι άλλο?

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

@HLIAS για ξήγα το λίγο αυτό. :think:
Εγώ χρησιμοποιώ είτε λαδάκι μηχανής (ότι υπάρχει διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή) ή γράσο βάσης λιθίου ή PTFE γράσο σε σπρέι και μου φαίνεται ότι αυτό το τελευταίο κάνει την καλύτερη δουλειά.
Ξέρεις κάτι άλλο?

 

 

 

Το λαδακι μηχανής και σπρέι σιλικόνης είναι καλύτερα γιατί δεν μαζεύουν πολλή σκόνη.

Τα γρασσα κλπ. Στην αρχή έχουν μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο μεν αλλά μαζεύουν την σκόνη και γίνεται λάσπη στο τέλος δε.

Έτσι αυξάνονται κατά πάρα πολύ οι φθορές .

Εσύ νομίζεις ότι κανείς καλό αλλά στην ουσία το προδικάζεις να χαλάσει γρηγορότερα.(τι είπα πάλι ο ημίθεος)

Γρασσου λιθίου κλπ είναι το ίδιο με το απλό γρασσου σαν ζημιά.

Πέρα από την πλάκα εγώ τα καλύτερα θεωρώ πως είναι το λάδι μηχανής και μετά το αντισκωριακο.

Απλά στο τελευταίο πρέπει να ρίχνεις πιο συχνά ( εξαμηνο- χρονο) μιας και έχει την τάση να εξατμίζεται με τον καιρό

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Thanx boy! :worshippy:

Έτσι κι αλλιώς κάνα δυο φορές το χρόνο λιπαίνω ντίζες.
Αν και με το σπρέι αφήνω να φύγει η πρώτη μπίχλα και συνεχίζω.

Το ζητούμενο είναι να δουλεύεται με ένα δάχτυλο. :baby:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...