Jump to content

Recommended Posts

Κάποια πράγματα τα επιλέγεις και δεν σε επιλεγούν. 

2010-11 ήταν όταν είχα GLXακι 50αρι από αυτά τα καγκουρικα με εξάτμιση, το οποίο μου το είχε δώσει ξάδερφος μου σε κατάσταση "δεν παίρνω μπρος όσο και αν θες".

Με την βοήθεια του πατέρα και με πολύ υπομονή (και λίγο χρήμα), έγιναν όλα τα απαραίτητα και με βάψιμο σε χρώμα πορτοκαλί παρακαλώ, ξανά-ανέπνευσε το μοτέρ. μέχρι τώρα λάδι- φρένα και τσουλάει τίμια. Στις βόλτες μου τότε μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον το Honda Ax-1. Μου είχε κάνει εντύπωση τόσο οι ζάντες, αναρτήσεις και ο ήχος του.

10 χρόνια μετά, εν μέσω πανδημίας και (σχετικά) αρκετού ελεύθερου χρόνου ένας φίλος δίνει το αξ του, χρώματος μπλε, το οποίο ήταν παρατημένο κοντά στο σπίτι μου. Μου λέει:

"Είχε θέμα με τα ηλεκτρικά του,το έφτιαχνα χάλαγε, και είπε δεν ξαναδίνω λεφτα γιαυτό. Αν θες παρτο με ένα συμβολικό πόσο και κρατα το."

Εδώ να σημειώσω πως η διαδικασία της μεταβίβασης δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς για να γίνει μεταβίβαση η μότο πρέπει να έχει περάσει ΚΤΕΟ, και επιτυχώς. Το αφήνω αυτό καθώς είναι θέμα για άλλου 

Ο σκοπός του φρεσκαρίσματος είναι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταβίβασης, με απώτερο σκοπό το ολοκληρωμένο rebuild, μετέπειτα.

Πάω το παίρνω από το στενό, ευτυχώς τσουλάει, και τα φρένα φαίνεται να κάνουν την δουλειά τους. Το φέρνω αυλή, με μία ματιά , σκουριασμένη αλυσίδα, λάδια αλυσίδας παντού, φύλλα, αράχνες και άλλα όμορφα.

1ον, έλειπε το καπάκι από το ντεπόζιτο, χαλασμένο καπάκι από ψυγείο

2ον Σπασμένα πλαστικά

3ον Στραβωμένο τιμόνι από τούμπα, και πλαϊνά λυγισμένα από κλοτσιά (υποστήριξη κόρνας, πλεξούδας grill).

Αρχικά έψαξα βιντεάκια απο τα ίντερνετς, συμβουλές κλπ, βρήκα το manual , πήρα εργαλεία, σπρέι, καφέ, και ξεκινάω.

Γυρνάω κλειδί, βελόνα στροφών σκιρτάει. Ενδείξεις τίποτα. Είναι μπαταρία.Πάω να την μετρήσω, τίποτα.

Παραγγέλνω μια Bosch 12V6A, και ένα σετ ασφαλειών, φορτίζεται και επιστρέφει στην οικία. Την βάζω πάνω, συνδέω, αλλάζω ασφάλειες, γυρνάω κλειδί, φως Ν ανάβει (καλο σημάδι λεω), βελόνα στροφών σκιρτάει (πολυ καλό λέω).
Πατάω μίζα, δεν ακούγεται κιχ. Ωστόσο το Ν μειωνόταν η ένταση του οπότε λέω άγει. Τι να φταίει που δεν γυρνάει η μίζα? Καρβουνάκια!. Λύνω ντεπόζιτο, πλαστικά, κώλο, κουτί, αφαιρώ καρμπιρατέρ, φτάνω μίζα.

Καθαρίζω ντεπόζιτο, καρμπιρατέρ, αλλάζω σωληνάκι βενζίνης. Το κρίσιμο σημείο είναι ότι έπρεπε, αν ήταν να λειτουργήσει το μοτέρ, να άλλαζα φίλτρο λαδιού, λάδια, καθαρισμό ψυγείου καθως η τάπα ηταν χαλασμένη και θα είχε μέσα φωλιά από μυρμήγκια, και πλήρωση με υγρό.

Έγιναν όλα αυτά, και ήρθε η ώρα της μίζας.λύνω τις βίδες, βγάζω το σπάω σε 3 μέρ, φτάνω στην πίσο πλευρά όπου ήταν μαυρο λόγο του κάρβουνου. Καθαρίζω με σπρέυ επαφών, αλλάζω βάση μαζί με καρβουνάκια, παρατηρώ στο μεσαίο κομμάτι που φιλοξενεί τον μαγνήτη, να είναι γδαρμένο. Όπως και να έχει όμως πρεπει να δουλέψει με ότι έχω προς το παρων. Δένω την μίζα, την βιδώνω, και το ξανασυνδέω όπως πριν χωρίς τα πλαστικά οπού τοποθετηθηκαν στην άκρη. Η συνέχει στο επόμενο επεισόδιο... φωτογραφίες επίσεις. 

 

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

πλαϊνά λυγισμένα από κλοτσιά

Thats why we cant have nice things.

Η ηλεκτρονική σου δουλεύει, πολύ καλό αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 48 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Thats why we cant have nice things.

Η ηλεκτρονική σου δουλεύει, πολύ καλό αυτό.

Το κακό είναι ότι έχω αφήσει το πολύμετρο στο φοιτητικό μου σπίτι και το μόνο που μπορώ να κάνω από ηλεκτρονικά ειναι περνάει-δεν περνάει ρεύμα μεσω ενος tester με λαμπάκι. Αξίζει να δώσω ενα 10ρικο για πολυμετρο ωστε να βρω το πρόβλημα στην πηγή? (μίζα, ρελε μιζας, πολλα/ης, ανορθωτης, πλεξουδα)?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Το κακό είναι ότι έχω αφήσει το πολύμετρο στο φοιτητικό μου σπίτι και το μόνο που μπορώ να κάνω από ηλεκτρονικά ειναι περνάει-δεν περνάει ρεύμα μεσω ενος tester με λαμπάκι. Αξίζει να δώσω ενα 10ρικο για πολυμετρο ωστε να βρω το πρόβλημα στην πηγή? (μίζα, ρελε μιζας, πολλα/ης, ανορθωτης, πλεξουδα)?

Μια χαρά τα βλέπεις όλα αυτά και μ ενα πολύμετρο του δεκάρικου. Πάρε ένα της τσέπης να το χεις μαζί στις πρώτες βόλτες. Να κοιτάξεις μόνο να χει μπιπ, αν γίνεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και συνεχίζω.

Με το που γύρισα το κλειδί, ολα φάνηκαν οκ. Θεωρητικά ηταν έτοιμο να πάρει. Πατάω μίζα, τίποτα. Ούτε καν το ρελέ δεν κούναγε. Δεν ξέρω τι κι πως πάντως μετά από 40 λεπτά κλειδί-μπουτον 5 δευτερόλεπτα-κλειδί- αναμονή 20 δευτερόλεπτα και λουπα, τελικά άρχιζε να κτυπάει το ρελε, και σιγα σιγά συνεπήρε και την μίζα. Βέβαια το μοτέρ δεν πήρε μεν, η μιζα ομως γύρναγε✔.

Επόμενο check σπίθα. Βάζω μπουζοπιπα στο καινούργιο μπουζι, ακουμπάω τίποτα. Τα ωμ Είναι μεσα στα όρια του οκ. <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/eY5QiKz"><a href="//imgur.com/a/eY5QiKz"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/eY5QiKz"><a href="//imgur.com/a/eY5QiKz"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

https://imgur.com/aXeQYz7 καλώδια κουτιού. Εγινε έλεγχος, μέτρησα ολα τα καλώδια (τις άκρες) που εχει το manual και όλες βγαίνουν σωστά εκτός του ματιού απο το πηνίο, ενα Μπλε-κίτρινο που πάει στο κουτί. δίπλα στην μπαταρία, το οποίο είναι απο το μάτι του βολάν, και με ενα σε αυτό, άκρη σε γείωση πρέπει να δείχνει 360-380 Ωμ, ενώ παίρνω ένδειξη 0. 

Νύχτωσε και το άφησα για την ώρα, γιατί με νίκησαν τα κουνούπια. Έχω κανςι κάποιες βελτιώσεις, αλλά και κάποιες ζημιές.  Θα αναφερθούν σιγά σιγά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

aXeQYz7.jpg

Πάτα προβολη εικονας, και αντέγραφε το λινκ και κανε Εισαγωγη αλλων πολυμεσων + url (κατω δεξια)  = εικονα στο φορουμ.

Bοηθαει πολυ στο θεμα.

Βαλε μας κι αλλες φωτό. Η Κατηγορια Αναπαλαιωση, θελει φωτο. Μπόλικες. :yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βλέπω οι καλωδιώσεις είναι σε πού καλή κατάσταση οπτικά. Χόντα  Japan βέβαια, δεν περιμένουμε και κάτι διαφορετικό.

Τα ρελέ της μίζας  είναι για να αποχαιρετήσει, το χω ξαναδεί σε ΑΧ.Ταιριάζει κι από άλλα μοντέλα, μη σκας.

Αυτό που μετράς στις φωτό είναι ο πολλαπλασιαστής, όχι το pick up της ηλεκτρονικής. Εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι.

A και για τα κουνούπια, κάψε λίγο ελληνικό καφέ σ ένα αλουμινόχαρτο.

Αυτααααα

Ακριβό κατσαβίδι βλέπω, είσαι ηλεκτρονικός;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Πάτα προβολη εικονας, και αντέγραφε το λινκ και κανε Εισαγωγη αλλων πολυμεσων + url (κατω δεξια)  = εικονα στο φορουμ.

Bοηθαει πολυ στο θεμα.

Βαλε μας κι αλλες φωτό. Η Κατηγορια Αναπαλαιωση, θελει φωτο. Μπόλικες. :yes:

Θα ανεβάσω. Το έκανα με το κινητό και δεν βοηθάει, τουλάχιστον εμένα .

πριν 4 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Βλέπω οι καλωδιώσεις είναι σε πού καλή κατάσταση οπτικά. Χόντα  Japan βέβαια, δεν περιμένουμε και κάτι διαφορετικό.

Τα ρελέ της μίζας  είναι για να αποχαιρετήσει, το χω ξαναδεί σε ΑΧ.Ταιριάζει κι από άλλα μοντέλα, μη σκας.

Αυτό που μετράς στις φωτό είναι ο πολλαπλασιαστής, όχι το pick up της ηλεκτρονικής. Εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι.

A και για τα κουνούπια, κάψε λίγο ελληνικό καφέ σ ένα αλουμινόχαρτο.

Αυτααααα

Ακριβό κατσαβίδι βλέπω, είσαι ηλεκτρονικός;

Αν της έβλεπες πως ηταν στην αρχή δεν θα το πίστευες, πολύ χώμα, και μαύρη πίσσα, υγρομαντηλα, οινόπνευμα και πολυ χαρτί. Α και ένα υγρό επαφών.

Βρήκα σήμερα και πήρα μια άλλη πλεξούδα μαζί με ρελεδάκι, καθώς είμαι 99% σίγουρος ότι έχει θέμα η παλιά και δεν πάει το ρεύμα από την ηλεκτρονική στην μπουζόπιπα. Επισης αγόρασα πολλαπλασιαστή με πίπα γιατι η παλιά δεν ήταν σε καλή κατάσταση- και μια ηλεκτρονική, για backup. Εννοείτε κρατάω τα παλιά και θα τα ελέγξω μήπως επισκευάζονται.

Πλέον η μίζα γυρνάει με την 2η αυτο είναι καλό, αλλά η τάση αρχίζει να πεφτει στην μπαταρία στα 12,2V και θα θέλει φόρτιση πάλι...

Όχι δεν είμαι, αλλά γενικά ασχολούμαι. Με τον καμένο καφέ θα φύγω πρώτος εγώ..... 

Ευχαριστώ για τα σχόλια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ότι δείτε είναι raw footage... Οπότε δείξτε κατανόηση.

Εδώ είναι ο παλιός πολλ/στης, ο οποίος είχε σωστή αντίσταση (10,9kΩ με πίπα) σε σχέση με τον καινούριο που πήρα, η οποία έχει 1,98kΩ χωρίς, με ελάχιστο το 3,5kΩ.

Οπότε κουμπώνω παλιό πολ/στη με καινουργια πίπα, και είμαι οκ.

DfU3aXi.jpgaTToVEq.jpgDldLyxS.jpgΕδω είναι το πώς να ΜΗΝ μετράς την αντίσταση στον πολλαπλασιαστή...... Εδώ το πώς πρέπει.Ylaoeq9.jpg

EBNHgBQ.jpgΗ πίσο ρόδα εκτός, για έλεγχο και καθάρισμα. Επισης επειδη χρειάστηκε να βγάλω πολλές φορές το φιλτροκούτι, η ρόδα δεν βοηθούσε καθολου.jAHuqRZ.jpgC0finqo.jpgΑποφάσησα να κάνω και έναν ελεγχο μιας και το πήγενα by the book που είχε ένα τεστ ώστε να βρεις αν δείχνει το λαμπάκι temp σωστά ή όχι.. βγάζεις καλώδιο αισθητήρα, ακουμπάς με την γείωση του, με γυρισμένο το κλειδί. Αν ανάβει είσαι οκ. Αν όχι ΄έχει θέμα ή το λαμπάκι ή κάτι ενδιάμεσο.. Εμένα το λαμπάκι δεν άναψε του temp.. Θα χρειαστεί παραπάνω διερεύνηση.xGjkAln.jpgqhJTkIx.jpgΔεν φαίνεται, αλλά το λαμπάκι ανάβει, που σημαίνει ότι ρεύμα περνάει κανονικα. 

YM1V3W2.jpgΗ φάτσα του..Η ζάντα είναι άλλη, και θα βαφτεί άσπρη. Αλουμινίου είναι έτσι?

 Έχει φάει πολυ ξύλο το καημένο. 1ον, μάσκα σακατεμένη, 2ον βάσεις λάμπας και τα τζαμάκια μπροστά το ένα είναι σπασμένο. Η σκουριά είιναι εμφανής στον σκελετο και στο λαιμό της εξάτμησης, η βίδα του πλαστικού μπροστά είναι κολλημένη και θα χρειαστεί κόψιμο γιατί το αλλεν εχει γίνει στρογγυλό.... Τα καλάμια και τα ρουλεμάν τιμονιού φαίνονται εντάξει, δεν εχω φτάσει όμως ακομα εκει.

Q8kSjid.jpgΗΔεξιά όψη του...   Ακομα δοκιμάζω τα καλλώδια και τα επι μέρους ηλεκτρονικά και προς το παρών ολα είναι εντός ορίων.

Η ζημιά που λέγαμε... Η αλήθεια είναι πως παρασύρθηκα αλλά δεν μπορούσα να μην τα καθαρίσω. Έβαλα βενζίνη λοιπον (95άρα), και τα βουτιξα, μαζί με τα λαστιχάκια... Ε και το υπόλοιπο το αφήνω σε εσάς.

Τα συναρμολογώ και τα τσιμουχάκια είχαν γινει x2, χώρεσαν αλλα φαίνονταν έτοιμα να πεταχτούν. Επειδή ειναι δυσεύρετα, με μεγάλη δυσκολία, μπήκαν τα πιστόνια, με το που πατάω φρένο μετα την εξαέρωση, πλιτς, πεταγε υγρό απο το πλάι, αλλα ένα πιστονάκι έβγαζε και από το καπάκι το μεταλλικό στο πλάι λίγο.

Ερώτηση: Είναι διάτρητα τα πιστονια ? Όχι συμπαγές? Ώστε να είναι λειτουργικά ήδη έχω κάνει λίστα. Σετ τσιμουχες και πλαστικά για το μπρος, θα χρειαστώ και έμβολα όμως? :/ 

gqsjXn4.jpgl8oJgO8.jpg6MTNAIQ.jpgΝαι το ξέρω, έβαλα 2 washer μαζί, αλλά δεν αλλαζε κάτι...

nIt0gUc.jpgV63N6Of.jpg

qTRniwr.jpgΚαι το ντεπόζιτο. Αναζητώ ιδέες για τάπα, καθώς όσο ήταν εκεί, την είχαν κλέψει, και αναγκάζομαι να βάζω ταινίες, σακούλες κλπ. Τι λύση έχω, εκτός από car gr (40 -60€)? Δεν με καίει να έχει κλειδί άπλα να μην είναι ανοιχτή η τρύπα . 

Σας ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος tre έγραψε:

Χαρά στο κουράγιο σου και την υπομονή σου φίλε !

Να σε καλά. Από υπομονή έχω αρκετή...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ταλαιπωρημένο μηχανάκι, αλλά όχι το και χειρότερο που έχω δει.

Μια και έβγαλες ρόδες, άλλαξε και όλα τους τα ρουλεμάν. 99% θα είναι άχρηστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Πολύ ταλαιπωρημένο μηχανάκι, αλλά όχι το και χειρότερο που έχω δει.

Μια και έβγαλες ρόδες, άλλαξε και όλα τους τα ρουλεμάν. 99% θα είναι άχρηστα.

οπτικά είναι άριστα πάντως, και επειδή ο χώρος  δεν βοηθάει γενικά, (δεν έχω πάγκο), εχεις να προτείνεις τρόπο να τα ελέγξω πριν τα αλλάξω?

Επισης πάνε πρεσαριστα ή μπαινουν και με τρόπο? 

Είναι στην λιστα, αλλά σε 4η φάση... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ρουλεμάν πάνε πρεσαριστά, αλλά μπορείς και να τα βάλεις με ματσόλα+ καρυδάκι αμα είσαι ευγενικός μαζί τους.Δε χρειάζεται πάγκο για να τ αλλάξεις, δουλεύεις στο πάτωμα.

Για να τα τσεκάρεις, πιέζεις προς τα μέσα και τα  γυρίζεις ένα-ένα. Αν τρίβουν ή καταλαβαίνεις "σκαλώματα" πρέπει να τ αλλάξεις. Για να τα βγάλεις, χτυπάς λοξά με μια πόντα τον άξονα που είναι ανάμεσά τους (μεταξύ των δύο ρουλεμάν απ την μικρή πλευρά για να ξεκεντράρει, και μετά με ένα μακρύ κατσαβίδι χτυπάς από την άλλη και έρχεται έξω. Είναι πιο δυσκολο να στο εξηγήσω παρά να το κάνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Τα ρουλεμάν πάνε πρεσαριστά, αλλά μπορείς και να τα βάλεις με ματσόλα+ καρυδάκι αμα είσαι ευγενικός μαζί τους.Δε χρειάζεται πάγκο για να τ αλλάξεις, δουλεύεις στο πάτωμα.

Για να τα τσεκάρεις, πιέζεις προς τα μέσα και τα  γυρίζεις ένα-ένα. Αν τρίβουν ή καταλαβαίνεις "σκαλώματα" πρέπει να τ αλλάξεις. Για να τα βγάλεις, χτυπάς λοξά με μια πόντα τον άξονα που είναι ανάμεσά τους (μεταξύ των δύο ρουλεμάν απ την μικρή πλευρά για να ξεκεντράρει, και μετά με ένα μακρύ κατσαβίδι χτυπάς από την άλλη και έρχεται έξω. Είναι πιο δυσκολο να στο εξηγήσω παρά να το κάνεις.

Κατάλαβα. Σε ευχαριστώ.  Δεν έχω ματσόλα αλλά νομιζω ότι με ένα σφυρί αν το χαϊδέψω θα είναι το ίδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Κατάλαβα. Σε ευχαριστώ.  Δεν έχω ματσόλα αλλά νομιζω ότι με ένα σφυρί αν το χαϊδέψω θα είναι το ίδιο.

Δέσε στο σφυρί σου κανένα σφουγγάρι , κανένα χοντρό πανί και χτύπα ευγενικά . 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο ρε φίλε και καλή συνέχεια. Ελπίζω μόνο μετά την ολοκλήρωση της ανακατασκευής να μη το θέλει ο ιδιοκτήτης πίσω.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 16/5/2020 at 6:04 ΜΜ, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Έχει φάει πολυ ξύλο το καημένο. 1ον, μάσκα σακατεμένη, 2ον βάσεις λάμπας και τα τζαμάκια μπροστά το ένα είναι σπασμένο. Η σκουριά είιναι εμφανής στον σκελετο και στο λαιμό της εξάτμησης, η βίδα του πλαστικού μπροστά είναι κολλημένη και θα χρειαστεί κόψιμο γιατί το αλλεν εχει γίνει στρογγυλό.... Τα καλάμια και τα ρουλεμάν τιμονιού φαίνονται εντάξει, δεν εχω φτάσει όμως ακομα εκει.

 

πριν 6 ώρες, το μέλος tre έγραψε:

Χαρά στο κουράγιο σου και την υπομονή σου φίλε !

Γελάω νευρικά, σαν τον Alec Baldwin στο The Shadow. Το γιατί, θα το καταλάβετε, όταν δείτε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ AX1 που προσπαθώ να ζωντανέψω (για αρχή), που το δικό σου είναι σαν βιτρίνας σε σύγκριση. :cry:

πριν 3 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πολύ ταλαιπωρημένο μηχανάκι, αλλά όχι το και χειρότερο που έχω δει.

Κάτι μου λέει, θα κάνω εγώ το νέο σου ''ρεκόρ'' :laugh:

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Κατάλαβα. Σε ευχαριστώ.  Δεν έχω ματσόλα αλλά νομιζω ότι με ένα σφυρί αν το χαϊδέψω θα είναι το ίδιο.

Να πας να πάρεις μια μεγάλη τότε. Για όποιον μαστορεύει παλιές σκουριές, είναι το πιο χρήσιμο σφυρί. Εγω έχω 2, μικρή για τα καρμπυλατερ και μεγάλη για όλα τ άλλα.

πριν 9 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Γελάω νευρικά, σαν τον Alec Baldwin στο The Shadow. Το γιατί, θα το καταλάβετε, όταν δείτε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ AX1 που προσπαθώ να ζωντανέψω (για αρχή), που το δικό σου είναι σαν βιτρίνας σε σύγκριση. :cry:

Κάτι μου λέει, θα κάνω εγώ το νέο σου ''ρεκόρ'' :laugh:

Ε καλά, εσύ είσαι advanced level στα οξείδια :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος stavrouliasp έγραψε:

Μπράβο ρε φίλε και καλή συνέχεια. Ελπίζω μόνο μετά την ολοκλήρωση της ανακατασκευής να μη το θέλει ο ιδιοκτήτης πίσω.. 

 Να σε καλά! Δεν νομίζω. Να σου πω την αλήθεια, αυτό έγινε με το glxακι που ειχα φτιάξει, αλλά το ειχα 14 χρόνια, και σχεδόν είχε έρθει στην παλια κατασταση του. Αυτό, με το που φτιάξω τα βασικά, θα περάσει ΚΤΕΟ και μεταβίβαση σε εμένα.

πριν 9 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Γελάω νευρικά, σαν τον Alec Baldwin στο The Shadow. Το γιατί, θα το καταλάβετε, όταν δείτε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ AX1 που προσπαθώ να ζωντανέψω (για αρχή), που το δικό σου είναι σαν βιτρίνας σε σύγκριση. :cry:

Κάτι μου λέει, θα κάνω εγώ το νέο σου ''ρεκόρ'' :laugh:

Βιτρίνα, δεν το λες. Αλλα θα το πάρω ως κομπλιμέντο και σε ευχαριστώ. Σίγουρα φαντάζομαι υπάρχουν πιο ταλαιπωρημένα. Αν πχ το εχει αφησει σε παραλία κοντά εκτεθειμένο στα πάντα, λογικό να σαπίσει. 

Τροποποιήθηκε από τον ΜιχαληςΑ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίο θέμα!
Μπράβο ρε φίλος, σου εύχομαι καλή επιτυχία.:cheers:

Για τα ρουλεμάν που ρώτησες.

Αφαιρείς τις τσιμούχες.
Ζέστανεις τις φωλιές, με ένα θερμοπίστολο για να βγουν πιο εύκολα τα ρουλεμάν, με τη μέθοδο που σου είπε ο @costikos πιο πάνω.
Με προσοχή τα χτυπήματα, μια από τη μια πλευρά, μία από την άλλη (αντιδιαμετρικά), για να μην πάρει κλίση το ρουλεμάν.
Αν έχεις εξωλκέα για τυφλά ακόμα καλύτερα.

Για την τοποθέτηση,
Καινούργια ρουλεμάν στην κατάψυξη για ένα 24ώρο.
Ζέσταμα τις φωλίες.
Θα πέσουν μέσα με ελάχιστη πίεση ή και καθόλου.
Αν χρειαστεί περισσότερη πίεση χρησιμοποιείς το παλιό ρουλεμάν ως ενδιάμεσο ανάμεσα στη ματσόλα και στο νέο, χτυπώντας κυρίως την εξωτερική διάμετρο.

Ματσόλα να πάρεις θα την χρειαστείς.
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Ωραίο θέμα!
Μπράβο ρε φίλος, σου εύχομαι καλή επιτυχία.:cheers:

Για τα ρουλεμάν που ρώτησες.

Αφαιρείς τις τσιμούχες.
Ζέστανεις τις φωλιές, με ένα θερμοπίστολο για να βγουν πιο εύκολα τα ρουλεμάν, με τη μέθοδο που σου είπε ο @costikos πιο πάνω.
Με προσοχή τα χτυπήματα, μια από τη μια πλευρά, μία από την άλλη (αντιδιαμετρικά), για να μην πάρει κλίση το ρουλεμάν.
Αν έχεις εξωλκέα για τυφλά ακόμα καλύτερα.

Για την τοποθέτηση,
Καινούργια ρουλεμάν στην κατάψυξη για ένα 24ώρο.
Ζέσταμα τις φωλίες.
Θα πέσουν μέσα με ελάχιστη πίεση ή και καθόλου.
Αν χρειαστεί περισσότερη πίεση χρησιμοποιείς το παλιό ρουλεμάν ως ενδιάμεσο ανάμεσα στη ματσόλα και στο νέο, χτυπώντας κυρίως την εξωτερική διάμετρο.

Ματσόλα να πάρεις θα την χρειαστείς.
 

Καλο! Σε ευχαριστω πολυ!

Παιδιά SOS, αν έχετε φώτο από την σύνδεση του ρελε μίζας θα το εκτιμούσα ή έστω γραπτώς, καθως η καινουργια πλεξούδα, εκτός απο το φις, το ένα καλώδιο που πάει στον θετικό πόλο της μπαταρίας, και το άλλο που τροφοδοτεί την μίζα, έχει και ένα πράσινο-κίτρινο το οποίο δεν το είχε η προηγούμενη πλεξούδα. Που μπαίνει αυτό, στην βίδα του ρελε για την μίζα η για την μπαταρία? Να προσθέσω ότι έχει την τάση της παταρίας στα άκρα του, άρα κατα 90% πάει προς την μίζα αλλα δεν θέλω να το ρισκάρω.97976664-239972587231708-341063743817383

Τροποποιήθηκε από τον ΜιχαληςΑ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κόκκινο με άσπρη ρίγα, έρχεται από τον ανορθωτή +.

Κόκκινο σκέτο, μεσολαβεί η ασφάλεια, σε επαφή με το + της μπαταρίας και δίνει προς το κλειδί κι από εκεί μετά πάει στην ασφαλειοθήκη προς όλη την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Και τα δυο αυτά, και η ασφάλεια, έρχονται σε επαφή μέσω της πλάκας που βιδώνει στο πάνω μέρος του ρελέ και ασφαλίζεται με τους δύο πόλους, με το + της μπαταρίας.

Πράσινο με κόκκινη ρίγα, λεπτό στο φις, είναι η γείωση που έρχεται στην εντολή του ρελέ, όταν έχεις νεκρά ή έχεις ταχύτητα με πατημένο συμπλέκτη, αυτό κάνει επαφή με την γείωση.

Κίτρινο με κόκκινη ρίγα, είναι η εντολή που έρχεται στο ρελέ, όταν κλειδί στο ΟΝ, κιλσουιτς στο RUN και πατάς κουμπί μίζας αυτό φέρνει +12V.

Αυτά τα δύο μαζί δίνουν την εντολή στο ρελέ.

Το κίτρινο με πράσινη ρίγα που έχεις κυκλώσει, δεν είναι στάνταρ καλώδιο, δεν το έχει το ΑΧ1 μου , δεν φαίνεται για εργοστασιακό εξάρτημα, και ένας θεός ξέρει τι είναι. Το έχει προσθέσει κάποιος στην πλεξούδα. Στην στάνταρ χρωματολογία της Honda ΓΕΝΙΚΑ, κίτρινο με πράσινη ρίγα, είναι το σήμα ΑΠΟ την ηλεκτρονική ΠΡΟΣ το στροφόμετρο. Προφανώς εδώ δεν είναι κάτι τέτοιο, δεν έχει καμιά δουλειά με το ρελέ, και είναι ηλεκτρολογικό καλώδιο πολυκατοικίας, που κίτρινο με πράσινη ρίγα είναι η γείωση στις μπρίζες, και πάλι δεν έχει σχέση με το ρελέ. Ή βρες στην πλεξούδα που πάει και κρίνε ή απλά άστο ασύνδετο και προστατευμένο και βλέπουμε.

Οι πόλοι στο ρελέ, προφανώς είναι Β=Battery και Μ=Motor=Μιζα. Ξαναλέω, ο πόλος Β δίνει ΚΑΙ στην ασφάλεια κι από εκεί στο κόκκινο και κόκκινο-άσπρο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικάα η πλεξούδα ειναι πολύ χειρότερη από την δική μου, έχει αρκετά κοψίματα, κλπ, αλλά έκανα  ενα continuity test, σε όλα τα καλώδια της καινούργιας, και ειναι ολα οκ! Οπότε την κρατάω, αφου κανω την δουλειά μου και την αλλη spare.

@FlyingInADreamΤο καλώδιο που βρήκα ωστόσο , ήταν πάνω στο κομμενο κόκκινο που πάει στην φύσα με τα 4 καλώδια και έχει τάση από μπαταρία. Άνοιξα την ταινία, το αφαίρεσα, την μόνωσα και συνδεσα πάνω στο ρελε.

Ερώτηση! 

Έλεγξα λοιπόν βήμα βήμα:

1) Πλεξούδα, μόνη της χρωμα-χρωμα, ώστε να  διανέμουν τα καλώδια το ρεύμα, check, ειναι οκ.

2)Σύμφωνα με το manual ο πολλαπλασιαστής είναι εντάξει (μέτρησα τα Ωμ και μου βγαίνει εντος ορίων.

Μετά:

Κεφάλαιο 17: Σύστημα ανάφλεξης.

Capture1.png

Αρχικά ξεκινάω με τον ελεγχο  (17-1)

Capture2.png

Ολα οκ!

Capture6.pngΈφτασα μέχρι το 4ο. Εκεί υπάρχει θέμα.

Capture5.pngΗ τάση στα άκρα λέει 11.83V ενώ η μπαταρία  δίνει 12.00V. Σύμφωνα με την 1η εικόνα, το μαύρο-άσπρο και πράσινο, με διακόπτη ανοικτό και κουμπί run/off στο RUN, έπρεπε να δείχνει την τάση της μπαταρίας. Η αντίσταση του ματιού ειναι οκ αν και στην αρχή δεν έδινε καθόλου ένδειξη το πολυμετρο. Τα υπολοιπα ειναι οκ. Λέτε αυτά τα 0.17 V να κάνουν την ζημιά? Να στείλω Honda? 

Δοκίμασα, με ολα τα καλώδια κομπλέ, να βάλω μπρός, γύρναγε η μίζα (με την γνωστή αναμονή 10 λεπτών..), αλλά σπίθα δεν είδα, ακόμα. 

Αφού πέρασα και στο 5ο βήμα, είδα λογικά θέλει  ανοιγμα η πλεξούδα... πρέπει να δώ αν υπάρχει γυμνο η τσακισμένο καλώδιο...

Τροποποιήθηκε από τον ΜιχαληςΑ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την ώρα του μιζαρίσματος, τι μετράς στην τάση της μπαταρίας;

Τα 0.17 απώλεια, είναι κάτι φυσιολογικό, μεσολαβούν διακόπτες, καλώδια, ασφάλειες, διάφορες επαφές κ.ο.κ. που όλα αυτά έχουν μια μικρή αλλά όχι μηδενική ωμική αντίσταση, που τρώει λίγο τάση.

Το 12 σκέτο στην μπαταρία σου δεν είναι φυσιολογικό όμως. Ή δεν μετράς με ακρίβεια ή η μπαταρία σου ενδέχεται να μην έχει πλήρες ηλεκτρικό φορτίο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...