Jump to content
jimani

Καινούργια μηχανή

Recommended Posts

Καλησπερα στη παρεα. Ψαχνομαι και γω για αγορα μηχανης. Για να μην ανοιγω νεο νημα γραφω εδω. 30 ετων πλεον με σχετικα καλη εμπειρια στις μηχανες σκεφτομαι για z750 ή street triple 675. Χρηση σε επαρχιακη πολη χαλαρες βολτες και καμια εκδρομη μαξ 200 χλμ. Καψουρα εχω το 675 αλλα ισως ειναι λιγο αβολο λογω μεγεθους καθως ειμαι 1,92 85 κιλα. Στο z750 οδηγω ανετα για τη χρηση που κανω. Στο 675 εχω καποιους ενδοιασμους. Τι μου προτεινεται; μπατζετ 4000. Αν καποιος εχει στο νου του καποιο μηχανακι απο τα δυο  να πουλιεται στειλτε μου.

Εχω διαβασει οτι ειναι και οι δυο σχετικα αξιοπιστες τι να προσεξω ομως; Επισης αυτο που με φοβιζει ειναι οτι οταν θελω να το πουλησω θα πουληθει ποιο ευκολα το z750 απο το 675.

ας σβηστει αυτο το νημα εγραψα σε αλλο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος jimani έγραψε:

ας σβηστει αυτο το νημα εγραψα σε αλλο 

Το άλλο που εγραψες θα σβηστει, διοτι ανηκει σε 'αλλο δημιουργό. Τι θα απανταμε, ταυτοχρονα σε 2 άτομα ? Δε γινεται, και ειναι και thread hijacking.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 675 θεωρητικά είναι πιο αναξιόπιστο από το Z. Τα ηλεκτρολογικά του είναι για τον διάολο (πηνία, ανορθωτής, μίζα), αν και υπάρχουν λύσεις για όλα που μάλλον ξενοιάζεις. Τα Ζ συνήθως μια αντλία βενζίνης βγάζουν.

Σαν μηχανάκια, αν τα έχεις οδηγήσει ξέρεις ήδη. Εγώ θα πήγαινα καρφί για το 675 χωρίς σκέψη (ιδανικά για το R). Αυτό ωστόσο εξαρτάται και από το τι ζητάς εσύ και από το budget που ίσως είναι οριακό για καθαρό Triple.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Σαν μηχανάκια, αν τα έχεις οδηγήσει ξέρεις ήδη. Εγώ θα πήγαινα καρφί για το 675 χωρίς σκέψη (ιδανικά για το R). Αυτό ωστόσο εξαρτάται και από το τι ζητάς εσύ και από το budget που ίσως είναι οριακό για καθαρό Triple.

Αυτο ακριβως...

Προσπαθησε να βρεις ενα καλοδιατηρημενο R και δεν θα το μετανιωσεις απεναντι σε κανενα Ζ.

Τα πηνια-ανορθωτης ισως σε προβληματισουν αλλα θεωρω πως πλεον σχεδον ολα τα μηχανακια που κυκλοφορουν εχουν απαλλαγει απο αυτες τις ασθενειες μιας και εμφανιζαν τα παραπανω θεματα σχετικα νωρις (30κ)

Το θεμα ειναι να σε βολεψει γιατι ειναι λιγο πιο μικροκαμωμενο .

Αν πω οτι δεν μου λειπει θα ειναι ψεμα :wub:

20151219-125041-edited.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

20151219-125041-edited.jpg

Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν έλεγα "καθαρό" Triple. 

Κουκλί :wub:.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω οδηγησει μονο το z750. Το 675 ειναι δυσκολο να το βρω να το οδηγησω. Μαλλον για 675 παω. Περιμενω να περασει η εβδομαδα να ανεβω Αθηνα καθως μενω επαρχια. εχετε να μου προτεινεται καποιο μαστορα συνεργειο που να ασχολειται με Triumph στην αθηνα; Για τι διαφορες μιλαμε το απλο με το R; Για αρχη εχω βρει αυτα τα τρια

 https://www.car.gr/28212183-triumph-street-triple-675

https://www.car.gr/27048234-triumph-street-triple-r-street-triple-675-r

https://www.car.gr/22478809-triumph-street-triple-675

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος jimani έγραψε:

Εχω οδηγησει μονο το z750. Το 675 ειναι δυσκολο να το βρω να το οδηγησω. Μαλλον για 675 παω. Περιμενω να περασει η εβδομαδα να ανεβω Αθηνα καθως μενω επαρχια. εχετε να μου προτεινεται καποιο μαστορα συνεργειο που να ασχολειται με Triumph στην αθηνα; Για τι διαφορες μιλαμε το απλο με το R; Για αρχη εχω βρει αυτα τα τρια

 https://www.car.gr/28212183-triumph-street-triple-675

https://www.car.gr/27048234-triumph-street-triple-r-street-triple-675-r

https://www.car.gr/22478809-triumph-street-triple-675

Το R είναι πολύ πιο σπορ και σκληρό. Αν δεν έχεις καλούς δρόμους εκεί που θα το κυκλοφορείς θα φτυσεις αίμα. Το απλό είναι πιο εύχρηστο. 
Ειναι το μόνο μηχανάκι που κάθε τόσο αναρωτιέμαι γιατί το έδωσα. Και ο ήχος του δεν παίζεται. 
https://flip.it/FTod51
 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@GeorStrat το συγκεκριμένο μοντέλο, σε αυτό ακριβώς το χρώμα είναι.......άστα. Στο δικό μου dream-garage έχει μία από τις 5 θέσεις σίγουρα (ή και μια από τις 3 να πω την αλήθεια). Και στη φωτογραφία φαίνεται μπιμπελό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος jimani έγραψε:

Εχω οδηγησει μονο το z750. Το 675 ειναι δυσκολο να το βρω να το οδηγησω. Μαλλον για 675 παω. Περιμενω να περασει η εβδομαδα να ανεβω Αθηνα καθως μενω επαρχια. εχετε να μου προτεινεται καποιο μαστορα συνεργειο που να ασχολειται με Triumph στην αθηνα; Για τι διαφορες μιλαμε το απλο με το R; Για αρχη εχω βρει αυτα τα τρια

 https://www.car.gr/28212183-triumph-street-triple-675

https://www.car.gr/27048234-triumph-street-triple-r-street-triple-675-r

https://www.car.gr/22478809-triumph-street-triple-675

Ξέχασα ένα αρνητικό που κανένας δε λέει.. Οι ψηλές εξατμίσεις το καλοκαίρι με ζέστη και ειδικά μέσα σε κίνηση, καίνε κωλαρακια. Ψήνεσαι!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος jimani έγραψε:

Να πω την αληθεια μου αν καποιο κοιτουσα απο αυτα θα ηταν το 1ο,για τα υπολοιπα δεν θα ψηνομουν να χαλασω ουτε βενζινη να παω να τα δω.

To r αν ξεχωριζω καλα απο τις φωτογραφιες εχει βαμμενο πλαισιο (σκουροτερη αποχρωση απο το υποπλαισιο-ψαλιδι) με οτι αυτο μπορει να σημαινει,μπορει κ τπτ βεβαια.

Το 3ο μου φαινεται δεν εχει δεχτει την προσοχη κ την περιποιηση που θα επρεπε.

Οι διαφορες τους ειναι οι πληρως ρυθμιζομενες kayaba μπρος πισω και η ακτινικη τρομπα μπροστα αν θυμαμαι καλα.

Ειναι γενικα πιο σφιχτο σε καθημερινη χρηση αλλα σε επαρχιακο η οπου αλλου του ζητησεις θα σε αναμειψει με ενα τεραστιο χαμογελο,οχι οτι δεν θα το κανει και το απλο φυσικα.

Τα 08-09 εμφανιζαν καποια ξεφλουδισματα στη βαφη του κινητηρα,δεν ειναι κατι απλα σου χαλαει λιγο το οπτικο και φτιαχνεται πολυ ευκολα σε περιπτωση που δεν εχει ηδη φτιαχτει.

Απο το 09 και μετα αν θυμαμαι καλα αλλαξε το κοντερ και μπηκε το πολυ πιο ομορφο με την μεγαλη γραμματοσειρα.

Το θεμα της ζεστης των εξατμισεων και της ομορφιας (τελειως υποκειμενικο) λυνεται με ολοσωμη απο την arrow με τις ευχες + το χαρτη της μαμας Τ :winking:

Συνεργειο για ελεγχο,το μονο που μπορω να προτινω μιας και δεν ειχα εμπειρια απο αλλον ειναι ο Σακης Κοντης που ειναι απ τους καλυτερους αν οχι ο καλυτερος γι αυτα τα μηχανακια.

Θα εριχνα μια ματια σε αυτο https://www.car.gr/21869362-triumph-street-triple-r

Ειναι το facelift με τα νεα φαναρια,τα νεα καπακια κινητηρα που δεν εχουν το θεμα που ειπαμε παραπανω και ειναι και R με πολυ καλη τιμη-χιλιομετρα.

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα έπαιρνα triple με κλειστά μάτια . Έχω έρωτα με το μοντέλο αυτό και το έχω πολύ ψηλά στην εκτίμηση μου. Ερωτήσεις που ίσως δεν έχεις σκεφτεί. Διάβασα για επαρχία. Σέρβις που θα κάνεις; Επίσης, το έχεις οδηγήσει έστω και για λίγα μέτρα να δεις πως κουμπωνεις πάνω; Με το ύψος σου και τη θέση οδήγησης του τριπλ νομίζω θα ζοριστεις . 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Οι διαφορες τους ειναι οι πληρως ρυθμιζομενες kayaba μπρος πισω και η ακτινικη τρομπα μπροστα αν θυμαμαι καλα.

Αν θυμάμαι καλά στο R έχουμε ρυθμιζόμενα "μπροστινά" (απόσβεση συμπίεσης - επαναφοράς και προφόρτιση) καθώς επίσης και 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες & ακτινική τρόμπα. Πίσω πάλι έχουμε ρυθμιζόμενο αμορτισέρ(συμπίεση-επαναφορά-προφόρτιση) και λίγο πιο μακρύ γι'αυτό κάθεσαι και πιο ψηλά στο R. Νομίζω όλο το πακέτο προέρχεται από το Daytona. 

Άρα έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε : Μη ρυθμιζόμενο μπροστινό σύστημα-2πίστονα συμβατικά φρένα-πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης vs Full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω - 4πίστονα ακτινικά - γαμάτο κοντέρ. Επίσης όλα αυτά όπως σου είπαν και παραπάνω έχουν + και - ανάλογα τη χρήση που θες.

Εγώ θα έπαιρνα το R γιατί φορτώνεις πιο εύκολα με ειδικές εκδόσεις μοτοσυκλετών. Εκτός και αν είναι Ducati που φορτώνεις και με monster που δεν έχει ούτε ρύθμιση προφόρτισης. Με το Z και cartridge να έχεις :kaaaala:.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επαρχια ειμαι αλλα κορινθια οποτε αν δεν βρω εμπιστω μαστορα στη περιοχη μου η αθηνα ειναι διπλα δεν τιθεται θεμα. Δυστυχως το 675 δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω ανεβει και μου φανηκε πιο μικρο θα ελεγα σε σχεση με αλλα naked χωρις ομως να εχω ιδιαιτερο προβλημα. Το ξερω οτι το υψος μου δεν ειναι ιδανικο αλλα οχι και απαγορευτικο. Θα το οδηγησω πριν γινει η αγορα σιγουρα. Για το r σκεφτομαι και εγω αλλα ειναι λιγο μικρο το μπατζετ για r και δεν θελω να ξεμεινω απο ρευστο γιaτι ποτε δε ξερεις αν γινει καμια στραβη. επισης τι λαστιχα προτινεται; να ξερω σε περιπτωση που χρειαστουν αλλαγη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικά μετά από ψάξιμο αγόρασα ένα street triple 675 μοντέλο 2012. Περίπου δύο μήνες στη κατοχή μου και το έχω ευχαριστηθεί όσο δεν πάει... Τέλειο για επαρχία που μένω. Ευχαριστώ για τις συμβουλές καλές βόλτες μάγκες πάντα όρθιοι.  http://imgur.com/gallery/TDijxqe

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...