Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα, θα ήθελα να ρωτήσω είμαι κάτοχος μίας Yamahas XTX 660 και εχω αλλαξει εξάτμιση  (akrapovic). Από τότε που άλλαξα παρατήρησα ότι καιει και μυρίζει λάδια η μηχανή, το ρελαντί έχει ανέβει και τυχαίνει να σβήνει μόνη της η μηχανή. Ύστερα άλλαξα και μπαταρία και μετά από λίγες μέρες έχω ανοιχτό το check engine,  καθώς πριν βάλω μπροστά την μηχανή μου γράφει στο κοντέρ error 46. Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια πληροφορία?  

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα , λογικα τωρα που βαλες την ακραπα θες και remap.

Αν εκανες, δες εδω μηπως σε βοηθησει και γλειτωσεις απο τα χερια των stealerships, για διαγνωστικα.

 http://www.yam-xt.com/errors.html 

Και εδω απο αλλο μοτο φορουμ

http://www.motocikleta.gr/distribution/topic8662.html

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ φίλε μου για τις συμβουλές σου. Άμα ξαναβάλω τις μαμά εξατμίσεις θα επανέλθει η μηχανη όπως ήταν ή τώρα θέλει διαγνωστικό όπως και να έχει? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Απο τη στιγμη που τις εβαλες παντως ,θα επρεπε να ειχες  ψαξει μηπως βρεις καποιο χαρτη ετοιμο για το steup σου η καποιον παραλληλο εγκεφλο/κομμαντερ. Υπαρχει και λυση για custom χαρτη σε δυναμομετρο  . Δεν γνωριζω να σου απαντήσω αν θα εξαφανιστεει το error αμα ξαναβαλεις τις μανισιες.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά τα "σβήνει", "ανεβάζει ρελαντί", θυμίζουν και το γνωστό πρόβλημα με το TPS.

Το έχεις ελέγξει αυτό όταν την πήρες (συγκεκριμένοι κωδικοί είχαν το πρόβλημα και νομίζω είχε γίνει και επίσημη ανάκληση);

Του πότε είναι το μοτόρι;

Νομίζω ότι το πρόβλημα έπαιζε στα μοντέλα μέχρι το '05. (Αλλού το βρίσκω μέχρι τα μοντέλα του 2007 και επίσης για τα *YZF R1, FZ6, MT01, FJR 1300, XV 1700, XT660 and TDM 900 (2005, 2006 & 2007)
 

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μηχανάκι όταν το πήρα (8/5/19) δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι άμα μου είχε σβήσει πριν βάλω άκρα αλλα μετά τις άκρα ξεκίνησαν πολλά. Αυτό με το error 46 νομίζω ότι πρέπει να είναι από την μπαταρία καθώς διάβασα κάτι που έλεγε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν γνωρίζω τι χρονολογία είναι, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είναι πορτοκαλι, λογικά του 2007 είναι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχει αλουμινένιο ψαλίδι και αισθητήρα λ (οξυγόνου) είναι το 07 και μετά. Αν έχει το "απλό" σιδερένιο ψαλίδι , ίδια μάσκα με το 660R και δεν έχει αισθητήρα λ είναι 04-06.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θυμάμαι καλά έχει σχέση με την φόρτιση το error 46, δλδ από ανορθωτή μέχρι και πηνεία.

Δεν έχει σχέση η εξάτμιση.

Remap δεν χρειάζεται πάντως μόνο με την εξάτμιση, άμα βάλεις και τα φίλτρα DNA  τότε οκ..

Αλλά ρύθμιση σε xt660 = power commander + ρύθμιση σε δυναμόμέτρο ή επαναπρογραμματισμός/remap της ECU.

Η ρύθμιση του Co που λένε μερικοί έχει σχέση για το ρελαντί και μόνο, δεν επηρεάζει τίποτα άλλο.

Μπορείς να βρεις το manual κατευθείαν από την Yamaha στο ίντερνετ.

Μπορεί να δεις στην άδεια την πρώτη άδεια κυκλοφορίας της μοτό σου και δεις ποια χρόνια είναι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αντιγράφω από το service manual:

code No: 46.

Symptom: Power supply to the fuel injection system relay is not normal

Probable cause of malfunction:

• Open circuit in wire harness

• Malfunction in rectifier/regulator

• Malfunction in A.C. magneto rotor

Refer to "CHARGING SYSTEM" in chapter 8.

Ξεκίνα με μια μέτρηση στην μπαταρία και μετά πας προς τα πίσω.

Εγώ θα έριχνα μια ματιά και στο TPS, εκτός και αν βεβαιωθούμε για την χρονολογία της μηχανής ή αν είμαστε σίγουροι (λέμε τώρα
:think:) ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε αλλάξει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σημείωση: Αν ψάχνει τη χρονιά για ανακλήσεις και γενικότερα τεχνικά θέματα (πχ ανταλλακτικά, κτλ) καλύτερα βάσει αριθμού πλαισίου. Το πότε βγήκε η πρώτη άδεια δεν λέει κάτι απαραίτητα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπαταρία για ποιο λόγο άλλαξες; Κοίταξε τους πόλους μήπως έχουν χαλαρώσει και μέτρα με ένα πολύμετρο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...